ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
Справа №:755/19439/21
Провадження №: 3/755/9998/21
"02" грудня 2021 р.
м. Київ
суддя Дніпровського районного суду м. Києва Бірса О.В. розглянувши справу про адміністративне правопорушення щодо притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 , РНОКПП НОМЕР_1 , за ч. 1 ст. 163-1 Кодексу України про адміністративне правопорушення, установив:
у відповідності з положеннями ст. 280 КпАП, орган (посадова особа) при розгляді справи зобов`язаний з`ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом`якшують і обтяжують відповідальність, а також з`ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
Згідно ст. 1 КпАП завданням Кодексу України про адміністративні правопорушення є охорона прав і свобод громадян, власності, конституційного ладу України, прав і законних інтересів підприємств, установ і організацій, встановленого правопорядку, зміцнення законності, запобігання правопорушенням, виховання громадян у дусі точного і неухильного додержання Конституції і законів України, поваги до прав, честі і гідності інших громадян, до правил співжиття, сумлінного виконання своїх обов`язків, відповідальності перед суспільством.
Застосування уповноваженими на те органами і посадовими особами заходів адміністративного впливу провадиться в межах їх компетенції, у точній відповідності з законом (абз. 3 ст. 7 КпАП).
Відповідно до ст. 278 КпАП орган (посадова особа) при підготовці до розгляду справи про адміністративне правопорушення вирішує такі питання: 2) чи правильно складено протокол та інші матеріали справи про адміністративне правопорушення ; 4) чи витребувано необхідні додаткові матеріали.
У цій справі Суд, дослідивши її матеріали, у відповідності до положень ст. 252 КпАП, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом і правосвідомістю, зауважує, що протоколу про адміністративне правопорушення ГУ ДПС у м. Києві від 03.11.2021 № 32259/Ж12/26-15-04-06-23 не містить у собі підпису посадової особи, яка його склала .
ДСТУ 4163:2020 Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів передбачає, що складовою реквізити документу є його підпис.
Підпис має містити найменування посади особи, яка підписує документ (у повній формі, якщо документ надрукований не на бланку, у скороченій - на документі, надрукованому на бланку), особистий підпис (окрім електронних документів), власне ім`я і прізвище. Якщо документ підписують кілька посадових осіб однієї юридичної особи, то їхні підписи розташовують один під одним відповідно до підпорядкованості цих осіб.
Тим самим, є дійсний факт, що підпис - реквізит службового документа, який надає документу юридичної сили і свідчить про відповідальність особи за його зміст.
Підпис (службового документа) (англ. autograph, countersign) - реквізит службового документа, який свідчить про відповідальність особи за його зміст та є єдиний чи один з реквізитів, що надають документові юридичної сили.
Як наслідок, в цій ситуації, Суд уважає у зверненні відсутній особистий підпис ініціатора, який надає документу юридичної сили і свідчить про відповідальність особи за його зміст.
Тим самим, у ключі таких обставин слушним є повернення справи до ДПС для з`ясування указаних обставин, у т.ч. шляхом надання письмових пояснень щодо указаних обставин. Адже, згідно з ст.ст. 245, 252 того ж Кодексу, висновок про наявність чи відсутність в діях особи адміністративного правопорушення має бути зроблений на підставі всебічного, повного і об`єктивного дослідження всіх обставин справи в їх сукупності.
Слушність повернення справи до ДПС Суд обумовлює в цій справі у тому числі тим, що постановою Пленуму Вищого спеціалізованого суду України з розгляду цивільних і кримінальних справ № 11 від 17.10.2014 Про деякі питання дотримання розумних строків розгляду судами цивільних, кримінальних справ і справ про адміністративні правопорушення визначено, що норми КУпАП не забороняють повернення протоколу про адміністративне правопорушення вмотивованою постановою цього суду для належного оформлення.
На підставі викладеного та керуючись ст.ст. 283-285 Кодексу України про адміністративні правопорушення, суддя постановив :
справу про адміністративне правопорушення відносно ОСОБА_1 , за ч. 1 ст. 163-1 Кодексу України про адміністративне правопорушення повернути до Головного управління ДПС у м. Києві (м. Київ, вул. Шолуденка, 33/19) для усунення вище виявлених судом недоліків та виконання вимог Кодексу України про адміністративні правопорушення.
Постанова, відповідно до Рішення Конституційного Суду України від 31.03.2015 в справі № 2-рп/2015, оскарженню не підлягає.
С у д д я Оксана БІРСА
Суд | Дніпровський районний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 02.12.2021 |
Оприлюднено | 05.12.2021 |
Номер документу | 101610920 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Адмінправопорушення
Дніпровський районний суд міста Києва
Бірса О. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні