ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
25 травня 2022 рокуЛьвівСправа № 300/1240/21 пров. № А/857/519/22
Восьмий апеляційний адміністративний суд в складі:
головуючого судді Обрізко І.М.,
суддів Іщук Л.П., Шинкар Т.І.,
за участю секретаря судового засідання Хабазні Ю.Є.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в режимі відеоконференції у місті Львові апеляційну скаргу товариства з обмеженою відповідальністю «Вуд Панель Плюс» на рішення Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 06 жовтня 2021 року, прийняте суддею Шумей М.В. об 11 годині 50 хвилині у місті Івано - Франківську, повний текст складений 18.10.2021 року у справі за позовом товариства з обмеженою відповідальністю «Вуд Панель Плюс» до Головного управління ДПС в Івано-Франківській області про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень рішень,-
встановив:
ТОВ «Вуд Панель Плюс» (надалі - позивач) звернулося з адміністративним позовом до Головного управління ДПС в Івано-Франківській області (надалі - ГУ ДПС в Івано-Франківській області, відповідач) про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень рішень №000646/0701 від 01.02.2021 року, №000651/0701 від 05.02.2021 року, №000648/0707 від 05.02.2021 року.
Рішенням Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 06 жовтня 2021 року відмовлено у задоволенні позову.
Відмовляючи в задоволенні позову, суд виходив з того, що аналіз реальності господарської діяльності повинен здійснюватися на підставі даних податкового, бухгалтерського обліку платника податків та відповідності їх дійсному економічному змісту. При цьому в первинних документах, які є підставою для бухгалтерського обліку, фіксуються дані лише про фактично здійснені господарські операції (маються покликання на позиції Верховного Суду).
Дослідивши надані позивачем первинні документи по взаємовідносинам із контрагентами встановлено, що такі не підтверджують реального виконання господарських операцій згідно укладених договорів. Відтак, платник взяв на себе ризик негативних наслідків у вигляді неможливості застосування податкової вигоди на підставі документів від контрагентів, що не відповідають вимогам чинного законодавства. Нездійснення заходів з перевірки правоздатності контрагента є ризиком самого платника, а тому саме на нього покладаються негативні наслідки неналежної організації своєї господарської діяльності, зокрема у вигляді непідтвердженості права на формування у податковому обліку витрат і податкового кредиту.
Оформивши документально господарські операції, які не існували та у подальшому відобразивши їх у податковій звітності, ТОВ «Вуд Панель Плюс» свідомо зменшив базу оподаткування та, як наслідок, не сплатив кошти до бюджету та/або завищив суму від`ємного значення, яка підлягає бюджетному відшкодуванню, завищив від`ємне значення з ПДВ, що зараховується до складу наступного звітного періоду. Вина підтверджується тим, що платник податків мав можливість дотриматися норм чинного законодавства, зокрема в частині відображення у податковій звітності виключно тих операцій які мали місце, однак не вжив достатніх заходів для цього через те, що діяв недобросовісно та без належної обачності, створивши видимість реальності здійснення товару у ТОВ «Одеса ліс», ДП «Ужгородське військове лісництво», ДП «Великоберезнянське лісове господарство», ФОП ОСОБА_1 , ФОП ОСОБА_2 та ФОП ОСОБА_3 .
Не погодившись із зазначеним судовим рішенням, ТОВ «Вуд Панель Плюс» подало апеляційну скаргу. Вважає, що судом першої інстанції ухвалено рішення із неправильним застосуванням норм матеріального та процесуального права. Просить скасувати рішення суду та ухвалити постанову, якою задовольнити позов.
В апеляційній скарзі зазначає, що податковим органом, за результатами проведеної ними інвентаризації, зроблено висновок про встановлення факту нестачі «сировини і матеріалів» на суму 4 831 750, 00 грн. та «готової продукції» на суму 294 148,52 грн. Вказаний висновок було зроблено шляхом співставлення даних проведеної станом на 14.12.2020 року інвентаризації, тобто, фактично наявних станом на 14.12.2020 року сировини і матеріалів та готової продукції, даних бухгалтерського обліку та фінансової звітності підприємства станом на 30.10.2020 року.
Звертає увагу на те, що згідно даних бухгалтерського обліку та фінансової звітності підприємства та первинних документів у період з 30.10.2020 року по 31.12.2020 року підприємством було виготовлено та реалізовано контрагентам продукції на суму 9 729 103, 00 грн. Результати господарської діяльності підприємства за цей період не враховувалися при проведенні інвентаризації станом на 14.12.2020 року. Однак, вказані обставини не взяті судом до уваги.
Також зазначає, що калькуляція собівартості продукції за своїм призначенням не відповідає ознакам первинного документа, оскільки нею не фіксуються будь - які господарські операції, розпорядження або дозвіл на проведення господарської операції .
Продукція, на яку контролюючий орган та суд вважають відсутніми «калькуляції та/або специфікації, виробничі звіти» - це по суті продукція, виготовлена фактично з відходів виробництва. Мова йде про використання в основному пиломатеріалів, які за своїми кондиціями, фізичними характеристиками та розмірами не відповідають установленим вимогам для асортименту продукції, що відправляється підприємством на експорт, тому фактично, це вже відходи виробництва.
Контролюючий орган, безпідставно, не взявши до уваги надані позивачем для перевірки документи - належним чином оформлені первинні документи, що свідчать про укладання та виконання господарських зобов`язань, прийшов до необґрунтованого висновку про нереальність здійснення господарських операцій та стверджує, що вказані господарські операції фактично не здійснювалися.
Звертає увагу на те, що контролюючий орган з однієї сторони підтверджує факт реалізації виготовленої продукції і визнає реальними господарські операції з продажу виготовленої продукції на експорт в обсягах, задекларованих позивачем, а з іншої сторони - вважає нереальними господарські операції на придбання матеріалів і сировини.
Зазначає, що предмет вказаних спірних господарських операцій позивача повністю відповідає виду його господарської діяльності. Всі надані позивачем для перевірки та суду документи не мають дефектів форми, змісту або походження, котрі в силу чинного законодавства спричиняють втрату первинними документами юридичної сили і доказовості.
Звертає увагу на позицію Верховного Суду, де зазначено про те, що наявність або відсутність окремих документів, а також можливі незначні недоліки в їх оформленні не можуть бути підставою для висновку про відсутність господарських операцій та відмови у формуванні податкового кредиту, якщо з інших даних вбачаються зміни у структурі активів та зобов`язань, власному капіталі платника у зв`язку із його господарською діяльністю.
Крім того, зазначає, що податкове законодавство не містить положень, які б дозволяли контролюючому органу оцінювати втрати суб`єкта господарювання з точки зору їх доцільності, раціональності та ефективності, платник здійснює фінансово - господарську діяльність на власний ризик, а тому вправі самостійно оцінювати її ефективність та доцільність. Платник податку несе самостійну відповідальність за порушення ним правил ведення податкового обліку.
В судове засідання для розгляду апеляційної скарги учасники справи не прибули, належним чином повідомлені про дату, час та місце розгляду справи, а тому відповідно до ч.4 ст. 229, ст. 313 КАС України апеляційний суд ухвалив розгляд апеляційної скарги здійснити за відсутності учасників справи та без здійснення фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу.
Колегія суддів заслухавши доповідь судді-доповідача, перевіривши законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги, приходить до наступного.
Відповідно до ст. 316 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.
Розглядаючи спір, судова колегія вважає, що місцевий суд в повній мірі дослідив і оцінив обставини по справі, надані сторонами докази.
Судом встановлено та підтверджено матеріалами справи, що на підставі направлень від 10.12.2020 року №504, №505 та відповідно до пп. 20.1.4 п. 20.1 ст. 20, пп. 75.1.2 п. 75.1 ст. 75, пп. 78.1.8 п. 78.1 ст. 78 Податкового кодексу України, на підставі наказів ГУ ДПС в Івано-Франківській області №1590 від 08.12.2020 року, №1723 від 22.12.2020 року проведено документальну позапланову виїзну перевірку ТОВ «Вуд Панель Плюс» щодо дотримання податкового законодавства при декларуванні за жовтень 2020 року у податковій декларації з податку на додану вартість від 20.11.2020 року №9306704078 від`ємного значення з податку на додану вартість, задекларованого у попередніх звітних періодах (січень 2019 - жовтень 2020).
За результатами перевірки складено Акт позапланової виїзної перевірки щодо податкового законодавства при декларуванні за жовтень 2020 року від`ємного значення з податку на додану вартість від 11.01.2021 року №25/09-19-07-02/41122153.
При проведенні перевірки, відповідачем встановлено вчинення позивачем порушень норм податкового законодавства, зокрема:
п. 185.1 ст.185, п.187.1 ст. 187, п. 189.1 ст.189, п.198.1, п. 198.2, п. 198.3, п. 198.5, п. 198.6 ст.198, п. 201.1, п. 201.10 ст. 201 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року № 2755-VI (із змінами та доповненнями), оскільки ним:
- завищено від`ємне значення з ПДВ, що зараховується до складу наступного звітного періоду, за жовтень 2020 року на суму 480370 грн;
- занижено позитивне значення різниці між сумою податкового зобов`язання та сумою податкового кредиту з ПДВ всього на суму 261769 грн, в тому числі: за березень 2020 в сумі 24646 грн, за жовтень 2020 в сумі 237123 грн;
- завищено суми від`ємного значення, яка підлягає бюджетному відшкодуванню (показник рядка 20.2 Декларації) всього на суму 1706851 грн, в тому числі за січень 2019 - 152044 грн, за лютий 2019 - 55330 грн., за березень 2019 - 67198 грн., за квітень 2019 - 33391 грн, за травень 2019 - 29000 грн, за червень 2019 - 5280 грн, за липень 2019 - 37671 грн, за жовтень 2019 - 36900 грн, за грудень 2019 - 99325 грн, за лютий 2020 - 213541 грн, за березень 2020 - 143776 грн, за квітень 2020 - 77714 грн, за травень 2020 - 31543 грн, за серпень 2020 - 52362 грн, за вересень 2020 - 36094 грн., за жовтень 2020 - 635682 грн;
п. 120-1.2 ст. 120-1, п.201.1, п.201.10 ст.201 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року №2755-VI зі змінами та доповненнями, в результаті чого не складено та не зареєстровано в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні на суму податкових зобов`язань по операціях з використання товарів в операціях, що не є господарською діяльністю платника податку всього обсягом постачання в сумі 8663771,87 грн., сума ПДВ 1732755 грн. втому числі: за травень 2019 року - обсягом постачання в сумі 123527,86 грн.. ПДВ - 24706 грн; за липень 2019 року - обсягом постачання в сумі 204265,45 грн. ПДВ - 40853 грн.
- за серпень 2019 року - обсягом постачання в сумі 102124,55 грн., ПДВ - 20425 грн.;
- за жовтень 2019 року - обсягом постачання в сумі 416924,91 грн., ПДВ - 83385 грн.;
- за грудень 2019 року - обсягом постачання в сумі 1379837,07 грн., ПДВ - 275967 грн.;
- за лютий 2020 року - обсягом постачання в сумі 588908,23 грн., ПДВ - 117782 грн.;
- за березень 2020 року - обсягом постачання в сумі 722285,30 грн., ПДВ - 144457 грн.;
- за жовтень 2020 року - обсягом постачання в сумі 5125898,50 гри., ПДВ - 1025180 грн.
На підставі Акта від 11.01.2021 року №25/09-19-07-02/41122153, відповідачем винесено податкові повідомлення рішення №000646/0701 від 01.02.2021 року, №000651/0701 від 05.02.2021 року, №000648/0707 від 05.02.2021 року.
Судом також встановлено, що в ході перевірки директору ТОВ «Вуд Панель Плюс» вручено запит від 11.12.2020 року про проведення інвентаризації основних фондів, нематеріальних активів, товарно-матеріальних цінностей. Під час проведення перевірки на підставі наказу директора ТОВ «Вуд Панель Плюс» Кафгар Сезар від 11.12.2020 року №17-ОД «Про проведення інвентаризації» комісією у складі: голови комісії: директор Кафтар Сезар членів комісії: головного бухгалтера Лисанюк Микола, головного спеціаліста Оздемір Тарік, спеціаліста Перегінець Людмили та молодшого спеціаліста Лопушак Леся, проводилась інвентаризація основних засобів, нематеріальних активів, капітальних інвестицій, запасів з перевіркою їх фактичної наявності та документального підтвердження станом на 14.12.2020 року.
Згідно даних бухгалтерського обліку ТОВ «Вуд Панель Плюс» по рахунку 201 «Сировина і матеріали» станом на 31.10.2020 року обліковуються нижче вказані пиломатеріали всього в кількості 1245,642 м куб на суму 4831750 грн. за наступною номенклатурою: пиломатеріал хвоя необрізна в кількості 316,469 м куб на суму 981053,90 грн. (14.12.2020 року в бух обліку по рах.231 здійснено проведення Дт231 Кт201, дана кількість відсутня за даними інвентаризації серед незавершеного виробництва); заготовка букова 50*50*200-1000 в кількості 223,351 м куб на суму 1565405,30 грн.; бук обрізний в кількості 40,3 м куб на суму 145156,55 грн.; бук необрізний в кількості 25,391 м куб на суму 87543,85 грн.; хвоя необрізна в кількості 344,016 м куб на суму 1066449,60 грн.; хвоя необрізна в кількості 2,76 м куб на суму 9660 грн.; хвоя обрізна в кількості 256,781 м куб на суму 757247,01 грн; хвоя обрізна в кількості 15,347 м куб на суму 63544,97 грн.; хвоя обрізна в кількості 7,227 м куб на суму 30239,14 грн; пиломатеріал дуб необрізний в кількості 14 м куб на суму 125449,67 грн., залишок яких не встановлено за результатами проведеної інвентаризації від 14.12.2020 року.
Інші документальні підтвердження наявності, використання у господарській діяльності, передання на зберігання, одержання послуг зі зберігання по вказаних пиломатеріалах не надано.
Для встановлення нестачі перевіркою здійснювалось порівняння фактичних залишків із даними бухгалтерського обліку сировини і матеріалів, які обліковувались по рахунку 201 станом саме на 14.11.2020 року у урахуванням руху матеріалів (придбання та реалізації чи передачу у виробництво для виготовлення готової продукції) за період з 01.11.2020 року до 14.11.2020 року.
Згідно п. 7 Положення (стандарт) бухгалтерського обліку 16 «Витрат», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31.12.1999 року №318 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 19 січня 2000 року за № 27/4248 витрати визнаються витратами певного періоду одночасно з визнанням доходу, для отримання якого вони здійснені.
Згідно п. 11 Положення (стандарт) бухгалтерського обліку 16 «Витрати», собівартість реалізованої продукції (робіт, послуг) складається з виробничої собівартості продукції (робіт, послуг), яка була реалізована протягом звітного періоду, нерозподілених постійних загальновиробничих витрат та наднормативних виробничих витрат.
До виробничої собівартості продукції (робіт, послуг) включаються: прямі матеріальні витрати, прямі витрати на оплату праці, інші прямі витрати, змінні загальновиробничі та постійні розподілені загальновиробничі витрати. Перелік і склад статей калькулювання виробничої собівартості продукції (робіт, послуг) установлюються підприємством.
Згідно п.12 Положення (стандарт) бухгалтерського обліку 16 «Витрати», до складу прямих матеріальних витрат включається вартість сировини та основних матеріалів, що утворюють основу вироблюваної продукції, купівельних напівфабрикатів та комплектуючих виробів, допоміжних та інших матеріалів, які можуть бути безпосередньо віднесені до конкретного об`єкта витрат.
Проведеною перевіркою встановлено, що ТОВ «Вуд Панель Плюс» при визнанні доходу від реалізації готової продукції одночасно було визнано витрати у вигляді собівартості реалізованої готової продукції, до складу виробничої собівартості якої включено прямі матеріальні витрати, не підтверджені виробничими звітами, специфікаціями, калькуляціями та які не утворюють основу вироблюваної продукції, внаслідок чого визначено використання таких пиломатеріалів в операціях, що не є господарською діяльністю платника податку.
Встановлено за результатами проведеної інвентаризації станом на 14.12.2020 року нестачі пиломатеріалів, які обліковувались на рахунку 201 «Сировина і матеріали» всього в кількості 1245,642 м куб на суму 4831750 грн. та готової продукції, яка обліковувалась на рахунку 26 «Готова продукція» всього на суму 294148,52 грн, які визначені перевіркою як запаси, використані в операціях, що не є господарською діяльністю платника податку, в результаті встановлено заниження податкових зобов`язань з податку на додану вартість за жовтень 2020 року в сумі 732755 грн.
Згідно оборотно-сальдової відомості по рахунку 209 «Інші матеріали» 10.12.2019 року оприбутковано піддони дерев`яні власного виробництва в кількості 500 шт. на суму 100000 грн, включивши до складу виробничої собівартості прямі матеріальні витрати у вигляді наступних пиломатеріалів на загальну суму 97830,23 грн.: брусок береза в кількості 3.995 м куб на суму 16078,07 грн; кругляк береза в кількості 58,264 м куб на суму 41270,16 грн; пиломатеріали береза в кількості 13,494 м куб на суму 40482 грн.
За даними рахунку 201 «Сировина та матеріали» наведені пиломатеріали березові обліковувались на залишку станом на 01.01.2019 року на загальну суму 97830,23 грн.
В зв`язку з відповідністю калькуляції та/або специфікації, виробничого звіту на виробництво піддонів, перевіркою не підтверджено віднесення до складу прямих матеріальних витрат безпосередньо вище вказаних пиломатеріалів з берези на загальну суму 97830,23 грн, внаслідок чого визначено використання таких пиломатеріалів в операціях, що не є господарською діяльністю платника податку.
Також, згідно оборотно-сальдової відомості по рахунку 209 «Інші матеріали» 06.08.2019 року оприбутковано піддони дерев`яні власного виробництва в кількості 1000 шт на суму 165000 грн, включивши до складу виробничої собівартості прямі матеріальні витрати у вигляді наступних пиломатеріалів на загальну суму 102124,55 грн: пиломатеріал хвоя в кількості 50,0 м куб на суму 102124,55 грн.
Аналогічно, за даними оборотно-сальдової відомості по рахунку 209 «Інші матеріали» 23.07.2020 року оприбутковано піддони дерев`яні власного виробництва в кількості 500 шт. на суму 258162,51 грн, включивши до складу виробничої собівартості прямі матеріальні витрати у вигляді наступних пиломатеріалів на загальну суму 204265,45 грн: пиломатеріал хвоя в кількості 100,008 м куб на суму 204265,45 грн.
При цьому, за даними рахунку 201 «Сировина та матеріали» наведені пиломатеріали хвойні обліковувались на залишку станом на 01.01.2019 року в кількості 150,008 м куб на загальну суму 306390 грн.
В зв`язку з відсутністю калькуляцій та/або специфікацій, виробничих звітів на виробництво піддонів, перевіркою не підтверджено віднесення до складу прямих матеріальних витрат безпосередньо вище вказаних пиломатеріалів хвойних на загальну суму 306390 грн, внаслідок чого визначено використання таких пиломатеріалів в операціях, що не є господарською діяльністю платника податку.
Згідно оборотно-сальдових відомостей по рахунках 26 «Готова продукція», 362 «Розрахунки з іноземними покупцями», вантажно-митної декларації №UA206060/2019/002916 від 08.05.2019 року (одержувач SC Sezar Forest SRL Румунія) TOB «Вуд Панель Плюс» було експортовано пиломатеріали обрізні дубові розміри 28-44x44x200-500 мм в кількості 10,534 м куб на суму 6847,10 доларів СІІІА (курс 26,34002) або 180352,75 грн.
За даними бухгалтерського обліку по рахунку 231 «Основне виробництво» 07.05.2019 року до складу прямих матеріальних витрат виробничої собівартості експортованих пиломатеріалів обрізних дубових віднесено наступні пиломатеріали дубові всього на суму 123527,86 грн, а саме: кругляк дуб червоний в кількості 25,378 м куб на суму 7178,05 грн; пиломатеріали дуб (гріненерджі) в кількості 2,54 м куб на суму 25006,30 грн; пиломатеріал дуб необрізний в кількості 2,989 м куб на суму 25783,51 грн
За даними рахунку 201 «Сировина та матеріали» наведені пиломатеріали дубові обліковувались на залишку станом на 01.01.2019 року на загальну суму 123527,86 грн.
В зв`язку з відсутністю калькуляції та/або специфікації, виробничого звіту на виробництво пиломатеріалів обрізних дубових розмірами 28-44x44x200-300 мм в кількості 10,534 м куб, перевіркою не підтверджено віднесення до складу прямих матеріальних витрат безпосередньо вище вказаних пиломатеріалів дубових на загальну суму 123527,86 грн, внаслідок чого визначено використання таких пиломатеріалів в операціях, що не є господарською діяльністю платника податку.
Згідно оборотно-сальдових відомостей по рахунках 26 «Готова продукція», 362 «Розрахунки з іноземними покупцями», вантажно-митної декларації №UA206060/2019/005297 від 30.10.2019 року (одержувач SC Sezar Forest SRL. Румунія ) ТОВ «Вуд Панель Плюс» було експортовано панелі (щити) дерев`яні, що складаються з склеєних планочок бука розмірами 18-20x500-600x1000-2100 мм в кількості 8,204 м куб на суму 5332,60 доларів США (курс 25,113805) або 133921,88 грн.
За даними бухгалтерського обліку по рахунку 231 «Основне виробництво» до складу прямих матеріальних витрат виробничої собівартості експортованих панелів (щитів) дерев`яних, що складаються з склеєних планочок бука розмірами 18-20x500-600x1000-2100 віднесено наступні пиломатеріали букові всього на суму 141977,54 грн., а саме: заготовка букова 50x100x200-1000 в кількості 16,408 м куб на суму 141977,54 грн.
За даними рахунку 201 «Сировина та матеріали» вказані заготовки букові обліковувались на залишку станом на 01.01.2019 року на загальну суму 141977,54 грн.
У зв`язку з відсутністю калькуляції та/або специфікації, виробничого звіту на виробництво панелів (щитів) дерев`яних, що складаються з склеєних таночок бука розмірами 18-20x500-600x1000-2100 мм в кількості 8,204 м куб, довжина яких перевищує фактичну довжину заготовок, перевіркою не підтверджено віднесення до складу прямих матеріальних витрат безпосередньо вище вказаних пиломатеріалів/заготовок букових на загальну суму 141977,54 грн, внаслідок чого визначено використання таких пиломатеріалів в операціях, що не є господарською діяльністю платника податку.
Згідно оборотно-сальдових відомостей по рахунках 26 «Готова продукція», 362 «Розрахунки з іноземними покупцями», вантажно-митної декларації №UA206060/2019/005317 від 01.11.2019 року (одержувач SC Masif Paint SRL, Румунія) TOB «Вуд Панель Плюс» було експортовано пиломатеріали обрізні букові, розмір 20-50x35-200x200-2600 мм в кількості 27.8 м куб на суму 11815 доларів СІІІА (курс 27,683212) або 327077,15 грн.
Згідно сертифікату про походження лісоматеріалів та виготовлених з них пиломатеріалів для здійснення експортних операцій серії ІФ №685066, виданого Івано-Франківським обласним управлінням лісового та мисливського господарства (код ЄДРПОУ 35276386), який є складовою ВМД UA206060/2019/005317 від 01.11.2019 року підставою видачі сертифіката є ТТН №054243 від 10.05.2019 року ДП «Берегометське лісомисливське господарство» (код ЄДРПОУ 21438976) накладна №323 від 23.10.2019 року на придбання пиломатеріалів не обрізних букових від продавця ФОП ОСОБА_4 (РНОКПП НОМЕР_1 ) в кількості 32.95 м куб на суму 102013,20 грн, вт. ч. ПДВ 17002,20 грн.
Однак, за даними бухгалтерського обліку по рахунку 231 «Основне виробництво» 30.10.2019 року до складу прямих матеріальних витрат виробничої собівартості експортованих пиломатеріали обрізні букові, розмір 20-50х35-200х200-2600 мм віднесено наступні пиломатеріали букові (Дт 23-Кт 201) всього на суму 274947,37 грн, а саме: заготовка букова 50x100x200-1000 в кількості 31,775 куб на суму 274947,37 грн.
За даними рахунку 201 «Сировина та матеріали» вказані заготовки букові обліковувались на залишку станом на 01.01.2019 року на загальну суму 274947,37 грн.
Таким чином, в зв`язку з відсутністю калькуляції та/або специфікації, виробничого звіту на виробництво пиломатеріалів обрізних букових розмір 20-50x35-200x200-2600 мм в кількості 27,8 м куб, довжина яких перевищує фактичну довжину заготовок, невідповідності інформації про походження лісоматеріалів та виготовлених з них пиломатеріалів згідно Сертифікату серії ІФ №685066, перевіркою не підтверджено віднесення до складу прямих матеріальних витрат безпосередньо вище вказаних пиломатеріалів/заготовок букових на загальну суму 274947,37 грн, внаслідок чого визначено використання таких пиломатеріалів в операціях, що не є господарською діяльністю платника податку.
Згідно оборотно-сальдових відомостей по рахунках 26 «Готова продукція», 362 «Розрахунки з іноземними покупцями», вантажно-митних декларацій:
- №UA209290/2020/001854 від 03.03.2020 року (одержувач SC Sezar Forest SRL, Румунія) TOB «Вуд Панель Плюс» було експортовано пиломатеріали обрізні букові, розмір 25-70x30-230x180-3200 мм в кількості 24.15 м куб на суму 7245 доларів США (курс 24,818) або 179806,41 грн.
- №UA209290/2020/006736 від 11.09.2020 (одержувач SC Sezar Forest SRL, Румунія) TOB «Вуд Панель Плюс» було експортовано пиломатеріали обрізні букові, розмір 15-60x20-200x200-2500 мм в кількості 27,05 м куб на суму 5410 доларів США (курс 27,8346) або 150585,19 грн.
Згідно сертифікату про походження лісоматеріалів та виготовлених з них пиломатеріалів для здійснення експортних операцій серії ІФ №687424 від 03.03.2020 року виданого Івано-Франківським обласним управлінням лісового та мисливського господарства (код ЄДРПОУ 35276386), який є складовою ВМД UА209290/2020/001854 від 03.03.2020 року, підставою видачі сертифіката є ТТН-ліс №054243 від 10.05.2019 року, МОА №110772 від 18.12.2019 року (ДП «Ужгородське військове лісництво»), МОА №072355 від 02.12.2019 року (ДП «Ужгородське військове лісництво»), ЗКВ №021918 від 22.11.2019 року (ДП «Великоберезнянське лісове господарство») із зазначенням продавця - ДП «Берегометське лісомисливське господарство» (код ЄДРПОУ 21438976).
Згідно сертифікату про походження лісоматеріалів та виготовлених з них пиломатеріалів для здійснення експортних операцій серії ІФ №691839 від 10.09.2020 року, виданого Івано-Франківським обласним управлінням лісового та мисливського господарства (код ЄДРПОУ 35276386), який є складовою ВМД UA209290/2020/006736 від 11.09.2020 року, підставою видачі сертифіката є ТТН-ліс ЧЦБ №250993 від 27.01.2020 року, ЧЦБ №250998 від 28.01.2020 року, ЧЦБ №250970 від 03.01.2020 року ДП «Кіцманський ліс агропромислового комплексу» (код ЄДРПОУ 35163506).
Однак, за даними бухгалтерського обліку по рахунку 231 «Основне виробництво» 02.03.2020 року до складу прямих матеріальних витрат виробничої собівартості експортованих пиломатеріалів обрізних букових віднесено наступні пиломатеріали букові всього на суму 722285,30 грн, а саме: заготовки букові (з Перечина) в кількості 75,888 м куб на суму 722285,30 грн.
За даними рахунку 201 «Сировина та матеріали» вказані заготовки букові обліковувались на залишку станом на 01.01.2019 року на загальну суму 722285,30 грн.
Таким чином, в зв`язку з відсутністю калькуляції та/або специфікації, виробничого звіту на виробництво з заготовок букових (з Перечина) в кількості 75,888 м куб готової продукції пиломатеріалів обрізних букових всього в кількості 51,2 м куб (які експортовано), невідповідності інформації про походження лісоматеріалів та виготовлених з них пиломатеріалів згідно Сертифікатів серії ІФ №687424 від 03.03.2020 року та серії ІФ №691835 від 10.09.2020 року, перевіркою не підтверджено віднесення до складу прямих матеріальних витрат безпосередньо вище вказаних заготовок букових на загальну суму 722285,30 грн, внаслідок чого визначено використання таких пиломатеріалів в операціях, що не є господарською діяльністю платника податку.
Згідно оборотно-сальдових відомостей по рахунках 26 «Готова продукція», 362 «Розрахунки з іноземними покупцями», вантажно-митних декларацій:
- №UA209290/2020/001481 від 19.02.2020 року (одержувач SC Sezar Forest SRL, Румунія) TOB «Вуд Панель Плюс» було експортовано пиломатеріали обрізні букові, розмір 45-55x45-220x600-2500 мм в кількості 28,21 м куб на суму 8463 доларів США (курс 24,4431) або 206861,96 грн.
- №UA209290/2020/001482 від 19.02.2020 року (одержувач SC Sezar Forest SRL, Румунія) TOB «Вуд Панель Плюс» було експортовано пиломатеріали обрізні букові, розмір 45-55x40-220x200-3100 мм в кількості 27,98 м куб на суму 8394 доларів США (курс 24,4431) або 205175,38 грн.
Згідно сертифікату про походження лісоматеріалів та виготовлених з них пиломатеріалів для здійснення експортних операцій серії ІФ №687104 від 18.02.2020 року, виданого Івано-Франківським обласним управлінням лісового га мисливського господарства (код ЄДРПОУ 35276386), який є складовою ВМД UA209290/2020/001481 від 19.02.2020 року, підставою видачі сертифіката є ТТН від 10.05.2019 року, ТТН-ліс ЗКВ №021913 від 20.11.2019 року. ТТН-ліс №021912 від 20.11.2019 року, ТТН-ліс МАО №072372 від 11.12.2019 року від лісокористувачів ДП «Великоберезнянське лісове господарство» та ДП «Ужгородське військове лісництво».
Згідно сертифікату про походження лісоматеріалів та виготовлених з них - пиломатеріалів для здійснення експортних операцій серії ІФ №687103 від 18.02.2020 року, виданого Івано-Франківським обласним управлінням лісового та мисливською господарства (код ЄДРПОУ 35276386), який складовою ВМД UA209290/2020/001482 від 19.02.2020 року підставою видачі сертифіката є ТТН-ліс ЗКВ №021941 від 28.11.2019 року, ТТН-ліс №021952 від 29.11.2019 року, ТТН-ліс ЗКВ №021927 від 26.11.2019 року та ТТН-ліс ЗКВ №021918 від 22.11.2019 року від лісокористувача ДП «Великоберезнянське лісове господарство» (код СДРПОУ 22114543).
Однак, за даними бухгалтерського обліку по рахунку 231 «Основне виробництво» 18.02.2020 року до складу прямих матеріальних витрат виробничої собівартості експортованих пиломатеріалів обрізних букових віднесено наступні пиломатеріали букові всього на суму 588908,23 грн, а саме: заготовки букові («Ужгородське військове лісництво») в кількості 77,652 м куб на суму 588908,23 грн.
При цьому, за даними рахунку 201 «Сировина та матеріали» вказані заготовки букові обліковувались на залишку станом на 01.01.2019 року в кількості 77,652 м куб на загальну суму 588908,23 грн
Таким чином, у зв`язку із відсутністю калькуляції та/або специфікації виробничого звіту на виробництво з заготовок букових («Ужгородське військове лісництво») в кількості 77,652 м куб готової продукції пиломатеріалів обрізних букових всього в кількості 56,19 м куб (які експортовано), невідповідності інформації про походження лісоматеріалів та виготовлених з них пиломатеріалів згідно Сертифікатів серії ІФ №687103 від 18.02.2020 року та серії ІФ №687104 від 18.02.2020 року, перевіркою не підтверджено віднесення до складу прямих матеріальних витрат безпосередньо вище вказаних заготовок букових на загальну суму 588908,23 грн, внаслідок чого визначено використання таких пиломатеріалів в операціях, що не є господарською діяльністю платника податку.
Згідно оборотно-сальдових відомостей по рахунках 361 «Розрахунки з вітчизняними покупцями», 26 «Готова продукція», видаткових накладних, податкових накладних ТОВ «Вуд Панель Плюс» реалізовано покупцю ТОВ «Вомарт» згідно накладної від 24.12.2019 року дрова букові в кількості 200,18 м куб на загальну суму 240216,0 грн., в т.ч. ПДВ - 40036,0 грн.
За даними бухгалтерського обліку по рахунку 231 «Основне виробництво» 20.12.2019 року до складу прямих матеріальних витрат виробничої собівартості реалізований дров букових в кількості 200,18 м куб віднесено наступні пиломатеріали обрізні букові всього на суму 1282006,84 грн, а саме: бук обрізний в кількості 167,23 м куб на суму 1196995,84 грн; пиломатеріали обрізні букові в кількості 32,95 м куб на суму 85011,0 грн.
При цьому слід відмітити, що згідно сертифікату про походження лісоматеріалів та виготовлених з них пиломатеріалів для здійснення експортних операцій серії ІФ №685066 від 30.10.2020 року, виданого Івано-Франківським обласним управлінням лісового та мисливського господарства (код СДРПОУ 35276386) і який є складовою ВМД UA206060/2019/005317 від 01.11.2019 року на експорт пиломатеріалів обрізних букових, походження лісоматеріалів підтверджено від ФОП ОСОБА_4 (РНОКПП НОМЕР_1 в кількості 32,95 м куб на суму 102013,20 грн., в т.ч. ПДВ 17002,20 грн згідно накладної №323 від 23.10.2019 року по ланцюгу постачання віл лісокористувача ДП «Берегометське лісомисливське господарство».
Таким чином, у зв`язку із відсутністю калькуляцій та/або специфікацій, виробничих звітів на виробництво з пиломатеріалів обрізних букових в кількості 200,18 м куб готової продукції - дров букових всього в кількості 200,18 м куб, з урахуванням відомостей які містяться у сертифікаті про походження лісоматеріалів та виготовлених з них пиломатеріалів для здійснення експортних операцій серії ІФ №685066 від 30.10.2020 року, перевіркою не підтверджено віднесення до складу прямих матеріальних витрат безпосередньо вище вказаних пиломатеріалів обрізних букових на загальну суму 1282006,84 грн, внаслідок чого визначається використання таких пиломатеріалів в операціях, що не є господарською діяльністю платника податку.
Стосовно проведених господарських операцій ТОВ «Вуд Панель Плюс» із постачальниками ТОВ «Одеса Ліс», ДП «Ужгородське військове лісництво», ДП «Великоберезнянське лісове господарство», ФОП ОСОБА_2 , ФОП ОСОБА_1 та ФОП ОСОБА_3 перевіркою встановлено відсутність підтвердження постачання лісопродукції хвойної, шита мебельного клеєного, круглих лісоматеріалів, та, як наслідок, недостовірність даних відповідних первинних документів, тобто безпідставне документальне оформлення нереальної господарської операції з придбання круглих лісоматеріалів бук, то відповідно документально оформлені господарські операції ТОВ «Вуд Панель Плюс» із зазначеними «продавцями» щодо придбання матеріальних цінностей здійснені без мети настання реальних наслідків, а з метою безпідставного заниження бази оподаткування податком на додану вартість шляхом завищення податкового кредиту. До перевірки не було надано в повному обсязі первинних документів які б свідчили про реальність придбання матеріалів та сировини для виготовлення продукції (відсутність ланцюга руху лісопродукції хвойної та шита мебельного до продавця ТОВ «Одеса ліс» та ФОП ОСОБА_2 , відсутність підтвердження транспортування круглих лісоматеріалів від продавця до покупця; відсутність актів прийому передачі круглих лісоматеріалів бук на розпиловку; відсутність актів прийому-передачі пиломатеріалів з розпиловки; відсутність первинних документів щодо надання послуг з розпилювання круглих лісоматеріалів; відсутність підтвердження взаємозв`язку перевізників, зазначених у ТТН-ліс, із замовником таких перевезень.
Ведення бухгалтерського обліку, який є підставою для податкового обліку, регламентується Законом України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 року №996-XIV та Положенням про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 24 травня 1995 року №88 та зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 05.06.1995 року за № 168/704.
Статтею 9 Закону України «Про бухгалтерський облік га фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 року № 996-XIV (далі по тексту) Закон від 16.07.1999 року №996-XIV), із внесеними змінами та доповненнями, встановлено вимоги до первинних документів, які є підставою для бухгалтерського та податкового обліку. Згідно і даною нормою, підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, які фіксують факти здійснення господарських операцій.
Первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після закінчення. Дія контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи. Такі первинні документи повинні мати обов`язкові реквізити: назву документа (форми); дату і місце складання, назв) підприємства, від імені якого складено документ, зміст та обсязі господарської операції, одиницю виміру господарської операції; посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення, особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.
Згідно п.2 ст.3 Закону від 16.07.1999 №996-XIV - фінансова, податкова, статистична та інші види звітності, що використовують грошовий вимірник, ґрунтуються на даних бухгалтерського обліку.
Статтею 4 Закону від 16.07.1999 №996-XIV бухгалтерський облік та фінансова звітність ґрунтуються принципах: превалювання сутності над формою - операції обліковуються відповідно до їх сутності, а не лише виходячи з їх юридичної форми.
Згідно з п.2.4 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24 травня 1995 року №88, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 05.06.1995 року №168/704, первинні документи (на паперових і машинолічильних носіях інформації) для надання їм юридичної сили і доказовості повинні мати такі обов`язкові реквізити; назва підприємства, установи, від імені яких складений документ, назва документа (форми), код форми, дата і місце складання, зміст господарської операції та н вимірники (у натуральному і вартісному виразі), посади, прізвища і підписи осіб, відповідальних за дозвіл та здійснення господарської операції і складання первинного документа.
Відповідно до ст. 8 Закону від 16.07.1999 №996-ХІV відповідальність за організацію бухгалтерського обліку та забезпечення фіксування фактів здійснення всіх господарських операцій у первинних документах, збереження оброблених документів, регістрів і звітності протягом встановленого терміну, але не менше трьох років, несе власник або уповноважений орган (посадова особа), який здійснює керівництво підприємством відповідно до законодавства та установчих документів.
Статтею 1 Закону від 16.07.1999 за №996-ХІV вказано, що первинний документ - це документ, який містить відомості про господарську операцію та підтверджує її здійснення.
Необхідність підтвердження господарських операцій первинними документами визначена пп. 1.2 п.1, пп. 2.1 п.2 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995 року №88 і зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 05.06.1995 року за №168/704, первинні документи - це документи, створені у письмовій або електронній формі, що фіксують та підтверджують господарські операції, включаючи розпорядження та дозволи адміністрації на їх проведення.
Відповідно до п.2.15 та п.2.16 вищевказаного Положення забороняється приймати до виконання первинні документи на операції, що суперечать законодавчим та нормативним актам.
Водночас статтею 1 Закону від 16.07.1999 №996-ХІV визначено, що первинний документ - це документ, який містить відомості про господарську операцію і підтверджує її здійснення.
Отже, будь-які документи (у тому числі договори, накладні, рахунки тощо) мають силу первинних документів лише в разі фактичного здійснення господарської операції.
Якщо ж фактичного здійснення господарської операції не було, відповідні документи не можуть вважатися первинними документами для цілей ведення податкового обліку навіть за наявності всіх формальних реквізитів таких документів, що передбачені чинним законодавством.
З урахуванням викладеного для підтвердження даних податкового обліку можуть братися до уваги лише ті первинні документи, які складені в разі фактичного здійснення господарської операції.
Згідно зі статтею 1 Закону від 16.07.1999 року №996-ХIV господарською операцією є дія або подія, яка викликає зміни в структурі активів та зобов`язань у власному капіталі підприємства.
Вищезазначене, дає змогу стверджувати щодо відсутності реально вчинених господарських операцій та, як наслідок, недостовірність даних відповідних первинних документів за змістом пункту 44.1 Податкового кодексу України не дозволяє формувати дані податкового обліку незалежно від спрямованості умислу платників податку - учасників відповідної операції.
Відповідно до п. 44.1 ст. 44 Податкового кодексу України для цілей оподаткування платники податків зобов`язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов`язаних з визначенням об`єктів оподаткування та/або податкових зобов`язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерською обліку, фінансової звітності, інших документів, пов`язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством. Платникам податків забороняється формування показників податкової звітності, митних декларацій на підставі даних, не підтверджених документами, що визначені абзацом першим цього пункту.
Як свідчить практика Верховного Суду (висвітлена у Постановах від 19 лютого 2019 року у справі №826/2958/14, адміністративне провадження №К/9901/8282/18; від 17.05.2019 у справі №2а-2271/11/0970 адміністративне провадження №К/9901/684/18; від 22 листопада 2019 у справі №810/4607/14 адміністративне провадження №К/9901/8966/18; від 05 листопада 2019 року у справі №804/872/17 адміністративне провадження №К/9901/40566/18) аналіз реальності господарської діяльності повинен здійснюватися на підставі даних податкового, бухгалтерського обліку платника податків та відповідності їх дійсному економічному змісту. При цьому в первинних документах, які є підставою для бухгалтерського обліку, фіксуються дані лише про фактично здійснені господарські операції.
Про відсутність реального характеру відповідних операцій можуть свідчити, зокрема, наявність таких обставин: неможливість здійснення платником податку зазначених операцій з урахуванням часу, місця знаходження майна або обсязі матеріальних ресурсів, економічно необхідних для виробництва товарів, виконання робіт або послуг, нездійснення особою, яка значиться виробником товару, підприємницької діяльності, відсутність у платника податку необхідних умов для досягнення результатів відповідної підприємницької, економічної діяльності відсутності управлінського або технічного персоналу, основних коштів, виробничих активів, складських приміщень, транспортних засобів, здійснення операцій з товарно-матеріальними цінностями, які не вироблялися або не могли бути вироблені в обсязі, зазначеному платником податку в документах обліку.
При цьому кожна з вказаних вище обставин не може бути самостійним беззаперечним свідченням (доказом) відсутності реального характеру і господарських операцій, проте наявність таких обставин в сукупності, що має бути встановлено судом, може свідчити на користь висновку про неможливість фактичного проведення (вчинення) господарських операцій.
Таким чином, на підтвердження фактичного здійснення господарських операцій, Товариство повинно мати відповідні первинні документи, які мають бути належно оформленими, містити всі необхідні реквізити, підписані уповноваженими особами та, які в сукупності з встановленими обставинами справи, зокрема можливостей здійснення господарюючими суб`єктами відповідних операцій з урахуванням часу, місця знаходження майна, обсягу матеріальних та трудових ресурсів, економічно необхідних для виконання умов, обумовлених договорами мають свідчити про беззаперечний факт реального вчинення господарських операцій, що і є підставою для формування платником податкового обліку.
Судом першої інстанції вірно зазначено, що надані ТОВ «Вуд Панель Плюс» первинні документи по взаємовідносинам із контрагентами не підтверджують реального виконання господарських операцій згідно укладених договорів. Відтак, платник взяв на себе ризик негативних наслідків у вигляді неможливості застосування податкової вигоди на підставі документів від контрагентів, що не відповідають вимогам чинного законодавства. Нездійснення заходів з перевірки правоздатності контрагента є ризиком самого платника, а тому саме на нього покладаються негативні наслідки неналежної організації своєї господарської діяльності, зокрема у вигляді непідтвердженості права на формування у податковому обліку витрат і податкового кредиту.
Оформивши документально господарські операції які не існували та у подальшому відобразивши їх у податковій звітності, ТОВ «Вуд Панель Плюс» свідомо зменшив базу оподаткування та як наслідок не сплатив кошти до бюджету та/або завищив суми від`ємного значення, яка підлягає бюджетному відшкодуванню, завищив від`ємне значення з ПДВ, що зараховується до складу наступного звітного періоду. Вина підтверджується тим, що платник податків мав можливість дотриматися норм чинного законодавства, зокрема в частині відображення у податковій звітності виключно тих операцій які мали місце, однак не вжив достатніх заходів для цього через те, що діяв недобросовісно та без належної обачності, створивши видимість реальності здійснення товару у ТОВ «Одеса ліс», ДП «Ужгородське військове лісництво», ДП «Великоберезнянське лісове господарство», ФОП ОСОБА_1 , ФОП ОСОБА_2 та ФОП ОСОБА_3 .
З приводу покликання скаржника в апеляційній скарзі на наявність первинних документів, які підтверджують реальність здійснення господарських операцій з ТОВ «Одеса ліс», ДП «Ужгородське військове лісництво», ДП «Великоберезнянське лісове господарство», ФОП ОСОБА_1 , ФОП ОСОБА_2 та ФОП ОСОБА_3 , колегія суддів зазначає наступне.
В силу вимог п.44.1, п.85.2 ПК України платники податків зобов`язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов`язаних з визначенням об`єктів оподаткування та/або податкових зобов`язань, на підставі первинних документів; платникам податків забороняється формування показників податкової звітності, митних декларацій на підставі даних, не підтверджених документами, що визначені абзацом першим цього пункту; платник податків зобов`язаний надати посадовим (службовим) особам контролюючих органів у повному обсязі всі документи, що належать або пов`язані з предметом перевірки.
Позивачем не спростовано та матеріалами справи підтверджується, що зазначені документи, під час перевірки не подавалися. При цьому, відповідно до положень п.44.7 ПК України, відсутні докази того, що податковий орган відмовився їх прийняти до врахування у зв`язку з проведенням перевірки. Не надано також доказів подання вказаних документів після завершення перевірки, що передбачено положеннями п.44.7 ПК України. Крім того, відсутні докази вилучення у позивача первинних документів в рамках КПК України.
Відповідно до п.44.6 ПК України, у разі якщо до закінчення перевірки або у терміни, визначені в абзаці другому п.44.7 цієї статті платник податків не надає посадовим особам контролюючого органу, які проводять перевірку, документи (незалежно від причин такого ненадання, крім випадків виїмки документів або іншого вилучення правоохоронними органами), що підтверджують показники, відображені таким платником податків у податковій звітності, вважається, що такі документи були відсутні у такого платника податків на час складення такої звітності.
Зміст наведених правових норм свідчить, що обов`язок контролюючого органу здійснювати перевірку на підставі первинних документів кореспондується з обов`язком платника податків зберігати такі первинні документи та надавати їх при перевірці. Не надання таких документів нормами п.44.6 ПК України прирівнюється до їх відсутності. Єдине виключення при застосуванні правових наслідків ненадання платником податків на вимогу контролюючого органу зазначених вище документів становить їх відсутність внаслідок виїмки документів або іншого вилучення правоохоронними органами.
Надання первинних документів згодом, у тому числі під час розгляду справи у суді не змінює статусу цих документів, як таких, що були відсутні на час формування даних звітності та їх надання згодом не має правових наслідків для цілей підтвердження правомірності формування спірних сум податкових вигод у відповідний податковий період.
Зазначений вище висновок відповідає позиції Верховного Суду, викладеній у постанові від 21.10.2021 року у справі № 802/1464/17-а.
Відтак, враховуючи наведене вище, колегія суддів приходить до висновку про відсутність підстав для задоволенні позову.
З огляду на викладене суд апеляційної інстанції приходить до переконання, що суд першої інстанції, вирішуючи даний публічно-правовий спір, правильно встановив фактичні обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права, а відтак апеляційну скаргу слід залишити без задоволення.
Судові витрати розподілу не підлягають з огляду на результат вирішення апеляційних скарг та виходячи з вимог ст. 139 КАС України.
Керуючись ст.ст. 243, 308, 315, 316, 321, 322, 325, 328 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-
постановив:
Апеляційну скаргу товариства з обмеженою відповідальністю «Вуд Панель Плюс» залишити без задоволення, рішення Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 06 жовтня 2021 року у справі №300/1240/21- без змін.
Постанова суду апеляційної інстанції набирає законної сили з дати її прийняття, та може бути оскаржена до Верховного Суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення, шляхом подання касаційної скарги безпосередньо до Верховного Суду.
Головуючий суддя І. М. Обрізко судді Л. П. Іщук Т. І. Шинкар Повне судове рішення складено 13.06.2022 року у зв`язку із перебуванням судді Шинкар Т.І. у відпустці.
Суд | Восьмий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 24.05.2022 |
Оприлюднено | 23.06.2022 |
Номер документу | 104735848 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи, що виникають з відносин публічної служби, зокрема справи щодо звільнення з публічної служби, з них |
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Обрізко Ігор Михайлович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні