Постанова
від 12.01.2022 по справі 120/8679/21-а
СЬОМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Справа № 120/8679/21-а Головуючий суддя 1-ої інстанції - Дмитришена Р.М. Суддя-доповідач - Граб Л.С.

12 січня 2022 року

м. Вінниця

Сьомий апеляційний адміністративний суд у складі колегії:

головуючого судді: Граб Л.С.

суддів: Смілянця Е. С. Сторчака В. Ю. ,

розглянувши в порядку письмового провадження апеляційну скаргу ОСОБА_1 на рішення Вінницького окружного адміністративного суду від 08 жовтня 2021 року у справі за адміністративним позовом ОСОБА_1 до Головного управління ДПС у Вінницькій області, як відокремленого підрозділу ДПС України про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень,

В С Т А Н О В И В :

У липні 2021 року ОСОБА_1 звернувся до суду з позовом до Головного управління ДПС у Вінницькій області, як відокремленого підрозділу ДПС України, в якому просив визнати протиправними та скасувати податкові повідомлення-рішення форми "Ф" про визначення суми податкового зобов`язання з орендної плати з фізичних осіб від 15.04.2021:

-№93389-2409-0228 на суму 16129,07 грн.;

-№93390-2409-0228 на суму 16357,12грн.;

-№93391-2409-0228 на суму 9808,27 грн.;

-№93392-2409-0228 на суму 11695,08 грн.;

-№193393-2409-0228 на суму 21088,60 грн.;

-№93394-2409-0228 на суму 14419 грн.

Рішенням Вінницького окружного адміністративного суду від 08 жовтня 2021 року в задоволенні позову відмовлено.

Не погоджуючись із вказаним судовим рішенням позивач, посилаючись на порушення судом першої інстанції норм матеріального права, а також на невідповідність висновків суду обставинам справи, що призвело до невірного вирішення справи, подав апеляційну скаргу.

В обгрунтуванні апеляційної скарги зазначено, що орендовані земельні ділянки сільськогосподарського призначення для ведення фермерського господарства використовує саме юридична особа ФГ "КАІР", засновником якого є позивач, і який як засновник здійснює діяльність на вказаних земельних ділянках через створену ним юридичну особу-фермерське господарство, а не особисто, а тому сплачувати орендну плату повинно саме фермерське господарство.

При цьому, позивач послався на низку рішень Верховного Суду в яких, на його думку, надано правову оцінку подібним правовідносинам.

08.12.2021 від відповідача через канцелярію суду надійшов відзив на апеляційну скаргу, в якому останній вказав, що рішення суду першої інстанції є законним та обґрунтованим, прийнятим з дотриманням норм матеріального права, при повному та всебічному з`ясуванні судом обставин, що мають значення для справи, в зв`язку з чим просить апеляційну скаргу залишити без задоволення, а рішення суду без змін.

За правилами п.3 ч.1 ст.311 КАС України, розгляд справи колегією суддів здійснюється в порядку письмового провадження за наявними у справі матеріалами.

Заслухавши суддю-доповідача, перевіривши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, колегія суддів вважає, що остання не підлягає задоволенню, виходячи з наступного.

Судом першої інстанції встановлено та матеріалами справи підтверджується, що 17.10.2014 між Головним управлінням Держземагенства у Вінницькій області (далі-орендодавець) та ОСОБА_1 (далі-орендар) укладено договір оренди землі № 786 (далі-Договір).

Пунктом 1 Договору визначено, що орендодавець надає, а орендар приймає в строкове платне користування земельну ділянку із земель резервного фонду Жорницької сільської ради (за межами населеного пункту) Іллінецького району Вінницької області.

В оренду передається земельна ділянка площею 14,1351 га, кадастровий номер 0521282400:03:000:0629 (п. 2 Договору).

Договір укладено на 25 років з моменту укладання.

Орендна плата вноситься орендарем у грошовій формі в розмірі 4% від нормативної грошової оцінки земельної ділянки, що становить 9620,36 грн за 1 рік.

Відповідно до акту передавання-приймання орендованої земельної ділянки від 17.10.2014, орендодавець передає земельну ділянку за кадастровим номером 0521282400:03:000:0629, площею 14,1351 га, розташовану на території Жорницької сільської ради Іллінецького району, а орендар приймає вищевказану земельну ділянку.

Згідно витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового майна від 28.10.2014 № 28698191 за орендарем ( ОСОБА_1 ) зареєстровано земельну ділянку за кадастровим номером 0521282400:03:000:0629, площею 14,1351 га, розташовану на території Жорницької сільської ради Іллінецького району для ведення фермерського господарства.

За змістом акту передавання-приймання орендованої земельної ділянки від 25.11.2014 ОСОБА_1 передає земельну ділянку за кадастровим номером 0521282400:03:000:0629 площею 14,1351 га розташовану на території Жорницької сільської ради (за межами населеного пункту) Іллінецького району Вінницької області, а ФГ "КАІР" приймає вищевказану земельну ділянку.

17.10.2014 між Головним управлінням Держземагентства у Вінницькій області (далі- орендодавець) та ОСОБА_1 (далі-орендар) укладено договір оренди землі № 787 (далі- Договір).

Пунктом 1 Договору визначено, що орендодавець надає, а орендар приймає в строкове платне користування земельну ділянку із земель резервного фонду Жорницької сільської ради (за межами населеного пункту) Іллінецького району Вінницької області.

В оренду передається земельна ділянка площею 12,7480 га, кадастровий номер 0521282400:03:000:0626 (п. 2 Договору).

Договір укладено на 25 років з моменту укладання.

Орендна плата вноситься орендарем у грошовій формі в розмірі 4% від нормативної грошової оцінки земельної ділянки, що становить 10761,32 грн. за 1 рік.

Відповідно до акту передавання-приймання орендованої земельної ділянки від 17.10.2014, орендодавець передає земельну ділянку за кадастровим номером 0521282400:03:000:0626, площею 12,7480 га розташовану на території Жорницької сільської ради Іллінецького району, а орендар приймає вищевказану земельну ділянку.

Згідно витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового майна від 28.10.2014 № 28688145 за орендарем ( ОСОБА_1 ) зареєстровано земельну ділянку за кадастровим номером 0521282400:03:000:0626, площею 12,7480 га, розташовану на території Жорницької сільської ради Іллінецького району для ведення фермерського господарства.

За змістом акту передавання-приймання орендованої земельної ділянки від 25.11.2014 ОСОБА_1 передає земельну ділянку за кадастровим номером 0521282400:03:000:0626 площею 12,7480 га розташовану на території Жорницької сільської ради (за межами населеного пункту) Іллінецького району Вінницької області, а ФГ "КАІР" приймає вищевказану земельну ділянку.

17.10.2014 між Головним управлінням Держземагентства у Вінницькій області (далі- орендодавець) та ОСОБА_1 (далі- рендар) укладено договір оренди землі № 788 (далі- Договір).

Пунктом 1 Договору визначено, що орендодавець надає, а орендар приймає в строкове платне користування земельну ділянку із земель резервного фонду Жорницької сільської ради (за межами населеного пункту) Іллінецького району Вінницької області.

В оренду передається земельна ділянка площею 9,0343 га, за кадастровим номером 0521282400:03:000:0643 (п. 2 Договору).

Договір укладено на 25 років з моменту укладання.

Орендна плата вноситься орендарем у грошовій формі в розмірі 4% від нормативної грошової оцінки земельної ділянки, що становить 6544,08 грн. за 1 рік.

Відповідно до акту передавання-приймання орендованої земельної ділянки від 17.10.2014, орендодавець передає земельну ділянку за кадастровим номером 0521282400:03:000:0643, площею 9,0343 га розташовану на території Жорницької сільської ради Іллінецького району, а орендар приймає вищевказану земельну ділянку.

Згідно витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового майна від 28.10.2014 № 28677963 за орендарем ( ОСОБА_1 ) зареєстровано земельну ділянку за кадастровим номером 0521282400:03:000:0643, площею 9,0343 га, розташовану на території Жорницької сільської ради Іллінецького району для ведення фермерського господарства.

Відповідно до акта передавання-приймання орендованої земельної ділянки від 25.11.2014 ОСОБА_1 передає земельну ділянку за кадастровим номером 0521282400:03:000:0643 площею 9,0343 га розташовану на території Жорницької сільської ради (за межами населеного пункту) Іллінецького району Вінницької області, а ФГ "КАІР" приймає вищевказану земельну ділянку.

17.10.2014 між Головним управлінням Держземагентства у Вінницькій області (далі - орендодавець) та ОСОБА_1 (далі - орендар) укладено договір оренди землі № 789 (далі - Договір).

Пунктом 1 Договору визначено, що Орендодавець надає, а орендар приймає в строкове платне користування земельну ділянку із земель резервного фонду Жорницької сільської ради (за межами населеного пункту) Іллінецького району Вінницької області.

В оренду передається земельна ділянка площею 21,6310 га, кадастровий номер 0521282400:03:000:0633 (п. 2 Договору).

Договір укладено на 25 років з моменту укладання.

Орендна плата вноситься орендарем у грошовій формі в розмірі 4% від нормативної грошової оцінки земельної ділянки, що становить 14070,32 грн. за 1 рік.

Відповідно до акту передавання-приймання орендованої земельної ділянки від 17.10.2014, орендодавець передає земельну ділянку за кадастровим номером 0521282400:03:000:0633, площею 21,6310 га розташовану на території Жорницької сільської ради Іллінецького району, а орендар приймає вищевказану земельну ділянку.

Згідно витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового майна від 28.10.2014 № 28701034 за орендарем ( ОСОБА_1 ) зареєстровано земельну ділянку за кадастровим номером 0521282400:03:000:0633, площею 21,6310 га, розташовану на території Жорницької сільської ради Іллінецького району для ведення фермерського господарства.

Відповідно до акту передавання-приймання орендованої земельної ділянки від 25.11.2014 ОСОБА_1 передає земельну ділянку за кадастровим номером 0521282400:03:000:0633 площею 21,6310 га розташовану на території Жорницької сільської ради (за межами населеного пункту) Іллінецького району Вінницької області, а ФГ "КАІР" приймає вищевказану земельну ділянку.

17.10.2014 між Головним управлінням Держземагентства у Вінницькій області (далі -орендодавець) та ОСОБА_1 ( далі - орендар) укладено договір оренди землі № 790 (далі - Договір).

Пунктом 1 Договору визначено, що орендодавець надає, а орендар приймає в строкове платне користування земельну ділянку із земель резервного фонду Жорницької сільської ради (за межами населеного пункту) Іллінецького району Вінницької області.

В оренду передається земельна ділянка площею 10,6784 га, кадастровий номер 0521282400:03:000:0642 (п. 2 Договору).

Договір укладено на 25 років з моменту укладання.

Орендна плата вноситься орендарем у грошовій формі в розмірі 4% від нормативної грошової оцінки земельної ділянки, що становить 7802,96 грн. за 1 рік.

Відповідно до акту передавання-приймання орендованої земельної ділянки від 17.10.2014, орендодавець передає земельну ділянку за кадастровим номером 0521282400:03:000:0642, площею 10,6784 га розташовану на території Жорницької сільської ради Іллінецького району, а орендар приймає вищевказану земельну ділянку.

Згідно витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового майна від 28.10.2014 № 28683340 за орендарем ( ОСОБА_1 ) зареєстровано земельну ділянку за кадастровим номером 0521282400:03:000:0642, площею 10,6784 га, розташовану на території Жорницької сільської ради Іллінецького району для ведення фермерського господарства.

Відповідно до акту передавання-приймання орендованої земельної ділянки від 25.11.2014 ОСОБА_1 передає земельну ділянку за кадастровим номером 0521282400:03:000:0642 площею 10,6784 га розташовану на території Жорницької сільської ради (за межами населеного пункту) Іллінецького району Вінницької області, а ФГ "КАІР" приймає вищевказану земельну ділянку.

17.10.2014 між Головним управлінням Держземагентства у Вінницькій області (далі - орендодавець) та ОСОБА_1 (далі - орендар) укладено договір оренди землі № 791 (далі - Договір).

Пунктом 1 Договору визначено, що орендодавець надає, а орендар приймає в строкове платне користування земельну ділянку із земель резервного фонду Жорницької сільської ради (за межами населеного пункту) Іллінецького району Вінницької області.

В оренду передається земельна ділянка площею 14,3475 га, кадастровий номер 0521282400:03:000:0628 (п. 2 Договору).

Договір укладено на 25 років з моменту укладання.

Орендна плата вноситься орендарем у грошовій формі в розмірі 4% від нормативної грошової оцінки земельної ділянки, що становить 10913,48 грн. за 1 рік.

Відповідно до акту передавання-приймання орендованої земельної ділянки від 17.10.2014, орендодавець передає земельну ділянку за кадастровим номером 0521282400:03:000:0628, площею 14,3475 га розташовану на території Жорницької сільської ради Іллінецького району, а орендар приймає вищевказану земельну ділянку.

Згідно витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового майна від 28.10.2014 № 28692676 за орендарем ( ОСОБА_1 ) зареєстровано земельну ділянку кадастровий номер 0521282400:03:000:0628, площею 14,3475 га, розташовану на території Жорницької сільської ради Іллінецького району для ведення фермерського господарства.

Відповідно до акту передавання-приймання орендованої земельної ділянки від 25.11.2014 ОСОБА_1 передає земельну ділянку за кадастровим номером 0521282400:03:000:0628 площею 14,3475 га розташовану на території Жорницької сільської ради (за межами населеного пункту) Іллінецького району Вінницької області, а ФГ "КАІР" приймає вищевказану земельну ділянку.

25.11.2014 створено та зареєстровано ФГ "КАІР" (код ЄДРПОУ 39510544) за адресою вул. Кірова, 116, м. Іллінці, Іллінецький район, Вінницька область.

Засновником ФГ "КАІР" є ОСОБА_1 , який є головою господарства та власником статутного капіталу 2 000 000,00 грн.

Ст. 6 Розділу ІІ Статуту ФГ "КАІР" передбачено, що землі фермерського господарства складаються із:

-земельної ділянки, що належить на праві власності або на праві постійного користування господарству як юридичній особі;

-земельних ділянок, що належать громадянам-членам фермерського господарства на праві приватної власності;

-земельної ділянки, що використовується фермерським господарством на умовах оренди;

-земельних ділянок наданих членам фермерського господарства для ведення фермерського господарства.

Права володіння та користування земельними ділянками, які знаходяться у власності членів фермерського господарства, здійснює фермерське господарство.

15.04.2021 відповідачем прийнято податкові повідомлення-рішення, які в подальшому оскаржені позивачем до суду.

Приймаючи оскаржуване рішення, суд першої інстанції виходив із того, що оскільки орендарем земельних ділянок є фізична особа ОСОБА_1 , то саме на нього покладено обов`язок сплати орендної плати відповідно до укладеного ним договору оренди землі.

Переглядаючи оскаржуване судове рішення в межах доводів та вимог апеляційної скарги, перевіряючи дотримання судом першої інстанцій норм процесуального права при встановленні фактичних обставин у справі та правильність застосування ним норм матеріального права, колегія суддів виходить із наступного.

За змістом підпунктів 14.1.136, 14.1.73 пункту 14.1 статті 14 Податкового Кодексу України (далі ПК України) орендна плата за земельні ділянки державної і комунальної власності-це обов`язковий платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою; землекористувачі - юридичні та фізичні особи (резиденти і нерезиденти), яким відповідно до закону надані у користування земельні ділянки державної та комунальної власності, у тому числі на умовах оренди.

Згідно абзацу першим пункту 287.1 статті 287 ПК України власники землі та землекористувачі сплачують плату за землю з дня виникнення права власності або права користування земельною ділянкою.

У пункті 288.1, 288.2, 288.3 статті 288 ПК України закріплено, що підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди земельної ділянки. Платником орендної плати є орендар земельної ділянки. Об`єктом оподаткування є земельна ділянка, надана в оренду.

За правилами статей 125, 126 Земельного кодексу України право власності на земельну ділянку, а також право постійного користування та право оренди земельної ділянки виникають з моменту державної реєстрації цих прав та оформлюється відповідно до Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень".

Частиною другою статті 16 Закону України від 06 жовтня 1998 року № 161-XIV "Про оренду землі" передбачено, що укладення договору оренди земельної ділянки із земель державної або комунальної власності здійснюється на підставі рішення відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування - орендодавця, прийнятого у порядку, передбаченому Земельним кодексом України, або за результатами аукціону.

Частинами першою, другою статті 21 вказаного Закону визначено, що орендна плата за землю - це платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою згідно з договором оренди землі. Розмір, умови і строки внесення орендної плати за землю встановлюються за згодою сторін у договорі оренди (крім строків внесення орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, які встановлюються відповідно до Податкового кодексу України).

Аналіз вищенаведених правових норм дає суду підстави для висновку про те, що орендна плата за земельні ділянки державної та комунальної власності сплачується орендарем з дня виникнення права користування земельною ділянкою, тобто з дня державної реєстрації права оренди відповідно до договору оренди земельної ділянки. Сплата орендної плати є обов`язком орендаря, яке кореспондується з його правом користування земельною ділянкою.

Правові, економічні та соціальні засади створення та діяльності фермерських господарств як прогресивної форми підприємницької діяльності громадян у галузі сільського господарства України визначає Закон України від 19 червня 2003 року № 973-IV "Про фермерське господарство" (далі - Закон № 973-IV).

Згідно з частиною першою статті 5 Закону № 973-IV право на створення фермерського господарства має кожний дієздатний громадянин України, який досяг 18-річного віку та виявив бажання створити фермерське господарство.

Надання земельних ділянок державної та комунальної власності у власність або користування для ведення фермерського господарства здійснюється в порядку, передбаченому Земельним кодексом України (частина перша статті 7 Закону № 973-IV).

Відповідно до статті 8 Закону № 973-IV фермерське господарство підлягає державній реєстрації у порядку, встановленому законом для державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, за умови набуття громадянином України або кількома громадянами України, які виявили бажання створити фермерське господарство, права власності або користування земельною ділянкою.

Отже, можливість реалізації громадянином права на створення фермерського господарства безпосередньо пов`язана з наданням (передачею) такій фізичній особі земельних ділянок для ведення фермерського господарства, що є обов`язковою умовою для державної реєстрації фермерського господарства.

Статтею 12 цього Закону врегульовано, що землі фермерського господарства можуть складатися із: земельної ділянки, що належить на праві власності фермерському господарству як юридичній особі; земельних ділянок, що належать громадянам-членам фермерського господарства на праві приватної власності; земельної ділянки, що використовується фермерським господарством на умовах оренди. Права володіння та користування земельними ділянками, які знаходяться у власності членів фермерського господарства, здійснює фермерське господарство.

Встановлюючи, що землі фермерського господарства можуть складатися із земельної ділянки, що використовується фермерським господарством на умовах оренди, Закон № 973-IV при цьому не встановлює будь-яких виключень щодо правового регулювання оренди земельної ділянки. Не встановлює цей Закон і такі наслідки, як набуття фермерським господарством права оренди земельної ділянки, яка була надана громадянину для створення фермерського господарства, в силу факту державної реєстрації фермерського господарства.

Відповідно до правової позиції Верховного Суду у складі колегії суддів судової палати з розгляду справ щодо податків, зборів та інших обов`язкових платежів Касаційного адміністративного суду, викладеної в постанові від 18 червня 2021 року по справі № 400/1730/19 у правовідносинах з орендної плати за землі державної та комунальної власності, які були надані фізичній особі для створення фермерського господарства: податковий обов`язок щодо сплати орендної плати у таких правовідносинах лежить на орендарі земельної ділянки, який визначений в договорі оренди земельної ділянки і право користування земельною ділянкою якого зареєстровано в державному реєстрі речових прав. Податковий обов`язок щодо сплати орендної плати за землі державної та комунальної власності виникає у фермерського господарства, для створення якого фізичній особі була надана земельна ділянка, після переходу до нього прав орендаря в установленому законом порядку.

Аналогічна правова позиція викладена і в постановах Верховного Суду від 28 серпня 2018 року у справі № 803/3798/16, від 13 вересня 2019 по справі №120/4362/18-а, від 08 липня 2021 року у справі № 120/3966/19-а, від 14 липня 2021 року у справі №821/488/18.

У справі яка розглядається судом з`ясовано, що, хоча земельні ділянки за кадастровими номерами: 0521282400:03:000:0629, 0521282400:03:000:0626, 0521282400:03:000:0643, 0521282400:03:000:0633, 0521282400:03:000:0642, 0521282400:03:000:0628, станом на 2021 рік перебували у фактичному користуванні фермерського господарства "КАІР", позивач не оформив належним чином передачу земельної ділянки цьому фермерському господарству як землекористувачу.

Отже, зважаючи на те, що орендарем вищезазначених земельних ділянок є фізична особа ОСОБА_1 , колегія суддів вважає, що суд першої інстанцій дійшов правильного висновку, що саме на позивача відповідно до пункту 288.2 статті 288 ПК України покладено обов`язок щодо сплати орендної плати згідно з договором оренди землі.

Та обставина, що використання земельних ділянок відбувається через фермерське господарство не змінює статусу позивача як орендаря земельної ділянки та не звільняє останнього від визначеного чинним законодавством обов`язку сплачувати орендну плату.

Стосовно посилання позивача в апеляційній скарзі на рішення Верховного Суду у справах №927/79/19, №348/992/16-ц, №606/2032/16-ц, №677/1865/16-ц, 574/381/17-ц, №628/778/18, №922/538/19, №320/5724/17, №179/1043/16-ц, то колегія суддів звертає увагу на те, що останні стосуються інших правовідносин ніж ті, які є предметом розгляду у даній справі.

Враховуючи вищевикладене, колегія суддів приходить до висновку, що прийняті податкові повідомлення-рішення про донарахування сум орендної плати за земельні ділянки відповідають вимогам чинного законодавства, тому підстави для їх скасування відсутні.

Відповідно до ст.242 КАС України рішення суду повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з`ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні, з наданням оцінки всім аргументам учасників справи. Судове рішення має відповідати завданню адміністративного судочинства, визначеному цим Кодексом.

Колегія суддів також враховує позицію Європейського суду з прав людини (в аспекті оцінки аргументів учасників справи у касаційному провадженні), сформовану, зокрема у справах "Салов проти України" (заява № 65518/01; пункт 89), "Проніна проти України" (заява № 63566/00; пункт 23) та "Серявін та інші проти України" (заява № 4909/04; пункт 58): принцип, пов`язаний з належним здійсненням правосуддя, передбачає, що у рішеннях судів та інших органів з вирішення спорів мають бути належним чином зазначені підстави, на яких вони ґрунтуються; хоча пункт 1 статті 6 Конвенції зобов`язує суди обґрунтовувати свої рішення, його не можна тлумачити як такий, що вимагає детальної відповіді на кожен аргумент; міра, до якої суд має виконати обов`язок щодо обґрунтування рішення, може бути різною в залежності від характеру рішення.

Підсумовуючи викладене, колегія суддів приходить до висновку, що суд першої інстанції при вирішенні даного публічно-правового спору правильно встановив фактичні обставини справи та надав їм належну правову оцінку, а доводи апеляційної скарги висновків суду першої інстанції не спростовують та не дають правових підстав для скасування оскаржуваного судового рішення.

Згідно з п. 1 ч. 1 ст. 315 КАС України за наслідками розгляду апеляційної скарги на судове рішення суду першої інстанції суд апеляційної інстанції має право залишити апеляційну скаргу без задоволення, а судове рішення - без змін.

Відповідно до ст. 316 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду-без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

За таких підстав апеляційна скарга підлягає залишенню без задоволення, а рішення суду першої інстанції - без змін.

Керуючись ст.ст. 242, 243, 250, 311, 315, 316, 321, 322, 325, 329 КАС України, суд

П О С Т А Н О В И В :

апеляційну скаргу ОСОБА_1 залишити без задоволення, а рішення Вінницького окружного адміністративного суду від 08 жовтня 2021 року - без змін.

Постанова суду набирає законної сили з дати її прийняття та оскарженню не підлягає.

Головуючий Граб Л.С. Судді Смілянець Е. С. Сторчак В. Ю.

СудСьомий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення12.01.2022
Оприлюднено17.01.2022
Номер документу102534503
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —120/8679/21-а

Ухвала від 14.02.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Шишов О.О.

Постанова від 12.01.2022

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Граб Л.С.

Ухвала від 30.11.2021

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Граб Л.С.

Ухвала від 30.11.2021

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Граб Л.С.

Рішення від 08.10.2021

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Дмитришена Руслана Миколаївна

Ухвала від 03.08.2021

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Дмитришена Руслана Миколаївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні