Рішення
від 30.11.2021 по справі 560/10045/21
ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 560/10045/21

РІШЕННЯ

іменем України

30 листопада 2021 рокум. Хмельницький

Хмельницький окружний адміністративний суд в особі головуючого-судді Божук Д.А. розглянувши адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Департаменту соціального захисту населення Хмельницької обласної державної адміністрації про визнання протиправним та скасування наказу, поновлення на посаді та стягнення коштів,

ВСТАНОВИВ:

Позивач звернувся в суд з позовом, в якому просить:

1) визнати протиправним та скасувати наказ Департаменту соціального захисту населення Хмельницької обласної державної адміністрації від 12.07.2021 року №93/нк "Про звільнення ОСОБА_1 ";

2) поновити ОСОБА_1 на посаді головного спеціаліста відділу зайнятості, трудових відносин та роботи з громадськими організаціями управління праці та роботи з громадянським суспільством Департаменту соціального захисту населення Хмельницької обласної державної адміністрації;

3) стягнути з Департаменту соціального захисту населення Хмельницької обласної державної адміністрації на користь ОСОБА_1 середній заробіток за час вимушеного прогулу.

В обґрунтування позовних вимог зазначає, що згідно наказу Департаменту соціального захисту населення від 12.07.2021 №93/нк Про звільнення ОСОБА_1 позивача було звільнено на підставі пункту 1 частини першої статті 87 Закону України Про державну службу у зв`язку із скороченням чисельності та штату. У попередженні про наступне звільнення позивача від 26.05.2021 зазначено, зокрема, що відсутня можливість запропонувати відповідну посаду, а також рівнозначну посаду та, як виняток, нижчу посаду державної служби відповідно до професійної підготовки та професійних компетентностей в Департаменті соціального захисту населення Хмельницької обласної державної адміністрації.

При цьому, листом від 17.06.2021 №03.01-917/2021 Департаментом економічного розвитку проінформовано про наявність 9 вакантних посад, у тому числі чотири посади у сфері праці та зайнятості населення (начальник відділу праці та зайнятості населення, заступник начальника відділу праці та зайнятості населення, головний спеціаліст відділу праці та зайнятості населення, провідний спеціаліст відділу праці та зайнятості населення). Жодна з цих посад позивачу не була запропонована для переведення.

Позивач вважає, що його звільнення є незаконним, оскільки не розглядалось питання щодо врахування переважного права на залишення на роботі та не було дотримано вимог частини п`ятої статті 22 Закону України Про державну службу . Зазначає, що з врахуванням його кваліфікації, безперервного стажу роботи у Департаменті соціального захисту населення з 2011 року, а також те, що позивач має на утриманні малолітнього сина ІНФОРМАЦІЯ_1 та дружину, яка на даний час здійснює догляд за малолітнім сином. Також позивач є особою з інвалідністю.

Ухвалою суду від 17 серпня 2021 року відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін.

Відповідач подав відзив на позовну заяву, згідно якого у задоволенні позову просив відмовити. Зазначає, що 12 березня 2020 року набула чинності постанова Кабінету Міністрів України від 03 березня 2020 року № 206 "Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо передачі окремих повноважень від Міністерства соціальної політики до Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства у сфері зайнятості населення".

На виконання нормативно-правових актів щодо реформування структури обласних державних адміністрацій та сфери соціального захисту населення, Урядом прийнято ряд рішень, зокрема: 1) постановою КМУ від 25.11.2020 № 1158 затверджено граничну чисельність працівників облдержадміністрацій, відповідно до якої з 1 липня 2021 р. скорочується на 30 відсотків граничної чисельності державних службовців структурних підрозділів з питань соціального захисту населення облдержадміністрацій; 2) постановою КМУ від 28.12.2020 № 1345 затверджено граничну чисельність працівників обласних та районних державних адміністрацій, відповідно до якої чисельність працівників Хмельницької облдержадміністрації станом на 1 січня 2021 року становить 569, а з липня 2021 року - 552 штатні одиниці.

Відповідно до зазначених актів Уряду прийняті розпорядження голови Хмельницької обласної державної адміністрації, зокрема, розпорядженням від 21.04.2021 №460/2021-р "Про перейменування окремих структурних підрозділів обласної державної адміністрації" функції із забезпечення реалізації державної політики у сферах праці, трудових відносин зайнятості населення та трудової міграції на території області передано Департаменту економічного розвитку Хмельницької обласної державної адміністрації

Виконання функцій у сферах праці, трудових відносин, зайнятості населення та трудової міграції покладено на Департамент економічного розвитку відповідно до Положення про Департамент економічного розвитку Хмельницької обласної державної адміністрації, затвердженого розпорядженням від 24.05.2021 №517/2021-р.

Наказом департаменту від 28.04.2021 №55/н затверджено нову структуру, яка вводиться в дію з 01 липня 2021 року.

Крім того, згідно наказу Департаменту від 26.05.2021 №69/н Про зміну істотних умов державної служби та наступне звільнення деяких працівників Департаменту соціального захисту населення Хмельницької обласної державної адміністрації ОСОБА_1 попереджений про наступне звільнення на підставі пункту 1 частини першої статті 87 Закону України Про державну службу . З попередженням позивач особисто ознайомився 26 травня 2021 року.

Також зазначає, що Департаментом в межах законодавства вжито заходів по працевлаштуванню працівників, які скорочуються. Так, на запити Департаменту від 12.05.2021 №04.02-2289 та від 27.05.2021 №04.02-2571 до Департаменту економічного розвитку та Хмельницької обласної державної адміністрації була надана інформація про наявні вакантні посади державної служби, в тому числі посади від заступника директора до провідного спеціаліста з питань праці, зайнятості населення, економічного розвитку, які відповідають кваліфікаційним вимогам та професійній підготовці, а також відповідним групам оплати праці та категоріям посад державної служби працівників Департаменту соціального захисту населення, які підпадають під наступне звільнення. Проте у Департаменту немає правових підстав пропонувати роботу в іншій установі, а пропозицію щодо звернення до директора Департаменту економічного розвитку ОДА позивач не скористався.

В департаменті відсутні інші посади, які містять однорідний перелік посадових обов`язків, що їх виконував позивач.

Позивач подав до суду відповідь на відзив, у якій зазначає, що станом на 26.05.2021 року позивачеві не було запропоновано переведення на іншу рівнозначну чи нижчу посаду, хоча вакантні посади в Департаменті були. Не зважаючи на вимогу закону, відповідачем не розглядалося та не аналізувалося питання щодо врахування переважного права на залишення на роботі, хоча при вирішенні питання про звільнення працівника роботодавець зобов`язаний був перевірити наявність у працівників, посади яких скорочуються, більш високої чи більш низької кваліфікації і продуктивності праці. Вказує, що функції відділу, в якому працював позивач, були передані Департаменту економічного розвитку, де до моменту його звільнення були наявними 9 вакантних посад, в тому числі чотири у сфері праці та зайнятості населення, однак позивачу не було запропоновано переведення на жодну з цих посад.

Відповідач подав до суду заперечення на відповідь на відзив, у яких зазначає, що позивач обіймав посаду головного спеціаліста відділу зайнятості, трудових відносин та роботи з громадськими організаціями управління праці та роботи з громадянським суспільством. Основними завданнями і ключовими показниками результативності, ефективності та якості службової діяльності позивача було визначено: здійснення аналізу та оцінки стану справ у сфері легалізації трудових відносин; здійснення аналізу виконання заходів щодо дотримання законодавства про працю; підготовка інформаційних та аналітичних матеріалів, оперативної звітності з питань праці. Однак, з 01 липня 2021 року зазначені завдання до повноважень департаменту не відносяться.

Вказує також, що Департамент не перебував і не перебуває у стані утворення, реорганізації або ліквідації.

Дослідивши матеріали справи, суд встановив наступні обставини.

Наказом Головного управління праці та соціального захисту населення Хмельницької обласної державної адміністрації від 17.08.2011 №73/ос ОСОБА_1 призначено 17 серпня 2011 року на посаду провідного спеціаліста відділу оплати праці та зайнятості населення управління праці та зайнятості населення.

Згідно наказу Головного управління праці та соціального захисту населення Хмельницької обласної державної адміністрації від 06.06.2012 №43/ос позивача з 06.06.2012 переведено на посаду головного спеціаліста відділу оплати праці та зайнятості населення управління праці та зайнятості населення.

Розпорядженням голови Хмельницької обласної державної адміністрації від 29.10.2021 №303/2012 Головне управління праці та соціального захисту населення Хмельницької обласної державної адміністрації перейменовано у Департамент соціального захисту населення Хмельницької обласної державної адміністрації.

Відповідно до наказу Департаменту соціального захисту населення Хмельницької обласної державної адміністрації від 29.12.2012 №1/нк позивача з 29.12.2012 переведено на посаду головного спеціаліста відділу оплати праці та зайнятості населення управління праці та зайнятості населення.

Згідно наказу Департаменту соціального захисту населення Хмельницької обласної державної адміністрації від 13.03.2017 №20/нк позивача з 13.03.2017 переведено на посаду головного спеціаліста відділу оплати праці, зайнятості населення та соціально-трудових відносин управління праці та зайнятості населення.

Наказом Департаменту соціального захисту населення Хмельницької обласної державної адміністрації від 30.09.2019 №96/нк позивача з 01.10.2019 переведено на посаду головного спеціаліста відділу зайнятості населення, трудових відносин та роботи з громадськими організаціями управління праці та роботи з громадським суспільством.

Головою Хмельницької обласної державної адміністрації прийнято розпорядження:

1) від 27.01.2021 №167/2021-р, яким внесено зміни до розпорядження від 30.01.2020 №137/2020-р Про структуру обласної державної адміністрації , виклавши додаток 2 до нього у новій редакції, відповідно до якого гранична чисельність працівників Департаменту соціального захисту населення облдержадміністрації з 01.07.2021 року скорочується на 15 штатних одиниць, з 53 до 38;

2) від 22.04.2021 №462/2021-р, яким затверджено нову структуру Хмельницької обласної державної адміністрації та граничну чисельність працівників структурних підрозділів, відповідно до якого гранична чисельність працівників Департаменту соціального захисту населення облдержадміністрації з 01.07.2021 становить 38 штатних одиниць. Пунктом 3 цього розпорядження доручено керівникам структурних підрозділів адміністрації привести штатні розписи у відповідність до затвердженої граничної чисельності працівників та забезпечити у ході реалізації цього розпорядження дотримання законодавства про працю та державну службу;

3) від 21.04.2021 №460/2021-р Про перейменування окремих структурних підрозділів обласної державної адміністрації , згідно яким функції із забезпечення реалізації державної політики у сферах праці, трудових відносин, зайнятості населення та трудової міграції на території області передано Департаменту економічного розвитку Хмельницької обласної державної адміністрації .

Згідно Наказу Департаменту соціального захисту населення Хмельницької обласної державної адміністрації від 28.04.2021 № 55/н затверджено нову структуру, яка вводиться в дію з 01 липня 2021 року.

У цій структурі управління праці та роботи з громадянським суспільством відсутнє, отже, таке фактично ліквідовано.

Першим заступником голови Хмельницької обласної державної адміністрації 01.06.2021 затверджено штатний розпис на 2021 рік, який вводиться в дію з 01.07.2021.

26.05.2021 проведено збори первинної профспілкової організації працівників соціальної сфери України Департаменту соціального захисту населення Хмельницької обласної державної адміністрації, на яких розглянуто подання директора Департаменту про надання згоди на наступне звільнення державних службовців Департаменту, яке відбудеться 30.06.2021.

У протоколі загальних зборів профспілкової організації від 26.05.2021 №15 зазначено, що звільнення працівників Департаменту обумовлене тим, що розпорядженнями голови обласної державної адміністрації від 22.04.2021 №462/2021-р "Про структуру обласної державної адміністрації", від 21.04.2021 №460/2021-р "Про перейменування окремих структурних підрозділів обласної державної адміністрації" з 01 липня 2021 року скорочується чисельність та штат державних службовців Департаменту на 15 штатних одиниць та передачею функцій із забезпечення реалізації державної промислової політики, у сферах праці, трудових відносин, зайнятості населення та трудової міграції на території області Департаменту економічного розвитку ОДА. Інші рівнозначні посади або нижчі посади державної служби відповідно до професійної підготовки та професійних компетентностей в структурі Департаменту, затвердженої наказом від 28.04.2021 року № 55/н, відсутні.

Наказом Департаменту від 26.05.2021 року № 69/н "Про зміну істотних умов державної служби та наступне звільнення деяких працівників Департаменту соціального захисту населення Хмельницької обласної державної адміністрації" (з яким позивач ознайомлений 26.05.2021) ОСОБА_1 попереджений про наступне звільнення на підставі пункту 1 частини першої статті 87 Закону України "Про державну службу", яке відбудеться 30 червня 2021 року, з яким позивач особисто ознайомився 26 травня 2021 року.

Також позивач ознайомився особисто 26.05.2021 з попередженням про наступне звільнення, в якому вказано про те, що можливість запропонувати відповідну посаду, а також рівнозначну посаду державної служби відповідно до професійної підготовки та професійних компетентностей в Департаменті соціального захисту відсутня.

Згідно наказу Департаменту соціального захисту населення Хмельницької обласної державної адміністрації від 12.07.2021 №93/нк "Про звільнення ОСОБА_1 ", позивача звільнено з посади головного спеціаліста відділу зайнятості, трудових відносин та роботи з громадськими організаціями управління праці та роботи з громадським суспільством.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд враховує наступне.

Згідно з частиною 2 статті 5 Закону України "Про державну службу" від 10.12.2015 № 889-VIII (далі - Закон №889-VIII) відносини, що виникають у зв`язку із вступом, проходженням та припиненням державної служби, регулюються цим Законом, якщо інше не передбачено законом.

Відповідно до пункту 1 частини 1 статті 87 Закону №889-VIII підставами для припинення державної служби за ініціативою суб`єкта призначення є, зокрема, скорочення чисельності або штату державних службовців, скорочення посади державної служби внаслідок зміни структури або штатного розпису державного органу без скорочення чисельності або штату державних службовців, реорганізація державного органу.

Згідно частини третьої статті 5 Закону №889-VIII дія норм законодавства про працю поширюється на державних службовців у частині відносин, не врегульованих цим Законом.

Трудові відносини всіх працівників визначає Кодекс законів про працю України (далі - КЗпП).

Згідно з пунктом 1 частини 1 статті 40 КЗпП України трудовий договір, укладений на невизначений строк, а також строковий трудовий договір до закінчення строку його чинності можуть бути розірвані власником або уповноваженим ним органом лише у випадках зокрема, змін в організації виробництва і праці, в тому числі ліквідації, реорганізації, банкрутства або перепрофілювання підприємства, установи, організації, скорочення чисельності або штату працівників.

Частиною 2 цієї норми встановлено, що звільнення з підстав, зазначених у пунктах 1, 2 і 6 частини 1 цієї статті, допускається, якщо неможливо перевести працівника, за його згодою, на іншу роботу.

Особливості звільнення окремих категорій працівників з підстав, передбачених пунктом 1 частини 1 цієї статті, а також особливості застосування до них положень частини другої цієї статті, статей 42, 42-1, частин 1, другої і 3 статті 49-2, статті 74, частини 3 статті 121 цього Кодексу, встановлюються законом, що регулює їхній статус (частина 4 статті 40).

Відповідно до частини 2 статті 5 Закону України "Про місцеві державні адміністрації" від 09.04.1999 №586-ХІV склад місцевих державних адміністрацій формують голови місцевих державних адміністрацій. У межах бюджетних асигнувань, виділених на утримання відповідних місцевих державних адміністрацій, а також з урахуванням вимог статті 18 Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності", їх голови визначають структуру місцевих державних адміністрацій.

Законом України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо формування державної політики у сфері праці, трудових відносин, зайнятості населення та трудової міграції" від 5 грудня 2019 року № 341-IX функції зайнятості та трудових відносин передано від Міністерства соціальної політики до Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України.

12 березня 2020 року набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 03 березня 2020 року № 206 "Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо передачі окремих повноважень від Міністерства соціальної політики до Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства у сфері зайнятості населення".

Постановою Кабінету Міністрів України від 25.11.2020 № 1158 затверджено граничну чисельність працівників облдержадміністрацій, відповідно до якої з 1 липня 2021 року скорочується на 30 відсотків граничної чисельності державних службовців структурних підрозділів з питань соціального захисту населення облдержадміністрацій.

Крім того, постановою Кабінету Міністрів України від 28.12.2020 № 1345 затверджено граничну чисельність працівників обласних та районних державних адміністрацій.

На виконання зазначених вище нормативно-правових актів головою Хмельницької обласної державної адміністрації прийнято розпорядження, відповідно до яких затверджено нову структуру Хмельницької обласної державної адміністрації та граничну чисельність працівників структурних підрозділів.

Суд враховує, що прийняття рішення щодо скорочення чисельності або штату працівників є виключною компетенцією власника такого підприємства чи установи або уповноваженого ними органу та є складовою права на управління діяльністю підприємством чи установою (аналогічна правова позиція викладена у постанові Верховного Суду від 27 травня 2021 року по справі №201/6689/19).

Відповідно до ч.6 ст.49-2 КЗпП, вивільнення працівників, які мають статус державних службовців відповідно до Закону України "Про державну службу", здійснюється у порядку, визначеному цією статтею, з урахуванням таких особливостей: про наступне вивільнення працівників персонально попереджають не пізніше ніж за 30 календарних днів; у разі вивільнення працівників на підставі пункту 1 частини першої статті 40 цього Кодексу не застосовуються положення частини другої статті 40 цього Кодексу та положення частини другої цієї статті; не пізніше ніж за 30 календарних днів до запланованих звільнень первинним профспілковим організаціям надається інформація щодо цих заходів, включаючи інформацію про причини звільнень, кількість і категорії працівників, яких це може стосуватися, про терміни проведення звільнень, а також проводяться консультації з профспілками про заходи щодо запобігання звільненням чи зведенню їх кількості до мінімуму або пом`якшення несприятливих наслідків будь-яких звільнень.

Суд зазначає, що позивача згідно вимог законодавства було попереджено про наступне звільнення.

Як було зазначено вище, відповідно до п.1 ч.1 ст.40 КЗпП, трудовий договір, укладений на невизначений строк, а також строковий трудовий договір до закінчення строку його чинності можуть бути розірвані власником або уповноваженим ним органом лише у разі змін в організації виробництва і праці, в тому числі ліквідації, реорганізації, банкрутства або перепрофілювання підприємства, установи, організації, скорочення чисельності або штату працівників.

Державний службовець звільняється на підставі пункту 1 частини першої цієї статті у разі, коли відсутня можливість запропонувати відповідні посади, а також у разі його відмови від переведення на запропоновану посаду.

Суд встановив, що позивач працював на посаді головного спеціаліста у Департаменті соціального захисту населення Хмельницької ОДА з 2012 року.

У постанові Верховного Суду від 13 жовтня 2021 року по справі № 360/2308/20 вказано, що при проведенні вивільнення орган вправі в межах однорідних професій і посад провести перестановку (перегрупування) працівників і перевести більш кваліфікованого працівника, посада якого скорочується, за його згодою на іншу посаду, звільнивши з неї з цих підстав менш кваліфікованого працівника.

Проте у Департаменті соціального захисту населення відсутні інші посади, які містять однорідний перелік посадових обов`язків, що їх виконував позивач. У Департаменті відбулося скорочення чисельності та штату на 15 осіб, зокрема ліквідовано управління праці та роботи з громадянським суспільством. При цьому функції із забезпечення реалізації державної політики у сферах праці, трудових відносин зайнятості населення та трудової міграції на території області передано Департаменту економічного розвитку Хмельницької обласної державної адміністрації.

Обов`язок роботодавця запропонувати працівнику, який підлягає скороченню, роботу, яка відповідає його кваліфікації, або будь-яку іншу вільну вакансію, не є безумовним, та залежить від фактичної наявності таких вакансій і у спірному випадку відсутність вакантних посад, на які міг претендувати позивач, зумовлена значним скороченням чисельності штатних одиниць, масовим вивільненням працівників. Аналогічний висновок викладено у постанові Верховного Суду від 06 жовтня 2021 року по справі №160/3884/20.

Тому є помилковими твердження позивача про необхідність застосування ст.42 КзПП України щодо переважного права на залишенні на посаді, враховуючи те, що посади були скорочені повністю.

Відповідно до ст. 41 Закону України "Про державну службу" державний службовець з урахуванням його професійної підготовки та професійних компетентностей може бути переведений без обов`язкового проведення конкурсу на рівнозначну або нижчу вакантну посаду в іншому державному органі - за рішенням суб`єкта призначення або керівника державної служби в державному органі, з якого переводиться державний службовець, та суб`єкта призначення або керівника державної служби в державному органі, до якого переводиться державний службовець. Переведення здійснюється лише за згодою державного службовця.

Таким чином, залишення позивача на державній службі в спосіб переведення до іншого органу не залежало повністю від волі відповідача (код ЄДРПОУ 25921623), де проходив державну службу позивач, а пов`язане також із рішенням Департаменту економічного розвитку Хмельницької обласної державної адміністрації, який є іншою юридичною особою (код ЄДРПОУ 39924423).

Проте відомості щодо надання пропозиції роботи чи прийняття Департаментом економічного розвитку Хмельницької обласної державної адміністрації рішення про прийняття позивача на службу у порядку переведення, або ж які-небудь свідчення ініціювання позивачем такого питання перед Департаментом економічного розвитку Хмельницької обласної державної адміністрації (що б свідчило про його бажання проходити державну службу у Департаменті економічного розвитку Хмельницької обласної державної адміністрації) - відсутні.

Крім того, суд звертає увагу, що Департаментом соціального захисту населення Хмельницької обласної державної адміністрації направлено запити від 12.05.2021 №04.02-2289 та від 27.05.2021 №04.02-2571 до Департаменту економічного розвитку та обласної державної адміністрації надана інформація про наявні вакантні посади державної служби, для можливого переведення працівників та надання пропозицій щодо можливості їх працевлаштування. У відповідь отримані листи від 17.06.2021 № 03.01-917/2021 та від 14.06.2021 № 25/09-10-3674/2021 із переліками вакантних посад. Із листом Департаменту економічного розвитку від 17.06.2021 № 03.01-917/2021 позивач ознайомлений 24.06.2021.

Відповідач у відзиві на позов вказує, що присутнім на зборах 24.06.2021 працівникам управління праці та роботи з громадянським суспільством Департаменту соціального захисту населення було запропоновано особисто звернутися до директора Департаменту економічного розвитку Хмельницької обласної державної адміністрації з питання щодо переведення, однак кожен з присутніх працівників (позивач також був присутній) відмовився від запропонованої пропозиції, мотивуючи тим, що у разі переходу будь-кого з працівників в Департамент економічного розвитку всі передані повноваження буде покладено на одного працівника, що призведе до великого навантаження. Вказане підтверджується протоколом №1 зборів працівників від 24.06.2021.

Позивач також вказує, що згідно ч.5 ст.22 Закону України "Про державну службу" в разі реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації державного органу переведення державного службовця на рівнозначну або нижчу (за його згодою) посаду в державному органі, якому передаються повноваження та функції такого органу, за рішенням суб`єкта призначення може здійснюватися без обов`язкового проведення конкурсу.

Проте судом не встановлено ліквідації чи реорганізації державного органу, і відповідач такі обставини також заперечує.

Отже, враховуючи встановлене, суд дійшов висновку, що Департаментом не було порушено вимог чинного законодавства України під час звільнення позивача з посади та вчинено усіх необхідних дій стосовно попередження про майбутнє звільнення та заходів по працевлаштуванню працівників, які підпадали під скорочення.

З огляду на викладене, звільнення ОСОБА_1 з посади головного спеціаліста відділу зайнятості населення, трудових відносин та роботи з громадськими організаціями управління праці та роботи з громадським суспільством Департаменту соціального захисту населення Хмельницької обласної державної адміністрації здійснено відповідно до вимог чинного законодавства України.

Таким чином, відсутні підстави для задоволення позовних вимог щодо визнання протиправним та скасування наказу №93/нк від 12.07.2021.

Як наслідок, немає підстав для задоволення похідних позовних вимог, а саме щодо поновлення позивача на посаді та стягнення з відповідача середнього заробітку за час вимушеного прогулу.

Отже, у задоволенні позовних вимог слід відмовити.

Оскільки позивач був звільнений від сплати судового збору, підстави для розподілу судових витрат відсутні.

Керуючись статтями 6, 72-77, 139, 244, 246, 250, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

у задоволенні позову ОСОБА_1 відмовити.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку до Сьомого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Повне рішення складене 30 листопада 2021 року

Позивач:ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , ідентифікаційний номер - НОМЕР_1 ) Відповідач:Департамент соціального захисту населення Хмельницької обласної державної адміністрації (вул. Володимирська, 109,Хмельницький,Хмельницька область,29001 , код ЄДРПОУ - 25921623)

Головуючий суддя Д.А. Божук

СудХмельницький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення30.11.2021
Оприлюднено01.12.2021
Номер документу101496276
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —560/10045/21

Постанова від 29.05.2022

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Ватаманюк Р.В.

Ухвала від 01.02.2022

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Ватаманюк Р.В.

Ухвала від 04.01.2022

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Ватаманюк Р.В.

Рішення від 30.11.2021

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Божук Д.А.

Ухвала від 14.09.2021

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Божук Д.А.

Ухвала від 17.08.2021

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Божук Д.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні