П О С Т А Н О В А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
Справа № 120/7657/20-а
Головуючий суддя 1-ої інстанції - Яремчук К.О.
Суддя-доповідач - Полотнянко Ю.П.
07 грудня 2021 року
м. Вінниця
Сьомий апеляційний адміністративний суд у складі колегії:
головуючого судді: Полотнянка Ю.П.
суддів: Драчук Т. О. Ватаманюка Р.В. ,
розглянувши в порядку письмового провадження апеляційну скаргу Державної служби геології та надр України на рішення Вінницького окружного адміністративного суду від 22 квітня 2021 року у справі за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Юнашківський Гранкар`єр" до Державної служби геології та надр України про визнання бездіяльності неправомірною та зобов`язання вчинити дії,
В С Т А Н О В И В :
в грудні 2020 року ТОВ "Юнашківський гранкар`єр" звернулося до суду з позовом до Державної служби геології та надр України про визнання бездіяльності неправомірною та зобов`язання вчинити дії.
Рішенням Вінницького окружного адміністративного суду від 22.04.2021 позов задоволено частково. Визнано протиправними дії Державної служби геології та надр України щодо повернення заяв на отримання спеціального дозволу на користування надрами без проведення аукціону, що подані товариством з обмеженою відповідальністю "Юнашківський гранкар`єр" 20 травня 2020 року та 18 червня 2020 року, із поданими документами. Зобов`язано Державну службу геології та надр України повторно розглянути заяви на отримання спеціального дозволу на користування надрами без проведення аукціону, що подані товариством з обмеженою відповідальністю "Юнашківський гранкар`єр" 20 травня та 18 червня 2020 року. В іншій частині позовних вимог відмовлено.
Не погодившись з прийнятим рішенням, відповідач подав апеляційну скаргу, в якій просить скасувати вказане рішення та ухвалити нову постанову, якою відмовити в задоволенні позовних вимог. В обґрунтування апеляційної скарги апелянт послався на неправильне застосування судом першої інстанції норм матеріального права, порушення норм процесуального права, що на його думку, призвело до неправильного вирішення спору.
Зокрема вказує, що оскільки заява позивача не відповідає протоколу ДКЗ Державна служба геології та надр України і повертала вказаний пакет, що передбачено Порядком надання спеціальних дозволів на користування надрами. Судом першої інстанції в оскаржуваному рішенні не зазначено докази, відхилені судом та мотиви відхилення доводів та заперечень відповідача, мотивованої оцінки кожного аргументу, наведеного відповідачем щодо відсутності підстав для задоволення позову.
Сторони в судове засідання не з`явились, про дату, час та місце розгляду справи повідомлені належним чином.
Відповідно до ч.2 ст. 313 КАС України неявка сторін або інших учасників справи, належним чином повідомлених про дату, час і місце розгляду справи, не перешкоджає розгляду справи.
Оскільки сторони в судове засідання не з`явились, суд апеляційної інстанції розглянув справу відповідно до приписів статті 311 КАС України в порядку письмового провадження за наявними у справі матеріалами.
Заслухавши суддю-доповідача, перевіривши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, колегія суддів дійшла наступних висновків.
Як встановлено судом першої інстанції, 22 січня 2014 року товариство з обмеженою відповідальністю "Юнашківський гранкар`єр" з метою геологічного вивчення Південно-Східної ділянки Юнашківського родовища мігматитів отримало спеціальний дозвіл №4489 терміном дії до 22 січня 2019 року.
З 01 серпня 2017 року наказом Державної служби геології та надр України №5 від 11 січня 2017 року зупинено дію спеціального дозволу на користування надрами з метою видобування мігматитів Юнашківського родовища №3868 від 09 червня 2006 року на підставі пункту 25 Положення про порядок проведення державної експертизи та оцінки запасів корисних копалин, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22 грудня 1994 року №865.
На виконання вимог наказу №5 від 11 січня 2017 року товариство з обмеженою відповідальністю "Юнашківський гранкар`єр" звернулося до Державної служби геології та надр України із матеріалами на перереєстрацію робіт з геологічного вивчення Південно-Східної ділянки на геолого-економічну оцінку Юнашківського родовища мігматитів та Юнашківського родовища Південно-Східної ділянки з метою об`єднання в один об`єкт надрокористування . Вказані зміни були зареєстровані Державною службою геології та надр України від 23 травня 2017 року №323 та надано товариству примірник форми-3гр з відповідними відмітками-штампами.
За результатами проведених геологорозвідувальних робіт колегією Державної комісії України по запасах корисних копалин при Державній службі геології та надр України складено протокол №4107 від 11 жовтня 2017 року, яким затверджено запаси мігматитів Юнашківського родовища включно із запасами мігматитів Південно-Східної ділянки Юнашківського родовища, а саме: в межах площі спеціального дозволу №3868 від 09 червня 2006 року - 728.5 тисяч метрів кубічних та в межах спеціального дозволу на користування надрами №4489 від 22 січня 2014 року - 1227.8 тисяч метрів кубічних. Також цим протоколом визнано доцільним об`єднання суміжних ділянок надр спеціальних дозволів №3868 і №4489 в єдиний об`єкт надрокористування - Юнашківське родовище мігматитів.
Зазначений протокол розглянуто та схвалено рішенням Державної служби геології та надр України №71 від 27 грудня 2017 року, про що повідомлено товариство листом Державної комісії України по запасах корисних копалин від 18 січня 2018 року.
Після затвердження запасів спеціальний дозвіл на геологічне вивчення Південно-Східної ділянки Юнашківського родовища №4489 анульований як такий, мета якого виконана.
В подальшому, з метою отримання спеціального дозволу на користування надрами без проведення аукціону позивачем подано до Державної служби геології та надр України заяву від 20 травня 2020 року вих. №20/05-2020.
Проте, за результатами розгляду такої заяви Державна служба геології та надр України листом від 01 червня 2020 року вих. №8135/01/11-20 повернула заявникові подану заяву разом із документами, що подавалися з такою, у зв`язку із тим, що товариством подано заяву щодо отримання спеціального дозволу на користування надрами з метою видобування мігматитів Південно-Східної ділянки Юнашківського родовища у Вінницькій області, що не відповідає протоколу №4107 від 11 жовтня 2017 року засідання колегії Державної комісії України по запасах корисних копалин при Державній службі геології та надр України.
Згодом, 18 червня 2020 року позивач знову звернувся до відповідача із заявою вих. №10/06-2020 про надання спеціального дозволу на користування надрами без проведення аукціону з метою видобування корисних копалин загальнодержавного значення мігматитів Південно-Східної ділянки Юнашківського родовища, розташованої на відстані 0,5 км на південь від с. Юнашки Погребищенського району.
Листом від 30 червня 2020 року вих. №9709/01/11-20 відповідач повернув товариству подану заяву разом із документами, що подавалися з такою, з посиланням на те, що товариством подано заяву щодо отримання спеціального дозволу на користування надрами з метою видобування мігматитів Південно-Східної ділянки Юнашківського родовища у Вінницькій області, що не відповідає протоколу №4107 від 11 жовтня 2017 року засідання колегії Державної комісії України по запасах корисних копалин при Державній службі геології та надр України. Окрім того, у згаданому протоколі не визначено кількість запасів корисної копалини на Південно-Східній ділянці Юнашківського родовища.
Також 18 червня 2020 року позивач подав до відповідача заяву про внесення змін до спеціального дозволу на користування надрами №3868 від 09 червня 2006 року у зв`язку із проведенням переоцінки запасів родивища, однак листом Державної служби геології та надр України від 30 червня 2020 року вих. №9708/01/11-20 така повернена з підстав відсутності інформації у формі довідки про виконання особливих умов дозволу, до якого планується внести зміни, а також програми робіт, виконання якої передбачено угодою про умови користування ділянкою.
На виконання вимог листа від 30 червня 2020 року вих. №9708/01/11-20 позивач повторно звернувся до відповідача із заявою від 13 липня 2020 року. Вказана заява повернута листом від 10 серпня 2020 року вих. №12091/01-2/11-20 у зв`язку із похибкою в координатах.
Виправивши неточність в координатах, 25 вересня 2020 року товариство з обмеженою відповідальністю "Юнашківський гранкар`єр" звернулося до Державної служби геології та надр України щодо внесення змін до спеціального дозволу №3868.
04 грудня 2020 року відповідачем видано наказ №546, яким прийнято рішення про внесення змін до спеціального дозволу №3868 з метою видобування мігматитів Юнашківського родовища у Вінницькій області, наданого товариству з обмеженою відповідальністю "Юнашківський гранкар`єр", про що повідомлено позивача листом вих. №18414/01/11-20 від 14 грудня 2020 року.
Не погодившись із такими діями Державної служби геології та надр України, вважаючи, що відповідач безпідставно повернув заяви про надання спеціального дозволу на користування надрами від 20 травня та від 18 червня 2020 року, позивач звернувся до суду з цим позовом, у якому просить зобов`язати відповідача повторно розглянути такі заяви.
Також не погоджуючись із протиправною бездіяльністю Державної служби геології та надр України, позивач вважає, що відповідача слід зобов`язати видати дозвіл №3868 із внесеними змінами.
Приймаючи оскаржуване рішення про часткове задоволення позовнитх вимог, суд першої інстанції виходив з того, що Порядком №615 передбачено чіткий алгоритм дій Державної служби геології та надр України при прийнятті рішення про надання спеціального дозволу на користування надрами. Зокрема, за результатами розгляду заяви про надання спеціального дозволу на користування надрами Держгеонадра, за наявності передбачених підстав, зобов`язана прийняти рішення про відмову у наданні спеціального дозволу, а за відсутності таких підстав - рішення про надання дозволу. При цьому, рішення приймається у формі наказу, у якому зазначаються підстави для його прийняття. У разі відмови у наданні спеціального дозволу саме наказ про таку відмову і може бути оскаржено в установленому законодавством порядку.
На думку суду, наведені у листах від 01 червня та від 30 червня 2020 року підстави повернення поданих товариством заяв та документів свідчать про відповідність їх такій підставі для відмови у надання дозволу, як невідповідність документів, поданих заявником, вимогам пункту 8 Порядку №615.
Проте, як встановлено судом, такий наказ відповідачем не приймався, що унеможливлює надання правової оцінки такому рішенню.
Суд зазначив, що зі змісту протоколу Державної комісії України по запасах корисних копалин №4107 від 11 жовтня 2017 року слідує, що запаси корисних копалин Південно-Східної ділянки Юнашківського родовища підраховані та затверджені окремо від запасів самого Юнашківського родовища. Зокрема, у протоколі вказано, що в межах площі спеціального дозволу №3868 від 09 червня 2006 року запаси родовища складають 728,5 тисяч метрів кубічних, а в межах площі спеціального дозволу №4489 від 22 січня 2014 року 1227,8 тисяч метрів кубічних.
Відтак, наведене спростовує твердження відповідача щодо невідповідності поданих документів такому протоколу, а також щодо невизначення кількості запасів саме Південно-Східної ділянки Юнашківського родовища.
За таких обставин суд дійшов висновку, що позовні вимоги щодо визнання протиправними дій відповідача в частині повернення заяв товариства з обмеженою відповідальністю "Юнашківський гранкар`єр" від 20 травня 2020 року та від 18 червня 2020 року про надання спеціального дозволу на користування надрами без проведення аукціону є обгрунтованими та підлягають задоволенню.
Відтак, на думку суду, задоволенню підлягає вимога щодо зобов`язання відповідача повторно розглянути заяви на отримання спеціального дозволу на користування надрами без проведення аукціону, що подані товариством з обмеженою відповідальністю "Юнашківський гранкар`єр" 20 травня та 18 червня 2020 року
Також, суд першої інстанії дійшов висновку, що підстави для визнання бездіяльності відповідача щодо неприйняття рішення за результатами розгляду заяви товариства про внесення змін до спеціального дозволу №3868 від 09 червня 2006 року відсутні.
Надаючи правову оцінку правовідносинам сторін, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції по суті спору, виходячи з наступного.
Відповідно до ч.1 ст.308 Кодексу адміністративного судочинства України суд апеляційної інстанції переглядає справу за наявними у ній і додатково поданими доказами та перевіряє законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги.
Відповідно до частини 2 статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Частиною 1 статті 3 Кодексу України про надра визначено, що гірничі відносини в Україні регулюються Конституцією України, Законом України Про охорону навколишнього природного середовища, цим Кодексом та іншими актами законодавства України, що видаються відповідно до них.
За приписами частини 1 статті 13 Кодексу України про надра користувачами надр можуть бути підприємства, установи, організації, громадяни України, а також іноземці та особи без громадянства, іноземні юридичні особи.
Статтею 16 Кодексу України про надра, зокрема, визначено, що спеціальні дозволи на користування надрами надаються переможцям аукціонів, крім випадків, визначених Кабінетом Міністрів України, центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері геологічного вивчення та раціонального використання надр, або Радою міністрів Автономної Республіки Крим щодо розробки родовищ корисних копалин місцевого значення на території Автономної Республіки Крим. Порядок проведення аукціонів з продажу спеціальних дозволів на користування надрами та порядок їх надання встановлюються Кабінетом Міністрів України.
Надання спеціальних дозволів на користування надрами, крім випадків користування надрами на умовах угод про розподіл продукції, укладених відповідно до Закону України Про угоди про розподіл продукції, здійснюється після попереднього погодження з відповідною радою питання про надання земельної ділянки для зазначених потреб, крім випадків, коли у наданні земельної ділянки немає потреби.
Питання надання спеціальних дозволів на користування надрами у межах території України врегульовано Порядком надання спеціальних дозволів на користування надрами, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 30 травня 2011 року №615 (надалі - Порядок №615).
Відповідно до пункту 2 Порядку №615 дозволи надаються Держгеонадрами переможцям аукціонів з їх продажу та без проведення аукціонів у випадках, передбачених пунктом 8 цього Порядку, Держгеонадрами, крім корисних копалин місцевого значення на території Автономної Республіки Крим, дозволи на видобування яких надаються Радою міністрів Автономної Республіки Крим згідно із цим Порядком.
Підпунктом 1 пункту 8 Порядку №615 визначено, що без проведення аукціону дозвіл надається у разі видобування корисних копалин, якщо заявник на підставі спеціального дозволу на користування надрами за власні кошти здійснив геологічне вивчення ділянки надр та підрахунок запасів корисних копалин, який затверджено в установленому порядку, та подав документи на отримання спеціального дозволу на видобування корисних копалин відповідного родовища не пізніше ніж протягом трьох років після затвердження запасів.
Для отримання дозволу без проведення аукціону заявник подає органові з питань надання дозволу заяву разом з документами, зазначеними у додатку 1, у паперовій та електронній формі. Разом із заявою подаються дві копії заяви та доданих до неї документів. У заяві зазначаються назва ділянки надр, її місцезнаходження відповідно до адміністративно-територіального устрою України (область, район, населений пункт, прив`язка на місцевості), географічні координати ділянки надр, вид корисних копалин, вид користування надрами, строк дії дозволу, відомості про заявника (найменування, місцезнаходження, код згідно з ЄДРПОУ юридичної особи або прізвище, ім`я, по батькові, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків фізичної особи - підприємця чи серія та номер паспорта такої особи (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті), інформація для здійснення зв`язку із заявником (номер телефону, адреса електронної пошти), а також підстава для надання дозволу згідно з пунктом 8 цього Порядку (абзац 19 пункту 8 Порядку №615).
Рішення про надання дозволу без проведення аукціону приймається органом з питань надання дозволу відповідно до даних, зазначених у заяві про отримання дозволу, та документів, зазначених у додатку 1, протягом 30 календарних днів після отримання всіх погоджень, передбачених пунктом 9 цього Порядку, та пропозицій Мінекоенерго, передбачених пунктом 25 цього Порядку. Інформація про предмет зазначеного рішення розміщується на офіційному веб-сайті органу з питань надання дозволу протягом п`яти робочих днів з дня його прийняття.
Згідно п.19 Порядку №615 підставами для прийняття рішення про відмову в наданні дозволу є:
подання заявником документів не в повному обсязі;
виявлення у поданих документах недостовірних даних;
невідповідність документів, поданих заявником, вимогам пункту 8 цього Порядку;
наявність інформації від правоохоронних органів та суб`єктів фінансового моніторингу, що заявник здійснює фінансування тероризму в Україні;
відмова органів, зазначених в абзацах другому та третьому пункту 9 цього Порядку, у погодженні надання надр у користування;
наявність зауважень Мінекоенерго щодо надання дозволу відповідно до природоохоронного законодавства, передбачених пунктом 24 цього Порядку.
У разі відмови в наданні, продовженні строку дії, переоформленні дозволу або внесенні змін до нього документи повертаються в повному обсязі заявникові. (п.20 Порядку №615)
Відповідно до п.24 Порядку №615 про надання, продовження строку дії, зупинення дії, поновлення дії, переоформлення, анулювання дозволу та внесення змін до нього Держгеонадра видає наказ, а Рада міністрів Автономної Республіки Крим - розпорядження.
Водночас, згідно з абзацами 6 та 7 пункту 24 Порядку №615 наказ Держгеонадр та розпорядження Ради міністрів Автономної Республіки Крим про надання, переоформлення, продовження строку дії, внесення змін до дозволу, зупинення дії, поновлення дії, анулювання, відмову в наданні чи продовженні строку дії дозволу розміщуються протягом п`яти робочих днів на офіційному веб-сайті відповідного органу.
Наказ Держгеонадр та розпорядження Ради міністрів Автономної Республіки Крим про надання, переоформлення, продовження строку дії, внесення змін до дозволу, зупинення дії, поновлення дії, анулювання, відмову в наданні чи продовженні строку дії дозволу можуть бути оскаржені в установленому законодавством порядку.
Отже, аналіз наведених норм дає підстави для висновку про те, що Порядком №615 передбачено чіткий алгоритм дій Державної служби геології та надр України при прийнятті рішення про надання спеціального дозволу на користування надрами. Зокрема, за результатами розгляду заяви про надання спеціального дозволу на користування надрами Держгеонадра, за наявності передбачених підстав, зобов`язана прийняти рішення про відмову у наданні спеціального дозволу, а за відсутності таких підстав - рішення про надання дозволу. При цьому, рішення приймається у формі наказу, у якому зазначаються підстави для його прийняття. У разі відмови у наданні спеціального дозволу саме наказ про таку відмову і може бути оскаржено в установленому законодавством порядку.
Як вже зазначалося колегією суддів, позивач за власні кошти здійснив геологічне вивчення та підрахунок запасів Південно-Східної ділянки Юнашківського родовища, що підтверджується протоколом Державної комісії України по запасах корисних копалин №4107 від 11 жовтня 2017 року, а також подав необхідні документи на отримання спеціального дозволу без проведення аукціону в межах трирічного терміну.
За наслідками опрацювання поданих документів та заяв від 20.05.2020 та від 18.06.2020, відповідач листами від 01.06.2020 №8135/01/11-20 та від 30.06.2020 №9708/01/11/20 повернув позивачу подані заяви разом із документами, що подавалися з такими, оскільки товариством подано заяви щодо отримання спеціального дозволу на користування надрами з метою видобування мігматитів Південно-Східної ділянки Юнашківського родовища у Вінницькій області відповідно до підпункту 1 пункту 8 Порядку, що не відповідають протоколу №4107 від 11 жовтня 2017 року засідання колегії Державної комісії України по запасах корисних копалин при Державній службі геології та надр України. Окрім того, у згаданому протоколі не визначено кількість запасів корисної копалини на Південно-Східній ділянці Юнашківського родовища.
Суд апеляційної інстанції звертає увагу та матеріалами справи підтверджено, що відповідач не ухвалював рішення щодо заяв позивача від 20.05.2020 та 18.06.2020 на отримання спеціального дозволу у формі наказу, а повернення заяв позивача з доданими документами оформлене: листом від 01.06.2020 №8135/01/11-20 та від 30.06.2020 №9708/01/11/20 не може свідчити про належний розгляд відповідачем заяв позивача від 20.05.2020 та від 18.06.2020, що є недотримання відповідачем вимог пункту 24 Порядку №615.
Водночас, підстави для прийняття рішення про відмову в наданні дозволу визначені пунктом 19 Порядку №615.
Судом апеляційної інстанції встановлено, що застережень до документів після надходження заяв позивача від 20.05.2020 та від 18.06.2020, останнім не висловлювалося, а підставами для повернення заяв і документів позивачу, мало місце через недоліки самої заяви, а саме її невідповідність протоколу №4107 від 11 жовтня 2017 року засідання колегії Державної комісії України по запасах корисних копалин при Державній службі геології та надр України.
Таким чином, наведені у листах від 01 червня та від 30 червня 2020 року підстави повернення поданих товариством заяв та документів свідчать про відповідність їх такій підставі для відмови у надання дозволу, як невідповідність документів, поданих заявником, вимогам пункту 8 Порядку №615.
Отже, колегія суддів відхиляє доводи апелянта про те, що так як заява не відповідає протоколу ДКЗ, Державна служба геології та надр України і повертала вказаний пакет, що передбачено Порядком надання спеціальних дозволів на користування надрами, оскільки як зазначалось вище, у разі наявності підстав для відмови у наданні спеціального дозволу орган Держгеонадра в такому випадку приймає наказ із зазначенням такої підстави. При цьому, такі підстави наведені у пункті 19 Порядку №615.
Проте, як встановлено судом, такий наказ відповідачем не приймався, що унеможливлює надання правової оцінки такому рішенню.
Відповідач, повертаючи позивачеві його заяви про надання спеціального дозволу на користування надрами, фактично відмовив у видачі спеціального дозволу, не прийнявши при цьому відповідного рішення про таку відмову, що свідчить про допущення протиправних дій, адже відмова у наданні спеціального дозволу не може оформлятися листом.
Отже, суд апеляційної інстанції погоджується з висновком суду першої інстанції про визнання протиправними дій відповідача в частині повернення заяв товариства з обмеженою відповідальністю "Юнашківський гранкар`єр" від 20 травня 2020 року та від 18 червня 2020 року про надання спеціального дозволу на користування надрами без проведення аукціону.
З огляду на вищенаведене в сукупності, у тому числі, на встановлену у судовому порядку протиправність дій відповідача в частині повернення заяв товариства з обмеженою відповідальністю "Юнашківський гранкар`єр" від 20 травня 2020 року та від 18 червня 2020 року про надання спеціального дозволу на користування надрами без проведення аукціону, без прийняття відповідного рішення, колегія суддів погоджується із висновком суду першої інстанії про зобов`язання відповідача повторно розглянути заяву на отримання спеціального дозволу на користування надрами без проведення аукціону, що подана товариством з обмеженою відповідальністю "Юнашківський гранкар`єр" 20 травня 2020 року, оскільки така є похідною, що залежить від задоволення основної вимоги.
Також, суд першої інстанції, з урахуванням частини 2 статті 9 Кодексу адміністративного судочинства України, дійшов обгрунтованого висновку щодо виходу за межі позовних вимог, зобов`язавши Державну службу геології та надр України повторно розглянути заяву на отримання спеціального дозволу на користування надрами без проведення аукціону, що подана товариством з обмеженою відповідальністю "Юнашківський гранкар`єр" 18 червня 2020 року.
Аналізуючи обставини справи та норми чинного законодавства, колегія суддів погоджується із висновком суду першої інстанції про часткове задоволення позовних вимог.
Доводи апеляційної скарги зазначених вище висновків суду попередньої інстанції не спростовують і не дають підстав для висновку, що судом першої інстанції при розгляді справи неправильно застосовано норми матеріального права, які регулюють спірні правовідносини, чи порушено норми процесуального права.
Рішення суду першої інстанції в частині відмови у задоволення позовних вимог сторонами не оскаржується, тому судом апеляційної інстанції не переглядається.
Згідно з п.1 ч.1 ст.315 КАС України за наслідками розгляду апеляційної скарги на судове рішення суду першої інстанції суд апеляційної інстанції має право залишити апеляційну скаргу без задоволення, а судове рішення - без змін.
Відповідно до ст. 316 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.
З урахуванням вище викладеного, колегія суддів дійшла висновку, що судом першої інстанції правильно встановлені обставини справи, судове рішення ухвалено з додержанням норм матеріального та процесуального права і підстав для його скасування не вбачається, апеляційна скарга підлягає залишенню без задоволення, а постанова суду першої інстанції - без змін.
Керуючись ст.ст. 243, 250, 308, 310, 315, 316, 321, 322, 325, 329 КАС України, суд
П О С Т А Н О В И В :
апеляційну скаргу Державної служби геології та надр України залишити без задоволення, а рішення Вінницького окружного адміністративного суду від 22 квітня 2021 року - без змін.
Постанова суду набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена в касаційному порядку згідно зі ст.ст.328, 329 КАС України.
Головуючий Полотнянко Ю.П. Судді Драчук Т. О. Ватаманюк Р.В.
Суд | Сьомий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 07.12.2021 |
Оприлюднено | 10.12.2021 |
Номер документу | 101730165 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Сьомий апеляційний адміністративний суд
Полотнянко Ю.П.
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Яремчук Костянтин Олександрович
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Яремчук Костянтин Олександрович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні