Справа № 136/2040/21
провадження № 2/136/434/21
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"16" грудня 2021 р. м. Липовець
Липовецький районний суд Вінницької області
у складі головуючого судді Кривенка Д.Т.,
за участю секретаря судового засідання Марчук Н.А.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду м. Липовець, у порядку спрощеного позовного провадження, цивільну справу
за позовом ОСОБА_1 до Комунального закладу "Турбівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №1 Турбівської селищної ради Вінницького району Вінницької області", Відділу освіти, культури, туризму, молоді та спорту Турбівської селищної ради Вінницького району Вінницької області, Турбівської селищної ради Вінницького району Вінницької області про стягнення недоотриманої заробітної плати (надбавки за престижність праці),
ВСТАНОВИВ:
ОСОБА_1 (далі - позивач), через свого представника, звернувся з позовом до КЗ "Турбівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №1 Турбівської селищної ради Вінницького району Вінницької області", Відділу освіти, культури, туризму, молоді та спорту Турбівської селищної ради Вінницького району Вінницької області, Турбівської селищної ради Вінницького району Вінницької області (далі - відповідач), з вимогою:
- стягнути з КЗ Турбівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №1 Турбівської селищної ради Вінницького району Вінницької області , на користь ОСОБА_1 суму недоотриманої заробітної плати (надбавки за престижність праці педагогічних працівників) за період з 01.01.2021 по 01.09.2021 в розмірі 17360,00 грн.
Позивач обґрунтовує свій позов наступними обставинами.
Позивач, згідно записів у трудовій книжці НОМЕР_1 , наказу №27-к/15 від 01.09.2003 був працевлаштований на посаду вчителя фізичного виховання в Турбівську середню загальноосвітню школу ІІІ ступенів №1 Липовецької районної ради Вінницької області. Наказом №15 від 27.01.2021 Турбівську середню загальноосвітню школу І-ІІІ ступенів №1 перейменовано на Комунальний заклад Турбівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №1 Турбівської селищної ради Вінницького району Вінницької області . З того часу позивач працює на посаді вчителя фізичної культури в КЗ Турбівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №1 Турбівської селищної ради Вінницького району Вінницької області та має 32 роки педагогічного стажу й звання старшого вчителя. В період своєї роботи позивач отримував заробітну плату з надбавкою за престижність праці в розмірі 20% посадового окладу (ставки заробітної плати), яка нараховувалася згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 23.03.2011 №373 Про встановлення надбавки педагогічним працівникам дошкільних, позашкільних, загальноосвітніх, професійно-технічних навчальних закладів, вищих навчальних закладів І-ІІ рівня акредитації, інших установ і закладів незалежно від їх підпорядкування . Зазначеною постановою надбавка педагогічним працівникам за престижність праці була встановлена у чітко фіксованому розмірі - 20% та її розмір не залежав від рішень керівників установ та закладів освіти, і не був пов`язаний з результатами роботи працівника або будь-якими іншими обставинами. Однак, на виконання доручення Відділу освіти Линовецької РДА від 03.01.2019 №5 Про зміну істотних умов праці педагогічних працівників району в бік погіршення директор школи видав наказ №2-к від 04.01.2019 про зменшення з 04.03.2019 до розміру 5 % надбавки за престижність праці враховуючи обмежений фонд оплати праці на 2019 рік . В листі-відповіді Турбівської селищної ради №159 від 07.07.2021 зазначено, що саме при формуванні бюджету на 2020-2021 навчальний рік відповідачі заклали розмір надбавки за престижність у мінімальному розмірі 5%, порушивши, чим на думку позивача, порушили його право на надану державою заробітну плату, що підтверджується і листом Турбівської селищної ради №160 (п.2) від 07.07.2021 та тарифікаційним списком за 2021 рік. Позивач стверджує, що накази про встановлення розміру надбавки за престижність педагогічної праці в розмірі 5% ні в 2020 році, ні в 2021 році директором КЗ Турбівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №1 Турбівської селищної ради Вінницького району Вінницької області не видавались, але надбавка за престижність педагогічної праці і в 2020 році, і в 2021 році позивачу виплачувалась у мінімальному розмірі 5%. Згідно тарифікаційного списку у період з 01.01.2021 року до 31.08.2021 року надбавка за престижність виплачувалася у розмірі 5% від посадового окладу (ставки заробітної плати) і становила 542,51 грн, замість розміру 20%, у сумі 2170,04 грн. Всі доплати педагогічним працівникам, які передбачені постановами Кабінету Міністрів України, такі як надбавка за престижність та інші, є обов`язковими для виплати як складові заробітної плати.
Викладені обставини послугували підставою для звернення до суду.
Ухвалою суду від 10.11.2021 призначено розгляд справи в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін та визначено відповідачам строк для подання відзиву на позов.
Сторони не подали до суду своїх заперечень проти розгляду справи в порядку спрощеного позовного провадження.
Відповідачі у визначений судом строк відзиву на позов не подали.
До суду надійшов лист від Відділу освіти, культури, туризму, молоді та спорту Турбівської селищної ради Вінницького району Вінницької області №429 від 08.12.2021, без надання доказів про відправлення аналогічного листа позивачу. Натомість відповідачем вказується, що Відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту був утворений у січні 2021 року та у своїй діяльності керується відповідною законодавчою базою та рішеннями сесії Турбівської селищної ради. В грудні 2020 рішенням 3 сесії Турбівської селищної ради 8 скликання 24.12.2021 №8/3-46 було прийнято бюджет на 2021 рік, в якому відповідно було враховані відсоток доплати за престижність педагогічним працівникам. Відділ освіти не приймав ніяких рішень щодо зменшення доплати за престижність. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.03.2011 №373 (із змінами) надбавка за престижність педагогічної праці встановлюється педагогічним працівникам закладів освіти, інших установ і закладів незалежно від їх підпорядкування в розмірі від 5 до 30 % посадового окладу (ставки заробітної плати). Розмір надбавки встановлюється керівником закладу (установи) у межах фонду оплати праці. Крім того, саме керівник освітнього закладу, здійснює контроль за його фінансово-господарською діяльністю і йому надано право встановлювати конкретний розмір надбавок у межах визначеного граничного розміру відповідно до особистого внеску працівника у загальні результати роботи закладу і приймати відповідні накази. Залишок освітньої субвенції в сумі 474 376,60 грн було розподілено рішенням 11 сесії Турбівської селищної ради 8 скликання від 28.05.2021 відповідно до потреб освітніх закладів в частині матеріально-технічного забезпечення.
Суд, вивчивши матеріали справи та оцінивши зібрані докази, встановив наступні фактичні обставини.
Згідно записів у трудовій кншкці НОМЕР_1 , наказу №27-к/15 від 01.09.2003 був працевлаштований на посаду вчителя фізичного виховання в Турбівську середню загальноосвітню школу ІІІ ступенів №1 Липовецької районної ради Вінницької області. Згідно з рішенням 2 сесії 8 скликання Вінницької районної ради Вінницької області №39 Про початок реорганізації Липовецької районної ради Вінницької області шляхом приєднання до Вінницької районної ради від 22.12.2020 зобов`язано почати процедуру реорганізації Лииовецької районної ради Вінницької області, шляхом приєднання до Вінницької районної ради. Таким чином, Вінницька районна рада є правонаступником всього майна, прав та обов`язків Липовецької районної ради. Згідно рішення 3 сесії 8 скликання Вінницької районної ради №77 від 31.12.2020 та рішення 4 сесії 8 скликання Турбівської селищної ради №8/4-91 від 15.01.2021 КЗ Турбівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №1 Вінницького району Вінницької області був прийнятий в комунальну власність Турбівської селищної ради. Наказом №15 від 27.01.2021 Турбівську середню загальноосвітню школу І-ІІІ ступенів №1 перейменовано на Комунальний заклад Турбівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №1 Турбівської селищної ради Вінницького району Вінницької області . З того часу позивач працює на посаді вчителя фізичної культури в КЗ Турбівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №1 Турбівської селищної ради Вінницького району Вінницької області та має 32 роки педагогічного стажу й звання старшого вчителя. Позивач стверджує, що в період своєї роботи позивач отримував заробітну плату з надбавкою за престижність праці в розмірі 20% посадового окладу (ставки заробітної плати), яка нараховувалася згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 23.03.2011 №373. Згідно з п. 6 рішення 4 сесії 8 скликання Турбівської селищної ради №8/4-91 від 15.01.2021 органом управління КЗ Турбівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №1 Турбівської селищної ради Вінницького району Вінницької області є Відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту Турбівської селищної ради. Тобто, головним розпорядником коштів селищного бюджету, за рахунок яких здійснюється фінансування закладів загальної середньої освіти є Відділ освіти й відповідно видатки за рахунок коштів освітньої субвенції відносяться також до бюджетних призначень зазначеного головного розпорядника коштів селищного бюджету. Натомість в листі-відповіді Турбівської селищної ради №159 від 07.07.2021 зазначено, що саме при формуванні бюджету на 2020-2021 навчальний рік відповідачі заклали розмір надбавки за престижність у мінімальному розмірі 5%, порушивши на думку позивача його право на надану державою заробітну плату, що підтверджується і листом Турбівської селищної ради №160 (п.2) від 07.07.2021 та тарифікаційним списком за 2021 рік. Позивач стверджує, що накази про встановлення розміру надбавки за престижність педагогічної праці в розмірі 5% ні в 2020 році, ні в 2021 році директором КЗ Турбівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №1 Турбівської селищної ради Вінницького району Вінницької області не видавались, але надбавка за престижність педагогічної праці і в 2020 році, і в 2021 році позивачу виплачувалась у мінімальному розмірі 5%. Крім того, у пункті 17 листа Турбівської селищної ради №159 від 07.07.2021 зазначено: документи на підставі яких відбулось зменшення розміру надбавки за престижність педагогічної праці, отримуваної педагогічними працівниками в 2020-2021 навчальному році у відділі освіти, культури, туризму, молоді та спорту - відсутні . Згідно п. 2 листа-відповіді Турбівської селищної ради №02-15/1426 від 21.09.2021 та Рішення виконавчого комітету Турбівської селищної ради №33 від 21.03.2021 станом на 01.01.2021 на рахунку бюджету Турбівської ОТГ утворився залишок коштів освітньої субвенції в сумі 474 373,60 грн. Такий залишок, рішенням 11 сесії Турбівської селищної ради 8 скликання від 28.05.2021 був розподілений на матеріально-технічне забезпечення закладів загальної середньої освіти в 2021 році, а не зарплати педагогічним працівникам. Отже, позивачу невиплачено до заробітної плати, за період з 01.01.2021 по 01.09.2021 надбавки за престижність праці педагогічних працівників у розмірі 17360,00 грн, а у вказаний період відповідна надбавка виплачувалась позивачу в розмірі 5% від посадового окладу і становила 542,51 грн, замість розміру 25% - тобто з того який був визначений при розрахунку і перерахуванні освітньої субвенції. Разом з тим, відповідачі у визначений судом строк відзиву на позов не подали та не спростували доводів позивача, однак згідно листа від Відділу освіти, культури, туризму, молоді та спорту Турбівської селищної ради Вінницького району Вінницької області №429 від 08.12.2021, відповідачем вказується, що Відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту був утворений у січні 2021 року та у своїй діяльності керується, серед іншого, рішеннями сесії Турбівської селищної ради. Відділ освіти не приймав ніяких рішень щодо зменшення доплати за престижність. Розмір надбавки встановлюється керівником закладу (установи) у межах фонду оплати праці. Крім того, саме керівник освітнього закладу, здійснює контроль за його фінансово-господарською діяльністю і йому надано право встановлювати конкретний розмір надбавок у межах визначеного граничного розміру відповідно до особистого внеску працівника у загальні результати роботи закладу і приймати відповідні накази. Також відповідачем вкотре підтверджено, що дійсно залишок освітньої субвенції в сумі 474 376,60 грн було розподілено рішенням 11 сесії Турбівської селищної ради 8 скликання від 28.05.2021 відповідно до потреб освітніх закладів в частині матеріально-технічного забезпечення.
Суд дійшов висновку, що позов підлягає задоволенню з наступних підстав.
Як визначено в ст. 43 Конституції України кожен має право на належні, безпечні і здорові умови праці, на заробітну плату, не нижчу від визначеної законом.
Судом встановлено, що позивач працює на посаді вчителя фізичної культури в КЗ Турбівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №1 Турбівської селищної ради Вінницького району Вінницької області та має звання старшого вчителя. Позивач стверджує, що в період своєї роботи позивач отримував заробітну плату з надбавкою за престижність праці в розмірі 20% посадового окладу (ставки заробітної плати), яка нараховувалася згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 23.03.2011 №373.
Відповідно до ст. 94 КЗпП України заробітна плата - це винагорода, обчислена, як правило, у грошовому виразі, яку власник або уповноважений ним орган виплачує працівникові за виконану ним роботу. Розмір заробітної плати залежить від складності та умов виконуваної роботи, професійно-ділових якостей працівника, результатів його праці та господарської діяльності підприємства, установи, організації і максимальним розміром не обмежується. Питання державного і договірного регулювання оплати праці, прав працівників на оплату праці та їх захисту визначається цим Кодексом, Законом України "Про оплату праці" та іншими нормативно-правовими актами.
Згідно зі ст. 8 Закону України Про оплату праці держава здійснює регулювання оплати праці працівників підприємств усіх форм власності шляхом встановлення розміру мінімальної заробітної плати та інших державних норм і гарантій, встановлення умов і розмірів оплати праці керівників підприємств, заснованих на державній, комунальній власності, працівників підприємств, установ та організацій, що фінансуються чи дотуються з бюджету, а також шляхом оподаткування доходів працівників.
Умови розміру оплати праці працівників установ та організацій, що фінансуються з бюджету, визначаються Кабінетом Міністрів України.
Судом встановлено, що всупереч постанови Кабінету Міністрів України від 23.03.2011 №373 "Про встановлення надбавки педагогічним працівникам дошкільних, позашкільних, загальноосвітніх, професійно-технічних навчальних закладів, вищих навчальних закладів I-II рівня акредитації, інших установ і закладів незалежно від їх підпорядкування", не виплачено до заробітної плати позивача, за період з 01.01.2021 по 01.09.2021 надбавки за престижність праці педагогічних працівників. Так, у вказаний період відповідна надбавка виплачувалась позивачу в розмірі 5%.
Постановою Кабінету Міністрів України від 11.01.2018 №23 Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів У країни (набрала чинності з 01.01.2018 внесено зміни до постанов Кабінету Міністрів України від 23.03.2011 № 373 Про встановлення надбавки педагогічним працівникам дошкільних, позашкільних, навчальних закладів, вищих навчальних закладів І-ІІ рівня акредитації, інших установ і закладів незалежно від їх підпорядкування та від 14.01.2015 №6 Деякі питання надання освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам .
Змінами до постанови Кабінету Міністрів України №373 граничний розмір надбавки педагогічним працівникам закладів дошкільної, позашкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної), вищої освіти, інших установ і закладів незалежно від їх підпорядкування, тобто усім педагогічним працівникам, збільшено з 20% до 30% посадового окладу (ставки заробітної плати). Обмежено мінімальний розмір надбавки всім педагогічним працівникам величиною не менше 5%, який був відсутній у попередній редакції постанови Кабінету Міністрів України № 373.
Крім того, згідно п.5.1.22 Колективного договору між дирекцією школи та профспілковим комітетом Комунального закладу "Турбівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №1" виплата надбавки за престижність праці педагогічних працівників становить в розмірі не менше 20 % посадового окладу (ставки заробітної плати).
Разом з тим, відповідно до ст. 22 Закону України Про оплату праці працівник має право на оплату своєї праці відповідно до актів законодавства і колективного договору на підставі укладеного трудового договору. Розмір заробітної плати може бути нижчим за встановлений трудовим договором та мінімальний розмір заробітної плати у разі невиконання норм виробітку, виготовлення продукції, що виявилася браком, та з інших, передбачених чинним законодавством причин, які мали місце з вини працівника.
Судом встановлено, що згідно з п. 6 рішення 4 сесії 8 скликання Турбівської селищної ради №8/4-91 від 15.01.2021 органом управління КЗ Турбівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №1 Турбівської селищної ради Вінницького району Вінницької області є Відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту Турбівської селищної ради. Тобто, головним розпорядником коштів селищного бюджету, за рахунок яких здійснюється фінансування закладів загальної середньої освіти є Відділ освіти й відповідно видатки за рахунок коштів освітньої субвенції відносяться також до бюджетних призначень зазначеного головного розпорядника коштів селищного бюджету. Натомість в листі-відповіді Турбівської селищної ради №159 від 07.07.2021 зазначено, що саме при формуванні бюджету на 2020-2021 навчальний рік відповідачі заклали розмір надбавки за престижність у мінімальному розмірі 5%, порушивши право позивача на надану державою заробітну плату, що підтверджується і листом Турбівської селищної ради №160 (п.2) від 07.07.2021 та тарифікаційним списком за 2021 рік.
Крім того, згідно з ч. 1 ст. 57 Закону України Про освіту держава забезпечує педагогічним і науково-педагогічним працівникам: належні умови праці; оплату підвищення кваліфікації; правовий, соціальний, професійний захист; диференціацію посадових окладів (ставок заробітної плати) відповідно до кваліфікаційних категорій, встановлення підвищених посадових окладів (ставок заробітної плати) за педагогічні звання, надбавок за почесні звання, доплат за наукові ступені та вчені звання; інші гарантії, визначені законом України.
Згідно зі ст. 29 Закону України Про оплату праці при укладанні працівником трудового договору (контракту) роботодавець доводить до його відома умови оплати праці, розміри, порядок і строки виплати заробітної плати, підстави, згідно з якими можуть провадитися відрахування у випадках, передбачених законодавством.
Відповідно до ч. 3 ст. 32 КЗпП України у зв`язку із змінами в організації виробництва і праці допускається зміна істотних умов праці при продовженні роботи за тією ж спеціальністю, кваліфікацією чи посадою. Про зміну істотних умов праці - систем та розмірів оплати праці, пільг, режиму роботи, встановлення або скасування неповного робочого часу, суміщення професій, зміну розрядів і найменування посад та інших - працівник повинен бути повідомлений не пізніше ніж за два місяці.
Згідно з ч. 4 ст. 97 власник або уповноважений ним орган чи фізична особа не має права в односторонньому порядку приймати рішення з питань оплати праці, що погіршують умови, встановлені законодавством, угодами, колективними договорами.
В силу ст. 103 КЗпП України про нові або зміну діючих умов оплати праці в бік погіршення власник або уповноважений ним орган повинен повідомити працівника не пізніш як за два місяці до їх запровадження або зміни.
Разом з тим, позивач стверджує, що накази про встановлення розміру надбавки за престижність педагогічної праці в розмірі 5% ні в 2020 році, ні в 2021 році директором КЗ Турбівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №1 Турбівської селищної ради Вінницького району Вінницької області не видавались, але надбавка за престижність педагогічної праці і в 2020 році, і в 2021 році позивачу виплачувалась у мінімальному розмірі 5%. Крім того, у пункті 17 листа Турбівської селищної ради №159 від 07.07.2021 зазначено: документи на підставі яких відбулось зменшення розміру надбавки за престижність педагогічної праці, отримуваної педагогічними працівниками в 2020-2021 навчальному році у відділі освіти, культури, туризму, молоді та спорту - відсутні .
Слід зауважити, що відповідачі у визначений судом строк відзиву на позов не подали та не спростували доводів позивача, в тому числі щодо його повідомлення про зміну істотних умов праці.
Отже, керівник освітнього закладу, здійснюючи контроль за його фінансово-господарською діяльністю з наданим йому правом встановлювати конкретний розмір надбавок працівнику, зобов`язаний був повідомити позивача про зміну істотних умов праці, щодо зменшення розміру надбавки з 25% окладу до 5%.
Однак, суд не оминає увагою ц те, що , як стало відомо в ході розгляду справи, згідно п. 2 листа-відповіді Турбівської селищної ради №02-15/1426 від 21.09.2021 та Рішення виконавчого комітету Турбівської селищної ради №33 від 21.03.2021 станом на 01.01.2021 на рахунку бюджету Турбівської ОТГ утворився залишок коштів освітньої субвенції в сумі 474 373,60 грн. Такий залишок, рішенням 11 сесії Турбівської селищної ради 8 скликання від 28.05.2021 був розподілений на матеріально-технічне забезпечення закладів загальної середньої освіти в 2021 році, а не зарплати педагогічним працівникам.
Відповідно до ст. 103 Бюджетного кодексу України освітня субвенція надається з державного бюджету місцевим бюджетам та спрямовується на оплату праці з нарахуваннями педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти та інших закладів, які забезпечують її здобуття.
Пунктом 3 Порядку та умов надання освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 14.01.2015 № 6 (зі змінами), залишки коштів за освітньою субвенцією на кінець бюджетного періоду зберігаються на рахунках відповідних місцевих бюджетів і використовуються у наступному бюджетному періоді насамперед з урахуванням цільового призначення субвенції - на оплату праці з нарахуваннями педагогічних працівників.
Таким чином, позивачу не виплачено до заробітної плати, за період з 01.01.2021 по 01.09.2021 надбавки за престижність праці педагогічних працівників у розмірі 17360,00 грн, а у вказаний період відповідна надбавка виплачувалась позивачу в розмірі 5% від посадового окладу і становила 542,51 грн, замість розміру 25% - тобто з того який був визначений при розрахунку і перерахуванні освітньої субвенції.
Крім того, в дії певних осіб можуть ознаки кримінальних правопорушень, як то безпідставна невиплата заробітної плати чи іншої установленої законом виплати громадянам більш як за один місяць, вчинена умисно керівником підприємства, установи або організації незалежно від форми власності, нецільове використання освітньої субвенції. За таких обставин судом у порядку визначеному ст. 262 ЦПК України буде постановлено окрему ухвалу із подальшим повідомленням правоохоронні органи про факти, які встановлені судом в ході розгляду даної цивільної справи для вжиття заходів реагування на порушення законодавства.
Отже, з урахуванням встановлених обставин та норм для їх правового регулювання, суд дійшов висновку, що вимога про стягнення з Комунального закладу Турбівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №1 Турбівської селищної ради Вінницького району Вінницької області , на користь позивача суму недоотриманої заробітної плати (надбавки за престижність праці педагогічних працівників) за період з 01.01.2021 по 01.09.2021 в розмірі 17360,00 гр., ґрунтується на нормах чинного законодавства, а тому підлягає задоволенню.
Суд, вирішуючи питання про стягнення з відповідача судових витрат зі сплати судового збору керується ч. 1 ст. 141 ЦПК України, згідно з якою судовий збір покладається на сторони пропорційно розміру задоволених позовних вимог.
Враховуючи, що позивач при подачі позову, в силу п. 1 ч. 1 ст. 5 Закону України "Про судовий збір" був звільнений від сплати судового збору, а тому оскільки сторону, на користь якої ухвалено рішення, звільнено від сплати судових витрат, з другої сторони стягуються судові витрати на користь осіб, які їх понесли, пропорційно до задоволеної чи відхиленої частини вимог (ч. 6 ст. 141 ЦПК України).
Отже, з огляду на те, що позов задоволено повністю, а тому суд дійшов висновку, що з відповідача КЗ "Турбівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №1 Турбівської селищної ради Вінницького району Вінницької області" в дохід держави, слід стягнути судові витрати у вигляді судового збору, пропорційно до задоволених двох позовних вимог.
Враховуючи викладене та керуючись ст.ст. 2, 4, 13, 19, 23, 76-80, 141, 258-259, 263-265, 268, 273-279, 354 ЦПК України, суд
УХВАЛИВ:
Позов ОСОБА_1 (місце проживання: АДРЕСА_1 , РНОКПП - НОМЕР_2 ) до Комунального закладу "Турбівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №1 Турбівської селищної ради Вінницького району Вінницької області" (місцезнаходження: вул. Миру 24, смт. Турбів, Вінницький р-н, Вінницька обл., ЄДРПОУ - 21724104), Відділу освіти, культури, туризму, молоді та спорту Турбівської селищної ради Вінницького району Вінницької області (місцезнаходження: вул. Миру, буд. 44, смт Турбів, Вінницький р-н, Вінницька обл., ЄДРПОУ - 44074951), Турбівської селищної ради Вінницького району Вінницької області (місцезнаходження: вул. Миру, буд. 42, смт Турбів, Вінницький р-н, Вінницька обл., ЄДРПОУ - 04326230) про стягнення недоотриманої заробітної плати (надбавки за престижність праці) - задовольнити.
Стягнути з Комунального закладу Турбівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №1 Турбівської селищної ради Вінницького району Вінницької області , на користь ОСОБА_1 суму недоотриманої заробітної плати (надбавки за престижність праці педагогічних працівників) за період з 01.01.2021 по 01.09.2021 в розмірі 17360,00 (сімнадцять тисяч триста шістдесят) грн.
Стягнути з Комунального закладу "Турбівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №1 Турбівської селищної ради Вінницького району Вінницької області" до державного бюджету судові витрати у вигляді судового збору, в розмірі 908,00 (дев`ятсот вісім) грн.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом 30-ти днів до Вінницького апеляційного суду через Липовецький районний суд Вінницької області.
Учасник справи, якому повне рішення не було вручено в день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження, якщо апеляційна скарга подана протягом 30-ти днів із дня вручення йому повного рішення суду. Строк на апеляційне оскарження може бути також поновлений у разі пропуску з інших поважних причин, крім випадків, зазначених у ч. 2 ст. 358 ЦПК України.
Повний текст рішення суду складено 20.12.2021
Суддя Д.Т. Кривенко
Суд | Липовецький районний суд Вінницької області |
Дата ухвалення рішення | 16.12.2021 |
Оприлюднено | 22.12.2021 |
Номер документу | 102053889 |
Судочинство | Цивільне |
Цивільне
Липовецький районний суд Вінницької області
Кривенко Д. Т.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні