Постанова
від 23.06.2010 по справі 2а-3742/10/1370
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМ ІНІСТРАТИВНИЙ СУД

79018, м. Львів, вул. Чоловсь кого, 2

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

23 червня 2010 р. № 2а-3742/10/1370

Львівський окружний адмі ністративний суд у складі:

головуючого-судді Карп' як О.О.

при секретарі судового зас ідання Занов' як О.О.

за участю представників ст орін:

від позивача - Копняк Н.Я. (довіреність від 11.01.2010 рок у № 04/7)

від відповідача - Шиян М.М. (доручення від 22.06.2010 року № 973)

розглянувши у відкритому с удовому засіданні у м. Львові адміністративну справу за п озовом Державна інспекція з контролю за цінами у Львівсь кій області звернулася з адм іністративним позовом до Упр авління Держкомзему у Старос амбірському районі Львівсь кої області про стягнення ко штів у розмірі 107343 грн.,-

в с т а н о в и в:

Державна інспекці я з контролю за цінами у Львів ській області звернулася з а дміністративним позовом до У правління Держкомзему у Стар осамбірському районі Львів ської області про стягнення коштів у розмірі 107343 грн.

Ухвалою від 30 квітня 20 10 року відкрито провадження у справі.

Представник позивача в су довому засіданні позовні вим оги підтримала з підстав нав едених у позовній заяві прос ить позов задовольнити повні стю.

Представник відповідача в судовому засідання проти п озову заперечив, просить від мовити у задоволенні позову, письмових заперечень на поз ов не подав.

Постанова в повному обсязі виготовлена 29 червня 2010 року.

Розглянувши матеріали сп рави, заслухавши пояснення п редставників сторін, досліди вши наявні у справі докази та надавши їм оцінку, суд встано вив наступне.

24.02.2010 року Державною інспек цією з контролю за цінами у Ль вівській області проведено п еревірку Управління Держком зему у Старосамбірському рай оні Львівської області на пр едмет формування, встановлен ня та застосування тарифів н а землевпорядні роботи, пов' язаних з оформленням докумен тів, в тому числі, які посвідчу ють право власності на земел ьні ділянки при передачі їх у безоплатну власність громад ян України. На підставі прове деної перевірки складено акт № 000076.

Проведеною перевіркою вст ановлено, порушення відповід ачем Закону України «Про дозвільну систему у сфері го сподарської діяльності»та П останови Кабінету Міністрі в України від 01.11.2000 року № 1619 «Про затвердження порядку викона ння земельно - кадастрових ро біт на надання послуг на плат ній основі державними органа ми земельних ресурсів», зага льна сума завищення плати за видачу висновків щодо надан ня земельних ділянок у корис тування та складання технічн ого завдання на виконання зе млевпорядних робіт і оформле ння договорів оренди, стягну тої Управлінням Держкомзему у Старосамбірському районі Львівської області із замовн иків за період з жовтня 2008 року по 24 лютого 2010 року склала 42656, 00 гр н.

За наданими Управлінням Де ржкомзему у Старосамбірськ ому районі Львівської област і встановлено, що управління м за період з 24.02.2009 року по 24.02.2010 ро ку було отримано необґрунто вано виручку стосовно склад ання технічного завдання на суму 805 грн. з фізичних осіб - підприємців та на суму 735 грн. з юридичних осіб.

За період з 24.02.2009 року по 24.02.2010 ро ку Управлінням Держкомзему у Старосамбірському районі Ль вівської області у 2009 році бул о надано 38 консультації стос овно оформлення договорів ор енди юридичним особам та фіз ичним особам підприємцям, чи м необґрунтовано отримано в иручку у розмірі 1520 грн., у 2010 ро ці відповідачем надано 33 конс ультації стосовно оформлен ня договорів оренди юридичн им особам та фізичним особам підприємцям, чим необґрунто вано отримано виручку у розм ірі 1320 грн.

01.03.2010 року позивачем винесено рішення № 68 про застосування економічних санкцій за поруш ення державної дисципліни ці н, згідно якого вирішено вилу чити у відповідача 107343,00 грн.

Крім цього, позивачем напра влено відповідачу претензію № 68 від 01.03.2010 року, яку відповіда чем залишено без задоволення .

Згідно ст. 4 Закону Украї ни «Про ціни та ціноутворенн я», повноваження визначати п ерелік продукції, товарів і п ослуг, державні фіксовані та регульовані ціни і тарифи на які затверджуються відповід ними органами державного упр авління, а також визначати по вноваження органів державно го управління в галузі встан овлення і застосування цін (т арифів) надано виключно Кабі нету Міністрів України.

Відповідно до п.5 Постанови Кабінету Міністрів України від 01.11.2000 року № 1619 « Про затвердж ення Порядку виконання земел ьно - кадастрових робіт та н адання послуг на платній осн ові державними органами земе льних ресурсів»державні орг ани земельних ресурсів можут ь виконувати та надавати на п латній основі такі види земе льно-кадастрових робіт і пос луг: розроблення нормативно- технічної та науково-методич ної документації з питань зе млевпорядних, ґрунтових, гео ботанічних, радіологічних, л ісотипологічних, містобудів них та інших обстежень і розв ідувань земельних угідь з ме тою отримання земельно-кадас трової інформації; виготовле ння планово-картографічних м атеріалів; проведення спеці альних обстежень і розвідува нь, в тому числі збирання, обро бка, аналіз, зберігання, надан ня та публікація земельно-ка дастрової інформації; прове дення землевпорядних та земл еоціночних робіт, у тому числ і грошова оцінка земель та ек спертна грошова оцінка земел ьних ділянок; проведення роб іт з паспортизації земельних ділянок; внесення записів до державного реєстру земель; р озроблення проектів оптиміз ації структури земельних угі дь новостворених господарст в; складання схем землеустро ю, розроблення техніко-еконо мічних обґрунтувань з викори стання й охорони земельних р есурсів, визначення меж земе льних ділянок, а також викона ння інших робіт щодо проведе ння землеустрою; проведення державної землевпорядної ек спертизи; надання консультац ій з питань оформлення прав н а земельні ділянки, державно го земельного кадастру, кіль кісної та якісної характерис тики земельних угідь, економ ічної та грошової оцінки зем ель, інших питань використан ня та охорони земель; підгото вка дублікатів державних акт ів на право власності на земл ю та на право постійного кори стування землею, сертифікаті в на право на земельну частку (пай); публікація матеріалів с татистичних даних про стан т а склад земельних угідь; розп овсюдження статистичної та і ншої інформації на паперових і електронних носіях; підгот овка та видання довідників, з бірників, бюлетенів, брошур, б уклетів тощо; підготовка та н адання аналітичних записок щ одо стану земельних ресурсів України, земельно-кадастров ої інформації на замовлення, відомостей з бази даних держ авного земельного кадастру; розроблення програмного заб езпечення та технології авто матизованої обробки даних; з апровадження та експлуатаці я програмно-технічних компле ксів для збирання, обробки, си стематизації, зберігання та аналізу земельно-кадастрово ї інформації; підготовка та п ідвищення кваліфікації спец іалістів-землевпорядників, с упроводження процесу автома тизованого ведення державно го земельного кадастру, інши х спеціалістів у галузі вико ристання, оцінки та охорони з емель; надання витягів з держ авного земельного кадастру; надання витягів з Державного реєстру оцінювачів з експер тної грошової оцінки земельн их ділянок.

Відповідно до п.2 Пос танови Кабінету Міністрів Ук раїни від 01.11.2000 року № 1619 «Про зат вердження Порядку виконання земельно - кадастрових робі т та надання послуг на платні й основі державними органами земельних ресурсів»виконан ня земельно-кадастрових робі т та надання послуг здійснює ться на платній основі відпо відно до поданих заяв та укла дених договорів.

Згідно п. 8 Постанови Кабін ету Міністрів України від 01.11.20 00 року № 1619 «Про затвердження П орядку виконання земельно - кадастрових робіт та надання послуг на платній основі дер жавними органами земельних р есурсів»відповідальність з а дотримання встановленого п орядку надання земельно-када стрової інформації та послуг на платній основі, визначенн я їх вартості несуть державн і органи земельних ресурсів.

З огляду на вищенаведене д ержавні органи земельних рес урсів мають право стягувати плату, встановлену спільним наказом Державного комітету по земельних ресурсах , Мініс терства фінансів України, Мі ністерства економіки Україн и № 97/298/124 від 15.06.2001 року лише, за ті в иди землевпорядних робіт та послуги, право які надавати н а платній основі їм надано по становою КМУ від 1619 від 01.11.2000 рок у.

Згідно ч. 1 ст. 14 Закону Укр аїни «Про ціни та ціноутворе ння», вся необґрунтовано оде ржана підприємством, організ ацією сума виручки в результ аті порушення державної дисц ипліни цін та діючого порядк у визначення вартості будівн ицтва, що здійснюється із зал ученням коштів Державного бю джету України, бюджету Автон омної Республіки Крим, місце вих бюджетів, а також коштів д ержавних підприємств, устано в та організацій підлягає ви лученню в доход відповідного бюджету залежно від підпоря дкованості підприємства, орг анізації. Крім того, в позабюд жетні фонди місцевих Рад стя гується штраф у двократному розмірі необґрунтовано одер жаної суми виручки. Вказані с уми списуються з рахунків пі дприємств і організацій в ба нківських установах за рішен ням суду.

Таким чином, позовні вимоги Державної інспекції контрол ю за цінами у Львівській обла сті є обґрунтованими та підл ягають задоволенню повністю .

Щодо судових витрат, то у в ідповідності до вимог частин 2,4 статті 94 Кодексу адміністра тивного судочинства України , судові витрати у формі судов ого збору, з відповідача не на лежить стягувати.

Керуючись ст.ст. 69, 70, 159-163, 167 КАС України, суд -

п о с т а н о в и в :

1. Адміністративний п озов задоволити повністю.

2. Стягнути з Управлінн я Держкомзему у Старосамбірс ькому районі Львівської обла сті (юридична адреса: 82000, м.Стар ий Самбір, вул.. Лева Галицьког о,40; р/р 35229007001128 в ГУДКУ у Львівські й області, МФО 825014, ЗКПО 22384107) до Де ржавного бюджету України 107 343 (сто сім тисяч триста сорок тр и) гривні.

Сторони та інші особи, які беруть участь у справі, а тако ж особи, які не брали участі у справі, якщо суд вирішив пита ння про їхні права, свободи, ін тереси чи обов' язки, мають п раво оскаржити в апеляційном у порядку постанову суду пер шої інстанції повністю або ч астково в порядку і строки вс тановлені ст. 186 КАС України.

Про апеляційне оскарження рішення суду першої інстанц ії спочатку подається заява. Обґрунтування мотивів оскар ження і вимоги до суду апеляц ійної інстанції викладаютьс я в апеляційній скарзі.

Заява про апеляційне оскар ження рішення та апеляційна скарга подаються до адмініст ративного суду апеляційної інстанції через суд першої і нстанції, який ухвалив оскар жуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасн о надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної ін станції.

Заява про апеляційне оскар ження постанови суду першої інстанції подається протяго м десяти днів з дня її проголо шення, а в разі складення пост анови у повному обсязі відпо відно до ст. 160 КАС України - з дн я складення в повному обсязі . Якщо постанову було проголо шено у відсутності особи, яка бере участь у справі, то строк подання заяви про апеляційн е оскарження обчислюється з дня отримання нею копії пост анови. Апеляційна скарга на п останову суду першої інстанц ії подається протягом двадця ти днів після подання заяви п ро апеляційне оскарження.

Апеляційна скарга може бут и подана без попереднього по дання заяви про апеляційне о скарження, якщо скарга подає ться у строк, встановлений дл я подання заяви про апеляцій не оскарження.

Постанова набирає законно ї сили в строк та в порядку, пе редбаченому ст.254 Кодексу адмі ністративного судочинства У країни.

Суддя Карп 'як О.О.

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення23.06.2010
Оприлюднено07.08.2010
Номер документу10176574
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-3742/10/1370

Ухвала від 06.01.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Горбатюк С.А.

Ухвала від 05.12.2013

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Матковська З.М.

Постанова від 23.06.2010

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Карп'як Оксана Орестівна

Ухвала від 30.04.2010

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Карп'як Оксана Орестівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні