Рішення
від 30.11.2021 по справі 460/10643/21
РІВНЕНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІВНЕНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

і м е н е м У к р а ї н и

30 листопада 2021 року м. Рівне №460/10643/21

Рівненський окружний адміністративний суд у складі судді Дорошенко Н.О., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи, адміністративну справу за позовом

ОСОБА_1 доРадивилівської міської ради Дубенського району Рівненської області про визнання протиправним та скасування рішення, -

В С Т А Н О В И В:

ОСОБА_1 звернулася до Рівненського окружного адміністративного суду з позовом до Радивилівської міської ради Дубенського району Рівненської області, у якому просить визнати протиправним та скасувати рішення відповідача від 08.04.2021 №201 "Про припинення шляхом ліквідації закладу дошкільної освіти (ясел - садка) "Дивосвіт" комбінованого типу Радивилівської міської ради Дубенського району Рівненської області".

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що оскаржуване рішення прийнято відповідачем без дотриманням вимог чинного законодавства України щодо порядку прийняття таких рішень, зокрема, Радивилівською міською радою Дубенського району Рівненської області не були проведені обов`язкові консультації з громадськістю у формі публічного обговорення та/або електронні консультації з громадськістю. Просить суд позовні вимоги задовольнити.

Ухвалою суду від 19.08.2021 прийнято позовну заяву до розгляду, звільнено ОСОБА_1 від сплати судового збору, відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) учасників справи, встановлено відповідачу строк для подання відзиву на позовну заяву.

18.10.2021 відповідачем подано до суду відзив на позовну заяву, за змістом якого 23.03.2021 проект рішення від 08.04.2021 №201 оприлюднено на офіційному сайті Радивилівської міської ради Дубенського району Рівненської області, тобто у термін, визначений Законом України "Про доступ до публічної інформації". Жодних пропозицій до проекту рішення в міську раду не надходило, що є свідченням того, що оскаржуване рішення не становить значний суспільний інтерес для мешканців громади та не випиває на їхні конституційні права на освіту. Разом з тим, з метою врахуванням думки громадськості 23.03.2021 на офіційній сторінці Радивилівської міської ради Дубенського району Рівненської області було розміщено оголошення про початок публічного обговорення проекту рішення "Про припинення шляхом ліквідації закладу дошкільної освіти (ясел - садка) "Дивосвіт" комбінованого типу Радивилівської міської ради Дубенського району Рівненської області". Проте, пропозицій щодо обговорення проекту оскаржуваного рішення не надходили. Враховуючи викладене, просить суд в задоволенні позову відмовити повністю за безпідставністю вимог (а.с.88-134).

30.11.2021 позивачем подано до суду пояснення на спростування аргументів, викладених у відзиві на позовну заяву (а.с.136-141).

Ухвалою суду від 30.11.2021 у задоволенні клопотання Радивилівської міської ради Дубенського району Рівненської області про розгляд справи за правилами загального позовного провадження або за правилами спрощеного позовного провадження з повідомлення (викликом) учасників справи відмовлено.

Оскільки розгляд справи здійснюється у порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) учасників справи, то відповідно до ч.4 ст.229 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.

З`ясувавши усі обставини справи, перевіривши їх дослідженими доказами, оцінивши їх у сукупності на підставі чинного законодавства, суд встановив та врахував таке.

ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , зареєстрована та проживає в с. Бугаївка, Радивилівського району, Рівненської області з 19.11.2020, що підтверджується довідкою Бугаївського старостинського округу Дубенського району Рівненської області від 27.07.2021 №01.07-15/267 (а.с.13).

Згідно з Витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань станом на 28.09.2021 щодо Бугаївського закладу дошкільної освіти (ясел-садка) "Дивосвіт" комбінованого типу Радивилівської міської ради Дубенського району Рівненської області", ідентифікаційний код юридичної особи 25320243, засновник - Радивилівська міська рада Дубенського району Рівненської області; ОСОБА_1 - керівник; юридичну особу припинено 17.09.2021 (а.с.65-71).

Суд встановив, що 08.04.2021 Радивилівською міською радою Дубенського району Рівненської області на пленарному засіданні позачергової сьомої сесії VІІІ скликання, прийнято рішення №201 "Про припинення шляхом ліквідації юридичної особи Бугаївського закладу дошкільної освіти (ясел-садка) "Дивосвіт" комбінованого типу Радивилівської міської ради Дубенського району Рівненської області". Пунктами 1, 2 даного рішення вирішено припинити шляхом ліквідації юридичну особу Бугаївський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) "Дивосвіт" комбінованого типу Радивилівської міської ради Дубенського району Рівненської області (Рівненська область, Радивилівський район, с. Бугаївка, вул. Шевченка 34, код ЄДРПОУ 25320243) та створити комісію з припинення юридичної особи Бугаївський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) "Дивосвіт" комбінованого типу Радивилівської міської ради Дубенського району Рівненської області (а.с.12).

Вважаючи вказане рішення протиправним, позивач звернулася до суду з позовом.

Надаючи оцінку спірним правовідносинам, суд зазначає таке.

Частиною 2 статті 19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Суспільні відносини, що виникають у процесі реалізації конституційного права людини на освіту, прав та обов`язків фізичних і юридичних осіб, які беруть участь у реалізації цього права, а також визначає компетенцію державних органів та органів місцевого самоврядування у сфері освіти регулює Закон України "Про освіту" від 05.09.2017 №2145-VIII (далі - Закон №2145-VIII).

Згідно з положеннями абз.1 ч.2 ст.25 Закону №2145-VIII засновник закладу освіти або уповноважений ним орган (особа) приймає рішення про створення, реорганізацію, ліквідацію, зміну типу закладу освіти, затверджує статут (його нову редакцію), укладає засновницький договір у випадках, визначених законом.

Відповідно до ч.1 ст.16 Закону України "Про дошкільну освіту" від 11.07.2001 № 2628-III рішення про утворення, реорганізацію, ліквідацію чи перепрофілювання (зміну типу) закладу дошкільної освіти незалежно від підпорядкування, типів і форми власності приймає його засновник (засновники).

Засновником закладу дошкільної освіти може бути орган державної влади від імені держави, відповідна рада від імені територіальної громади (громад), фізична та/або юридична особа (зокрема релігійна організація, статут (положення) якої зареєстровано у встановленому законодавством порядку), рішенням та за рахунок майна яких засновано заклад дошкільної освіти або які в інший спосіб відповідно до законодавства набули прав і обов`язків засновника.

Судом встановлено, що рішенням Радивилівської міської ради від 11.01.2021 №82 затверджено статут Бугаївського заклад дошкільної освіти (ясел-садка) "Дивосвіт" комбінованого типу Радивилівської міської ради Дубенського району Рівненської області. Відповідно до п.1.3 розділу 1 "Загальні положення" вказаного статуту власником закладу дошкільної освіти є Радивилівська міська рада Дубенського району Рівненської області (а.с.14-19, 36-41).

Згідно з ч.2 ст.31 Закону України "Про повну загальну середню освіту" від 16.01.2020 №463-IX (далі - Закон №463-IX) заклад загальної середньої освіти залежно від засновника може бути: державним - заснованим розпорядчим актом органу державної влади; комунальним - заснованим розпорядчим актом сільської, селищної, міської, районної, обласної ради; приватним - заснованим рішенням фізичної (фізичних) та/або юридичної (юридичних) особи (осіб) приватного права; корпоративним - заснованим шляхом укладення засновницького договору кількома засновниками різних форм власності на засадах державно-приватного партнерства.

Відповідно до п.1 ч.4 ст.31 Закону №463-IX у складі закладів загальної середньої освіти можуть функціонувати такі внутрішні структурні підрозділи, зокрема, дошкільний підрозділ (у складі початкової школи або гімназії).

Абзацом 2 пункту 30 частини 1 статті 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" від 21.05.1997 №280/97-ВР (далі - Закон №280/97-ВР) передбачено, що реорганізація або ліквідація навчальних закладів комунальної форми власності здійснюється за рішенням місцевої ради.

Таким чином, до повноважень Радивилівської міської ради Дубенського району Рівненської області віднесено вирішення питання щодо ліквідації Бугаївського закладу дошкільної освіти (ясел-садка) "Дивосвіт" комбінованого типу Радивилівської міської ради Дубенського району Рівненської області.

Щодо тверджень позивача, що оскаржуване рішення прийняте без дотриманням вимог чинного законодавства України щодо порядку його прийняття, а саме: без врахування думки членів територіальної громади через не проведення громадських обговорень, суд зазначає таке.

Статтею 144 Конституції України визначено, що органи місцевого самоврядування в межах повноважень, визначених законом, приймають рішення, які є обов`язковими до виконання на відповідній території.

Положеннями ч. 1-3 ст. 59 Закону №280/97-ВР передбачено, що рада в межах своїх повноважень приймає нормативні та інші акти у формі рішень.

Рішення ради приймається на її пленарному засіданні після обговорення більшістю депутатів від загального складу ради, крім випадків, передбачених цим Законом. При встановленні результатів голосування до загального складу сільської, селищної, міської ради включається сільський, селищний, міський голова, якщо він бере участь у пленарному засіданні ради, і враховується його голос.

Рішення ради приймаються відкритим поіменним голосуванням, окрім випадків, передбачених пунктами 4 і 16 статті 26, пунктами 1, 29 і 31 статті 43 та статтями 55, 56 цього Закону, в яких рішення приймаються таємним голосуванням. Результати поіменного голосування підлягають обов`язковому оприлюдненню та наданню за запитом відповідно до Закону України "Про доступ до публічної інформації". На офіційному вебсайті ради розміщуються в день голосування і зберігаються протягом необмеженого строку всі результати поіменних голосувань. Результати поіменного голосування є невід`ємною частиною протоколу сесії ради.

Рішенням Радивилівської міської ради Дубенського району Рівненської області від 22.12.2020 №64 затверджено Регламент Радивилівської міської ради восьмого скликання (далі - Регламент; а.с. 93-119).

Відповідно до ст. 1 Регламенту Радивилівська міська рада є органом місцевого самоврядування, представляє інтереси Радивилівської територіальної громади та здійснює від її імені та в її інтересах функції і повноваження місцевого самоврядування, визначених Конституцією України, Законом України "Про місцеве самоврядування в Україні", іншими законами та нормативно - правовими документами.

Згідно зі ст. 11 Регламенту рада проводить свою роботу сесійно. Сесії ради складаються з пленарних засідань і засідань постійних комісій ради, що проводяться у перерві між пленарними засіданнями.

Частиною 9 статті 22 Регламенту передбачено, що проекти нормативно - правових актів, рішень міської ради, розроблені відповідними розпорядниками, оприлюднюються ними не пізніше як за 10 робочих днів до дати їх розгляду з метою прийняття (ч. 3 ст. 15 Закону України "Про доступ до публічної інформації").

Судом встановлено та матеріалами справи підтверджено, що 23.03.2021 на офіційному веб-сайті Радивилівської міської ради оприлюднено проект рішення "Про припинення юридичної особи шляхом ліквідації Бугаївського закладу дошкільної освіти (ясел-садка) "Дивосвіт" комбінованого типу Радивилівської міської ради Дубенського району Рівненської області" (а.с. 123).

23.03.2021 на офіційному веб-сайті Радивилівської міської ради було також оприлюднено оголошення про початок публічного обговорення проекту рішення сесії Радивилівської міської ради "Про припинення юридичної особи шляхом ліквідації Бугаївського закладу дошкільної освіти (ясел-садка) "Дивосвіт" комбінованого типу Радивилівської міської ради Дубенського району Рівненської області" (а.с. 124).

Суд враховує, що згідно зі ст. 8 Закону № 280/97-ВР загальні збори громадян за місцем проживання є формою їх безпосередньої участі у вирішенні питань місцевого значення. Рішення загальних зборів громадян враховуються органами місцевого самоврядування в їх діяльності. Порядок проведення загальних зборів громадян за місцем проживання визначається законом та статутом територіальної громади.

Відповідно до ст. 13 Закону № 280/97-ВР територіальна громада має право проводити громадські слухання - зустрічатися з депутатами відповідної ради та посадовими особами місцевого самоврядування, під час яких члени територіальної громади можуть заслуховувати їх, порушувати питання та вносити пропозиції щодо питань місцевого значення, що належать до відання місцевого самоврядування. Громадські слухання проводяться не рідше одного разу на рік. Пропозиції, які вносяться за результатами громадських слухань, підлягають обов`язковому розгляду органами місцевого самоврядування.

Поряд з цим, суд враховує, що основні вимоги до організації і проведення органами виконавчої влади консультацій з громадськістю з питань формування та реалізації державної політики (далі - консультації з громадськістю) визначає Порядок проведення консультацій з громадськістю з питань формування та реалізації державної політики, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 03.11.2010 № 996 (далі - Порядок № 996).

Пункт 5 зазначеної Постанови передбачає, що органам місцевого самоврядування під час проведення консультацій з громадськістю та утворення громадських рад при органах місцевого самоврядування рекомендовано керуватися затвердженими цією постановою Порядком і Типовим положенням.

Відповідно до п. 3 Порядку № 996 консультації з громадськістю проводяться з питань, що стосуються суспільно-економічного розвитку держави, реалізації та захисту прав і свобод громадян, задоволення їх політичних, економічних, соціальних, культурних та інших інтересів.

При цьому, згідно з п. 12 Порядку №996 в обов`язковому порядку проводяться консультації з громадськістю у формі публічного громадського обговорення та/або електронних консультацій з громадськістю щодо проектів нормативно-правових актів, які: стосуються конституційних прав, свобод та обов`язків громадян; стосуються життєвих інтересів громадян, у тому числі впливають на стан навколишнього природного середовища; передбачають провадження регуляторної діяльності у певній сфері; визначають стратегічні цілі, пріоритети і завдання у відповідній сфері державного управління (у тому числі проекти державних і регіональних програм економічного, соціального і культурного розвитку, рішення стосовно їх виконання); стосуються інтересів територіальних громад, здійснення повноважень місцевого самоврядування, делегованих органам виконавчої влади відповідними радами; визначають порядок надання адміністративних послуг тощо.

Зі змісту наведеної правової норми вбачається, що консультації з громадськістю проводяться в обов`язковому порядку з приводу конституційних прав та свобод громадян, зокрема, права на освіту, та щодо розроблення та реалізації програм економічного, соціального і культурного розвитку.

За таких обставин, оскільки оскаржуване рішення впливає на таке важливе конституційне право жителів територіальної громади, як право на освіту, то це є безумовною підставою для врахування думки територіальної громади при прийнятті відповідного рішення.

Аналогічний правовий висновок міститься у постановах Верховного Суду від 14.08.2018 у справі № 359/6814/17, від 13.05.2020 у справі № 324/1296/16-а та від 30.12.2020 у справі № 2140/1580/18, від 02.02.2021у справі № 620/3135/19.

Разом із тим суд зазначає, що відповідно до п. 11 Порядку № 996 консультації з громадськістю проводяться у формі публічного громадського обговорення, електронних консультацій з громадськістю (безпосередні форми) та вивчення громадської думки (опосередкована форма).

Проведення таких консультацій є необхідним задля дотримання якнайкращого забезпечення інтересів дитини, зобов`язання держави щодо якого визначено у статті 3 Конвенції "Про права дитини", ратифікованої постановою Верховної Ради України від 27.02.1991 № 789-XII.

Як уже вказувалося, консультації з громадськістю у формі публічного громадського обговорення та / або електронних консультацій щодо проектів нормативно-правових актів, які стосуються конституційних прав, свобод та обов`язків громадян, проводяться в обов`язковому порядку (п. 12 Порядку № 996).

Аналізуючи наведені положення, суд звертає увагу, що під час проведення консультації з громадськістю щодо проектів нормативно-правових актів, які стосуються конституційних прав, свобод та обов`язків громадян, зокрема права на освіту, органам місцевого самоврядування надається можливість вибору форми такої консультації, а саме: публічне громадське обговорення; електронні консультації; публічне громадське обговорення разом із електронними консультаціями.

Відповідно до п. 13 Порядку № 996 публічне громадське обговорення передбачає організацію і проведення публічних заходів: конференцій, форумів, громадських слухань, засідань за круглим столом, зборів, зустрічей (нарад) з громадськістю; Інтернет-конференцій, відеоконференцій. Додатково у рамках публічного громадського обговорення можуть проводитися засідання громадських рад, інших допоміжних органів, утворених при органах виконавчої влади.

Згідно з п. 16 Порядку № 996 електронні консультації з громадськістю проводяться у підрубриці "Електронні консультації з громадськістю" рубрики "Консультації з громадськістю" офіційного вебсайту органу виконавчої влади.

Під час проведення електронних консультацій з громадськістю орган виконавчої влади оприлюднює на своєму офіційному вебсайті та на урядовому вебсайті "Громадянське суспільство і влада" інформаційне повідомлення про проведення електронних консультацій, текст проекту акта, винесеного на обговорення. В інформаційному повідомленні про проведення електронних консультацій з громадськістю зазначаються: найменування органу виконавчої влади, який проводить електронні консультації з громадськістю; назва проекту акта або стислий зміст пропозиції щодо реалізації державної політики у відповідній сфері державного і суспільного життя, винесеної на обговорення; соціальні групи населення та заінтересовані сторони, на які поширюватиметься дія рішення, яке планується прийняти за результатами електронних консультацій з громадськістю; можливі наслідки проведення в життя рішення для різних соціальних груп населення та заінтересованих сторін; електронна адреса, строк і форма подання пропозицій та зауважень; номер телефону, за яким надаються консультації з питання, що винесено на обговорення; прізвище, ім`я відповідальної особи органу виконавчої влади; строк і спосіб оприлюднення результатів обговорення (пункт 17 Порядку № 996).

Як було встановлено судом, 23.03.2021 на офіційному веб-сайті Радивилівської міської ради було оприлюднено оголошення про початок публічного обговорення проекту рішення сесії Радивилівської міської ради "Про припинення юридичної особи шляхом ліквідації Бугаївського закладу дошкільної освіти (ясел-садка) "Дивосвіт" комбінованого типу Радивилівської міської ради Дубенського району Рівненської області". У повідомленні зазначено, що пропозиції громадськості до проекту рішення приймаються до 07.04.2021, публічне обговорення проекту рішення відбудеться 07.04.2021. Також вказано про те, що у випадку відсутності зауважень до проекту рішення проект рішення вважається схваленим громадськістю (а.с. 124).

Довідкою Радивилівської міської ради Дубенського району Рівненської області №51/02.09-25 підтверджується, що в період з 23.03.2021 по 07.04.2021 в Радивилівську міську раду не надходило пропозицій щодо обговорення проекту рішення Радивилівської міської ради "Про припинення юридичної особи шляхом ліквідації Бугаївського закладу дошкільної освіти (ясел-садка) "Дивосвіт" комбінованого типу Радивилівської міської ради Дубенського району Рівненської області" (а.с.125). Докази протилежного в матеріалах судової справи відсутні.

Враховуючи викладене, суд дійшов висновку, що відповідач провів громадське обговорення щодо проекту оскаржуваного рішення у формі електронних консультацій, тобто у спосіб, встановлений Порядком № 996.

Судом не встановлено саме тих процедурних порушень при прийнятті рішення, що оскаржується, які могли б вплинути на кінцевий результат. В будь-якому випадку, на переконання суду, формальні недоліки, що стосуються проведення електронних консультацій, не можуть бути самостійною та достатньою підставою для скасування відповідного рішення.

З огляду на вказане, суд відхиляє доводи позивача про відсутність громадського обговорення проекту оскаржуваного рішення.

Крім того, оцінюючи доводи позивача про те, що скріншот сторінки Радивилівської міської ради про оприлюднення оголошення про початок публічного обговорення проекту рішення сесії Радивилівської міської ради "Про припинення юридичної особи шляхом ліквідації Бугаївського закладу дошкільної освіти (ясел-садка) "Дивосвіт" комбінованого типу Радивилівської міської ради Дубенського району Рівненської області", не є належним та допустимим доказом, судом не встановлено, що такий доказ одержаний з порушенням порядку, встановленого законом.

До того ж суд звертає увагу, що ст. 73, 76 КАС України передбачено, що належними є докази, які містять інформацію щодо предмета доказування. Достатніми є докази, які у своїй сукупності дають змогу дійти висновку про наявність або відсутність обставин справи, які входять до предмета доказування.

В даному випадку відповідач, надавши суду докази оприлюднення оголошення про початок публічного обговорення проекту рішення сесії Радивилівської міської ради "Про припинення юридичної особи шляхом ліквідації Бугаївського закладу дошкільної освіти (ясел-садка) "Дивосвіт" комбінованого типу Радивилівської міської ради Дубенського району Рівненської області", зокрема, скріншот офіційного веб-сайта Радивилівської міської ради, вчинив усі залежні від нього дії для підтвердження своєчасного повідомлення про початок публічного обговорення оскаржуваного рішення. Водночас, належних та допустимих доказів, які спростовували б доводи відповідача, судом не встановлено, а позивачем не надано.

У сукупності викладених обставин, суд дійшов висновку, що позовні вимоги до задоволення не підлягають.

Відповідно до ч. 1, 2 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених ст. 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Відповідач, як суб`єкт владних повноважень обґрунтував обставини, на яких ґрунтуються його заперечення, а позивач не довела ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги.

Частиною 1 статті 2 КАС України визначено, що завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

В ході судового розгляду справи судом не встановлено факту порушення прав та законних інтересів позивача внаслідок неправомірного рішення, дії чи бездіяльності відповідача, а відтак відсутні підстави для застосування судового захисту.

Отже, в задоволенні позову слід відмовити.

Враховуючи результати судового розгляду справи, підстави для розподілу судових витрат відповідно до ст. 139 КАС України відсутні.

Керуючись статтями 241-246, 255, 257-262, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

В И Р І Ш И В :

У задоволенні позовних вимог ОСОБА_1 до Радивилівської міської ради Дубенського району Рівненської області про визнання протиправним та скасування рішення відмовити повністю.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення. Апеляційна скарга подається безпосередньо до Восьмого апеляційного адміністративного суду.

Учасники справи:

Позивач - ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , паспорт серія НОМЕР_1 .

Відповідач - Радивилівська міська рада Дубенського району Рівненської області (вул. Паркова, буд. 5, м. Радивилів, Рівненська область,35500. ЄДРПОУ/РНОКПП 04057847)

Повний текст рішення складений 30 листопада 2021 року

Суддя Н.О. Дорошенко

СудРівненський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення30.11.2021
Оприлюднено03.12.2021
Номер документу101560582
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —460/10643/21

Постанова від 24.05.2022

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Запотічний Ігор Ігорович

Ухвала від 16.05.2022

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Запотічний Ігор Ігорович

Ухвала від 02.03.2022

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Запотічний Ігор Ігорович

Ухвала від 02.03.2022

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Запотічний Ігор Ігорович

Ухвала від 31.01.2022

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Запотічний Ігор Ігорович

Ухвала від 18.01.2022

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Запотічний Ігор Ігорович

Ухвала від 30.11.2021

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Н.О. Дорошенко

Рішення від 30.11.2021

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Н.О. Дорошенко

Ухвала від 28.09.2021

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Н.О. Дорошенко

Ухвала від 19.08.2021

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Н.О. Дорошенко

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні