Ухвала
від 19.07.2021 по справі 381/2455/21
ФАСТІВСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ФАСТІВСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД

КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

08500, м. Фастів, вул. Івана Ступака, 25, тел. (04565) 6-17-89, факс (04565) 6-16-76, email

inbox@fs.ko.court.gov.ua

1-кс/381/759/21

381/2455/21

УХВАЛА

про тимчасовий доступ до документів

м. Фастів Київська область 19.07.2021 року

Слідчий суддя Фастівського міськрайонного суду ОСОБА_1 ,

з участю секретаря ОСОБА_2 ,

за участю заступника начальника відділення СВ Фастівського РУП ГУНП в Київській області ОСОБА_3 ,

розглянув клопотання сторони кримінального провадження начальника відділення СВ Фастівського РУП ГУНП в Київській області ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів в кримінальному провадженні № 12021115400000024 від 11.01.2021 року.

Перевірив наданні матеріали клопотання та дослідивши докази по даних матеріалах, заслухавши думку учасників судового провадження,

ВСТАНОВИВ:

19.07.2021 року до Фастівського міськрайонного суду надійшло клопотання заступника начальникавідділення СВФастівського РУПГУНП вКиївській області ОСОБА_3 погоджене прокурором Фастівської окружної прокуратури ОСОБА_4 про надання тимчасового доступу до оригіналів документів, що стосуються ПП « ОСОБА_5 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , адреса: АДРЕСА_1 , які знаходяться у володінні АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 , МФО НОМЕР_3 , адреса: АДРЕСА_2 )з можливістю отримання їх копій.

З матеріалів клопотання вбачається, що в провадженні СВ Фастівського РУП ГУНП в Київській області перебувають матеріали кримінального провадження № 12021111310000451 від 10.04.2021року, правова кваліфікація за ч. 2 ст. 190 КК України.

В ході проведення досудового розслідування було встановлено, що 26.05.1992 року ОСОБА_6 засновано ПП « ОСОБА_5 », далі - ПП « ОСОБА_7 », директором якого згідно трудового договору призначено ОСОБА_8 . Основний вид діяльності підприємства: надання в оренду чи експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна, зокрема організація та функціонування « ІНФОРМАЦІЯ_2 » за адресою: АДРЕСА_1 .

В той же час, ОСОБА_8 із 16.08.2002 року зареєстрований та перебуває на обліку як фізична особа підприємець (основний вид діяльності: постачання готових страв для подій, місцезнаходження: АДРЕСА_3 ).

19.02.2020 року між АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (Банк), в особі ОСОБА_9 ,та ПП « ОСОБА_5 » (Клієнт), в особі директора ОСОБА_8 , укладено кредитний договір № CDMB000136.

Відповідно до умов договору, Банк зобов`язується надати Клієнту кредит в національній валюті в сумі 1200000,00 грн, а Клієнт зобов`язується своєчасно та у повному обсязі виплачувати Банку проценти за користування кредитом та використати його за цільовим призначенням. Цільове призначення кредиту поповнення обігових коштів, а також інші цілі, що не суперечать чинному законодавству України. Дата повернення кредиту 18.02.2023 (включно).

Протоколом огляду документів, наданих ПП « ОСОБА_7 » встановлено, що відповідно до виписки по рахунку ПП « ОСОБА_7 » № НОМЕР_4 , відкритого в АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » у м. Києві:

19.02.2020 року на рахунок ПП « ОСОБА_7 » № НОМЕР_4 кореспондентом АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » у м. Києві (код банку НОМЕР_3 ), із рахунку № НОМЕР_5 , перераховано кошти в сумі 1200000,00 грн. (призначення платежу: надання кредиту за кредитним договором № CDMB000136 від 19.02.2020, док. № 1008819); 19.02.2020 року із рахунку ПП « ОСОБА_7 » № НОМЕР_4 перераховано 700000,00 грн. на рахунок № НОМЕР_6 , відкритий в АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » у м. Києві (код банку НОМЕР_3 )на ОСОБА_8 (ід.код НОМЕР_7 , призначення платежу: за будівельні матеріали згідно рахунку-фактури № 2 від 17.02.2020, док. № 4); 21.02.2020 року із рахунку ПП « ОСОБА_7 » № НОМЕР_4 перераховано 420000,00 грн. на рахунок № НОМЕР_6 , відкритий в АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » у м. Києві (код банку НОМЕР_3 )на ОСОБА_8 (ід.код НОМЕР_7 ,призначення платежу: за будівельні матеріали згідно рахунку-фактури № 4 від 21.02.2020, док. № 6); 21.02.2020 року із рахунку ПП « ОСОБА_7 » № НОМЕР_4 перераховано 80000,00 грн. на рахунок № НОМЕР_8 , відкритий в Філії Головного управління АТ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » м. Київ (код банку НОМЕР_9 )на ФОП ОСОБА_10 (ід.код НОМЕР_10 ,призначення платежу: за будівельні матеріали згідно рахунку-фактури № 16 від 21.02.2020, док. № 5).

Картки рахунку 631 («Розрахунки з вітчизняними постачальниками») ПП « ОСОБА_7 » по контрагенту ФОП ОСОБА_8 за 2020 рік: 19.02.2020 року відображено фінансову операцію із ФОП ОСОБА_8 на суму 700000,00 грн.; 21.02.2020 року відображено фінансову операцію із ФОП ОСОБА_8 на суму 420000,00 грн. Картки рахунку 631 ПП « ОСОБА_7 » по контрагенту ФОП ОСОБА_10 за 2020 рік: 21.02.2020 року відображено фінансову операцію із ФОП ОСОБА_10 на загальну суму 80000,00 грн. Картки рахунку 10 («Основні засоби»)ПП « ОСОБА_7 » «Необоротні активи: Покриття над центр проходами» відображено списання ТМЦ (СпТ-000001) за операцією «Покриття над центральними проходами « ІНФОРМАЦІЯ_2 » на загальну суму 1200000,00 грн.

12.01.2021, на підставі протоколу № 12-02/2021 Зборів власників ПП « ОСОБА_7 », директора підприємства ОСОБА_8 звільнено із посади та зобов`язано передати фінансово-господарську документацію підприємства новому директору - ОСОБА_11 . Однак, вищевказані документи передані не були.

05.04.2021 року, комісією у складі директора підприємства ОСОБА_11 , головного бухгалтера ОСОБА_12 та адміністратора ОСОБА_13 досліджено стан покриття над центральними проходами « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (адреса: АДРЕСА_1 ) в результаті чого встановлено, що жодні ремонтні роботи покриття на центральними проходами в період із 19.02.2020 року по 31.12.2020 року не виконувались. Рамні конструкції встановлені в 2015 році. Слідів механічної заміни старих елементів новими, шляхом їх кріплення чи зварювання не виявлено.

Вказані обставини зафіксовані у відповідному акті та підтверджені списком орендарів торгівельних місць « ІНФОРМАЦІЯ_2 » в кількості тридцяти дев`яти осіб.

При проведенні досудового розслідування, допитана як свідок теперішній бухгалтер ПП « ОСОБА_7 » ОСОБА_12 підтвердила вищевказані обставини та повідомила, що перерахування коштів в системі банк-клієнт здійснювалось в онлайн-режимі із використанням електронного цифрового підпису ОСОБА_8 ..

Крім того, як показала ОСОБА_12 , відповідно до карток бухгалтерського обліку, оприбутковані ПП « ОСОБА_7 » будівельні матеріали, придбані у ФОП ОСОБА_8 та ФОП ОСОБА_10 ,використані на ремонт покриття над центральними проходами ринку та відображені у складі основних засобів підприємства. Однак, під час комісійного обстеження території ринку встановлено, що в період із 19.02.2020 по 31.12.2020 року, жодні ремонтні роботи на території ринку не проводились, що підтверджують орендарі торгівельних місць.

Допитані як свідки директор ПП « ОСОБА_7 » ОСОБА_11 та власник даного підприємства ОСОБА_14 , підтвердили вказані факти.

Допитані, як свідки охоронець « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ОСОБА_15 та охоронець допоміжної території складського зберігання ПП « ОСОБА_7 » ОСОБА_16 показали, що встановлення конструкції перекриття відбувалось три-чотири роки тому. Будь-які будівельні та ремонтні роботи щодо конструкції перекриття проходів ринку в 2020 році не проводились.

Допитана як свідок колишній головний бухгалтер ПП « ОСОБА_7 » ОСОБА_17 показала, що адміністративні та господарські функції на підприємстві здійснював його директор ОСОБА_8 .. Перерахування коштів контрагентам ФОП ОСОБА_8 та ФОП ОСОБА_18 . ОСОБА_17 здійснювала на підставі вказівки директора підприємства ОСОБА_8 та наданих ним первинних документів, надходження будівельних матеріалів та проведення ремонтних робіт особисто не бачила.

Протоколом огляду місцевості території « ІНФОРМАЦІЯ_2 », а саме конструкцій перекриття центральних проходів ринку встановлено, що металеві конструкції мають пофарбоване покриття, яке частково пошкоджене корозією та зовнішніми природніми чинниками. Дерев`яні елементи, які знаходяться між металевими конструкціями та полікарбонатом, частково зіпсовані та втратили фарбоване покриття. Полікарбонат місцями із отворами. Слідів встановлення нових елементів конструкції та перекриття не виявлено. Металева конструкція та перекриття знаходиться у занедбаному стані.

Як зазначив слідчий в судовому засіданні, колишній директор ПП « ОСОБА_7 » ОСОБА_19 використовуючи надані йому повноваження, шляхом проведення безтоварних господарських операцій, привласнив кошти ПП « ОСОБА_7 », шляхом перерахування їх із банківського рахунку підприємства на банківські рахунки, належні ФОП ОСОБА_19 та ФОП ОСОБА_18 , що завдало значної шкоди потерпілому.

Відповідно до ст.159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку).

Тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.

Згідно з положенням ч.1 ст.160 КПК України сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів.

Однією з підстав звернення до слідчого судді з клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів є можливість використання як доказів відомостей, що містяться в речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.

Відповідно до ч. 1 ст. 86 КПК України доказ визнається допустимим, якщо він отриманий у порядку, встановленому цим Кодексом.

Відповідно до ст. 60 Закону України Про банки та банківську діяльність: інформація щодо діяльності та фінансового стану клієнта, яка стала відомою банку у процесі обслуговування клієнта та взаємовідносин з ним чи третім особам при наданні послуг банку і розголошення якої може завдати матеріальної чи моральної шкоди клієнту, є банківською таємницею. Зокрема: відомості про стан рахунків клієнтів; операції, які були проведені на користь чи за дорученням клієнта, здійснені ним угоди; фінансово-економічний стан клієнтів; інформація про організаційно-правову структуру юридичної особи - клієнта, її керівників, напрями діяльності; відомості стосовно комерційної діяльності клієнтів чи комерційної таємниці та інша комерційна інформація.

Згідно п.5 ч.1 ст.162 КПК України, до охоронюваної законом таємниці, яка міститься в речах і документах, належать відомості, які можуть становити банківську таємницю.

В даному випадку слідчим доведено, і слідчий суддя погоджується, що неможливо іншим способом довести обставини, які передбачається довести за допомогою документів (інформації), які містять охоронювану законом таємницю, про тимчасовий доступ до яких просить дізнавач.

Доступ до вищезазначеної інформації для кримінального провадження буде мати, як доказове значення та забезпечить таким чином виконання завдань кримінального провадження щодо швидкого, повного та неупередженого розслідування.

На підставі викладеного і керуючись ст. 159,160,163,164 КПК України, слідчий суддя,

УХВАЛИВ:

Надати заступнику начальника відділення СВ Фастівського РУП ГУНП в Київській області ОСОБА_3 в кримінальному провадженні № 12021111310000451 від 10.04.2021 року тимчасовий доступ до оригіналів документів, що стосуються ПП « ОСОБА_5 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , адреса: АДРЕСА_1 , які знаходяться у володінні АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 , МФО НОМЕР_3 , адреса: АДРЕСА_2 )з можливістю отримання їх копій, а саме: документів обліково реєстраційної справи ПП « ОСОБА_5 »(статутних та реєстраційних документів, паспортів та посвідчень, карток із зразками підписів службових осіб та відбитком печатки, листів, заяв, доручень та документів, щодо надання повноважень іншим особам подавати до банківської установи платіжні доручення та інші документи, отримувати кошти, заяви, анкети, копії особистих документів та документів, підтверджуючих повноваження, статутних та реєстраційних документів, довіреності, інформацію про електронні цифрові підписи посадових осіб підприємства, документи системи дистанційного управління рахункам «Клієнт-Банк», листування із клієнтом, інформацію про рахунки клієнта тощо).

Строк дії ухвали на протязі одного місяця з дня її постановлення.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Відповідно до ст.166 КПК України, у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів, має право постановити ухвалу про проведення обшуку з метою відшукування та вилучення зазначених речей і документів.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудФастівський міськрайонний суд Київської області
Дата ухвалення рішення19.07.2021
Оприлюднено24.05.2024
Номер документу98434443
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —381/2455/21

Ухвала від 17.12.2021

Кримінальне

Фастівський міськрайонний суд Київської області

Соловей Г. В.

Ухвала від 23.11.2021

Кримінальне

Фастівський міськрайонний суд Київської області

Соловей Г. В.

Ухвала від 23.11.2021

Кримінальне

Фастівський міськрайонний суд Київської області

Соловей Г. В.

Ухвала від 19.07.2021

Кримінальне

Фастівський міськрайонний суд Київської області

Соловей Г. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні