ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"06" жовтня 2021 р. справа № 300/1240/21
м. Івано-Франківськ
м. Івано-Франківськ
Івано-Франківський окружний адміністративний суд у складі:
судді Шумея М.В.,
при секретарі судового засідання Шпак М.М.,
представника позивача Тропця В.В.,
представників відповідача Муратової Н.І., Петрук Н.Д.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідністю "Вуд Панель Плюс" до Головного управління ДПС в Івано-Франківській області про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень рішень №000646/0701 від 01.02.2021, №000651/0701 від 05.02.2021, №000648/0707 від 05.02.2021, -
ВСТАНОВИВ:
Товариство з обмеженою відповідністю "Вуд Панель Плюс" звернулося до суду з позовною заявою до Головного управління ДПС в Івано-Франківській області про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень рішень №000646/0701 від 01.02.2021, №000651/0701 від 05.02.2021, №000648/0707 від 05.02.2021.
Обґрунтовуючи позовні вимоги, представник позивача вказав, що ТзОВ Вуд Панель Плюс не погоджується із висновками акту перевірки щодо встановлених порушень та складених на його підставі податкових повідомленнях-рішеннях від 01.02.2021 №000646/0701, від 05.02.2021 № 000651/0701 та від 05.02.2021 №000648/0701. Зокрема зазначив, що висновки про встановлення нестачі матеріалів і сировини та готової продукції, на підставі проведеної інвентаризації за період, що не охоплювався перевіркою не має жодного відношення до предмету перевірки, а тому є безпідставними та неправомірними. Також зазначив, що відповідачем безпідставно не взято до уваги надані Товариством з обмеженою відповідністю "Вуд Панель Плюс" для перевірки документи - належним чином оформлені первинні документи, що свідчать про укладання та виконання господарських зобов`язань, зокрема, договори купівлі-продажу продукції, специфікації, видаткові накладні, податкові накладні, товарно-транспортні накладні, платіжні документи про сплату грошових коштів, виписок з банківських установ про зарахування коштів та інших документів, що свідчать про фактичне виконання господарських договорів, реальний рух товарів та використання їх в у господарській діяльності, контролюючий орган прийшов до необґрунтованого висновку про нереальність здійснення господарських операцій та стверджує, що вказані господарські операції (правочини) фактично не здійснювались. Крім того, контролюючий орган з однієї сторони підтверджує факт реалізації виготовленої продукції і визнає реальними господарські операції з продажу виготовленої продукції на експорт, наявність виробничої діяльності, виробничих потужностей, основних засобів, іншого майна, наявність найманих працівників, сплату податкових платежів від здійснення реальної господарської діяльності, а з іншої сторони вважає нереальними господарські операції на придбання матеріалів і сировини які використовувались при виготовленні продукції, реалізація якої встановлена і підтверджена. Вважає дії відповідача щодо винесення податкових повідомлень рішень №000646/0701 від 01.02.2021, №000651/0701 від 05.02.2021, №000648/0707 від 05.02.2021 протиправними та просить суд позов задовольнити.
Ухвалою Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 05.04.2021 відкрито провадження за правилами загального позовного провадження.
Відповідач у відзиві на позовну заяву не погоджується із заявленими позовними вимогами та їх обґрунтуванням, оскільки позивач порушив норми законодавства під час провадження господарської діяльності, що стало наслідком донарахування визначеного спірними податковими повідомленнями-рішеннями. Просить суд в задоволені позову відмовити.
Від позивача, 20.05.2021, надійшла відповідь на відзив із запереченнями проти тверджень відповідача викладених у відзиві на позовну заяву.
Ухвалою Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 05.04.2021 закрито підготовче провадження, справу призначено до судового розгляду.
В судовому засіданні позивач заявлені вимоги підтримав з підстав викладених у позовній заяві та заявах по суті позовних вимог та просив позов задовольнити.
Представники відповідача в судовому засіданні позовні вимоги не визнали з підстав викладених у відзиві на позовну заяву. Просили у задоволенні позову відмовити.
Суд, заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши позовну заяву, відзив на позов, відповіді на відзив, заперечення, письмові пояснення та докази, встановив наступне.
На підставі направлень від 10.12.2020 №504, №505, та відповідно до пп. 20.1.4 п. 20.1 ст. 20, пп. 75.1.2 п. 75.1 ст. 75, пп. 78.1.8 п. 78.1 ст. 78 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VІ, на підставі наказів ГУ ДПС в Івано-Франківській області №1590 від 08.12.2020, №1723 від 22.12.2020 проведено документальну позапланову виїзну перевірку Товариства з обмеженої відповідальністю "Вуд Панель Плюс" щодо дотримання податкового законодавства при декларуванні за жовтень 2020 року у податковій декларації з податку на додану вартість від 20.11.2020 №9306704078 від`ємного значення з податку на додану вартість, задекларованого у попередніх звітних періодах (січень 2019 - жовтень 2020).
За результатами перевірки складено Акт позапланової виїзної перевірки щодо податкового законодавства при декларуванні за жовтень 2020 року від`ємного значення з податку на додану вартість від 11.01.2021 №25/09-19-07-02/41122153.
При проведенні перевірки, відповідачем встановлено вчинення позивачем порушень норм податкового законодавства, зокрема:
п. 185.1 ст.185, п.187.1 ст. 187, п. 189.1 ст.189, п.198.1, п. 198.2, п. 198.3, п. 198.5, п. 198.6 ст.198, п. 201.1, п. 201.10 ст. 201 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року № 2755-VI (із змінами та доповненнями), оскільки ним:
- завищено від`ємне значення з ПДВ, що зараховується до складу наступного звітного періоду, за жовтень 2020 року на суму 480370 грн;
- занижено позитивне значення різниці між сумою податкового зобов`язання та сумою податкового кредиту з ПДВ всього на суму 261769 грн, в тому числі: за березень 2020 в сумі 24646 грн, за жовтень 2020 в сумі 237123 грн;
- завищено суми від`ємного значення, яка підлягає бюджетному відшкодуванню (показник рядка 20.2 Декларації) всього на суму 1706851 грн, в тому числі за січень 2019 - 152044 грн, за лютий 2019 - 55330 грн., за березень 2019 - 67198 грн., за квітень 2019 - 33391 грн, за травень 2019 - 29000 грн, за червень 2019 - 5280 грн, за липень 2019 - 37671 грн, за жовтень 2019 - 36900 грн, за грудень 2019 - 99325 грн, за лютий 2020 - 213541 грн, за березень 2020 - 143776 грн, за квітень 2020 - 77714 грн, за травень 2020 - 31543 грн, за серпень 2020 - 52362 грн, за вересень 2020 - 36094 грн., за жовтень 2020 - 635682 грн;
п. 120-1.2 ст. 120-1, п.201.1, п.201.10 ст.201 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року №2755-VI зі змінами та доповненнями, в результаті чого не складено та не зареєстровано в єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні на суму податкових зобов`язань по операціях з використання товарів в операціях, що не є господарською діяльністю платника податку всього обсягом постачання в сумі 8663771,87 грн., сума ПДВ 1732755 грн. втому числі: за травень 2019 року - обсягом постачання в сумі 123527,86 грн.. ПДВ - 24706 грн; за липень 2019 року - обсягом постачання в сумі 204265,45 грн. ПДВ - 40853 грн.
- за серпень 2019 року - обсягом постачання в сумі 102124,55 грн., ПДВ - 20425 грн.
- за жовтень 2019 року - обсягом постачання в сумі 416924,91 грн., ПДВ - 83385 грн.
- за грудень 2019 року - обсягом постачання в сумі 1379837,07 грн., ПДВ - 275967 грн.
- за лютий 2020 року - обсягом постачання в сумі 588908,23 грн., ПДВ - 117782 грн.
- за березень 2020 року - обсягом постачання в сумі 722285,30 грн., ПДВ - 144457 грн.
- за жовтень 2020 року - обсягом постачання в сумі 5125898,50 гри., ПДВ - 1025180 грн.
На підставі Акту від 11.01.2021 №25/09-19-07-02/41122153, відповідачем винесено податкові повідомлення рішення №000646/0701 від 01.02.2021, №000651/0701 від 05.02.2021, №000648/0707 від 05.02.2021.
Не погоджуючись із такими рішеннями відповідача, з метою захисту свого порушеного права, представник позивача звернувся із даною позовною заявою до суду.
Надаючи правову оцінку спірним публічно-правовим відносинам, суд виходить із таких підстав та мотивів.
Пунктом 198.5 статті 198 Податкового кодексу України визначено, що у разі якщо на момент перевірки платника податку контролюючим органом в акті вибіркової (часткової) інвентаризації, проведеної платником податку на вимогу такого органу, виявлено нестачу придбаних таким платником товарів (крім випадку, якщо така нестача обумовлена знищенням внаслідок дії обставин непереборної сили, що підтверджується відповідно до законодавства), для цілей розділу V цього Кодексу такі товари вважаються використаними платником податку в операціях, що не є господарською діяльністю платника податку.
В ході перевірки директору ТОВ Вуд Панель Плюс вручено запит від 11.12.2020 року про проведення інвентаризації основних фондів, нематеріальних активів, товарно-матеріальних цінностей. Під час проведення перевірки на підставі наказу директора ТОВ Вуд Панель Плюс Кафгар Сезар від 11.12.2020 №17-ОД Про проведення інвентаризації комісією у складі: голови комісії: директор Кафтар Сезар членів комісії: головного бухгалтера Лисанюк Микола, головного спеціаліста Оздемір Тарік, спеціаліста Перегінець Людмили та молодшого спеціаліста Лопушак Леся, проводилась інвентаризація основних засобів, нематеріальних активів, капітальних інвестицій, запасів з перевіркою їх фактичної наявності та документального підтвердження станом на 14.12.2020.
Згідно даних бухгалтерського обліку ТОВ Вуд Панель Плюс по рахунку 201 Сировина і матеріали станом на 31.10.2020 обліковуються нижче вказані пиломатеріали всього в кількості 1245,642 м куб на суму 4831750 грн. за наступною номенклатурою: пиломатеріал хвоя необрізна в кількості 316,469 м куб на суму 981053,90 грн. (14.12.2020 в бух обліку по рах.231 здійснено проведення Дт231 Кт201, дана кількість відсутня за даними інвентаризації серед незавершеного виробництва); заготовка букова 50*50*200-1000 в кількості 223,351 м куб на суму 1565405,30 грн.; бук обрізний в кількості 40,3 м куб на суму 145156,55 грн.; бук необрізний в кількості 25,391 м куб на суму 87543,85 грн.; хвоя необрізна в кількості 344,016 м куб на суму 1066449,60 грн.; хвоя необрізна в кількості 2,76 м куб на суму 9660 грн.; хвоя обрізна в кількості 256,781 м куб на суму 757247,01 грн; хвоя обрізна в кількості 15,347 м куб на суму 63544,97 грн.; хвоя обрізна в кількості 7,227 м куб на суму 30239,14 грн; пиломатеріал дуб необрізний в кількості 14 м куб на суму 125449,67 грн., залишок яких не встановлено за результатами проведеної інвентаризації від 14.12.2020 року.
Інші документальні підтвердження наявності, використання у господарській діяльності, передання на зберігання, одержання послуг зі зберігання по вказаних пиломатеріалах не надано.
Для встановлення нестачі перевіркою здійснювалось порівняння фактичних залишків із даними бухгалтерського обліку сировини і матеріалів, які обліковувались по рахунку 201 станом саме на 14.11.2020 у урахуванням руху матеріалів (придбання та реалізації чи передачу у виробництво для виготовлення готової продукції) за період з 01.11.2020 до 14.11.2020
Згідно п. 7 Положення (стандарт) бухгалтерського обліку 16 Витрат ) затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31.12.1999 №318 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 19 січня 2000 року за № 27/4248 витрати визнаються витратами певного періоду одночасно з визнанням доходу, для отримання якого вони здійснені.
Згідно п. 11 Положення (стандарт) бухгалтерського обліку 16 Витрати , собівартість реалізованої продукції (робіт, послуг) складається з виробничої собівартості продукції (робіт, послуг), яка була реалізована протягом звітного періоду, нерозподілених постійних загальновиробничих витрат та наднормативних виробничих витрат.
До виробничої собівартості продукції (робіт, послуг) включаються: прямі матеріальні витрати, прямі витрати на оплату праці, інші прямі витрати, змінні загальновиробничі та постійні розподілені загальновиробничі витрати. Перелік і склад статей калькулювання виробничої собівартості продукції (робіт, послуг) установлюються підприємством.
Згідно п.12 Положення (стандарт) бухгалтерського обліку 16 "Витрати", до складу прямих матеріальних витрат включається вартість сировини та основних матеріалів, що утворюють основу вироблюваної продукції, купівельних напівфабрикатів та комплектуючих виробів, допоміжних та інших матеріалів, які можуть бути безпосередньо віднесені до конкретного об`єкта витрат.
Проведеною перевіркою встановлено, що ТОВ Вуд Панель Плюс при визнанні доходу від реалізації готової продукції одночасно було визнано виграти у вигляді собівартості реалізованої готової продукції, до складу виробничої собівартості якої включено прямі матеріальні витрати, не підтверджені виробничими звітами, специфікаціями, калькуляціями та які не утворюють основу вироблюваної продукції, внаслідок чого визначено використання таких пиломатеріалів в операціях, що не є господарською діяльністю платника податку.
Встановлено за результатами проведеної інвентаризації станом на 14.12.2020 нестачі пиломатеріалів, які обліковувались на рахунку 201 Сировина і матеріали всього в кількості 1245,642 м куб на суму 4831750 грн та готової продукції, яка обліковувалась на рахунку 26 Готова продукція всього на суму 294148,52 грн, які визначені перевіркою як запаси, використані в операціях, що не є господарською діяльністю платника податку, в результаті встановлено заниження податкових зобов`язань з податку на додану вартість за жовтень 2020 року в сумі 732755 грн.
Згідно оборотно-сальдової відомості по рахунку 209 Інші матеріали 10.12.2019 оприбутковано піддони дерев`яні власного виробництва в кількості 500 шт. на суму 100000 грн, включивши до складу виробничої собівартості прямі матеріальні витрати у вигляді наступних пиломатеріалів на загальну суму 97830,23 грн.: брусок береза в кількості 3.995 м куб на суму 16078,07 грн; кругляк береза в кількості 58,264 м куб на суму 41270,16 грн; пиломатеріали береза в кількості 13,494 м куб на суму 40482 грн.
За даними рахунку 201 Сировина та матеріали наведені пиломатеріали березові обліковувались на залишку станом на 01.01.2019 на загальну суму 97830,23 грн.
В зв`язку з відповідністю калькуляції та/або специфікації, виробничого звіту на виробництво піддонів, перевіркою не підтверджено віднесення до складу прямих матеріальних витрат безпосередньо вище вказаних пиломатеріалів з берези на загальну суму 97830,23 грн, внаслідок чого визначено використання таких пиломатеріалів в операціях, що не є господарською діяльністю платника податку.
Також, згідно оборотно-сальдової відомості по рахунку 209 Інші матеріали 06.08.2019 оприбутковано піддони дерев`яні власного виробництва в кількості 1000 шт на суму 165000 грн, включивши до складу виробничої собівартості прямі матеріальні витрати у вигляді наступних пиломатеріалів на загальну суму 102124,55 грн: пиломатеріал хвоя в кількості 50,0 м куб на суму 102124,55 грн.
Аналогічно, за даними оборотно-сальдової відомості по рахунку 209 Інші матеріали 23.07.2020 оприбутковано піддони дерев`яні власного виробництва в кількості 500 шт. на суму 258162,51 грн, включивши до складу виробничої собівартості прямі матеріальні витрати у вигляді наступних пиломатеріалів на загальну суму 204265,45 грн: пиломатеріал хвоя в кількості 100,008 м куб на суму 204265,45 грн.
При цьому, за даними рахунку 201 Сировина та матеріали наведені пиломатеріали хвойні обліковувались на залишку станом на 01.01.2019 в кількості 150,008 м куб на загальну суму 306390 грн.
В зв`язку з відсутністю калькуляцій та/або специфікацій, виробничих звітів на виробництво піддонів, перевіркою не підтверджено віднесення до складу прямих матеріальних витрат безпосередньо вище вказаних пиломатеріалів хвойних на загальну суму 306390 грн, внаслідок чого визначено використання таких пиломатеріалів в операціях, що не є господарською діяльністю платника податку.
Згідно оборотно-сальдових відомостей по рахунках 26 Готова продукція , 362 Розрахунки з іноземними покупцями , вантажно-митної декларації №UA206060/2019/002916 від 08.05.2019 (одержувач SC Sezar Forest SRL Румунія ) TOB Вуд Панель Плюс було експортовано пиломатеріали обрізні дубові розміри 28-44x44x200-500 мм в кількості 10,534 м куб на суму 6847,10 доларів СІІІА (курс 26,34002) або 180352,75 грн.
За даними бухгалтерського обліку по рахунку 231 Основне виробництво 07.05.2019 до складу прямих матеріальних витрат виробничої собівартості експортованих пиломатеріалів обрізних дубових віднесено наступні пиломатеріали дубові всього на суму 123527,86 грн, а саме: кругляк дуб червоний в кількості 25,378 м куб на суму 7178,05 грн; пиломатеріали дуб (гріненерджі) в кількості 2,54 м куб на суму 25006,30 грн; пиломатеріал дуб необрізний в кількості 2,989 м куб на суму 25783,51 грн.
За даними рахунку 201 Сировина та матеріали наведені пиломатеріали дубові обліковувались на залишку станом на 01.01.2019 на загальну суму 123527,86 грн.
В зв`язку з відсутністю калькуляції та/або специфікації, виробничого звіту на виробництво пиломатеріалів обрізних дубових розмірами 28-44x44x200-300 мм в кількості 10,534 м куб , перевіркою не підтверджено віднесення до складу прямих матеріальних витрат безпосередньо вище вказаних пиломатеріалів дубових на загальну суму 123527,86 грн, внаслідок чого визначено використання таких пиломатеріалів в операціях, що не є господарською діяльністю платника податку.
Згідно оборотно-сальдових відомостей по рахунках 26 Готова продукція , 362 Розрахунки з іноземними покупцями , вантажно-митної декларації №UA206060/2019/005297 від 30.10.2019 (одержувач SC Sezar Forest SRL. Румунія ) ТОВ Вуд Панель Плюс було експортовано панелі (щити) дерев`яні, що складаються з склеєних планочок бука розмірами 18-20x500-600x1000-2100 мм в кількості 8,204 м куб на суму 5332,60 доларів США (курс 25,113805) або 133921,88 грн.
За даними бухгалтерського обліку по рахунку 231 Основне виробництво до складу прямих матеріальних витрат виробничої собівартості експортованих панелів (щитів) дерев`яних, що складаються з склеєних планочок бука розмірами 18-20x500-600x1000-2100 віднесено наступні пиломатеріали букові всього на суму 141977,54 грн., а саме: заготовка букова 50x100x200-1000 в кількості 16,408 м куб на суму 141977,54 грн.
За даними рахунку 201 Сировина та матеріали вказані заготовки букові обліковувались на залишку станом на 01.01.2019 на загальну суму 141977,54 грн.
В зв`язку з відсутністю калькуляції та/або специфікації, виробничого звіту на виробництво панелів (щитів) дерев`яних, що складаються з склеєних таночок бука розмірами 18-20x500-600x1000-2100 мм в кількості 8,204 м куб, довжина яких перевищує фактичну довжину заготовок, перевіркою не підтверджено віднесення до складу прямих матеріальних витрат безпосередньо вище вказаних пиломатеріалів/заготовок букових на загальну суму 141977,54 грн, внаслідок чого визначено використання таких пиломатеріалів в операціях, що не є господарською діяльністю платника податку.
Згідно оборотно-сальдових відомостей по рахунках 26 Готова продукція , 362 Розрахунки з іноземними покупцями , вантажно-митної декларації №UA206060/2019/005317 від 01.11.2019 (одержувач SC Masif Paint SRL, Румунія ) TOB Вуд Панель Плюс було експортовано пиломатеріали обрізні букові, розмір 20-50x35-200x200-2600 мм в кількості 27.8 м куб на суму 11815 доларів СІІІА (курс 27,683212) або 327077,15 грн.
Згідно сертифікату про походження лісоматеріалів та виготовлених з них пиломатеріалів для здійснення експортних операцій серії ІФ №685066, виданого Івано-Франківським обласним управлінням лісового та мисливського господарства (код ЄДРПОУ 35276386), який є складовою ВМД UA206060/2019/005317 від 01.11.2019 підставою видачі сертифіката є ТТН №054243 від 10.05.2019 ДП Берегометське лісомисливське господарство (код ЄДРПОУ 21438976) накладна №323 від 23.10.2019 на придбання пиломатеріалів не обрізних букових від продавця ФОП ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1 ) в кількості 32.95 м куб на суму 102013,20 грн, вт. ч. ПДВ 17002,20 грн.
Однак, за даними бухгалтерського обліку по рахунку 231 Основне виробництво 30.10.2019 до складу прямих матеріальних витрат виробничої собівартості експортованих пиломатеріали обрізні букові, розмір 20-50х35-200х200-2600 мм віднесено наступні пиломатеріали букові (Дт 23-Кт 201) всього на суму 274947,37 грн, а саме: заготовка букова букова 50x100x200-1000 в кількості 31,775 куб на суму 274947,37 грн.
За даними рахунку 201 Сировина та матеріали вказані заготовки букові обліковувались на залишку станом на 01.01.2019 на загальну суму 274947,37 грн.
Таким чином, в зв`язку з відсутністю калькуляції та/або специфікації, виробничого звіту на виробництво пиломатеріалів обрізних букових розмір 20-50x35-200x200-2600 мм в кількості 27,8 м куб, довжина яких перевищує фактичну довжину заготовок, невідповідності інформації про походження лісоматеріалів та виготовлених з них пиломатеріалів згідно Сертифікату серії ІФ №685066, перевіркою не підтверджено віднесення до складу прямих матеріальних витрат безпосередньо вище вказаних пиломатеріалів/заготовок букових на загальну суму 274947,37 грн, внаслідок чого визначено використання таких пиломатеріалів в операціях, що не є господарською діяльністю платника податку.
Згідно оборотно-сальдових відомостей по рахунках 26 Готова продукція , 362 Розрахунки з іноземними покупцями , вантажно-митних декларацій:
- №UA209290/2020/001854 від 03.03.2020 (одержувач SC Sezar Forest SRL, Румунія ) TOB Вуд Панель Плюс було експортовано пиломатеріали обрізні букові, розмір 25-70x30-230x180-3200 мм в кількості 24.15 м куб на суму 7245 доларів США (курс 24,818) або 179806,41 грн.
- №UA209290/2020/006736 від 11.09.2020 (одержувач SC Sezar Forest SRL, Румунія ) TOB Вуд Панель Плюс було експортовано пиломатеріали обрізні букові, розмір 15-60x20-200x200-2500 мм в кількості 27,05 м куб на суму 5410 доларів США (курс 27,8346) або 150585,19 грн.
Згідно сертифікату про походження лісоматеріалів та виготовлених з них пиломатеріалів для здійснення експортних операцій серії ІФ №687424 від 03.03.2020 виданого Івано-Франківським обласним управлінням лісового та мисливського господарства (код ЄДРПОУ 35276386), який є складовою ВМД UА209290/2020/001854 від 03.03.2020, підставою видачі сертифіката є ТТН-ліс №054243 від 10.05.2019, МОА №110772 від 18.12.2019 (ДП Ужгородське військове лісництво ), МОА №072355 від 02.12.2019 (ДП Ужгородське військове лісництво ), ЗКВ №021918 від 22.11.2019 (ДП Великоберезнянське лісове господарство ) із зазначенням продавця - ДП Берегометське лісомисливське господарство (код ЄДРПОУ 21438976).
Згідно сертифікату про походження лісоматеріалів та виготовлених з них пиломатеріалів для здійснення експортних операцій серії ІФ №691839 від 10.09.2020. виданого Івано-Франківським обласним управлінням лісового та мисливського господарства (код ЄДРПОУ 35276386), який є складовою ВМД UA209290/2020/006736 від 11.09.2020. підставою видачі сертифіката є ТТН-ліс ЧЦБ №250993 від 27.01.2020, ЧЦБ №250998 від 28.01.2020, ЧЦБ №250970 від 03.01.2020 ДП Кіцманський ліс агропромислового комплексу (код ЄДРПОУ 35163506).
Однак, за даними бухгалтерського обліку по рахунку 231 Основне виробництво 02.03.2020 до складу прямих матеріальних витрат виробничої собівартості експортованих пиломатеріалів обрізних букових віднесено наступні пиломатеріали букові всього на суму 722285,30 грн, а саме: заготовки букові (з Перечина) в кількості 75,888 м куб на суму 722285,30 грн.
За даними рахунку 201 Сировина та матеріали вказані заготовки букові обліковувались на залишку станом на 01.01.2019 на загальну суму 722285,30 грн.
Таким чином, в зв`язку з відсутністю калькуляції та/або специфікації, виробничого звіту на виробництво з заготовок букових (з Перечина) в кількості 75,888 м куб готової продукції пиломатеріалів обрізних букових всього в кількості 51,2 м куб (які експортовано), невідповідності інформації про походження лісоматеріалів та виготовлених з них пиломатеріалів згідно Сертифікатів серії ІФ №687424 від 03.03.2020 та серії ІФ №691835 від 10.09.2020, перевіркою не підтверджено віднесення до складу прямих матеріальних витрат безпосередньо вище вказаних заготовок букових на загальну суму 722285,30 грн, внаслідок чого визначено використання таких пиломатеріалів в операціях, що не є господарською діяльністю платника податку.
Згідно оборотно-сальдових відомостей по рахунках 26 Готова продукція , 362 Розрахунки з іноземними покупцями , вантажно-митних декларацій:
- №UA209290/2020/001481 від 19.02.2020 (одержувач SC Sezar Forest SRL, Румунія ) TOB Вуд Панель Плюс було експортовано пиломатеріали обрізні букові, розмір 45-55x45-220x600-2500 мм в кількості 28,21 м куб на суму 8463 доларів США (курс 24,4431) або 206861,96 грн.
- №UA209290/2020/001482 від 19.02.2020 (одержувач SC Sezar Forest SRL, Румунія ) TOB Вуд Панель Плюс було експортовано пиломатеріали обрізні букові, розмір 45-55x40-220x200-3100 мм в кількості 27,98 м куб на суму 8394 доларів США (курс 24,4431) або 205175,38 грн.
Згідно сертифікату про походження лісоматеріалів та виготовлених з них пиломатеріалів для здійснення експортних операцій серії ІФ №687104 від 18.02.2020. виданого Івано-Франківським обласним управлінням лісового га мисливського господарства (код ЄДРПОУ 35276386), який є складовою ВМД UA209290/2020/001481 від 19.02.2020, підставою видачі сертифіката є ТТН від 10.05.2019, ТТН-ліс ЗКВ №021913 від 20.11.2019. ТТН-ліс №021912 від 20.11.2019, ТТН-ліс МАО №072372 від 11.12.2019 від лісокористувачів ДП Великоберезнянське лісове господарство (код ЄДРПОУ 22114543) та Дії Ужгородське військове лісництво (код ЄДРПОУ 42212221).
Згідно сертифікату про походження лісоматеріалів та виготовлених з них - пиломатеріалів для здійснення експортних операцій серії ІФ №687103 від 18.02.2020. виданого Івано-Франківським обласним управлінням лісового та мисливською господарства (код ЄДРПОУ 35276386), який складовою ВМД UA209290/2020/001482 від 19.02.2020. підставою видачі сертифіката є ТТН-ліс ЗКВ №021941 від 28.11.2019, ТТН-ліс №021952 від 29.11.2019, ТТН-ліс ЗКВ №021927 від 26.11.2019 та ТТН-ліс ЗКВ №021918 від 22.11.2019 від лісокористувача ДП Великоберезнянське лісове господарство (код СДРПОУ 22114543).
Однак, за даними бухгалтерського обліку по рахунку 231 Основне виробництво 18.02.2020 до складу прямих матеріальних витрат виробничої собівартості експортованих пиломатеріалів обрізних букових віднесено наступні пиломатеріали букові всього на суму 588908,23 грн, а саме: заготовки букові ( Ужгородське військове лісництво ) в кількості 77,652 м куб на суму 588908,23 грн.
При цьому, за даними рахунку 201 Сировина та матеріали вказані заготовки букові обліковувались на залишку станом на 01.01.2019 в кількості 77,652 м куб на загальну суму 588908,23 грн
Таким чином, в зв`язку з відсутністю калькуляції та/або специфікації виробничого звіту на виробництво з заготовок букових ( Ужгородське військове лісництво ) в кількості 77,652 м куб готової продукції пиломатеріалів обрізних букових всього в кількості 56,19 м куб (які експортовано), невідповідності інформації про походження лісоматеріалів та виготовлених з них пиломатеріалів згідно Сертифікатів серії ІФ №687103 від 18.02.2020 та серії ІФ №687104 від 18.02.2020, перевіркою не підтверджено віднесення до складу прямих матеріальних витрат безпосередньо вище вказаних заготовок букових на загальну суму 588908,23 грн, внаслідок чого визначено використання таких пиломатеріалів в операціях, що не є господарською діяльністю платника податку.
Згідно оборотно-сальдових відомостей по рахунках 361 Розрахунки з вітчизняними покупцями , 26 Готова продукція , видаткових накладних, податкових накладних ТОВ Вуд Панель Плюс реалізовано покупцю ТОВ Вомарт згідно накладної від 24.12.2019 дрова букові в кількості 200,18 м куб на загальну суму 240216,0 грн., в т.ч. ПДВ - 40036,0 грн.
За даними бухгалтерського обліку по рахунку 231 Основне виробництво 20.12.2019 до складу прямих матеріальних витрат виробничої собівартості реалізований дров букових в кількості 200,18 м куб віднесено наступні пиломатеріали обрізні букові всього на суму 1282006,84 грн, а саме: бук обрізний в кількості 167,23 м куб на суму 1196995,84 грн; пиломатеріали обрізні букові в кількості 32,95 м куб на суму 85011,0 грн.
При цьому слід відмітити, що згідно сертифікату про походження лісоматеріалів та виготовлених з них пиломатеріалів для здійснення експортних операцій серії ІФ №685066 від 30.10.2020, виданого Івано-Франківським обласним управлінням лісового та мисливського господарства (код СДРПОУ 35276386) і який є складовою ВМД UA206060/2019/005317 від 01.11.2019 на експорт пиломатеріалів обрізних букових, походження лісоматеріалів підтверджено від ФОП ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1 в кількості 32,95 м куб на суму 102013,20 грн., в т.ч. ПДВ 17002,20 грн згідно накладної №323 від 23.10.2019 по ланцюгу постачання віл лісокористувача ДП Берегометське лісомисливське господарство .
Таким чином, в зв`язку з відсутністю калькуляцій та/або специфікацій, виробничих звітів на виробництво з пиломатеріалів обрізних букових в кількості 200,18 м куб готової продукції - дров букових всього в кількості 200,18 м куб, з урахуванням відомостей які містяться у сертифікаті про походження лісоматеріалів та виготовлених з них пиломатеріалів для здійснення експортних операцій серії ІФ №685066 від 30.10.2020, перевіркою не підтверджено віднесення до складу прямих матеріальних витрат безпосередньо вище вказаних пиломатеріалів обрізних букових на загальну суму 1282006,84 грн, внаслідок чого визначай використання таких пиломатеріалів в операціях, що не є господарською діяльністю платника податку.
Стосовно проведених господарських операцій ТОВ Вуд Панель Плюс із постачальниками ТОВ Одеса Ліс (код 41756403), ДП "Ужгородське військове лісництво" (код 42212221), ДП Великоберезнянське лісове господарство (код 22114543), ФОП ОСОБА_2 (РНОКПП НОМЕР_2 ), ФОП ОСОБА_3 (РНОКПП НОМЕР_3 ) та ФОП ОСОБА_4 (РНОКПП НОМЕР_4 ) перевіркою встановлено відсутність підтвердження постачання лісопродукції хвойної, шита мебельного клеєного, круглих лісоматеріалів, та, як наслідок, недостовірність даних відповідних первинних документів, тобто безпідставне документальне оформлення нереальної господарської операції з придбання круглих лісоматеріалів бук, то відповідно документально оформлені господарські операції ТОВ Вуд Панель Плюс із зазначеними продавцями щодо придбання матеріальних цінностей здійснені без мети настання реальних наслідків, а з метою безпідставного заниження бази оподаткування податком на додану вартість шляхом завищення податкового кредиту. До перевірки не було надано в повному обсязі первинних документів які б свідчили про реальність придбання матеріалів та сировини для виготовлення продукції (відсутність ланцюга руху лісопродукції хвойної та шита мебельного до продавця ТОВ Одеса ліс та ФОП ОСОБА_2 , відсутність підтвердження транспортування круглих лісоматеріалів від продавця до покупця; відсутність актів прийому передачі круглих лісоматеріалів бук на розпиловку; відсутність актів прийому-передачі пиломатеріалів з розпиловки; відсутність первинних документів щодо надання послуг з розпилювання круглих лісоматеріалів; відсутність підтвердження взаємозв`язку перевізників, зазначених у ТТН-ліс, із замовником таких перевезень.
Ведення бухгалтерського обліку, який є підставою для податкового обліку, регламентується Законом України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" від 16.07.1999 №996-XIV та Положенням про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 24 травня 1995 року №88 та зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 05.06.1995 за № 168/704.
Статтею 9 Закону України "Про бухгалтерський облік га фінансову звітність в Україні" від 16.07.1999 року № 996-XIV (далі по тексту) Закон від 16.07.1999 року №996-XIV), із внесеними змінами та доповненнями, встановлено вимоги до первинних документів, які є підставою для бухгалтерського та податкового обліку. Згідно і даною нормою, підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, які фіксують факти здійснення господарських операцій.
Первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після закінчення. Дія контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи. Такі первинні документи повинні чаш обов`язкові реквізити: назву документа (форми); дату і місце складання, назв) підприємства, від імені якого складено документ, зміст та обсязі господарської операції, одиницю виміру господарської операції; посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність іі оформлення, особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.
Згідно п.2 ст.3 Закону від 16.07.1999 №996-XIV - фінансова, податкова, статистична та інші види звітності, що використовують грошовий вимірник, ґрунтуються на даних бухгалтерського обліку.
Статтею 4 Закону від 16.07.1999 №996-XIV бухгалтерський облік та фінансова звітність ґрунтуються принципах: превалювання сутності над формою - операції обліковуються відповідно до їх сутності, а не лише виходячи з їх юридичної форми.
Згідно з п.2.4 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24 травня 1995 року №88, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 05.06.1995 за №168/704, первинні документи (на паперових і машинолічильних носіях інформації) для надання їм юридичної сили і доказовості повинні мати такі обов`язкові реквізити; назва підприємства, установи, від імені яких складений документ, назва документа (форми), код форми, дата і місце складання, зміст господарської операції та н вимірники (у натуральному і вартісному виразі), посади, прізвища і підписи осіб, відповідальних за дозвіл та здійснення господарської операції і складання первинного документа.
Відповідно до ст. 8 Закону від 16.07.1999 №996-ХІV відповідальність за організацію бухгалтерського обліку та забезпечення фіксування фактів здійснення всіх господарських операцій у первинних документах, збереження оброблених документів, регістрів і звітності протягом встановленого терміну, але не менше трьох років, несе власник або уповноважений орган (посадова особа), який здійснює керівництво підприємством відповідно до законодавства та установчих документів.
Статтею 1 Закону України від 16.07.1999 за №996-ХІV вказано, що первинний документ - це документ, який містить відомості про господарську операцію та підтверджує її здійснення.
Необхідність підтвердження господарських операцій первинними документами визначена пп. 1.2 п.1, пп. 2.1 п.2 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995 №88 і зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 05.06.1995 за №168/704, первинні документи - це документи, створені у письмовій або електронній формі, що фіксують та підтверджують господарські операції, включаючи розпорядження та дозволи адміністрації на їх проведення.
Відповідно до п.2.15 та п.2.16 вищевказаного Положення забороняється приймати до виконання первинні документи на операції, що суперечать законодавчим та нормативним актам.
Водночас статтею 1 Закону України від 16.07.1999 №996-ХІV визначено, що первинний документ - це документ, який містить відомості про господарська операцію і а підтверджує її здійснення.
Отже, будь-які документи (у тому числі договори, накладні, рахунки тощо) мають силу первинних документів лише в разі фактичного здійснення господарської операції.
Якщо ж фактичного здійснення господарської операції не було, відповідні документи не можуть вважатися первинними документами для цілей ведення податкового обліку навіть за наявності всіх формальних реквізитів таких документів, що передбачені чинним законодавством.
З урахуванням викладеного для підтвердження даних податкового обліку можуть братися до уваги лише ті первинні документи, які складені в разі фактичного здійснення господарської операції.
Згідно зі статтею 1 Закону України від 16.07.1999 №996-ХIV "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" господарською операцією є дія або подія, яка викликає зміни в структурі активів та зобов`язань у власному капіталі підприємства.
Вищезазначене, дає змогу стверджувати щодо відсутності реально вчинених господарських операцій та, як наслідок, недостовірність даних відповідних первинних документів за змістом пункту 44.1 Податкового кодексу України не дозволяє формувати дані податкового обліку незалежно від спрямованості умислу платників податку - учасників відповідної операції.
Відповідно до п. 44.1 ст. 44 Податкового кодексу України, для цілей оподаткування платники податків зобов`язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов`язаних з визначенням об`єктів оподаткування та/або податкових зобов`язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерською обліку, фінансової звітності, інших документів, пов`язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством. Платникам податків забороняється формування показників податкової звітності, митних декларацій на підставі даних, не підтверджених документами, що визначені абзацом першим цього пункту.
Як свідчить практика Верховного Суду (висвітлена у Постановах від 19 лютого 2019 року у справі №826/2958/14, адміністративне провадження №К/9901/8282/18; від 17.05.2019 у справі №2а-2271/11/0970 адміністративне провадження №К/9901/684/18); від 22 листопада 2019 у справі №810/4607/14) адміністративне провадження №К/9901/8966/18; від 05 листопада 2019 року у справі №804/872/17 адміністративне провадження №К/9901/40566/18) аналіз реальності господарської діяльності повинен здійснюватися на підставі даних податкового, бухгалтерського обліку платника податків та відповідності їх дійсному економічному змісту. При цьому в первинних документах, які є підставою для бухгалтерського обліку, фіксуються дані лише про фактично здійснені господарські операції.
Про відсутність реального характеру відповідних операцій можуть свідчити, зокрема, наявність таких обставин: неможливість здійснення платником податку зазначених операцій з урахуванням часу, місця знаходження майна або обсязі матеріальних ресурсів, економічно необхідних для виробництва товарів, виконання робіт або послуг, нездійснення особою, яка значиться виробником товару, підприємницької діяльності, відсутність у платника податку необхідних умов для досягнення результатів відповідної підприємницької, економічної діяльності відсутності управлінського або технічного персоналу, основних коштів, виробничих активів, складських приміщень, транспортних засобів, здійснення операцій з товарно-матеріальними цінностями, які не вироблялися або не могли бути вироблені в обсязі, зазначеному платником податку в документах обліку.
При цьому кожна з вказаних вище обставин не може бути самостійним беззаперечним свідченням (доказом) відсутності реального характер) і господарських операцій, проте наявність таких обставин в сукупності, що має бути встановлено судом, може свідчити на користь висновку про неможливість фактичного проведення (вчинення) господарських операцій.
Таким чином, на підтвердження фактичного здійснення господарських операцій, Товариство повинно мати відповідні первинні документи, які мають бути належно оформленими, містити всі необхідні реквізити, підписані уповноваженими особами та, які в сукупності з встановленими обставинами справи, зокрема можливостей здійснення господарюючими суб`єктами відповідних операцій з урахуванням часу, місця знаходження майна, обсягу матеріальних та трудових ресурсів, економічно необхідних для виконання умов, обумовлених договорами мають свідчити про беззаперечний факт реального вчинення господарських операцій, що і є підставою для формування платником податкового обліку.
Дослідивши надані ТОВ Вуд Панель Плюс первинні документи по взаємовідносинам із контрагентами встановлено, що такі не підтверджують реального виконання господарських операцій згідно укладених договорів. Відтак, платник взяв на себе ризик негативних наслідків у вигляді неможливості застосування податкової вигоди на підставі документів від контрагентів, що не відповідають вимогам чинного законодавства. Нездійснення заходів з перевірки правоздатності контрагента є ризиком самого платника, а тому саме на нього покладаються негативні наслідки неналежної організації своєї господарської діяльності, зокрема у вигляді непідтвердженості права на формування у податковому обліку витрат і податкового кредиту.
Аналогічна позиція у подібних правовідносинах викладена в постановах Верховного Суду від 15.10.2019 у справі № 813/277/13-а та від 30.08.2019 у справі № 2а-12436/11/2670.
Крім того, Верховний Суд в своїх постановах (від 26.06.2018 по справі № 816/1422/17, від 18.06.2019 по №2а-1399/11/2670, від 05.03.2020 по справі 826/9368/15) при вирішенні питання про реальність господарських операцій неодноразово вказував, що платник податків при виборі контрагента та укладенні з ним договорів має керуватись належною обачністю, оскільки від цього залежить подальше фактичне виконання таких договорів.
Оформивши документально господарські операції які не існували та у подальшому відобразивши їх у податковій звітності. ТОВ Вуд Панель Плюс свідомо зменшив базу оподаткування та як наслідок не сплатив кошти до бюджет) та/або завищив суми від`ємного значення, яка підлягає бюджетному відшкодуванню, завищив від`ємне значення з ПДВ, що зараховується до складу наступного звітного періоду. Вина підтверджується тим, що платник податків мав можливість дотриматися норм чинного законодавства, зокрема в частині відображення\податковій звітності виключно тих операцій які мали місце, однак не вжив достатніх заходів для цього через те, що діяв недобросовісно та без належної обачності, створивши видимість реальності здійснення товару у ТОВ Одеса ліс , ДП Ужгородське військове лісництво , ДП Великоберезнянське лісове господарство , ФОП ОСОБА_3 , ФОГІ Костурович М.Й. та ФОП ОСОБА_4 .
Отже, оскаржувані податкові повідомлення-рішення від 01.02.2021р №000646/0701, від 05.02.2021р № 000651/0701 та від 05.02.2021р №000648 0707 є законними, обґрунтованими та сформованими без порушень вимог чинного законодавства.
Решта доводів та заперечень учасників справи висновків суду по суті позовних вимог не спростовують.
Слід зазначити, що частиною 2 статті 6 КАС України передбачено, що суд застосовує принцип верховенства права з урахуванням судової практики Європейського суду з прав людини.
Закон України Про судоустрій і статус суддів встановлює, що правосуддя в Україні здійснюється на засадах верховенства права відповідно до європейських стандартів та спрямоване на забезпечення права кожного на справедливий суд.
Відповідно до статей 1 та 17 Закону України Про виконання рішень та застосування практики Європейського суду з прав людини суди застосовують як джерело права при розгляді справ положення Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод та протоколів до неї, а також практику Європейського суду з прав людини та Європейської комісії з прав людини.
Так, згідно практики Європейського суду з прав людини та зокрема, рішення у справі Серявін та інші проти України від 10.02.2010, заява 4909/04, відповідно до пункту 58 якого суд повторює, що згідно з його усталеною практикою, яка відображає принцип, пов`язаний з належним здійсненням правосуддя, у рішеннях судів та інших органів з вирішення спорів мають бути належним чином зазначені підстави, на яких вони ґрунтуються. Хоча пункт 1 статті 6 Конвенції зобов`язує суди обґрунтовувати свої рішення, його не можна тлумачити як такий, що вимагає детальної відповіді на кожен аргумент. Міра, до якої суд має виконати обов`язок щодо обґрунтування рішення, може бути різною в залежності від характеру рішення (рішення у справі Руїс Торіха проти Іспанії від 09.12.1994, серія A, №303-A, пункт 29).
Крім того, згідно пункту 41 висновку №11 (2008) Консультативної ради європейських суддів до уваги Комітету Міністрів Ради Європи щодо якості судових рішень обов`язок суддів наводити підстави для своїх рішень не означає необхідності відповідати на кожен аргумент захисту на підтримку кожної підстави захисту. Обсяг цього обов`язку може змінюватися залежно від характеру рішення. Згідно з практикою Європейського суду з прав людини очікуваний обсяг обґрунтування залежить від різних доводів, що їх може наводити кожна зі сторін, а також від різних правових положень, звичаїв та доктринальних принципів, а крім того, ще й від різних практик підготовки та представлення рішень у різних країнах. З тим, щоб дотриматися принципу справедливого суду, обґрунтування рішення повинно засвідчити, що суддя справді дослідив усі основні питання, винесені на його розгляд.
Статтею 19 Конституції України визначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Частиною 1 статті 2 КАС України визначено, що завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.
Відповідно до ч.2 ст.2 КАС України, у справах щодо оскарження рішень суб`єктів владних повноважень, суди перевіряють, зокрема, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії).
Відповідно до частин 1 та 2 статті 77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Відповідачем виконано вимоги статті 78 КАС України, надавши докази, які підтверджують правомірність їх дій щодо прийняття оскаржуваних рішень.
Враховуючи вищезазначене, ГУ ДПС в Івано-Франківській області діяв виключно в межах своїх повноважень та у спосіб передбачений нормами діючого законодавства, а тому у задоволені позову необхідно відмовити.
На підставі статті 129-1 Конституції України, керуючись статтями 139, 241-246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
УХВАЛИВ:
В задоволенні позову відмовити.
Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку. Відповідно до статей 255, 295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України, апеляційна скарга на рішення суду подається безпосередньо до суду апеляційної інстанції або через Івано-Франківський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня складення рішення в повному обсязі.
Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручене у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження рішення суду, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.
Строк на апеляційне оскарження також може бути поновлений в разі його пропуску з інших поважних причин, крім випадків, визначених частиною другою статті 299 цього Кодексу.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
Повне найменування учасників справи:
позивач - Товариство з обмеженою відповідністю "Вуд Панель Плюс", код ЄДРПОУ 41122153, вул. Пушкіна, 6, м. Коломия, Івано-Франківська область, 78203;
відповідач - Головне управління ДПС в Івано-Франківській області, код ЄДРПОУ 43968084, вул. Незалежності, 20, м. Івано-Франківськ, 76018.
Суддя Шумей М.В.
Суд | Івано-Франківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 06.10.2021 |
Оприлюднено | 25.11.2021 |
Номер документу | 101325227 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Обрізко Ігор Михайлович
Адміністративне
Івано-Франківський окружний адміністративний суд
Шумей М.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні