Миколаївський районний суд Миколаївської області
Справа № 945/14/22
Провадження № 2-а/945/17/22
УХВАЛА
11 січня 2022 року м. Миколаїв
Суддя Миколаївського районного суду Миколаївської області Войнарівський М.М., розглянувши матеріали адміністративного позову ОСОБА_1 до Ольшанської селищної ради Миколаївського району Миколаївської області,третя особа ТОВ Нікземресурс-писок про визнання протиправним і скасування рішення,
встановив:
06.01.2022року ОСОБА_1 звернувся до Миколаївського районного суду Миколаївської області з позовною заявою, поданою в порядку Кодексу адміністративного судочинства України, до Ольшанської селищної ради Миколаївського району Миколаївської області,третя особа ТОВ Нікземресурс-писок про визнання протиправним і скасування рішення Ольшанської селищної ради від 03.08.2020 року №5 XL V позачергової сесії восьмого скликання.
Відповідно до п. 1) ч. 1 ст. 19 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) юрисдикція адміністративних судів поширюється на справи у публічно - правових спорах, зокрема: спорах фізичних чи юридичних осіб із суб`єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно - правових актів чи індивідуальних актів), дій чи бездіяльності, крім випадків, коли для розгляду таких спорів законом встановлено інший порядок судового провадження.
Пунктом 2 частини 1 статті 4 КАС України визначено, що публічно - правовим спором є спір, у якому хоча б одна сторона здійснює публічно - владні управлінські функції, в тому числі на виконання делегованих повноважень, і спір виник у зв`язку із виконанням або невиконанням такою стороною зазначених функцій.
Статтею 20 КАС України визначено, що місцевим загальним судам як адміністративним судам підсудні: адміністративні справи з приводу рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень у справах про притягнення до адміністративної відповідальності; адміністративні справи, пов`язані з виборчим процесом чи процесом референдуму, щодо: оскарження рішень, дій чи бездіяльності дільничних виборчих комісій, дільничних комісій з референдуму, членів цих комісій; уточнення списку виборців; оскарження дій чи бездіяльності засобів масової інформації, інформаційних агентств, підприємств, установ, організацій, їх посадових та службових осіб, творчих працівників засобів масової інформації та інформаційних агентств, що порушують законодавство про вибори та референдум; оскарження дій чи бездіяльності кандидата у депутати сільської, селищної ради, кандидатів на посаду сільського, селищного голови, їх довірених осіб; адміністративні справи, пов`язані з перебуванням іноземців та осіб без громадянства на території України, щодо: примусового повернення в країну походження або третю країну іноземців та осіб без громадянства; примусового видворення іноземців та осіб без громадянства за межі України; затримання іноземців або осіб без громадянства з метою їх ідентифікації та (або) забезпечення примусового видворення за межі території України; продовження строку затримання іноземців або осіб без громадянства з метою їх ідентифікації та (або) забезпечення примусового видворення за межі території України; затримання іноземців або осіб без громадянства до вирішення питання про визнання їх біженцями або особами, які потребують додаткового захисту в Україні; затримання іноземців або осіб без громадянства з метою забезпечення їх передачі відповідно до міжнародних договорів України про реадмісію; адміністративні справи з приводу рішень, дій чи бездіяльності державного виконавця чи іншої посадової особи державної виконавчої служби щодо виконання ними рішень судів у справах, визначених пунктами 1-3 частини першої цієї статті; адміністративні справи щодо оскарження рішень Національної комісії з реабілітації у правовідносинах, що виникли на підставі Закону України "Про реабілітацію жертв репресій комуністичного тоталітарного режиму 1917-1991 років".
Окружним адміністративним судам підсудні всі адміністративні справи, крім визначених частиною першою цієї статті.
Правила предметної підсудності разом з правилами територіальної та інстанційної підсудності складають алгоритм визначення компетентного суду для розгляду і вирішення окремих категорій адміністративних справ.
Відповідно до визначеного ст.8 Закону України Про судоустрій та статус суддів права на повноважний суд, ніхто не може бути позбавлений права на розгляд його справи в суді, до юрисдикції якого вона віднесена процесуальним законом. Вказана норма кореспондується з положеннями ст. 6 Конвенції, відповідно до якої в поняття суд, встановлений законом , входить лише той суд, до підсудності якого віднесений розгляд тієї чи іншої справи.
З позовною заявою до Ольшанської селищної ради Миколаївського району Миколаївської області,третя особа ТОВ Нікземресурс-писок про визнання протиправним і скасування рішення Ольшанської селищної ради від 03.08.2020 року №5 XL V позачергової сесії восьмого скликання позивач звернувся до місцевого загального суду - Миколаївського районного суду Миколаївської області в порядку адміністративного судочинства.
Відповідно до положень ст. 20 КАС України дана адміністративна справа не підсудна місцевому загальному суду - Миколаївському районному суду Миколаївської області, як адміністративному суду.
У зв`язку з тим, що спір предметно підсудний виключно окружному адміністративному суду, в той час як Миколаївський районний суд Миколаївської області не є повноважним для його розгляду.
За даних обставин адміністративна справа підлягає передачі на розгляд до Миколаївського окружного адміністративного суду.
Керуючись ст. ст. 20, 25, 29 Кодексу адміністративного судочинства України, -
ухвалив:
Справу № 945/14/22 за адміністративним позовом ОСОБА_1 до Ольшанської селищної ради Миколаївського району Миколаївської області, третя особа ТОВ Нікземресурс-писок про визнання протиправним і скасування рішення, - передати на розгляд Миколаївського окружного адміністративного суду.
Відповідно до ст. 256 КАС України ухвала набирає законної сили негайно після її проголошення, якщо інше не передбачено цим Кодексом.
Ухвали, постановлена судом поза межами судового засідання або в судовому засіданні у разі неявки всіх учасників справи, під час розгляду справи в письмовому провадженні, набирає законної сили з моменту їх підписання суддею (суддями).
Згідно з положеннями ст. 295 КАС України апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів, а на ухвалу суду - протягом пятнадцяти днів з дня його (її) проголошення.
Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини судового рішення ( ухвали) суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Учасник справи, якому повне рішення або ухвала суду не були вручені у день його (її) проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження: на рішення суду - якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду; на ухвалу суду - якщо апеляційна скарга подана протягом пятнадцяти днів з дня вручення йому відповідної ухвали суду.
Строк на апеляційне оскарження може бути також поновлений в разі пропуску з інших поважних причин, крім випадків, зазначених у частині другій статті 299 цього Кодексу.
Згідно з положеннями ст. 297 КАС України апеляційна скарга подається безпосередньо до суду апеляційної інстанції - П`ятого апеляційного адміністративного суду.
Суддя М.М.Войнарівський
11.01.2022
Суд | Миколаївський районний суд Миколаївської області |
Дата ухвалення рішення | 11.01.2022 |
Оприлюднено | 13.01.2022 |
Номер документу | 102512923 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Миколаївський районний суд Миколаївської області
Войнарівський М. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні