Постанова
від 22.06.2010 по справі 3331/10/2070
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Харківської окружн ий адміністративний суд

61004 м. Харків, вул. Мар'їнська, 18- Б-3

ПОСТАНОВА

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

22.06.2010 р. № 2а -3331/10/2070

Харківської окружни й адміністративний суд

у складі головуючого судді Мар'єнко Л.М.

при секретарі судового зас ідання Ус Л.М.

за участю:

представника позивача - Заварза Т.В.,

представника відповідача - Пєшикова О.В.,

розглянувши у відкритому с удовому засіданні у приміщен ні суду справу за адміністра тивним позовом

Товариства з обмеженою ві дповідальністю "Агрофірма "А венга" в особі ліквідатора Тоцької

до Харківської об"єднано ї державної податкової інспе кції, начальника Харківськ ої об"єднаної державної под аткової інспекції Угровец ького О.П.

про визнання протиправними ді й та скасування наказу,-

В С Т А Н О В И В:

Позивач, товариство з об меженою відповідальністю "Аг рофірма "Авенга" в особі лікві датора Тоцької, звернувс я до Харківської окружно го адміністративного суду з позовом до Харківської о б'єднаної державної податков ої інспекції, в якому просили суд, з урахуванням уточнених позовних вимог:

- визнати протиправними дії Харківської об'єднаної д ержавної податкової інспекц ії з призначення 23.03.2010 року поза планової виїзної перевірки Т ОВ "Агрофірма "Авенга";

- визнати протиправним дії н ачальника ХОДПІ Угровецьк ого О.П. з призначення 23.03.2010 ро ку позапланової виїзної пере вірки ТОВ "Агрофірма "Авенга";

- визнати протиправним та ск асувати наказ № 204 від 23.03.2010 року "Про проведення позапланової виїзної перевірки ТОВ "Агроф ірма "Авенга".

В обґрунтування позовних в имог позивач зазначила, що 25.01.2 010 року постановою господарсь кого суду Харківської област і по справі № Б-39/187-09 ТОВ "Агрофір ма "Авенга" визнано банкрутом та відкрито ліквідаційну пр оцедуру. 23.03.2010 року Харківськ ої ОДПІ видано наказ № 204 на п роведення позапланової виїз ної перевірки ТОВ "Агрофірма "Авенга". При цьому Харківсь кої об'єднана державна пода ткова інспекція не зверталас ь до суду за дозволом на прове дення позапланової виїзної п еревірки ТОВ «Агрофірма «Аве нга». Наказ № 204 на проведення п озапланової виїзної перевір ки ТОВ «Агрофірма «Авенга» є третім, при цьому всі накази в идані з одних і тих же підстав . Так, Харківської об' єдн аною податковою інспекцією б уло видано накази № 71 та № 811 на п роведення позапланової виїз ної перевірки ТОВ «Агрофірма «Авенга» і виписано направл ення на підставі цих наказів . Під час проведення позаплан ової виїзної перевірки за на казом № 71 ХОДПІ не зверталася до Тоцької, як до ліквідат ора ТОВ «Агрофірма «Авенга», з вимогою надання документи , необхідні для проведення пе ревірки дотримання боржнико м вимог податкового та валют ного законодавства, а під час виїзду працівників ХОДПІ за адресою місцезнаходження лі квідатора ТОВ «Агрофірма «Ав енга» Тоцької була відсу тня, про що складено акт від 10.02 .2010 року № 23/234-33368836. Таким чином, лік відатор ТОВ "Агрофірма "Авенг а" вважає, що дії Харківсько ї об' єднаної державної по даткової інспекції вчинені в супереч критеріям, передбаче ним ч.3 ст.2 КАС України, тому їх слід визнати протиправними.

Відповідач проти позову за перечував, від в.о. начальника ХОДПІ Дульцевої В.О. до су ду надано заперечення проти позову, які обгрунтовано тим , що Харківської об'єднана державна податкова інспекці я діяла в межах повноважень о рганів державної податкової служби України та у визначен ий законодавством спосіб, ви моги ст.19 Конституції України були дотримані. З метою прове дення позапланової виїзної п еревірки позивача йому напра влено листи щодо надання нео бхідних документів. Лист ХОД ПІ від 18.11.2009 року отримано Тоц ької, проте відповіді та до кументи не надано до теперіш нього часу. ХОДПІ вжито заход и щодо проведення позапланов ої виїзної перевірки ТОВ "Агр офірма "Авенга": 08.12.2009 року видан о наказ № 811 та направлення № 779 н а проведення перевірки, прот е під час виїзду за адресою су бєкта господарювання, предст авників встановлено не було, про що складено акт. 08.02.2010 року в идано наказ № 71 та складено на правлення № 60 на проведення по запланової виїзної перевірк и ТОВ "Агрофірма "Авенга" відпо відно до вимог п. 6 ч. 6 ст. 11-1 Закон у України "Про державну подат кову службу в Україні". Під час виїзду працівників ХОДПІ за адресою місцезнаходження лі квідатора позивача Тоцько ї була відсутня, про що скла дено акт від 10.02.2010 року. 23.03.2010 року ХОДПІ видано наказ № 204 та напр авлення № 165 на проведення поз апланової виїзної перевірки ТОВ "Агрофірма "Авенга" відпов ідно до вимог п. 6 ч. 6 ст. 11-1 Закону України "Про державну податк ову службу в Україні", які 24.03.2010 р оку вручено Тоцької, а так ож вручено листи щодо наданн я для перевірки документів. П роте під час виїзду працівни ків ХОДПІ для проведення пер евірки 25.03.2010 року ліквідатор Тоцької відмовила у допуск у до перевірки та в наданні до кументів.

У судовому засіданні предс тавник позивача позовні вимо ги підтримала.

Представник відповідача п роти позову заперечував з пі дстав, зазначених у заперече ннях.

Суд, заслухавши представни ків сторін, дослідивши матер іали справи, оцінивши докази в їх сукупності, прийшов до ви сновку про відмову в задовол енні позову, виходячи з насту пного.

Судом встановлено, що поста новою Господарського суду Ха рківської області від 25.01.2010 у сп раві № Б-39/187-09 (а.с.6-8) товариство з о бмеженою відповідальністю "А грофірма "Авенга", зареєстров ане 25.04.2005 Харківської район ною державною адміністраціє ю, код ЄДРПОУ 33368836, визнано банкр утом та було відкрито ліквід аційну процедуру. Ліквідатор ом боржника було призначено арбітражного керуючого То цької.

Товариство з обмеженою від повідальністю "Агрофірма "Ав енга" знаходиться на податко вому обліку в Харківської об' єднаній державній пода тковій інспекції.

Харківської ОДПІ на адре су ТОВ "Агрофірма "Авенга" та а рбітражного керуючого ТОВ "А грофірма "Авенга" Тоцької були надіслані листи від 20.10.2009 року № 15479/10/23-418/3399 (а.с.41) та від 18.11.2009 ро ку №16914/10/23-418/3945 (а.с.42) відповідно з пр оханням надати всі документи фінансово-господарської дія льності, документи податково го обліку, статистичні звіти , та місце для проведення поза планової виїзної перевірки Т ОВ "Агрофірма "Авенга" з питанн я дотримання вимог податково го, валютного та іншого закон одавства за період з 01.07.2007 по 20.10.20 09.

Харківської ОДПІ від 18.11.2009 р оку №16914/10/23-418/3945 був отриманий Т оцької 25.11.2009 року, що підтверд жується копією повідомлення про вручення поштового відп равлення (а.с.42 - зворотня сто рона).

08.12.2009 року Харківської ОД ПІ було видано направлення № 779 (а.с.44) та наказ № 811 (а.с.11) про пров едення позапланової виїзної перевірки ТОВ "Агрофірма "Аве нга" з питання дотримання вим ог податкового законодавств а терміном 5 робочих днів (з 08.12.20 09 року по 14.12.2009 року).

11.12.2009 року державними податко вими ревізорами-інспекторам и Харківської ОДПІ склад ено акт №142/234/33368836 (а.с.45-46) про відсут ність ТОВ "Агрофірма "Авенга" з а юридичною адресою: Харківс ький район, с. Буди, вул. Франка , 8.

08.02.2010 року Харківської ОД ПІ було видано направлення № 60 (а.с.48) та наказ №71 (а.с.47) про пров едення позапланової виїзної перевірки ТОВ "Агрофірма "Аве нга" з питання дотримання вим ог податкового законодавств а терміном 5 робочих днів (з 09.02.20 10 року по 13.02.2010 року).

10.02.2010 року державними податко вими ревізорами-інспекторам и Харківської ОДПІ було с кладено акт №23/234-33368836 (а.с.49) про нем ожливість вручення направле ння та копії наказу на переві рку ліквідатору ТОВ "Агрофір ма "Авенга" у зв' язку із відсу тністю ліквідатора ТОВ "Агро фірма "Авенга" Тоцької за місцем проживання (АДРЕСА_1 ) під час виїзду о 18 год. 30 хв. 10.02. 2010 року.

23.03.2010 року Харківської ОД ПІ на адресу голови ліквідац ійної комісії ТОВ "Агрофірма "Авенга" Тоцької було нап равлено лист № 4946/10/23-418/944 (а.с.51) про н адання документів фінансово -господарської діяльності за значеного підприємства (бухг алтерського та податкового о бліку, статистичну звітність ), відповідно до переліку, за п еріод з 01.01.2007 року по дату надан ня відповіді для проведення позапланової виїзної переві рки з питання дотримання вим ог податкового, валютного та іншого законодавства. Також відповідач просив повідомит и місце проведення перевірки ТОВ "Агрофірма "Авенга".

Зазначений лист був отрима ний 24.03.2010 року Тоцької особ исто, що підтверджується її п ідписом (а.с.51 - зворотна стор она).

23.03.2010 року Харківської ОД ПІ було видано направлення № 165 (а.с.10) та наказ №204 (а.с.9) про пров едення позапланової виїзної перевірки ТОВ "Агрофірма "Аве нга" з питання дотримання вим ог податкового законодавств а терміном 5 робочих днів (з 25.03.20 10 року по 31.03.2010 року). Копії напра влення та наказу були отрима ні Тоцької 24.03.2010 року, що під тверджується її підписом (а.с .50).

25.03.2010 року державними податк овими ревізорами-інспектора ми Харківської ОДПІ було складено акт відмови від доп уску до перевірки ТОВ "Агрофі рма "Авенга" № 54/234-33368836 (а.с.52), відпов ідно до якого голова ліквіда ційної комісії Тоцької в ідмовилась від допуску праці вників Харківської ОДПІ до перевірки ТОВ "Агрофірма "А венга", пояснивши це тим, що дл я здійснення позапланової пе ревірки необхідне відповідн е рішення суду.

Також 25.03.2010 року державними п одатковими ревізорами-інспе кторами Харківської ОДП І було складено акт №55/234/33368836 (а.с.5 3) про ненадання документів дл я перевірки, згідно з яким жод них документів фінансово-гос подарської діяльності ТОВ "А грофірма "Авенга" за період з 0 1.01.2007 року по 25.03.2010 року не надано та місце проведення перевірк и не повідомлено.

Крім того, 25.03.2010 року державни ми податковими ревізорами-ін спекторами Харківської ОДПІ було складено акт № 56/234-3368836 про неможливість проведення перевірки ТОВ "Агрофірма "Аве нга" (а.с.54).

Відповідно до п.1 ч.1 ст.11 Закон у України “Про державну пода ткову службу в Україні” від 4 г рудня 1990 року N 509-XII (зі змінами і д оповненнями) органи державно ї податкової служби у випадк ах, в межах компетенції та у по рядку, встановлених законами України, мають право здійсню вати планові та позапланові виїзні перевірки своєчаснос ті, достовірності, повноти на рахування і сплати податків та зборів (обов'язкових плате жів), додержання валютного за конодавства юридичними особ ами, їх філіями, відділеннями , іншими відокремленими підр озділами, що не мають статусу юридичної особи, а також фізи чними особами, які мають стат ус суб'єктів підприємницької діяльності чи не мають таког о статусу, на яких згідно із за конами України покладено обо в'язок утримувати та/або спла чувати податки і збори (обов'я зкові платежі), крім Націонал ьного банку України та його у станов (далі - платники податк ів).

Підстави та порядок провед ення органами державної пода ткової служби позапланових в иїзних перевірок своєчаснос ті, достовірності, повноти на рахування та сплати податків та зборів (обов'язкових плате жів) встановлені ст.11-1 Закону У країни “Про державну податко ву службу в Україні”.

Згідно з ч.6 ст.11-1 Закону Украї ни “Про державну податкову с лужбу в Україні” позапланово ю виїзною перевіркою вважаєт ься перевірка, яка не передба чена в планах роботи органу д ержавної податкової служби і проводиться за наявності хо ча б однієї з таких обставин:

1) за наслідками перевірок і нших платників податків вияв лено факти, які свідчать про п орушення платником податків законів України про оподатк ування, валютного законодавс тва, якщо платник податків не надасть пояснення та їх доку ментальні підтвердження на о бов'язковий письмовий запит органу державної податкової служби протягом десяти робо чих днів з дня отримання запи ту;

2) платником податків не под ано в установлений строк под аткову декларацію або розрах унки, якщо їх подання передба чено законом;

3) виявлено недостовірність даних, що містяться у податко вій декларації, поданій плат ником податків, якщо платник податків не надасть пояснен ня та їх документальні підтв ердження на обов'язковий пис ьмовий запит органу державно ї податкової служби протягом десяти робочих днів з дня отр имання запиту;

4) платник податків подав у в становленому порядку скаргу про порушення законодавства посадовими особами органу д ержавної податкової служби п ід час проведення планової ч и позапланової виїзної перев ірки, в якій вимагає повного а бо часткового скасування рез ультатів відповідної переві рки;

5) у разі виникнення потреби у перевірці відомостей, отри маних від особи, яка мала прав ові відносини з платником по датків, якщо платник податкі в не надасть пояснення та їх д окументальні підтвердження на обов'язковий письмовий за пит органу державної податко вої служби протягом десяти р обочих днів з дня отримання з апиту;

6) проводиться реорганізаці я (ліквідація) підприємства;

7) стосовно платника податкі в (посадової особи платника п одатків) у порядку, встановле ному законом, податковою міл іцією заведено оперативно-ро зшукову справу, у зв'язку з чим є потреба у проведенні позап ланової виїзної перевірки фі нансово-господарської діяль ності такого платника податк ів;

8) у разі, коли вищестоящий ор ган державної податкової слу жби в порядку контролю за дос товірністю висновків нижчес тоящого органу державної под аткової служби здійснив пере вірку документів обов'язково ї звітності платника податкі в або висновків акта перевір ки, складеного нижчестоящим контролюючим органом, та вия вив їх невідповідність вимог ам законів, що призвело до нен адходження до бюджетів сум п одатків та зборів (обов'язков их платежів). Позапланова виї зна перевірка в цьому випадк у може ініціюватися вищестоя щим органом державної податк ової служби лише у тому разі, к оли стосовно посадових або с лужбових осіб нижчестоящого органу державної податкової служби, які проводили планов у або позапланову виїзну пер евірку зазначеного платника податків, розпочато службов е розслідування або порушено кримінальну справу;

9) платником подано декларац ію з від'ємним значенням з под атку на додану вартість, яке с тановить більше 100 тис. гривен ь.

Аналізом норм ст.11-1 Закону Ук раїни “Про державну податков у службу в Україні” встановл ено, що зазначена норма місти ть одночасно дві сьомих част ини.

А саме, відповідно до ч. 7 ст.11-1 Закону України “Про державн у податкову службу в Україні ” в редакції Закону України в ід 25.03.2005р. №2505-IV, позаплановими пер евірками вважаються також пе ревірки в межах повноважень податкових органів, визначен их законами України "Про заст осування реєстраторів розра хункових операцій у сфері то ргівлі, громадського харчува ння та послуг", "Про державне р егулювання виробництва і обі гу спирту етилового, коньячн ого і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів ", а в інших випадках - за рішенн ям суду.

Згідно з ч. 7 ст.11-1 Закону Украї ни “Про державну податкову с лужбу в Україні” в редакції З акону України від 12.01.2005 р. N 2322-IV, поз апланова виїзна перевірка мо же здійснюватися лише на під ставі рішення суду. Орган дер жавної податкової служби, як ий ініціює проведення позапл анової виїзної перевірки, по дає до суду письмове обґрунт ування підстав такої перевір ки та дати її початку і закінч ення, склад осіб, які будуть пр оводити таку перевірку, доку менти, які відповідно до част ини шостої цієї статті свідч ать про виникнення підстав д ля проведення такої перевірк и, інформацію про вид та кільк ість перевірок, проведених о рганами державної податково ї служби щодо суб'єкта господ арської діяльності та наслід ки таких перевірок за попере дні три роки, а також на вимогу суду - інші відомості. У розгл яді питання про надання дозв олу на проведення позапланов ої виїзної перевірки мають п раво брати участь представни ки суб'єкта господарської ді яльності. Повідомлення про м ісце, дату та час розгляду пит ання про надання дозволу на п роведення позапланової виїз ної перевірки направляється не пізніше ніж за три робочі д ні до дати такого розгляду.

Оскільки і норми Закону Укр аїни від 25.03.2005р. №2505-IV, і норми Зако ну України від 12.01.2005 р. N 2322-IV були сп рямовані на регулювання одни х і тих же правовідносин, за з агальними правилами застосу вання нормативно-правових ак тів (рішення Конституційного Суду України від 3 жовтня 1997 ро ку № 4-зп у справі про набуття ч инності Конституцією Україн и) застосуванню до спірних пр авовідносин підлягають прип иси ч. 7 ст.11-1 Закону України “Пр о державну податкову службу в Україні” в редакції Закону України від 25.03.2005 р. №2505-IV як таког о, що виданий пізніше.

Відповідно до п.1.6 Методични х рекомендацій щодо порядку взаємодії між підрозділами о рганів державної податкової служби України при організа ції та проведенні перевірок платників податків, затвердж ених наказом ДПА України від 27 травня 2008 року N 355, позапланово ю виїзною перевіркою вважаєт ься перевірка, яка не передба чена в планах роботи органу Д ПС і проводиться за наявност і обставин, визначених у стат ті 11 Закону України від 4 грудн я 1990 року "Про державну податко ву службу в Україні" та інших з аконах України, за рішенням к ерівника органу ДПС, яке офор мляється відповідним наказо м.

Статтею 1 Закону України “Пр о відновлення платоспроможн ості боржника або визнання й ого банкрутом” визначено, що банкрутство - визнана господ арським судом неспроможніст ь боржника відновити свою пл атоспроможність та задоволь нити визнані судом вимоги кр едиторів не інакше як через з астосування ліквідаційної п роцедури.

Відповідно до п.8.1 Порядку об ліку платників податків, збо рів (обов'язкових платежів), за твердженого наказом ДПА Укра їни від 19.02.1998р. №80 в редакції нака зу ДПА України від 17.11.1998 №552, заре єстрованого в Міністерстві ю стиції України 14.12.1998р. за №791/3231, (да лі - Порядок), з метою оподатку вання ліквідацією платника п одатків є ліквідація платник а податків як юридичної особ и, внаслідок якої відбуваєть ся закриття його рахунків та /або втрата статусу як платни ка податків відповідно до за конодавства.

Пунктом 8.2 Порядку передбач ено, що у зв'язку з проведенням реорганізації чи ліквідації юридичної особи органом дер жавної податкової служби при ймається рішення про проведе ння позапланової виїзної пер евірки платника податків, як ий перебуває на обліку в тако му органі, у разі одержання хо ча б одного з таких документі в (відомостей):

- заяви за формою N 8-ОПП (додат ок 8) від платника податків;

- відомостей державного реє стратора про внесення до Єди ного державного реєстру запи су про рішення засновників (у часників) юридичної особи, уп овноваженого ними органу про реорганізацію чи ліквідацію юридичної особи;

- відомостей з Єдиного держа вного реєстру чи ЄДРПОУ, пові домлення органу державної ре єстрації про закриття відокр емленого підрозділу;

- судових рішень або відомос тей з Єдиного державного реє стру, іншої інформації щодо п рийняття судом рішень про по рушення провадження у справі про банкрутство чи визнання банкрутом платника податків , порушення справи або прийня ття рішення судом про припин ення юридичної особи, визнан ня недійсною державної реєст рації чи установчих документ ів платника податків, зміну м ети установи, реорганізацію платника податків.

Таким чином, відповідач був наділений самостійними повн оваженнями щодо прийняття рі шення про проведення позапла нової виїзної перевірки діял ьності позивача. Позапланова виїзна перевірка ТОВ "Агрофі рма "Авенга" була призначена п ісля отримання 15.10.2009 відповіда чем від державного реєстрато ра відомостей з Єдиного держ авного реєстру про внесення судового рішення про порушен ня провадження у справі про б анкрутство юридичної особи - ТОВ "Агрофірма "Авенга", що виз начено п.6 ч.6 ст.11-1 Закону Україн и “Про державну податкову сл ужбу в Україні” як підстава д ля проведення позапланової в иїзної перевірки.

Твердження Тоцької про те, що Харківської об'єдн ана державна податкова інспе кція жодного разу не звертал ась до неї як до ліквідатора Т ОВ "Агрофірма "Авенга", з вимог ою надання документів, необх ідних для проведення перевір ки дотримання боржником вимо г податкового та валютного з аконодавства спростовуєтьс я матеріалами справи. Зокрем а, Харківської ОДПІ на адр есу арбітражного керуючого Т ОВ "Агрофірма "Авенга" Тоцьк ої було направлено лист від 18.11.2009 №16914/10/23-418/3945 з проханням надати всі документи фінансово-гос подарської діяльності, докум енти податкового обліку, ста тистичні звіти, та місце для п роведення позапланової виїз ної перевірки ТОВ "Агрофірма "Авенга" з питання дотримання вимог податкового, валютног о та іншого законодавства за період з 01.07.2007 по 20.10.2009. Вказаний л ист Харківської ОДПІ був отриманий Тоцької 25.11.2009, що підтверджується копією пові домлення про вручення поштов ого відправлення.

Посилання позивача на пору шення відповідачем вимог п.1.17 Методичних рекомендацій щод о порядку взаємодії між підр озділами органів державної п одаткової служби України при організації та проведенні п еревірок платників податків , затверджених наказом ДПА Ук раїни від 27 травня 2008 року N 355, а с аме, відсутність зазначення у оскаржуваному наказі Хар ківської ОДПІ №71 від 08.02.2010 при чин зміни термінів проведенн я перевірки суд не бере до ув аги, оскільки вказане не спро стовує правомірності призна чення позапланової виїзної п еревірки платника податків - ТОВ "Агрофірма "Авенга" - за ная вності підстави, передбачено ї законом.

Згідно з ч. 8 ст. 11-1 Закону Укра їни “Про державну податкову службу в Україні”, позаплано ва виїзна перевірка здійснює ться на підставі виникнення обставин, викладених у цій ст атті, за рішенням керівника п одаткового органу, яке оформ ляється наказом.

Враховуючи наведене, довод и позивача щодо наявності рі шення Харківської окруж ного адміністративного суду від 18.05.2010 року про надання судо м дозволу на проведення поза планової виїзної перевірки п озивача як підставу для визн ання неправомірними дій відп овідача з призначення та про ведення ХОДПІ позапланової п еревірки судом не беруться д о уваги, оскільки, як вбачаєть ся з копії постанови Харків ської окружного адміністр ативного суду від 18.05.2010 року, з п озовом про надання дозволу н а проведення позапланової ви їзної перевірки ХОДПІ зверну лася після того, як позивач в о собі ліквідатора ТОВ "Агрофі рма "Авенга" Тоцької відмо вила 25.03.2010 року ХОДПІ у проведен ні перевірки на підставі нап равлення №165 та наказу №204 про п роведення позапланової виїз ної перевірки ТОВ "Агрофірма "Авенга", що і стало, зокрема, пі дставою для звернення ХОДПІ до суду з позовом про надання судом дозволу на проведення перевірки.

Інших обставин, які б свідчи ли про протиправність дій по садових осіб Харківської об'єднаної державної податк ової інспекції з призначення та проведення позапланової виїзної перевірки ТОВ "Агроф ірма "Авенга", позивачем не нав едено.

Відповідно до ч. 2 ст. 19 Консти туції України органи державн ої влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов' язані діяти ли ше на підставі, в межах повнов ажень та у спосіб, що передбач ені Конституцією та законами України.

Згідно ч. 3 ст. 2 КАС України, у справах щодо оскарження ріш ень, дій чи бездіяльності суб ' єктів владних повноважень адміністративні суди переві ряють, чи прийняті (вчинені) во ни: 1) на підставі, у межах повно важень та у спосіб, що передба чені Конституцією (254к/96-ВР) та з аконами України; 2) з використа нням повноваження з метою, з я кою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахув анням усіх обставин, що мають значення для прийняття ріше ння (вчинення дії); 4) безсторон ньо (неупереджено); 5) добросов існо; 6) розсудливо; 7) з дотриман ням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправ едливій дискримінації; 8) проп орційно, зокрема з дотриманн ям необхідного балансу між б удь-якими несприятливими нас лідками для прав, свобод, інте ресів особи та цілями, на дося гнення яких спрямоване це рі шення (дія); 9) з урахуванням пра ва особи на участь у процесі п рийняття рішення; 10) своєчасно , тобто протягом розумного ст року.

Враховуючи викладене, суд д ійшов висновку, що, видаючи на каз від 23.03.2010 № 204 про проведення позапланової виїзної переві рки ТОВ "Агрофірма "Авенга", Х арківської ОДПІ керувалас ь приписами Закону України “ Про державну податкову служб у в Україні” та положеннями П орядку обліку платників пода тків, зборів (обов'язкових пла тежів), затвердженого наказо м ДПА України від 19.02.1998р. № 80 в ред акції наказу ДПА України від 17.11.1998 № 552, зареєстрованого в Мін істерстві юстиції України 14.12 .1998р. за № 791/3231.

Дії ХОДПІ та начальника ХОД ПІ Угровецького О.П. з при значення 23.03.2010 року позапланов ої виїзної перевірки вчинені з дотриманням вимог Закону У країни “Про державну податко ву службу в Україні”, ч. 2 ст. 19 Ко нституції України, а наказ пр о проведення позапланової ви їзної перевірки ТОВ "Агрофір ма "Авенга" з питання дотриман ня вимог податкового законод авства від 23.03.2010 № 204 відповідає в имогам, встановленим ч. 3 ст. 2 КА С України щодо рішення суб'єк та владних повноважень, тому є законним і не підлягає скас уванню.

Враховуючи вищенаведене, с уд прийшов до висновку, що поз овні вимоги є необґрунтовани ми та такими, що не підлягають задоволенню.

Згідно ст. 94 КАС України, у ра зі відмови у задоволенні поз ову, понесені позивачем судо ві витрати з відповідача не п рисуджуються.

Керуючись Законом України “Про державну податкову слу жбу в Україні”, Порядком облі ку платників податків, зборі в (обов'язкових платежів), затв ердженим наказом ДПА України від 19.02.1998р. №80 в редакції наказу ДПА України від 17.11.1998 №552, зареєст рованим в Міністерстві юстиц ії України 14.12.1998р. за №791/3231, ст.ст. 2, 4 , 7, 11, 69-71, 86, 94, ч.1 ст.158, 160-163, 186 Кодексу адмі ністративного судочинства У країни, суд, -

П О С Т А Н О В И В:

У задоволенні адмініст ративного позову Товариства з обмеженою відповідальніст ю "Агрофірма "Авенга" в особі л іквідатора Тоцької до Харківської об"єднаної дер жавної податкової інспекції , начальника Харківської об"єднаної державної податк ової інспекції про визнання протиправними дій Харківс ької об"єднаної державної п одаткової інспекції з призна чення 23.03.2010 року позапланової в иїзної перевірки, визнання п ротиправними дій начальника ХОДПІ Угровецького О.П. з призначення 23.03.2010 року позапл анової виїзної перевірки, ви знання протиправним та скасу вання наказу № 204 від 23.03.2010 року "П ро проведення позапланової в иїзної перевірки" - відмов ити.

Постанова набирає законн ої сили після закінчення стр оку подання заяви про апеляц ійне оскарження, якщо таку за яву не було подано. Якщо було п одано заяву про апеляційне о скарження, але апеляційна ск арга не була подана в строк, по станова набирає законної сил и після закінчення цього стр оку. У разі подання апеляційн ої скарги постанова, якщо її н е скасовано, набирає законно ї сили після закінчення апел яційного розгляду справи.

Постанова може бути о скаржена в апеляційному поря дку до Харківської апеля ційного адміністративного с уду через Харківської ок ружний адміністративний суд шляхом подачі заяви про апел яційне оскарження протягом д есяти днів з дня її проголоше ння, а в разі складення постан ови у повному обсязі відпові дно до статті 160 цього Кодексу - з дня складення в повному об сязі. Якщо постанову було про голошено у відсутності особи , яка бере участь у справі, то с трок подання заяви про апеля ційне оскарження обчислюєть ся з дня отримання нею копії п останови. Апеляційна скарга на постанову суду першої інс танції подається протягом дв адцяти днів після подання за яви про апеляційне оскарженн я.

Постанова у повному обсязі виготовлена 25 червня 2010 року.

Суддя Мар'єнко Л.М.

СудХарківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення22.06.2010
Оприлюднено05.08.2010
Номер документу10265721
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —3331/10/2070

Ухвала від 26.03.2010

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Мар'єнко Л.М.

Ухвала від 11.05.2010

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Мар'єнко Л.М.

Ухвала від 27.05.2010

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Мар'єнко Л.М.

Ухвала від 26.03.2010

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Мар'єнко Л.М.

Постанова від 22.06.2010

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Мар'єнко Л.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні