Рішення
від 30.11.2020 по справі 240/14878/21
ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

30 листопада 2020 року м. Житомир справа № 240/14878/21

категорія 113070100

Житомирський окружний адміністративний суд у складі:

судді Токаревої М.С.,

розглянувши у письмовому провадженні адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Виконавчого комітету Житомирської міської ради, третя особа: Комунальне підприємство "Електричних мереж зовнішнього освітлення "Міськсвітло" Житомирської міської ради про визнання неправомірною бездіяльності, зобов`язання вчинити дії,

встановив:

ОСОБА_1 звернувся до Житомирського окружного адміністративного суду з позовом у якому, з врахуванням заяви про уточнення позовних вимог, просить:

- визнати незаконною бездіяльність виконавчого комітету Житомирської міської ради щодо непогодження схеми місця розташування дорожнього знаку 3.35 "Стоянка заборонена" та встановлення інформаційних табличок 7.2.4 "Зона дії" та 7.2.6. "Зона дії 35 м" під вищевказаним дорожнім знаком по провулку 2-му Чуднівському, 16 в м. Житомирі з органами національної поліції відповідно до рішення міської комісії з безпеки дорожнього руху від 11-13.09.2018 та рішення Корольовського районного суду м. Житомира від 11.04.2018;

- зобов`язати виконавчий комітет Житомирської міської ради погодити схему місця розташування дорожнього знаку 3.35 "Стоянка заборонена" та встановлення інформаційних табличок 7.2.4 "Зона дії" та 7.2.6. "Зона дії 35 м" під вищевказаним дорожнім знаком по провулку 2-му Чуднівському, 16 в м. Житомирі з органами національної поліції відповідно до рішення міської комісії дорожнього руху від 11-13.09.2018 та рішення Корольовського районного суду м. Житомира від 11.04.2018 згідно норм діючих ДСТУ ДСТУ 4100:2014;

- зобов`язати виконавчий комітет Житомирської міської ради забезпечити встановлення дорожнього знаку 3.35 "Стоянка заборонена" та інформаційних табличок 7.2.4 "Зона дії" та 7.2.6. "Зона дії 35 м" під вищевказаним дорожнім знаком по провулку 2-му Чуднівському, 16 в м. відповідно до рішення міської комісії дорожнього руху від 11-13.09.2018 та рішення Корольовського районного суду м. Житомира від 11.04.2018 ДСТУ 4100:2014.

В обґрунтування позову вказано, що Рішенням Корольовського районного суду м. Житомира від 11.04.2018 у справі № 296/1535/17 зобов`язано Комунальне підприємство "Електричних мереж зовнішнього освітлення "Міськсвітло" Житомирської міської ради виконати рішення міської комісії з безпеки дорожнього руху від 06.05.2016 та встановити дорожній знак 3.35 "Стоянка заборонена" по провулку 2-му Чуднівському, 16 в м. Житомирі.

Відповідно до рішення міської комісії з безпеки дорожнього руху від 11-13.09.2018, за моїм зверненням рекомендовано Комунальному підприємству "Електричних мереж зовнішнього освітлення "Міськсвітло" Житомирської міської ради змінити розташування дорожнього знаку 3.35 "Стоянка заборонена" згідно запропонованої схеми та встановити інформаційні таблички 7,2.4 "Зона дії" та 7.2.6. "Зона дії 35 м" під вищевказаним дорожнім знаком по провулку 2-му Чуднівському, 16 в м. Житомирі.

На сьогодні, рішення Корольовського районного суду у справі № 296/1535/17 від 11.04.2018 та рішення комісії від 11-13.09.2018 не виконано в повному обсязі, дорожній знак не встановлено та його місце розташування не погоджено з органами національної поліції у відповідності до вимог чинного законодавства у сфері дорожнього руху та чинних правил ДСТУ, що свідчить про порушення його прав відповідачем протиправною бездіяльністю.

Відповідачем було подано до суду відзив на позовну заяву за змістом якого він просив відмовити у задоволенні позову. В обґрунтування відзиву вказано, що Управління патрульної поліції в Житомирській області Департаменту патрульної поліції звернуло увагу на те, що теперішнє розташування дорожнього знаку 3.35 з додатковими табличками не відповідає вимогам ДСТУ 4100-2014, а його розміщення не обґрунтоване конкретними умовами та не впливає на безпеку дорожнього руху.

Провулок 2-й Чуднівський є тупиковим та інтенсивність руху транспортних засобів по ньому незначна. Ширина проїзної частини вулиці не дозволяє здійснювати зупинку або стоянку, так як це буде унеможливлювати зустрічний роз`їзд транспортних засобів. Згідно з пунктами 15.9 "д" та 15.10 "а" Правил дорожнього руху України зупинка та стоянка забороняється в місцях, де відстань між краєм проїзної частини і транспортним засобом, що зупинився, менше 3 м. У випадку порушень правил зупинки, стоянки, що створюють перешкоди дорожньому руху або загрозу безпеці руху, передбачено відповідальність по справі про адміністративне правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, зафіксоване не в автоматичному режимі, за ч. 3 ст. 122 Кодексу України про адміністративні правопорушення. Управління патрульної поліції в Житомирській області Департаменту патрульної поліції вказало на необхідність винесення на розгляд комісії з безпеки дорожнього руху Житомирської міської ради питання щодо доцільності розташування існуючого дорожнього знаку 3.35 з додатковими табличками по провулку 2-му Чуднівському навпроти будинку 16. Рішенням міської комісії з безпеки дорожнього руху від 02.07.2021, враховуючи рішення Житомирського окружного адміністративного суду від 16.04.2021 по справі № 240/2111/21, а також лист Управління патрульної поліції в Житомирській області від 19.02.2020 № 2622/41/28/01-2020 щодо невідповідності розташування дорожнього знаку 3.35 з додатковими табличками вимогам ДСТУ, комісія приймає рішення та доручає КП "ЕМЗО "Міськсвітло" Житомирської міської ради здійснити демонтаж дорожніх знаків 3.35 "Стоянка заборонена" та інформаційних табличок "Зона дії". Рішенням комісії від 19.08.2020 КП "УАШ" доручено сприяти у встановленні огороджувальних стовпчиків на зеленій зоні по пров. 2-му Чуднівському навпроти буд. № 16. Листом від 14.07.2021 № 238/07/21 КП "УАШ" призупинило дані роботи, оскільки побажання ОСОБА_1 щодо розмірів та технології встановлення стовпчиків не відповідають вимогам діючих норм та стандартів України.

Третьою особою до суду було подано пояснення у яких вказано, що листом Начальника управління транспорту і зв`язку ЖМР Грищука М.В. від 20.09.2018 за №613/23, згідно до якого гр. ОСОБА_1 повідомлено, про те, що його звернення щодо встановлення додаткової інформаційної таблички та зміни розташування існуючого дорожнього знаку 3.35 "Стоянка заборонена" та інформаційної таблички "Зона дії" по пров.2й Чуднівський м. Житомира навпроти будинку №16 обговорено на засіданні Комісії та рекомендовано КП "ЕМЗО "Міськсвітло" ЖМР змінити розташування вже існуючих дорожнього знаку 3.35 "Стоянка заборонена" та інформаційної таблички згідно запропонованої схеми. Рішення комісії з безпеки дорожнього руху від 11-13 вересня 2018 року було виконано КП "ЕМЗО "Міськсвітло" ЖМР у визначені строки. Змінено розташування та встановлено знак 3.35 "Стоянка заборонена", а також встановлено інформаційні таблички 7.2.4 "Зона дії", 7.2.6 "Зона дії 35 м" під вищевказаним дорожнім знаком по пров. 2-й Чуднівський навпроти буд. 16", згідно запропонованої схеми. Таким чином рішення комісії з безпеки дорожнього руху Житомирської міської ради від 11-13.09.2018 вичерпало свою дію, як шляхом фактичного виконання так і шляхом прийняття нового нормативного акту /рішення, про організацію та безпеку руху по провулку 2-му Чуднівському, 16 в м. Житомирі.

Усною ухвалою суду постановленою без виходу до нарадчої кімнати та занесеною до протоколу судового засідання було задоволено клопотання позивача та замінено первісного відповідача Житомирську міську раду на належного - виконавчий комітет Житомирської міської ради.

У судовому засіданні позивач та представник позивача позовні вимоги підтримали та просили позов задовольнити у повному обсязі з підстав викладених у позовній заяві.

Представник відповідача у судовому засіданні позов не визнав та заперечував щодо його задоволення з підстав викладених у відзиві на позовну заяву.

Представник третьої особи проти задоволення позовних вимог заперечував.

Усною ухвалою суду постановленою без виходу до нарадчої кімнати та занесеною до протоколу судового засідання, після наданих сторонами пояснень та дослідження письмових доказів, суд перейшов до розгляду справи у порядку письмового провадження.

Заслухавши пояснення учасників судового розгляду, дослідивши письмові докази наявні у матеріалах справи, суд дійшов наступного висновку.

Судом встановлено, що рішенням Корольовського районного суду м. Житомира від 11.04.2018 у справі №296/1535/17 зобов`язано Комунальне підприємство "Електричних Мереж Зовнішнього освітлення "Міськсвітло" Житомирської міської ради виконати рішення міської комісії з безпеки дорожнього руху від 06.05.2016 та встановити дорожній знак 3.35 "Стоянку заборонено" по провулку 2-му Чуднівському, 16 в м. Житомирі.

Провулок 2-й Чуднівський є тупиковим та інтенсивність руху транспортних засобів по ньому незначна. Ширина проїзної частини вулиці не дозволяє здійснювати зупинку або стоянку, так як це буде унеможливлювати зустрічний роз`їзд транспортних засобів. Згідно з пунктами 15.9 "д" та 15.10 "а" Правил дорожнього руху України зупинка та стоянка забороняється в місцях, де відстань між краєм проїзної частини і транспортним засобом, що зупинився, менше 3 м. У випадку порушень правил зупинки, стоянки, що створюють перешкоди дорожньому руху або загрозу безпеці руху, передбачено відповідальність по справі про адміністративне правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, зафіксоване не в автоматичному режимі, за ч. 3 ст. 122 Кодексу України про адміністративні правопорушення. Управління патрульної поліції в Житомирській області Департаменту патрульної поліції вказало на необхідність винесення на розгляд комісії з безпеки дорожнього руху Житомирської міської ради питання щодо доцільності розташування існуючого дорожнього знаку 3.35 з додатковими табличками по провулку 2-му Чуднівському навпроти будинку 16.

Рішенням міської комісії з безпеки дорожнього руху від 08.05.2020 скасовано рішення з комісії з безпеки дорожнього руху від 06 травня 2016 року та від 11-13 вересня 2018 року щодо погодження встановлення та зміни розташування дорожнього руху 3.35 "Зупинка заборонена" та інформаційних табличок та 7.2.4 "Зона дії" 7.2.6 "Зона дії 35 м" під вищевказаним дорожнім знаком по пров. 2-й Чуднівський шляхом їх демонтажу КП ЕЗМО "Міськсвітло" Житомирської міської ради. Погоджено встановлення знаку 5.29.1 - "Тупик" по пров. 2-й Чуднівський на в`їзді з вулиці Чуднівської.

Рішенням Житомирського окружного адміністративного суду від 16.04.2021 по справі № 240/2111/21 позов ОСОБА_1 до виконавчого комітету Житомирської міської ради в особі міської комісії з безпеки дорожнього руху про визнання дій протиправними, скасування пункту рішення, зобов`язання вчинити дії задоволено. Визнано протиправними дії Виконавчого комітету Житомирської міської ради в особі міської комісії з безпеки дорожнього руху щодо скасування рішення міської

Позивач вважаючи протиправною бездіяльність щодо непогодження схеми місця розташування дорожнього знаку 3.35 "Стоянка заборонена" та встановлення інформаційних табличок 7.2.4 "Зона дії" та 7.2.6. "Зона дії 35 м" під вищевказаним дорожнім знаком по провулку 2-му Чуднівському, 16 в м. Житомирі з органами національної поліції звернувся до суду з даним позовом.

Надаючи оцінку спірним правовідносинам суд виходить з наступного.

Закон України "Про місцеве самоврядування в Україні" визначає систему та гарантії місцевого самоврядування в Україні, засади організації та діяльності, правового статусу і відповідальності органів та посадових осіб місцевого самоврядування.

Відповідно до п.п. 44 п. 1 статті 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" до виключної компетенції сільських, селищних, міських рад належить вирішення виключно на пленарних засіданнях питання встановлення відповідно до законодавства правил з питань благоустрою території населеного пункту, забезпечення в ньому чистоти і порядку, торгівлі на ринках, додержання тиші в громадських місцях, за порушення яких передбачено адміністративну відповідальність.

Частина 1 пункту 1 статті 30 Закону України "Про місцеве самоврядування". До відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належить управління об`єктами житлово-комунального господарства, побутового, торговельного обслуговування, транспорту і зв`язку, що перебувають у комунальній власності відповідних територіальних громад, забезпечення їх належного утримання та ефективної експлуатації, необхідного рівня та якості послуг населенню.

Згідно із частиною 1 статті 10 Закону України "Про благоустрій населених пунктів" до повноважень сільських, селищних і міських рад у сфері благоустрою населених пунктів належить: затвердження місцевих програм та заходів з благоустрою населених пунктів; затвердження правил благоустрою територій населених пунктів; створення в разі необхідності органів і служб для забезпечення здійснення спільно з іншими суб`єктами комунальної власності благоустрою населених пунктів, визначення повноважень цих органів (служб); визначення на конкурсних засадах підприємств, установ та організацій (балансоутримувачів), відповідальних за утримання об`єктів благоустрою.

За приписами п.2 ч.1 ст. 19 Закону України "Про автомобільні дороги" від 8 вересня 2005 року №2862-IV основними обов`язками органів місцевого самоврядування у частині управління функціонуванням і розвитком вулиць і доріг міст та інших населених пунктів є організація будівництва, реконструкції, ремонту та утримання вулиць і доріг міст та інших населених пунктів за встановленими для них будівельними нормами, правилами та нормами.

Статтею 20 Закону України "Про автомобільні дороги" визначені основні права органів місцевого самоврядування щодо управління функціонуванням і розвитком вулиць і доріг міст та інших населених пунктів. Зокрема, органи місцевого самоврядування в частині управління функціонуванням і розвитком вулиць і доріг міст та інших населених пунктів мають право встановлювати за погодженням з відповідними державними органами з безпеки дорожнього руху тимчасові обмеження на рух транспортних засобів при проведенні ремонтних та інших робіт на вулицях і дорогах міст та інших населених пунктів; обмежувати або забороняти рух транспортних засобів, навантаження на вісь, загальна маса або габарити яких перевищують норми, визначені для них державними стандартами, у разі відсутності відповідного спеціального погодження.

Частина 1 статті 16 Закону України "Про автомобільні дороги". Вулиці і дороги міст та інших населених пунктів знаходяться у віданні органів місцевого самоврядування і є комунальною власністю.

Відповідно до статті 17 Закону України "Про автомобільні дороги" управління функціонуванням та розвитком вулиць і доріг міст та інших населених пунктів здійснюється відповідними органами місцевого самоврядування, у віданні яких вони знаходяться.

Пункт 1 частини першої статті 21 Закону України "Про автомобільні дороги". Органи місцевого самоврядування, що управляють функціонуванням та розвитком вулиць і доріг міст та інших населених пунктів, відповідають за стан вулиць і доріг міст та інших населених пунктів відповідно до діючих норм, у тому числі щодо безпеки руху транспортних засобів і пішоходів.

Закон України "Про дорожній рух" визначає правові та соціальні основи дорожнього руху з метою захисту життя та здоров`я громадян, створення безпечних і комфортних умов для учасників руху та охорони навколишнього природного середовища.

Відповідно до ст. 6 Закону України "Про дорожній рух", До компетенції міських рад та їх виконавчих органів, районних рад та районних державних адміністрацій у сфері дорожнього руху належить виконання вимог законодавства та рішень органів виконавчої влади про дорожній рух і його безпеку; розробка, затвердження та реалізація міських і районних програм розвитку дорожнього руху та його безпеки; формування міських і районних фондів, у тому числі позабюджетних, для фінансування програм і окремих заходів, спрямованих на розвиток дорожнього руху та його безпеки; контроль за організацією навчання різних соціально-вікових груп населення Правил дорожнього руху, планування заходів, пов`язаних із профілактикою його безпеки, та контроль за їх виконанням; контроль за підготовкою і підвищенням кваліфікації водіїв, технічним обслуговуванням і ремонтом транспортних засобів, забезпеченням розвитку сфери цих послуг; організація дорожнього руху на території міста і району згідно з відповідними генеральними планами, проектами детального планування та забудови населених пунктів, автоматизованих систем керування дорожнім рухом, комплексних транспортних схем і схем організації дорожнього руху та з екологічно безпечними умовами; здійснення та фінансування заходів, пов`язаних із профілактикою дитячого дорожньо-транспортного травматизму; проведення роботи по пропаганді безпеки дорожнього руху; організація будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів; встановлення порядку і здійснення заходів щодо забезпечення охорони транспортних засобів на платних стоянках та в колективних гаражах; прийняття рішень про розміщення, обладнання та функціонування майданчиків для паркування транспортних засобів та стоянок таксі на вулицях і дорогах населених пунктів, здійснення контролю за дотриманням визначених правилами паркування транспортних засобів вимог щодо розміщення, обладнання та функціонування майданчиків для паркування; керівництво та контроль за діяльністю підприємств, установ і організацій незалежно від форм власності та господарювання за виконанням вимог законодавства, рішень органів державної виконавчої влади про дорожній рух і його безпеку; контроль за виявленням дорожньо-транспортних пригод та впровадженням заходів у місцях їх концентрації, на аварійно-небезпечних ділянках вулиць, доріг та залізничних переїздах; організація системи заходів щодо медичного забезпечення безпеки дорожнього руху та контроль за їх реалізацією; накладання у межах своєї компетенції адміністративних стягнень за порушення законодавства у сфері дорожнього руху та його безпеки; керівництво роботою по справлянню податків, зборів та інших обов`язкових платежів у сфері дорожнього руху.

До компетенції міських рад та їх виконавчих органів у сфері дорожнього руху також належить: затвердження вимог до облаштування майданчиків для паркування транспортних засобів з урахуванням норм, нормативів, стандартів у сфері благоустрою населених пунктів, державних будівельних норм, технічних умов, Правил дорожнього руху та інших нормативних документів; впровадження в межах відповідного населеного пункту автоматизованої системи контролю оплати вартості послуг з паркування, затвердження технічних вимог та завдання до цієї системи; уповноваження інспекторів з паркування здійснювати у випадках, визначених законом, розгляд справ про адміністративні правопорушення та проводити тимчасове затримання транспортних засобів; визначення шляхів стимулювання користування електромобілями та іншими екологічними видами транспорту. Органи, визначені частиною першою цієї статті, мають право розглядати і вирішувати інші питання, які відповідно до чинного законодавства належать до їх відання.

Згідно з ч.1, 2 ст. 27 Закону України "Про дорожній рух", організація дорожнього руху на автомобільних дорогах, вулицях та залізничних переїздах здійснюється із застосуванням технічних засобів інформаційно-телекомунікаційних та автоматизованих систем керування та нагляду за дорожнім рухом відповідно до правил і стандартів, а також на основі проектів і схем організації дорожнього руху, погоджених із відповідними підрозділами Національної поліції. До вказаних проектів і схем за приписами відповідних підрозділів Національної поліції можуть бути внесені зміни та доповнення. Організація дорожнього руху здійснюється спеціалізованими службами, що створюються відповідними органами: на автомобільних дорогах, що перебувають у власності територіальних громад, - органами місцевого самоврядування; на інших автомобільних дорогах - центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері дорожнього господарства та управління автомобільними дорогами; на залізничних переїздах - центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері безпеки на залізничному транспорті.

Відповідно до п. 6 ч. 1 ст. 16 Закону України "Про благоустрій населених пунктів", на об`єктах благоустрою забороняється встановлювати технічні засоби регулювання дорожнього руху без погодження з відповідними органами Національної поліції.

Суд наголошує, що Рішенням Корольовського районного суду м. Житомира від 11.04.2018 у справі № 296/1535/17 зобов`язано саме Комунальне підприємство "Електричних мереж зовнішнього освітлення "Міськсвітло" Житомирської міської ради виконати рішення міської комісії з безпеки дорожнього руху від 06.05.2016 та встановити дорожній знак 3.35 "Стоянка заборонена" по провулку 2-му Чуднівському, 16 в м. Житомирі.

Лист управління патрульної поліції в Житомирській області Департаменту патрульної поліції від 19.02.2020 № 2622/41/28/01-2020 з питання звернень ОСОБА_1 стосовно встановленого, за проханням ОСОБА_1 , дорожнього знаку 3.35 навпроти буд. 16 по провулку 2-му Чуднівському в м. Житомирі не є відповідним погодженням.

Сторонами не заперечується факт того, що наданий час, відповідачем не вчинено дій щодо погодження схеми місця розташування дорожнього знаку 3.35 "Стоянка заборонена" та встановлення інформаційних табличок 7.2.4 "Зона дії" та 7.2.6. "Зона дії 35 м" під вищевказаним дорожнім знаком по провулку 2-му Чуднівському, 16 в м. Житомирі з органами національної поліції.

Прийняття міською комісією з безпеки дорожнього руху рішення від 02.07.2021 з посиланням на рішення Житомирського окружного адміністративного суду від 16.04.2021 по справі № 240/2111/21, а також лист Управління патрульної поліції в Житомирській області від 19.02.2020 № 2622/41/28/01-2020 щодо невідповідності розташування дорожнього знаку 3.35 з додатковими табличками вимогам ДСТУ та доручення КП "ЕМЗО "Міськсвітло" Житомирської міської ради здійснити демонтаж дорожніх знаків 3.35 "Стоянка заборонена" та інформаційних табличок "Зона дії" не є тими діями, які вчиняються для погодження схеми місяця розташування дорожнього знаку.

З огляду на встановлені у ході судового розгляду обставини, суд дійшов висновку, що виконавчим комітетом Житомирської міської ради допущено бездіяльність щодо непогодження схеми місця розташування дорожнього знаку 3.35 "Стоянка заборонена" та встановлення інформаційних табличок 7.2.4 "Зона дії" та 7.2.6. "Зона дії 35 м" під вищевказаним дорожнім знаком по провулку 2-му Чуднівському, 16 в м. Житомирі з органами національної поліції відповідно до рішення міської комісії з безпеки дорожнього руху від 11-13.09.2018 та рішення Корольовського районного суду м. Житомира від 11.04.2018, а тому позов у цій частині є обгрунтованим та його слід задовольнити та зобов`язати відповідача вчинити відповідні дії щодо такого погодження.

Разом з тим, суд не приймає до уваги посилання позивача, що рішення Корольовського районного суду м. Житомира від 11.04.2018 по справі № 296/1535/17 та рішення комісії від 11-13.09.2018 не виконано в повному обсязі, оскільки, постановою про закінчення виконавчого провадження від 07.02.2020 старшого державного виконавця Богунського відділу державної виконавчої служби м. Житомира Центрально-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Хмельницький) Хомина О.А. закінчено виконавче провадження ВП № 60910673 з примусового виконання виконавчого листа від 31.07.2018, виданого Корольовським районним судом м. Житомира по справі № 296/1535/17. Правомірність вказаної постанови підтверджено рішенням Корольовського районного суду м. Житомира від 09.04.2021 по справі № 296/1640/20, яке в установленому законом порядку набрало законної сили, а тому відсутні підстави зобов`язувати відповідача вчинити дії щодо його виконання.

Також, суд не вбачає підстав зобов`язувати виконавчий комітет Житомирської міської ради забезпечити встановлення дорожнього знаку 3.35 "Стоянка заборонена" та інформаційних табличок 7.2.4 "Зона дії" та 7.2.6. "Зона дії 35 м" під вищевказаним дорожнім знаком по провулку 2-му Чуднівському, 16 в м. відповідно до рішення міської комісії дорожнього руху від 11-13.09.2018 та рішення Корольовського районного суду м. Житомира від 11.04.2018 ДСТУ 4100:2014, оскільки такі дії відповідачем можуть бути вчинені лише після дотримання певного, визначеного законодавством алгоритму дій, зокрема отримання в установленому законом порядку погодження в органах Національної поліції. З огляду на що, ця вимога є передчасною та у її задоволенні слід відмовити.

Відповідно до частин 1 та 2 статті 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

З огляду на встановлені у ході судового розгляду обставини та норми законодавства, які їх регулюють суд дійшов висновку, що позов слід задовольнити частково.

Керуючись статтями 9,77,90,242-246 Кодексу адміністративного судочинства України,

вирішив:

Позов ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_1 ) до виконавчого комітету Житомирської міської ради (майдан С.П.Корольова, 4/2,Житомир,10014, код ЄДРПОУ 04053625) третя особа: Комунальне підприємство "Електричних мереж зовнішнього освітлення "Міськсвітло" Житомирської міської ради, (набережна Під Скелями, 54, Житомир, 10002, код ЄДРПОУ 03344148) про визнання неправомірною бездіяльності, зобов`язання вчинити дії задовольнити частково.

Визнати протиправною бездіяльність виконавчого комітету Житомирської міської ради щодо непогодження схеми місця розташування дорожнього знаку 3.35 "Стоянка заборонена" та встановлення інформаційних табличок 7.2.4 "Зона дії" та 7.2.6. "Зона дії 35 м" під вищевказаним дорожнім знаком по провулку 2-му Чуднівському, 16 в м. Житомирі з органами національної поліції відповідно до рішення міської комісії з безпеки дорожнього руху від 11-13.09.2018 .

Зобов`язати виконавчий комітет Житомирської міської ради погодити схему місця розташування дорожнього знаку 3.35 "Стоянка заборонена" та встановлення інформаційних табличок 7.2.4 "Зона дії" та 7.2.6. "Зона дії 35 м" під вищевказаним дорожнім знаком по провулку 2-му Чуднівському, 16 в м. Житомирі з органами національної поліції відповідно до рішення міської комісії дорожнього руху від 11-13.09.2018 згідно норм діючих ДСТУ ДСТУ 4100:2014.

У задоволенні позовних вимог щодо визнання протиправною бездіяльність виконавчого комітету Житомирської міської ради щодо невиконання рішення Корольовського районного суду м. Житомира від 11.04.2018 по справі № 296/1535/17 та зобов`язання вчинити дії щодо його виконання, а також зобов`язання виконавчого комітету Житомирської міської ради забезпечити встановлення дорожнього знаку 3.35 "Стоянка заборонена" та інформаційних табличок 7.2.4 "Зона дії" та 7.2.6. "Зона дії 35 м" під вищевказаним дорожнім знаком по провулку 2-му Чуднівському, 16 в м. відповідно до рішення міської комісії дорожнього руху від 11-13.09.2018 та рішення Корольовського районного суду м. Житомира від 11.04.2018 ДСТУ 4100:2014 відмовити.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

Рішення суду може бути оскаржене шляхом подання апеляційної скарги безпосередньо до Сьомого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Суддя М.С. Токарева

СудЖитомирський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення30.11.2020
Оприлюднено02.12.2021
Номер документу101522120
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —240/14878/21

Постанова від 15.02.2022

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Мацький Є.М.

Ухвала від 24.01.2022

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Мацький Є.М.

Ухвала від 24.01.2022

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Мацький Є.М.

Ухвала від 29.12.2021

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Мацький Є.М.

Ухвала від 01.12.2021

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Токарева Марія Сергіївна

Рішення від 30.11.2020

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Токарева Марія Сергіївна

Рішення від 30.11.2020

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Токарева Марія Сергіївна

Ухвала від 06.10.2021

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Токарева Марія Сергіївна

Ухвала від 08.09.2021

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Токарева Марія Сергіївна

Ухвала від 19.07.2021

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Токарева Марія Сергіївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні