Ухвала
від 17.12.2021 по справі 381/2455/21
ФАСТІВСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ФАСТІВСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД

КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

08500, м. Фастів, вул. Івана Ступака, 25, тел. (04565) 6-17-89, факс (04565) 6-16-76, email

inbox@fs.ko.court.gov.ua

1-кс/381/1563/21

381/2455/21

УХВАЛА

м. Фастів Київська область 17 грудня 2021 року

Слідчий суддя Фастівського міськрайонного суду Київської області ОСОБА_1 ,

з участю секретаря ОСОБА_2 ,

розглянув у відкритому судовому засіданні клопотання старшого слідчого СВ Фастівського РУП ГУНП в Київській області ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей та документів у кримінальному провадженні № 12021111310000451 від 10.04.2021 року, за ознаками злочину, передбаченого ч. 2 ст. 190 КК України.

Перевірив надані матеріали клопотання та дослідивши докази по даних матеріалах,

ВСТАНОВИВ:

16.12.2021 року до Фастівського міськрайонного суду надійшло клопотання старшого слідчого СВ Фастівського РУП ГУНП в Київській області ОСОБА_3 , за погодженням прокурора Фастівської окружної прокуратури ОСОБА_4 про тимчасовий доступ до документів, які знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 (адреса: АДРЕСА_1 ), з можливістю отримання належним чином завірених їх копій.

В судове засідання слідчий не з`явився, через канцелярію суду подав письмову заяву в якій вимоги клопотання підтримав та просив його задовольнити.

З матеріалів клопотання вбачається, що в провадженні СВ Фастівського РУП ГУНП в Київській області перебуває кримінальне провадження № 12021111310000451 від 10.04.2021, за ознаками злочину, передбаченого ч. 2 ст. 190 КК України.

В ході проведення досудового розслідування встановлено, що 26.05.1992 року ОСОБА_5 засновано ПП « ОСОБА_6 », директором якого до 12.02.2021 року був ОСОБА_7 (РНОКПП НОМЕР_1 ). Основний вид діяльності підприємства: надання в оренду чи експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна, зокрема організація та функціонування « ІНФОРМАЦІЯ_2 » за адресою: АДРЕСА_2 . Водночас, ОСОБА_7 з 16.08.2002 року зареєстрований та перебуває на обліку як фізична особа підприємець (основний вид діяльності: постачання готових страв для подій).

19.02.2020 року між АТ « ІНФОРМАЦІЯ_3 (Банк), в особі ОСОБА_8 , та ПП « ОСОБА_9 » (Клієнт), в особі директора ОСОБА_7 , укладено кредитний договір № CDMB000136. Відповідно до умов договору Банк зобов`язується надати Клієнту кредит в національній валюті в сумі 1200000,00 грн., а Клієнт зобов`язується своєчасно та у повному обсязі виплачувати Банку проценти за користування кредитом та використати його за цільовим призначенням. Цільове призначення кредиту: поповнення обігових коштів, а також інші цілі, що не суперечать чинному законодавству України. Дата повернення кредиту - 18.02.2023 (включно). Того ж дня на рахунок ПП « ОСОБА_9 » № НОМЕР_2 , відкритий в АТ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » в м. Києві, кореспондентом АТ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » у м. Києві (код банку НОМЕР_3 ) із рахунку № НОМЕР_4 перераховані кошти в сумі 1200000,00 грн., (призначення платежу: надання кредиту за кредитним договором № CDMB000136 від 19.02.2020, док. № 1008819).

Власниця ПП « ОСОБА_9 » ОСОБА_10 одночасно із поданням заяви про кримінальне правопорушення, на підставі якого розпочато досудове розслідування, додала завірені копії документів бухгалтерського обліку підприємства, в ході огляду яких встановлено, що відповідно до виписки по рахунку ПП « ОСОБА_9 » № НОМЕР_2 , відкритого в АТ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » у м. Києві: 19.02.2020 року, на рахунок ПП « ОСОБА_9 » № НОМЕР_2 кореспондентом АТ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » у м. Києві (код банку НОМЕР_3 ), із рахунку № НОМЕР_4 , перераховано кошти в сумі 1200000,00 грн. (призначення платежу: надання кредиту за кредитним договором № CDMB000136 від 19.02.2020, док. № 1008819); 19.02.2020 року із рахунку ПП « ОСОБА_9 » № НОМЕР_2 перераховано 700000,00 грн. на рахунок № НОМЕР_5 , відкритий в АТ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » у м. Києві (код банку НОМЕР_3 ) на ОСОБА_7 (ід.код НОМЕР_1 , призначення платежу: за будівельні матеріали згідно рахунку-фактури № 2 від 17.02.2020, док. № 4); 21.02.2020 року із рахунку ПП « ОСОБА_9 » № НОМЕР_2 перераховано 420000,00 грн. на рахунок № НОМЕР_5 , відкритий в АТ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » у м. Києві (код банку НОМЕР_3 ) на ОСОБА_7 (ід.код НОМЕР_1 , призначення платежу: за будівельні матеріали згідно рахунку-фактури № 4 від 21.02.2020, док. № 6); 21.02.2020 року із рахунку ПП « ОСОБА_9 » № НОМЕР_2 перераховано 80000,00 грн. на рахунок № НОМЕР_6 , відкритий в Філії Головного управління АТ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » м. Київ (код банку НОМЕР_7 ) на ФОП ОСОБА_11 (ід.код НОМЕР_8 , призначення платежу: за будівельні матеріали згідно рахунку-фактури № 16 від 21.02.2020, док. № 5). Картки рахунку 631 («Розрахунки з вітчизняними постачальниками») ПП « ОСОБА_9 » по контрагенту ФОП ОСОБА_7 за 2020 рік: 19.02.2020 року відображено фінансову операцію із ФОП ОСОБА_7 на суму 700000,00 грн.; 21.02.2020 року відображено фінансову операцію із ФОП ОСОБА_7 на суму 420000,00 грн. Картки рахунку 631 ПП « ОСОБА_9 » по контрагенту ФОП ОСОБА_11 за 2020 рік: 21.02.2020 року відображено фінансову операцію із ФОП ОСОБА_11 на загальну суму 80000,00 грн. Картки рахунку 10 («Основні засоби») ПП « ОСОБА_9 » «Необоротні активи: Покриття над центр.проходами»: відображено списання ТМЦ (СпТ-000001) за операцією «Покриття над центральними проходами « ІНФОРМАЦІЯ_2 » на загальну суму 1200000,00 грн.

Таким чином, як зазначив слідчий в клопотанні, відповідно до документів бухгалтерського обліку ПП « ОСОБА_12 » відображено придбання товарно-матеріальних цінностей у ФОП ОСОБА_7 (на загальну суму 1120000,00 грн.) та у ФОП ОСОБА_11 (на загальну суму 80000,00 грн.), які начебто списані та використані для покриття над центральними проходами « ІНФОРМАЦІЯ_2 ».

05.04.2021 року (після звільнення з посади директора ОСОБА_7 ) комісією у складі директора підприємства ОСОБА_10 , головного бухгалтера ОСОБА_13 та адміністратора ОСОБА_14 досліджено стан покриття над центральними проходами « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (адреса: АДРЕСА_2 ), в результаті чого встановлено, що жодні ремонтні роботи покриття на центральними проходами в період із 19.02.2020 року по 31.12.2020 року не виконувались. Рамні конструкції встановлені у 2015 році. Слідів механічної заміни старих елементів новими шляхом їх кріплення чи зварювання не виявлено. Вказані обставини зафіксовані у відповідному акті та підтверджені списком орендарів торгівельних місць « ІНФОРМАЦІЯ_2 » в кількості тридцяти дев`яти осіб, в якому вказані орендарі поставили свої підписи.

При проведенні досудового розслідування, допитана як свідок теперішній бухгалтер ПП « ОСОБА_9 » ОСОБА_13 під час надання показань підтвердила вищевказані обставини та повідомила, що перерахування коштів в системі дистанційного управління рахунками «Клієнт-Банк» здійснювалось із використанням електронного цифрового підпису (ЕЦП) ОСОБА_7 . Також свідок ОСОБА_13 повідомила, що після звільнення ОСОБА_7 з посади директора ПП « ОСОБА_9 » останній не передав повний пакет документів підприємства.

В ході досудового розслідування, на адресу фізичної особи-підприємця ОСОБА_11 (РНОКПП НОМЕР_8 ) був направлений офіційний запит щодо надання копій документів, підтверджуючих проведення фінансово-господарських операцій із ПП « ОСОБА_9 » за 2020 рік. У відповідь на запит слідчого ФОП ОСОБА_7 надав лише копію договору купівлі-продажу матеріалів від 20.01.2020 року, при цьому у відповіді на запит зазначив, що Книга обліку доходів разом з іншими документами, які цікавлять орган досудового розслідування, будуть надані пізніше. Станом на теперішній час Книга обліку доходів органу досудового розслідування надана не була.

На адресу ІНФОРМАЦІЯ_5 був направлений запит про надання інформації, чи обліковується в контролюючому органі Книга обліку доходів та витрат фізичної особи підприємця ОСОБА_7 , ІНФОРМАЦІЯ_6 , РНОКПП НОМЕР_1 , у паперовому вигляді щодо доходів та витрат за 2019 та 2020 рік. У відповідь на запит був отриманий лист ІНФОРМАЦІЯ_1 № 28259/5/10-36-75 від 25.11.2021 року, з посиланням на те, що належною підставою для отримання правоохоронними органами інформації щодо фізичної особи-підприємця в рамках кримінального провадження є ухвала слідчого судді про тимчасовий доступ до речей і документів.

Відповідно до ч.1 ст. 223 КПК України, слідчі (розшукові) дії є діями спрямованими на отримання (збирання) доказів або перевірку вже отриманих доказів у конкретному кримінальному провадженні.

Згідно ст.159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку).

Тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.

Згідно з положенням ч.1 ст.160 КПК України сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів.

Однією з підстав звернення до слідчого судді з клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів є можливість використання як доказів відомостей, що містяться в речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.

Враховуючи, що у матеріалах кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що вказані документи будуть мати доказове значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, в інший спосіб отримати вказані документи є неможливим, тому виникає необхідність у доступі до документів, які знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 (адреса: АДРЕСА_1 ), з можливістю отримання належним чином завірених їх копій.

На підставі викладеного і керуючись ст. ст.159,160,163,164 КПК України, слідчий суддя

УХВАЛИВ:

Надати старшому слідчому СВ Фастівського РУП ГУНП в Київській області ОСОБА_3 в кримінальному провадженні № 12021111310000451 від 10.04.2021 року тимчасовий доступ до документів, які знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 (адреса: АДРЕСА_1 ), в яких міститься інформація про облік у контролюючому органі Книги доходів і витрат фізичної особи підприємця ОСОБА_7 , ІНФОРМАЦІЯ_6 , РНОКПП НОМЕР_1 , у паперовому або електронному вигляді, щодо доходів та витрат за 2019 та 2020 роки

(з відображенням усієї інформації про дату, місце, спосіб реєстрації, відомостей щодо дат перевірки вказаної Книги контролюючим органом) з можливістю отримання належним чином завірених їх копій.

Строк дії ухвали на протязі одного місяця з дня її постановлення.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Відповідно до ст.166 КПК України, у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів, має право постановити ухвалу про проведення обшуку з метою відшукування та вилучення зазначених речей і документів.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудФастівський міськрайонний суд Київської області
Дата ухвалення рішення17.12.2021
Оприлюднено21.05.2024
Номер документу102017768
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —381/2455/21

Ухвала від 17.12.2021

Кримінальне

Фастівський міськрайонний суд Київської області

Соловей Г. В.

Ухвала від 23.11.2021

Кримінальне

Фастівський міськрайонний суд Київської області

Соловей Г. В.

Ухвала від 23.11.2021

Кримінальне

Фастівський міськрайонний суд Київської області

Соловей Г. В.

Ухвала від 19.07.2021

Кримінальне

Фастівський міськрайонний суд Київської області

Соловей Г. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні