ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
07 грудня 2021 рокуЛьвівСправа № 460/5231/21 пров. № А/857/17925/21 Восьмий апеляційний адміністративний суд у складі колегії:
судді-доповідача: Гінди О.М.,
суддів: Ніколіна В.В., Пліша М.А.,
за участю секретаря судових засідань - Михальської М.Р.,
розглянувши у судовому засіданні апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Рівненській області на рішення Рівненського окружного адміністративного суду від 07 вересня 2021 року (головуючий суддя: Махаринець Д.Є., місце ухвалення - м. Рівне) у справі за адміністративним позовом товариства з обмеженою відповідальністю Фірма ОЛС до Головного управління ДПС у Рівненській області, Державної податкової служби України про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинення певних дій, -
встановив:
Товариство з обмеженою відповідальністю Фірма ОЛС , 19.05.2021 звернулося з позовом до суду, в якому просило: - визнати протиправними та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Рівненській області № 2495978/38212440 від 24.03.2021, № 2495979/38212440 від 24.03.2021, № 2495980/38212440 від 24.03.2021 про відмову в реєстрації податкових накладних № 23 від 15.03.21; № 29 від 15.03.2021; № 25 від 15.03.2021 відповідно; - зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних подані Товариством з обмеженою відповідальністю Фірма ОЛС податкові накладні № 23 від 15.03.21; № 29 від 15.03.2021; № 25 від 15.03.2021 в Єдиному реєстрі податкових накладних датою її подання.
Обґрунтовує позов тим, що товариством надано контролюючому органу усі необхідні пояснення та документи достатні для прийняття рішення про реєстрацію ПН в ЄРПН, але такі документи не взяті до уваги фіскальним органом в результаті чого було прийнято рішення № 2495978/38212440 від 24.03.2021, № 2495979/38212440 від 24.03.2021, № 2495980/38212440 від 24.03.2021 про відмову в реєстрації податкових накладних № 23 від 15.03.21; № 29 від 15.03.2021; № 25 від 15.03.2021. Вважає, що такі рішення контролюючого органу є протиправними та такими, що підлягають скасуванню.
Рішенням Рівненського окружного адміністративного суду від 07 вересня 2021 року позов задоволено.
З цим рішенням суду першої інстанції не погодилося Головне управління ДПС у Рівненській області та оскаржило його в апеляційному порядку. Вважає, що рішення прийняте з порушенням норм матеріального права, а тому просить його скасувати та прийняти нове судове рішення, яким в задоволені позовних вимог відмовити повністю.
Обґрунтовуючи апеляційні вимоги, посилається на те, що реєстрація податкових накладних № 23 від 15.03.21; № 29 від 15.03.2021; № 25 від 15.03.2021 зупинена, оскільки спірні податкові накладні відповідають критеріям ризиковості платника податків, ризиковості здійснення операцій, Коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 8409, 8512, 8481 відсутні в таблиці даних платника ПДВ, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються, та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критерії ризиковості здійснення операцій. Платником надіслані пояснення, що не містили повного пакету документів, передбаченого вимогами Порядку з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 № 1165.
Особи, які беруть участь у справі, в судове засідання не прибули, хоча належним чином були повідомлені про його дату, час та місце.
У відповідності до ч. 4 ст. 229 і ч. 2 ст. 313 КАС України неявка сторін належним чином повідомлених про дату, час, місце розгляду справи не перешкоджає апеляційному розгляду справи і такий проведено у їх відсутності без фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу.
Судом першої інстанції встановлено, що видами діяльності ТОВ ФІРМА ОЛС" є: код КВЕД 45.31 оптова торгівля деталями та приладдям для автотранспортних засобів, 45.11 торгівля автомобілями та легковими автотранспортними засобами, 45.19 торгівля іншими автотранспортними засобами, 45.20 технічне обслуговування та ремонт автотранспортних засобів, 45.32 роздрібна торгівля деталями та приладдям для автотранспортних засобів, 46.43 оптова торгівля побутовими електротоварами й електронною апаратурою побутового призначення для приймання, записування, відтворювання звуку й зображення, 46.69 оптова торгівля іншими машинами й устаткуванням, 47.30 роздрібна торгівля пальним.
Між Товариством з обмеженою відповідальністю Фірмою ОЛС та РОВКП ВКГ Рівнеоблводоканал 01.02.2021 укладено договір купівлі-продажу № 134, відповідно до п. 1.1 якого продавець - ТОВ Фірма ОЛС , зобов`язався передати у власність покупця - РОВКП ВКГ Рівнеоблводоканал товар згідно накладних. Товаром по договору є автозапчастини.
Відповідно до п. 4.1. договору купівлі-продажу № 134 від 01.02.2021 укладеного між Товариством з обмеженою відповідальністю Фірмою ОЛС та РОВКП ВКГ Рівнеоблводоканал зі змінами та доповненнями внесеними угодою № 301 від 10.03.2021, поставка товару здійснюється на умовах EXW (м. Рівне, вул. Руська 2а) (ІНКОТЕРМС-2010) не пізніше 5 робочих днів від дня одержання Постачальником заявки Покупця.
Відповідно до п. 9.1 Офіційних правил тлумачення торговельних термінів Міжнародної торгової палати ІНКОТЕРМС E -термін покладає на продавця мінімальні зобов`язання: продавець повинен лише надати товар у розпорядження покупця в узгодженому місці - як правило, на власних площах продавця. Термін франко-завод означає, що продавець вважається таким, що виконав свої зобов`язання щодо поставки, в момент, коли він надав товар у розпорядження покупця на площах свого підприємства чи в іншому названому місці (наприклад, на заводі, фабриці, складі і т. ін.), без здійснення митного очищення товару для експорту та завантаження його на будь-який приймаючий транспортний засіб. Цей термін покладає мінімальні обов`язки на продавця, а покупець несе всі витрати і ризики у зв`язку з перевезенням товару з площ продавця до місця призначення.
ТОВ Фірма ОЛС 15 березня 2021 року за видатковою накладною № РН-0000034 передало у власність РОВКП ВКГ Рівнеоблводоканал товар - автозапчастини на загальну суму 6584,34 грн. (в тому числі ПДВ 1097,39 грн.)
Платіжним дорученням № 2342 від 23.03.2021 РОВКП ВКГ Рівнеоблводоканал перерахував на розрахунковий рахунок ТОВ Фірми ОЛС 6584,34 грн в рахунок оплати поставки товару за вказаною накладною.
За видатковою накладною № РН-0000038 від 15 березня 2021 року ТОВ Фірма ОЛС поставило РОВКП ВКГ Рівнеоблводоканал товар - автозапчастини на загальну суму 8009,72 грн. (в тому числі ПДВ 1334,95 грн.).
Платіжним дорученням № 2343 від 23.03.2021 РОВКП ВКГ Рівнеоблводоканал перерахував на розрахунковий рахунок ТОВ Фірми ОЛС 8009,72 грн. в рахунок оплати поставки товару за вказаною накладною.
За видатковою накладною № РН-0000032 від 15 березня 2021 року ТОВ Фірма ОЛС поставило РОВКП ВКГ Рівнеоблводоканал товар - автозапчастини на загальну суму 9409,90 грн. (в тому числі ПДВ 1568,32 грн.).
Платіжним дорученням № 2341 від 23.03.2021 РОВКП ВКГ Рівнеоблводоканал перерахував на розрахунковий рахунок ТОВ Фірми ОЛС 9409,90 грн в рахунок оплати поставки товару за вказаною накладною.
Товар переданий Позивачем за договором купівлі-продажу № 134 від 01.02.2021, було придбано у Товариства з обмеженою відповідальністю Торгово- промисловою компанією Омега-Автопоставка за договором поставки товару № 024721-18 від 25.04.2018 укладеного між Товариством з обмеженою відповідальністю Торгово-промисловою компанією Омега-Автопоставка та Товариством з обмеженою відповідальністю Фірмою ОЛС за видатковою накладною № ХВ-04285 15 від 16.02.2021.
На виконання вимог податкового законодавства по першій із подій (за датою відвантаження товару) позивачем складено та надіслано засобами електронного зв`язку до контролюючого органу податкові накладні № 25 від 15.03.2021 на загальну суму з урахуванням податку на додану вартість 6584,34 грн, № 23 від 15.03.2021 на загальну суму з урахуванням податку на додану вартість 9409,90 грн, № 29 від 15.03.2021 на загальну суму з урахуванням податку на додану вартість 8009,72 грн, для реєстрації в Єдиному реєстрі іншому реєстрі податкових накладних (далі - ЄДРПН).
Однак, згідно отриманих квитанцій реєстрація таких накладних відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України була зупинена контролюючим органом, оскільки, такі податкові накладні відповідають критеріям ризиковості платника податків, ризиковості здійснення операцій, коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 8409, 8512, 8481 відсутні в таблиці даних платника ПДВ, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються, та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критерії ризиковості здійснення операцій. Запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Позивачем 23.03.2021 було подано контролюючому органу письмові пояснення та копії документів щодо вказаних податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено.
Однак, 24.03.2021 рішенням комісії регіонального рівня № 2495978/38212440 відмовлено у реєстрації податкової накладної № 25 від 15.03.2021, згідно з якою підставою для відмови у реєстрації ПН/РК в ЄДРПН є ненадання платником податків первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційний опис), у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних, розрахункових документів та/або банківських виписок з особових рахунків.
Рішенням комісії регіонального рівня від 24.03.2021 № 2495979/38212440 від 24.03.2021 відмовлено у реєстрації податкової накладної № 29 від 15.03.2021, згідно з якою підставою для відмови у реєстрації ПН/РК в ЄДРПН є ненадання платником податків первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційний опис), у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних, розрахункових документів та/або банківських виписок з особових рахунків.
Рішенням комісії регіонального рівня від 24.03.2021 № 2495980/38212440 від 24.03.2021 року відмовлено у реєстрації податкової накладної № 23 від 15.03.2021, згідно з якою підставою для відмови у реєстрації ПН/РК в ЄДРПН є ненадання платником податків первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційний опис), у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних, розрахункових документів та/або банківських виписок з особових рахунків.
Задовольняючи позовні вимоги, суд першої інстанції виходив з того, що, у квитанціях про зупинення реєстрації податкових накладних контролюючим органом не зазначено конкретного переліку документів, який повинен надати платник податків.
З огляду на викладене, суд апеляційної інстанції вважає за необхідне зазначити наступне.
Відповідно до п. 201.1 ст. 201 Податкового кодексу України, на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
Згідно п. 201.10 ст. 201 Податкового кодексу України, при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою. Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту. Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 1 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.
Відповідно до пункту 1 Наказу Міністерства фінансів України Про затвердження Порядку прийняття рішень про реєстрацію/ відмову в реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 520 від 12.12.2019 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 13 грудня 2019 за № 1245/34216) (далі - Порядок № 520), цей Порядок визначає механізм прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), реєстрацію яких відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України (далі - Кодекс) зупинено в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
Прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС (далі - комісія регіонального рівня) (п. 2 Порядку № 520).
Комісія регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку, приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Кодексу (пункт 3 Порядку № 520).
За правилами пункту 4 Порядку № 520, у разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі.
Пунктом 5 Порядку № 520 встановлено, що перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати:
договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;
договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;
первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні;
розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;
документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.
Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку подає до ДПС в електронній формі за допомогою засобів електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України Про електронні документи та електронний документообіг , Про електронні довірчі послуги та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку (п. 7 Порядку № 520).
Суд апеляційної інстанції звертає увагу, що пункт 5 Порядку № 520 визначає перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, однак такий перелік не є вичерпним та не передбачає необхідності надання платником податку усіх документів згідно такого переліку.
Суд апеляційної інстанції зазначає, що підставою для відмови в реєстрації спірних податкових накладних стало ненадання платником податків первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційний опис), у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних, розрахункових документів та/або банківських виписок з особових рахунків.
Так, судом апеляційної інстанції встановлено, що між Товариством з обмеженою відповідальністю Фірмою ОЛС та РОВКП ВКГ Рівнеоблводоканал 01.02.2021 укладено договір купівлі-продажу № 134, відповідно до п. 1.1 якого продавець - ТОВ Фірма ОЛС , зобов`язався передати у власність покупця - РОВКП ВКГ Рівнеоблводоканал товар згідно накладних. Товаром по договору є автозапчастини.
Відповідно до п. 4.1. договору купівлі-продажу № 134 від 01.02.2021 укладеного між Товариством з обмеженою відповідальністю Фірмою ОЛС та РОВКП ВКГ Рівнеоблводоканал зі змінами та доповненнями внесеними угодою № 301 від 10.03.2021, поставка товару здійснюється на умовах EXW (м. Рівне, вул. Руська 2а) (ІНКОТЕРМС-2010) не пізніше 5 робочих днів від дня одержання Постачальником заявки Покупця.
Відповідно до п. 9.1 Офіційних правил тлумачення торговельних термінів Міжнародної торгової палати ІНКОТЕРМС E -термін покладає на продавця мінімальні зобов`язання: продавець повинен лише надати товар у розпорядження покупця в узгодженому місці - як правило, на власних площах продавця. Термін франко-завод означає, що продавець вважається таким, що виконав свої зобов`язання щодо поставки, в момент, коли він надав товар у розпорядження покупця на площах свого підприємства чи в іншому названому місці (наприклад, на заводі, фабриці, складі і т. ін.), без здійснення митного очищення товару для експорту та завантаження його на будь-який приймаючий транспортний засіб. Цей термін покладає мінімальні обов`язки на продавця, а покупець несе всі витрати і ризики у зв`язку з перевезенням товару з площ продавця до місця призначення.
ТОВ Фірма ОЛС 15 березня 2021 року за видатковою накладною № РН-0000034 передало у власність РОВКП ВКГ Рівнеоблводоканал товар - автозапчастини на загальну суму 6584,34 грн. (в тому числі ПДВ 1097,39 грн)
Платіжним дорученням № 2342 від 23.03.2021 РОВКП ВКГ Рівнеоблводоканал перерахував на розрахунковий рахунок ТОВ Фірми ОЛС 6584,34 грн в рахунок оплати поставки товару за вказаною накладною.
За видатковою накладною № РН-0000038 від 15 березня 2021 року ТОВ Фірма ОЛС поставило РОВКП ВКГ Рівнеоблводоканал товар - автозапчастини на загальну суму 8009,72 грн. (в тому числі ПДВ 1334,95 грн.).
Платіжним дорученням № 2343 від 23.03.2021 РОВКП ВКГ Рівнеоблводоканал перерахував на розрахунковий рахунок ТОВ Фірми ОЛС 8009,72 грн. в рахунок оплати поставки товару за вказаною накладною.
За видатковою накладною № РН-0000032 від 15 березня 2021 року ТОВ Фірма ОЛС поставило РОВКП ВКГ Рівнеоблводоканал товар - автозапчастини на загальну суму 9409,90 грн. (в тому числі ПДВ 1568,32 грн.).
Платіжним дорученням № 2341 від 23.03.2021 РОВКП ВКГ Рівнеоблводоканал перерахував на розрахунковий рахунок ТОВ Фірми ОЛС 9409,90 грн. в рахунок оплати поставки товару за вказаною накладною.
Суд апеляційної інстанції звертає увагу, що товар переданий позивачем за договором купівлі-продажу № 134 від 01.02.2021, було придбано у Товариства з обмеженою відповідальністю Торгово-промисловою компанією Омега-Автопоставка за договором поставки товару № 024721-18 від 25.04.2018 укладеного між Товариством з обмеженою відповідальністю Торгово- промисловою компанією Омега-Автопоставка та Товариством з обмеженою відповідальністю Фірмою ОЛС за видатковою накладною № ХВ-04285 15 від 16.02.2021.
На виконання вимог податкового законодавства позивачем складено та надіслано до контролюючого органу спірні податкові накладні для реєстрації в Єдиному реєстрі іншому реєстрі податкових накладних (далі - ЄДРПН)
Однак, згідно отриманих квитанцій реєстрація таких накладних відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України була зупинена контролюючим органом.
Відповідно до пункту 9 Порядку № 520, письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4 цього Порядку, розглядає комісія регіонального рівня.
Комісія регіонального рівня приймає рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Реєстрі за формою згідно з додатком до цього Порядку (пункт 10 Порядку № 520).
Комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі:
ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі;
та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку;
та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства (пункт 11 Порядку № 520).
Судом апеляційної інстанції встановлено, що 23.03.2021 позивачем було подано контролюючому органу письмові пояснення та копії документів щодо вказаних податкових накладних/ розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено до яких додано наступні документи.
Зокрема, копію договору купівлі-продажу № 1 34 від 01.02.2021, укладеного між Товариством з обмеженою відповідальністю Фірмою ОЛС та РОВКП ВКГ Рівнеоблводоканал , видаткова накладна № РН-0000032 від 15 березня 2021 року, видаткова накладна № РН-0000034 від 15 березня 2021 року, видаткова накладної № РН-0000038 від 15 березня 2021 року, довіреності № 41 від 10.03.2021 Рівненського обласного виробничого комунального підприємства водопровідно-каналізаційного господарства Рівнеоблводоканал , виписки по особовому рахунку ТОВ Фірма ОЛС за 23.03.2021, договіру поставки товару № 024721-18 від 25.04.2018 року укладеного між Товариством з обмеженою відповідальністю Торгово-промисловою компанією Омега-Автопоставка та Товариством з обмеженою відповідальністю Фірмою ОЛС , видаткова накладна № ХВ-05483 21 від 26.02.2021 року, податкова накладна № 110932 від 23.02.2021, видаткова накладна № ХВ-04285 15 від 16.02.2021, податкова накладна № 64498 від 16.02.2021, видаткова накладна № ХВ-04950 09 від 23.02.2021, податкова накладна № 97378 від 23.02.2021, платіжне доручення № 89 від 09.03.2021, платіжне доручення № 106 від 16.03.2021, акт звірки взаєморозрахунків між ТОВ Торгово-промислова компанія Омега-Автопоставка та ТОВ Фірмою ОЛС , бухгалтерська довідка-пояснення подробиць господарської операції № 27 від 23.03.2021, бухгалтерська довідка-пояснення подробиць господарської операції № 26 від 23.03.2021, бухгалтерська довідка-пояснення подробиць господарської операції № 25 від 23.03.2021.
Проаналізувавши подані документи, суд апеляційної інстанції дійшов висновку, що платником податків надані належні та достатні документи, для прийняття рішення про реєстрацію спірних податкових накладних в ЄРПН.
Враховуючи вищенаведене, оскільки в ході розгляду цієї справи, судом апеляційної інстанції встановлено, що комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних при Головному управлінні ДПС у Рівненській області будь-які підставні та правомірні зауваження до поданих позивачем документів не зазначено, суд першої інстанції дійшов правильного висновку, що порушені права позивача підлягають захисту шляхом визнання протиправними, скасування оскаржуваних рішень та зобов`язання зареєструвати спірні податкові накладні у Єдиному реєстрі податкових накладних датою їх подання.
Таким чином, апеляційна скарга Головного управління ДПС у Рівненській області не спростовує правильність доводів, яким мотивовано судове рішення, зводиться по суті до переоцінки проаналізованих судом доказів та не дає підстав вважати висновки суду першої інстанції помилковими.
З огляду на викладене, суд апеляційної інстанції вважає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального та процесуального права, тому відповідно до ст. 316 КАС України, апеляційну скаргу необхідно залишити без задоволення, рішення суду без змін.
Керуючись ст. ст. 313, 316, 321, 322, 325, 328, КАС України, суд - -
постановив:
апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Рівненській області залишити без задоволення, а рішення Рівненського окружного адміністративного суду від 07 вересня 2021 року у справі № 460/5231/21 - без змін.
Постанова суду апеляційної інстанції набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена у касаційному порядку, шляхом подання касаційної скарги безпосередньо до Верховного Суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
Головуючий суддя О. М. Гінда судді В. В. Ніколін М. А. Пліш Повне судове рішення складено 13.12.2021.
Суд | Восьмий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 07.12.2021 |
Оприлюднено | 15.12.2021 |
Номер документу | 101854734 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Гінда Оксана Миколаївна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні