Рішення
від 30.12.2021 по справі 480/5388/21
СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

30 грудня 2021 року Справа № 480/5388/21

Сумський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Прилипчука О.А.,

розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження без виклику сторін в приміщенні суду в м. Суми адміністративну справу №480/5388/21

за позовом ОСОБА_1

до Головного управління Держгеокадастру у Сумській області

про визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити дії,-

В С Т А Н О В И В:

ОСОБА_1 звернувся до Сумського окружного адміністративного суду з позовною заявою до Головного управління Держгеокадастру у Сумській області, в якій просить:

1. Визнати протиправними дії Головного управління Держгеокадастру у Сумській області щодо індексації нормативно-грошової оцінки земельної ділянки, розташованої за адресою: АДРЕСА_1 кадастровий номер 5910136300:01:003:0067 із застосуванням коефіцієнтів індексації за 2014 рік (1.249) та 2015 рік (1.433) при формуванні Витягу №2869 від 12 травня 2021 року з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки;

2. Зобов`язати відповідача провести перерахунок, сформувати та видати новий витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку зазначеної земельної ділянки без застосування коефіцієнтів індексації за 2014 та 2015 роки.

В обґрунтування позовних вимог зазначив, що 12 травня 2021 року за №2869 відповідач сформував і надав позивачу Витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку новоствореної земельної ділянки, кадастровий №5910136300:01:003:0067, площею 742 квадратних метри, яка знаходиться за адресом: АДРЕСА_1 (в подальшому Витяг №2869).

21 травня 2021 року позивач не погодився із застосуванням відповідачем коефіцієнта індексації нормативної грошової оцінки в розмірі 1,897, при формуванні Витягу №2869, вважаючи його протиправним і просив відповідача скасувати Витяг №2869.

Листом №Б-620/0/5-21/620/6-21 від 28.05.2021 року відповідач відмовив позивачу по вимогам скарги і повідомив, що при формуванні Витягу №2869 застосовано коефіцієнти індексації за 2014 та 2015 роки.

Позивач вважає вказану відмову безпідставною, а застосування коефіцієнтів індексації нормативної грошової оцінки за 2014 рік - 1,249 та за 2015 рік - 1,433 для індексації середньої (базової) вартості земель населеного пункту (м. Суми) при формуванні Витягу №2869, протиправним, враховуючи наступне.

Позивач є власником 1/2 частини нежитлового приміщення по АДРЕСА_1 , якій після поділу присвоєно адрес: АДРЕСА_2 . Адреса частки другого власника, ОСОБА_2 , не змінилася - АДРЕСА_1 .

Під вказаним будинком знаходилася земельна ділянка площею 0,1341 га, кадастровий номер 5910136300:01:003:0046, яка була надана в оренду ОСОБА_2 та позивачу відповідно до Договору оренди земельної ділянки від 23.03.2021 року, який зареєстрований в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно за №926769959101.

На вказану земельну ділянку під будинком (кадастровий №5910136300:01:003:0046), відповідач, 30 липня 2019 року за №5200/0/205-19 та 18 березня 2021 року за №2453 надав позивачу одинакові за змістом Витяги з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, в якому коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки вказав 1,06, без застосування коефіцієнтів індексації нормативної грошової оцінки за 2014 та 2015 роки, згідно рішення суду по справі №818/1057/17.

24 березня 2021 року Сумська міська рада ухвалила рішення №631-МР, яким погодила технічну документацію щодо поділу вказаної земельної ділянки за адресом: АДРЕСА_1 , кадастровий № 5910136300:01:003:0046 на дві: 0, 0742 га та 0,0599 га.

6 травня 2021 року державним кадастровим реєстратором скасовано державну реєстрацію земельної ділянки кадастровий № 5910136300:01:003:0046 шляхом поділу її на дві земельні ділянки: ОСОБА_2 - кадастровий №5910136300:01:003:0066 площею 599 кв.м та позивачу - кадастровий №5910136300:01:003:0067 площею 742 кв.м.

Відповідач, для внесення змін до Договору оренди у зв`язку з поділом земельної ділянки, сформував Витяг №2869 на земельну ділянку кадастровий №5910136300:01:003:0067 площею 742 кв.м., в якому для індексації нормативної грошової оцінки земельної ділянки протиправно застосовував коефіцієнти індексації за 2014 рік (1.249) та за 2015 рік (1.433).

Позивач вважає дії відповідача протиправними щодо використання кумулятивного методу за роки (2014 (1.249) та 2015 рік (1.433)) при проведенні в 2021 році індексації нормативної грошової оцінки, які передували даті набрання чинності рішення органу місцевого самоврядування про затвердження нормативної грошової оцінки земель (1 січня 2016 року) та такими, що порушують його права як землекористувача, оскільки призведуть до суттєвого збільшення орендної плати.

Вважає, що при формуванні Витягу №2869 відповідач застосував коефіцієнт індексації за 2014 рік - 1.249, за 2015 рік - 1.433, що є порушенням пункту 289.2 ст. 289 ПК України, яким визначено, що у разі якщо індекс споживчих цін перевищує 115 відсотків, такий індекс застосовується із значенням 115.

Відповідач порушив статтю 58 Конституції України, якою визначено, що закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом`якшують або скасовують відповідальність особи.

Також, позивач зазначає, що відповідач порушив постанову Сумського окружного адміністративного суду №818/1237/16 від 29.11.2016 року, яка набрала законної сили 07.02.2017 р., якою скасовано Витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, розташованою за адресою: АДРЕСА_1 , кадастровий № 5910136300:01:003:0046 та зроблено висновок, що застосовування відповідачем індексу 2014 та 2015 року є безпідставним, оскільки цей індекс характеризує зростання цін та відповідне зменшення вартості земель за попередньою, чинною на момент затвердження нормативної грошовою оцінкою.

Крім цього, рішенням Сумського окружного адміністративного суду від 06.12.2017 року по справі №818/1057/17 (яке ухвалою Харківського апеляційного адміністративного суду від 06.12.2017 року залишене без змін) визнано протиправними дії Головного управління Держгеокадастру у Сумській області щодо індексації нормативної грошової оцінки земельної ділянки кадастровий № 5910136300:01:003:0046 за адресою: АДРЕСА_1 із застосуванням коефіцієнту індексації за 2014 та 2015 роки при формуванні Витягу №215/0/205-17 від 21 червня 2017 року.

Враховуючи зазначене, просить позовні вимоги задовольнити.

Відповідач у відзиві на позовну заяву зазначив, що 16.03.2021 р. позивач звернувся до Сумської міської ради Управління «Центр надання адміністративних послуг у м.Суми» з заявою (надійшла на виконання до Міськрайонного управління у м.Сумах та Сумському районі 17.03.2021р.) про надання витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, що розташована за адресою АДРЕСА_1 (кадастровий номер 5910136300:01:03:0046). Після опрацювання запиту 18.03.2021 за №2453 позивач отримав витяг з нормативно грошовою оцінкою на запитувану земельну ділянку, де коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки земель (Кі) за 2014 та 2015 роки не застосовується згідно постанови Сумського окружного адміністративного суду від 13.08.2017 по справі №818/1057/17, залишену без змін ухвалою Харківського апеляційного адміністративного суду від 06.12.2017р по справі №818/1057/17 і на запитувану дату становить - 1,06.

06.05.2021р. державним кадастровим реєстратором було скасовано державну реєстрацію земельної ділянки шляхом поділу земельної ділянки (кадастровий номер 5910136300:01:03:0046) за адресою: АДРЕСА_1 згідно розробленої технічної документації із землеустрою щодо поділу земельної ділянки, яка перебуває в оренді ОСОБА_2 та позивача (цільове призначення для будівництва та обслуговування інших будівель громадської забудови). Розробником технічної документації є ПП «Мегаполіс» . Технічна документація розроблена згідно чинного законодавства і погоджена рішенням Сумської міської ради від 24 березня 2021р. №631-МР.

Згідно поділу земельної ділянки (кадастровий номер 5910136300:01:03:0046) було утворено 2 нові земельні ділянки. Новоутворена земельна ділянка з кадастровим номером 5910136300:01:003:0066 площею 0,0599 га надана в користування з цільовим призначенням для будівництва та обслуговування інших будівель громадської забудови ОСОБА_2 , з кадастровим номером 5910136300:01:003:0067 площею 0,0742 га надана в користування з цільовим призначенням для будівництва та обслуговування інших будівель громадської забудови користувачу позивачу.

07.05.2021 р. позивач та ОСОБА_2 звернулись до ЦНАПу з заявами (надійшла на виконання до Міськрайонного управління у м.Сумах та Сумському районі 11.05.2021р.) про надання витягів з технічної документації про НГО земельних ділянок, що розташовані за адресою АДРЕСА_1 (кадастрові номери 5910136300:01:003:0066 та5910136300:01:003:0067). Після опрацювання запитів 12.05.2021 за№2869 та №2870 позивач та ОСОБА_2 отримали витяги з НГО на запитувані новоутворені земельні ділянки, де коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки земель (Кі) становить - 1,897.

Враховуючи те, що земельна ділянка - це частина земної поверхні з установленими межами, певним місцем розташування, з визначеними щодо неї правами, яка є об`єктом оцінки (статті 1,3 Закону України «Про оцінку земель» ), новоутворені після поділу земельні ділянки з кадастровими номерами 5910136300:01:003:0066 та 5910136300:01:003:0067 є новими об`єктами оцінки, до яких не застосовується зазначена вище постанова Сумського окружного адміністративного суду від 31.08.2017, залишена без змін ухвалою Харківського апеляційного адміністративного суду від 06.12.2017

Відповідно до статті 289.2 Податкового кодексу України центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин за індексом споживчих цін за попередній рік щороку розраховує величину коефіцієнта індексації нормативної грошової оцінки земель, на який індексується нормативна грошова оцінка сільськогосподарських угідь, земель населених пунктів та інших земель несільськогосподарського призначення за станом на 1 січня поточного року.

Коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки земель (Кі) застосовується кумулятивно (шляхом множення коефіцієнтів) залежно від дати проведення грошової оцінки земель (лист Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру №22-28-0.222-171/2-21 від 06.01.2021 «Про індексацію нормативної грошової оцінки земель за 2020рік» ).

Станом на 2021 рік кумулятивне значення коефіцієнта індексації нормативної грошової оцінки земельних ділянок, розташованих в межах міста Суми за 2014-2020 роки становить 1,897.

Враховуючи зазначене, вважає позовні вимоги необґрунтованими та просить відмовити у їх задоволенні (а. с. 37-38).

У відповіді на відзив позивач не погодився з позицію відповідача та просить позовні вимоги задовольнити (а. с. 46-47).

Дослідивши матеріали адміністративної справи, позовну заяву, відзив та відповідь на відзив, зібрані по справі докази в їх сукупності, проаналізувавши зміст норм матеріального і процесуального права, які врегульовують спірні відносини, суд виходить з наступних підстав та мотивів.

Судом встановлено, що рішенням Сумської міської ради № 264-МР від 27 січня 2016 року надано ОСОБА_2 та ОСОБА_1 в оренду земельну ділянку площею 0,1341 га в АДРЕСА_1 . Функціональне призначення ділянки: під розміщеними офісним та культурно-спортивним комплексом.

13 квітня 2016 року Сумською міською радою та ОСОБА_2 та ОСОБА_1 укладено договір оренди ділянки, класифікація видів цільового призначення земель: 03.15 для будівництва та обслуговування інших будівель громадської забудови. Відповідно до договору орендна плата становить 4% від нормативної грошової оцінки землі. Розмір орендної плати на 2016 рік становить 83402,69 грн., що становить 6950,22 грн. на місяць. За наступні роки, починаючи з 2017 року, орендна плата справляється з урахуванням щорічної індексації нормативної грошової оцінки земель (а.с.13-16).

Вказані обставини також встановлені постановою Сумського окружного адміністративного суду від 29.11.2016 по справі № 818/1237/16 .

ОСОБА_1 є власником 1/2 частини нежитлового приміщення по АДРЕСА_1 , якій після поділу присвоєно адрес: АДРЕСА_2 (а. с. 12).

На земельну ділянку під будинком (кадастровий номер №5910136300:01:003:0046), відповідач, 30 липня 2019 року за №5200/0/205-19 та 18 березня 2021 року за №2453 надав позивачу одинакові за змістом Витяги з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, в якому коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки вказав 1,06 (а.с. 17).

24.03.2021 року рішенням Сумської міської ради №631-МР погоджено технічну документацію щодо поділу вказаної земельної ділянки за адресом: АДРЕСА_1 , кадастровий номер № 5910136300:01:003:0046 на дві: 0, 0742 га та 0,0599 га (а.с. 18, 22).

12.05.2021 року за №2869 відповідач сформував і надав ОСОБА_1 витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку новоствореної земельної ділянки, кадастровий номер №5910136300:01:003:0067, площею 742 квадратних метри, яка знаходиться за адресом: АДРЕСА_1 (а.с. 9).

При підготовці витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки застосовано коефіцієнт індексації за 2014 рік - 1,249, за 2015 рік - 1,433 та за 2016 рік - 1,06 (коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки складає 1,897) (а.с.6).

Не погодившись із застосуванням коефіцієнта індексації в розмірі 1,897 для індексації грошової оцінки земельної ділянки, 21.05.2021 року позивач оскаржив до ГУ Держгеокадастру у Сумській області застосування відповідачем зазначеного коефіцієнта при формуванні Витягу №2869 (а.с. 10).

Листом №Б-620/0/5-21/620/6-21 від 28.05.2021 року відповідач відмовив позивачу по вимогам скарги і зазначив, що при формуванні Витягу №2869 застосовано правомірно коефіцієнти індексації за 2014 та 2015 роки (а.с. 11).

Не погодившись із такими діями відповідача щодо індексації нормативної грошової оцінки земельної ділянки із застосуванням коефіцієнту індексації за 2014 і 2015 роки при формуванні Витягу №215/0/205-17 від 21 червня 2017 року, позивач звернувся до суду із адміністративним позовом про їх оскарження.

Надаючи оцінку спірним правовідносинам, суд враховує наступне.

Відповідно до частини другої статті 20 Закону України "Про оцінку земель" дані про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки оформляються як витяг з технічної документації з нормативної грошової оцінки земель.

Підпунктом 271.1.1 п.271.1 ст.271 Податкового кодексу України встановлено, що базою оподаткування земельним податком є нормативна грошова оцінка земельних ділянок з урахуванням коефіцієнта індексації, визначеного відповідно до порядку, встановленого цим розділом.

Згідно з п. 289.2 ст. 289 Податкового кодексу України центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, за індексом споживчих цін за попередній рік щороку розраховує величину коефіцієнта індексації нормативної грошової оцінки земель, на який індексується нормативна грошова оцінка сільськогосподарських угідь, земель населених пунктів та інших земель несільськогосподарського призначення за станом на 1 січня поточного року, що визначається за формулою: Кi = І : 100, де І - індекс споживчих цін за попередній рік. У разі якщо індекс споживчих цін перевищує 115 відсотків, такий індекс застосовується із значенням 115. Коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки земель застосовується кумулятивно залежно від дати проведення нормативної грошової оцінки земель.

Статтею 1 Закону України «Про оцінку земель» визначено, що нормативна грошова оцінка земельних ділянок - капіталізований рентний дохід із земельної ділянки, визначений за встановленими і затвердженими нормативами.

Відповідно до ст. 18 ч. 2 Закону України «Про оцінку земель» нормативна грошова оцінка земельних ділянок розташованих у межах населених пунктів незалежно від їх цільового призначення проводиться не рідше ніж один раз на 5 - 7 років.

Згідно з ч.1 ст. 20 зазначеного Закону за результатами бонітування ґрунтів, економічної оцінки земель та нормативної грошової оцінки земельних ділянок складається технічна документація, а за результатами проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок складається звіт.

За приписами ч.ч. 1, 4 ст. 23 Закону України «Про оцінку земель» технічна документація з нормативної грошової оцінки земельних ділянок у межах населених пунктів затверджується відповідною сільською, селищною, міською радою. Рішення рад, зазначених у цій статті, щодо технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок набирають чинності у строки, встановлені відповідно до пункту 271.2 статті 271 Податкового кодексу України.

У свою чергу, згідно п. 271.1 ст. 271 Податкового кодексу України рішення рад щодо нормативної грошової оцінки земельних ділянок розташованих у межах населених пунктів офіційно оприлюднюється відповідним органом місцевого самоврядування до 15 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосування нормативної грошової оцінки земель або змін (плановий період). В іншому разі норми відповідних рішень застосовуються не раніше початку бюджетного періоду, що настає за плановим періодом.

Отже, нормативна грошова оцінка земельних ділянок населеного пункту набирає чинності лише після її оприлюднення у встановленому порядку та не є чинною без такого оприлюднення.

Крім того, закон не пов`язує початок дії нормативної грошової оцінки з моментом отримання вихідних даних для її розробки.

З матеріалів справи вбачається, що рішенням Сумської міської ради від 06.05.2015 №4307-МР затверджено технічну документацію з нормативної грошової оцінки земель міста Суми, розроблену ДП "Український державний науково-дослідний інститут проектування міст ДІПРОМІСТО ім. Ю.М.Білоконя. Рекомендовано управлінню Держземагенства у Сумському районі Сумської області, ДПІ у м. Сумах Головного управління Міндоходів у Сумській області при передачі земельних ділянок у власність, оренду та за цивільно-правовими угодами для визначення ставок земельного податку і розміру орендної плати за землю прийняти до відома та використовувати у роботі до розрахунку зазначену нормативну грошову оцінку. Рішенням встановлено момент набуття ним чинності - з 01 січня 2016 року (а.с.22).

12.05.2021 відповідачем ОСОБА_1 надано витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, з визначенням коефіцієнту індексації нормативної грошової оцінки 1,897.

При підготовці витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки застосовано коефіцієнт індексації за 2014 рік - 1,249, за 2015 рік - 1,433 та за 2016 рік - 1,06 (добуток коефіцієнтів складає 1,897) (а.с.11).

Таким чином, оскільки розрахунок нормативної грошової оцінки земельних ділянок у м. Суми здійснюється на підставі "Технічної документації з нормативної грошової оцінки земель м. Суми", яка введена в дію рішенням Сумської міської ради від 06.05.2015 №4307-МР з 01.01.2016, застосування відповідачем коефіцієнту індексації нормативної грошової оцінки за 2014 та 2015 роки до набрання чинності вказаним рішенням є безпідставним.

Окрім того, суд звертає увагу на висновки, викладені в постанові Сумського окружного адміністративного суду від 29.11.2016 по справі № 818/1237/16, яка набрала законної сили.

Так, вказаним судовим рішенням скасовано витяг з технічної документації про нормативно-грошову оцінку земельної ділянки від 16.09.2016 №2997/86-16, розташований за адресою: м. Суми, вул. Інтернаціоналістів, 5, кадастровий номер №5910136300:01:003:0046 та зроблено висновок, що застосування відповідачем індексу 2014 та 2015 року є безпідставним, оскільки цей індекс характеризує зростання цін та відповідне зменшення вартості земель за попередньою, чинною на момент затвердження нормативною грошовою оцінкою.

Згідно з ч. 4 ст. 78 КАС України обставини, встановлені рішенням суду у господарській, цивільній або адміністративній справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді іншої справи, у якій беруть участь ті самі особи або особа, стосовно якої встановлено ці обставини, якщо інше не встановлено законом..

Звільнення від доказування з підстав установлення преюдиційних обставин в іншому судовому рішенні, передбачене ч.4 статті 78 КАС України, варто розуміти так, що учасники адміністративного процесу не зобов`язані повторно доказувати ті обставини, які були встановлені чинним судовим рішенням в іншій адміністративній, цивільній або господарській справі, якщо в цій справі брали участь особи, щодо яких відповідні обставини встановлені.

Отже, за змістом ч.4 статті 78 КАС України учасники адміністративного процесу звільнені від надання доказів на підтвердження обставин, які встановлені судом при розгляді іншої адміністративної, цивільної чи господарської справи. Натомість такі учасники мають право посилатися на зміст судового рішення у відповідних справах, що набрало законної сили, в якому відповідні обставини зазначені як установлені.

Суд зазначає, що відповідачем ані до суду першої інстанції, ані до суду апеляційної інстанції не надано належних та достатніх доказів для того, щоб стростувати обставини, встановлені вищевказаним судовим рішенням.

Враховуючи вищевикладене, суд приходить висновку про наявність достатніх правових підстав для задоволення позовних вимог ОСОБА_1 .

Відповідно до ч.1 ст. 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Тому, суд вважає за необхідне стягнути на користь ОСОБА_1 за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Держгеокадастру у Сумській області 908 грн. судового збору.

Керуючись ст.ст. 90, 139, 143, 241-246, 250, 255, 295 КАС України, суд, -

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов ОСОБА_1 до Головного управління Держгеокадастру у Сумській області про визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити дії - задовольнити.

Визнати протиправними дії Головного управління Держгеокадастру у Сумській області щодо індексації нормативно-грошової оцінки земельної ділянки, розташованої за адресою: АДРЕСА_1 кадастровий номер 5910136300:01:003:0067 із застосуванням коефіцієнтів індексації за 2014 рік (1.249) та 2015 рік (1.433) при формуванні Витягу №2869 від 12 травня 2021 року з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки.

Зобов`язати Головне управління Держгеокадастру у Сумській області (40021, м. Суми, вул. Г.Кондратьєва, 25, код ЄДРПОУ 39765885) провести перерахунок, сформувати та видати новий витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, розташованої за адресою: АДРЕСА_1 кадастровий номер 5910136300:01:003:0067, без застосування коефіцієнтів індексації за 2014 та 2015 роки.

Стягнути на користь ОСОБА_1 ( АДРЕСА_3 , РНОКПП НОМЕР_1 ) за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Держгеокадастру у Сумській області (40021, м. Суми, вул. Г. Кондратьєва, 25, код ЄДРПОУ 39765885) судовий збір у розмірі 908 грн.

Рішення може бути оскаржено до Другого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги на рішення суду протягом тридцяти днів з дня складення судового рішення.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Суддя О.А. Прилипчук

СудСумський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення30.12.2021
Оприлюднено31.12.2021
Номер документу102353787
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —480/5388/21

Постанова від 13.10.2022

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Подобайло З.Г.

Постанова від 13.10.2022

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Подобайло З.Г.

Ухвала від 01.08.2022

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Подобайло З.Г.

Ухвала від 01.08.2022

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Подобайло З.Г.

Ухвала від 07.07.2022

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Подобайло З.Г.

Ухвала від 07.07.2022

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Подобайло З.Г.

Ухвала від 07.07.2022

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Подобайло З.Г.

Ухвала від 07.07.2022

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Подобайло З.Г.

Ухвала від 14.02.2022

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Подобайло З.Г.

Ухвала від 02.02.2022

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Подобайло З.Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні