Рішення
від 09.12.2021 по справі 554/8777/20
ОКТЯБРСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ПОЛТАВИ

Дата документу 09.12.2021 Справа № 554/8777/20

Провадження № 2/554/985/2021

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

09.12.2021 року м. Полтава

Октябрський районний суд м. Полтави у складі:

головуючого судді - Материнко М.О.,

за участю секретаря судового засідання - Сальної Н.О.

розглянувши у відкритому судовому засіданні цивільну справу за позовною заявою ОСОБА_1 до Акціонерного товариства Оператор газорозподільної системи Полтавагаз , третя особа, що не заявляє самостійних вимог на предмет спору - Державне підприємство Полтавський регіональний науково-технічний центр стандартизації, метрології та сертифікації , про визнання незаконним акту та його скасування,-

ВСТАНОВИВ:

До суду надійшов позов ОСОБА_1 до Акціонерного товариства Оператор газорозподільної системи Полтавагаз , третя особа, що не заявляє самостійних вимог на предмет спору - Державне підприємство Полтавський регіональний науково-технічний центр стандартизації, метрології та сертифікації , про визнання незаконним акту та його скасування.

Свої вимоги позивач мотивує тим, що 07.07.2020 року відповідач з власної ініціативи здійснив в будинку позивача демонтаж газового лічильника G-6 зав. № 9027203, який є власністю позивача. Після чого представник відповідача склав акт про демонтаж засобу вимірювальної техніки від 06.07.2020 року та протокол про направлення лічильника газу на експертизу.

Актом про порушення № 15980 експертизи лічильника було нібито встановлено порушення Кодексу газорозподільних систем - несанкціоноване втручання в роботу ЗВТ, а саме пошкоджена пломба заводу-виробника на корпусі лічильника.

Проте, позивач вказує, що перед початком роботи експертної комісії члени комісії не змогли підтвердити своїх повноважень, а саме у них був відсутній наказ Оператора ГРМ та посвідчення працівників АТ Полтавагаз .

Статутом відповідача діяльність по проведенню експертиз ЗВТ / лічильників газу не передбачена. Більше того, в протоколі щодо направлення ЗВТ на експертизу не зазначена дата останньої повірки ЗВТ, а сам акт експертизи лічильника газу від 30.06.2020 року складений з порушенням Кодексу ГРМ і підлягає скасуванню.

Ураховуючи викладене, позивач вважає, що комісією з розгляду актів про порушення передчасно винесено рішення про задоволення Акту про порушення № 15980 від 30.07.2020 року, тому дії AT Полтавагаз не ґрунтуються на вимогах законодавства та нормативно-правових актах України, проведені з порушенням порядку та процедури, не містять фактів на підтвердження порушення та грубо порушують права позивача як споживача природного газу.

28.09.2020 року ухвалою суду відкрито загальне позовне провадження по справі.

Відповідачем подано відзив на позов від 30.10.2020 року. У відзиві відповідач просить відмовити у задоволенні позову у повному обсязі посилаючись на необгрунтованість позовних вимог та вказує, що при здійснені демонтажу, експертизи, складанні акту про порушення, розгляду акту про порушення на комісії, складанні акту - розрахунку АТ Полтавагаз діяло у спосіб та порядок, встановлені Законом України Про ринок природного газу , Законом України Про метрологію і метрологічну діяльність , Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 №2494 Про затвердження Кодексу газорозподільних систем .

02.02.2021 року ухвалою суду закрито підготовчий розгляд справи та призначено справу до судового розгляду по суті.

Позивач ОСОБА_1 у судове засідання не з`явилася, подала заяву про розгляд справи без її участі.

Представник відповідача просив розглядати справу без його участі, проти задоволення позову заперечує.

Представник третьої особи у судове засідання не з`явився, подав заяву про розгляд справи без його часті, проти задоволення позову заперечував.

Дослідивши матеріали справи в їх сукупності, суд встановив наступне.

Правовідносини оператора газорозподільних систем із споживачами природного газу, а також умови забезпечення надійної і безпечної експлуатації газорозподільних систем та гарантованого рівня розподілу (переміщення) природного газу до/від суміжних суб`єктів ринку природного газу відповідної якості; комерційного, у тому числі приладового обліку природного газу в газорозподільній системі та визначення його об`ємів і обсягів передачі до/з газорозподільної системи, у тому числі в розрізі суб`єктів ринку природного газу; доступу замовників до газорозподільної системи для приєднання до неї їх об`єктів будівництва або існуючих об`єктів (умови технічного доступу); доступу суб`єктів ринку природного газу до газорозподільної системи для фактичної передачі (розподілу/споживання) належного їм природного газу до/з газорозподільної системи (умови комерційного доступу); механізмів взаємодії оператора газорозподільної системи з операторами суміжних систем та з іншими суб`єктами ринку природного газу визначені Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 30.09.2015 №2494 Про затвердження Кодексу газорозподільних систем , зареєстрованою в Міністерстві юстиції України 06.11.2015 №1379/27824, надалі Кодекс ГРМ, Законом України Про ринок природного газу . Правилами безпеки систем газопостачання України, що затверджені наказом Міністерства вугільної енергетики та вугільної промисловості від 15 травня 2015 року № 285.

З матеріалів справи вбачається, що позивач ОСОБА_1 проживає заадресою об`єкта побутового споживача: АДРЕСА_1 та є побутовим споживачем природного газу і йому, в установленому законом порядку присвоєно персональний код ідентифікації споживача (ЕІС-код) 56ХМ26І011357336.

Отже, існують фактичні правовідносини з надання послуг газопостачання житлового будинку за адресою: АДРЕСА_2 , виходячи з такого.

Згідно із п. 3 глави 1 розділу І Кодексу газорозподільних систем його дія поширюється на операторів газорозподільних систем, замовників доступу та приєднання до газорозподільної системи, споживачів (у тому числі побутових споживачів), об`єкти яких підключені до газорозподільних систем, та на їх постачальників.

Абзацом 2 пункту 1 глави 3 розділу VІ Кодексу газорозподільних систем визначено, що споживачі, у тому числі побутові споживачі, для здійснення ними санкціонованого відбору природного газу з ГРМ та можливості забезпечення постачання їм природного газу їх постачальниками зобов`язані укласти договір розподілу природного газу з оператором ГРМ, до газорозподільної системи якого в установленому законодавством порядку підключений їх об`єкт. Здійснення відбору (споживання) природного газу споживачем за відсутності укладеного договору розподілу природного газу не допускається.

У відповідності до пункту 3 глави 3 розділу VI Кодексу газорозподільних систем договір розподілу природного газу є публічним та укладається з урахуванням ст. ст. 633, 634, 641, 642 ЦК України, за формою Типового договору розподілу природного газу.

Договір розподілу природного газу між оператором ГРМ та споживачем укладається шляхом підписання заяви-приєднання споживача до умов договору розподілу природного газу, що відповідає Типовому договору розподілу природного газу, розміщеному на офіційному веб-сайті регулятора та оператора ГРМ та/або в друкованих виданнях, що публікуються на території його ліцензованої діяльності з розподілу газу, і не потребує двостороннього підписання сторонами письмової форми договору (п.4 глави 3 розділу VI Кодексу ГРМ).

Пунктом 5 глави 3 розділу VI Кодексу газорозподільних систем визначено, що для забезпечення приєднання до договору розподілу природного газу всіх фактично підключених до/через ГРМ споживачів (у тому числі побутових споживачів) оператор ГРМ в установленому цією главою порядку направляє кожному споживачу супровідним листом за формою додатка 3 до типового договору розподілу природного газу сформовану заяву-приєднання до умов договору розподілу природного газу з персоніфікованими даними споживача та його об`єкта, що складається за формою додатка 1 (для побутових споживачів) до типового договору розподілу природного газу. Персоніфіковані дані мають бути достатніми для проведення розрахунків та визначення об`єму споживання природного газу, крім іншого мають містити норми споживання природного газу у розрізі 12 календарних місяців (норма застосовується щодо побутових споживачів без лічильника газу).

У разі незгоди споживача приєднуватися до умов договору розподілу природного газу споживач не має права використовувати природний газ із ГРМ та має подати до оператора ГРМ письмову заяву про припинення розподілу природного газу на його об`єкт.

Фактом приєднання споживача до умов договору розподілу природного газу (акцептування договору) є вчинення споживачем будь-яких дій, які засвідчують його бажання укласти договір розподілу природного газу, зокрема повернення підписаної заяви-приєднання, сплата рахунка оператора ГРМ та/або документально підтверджене споживання природного газу (п. 7 глави 3 розділу VI Кодексу ГРМ).

Відповідно до ст. 714 ЦК України за договором постачання енергетичними ресурсами через приєднану мережу одна сторона (постачальник) зобов`язана надавати іншій стороні (абоненту) енергетичні ресурси, а споживач (абонент) зобов`язаний сплачувати вартість прийнятих ресурсів та виконувати передбачений договором режим їх використання.

Згідно із п. 1 Глави 4 Розділу ІХ Кодексу газорозподільних систем визначення фактичного об`єму споживання (розподілу) природного газу по об`єкту побутового споживача здійснюється на межі балансової належності між Оператором ГРМ і побутовим споживачем на підставі даних лічильника природного газу з урахуванням вимог цього Кодексу та Договору.

Для визначення фактичного об`єму споживання (розподілу) природного газу приймаються дані лічильника газу оператора ГРМ.

Судом встановлено, що 06.07.2018 р. у споживача ОСОБА_1 за адресою: АДРЕСА_2 , демонтовано прилад обліку природного газу Премагаз G-6 1995 р.в. заводський номер 9027203 у зв`язку із підозрою на втручання в роботу лічильника газу шляхом пошкодження пломби заводу виробника.

За ініціативою Оператора ГРМ знятий лічильник газу був запакований в поліетиленовий пакет та опломбований пломбою № R28681045 для направлення на експертизу, що підтверджується протоколом про направлення на експертизу від 06.07.2020 р.

30.07.2020 р. комісією по проведенню експертизи АТ Полтавагаз здійснено експертизу лічильника газу Премагаз G-6 1995 р.в. заводський номер 9027203. Результати проведення експертизи зафіксовано в Акті експертизи лічильника газу № 15980 від 30.07.2020 р.

Так, несанкціоноване втручання в роботу ЗВТ/лічильника газу зокрема це - втручання в роботу або конструкцію чи складові комерційного вузла обліку (зокрема лічильника газу), у тому числі шляхом їх підробки, пошкодження чи пошкодження на них пломб (Пункт 4 Глави 1 Розділу І Кодексу газорозподільних систем).

Пошкодження пломб це - відсутність чи пошкодження цілісності пломб, пломбувального матеріалу, на якому встановлено пломби (дріт, кордова нитка тощо), гвинтів, на яких закріплено пломбувальний матеріал, у тому числі відсутність чи пошкодження на ЗВТ (лічильнику газу) пломб з відбитками тавр про їх повірку або індикаторів дії впливу постійного магнітного поля (далі - магнітні індикатори), або підтверджений факт підробки пломби за умови наявності акта про пломбування (іншого документа, що підтверджує факт пломбування і передачу на збереження ЗВТ/лічильника газу та установлених пломб і магнітних індикаторів).

Згідно із п. 1 глави 5 розділу ХІ Кодексу газорозподільних систем у разі виявлення у споживача або несанкціонованого споживача порушень, визначених у главі 2 цього розділу, на місці їх виявлення представником оператора ГРМ складається акт про порушення за формою, наведеною в додатку 16 до цього Кодексу.

Отже, сам факт пошкодження пломби чи її відсутність є порушенням, наслідком якого є складення акту про порушення та донарахування необлікованих об`ємів природного газу і його вартості.

Так, відповідно до висновків членів комісії встановлено (п. 1.1) що, пломба на склі суматора пошкоджена (відсутній один з фіксаторів) та не відповідає вимогам технічних умов заводу виробника. (п. 1.2) Збій цифр суматора, що унеможливлює зняття метрологічних характеристик.

Таким чином, зроблено висновок про несанкціоноване втручання в конструкцію лічильника, шляхом пошкодження пломби заводу-виробника. Лічильник не відповідає вимогам Р50-071-98

Крім того, ДП Полтавський регіональний науково-технічний центр стандартизації, метрології та сертифікації видано довідку про непридатність законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки № 13-Т3 від 30.07.2020 р.

Підпунктом 1 пункту 1 глави 3 розділу XI Кодексу газорозподільних систем затвердженого Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 № 2494 встановлено, що у разі виявлення Оператором ГРМ несанкціонованого газопроводу або несанкціонованого втручання в роботу лічильника газу розрахунок об`єму необлікованого природного газу здійснюється за граничними об`ємами споживання природного газу населенням (додаток 15 цього Кодексу) з урахуванням усіх газових приладів і пристроїв споживача (фізичної особи) за період з дня останнього контрольного зняття показань лічильника (контрольного огляду вузла обліку або його перевірки) до дня виявлення порушення (але не більше ніж за 6 місяців) та з урахуванням строку на його усунення.

На підставі висновку експертизи № 15980 від 30.07.2020 р., складено акт про порушення № 15980 від 30.07.2020 р. в зв`язку з виявленням несанкціонованого втручання в роботу лічильника газу Премагаз G-6 1995 р.в., заводський номер 9027203.

Вказаний акт засвідчений особистими підписами членів Комісії, підписом представника ОСОБА_1 ОСОБА_2 за довіреністю.

Пунктом 4 глави 5 розділу ХI Кодексу газорозподільних систем встановлено, що споживач (несанкціонований споживач) зобов`язаний бути присутнім на засіданні комісії з розгляду актів про порушення, на якому буде розглядатися складений на нього акт про порушення.

За неможливості бути присутнім на засіданні особисто споживач (несанкціонований споживач) має право дати письмову згоду у довільній формі на проведення засідання без його присутності або у присутності його уповноваженої особи.

У разі неприбуття споживача (несанкціонованого споживача) та/або уповноваженої ним особи на засідання комісії остання розглядає складений акт про порушення без його (її) участі.

Як вбачається з матеріалів справи, 11.08.2020 на засіданні Комісії з розгляду актів про порушення, внаслідок яких здійснюється перерахунок (донарахування об`ємів природного газу та зміни їх режиму нарахування споживачу (несанкціонованому споживачу) АТ Полтавагаз акт про порушення № 15980 від 30.07.2020 р. розглянуто та задоволено, прийнято рішення про складання Акту-розрахунку необлікованого (донарахованого) об`єму та обсягу природного газу і його вартості.

За наслідками задоволення акту складено акт розрахунок № 21/20/3 від 17.08.2020 р. необлікованого (донарахованого) об`єму та обсягу природного газу і його вартості з 07.01.2020 р. (за останні 6 місяців) до 06.07.2020 р. (до дня виявлення порушення) на суму 21046,01 грн.

На підставі акту - розрахунку № 21/20/3 від 17.08.2020 р. вартість необлікованого (донарахованого) об`єму природного газу в рахунку № У0000000215 від 02.09.2020 р. пред`явлено до сплати споживачу листом з описом № 3601100912478.

Порядок проведення експертизи ЗВТ та пломб визначено главою 10 розділу X Кодексу ГРМ.

Пунктом 1 цієї глави передбачено, якщо під час перевірки (обстеження) комерційного ВОГ або контрольному огляді вузла обліку за домовленістю сторін або ініціативою Оператора ГРМ чи споживача буде ініційована експертиза щодо перевірки пошкодження пломб/ЗВТ чи несанкціонованого втручання в роботу ЗВТ, вони мають діяти з урахуванням положень цієї глави.

У відповідності до п. 2 цієї глави після зняття ЗВТ та/або пломби, пломбувального матеріалу, на якому встановлено пломбу, чи гвинта, на якому закріплено пломбувальний матеріал (далі пломба), в присутності сторін пломба або ЗВТ пакується в пакет з поліетелену чи з іншого цупкого матеріалу (або в транспортну тару, що передбачена заводом-виробником та зазначена в паспорті на ЗВТ), який опломбовується пломбою Оператора ГРМ з унікальним номером та за бажанням пломбою споживача. При цьому представник Оператора ГРМ складає протокол щодо направлення ЗВТ /та/або пломби на експертизу.

Згідно з пунктом 3.3.1 Положення про проведення експертизи лічильників газу експертизу лічильника газу проводить комісія, яка призначається наказом по газопостачальній (газотранспортній) організації. До складу комісії повинні входити представники газопостачальної (газотранспортної) організації та територіального органу спеціально уповноваженого центрального органу виконавчого органу влади у сфері метрології.

Разом з цим, факт пошкодження пломби лічильника газу позивача та несанкціонованого втручання в роботу даного лічильника газу, підтверджується показами допитаних у судовому засіданні свідків: ОСОБА_3 , ОСОБА_4 та ОСОБА_5 .

Доводи позивача, щодо невідповідності пломби пакувального пакету, у якому знаходився лічильник газу ОСОБА_1 після його демонтажу до проведення експертизи суд вважає необґрунтованими, оскільки дана інформація спростовується протоколом про направлення лічильника газу на експертизу від 06.07.2020 р., згідно якого знятий лічильник газу був запакований в поліетиленовий пакет та опломбований пломбою № R28681045, актом експертизи лічильника газу № 15980 від 30.07.2020 р., відповідно до якого номер пломби також R28681045.

Аналізуючи в сукупності всі докази по справі, суд дійшов висновку, що дії відповідача щодо складання акта про порушення, акта експертизи лічильника, рішення комісії з розгляду акту про порушення, акту-розрахунку необлікованого (донарахованого) об`єму (обсягу) природного газу за несанкціоноване втручання в роботу ЗВТ відповідають вимогам закону, оскільки відповідач мав право на їх складання.

Відповідно до ч. 1 ст. 4 ЦПК України кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до суду за захистом своїх порушених, невизнаних або оспорюваних прав, свобод чи інтересів.

Пунктом 1 частини другої статті 11 ЦК України передбачено, що підставами виникнення цивільних прав та обов`язків, зокрема, є договори та інші правочини.

Згідно частини першої статті 15 ЦК України кожна особа має право на захист свого цивільного права у разі його порушення, невизнання або оспорювання.

Як встановлено судом, відповідач мав повноваження щодо складання акту про порушення, акту-розрахунку не облікованого (донарахованого) об`єму (обсягу) природного газу і його вартості та рахунку на оплату вартості необлікованого (донарахованого) об`єму природного газу, і відповідно нарахування певної суми заборгованості.

Водночас, складений відповідачем акт про порушення є лише фіксацією такого порушення, що було виявлено під час проведення перевірки, тому оскарження лише факту складання такого акту, який не встановлює для позивача будь-яких обов`язків і є різновидом претензії, не передбачено чинним законодавством як спосіб захисту прав. Зазначений акт може бути визнаний як доказ (із наданням йому відповідної оцінки судом під час вирішення іншого спору), зокрема, щодо відшкодування матеріальних збитків, при вирішення якого суд зобов`язаний дати оцінку щодо дійсності цього акту.

Такий висновок зроблений судом першої інстанції з урахуванням правової позиції, викладеної у постанові Верховного Суду від 06.02.2019 (справа № 522/12901/17-ц, провадження № 14-503цс18).

З цих же підстав не можна вважати належними способами захисту оскарження акту експертизи лічильника, рішення комісії з розгляду Акту про порушення, які самі по собі не встановлюють для позивача будь-яких обов`язків.

Суд враховує, що такі дії не зумовили ані стягнення з позивача зазначеної у акті грошової суми, ані подання відповідного позову до суду. Також на час винесення даного рішення вони не зумовили від`єднання позивача від газопостачання та припинення надання послуг.

Згідно положень Глави 10 Розділу Х Кодексу газорозподільних систем відповідно до висновків комісії, зазначених в акті експертизи, проводяться відповідні подальші заходи, передбачені цим Кодексом.

Пунктом 1 Глави 1 Розділу ХІ Кодексу газорозподільних систем норми цього розділу щодо перерахунку (донарахування) або зміни режиму нарахування природного газу споживачу, у тому числі побутовому споживачу, який уклав з Оператором ГРМ договір розподілу природного газу, а також несанкціонованому споживачу, який знаходиться на території ліцензованій діяльності Оператора ГРМ, застосовуються за наявності акту про порушення, складеного Оператором ГРМ відповідно до вимог цього розділу. Випадки, які потребують перерахунку (донарахування) або зміни режиму нарахування об`ємів природного газу споживачу, що має договір розподілу природного газу з Оператором ГРМ, без наявності акту про порушення, визначені в розділах ІХ-Х цього Кодексу.

Нарахована позивачу заборгованість не була стягнута з позивача, газопостачання не припинено, тож немає підстав вважати, що складання Акту-розрахунку саме по собі є порушенням прав позивача.

Кодекс газорозподільних систем дійсно надає право споживачу оскаржувати об`єм та/або вартість необлікованого (донарахованого) природного газу у судовому порядку, проте у даній справі позивач оскаржує не об`єм та/або вартість необлікованого (донарахованого) природного газу, а факт його складання як такий, заперечуючи факт порушення, посилаючись при цьому на порушення порядку його складання.

Виходячи із вищевикладеного, немає підстав визнавати Акт-розрахунок незаконним та скасовувати його у повному обсязі.

Поруч із цим суд зауважує, що це не позбавляє позивача можливості оскаржувати саме об`єм та/або вартість необлікованого (донарахованого) природного газу, наводити свої обґрунтовані контррозрахунки, що можливе як шляхом звернення до суду із позовом з відповідними вимогами, так і під час розгляду справи щодо стягнення з позивача нарахованої заборгованості, якщо відповідний позов буде пред`явлено. У даній справі позивач жодних контррозрахунків не надавав.

Ураховуючи викладене, суд приходить до висновку, що вимоги позивача щодо спростування факту порушення не знайшли свого доказового підтвердження, тому підстав для задоволення позову немає.

На підставі вищенаведеного, керуючись ст.ст. 3, 12, 13, 19, 23, 76-83, 89, 141, 247, 258-259, 263-265 ЦПК України,-

ВИРІШИВ:

У задоволенні позову ОСОБА_1 до Акціонерного товариства Оператор газорозподільної системи Полтавагаз , третя особа, що не заявляє самостійних вимог на предмет спору - Державне підприємство Полтавський регіональний науково-технічний центр стандартизації, метрології та сертифікації , про визнання незаконним акту та його скасування - відмовити.

Сторони у справі:

Позивач: ОСОБА_1 , місце реєстрації: АДРЕСА_2 .

Відповідач: АТ Оператор газорозподільної системи Полтавагаз , адреса: м. Полтава, вул. Козака, 2-а.

Третя особа: Державне підприємство Полтавський регіональний науково-технічний центр стандартизації, метрології та сертифікації , адреса: м. Полтава, вул. Г. Духова, 16.

Рішення суду може бути оскаржено шляхом подачі апеляційної скарги безпосередньо до Полтавського апеляційного суду протягом тридцяти днів з дня проголошення рішення.

Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини судового рішення або у разі розгляду справи (вирішення питання) без повідомлення (виклику) учасників справи, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Повний текст рішення складено та проголошено 17.12.2021 року.

Суддя М.О. Материнко

СудОктябрський районний суд м.Полтави
Дата ухвалення рішення09.12.2021
Оприлюднено21.12.2021
Номер документу102019642
СудочинствоЦивільне

Судовий реєстр по справі —554/8777/20

Ухвала від 30.11.2023

Цивільне

Касаційний цивільний суд Верховного Суду

Карпенко Світлана Олексіївна

Ухвала від 07.09.2023

Цивільне

Касаційний цивільний суд Верховного Суду

Карпенко Світлана Олексіївна

Постанова від 14.03.2023

Цивільне

Полтавський апеляційний суд

Карпушин Г. Л.

Постанова від 14.03.2023

Цивільне

Полтавський апеляційний суд

Карпушин Г. Л.

Ухвала від 09.03.2023

Цивільне

Полтавський апеляційний суд

Карпушин Г. Л.

Ухвала від 24.02.2023

Цивільне

Полтавський апеляційний суд

Карпушин Г. Л.

Ухвала від 08.02.2023

Цивільне

Полтавський апеляційний суд

Карпушин Г. Л.

Рішення від 29.12.2022

Цивільне

Октябрський районний суд м.Полтави

Материнко М. О.

Рішення від 09.12.2021

Цивільне

Октябрський районний суд м.Полтави

Материнко М. О.

Ухвала від 11.03.2021

Цивільне

Октябрський районний суд м.Полтави

Материнко М. О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні