ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВ НИЙ СУД міста КИЄВА
01025, м. Київ, вул. Десятинна , 4/6, тел. 278-43-43
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
м. Київ
21 червня 2010 року 09:17 № 2а-4602/10/2670
Окружний адміністратив ний суд міста Києва у складі г оловуючого судді Григорови ча П.О. при секретарі судового засідання Очколясу О.В. розг лянувши у відкритому судовом у засіданні адміністративну справу
за позовом Державної податкової інс пекції у Печерському районі міста Києва
до Товариства з обмеженою ві дповідальністю "Брігассар"
про припинення юридичної особ и
за участю представників:
позивача: Готра Т.В. (дов іреність № 5207/9/10-109 від 29.03.10р.)
відповідача: не прибув
третьої особи: не прибув
На підставі ч. 3 ст. 160 КАС Укр аїни в судовому засіданні 21.06.20 10 року оголошено вступну та ре золютивну частини постанови .
ОБСТАВИНИ СПРАВИ:
Позивач звернувся з поз овом про припинення юридично ї особи - Товариства з обмежен ою відповідальністю «БРІГАС САР».
Ухвалою суду від 23.03.2010 року ві дкрито провадження у справі та призначено її до розгляду у судовому засіданні 25.05.2010 року та в подальшому було перенес ено на 21.06.2010 року.
В судовому засіданні пре дставник позивача позовні ви моги підтримав та мотивував їх тим, що позивач фактично не знаходиться за вказаним у Єд иному державному реєстрі юри дичних осіб та фізичних осіб -підприємців місцезнаходжен ням, що унеможливлює здійсне ння контролю та нагляду за йо го діяльністю з боку органів державної податкової служби .
Відповідач заперечень п роти позову не надав, в судові засідання не з' явився, про ч ас та місце розгляду справи, з урахуванням положень пункту 8 статті 35 Кодексу адміністра тивного судочинства України , був повідомлений належним ч ином, тому справа, відповідно до статті 128 КАС України, виріш ується на підставі наявних в ній доказів.
Третя особа в судове засіда ння не з' явилася, подала чер ез канцелярію суду клопотанн я про розгляд справи за відсу тності представника Печерсь кої районної в м. Києві держав ної адміністрації.
Розглянувши подані докуме нти і матеріали, заслухавши п ояснення представника позив ача, всебічно і повно з' ясув авши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оц інивши докази, які мають знач ення для розгляду справи і ви рішення спору по суті, Окружн ий адміністративний суд м. Ки єва, -
ВСТАНОВИВ:
Товариство з обмеженою відповідальністю «БРІГАССА Р» зареєстроване Печер ською районною у м. Києві держ авною адміністрацією як юрид ична особа 08.12.1999 року, ідентифік аційний код юридичної особи 30635232, адреса реєстрації: 01103, м. Киї в, вул. Кіквідзе, буд. 11.
Як платник податків ТОВ «БР ІГАССАР»взяте на облік у ДПІ у Печерському районі м. Києв а.
Як вбачається з наданого п озивачем витягу з Єдиного де ржавного реєстру юридичних о сіб та фізичних осіб-підприє мців, станом на 02.06.2010 щодо ТОВ «Б РІГАССАР»у реєстрі міститьс я запис про відсутність юрид ичної особи за вказаним її мі сцезнаходженням.
Відповідно до змісту ч. 1 с т. 33 Закону України “Про держа вну реєстрацію юридичних та фізичних осіб-підприємців” ю ридична особа припиняється з а судовим рішенням, підставо ю для прийняття якого згідно з ч. 2 ст. 38 Закону України “Про д ержавну реєстрацію юридични х та фізичних осіб-підприємц ів”, зокрема, є наявність в Єди ному державному реєстрі юрид ичних осіб та фізичних осіб-п ідприємців запису про відсут ність юридичної особи за вка заним її місцезнаходженням.
Відповідно до п. 17 ст. 11 Закону України “Про державну подат кову службу в Україні” орган и державної податкової служб и у випадках, в межах компетен ції та у порядку, встановлени х законами України, мають, зок рема, право звертатися у пере дбачених законом випадках до судових органів із заявою (по зовною заявою) про скасуванн я державної реєстрації суб'є кта підприємницької діяльно сті.
Статтею 2 Закону України "Про державну податкову служ бу в Україні" визначено завда ння органів державної податк ової служби, якими є:
здійснення контролю за дод ержанням податкового законо давства, правильністю обчисл ення, повнотою і своєчасніст ю сплати до бюджетів, державн их цільових фондів податків і зборів (обов'язкових платеж ів), а також неподаткових дохо дів, установлених законодавс твом (далі - податки, інші плат ежі);
внесення у встановленому п орядку пропозицій щодо вдоск оналення податкового законо давства;
прийняття у випадках, перед бачених законом, нормативно- правових актів і методичних рекомендацій з питань оподат кування;
формування та ведення Держ авного реєстру фізичних осіб - платників податків та інших обов'язкових платежів та Єди ного банку даних про платник ів податків - юридичних осіб;
роз'яснення законодавства з питань оподаткування сере д платників податків;
запобігання злочинам та ін шим правопорушенням, віднесе ним законом до компетенції п одаткової міліції, їх розкри ття, припинення, розслідуван ня та провадження у справах п ро адміністративні правопор ушення.
здійснення контролю за дод ержанням податкового законо давства, правильністю обчисл ення, повнотою і своєчасніст ю сплати до бюджетів, державн их цільових фондів податків і зборів (обов'язкових платеж ів), а також неподаткових дохо дів, установлених законодавс твом (далі - податки, інші плат ежі);
внесення у встановленому п орядку пропозицій щодо вдоск оналення податкового законо давства;
прийняття у випадках, перед бачених законом, нормативно- правових актів і методичних рекомендацій з питань оподат кування;
формування та ведення Держ авного реєстру фізичних осіб - платників податків та інших обов'язкових платежів та Єди ного банку даних про платник ів податків - юридичних осіб;
роз'яснення законодавства з питань оподаткування сере д платників податків;
запобігання злочинам та ін шим правопорушенням, віднесе ним законом до компетенції п одаткової міліції, їх розкри ття, припинення, розслідуван ня та провадження у справах п ро адміністративні правопор ушення.
З системного аналізу вказа них норм Закону України "Про д ержавну податкову службу в У країні" вбачається, що до комп етенції органів державної по даткової служби віднесено ко нтроль за додержанням податк ового законодавства.
Водночас, відповідно до ч. 2 с т. 7 Закону України «Про держав ну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприєм ців»державний нагляд за дотр иманням законодавства у сфер і державної реєстрації юриди чних осіб та фізичних осіб - підприємців здійснює спеціа льно уповноважений орган з п итань державної реєстрації, яким відповідно до Наказу Де ржавного комітету України з питань регуляторної політик и та підприємництва № 50 від 08.06.2 005 року на сьогодні є Державни й комітет України з питань ре гуляторної політики та підпр иємництва.
Згідно з ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної вл ади, їх посадові особи зобов' язані діяти лише на підставі , в межах та у спосіб, що передб ачені Конституцією та Закона ми України.
Таким чином, оскільки до ком петенції органів державної п одаткової служби не віднесен о контроль за дотриманням за конодавства у сфері державно ї реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців , в тому числі контроль за дост овірністю даних, які містять ся в Єдиному державному реєс трі юридичних осіб та фізичн их осіб-підприємців, звернен ня до суду з вимогою скасуван ня державної реєстрації юрид ичної особи на підставі її ві дсутності за вказаним у Єдин ому державному реєстрі юриди чних осіб та фізичних осіб-пі дприємців місцезнаходження м виходить за межі повноваже нь органів державної податко вої служби, що є підставою для відмови у задоволенні позов у.
Поряд з цим, судом не запере чується право органів держав ної податкової служби на зве рнення до суду з позовом про с касування державної реєстра ції юридичних осіб та фізичн их осіб-підприємців у зв' яз ку з неподанням податкової з вітності.
Крім того, твердження позив ача про відсутність відповід ача за вказаним у Єдиному дер жавному реєстрі юридичних ос іб та фізичних осіб-підприєм ців місцем знаходження, а так ож про те, що така відсутність унеможливлює здійснення кон тролю та нагляду за його діял ьністю з боку органів держав ної податкової служби, спрос товується фактом подання від повідачем податкової звітно сті до ДПІ у Печерському райо ні м. Києва за І квартал 2010 року .
Враховуючи викладене, суд дійшов висновку, що позовні в имоги ДПІ у Печерському райо ні м. Києва задоволенню не під лягають.
Керуючись ст.ст. 9, 69-71, 94, 158-163, 167, 254 Ко дексу адміністративного суд очинства України, Окружний а дміністративний суд міста Ки єва, -
ПОСТАНОВИВ:
У задоволенні позову відмовити повністю.
Постанова відповідно д о вимог ч. 1 ст. 254 КАС України наб ирає законної сили після зак інчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, в становленого цим Кодексом, я кщо таку заяву не було подано .
Постанова може бути оскарж ена до суду апеляційної інст анції протягом десяти днів з дня її складення в повному об сязі за правилами, встановле ними ст. ст. 185-187 КАС України, шля хом подання через суд першої інстанції заяви про апеляці йне оскарження з наступним п оданням протягом двадцяти дн ів апеляційної скарги. Апеля ційна скарга може бути подан а без попереднього подання з аяви про апеляційне оскаржен ня, якщо скарга подається у ст рок, встановлений для поданн я заяви про апеляційне оскар ження.
Суддя П.О. Григорович
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 21.06.2010 |
Оприлюднено | 09.08.2010 |
Номер документу | 10177427 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Григорович П.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні