ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВ НИЙ СУД міста КИЄВА
01025, м. Київ, вул. Десятинна , 4/6, тел. 278-43-43
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
м. Київ
21 червня 2010 року 09:24 № 2а-4530/10/2670
Окружний адміністратив ний суд міста Києва у складі г оловуючого судді Григорови ча П.О. при секретарі судового засідання Очколясу О.В. розг лянувши у відкритому судовом у засіданні адміністративну справу
за позовом Державної податковаої ін спекції у Печерському районі міста Києва
до Товариства з обмеженою ві дповідальністю "ПІВДЕННАДРА ІНВЕСТ"
про скасування державної реєс трації
за участю представників:
позивача: Готра Т.В. (дов іреність № 5207/9/10-109 від 29.03.10р.)
відповідача: не прибув
третьої особи: не прибув
На підставі ч. 3 ст. 160 КАС Укр аїни в судовому засіданні 21.06.20 10 року оголошено вступну та ре золютивну частини постанови .
ОБСТАВИНИ СПРАВИ:
Позивач звернувся з поз овом про припинення юридично ї особи - Товариства з обмежен ою відповідальністю «ПІВДЕН НАДРАІНВЕСТ».
Ухвалою суду від 22.03.2010 року ві дкрито провадження у справі та призначено її до розгляду у судовому засіданні 25.05.2010 року та в подальшому було перенес ено на 21.06.2010 року.
В судовому засіданні пре дставник позивача позовні ви моги підтримав та мотивував їх тим, що позивач фактично не знаходиться за вказаним у Єд иному державному реєстрі юри дичних осіб та фізичних осіб -підприємців місцезнаходжен ням, що унеможливлює здійсне ння контролю та нагляду за йо го діяльністю з боку органів державної податкової служби .
Відповідач заперечень п роти позову не надав, в судові засідання не з' явився, про ч ас та місце розгляду справи, з урахуванням положень пункту 8 статті 35 Кодексу адміністра тивного судочинства України , був повідомлений належним ч ином, тому справа, відповідно до статті 128 КАС України, виріш ується на підставі наявних в ній доказів.
Третя особа в судове засіда ння не з' явилася, подала чер ез канцелярію суду клопотанн я про розгляд справи за відсу тності представника Печерсь кої районної в м. Києві держав ної адміністрації.
Розглянувши подані докуме нти і матеріали, заслухавши п ояснення представника позив ача, всебічно і повно з' ясув авши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оц інивши докази, які мають знач ення для розгляду справи і ви рішення спору по суті, Окружн ий адміністративний суд м. Ки єва, -
ВСТАНОВИВ:
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПІВДЕННА ДРАІНВЕСТ» зареєстров ане Печерською районною у м. К иєві державною адміністраці єю як юридична особа 21.01.2002 року, ідентифікаційний код юридич ної особи 31839163, адреса реєстрац ії: 01133, м. Київ, вул. Командарма К аменєва, буд. 2.
Як платник податків ТОВ «ПІ ВДЕННАДРАІНВЕСТ»взяте на об лік у ДПІ у Печерському район і м. Києва.
Як вбачається з наданого п озивачем витягу з Єдиного де ржавного реєстру юридичних о сіб та фізичних осіб-підприє мців, станом на 02.06.2010 щодо ТОВ «П ІВДЕННАДРАІНВЕСТ»у реєстрі міститься запис про відсутн ість юридичної особи за вказ аним її місцезнаходженням.
Відповідно до змісту ч. 1 с т. 33 Закону України “Про держа вну реєстрацію юридичних та фізичних осіб-підприємців” ю ридична особа припиняється з а судовим рішенням, підставо ю для прийняття якого згідно з ч. 2 ст. 38 Закону України “Про д ержавну реєстрацію юридични х та фізичних осіб-підприємц ів”, зокрема, є наявність в Єди ному державному реєстрі юрид ичних осіб та фізичних осіб-п ідприємців запису про відсут ність юридичної особи за вка заним її місцезнаходженням.
Відповідно до п. 17 ст. 11 Закону України “Про державну подат кову службу в Україні” орган и державної податкової служб и у випадках, в межах компетен ції та у порядку, встановлени х законами України, мають, зок рема, право звертатися у пере дбачених законом випадках до судових органів із заявою (по зовною заявою) про скасуванн я державної реєстрації суб'є кта підприємницької діяльно сті.
Статтею 2 Закону України "Про державну податкову служ бу в Україні" визначено завда ння органів державної податк ової служби, якими є:
здійснення контролю за дод ержанням податкового законо давства, правильністю обчисл ення, повнотою і своєчасніст ю сплати до бюджетів, державн их цільових фондів податків і зборів (обов'язкових платеж ів), а також неподаткових дохо дів, установлених законодавс твом (далі - податки, інші плат ежі);
внесення у встановленому п орядку пропозицій щодо вдоск оналення податкового законо давства;
прийняття у випадках, перед бачених законом, нормативно- правових актів і методичних рекомендацій з питань оподат кування;
формування та ведення Держ авного реєстру фізичних осіб - платників податків та інших обов'язкових платежів та Єди ного банку даних про платник ів податків - юридичних осіб;
роз'яснення законодавства з питань оподаткування сере д платників податків;
запобігання злочинам та ін шим правопорушенням, віднесе ним законом до компетенції п одаткової міліції, їх розкри ття, припинення, розслідуван ня та провадження у справах п ро адміністративні правопор ушення.
здійснення контролю за дод ержанням податкового законо давства, правильністю обчисл ення, повнотою і своєчасніст ю сплати до бюджетів, державн их цільових фондів податків і зборів (обов'язкових платеж ів), а також неподаткових дохо дів, установлених законодавс твом (далі - податки, інші плат ежі);
внесення у встановленому п орядку пропозицій щодо вдоск оналення податкового законо давства;
прийняття у випадках, перед бачених законом, нормативно- правових актів і методичних рекомендацій з питань оподат кування;
формування та ведення Держ авного реєстру фізичних осіб - платників податків та інших обов'язкових платежів та Єди ного банку даних про платник ів податків - юридичних осіб;
роз'яснення законодавства з питань оподаткування сере д платників податків;
запобігання злочинам та ін шим правопорушенням, віднесе ним законом до компетенції п одаткової міліції, їх розкри ття, припинення, розслідуван ня та провадження у справах п ро адміністративні правопор ушення.
З системного аналізу вказа них норм Закону України "Про д ержавну податкову службу в У країні" вбачається, що до комп етенції органів державної по даткової служби віднесено ко нтроль за додержанням податк ового законодавства.
Водночас, відповідно до ч. 2 с т. 7 Закону України «Про держав ну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприєм ців»державний нагляд за дотр иманням законодавства у сфер і державної реєстрації юриди чних осіб та фізичних осіб - підприємців здійснює спеціа льно уповноважений орган з п итань державної реєстрації, яким відповідно до Наказу Де ржавного комітету України з питань регуляторної політик и та підприємництва № 50 від 08.06.2 005 року на сьогодні є Державни й комітет України з питань ре гуляторної політики та підпр иємництва.
Згідно з ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної вл ади, їх посадові особи зобов' язані діяти лише на підставі , в межах та у спосіб, що передб ачені Конституцією та Закона ми України.
Таким чином, оскільки до ком петенції органів державної п одаткової служби не віднесен о контроль за дотриманням за конодавства у сфері державно ї реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців , в тому числі контроль за дост овірністю даних, які містять ся в Єдиному державному реєс трі юридичних осіб та фізичн их осіб-підприємців, звернен ня до суду з вимогою скасуван ня державної реєстрації юрид ичної особи на підставі її ві дсутності за вказаним у Єдин ому державному реєстрі юриди чних осіб та фізичних осіб-пі дприємців місцезнаходження м виходить за межі повноваже нь органів державної податко вої служби, що є підставою для відмови у задоволенні позов у.
Поряд з цим, судом не запере чується право органів держав ної податкової служби на зве рнення до суду з позовом про с касування державної реєстра ції юридичних осіб та фізичн их осіб-підприємців у зв' яз ку з неподанням податкової з вітності.
Крім того, твердження позив ача про відсутність відповід ача за вказаним у Єдиному дер жавному реєстрі юридичних ос іб та фізичних осіб-підприєм ців місцем знаходження, а так ож про те, що така відсутність унеможливлює здійснення кон тролю та нагляду за його діял ьністю з боку органів держав ної податкової служби, спрос товується фактом подання від повідачем податкової звітно сті до ДПІ у Печерському райо ні м. Києва за лютий місяць 2010 р оку.
Враховуючи викладене, суд дійшов висновку, що позовні в имоги ДПІ у Печерському райо ні м. Києва задоволенню не під лягають.
Керуючись ст.ст. 9, 69-71, 94, 158-163, 167, 254 Ко дексу адміністративного суд очинства України, Окружний а дміністративний суд міста Ки єва, -
ПОСТАНОВИВ:
У задоволенні позову ві дмовити повністю.
Постанова відповідно до вимог ч. 1 ст. 254 КАС України наби рає законної сили після закі нчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, в становленого цим Кодексом, я кщо таку заяву не було подано .
Постанова може бути оскарж ена до суду апеляційної інст анції протягом десяти днів з дня її складення в повному об сязі за правилами, встановле ними ст. ст. 185-187 КАС України, шля хом подання через суд першої інстанції заяви про апеляці йне оскарження з наступним п оданням протягом двадцяти дн ів апеляційної скарги. Апеля ційна скарга може бути подан а без попереднього подання з аяви про апеляційне оскаржен ня, якщо скарга подається у ст рок, встановлений для поданн я заяви про апеляційне оскар ження.
Суддя П.О. Григорович
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 21.06.2010 |
Оприлюднено | 09.08.2010 |
Номер документу | 10177426 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Григорович П.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні