Рішення
від 12.01.2022 по справі 443/164/17
ЖИДАЧІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа №443/164/17

Провадження №2-а/443/1/22

РІШЕННЯ

іменем України

12 січня 2022 рокуЖидачівський районний суд Львівської області в складі:

головуючого - судді Сливки С.І.,

за участю секретаря Кушнір М.І.,

представника позивача Шевчука Д.О.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м.Жидачеві зам правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Ходорівської міської ради Львівської області про визнання протиправною відмову суб`єкта владних повноважень та зобов`язання вчинити певні дії ,

встановив:

позивач звернулася до суду з адміністративним позовом , в якому просить визнати протиправною бездіяльність суб`єкта владних повноважень - Ходорівської міської ради щодо не зняття з реєстрації місця проживання осіб та зобов`язати Ходорівську міську раду зняти з реєстрації місця проживання в будинку АДРЕСА_1 сторонніх осіб.

В обґрунтування заявленого позову позивач покликається на те, що згідно договору купівлі-продажу житлового будинку АДРЕСА_1 від 04.11.2004 року, посвідченого державним нотаріусом Ходорівської державної нотаріальної контори Подвацятник І.М., нею було придбано будинок у ОСОБА_2 . Стверджує, що на момент купівлі - продажу житлового будинку року їй не було відомо про зареєстрованих у цьому будинку сторонніх осіб. У 2016 році позивач звернулася за довідкою з місця проживання до Чорноострівської сільської ради Жидачівського району Львівської області та отримала довідки про те, що крім позивачки та її дітей у житловому будинку зареєстровані п`ять невідомих їй людей, а саме: ОСОБА_3 , 1981 року народження, ОСОБА_4 , 1997 року народження, ОСОБА_5 , 2000 року народження, ОСОБА_6 , 2001 року народження, ОСОБА_7 , 2003 року народження. В подальшому сільською радою була створена комісія, якою 12.04.2016 року складено акт про те, що з 1999 року ОСОБА_3 в цьому будинку не проживає і її місце знаходження нікому невідоме. 10.11.2016 року повторно була створена комісія, згідно акту якої зазначено, що всі п`ять осіб Зборівських не проживаю в житловому будинку АДРЕСА_1 з 1999 року.

Стверджує, що неодноразово зверталася до сільської ради по питанню незаконної реєстрації в її житловому будинку сторонніх осіб, однак Ходорівська міська рада листом №22 від 05.01.2017 року безпідставно відмовила їй у знятті з реєстрації місця проживання осіб, які до 1999 року значились прописаними в будинку АДРЕСА_1 і порадила звернутися в суд. Відповідач свою відмову мотивує тільки тим, що доводить до її відома про те, що вона має право звернутися до суду з відповідним позовом. Внаслідок вказаних дій відповідача, вона протиправно обмежена в реалізації своїх законних прав власника будинку АДРЕСА_1 , оскільки бездіяльність суб`єкта владних повноважень обмежує та порушує її права і свободи встановлені ст.41 Конституції України.

Ухвалою Жидачівського районного суду Львівської області від 01.12.2017 року відкрито провадження у справі.

На підстав розпорядження керівника апарату Жидачівського районного суду Львівської області №324 від 06 серпня 2020 року проведено повторний автоматизований розподіл судової справи.

Згідно протоколу повторного автоматизованого розподілу судової справи між суддями від 06.08.2020 року головуючим у справі призначено суддю Жидачівського районного суду Львівської області Сливку С.І.

Ухвалою від 13.08.2020 року справу прийнято до свого провадження та призначено до розгляду за правилами спрощеного позовного провадження, з повідомленням сторін.

Ухвалою Жидачівського районного суду Львівської області від 08.09.2020 року в порядку витребування доказів зобов`язано Ходорівську міську раду та старосту сіл Бориничі, Голдовичі, Дроховичі, Лучани, Чорний Острів в строк до 24 вересня 2020 року надати до Жидачівського районного суду Львівської області домову книгу для прописки громадян, що проживають по АДРЕСА_1 , копії витягів з якої були надані ОСОБА_1 в додатках листа №2 від 11.01.2017 року за підписом старости сіл Бориничі, Голдовичі, Дроховичі, Лучани, Чорний Острів, завіреного гербовою печаткою Ходорівської міської ради Жидачівського району Львівської області.

11.09.2020 року представником відповідача - Ходорівської міської ради Львівської області на виконання ухвали Жидачівського районного суду Львівської області від 08.09.2020 року подано заяву, згідно якої Ходорівська міська рада повідомляє, що надати Жидачівському районному суду Львівської області домову книгу для прописки громадян, що проживають за адресою: АДРЕСА_1 , копії витягів з якої були надіслані громадянці ОСОБА_1 в додатках до листа №2 від 11.01.2017 року за підписом колишнього старости сіл сіл Бориничі, Голдовичі, Дроховичі, Лучани, Чорний Острів - М.С.Дребота, завіреного гербовою печаткою виконавчого комітету Ходорівської міської ради Жидачівського району Львівської області №11, яка постійно знаходиться в старости Чорноострівського старостинського округу немає можливості, так як із слів новообраного старости даного старостинського округу ОСОБА_8 , після смерті її попередника старости ОСОБА_9 . Дребота, у адміністративному приміщенні старостату вищеназваної домової книги не було виявлено та місцезнаходження її невідоме. Беручи до уваги вищенаведене, Ходорівська міська рада просить суд розглянути справу за наявними в ній матеріалами та доказами.

Ухвалою Жидачівського районного суду Львівської області від 21.12.2020 року вирішено тимчасово вилучити для огляду в судовому засіданні в старости сіл Бориничі, Голдовичі, Дроховичі, Лучани, Чорний Острів ОСОБА_10 (Чорноострівська сільська рада, код ЄДРПОУ 04374559, адреса: АДРЕСА_2 ) домову книгу для прописки громадян, що проживають за адресою: АДРЕСА_1 , копії витягів з якої були надіслані громадянці ОСОБА_1 в додатках до листа №2 від 11.01.2017 року за підписом колишнього старости сіл Бориничі, Голдовичі, Дроховичі, Лучани, Чорний Острів - М.С.Дребота, завіреного гербовою печаткою Ходорівської міської ради Жидачівського району Львівської області.

02.02.2021 року Жидачівським районним відділом державної виконавчої служби Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Львів) на виконання ухвали Жидачівського районного суду Львівської області від 21.12.2020 року подано матеріали виконавчого провадження №АСВП 63986610 (пояснення, акт державного виконавця), відповідно до яких ухвалу від 21.12.2020 року неможливо виконати, у зв`язку з тим, що згідно пояснення ОСОБА_10 старости Чорноострівського старостинського округу від 28.12.2020 року домову книгу для прописки громадян, що проживають по АДРЕСА_1 не може надати, оскільки їй не було передано дану домову книгу та така відсутня в старостаті.

Представник позивача в судовому засіданні позовну заяву підтримав, з мотивів, викладених у такій. Просив позов задоволити.

Представник відповідача - Ходорівської міської ради Львівської області у судове засідання не з`явився, подав відзив на позовну заяву, згідно якого повідомив про відсутність на час розгляду в суді інформації, яка була б підставою щодо заперечення або невизнання позовних вимог, при цьому заперечує стосовно позовної вимоги про стягнення судового збору з відповідача та просить суд відмовити в задоволенні позову в цій частині. Крім того просить розглянути дану справу без участі їхнього представника.

Заслухавши вступне представника позивача, дослідивши матеріали справи, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини справи, об`єктивно оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд приходить до переконання, що позов підлягає до задоволення, виходячи з наступного.

Відповідно до ст.6 КАС України, суд при вирішенні справи керується принципом верховенства права, відповідно до якого, зокрема людина, її права та свободи визнаються найвищими цінностями та визначають зміст і спрямованість діяльності держави.

Згідно ч.2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Судом встановлено наступні обставини.

04.11.2004 року між ОСОБА_2 та ОСОБА_1 укладено договір купівлі-продажу житлового будинку АДРЕСА_1 , який посвідчено державним нотаріусом Ходорівської державної нотаріальної контори Подвацятник І.М. (а.с.6), що також підтверджується витягом про реєстрацію в Державному реєстрі правовичнів №268458 від 04.11.2004 року (а.с.22).

Згідно витягу про реєстрацію права власності на нерухоме майно серії СВЕ № 124578 від 23.11.2004 року, ОСОБА_1 є власником житлового будинку розташованого у АДРЕСА_1 , на підставі договору купівлі-продажу від 04.11.2004 року (а.с.23).

Як видно з довідки виконавчого комітету Чорноострівської сільської ради Жидачівського району Львівської області №320 від 23.03.2016 року та довідки Ходорівської міської ради Львівської області (а.с.11-12), ОСОБА_1 , 1956 року народження, власник житлового будинку, прописана і проживає в АДРЕСА_1 , по цій адресі зареєстровані та проживають такі особи:

1.ОСОБА_11 , 1985 року народження, син;

2.ОСОБА_12 , 1991 року народження, донька;

3.ОСОБА_3 , 1981 року народження (позбавлена батьківських прав, по місцю реєстрації не проживає з 1999 року й по даний час);

4.ОСОБА_4 , 1997 року народження (по місцю реєстрації не проживає з 1999 року й по даний час);

5.ОСОБА_5 , 2000 року народження (по місцю реєстрації не проживає з 1999 року й по даний час);

6.ОСОБА_6 , 2001 року народження (по місцю реєстрації не проживає з 1999 року й по даний час);

7.ОСОБА_7 , 2003 року народження(по місцю реєстрації не проживає з 1999 року й по даний час).

Зареєстровано 8 (вісім) осіб, проживають 3 (три) особи.

Відповідно до акту Чорноострівської сільської ради Жидачівського району Львівської області від 02.04.2016 року, який складений у складі сільського голови ОСОБА_13 , депутатів Чорноострівської сільської ради ОСОБА_10 , ОСОБА_14 , сусідів: ОСОБА_15 та ОСОБА_16 , в присутності заявника ОСОБА_1 про те, що ОСОБА_3 1981 року народження з часу одруження (грудень 1996 року) зі слів сусідів, періодично проживала до кінця 1998 року в житловому будинку по АДРЕСА_1 , а з 1999 року по даний час по вищезгаданій адресі не проживає, місце її знаходження нікому невідоме. Даний акт було підписано всіма членами комісії (а.с.13).

Згідно акту від 10.11.2016 року (а.с.14), який складений за заявою ОСОБА_1 , жительки с.Бориничі Жидачівського району Львівської області (вх.№811 від 04.11.2016 року), комісією в складі: голови комісії Дребота М.С. - старости Чорноострівської громади, заступника комісії Купця І.І. - депутата Ходорівської міської ради, секретаря Сенявської Н.Б. - секретаря-діловода Чорноострівської громади та члена комісії Жовтанської М.А. - спеціаліста ЖКХ Ходорівської міської ради в присутності заявника ОСОБА_1 та сусідів ОСОБА_15 і ОСОБА_16 , про обстеження житлового будинку по АДРЕСА_1 щодо фактичного проживання осіб.

При обстеженні встановлено: житловий будинок площею 79,0 м.кв., побудований 1970 році (шлакобетон), складається з трьох кімнат, кухні, газифікований, електрифікований.

ОСОБА_1 проживає в даному житловому будинку, який належить їй на праві приватної власності (відповідно договору купівлі-продажу від 04.11.2004 року) разом із донькою ОСОБА_17 та сином ОСОБА_18 .

Такі громадяни як:

-ОСОБА_3 , 1981 р.н.;

-ОСОБА_4 , 1997 р.н.;

-ОСОБА_5 , 2000 р.н.;

-ОСОБА_6 , 2001 р.н.;

-ОСОБА_7 , 2003 р.н.,

в даному житловому будинку, зі слів сусідів не проживають з 1999 року й по даний час.

Даний акт було підписано всіма членами комісії.

Згідно копії будинкової книги будинку АДРЕСА_1 , оригінал якої було досліджено судом в судовому засіданні, по даному будинку зареєстровані: ОСОБА_1 , голова сім`ї, ІНФОРМАЦІЯ_1 у графі марка держмита, штамп прописки, дата і підпис з 16.01.2006 року; ОСОБА_19 , ІНФОРМАЦІЯ_2 у графі марка держмита, штамп прописки, дата і підпис з 16.01.2006 року; ОСОБА_11 , ІНФОРМАЦІЯ_3 у графі марка держмита, штамп прописки, дата і підпис з 16.01.2006 року; ОСОБА_20 , ІНФОРМАЦІЯ_4 у графі марка держмита, штамп прописки, дата і підпис з 16.01.2006 року (а.с.7-10).

Крім того в матеріалах справи наявна копія будинкової книги будинку АДРЕСА_1 , згідно якої по даному житловому будинку зареєстровані: ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_5 у графі марка держмита, штамп прописки, дата і підпис з 17.11.1981 року ; ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_6 у графі марка держмита, штамп прописки, дата і підпис з 15.04.1997 року ; ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_7 у графі марка держмита, штамп прописки, дата і підпис з 29.03.2000 року ; ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_8 у графі марка держмита, штамп прописки, дата і підпис з 19.08.2001 року ; ОСОБА_7 , ІНФОРМАЦІЯ_9 у графі марка держмита, штамп прописки, дата і підпис з 10.02.2003 року (а.с.17 -19).

Одночасно, в матеріалах справи є письмове пояснення старости Чорноострівського старостинського округу ОСОБА_10 від 28.12.2020 року, яке було надано працівникам Жидачівського районного відділу державної виконавчої служби на виконання ухвали Жидачівського районного суду Львівської області від 21.12.2020 року про тимчасове вилучення домової книги для прописки громадян, відповідно до якого остання пояснила, що працює на посаді старости з травня 2018 року, надати будинкову книгу для прописки громадян, що проживають по АДРЕСА_1 , оскільки її дана книга не була передана та відсутня в старостаті (а.с.112).

Враховуючи вищевикладене, суд бере до уваги інформацію, які міститься у будинковій книзі АДРЕСА_1 , яка знаходиться у позивача та оригінал якої було досліджено судом в судовому засіданні, та згідно інформації, яка зазначена в такій, по даному будинку зареєстровані позивач, її чоловік та діти.

Як зазначалось вище, ОСОБА_1 , відповідно до договору купівлі-продажу на праві приватної власності належить житловий будинок, який знаходиться за адресою АДРЕСА_1 .

Стаття 41 Конституції України зазначає, що кожен має право володіти, користуватися і розпоряджатися своєю власністю, результатами своєї інтелектуальної, творчої діяльності. Право приватної власності набувається в порядку, визначеному законом.

Згідно із ч. 1 ст. 316 ЦК України правом власності є право особи на річ (майно), яке вона здійснює відповідно до закону за своєю волею, незалежно від волі інших осіб.

Власникові належать права володіння, користування та розпоряджання своїм майном (ст. 317 ЦК України).

Статтею 319 ЦК України передбачено, що власник володіє, користується, розпоряджається своїм майном на власний розсуд.

Відповідно до ст. 321 ЦК України право власності є непорушним. Ніхто не може бути протиправно позбавлений цього права чи обмежений у його здійсненні.

З метою захисту своїх прав, ОСОБА_1 зверталася із заявою до Ходорівської міської ради, яка листом-відповіддю №22 від 05.01.2017 року повідомила останню, що на Вашу заяву від 20.12.2016 року (вх.№1065 від 30.12.2016 року) щодо зняття з реєстрації місця проживання регламентоване статтею 7 Закону України Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні від 11.12.2003 року №1382-ІV (із внесеними змінами та доповненнями).

Так згідно, частини першої вищевказаної статті, зняття із реєстрації місця проживання особи здійснюється на підставі;

-заяви особи або її представника, що подається до органу реєстрації;

-судового рішення, яке набрало законної сили, про позбавлення права власності на житлове приміщення або права користування житловим приміщенням про виселення, про визнання особи безвісно відсутньою або оголошення її померлою;

-свідоцтво про смерть;

-паспорта або паспортного документа, що надійшов з органу державної реєстрації актів цивільного стану, або документа про смерть, виданого компетентним органом іноземної держави, легалізованого в установленому порядку;

-інших документів, які свідчать про припинення:

-підстав для перебування на території України іноземців та осіб без громадянства;

-підстав для проживання або перебування особи у спеціалізованій соціальній установі, закладі соціального обслуговування та соціального захисту;

-підстав на право користування житловим приміщенням.

Враховуючи вищенаведене, Ходорівська міська рада доводить до відома, що Ви маєте право звернутися до суду з відповідним позовом щодо захисту своїх конституційних прав (а.с.15).

Відповідно до листа старости сіл Бориничі, Голдовичі, Дроховичі, Лучани, Чорний Острів - М.С.Дребота №2 від 11.01.2017 року, який адресований ОСОБА_1 , останню повідомлено, що на Вашу заяву можу повідомити наступне, осіб, які зареєстровані за адресою АДРЕСА_1 сільська рада не може зняти з реєстрації, так як немає таких повноважень.

Для зняття з реєстрації сторонніх осіб, які зареєстровані в вашому житловому будинку АДРЕСА_1 ви можете звернутися в суд (а.с.16).

Відповідно до ч.2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Систему і гарантії місцевого самоврядування в Україні, засади організації та діяльності, правового статусу і відповідальності органів та посадових осіб місцевого самоврядування визначено Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» .

Відповідно до ч.3 ст. 24 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні (із внесеними змінами та доповненнями чинними на момент виникнення спірних правовідносин) органи місцевого самоврядування та їх посадові особи діють лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, передбачені Конституцією і законами України, та керуються у своїй діяльності Конституцією і законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, а в Автономній Республіці Крим - також нормативно-правовими актами Верховної Ради і Ради міністрів Автономної Республіки Крим, прийнятими у межах їхньої компетенції.

Згідно ст.37-1 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать такі делеговані повноваження як формування та ведення реєстру територіальної громади відповідно до закону.

Одночасно спеціальними нормативними актами, які регулюють правовідносини, пов`язані зі реєстрацією/зняттям із реєстрації особи, свободою пересування та вільним вибором місця проживання в Україні, а також визначають порядок реалізації свободи пересування та вільного вибору місця проживання і встановлюють випадки їх обмеження є Закон України Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні та постанова Кабінету Міністрів України №207 від 02.03.2016 року Про затвердження правил реєстрації місця проживання та порядку передачі органами реєстрації інформації до Єдиного державного демографічного реєстру .

Реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання/перебування здійснюється виконавчим органом сільської, селищної або міської ради, сільським головою (у разі коли відповідно до закону виконавчий орган сільської ради не утворено) (далі - орган реєстрації) на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці, на яку поширюються повноваження відповідної сільської, селищної або міської ради (п.3 Правил реєстрації місця проживання та порядку передачі органами реєстрації інформації до Єдиного державного демографічного реєстру №207 від 02.03.2016 року).

Відповідно до ч.1 ст. 7 Закону Закон України Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні (із внесеними змінами та доповненнями чинними на момент виникнення спірних правовідносин), зняття з реєстрації місця проживання особи здійснюється на підставі:

-заяви особи або її законного представника;

-судового рішення, яке набрало законної сили, про позбавлення права власності на житлове приміщення або права користування житловим приміщенням, про виселення, про визнання особи безвісно відсутньою або оголошення її померлою;

-свідоцтва про смерть;

-паспорта або паспортного документа, що надійшов з органу державної реєстрації актів цивільного стану, або документа про смерть, виданого компетентним органом іноземної держави, легалізованого в установленому порядку;

-інших документів, які свідчать про припинення, зокрема:

-підстав для перебування на території України іноземців та осіб без громадянства;

-підстав для проживання або перебування особи у спеціалізованій соціальній установі, закладі соціального обслуговування та соціального захисту;

-підстав на право користування житловим приміщенням.

Зняття з реєстрації здійснюється в день звернення особи. За заявою особи зняття з реєстрації може бути здійснено одночасно з реєстрацією нового місця проживання (ч.2 ст.7 Закон України Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні ).

Крім того, відповідно до п.п.8 ч.1 п.26 Правил реєстрації місця проживання та порядку передачі органами реєстрації інформації до Єдиного державного демографічного реєстру №207 від 02.03.2016 року, підставами для зняття з реєстрації місця проживання особи здійснюється на підставі, зокрема інших документів, які свідчать про припинення підстав на право користування житловим приміщенням (закінчення строку дії договору оренди, найму, піднайму житлового приміщення, строку навчання в навчальному закладі (у разі реєстрації місця проживання в гуртожитку навчального закладу на час навчання), відчуження житла та інших визначених законодавством документів).

Орган реєстрації відмовляє в реєстрації/знятті з реєстрації місця проживання, зокрема: якщо особа не подала необхідних документів або інформації; у поданих документах містяться недостовірні відомості або подані документи є недійсними; звернулася особа, яка не досягла 14 років (п.11 Правил реєстрації місця проживання та порядку передачі органами реєстрації інформації до Єдиного державного демографічного реєстру №207 від 02.03.2016 року).

Відповідно до ст.14 Закону України Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні рішення, дії чи бездіяльність органів державної влади, посадових та службових осіб з питань свободи пересування, вільного вибору місця проживання, реєстрації місця проживання чи місця перебування особи можуть бути оскаржені в установленому законом порядку.

Відповідно до ч.2 ст. 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Згідно ч.2 ст.77 КАС України, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача. У таких справах суб`єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.

Однак, представником відповідача не надано суду жодного доказу на підтвердження законності та обґрунтованості бездіяльності щодо не зняття із реєстрації осіб, які безпідставно прописані у житловому будинку АДРЕСА_1 .

Більше того, представник відповідача відзиві на позов позовні вимоги фактично визнав.

Враховуючи вищевикладене, суд приходить до висновку , що оскаржувана бездіяльність Ходорівської міської ради Львівської області щодо не зняття із реєстрації наступних осіб: ОСОБА_3 , 1981 року народження, ОСОБА_4 , 1997 року народження, ОСОБА_5 , 2000 року народження, ОСОБА_6 , 2001 року народження, ОСОБА_7 , 2003 року народження, які прописані у житловому будинку АДРЕСА_1 , вчинені не на підставі та у спосіб, що передбачений Конституцією та Законами України та без врахування усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії), а тому позов в цій частині підлягає задоволенню.

Водночас, суд вважає, що задля відновлення порушених прав позивача, та у зв`язку із встановленням судом протиправності бездіяльності відповідача щодо не зняття з реєстрації місця проживання вищезазначених осіб, з врахування положень Закону України Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні та постанови Кабінету Міністрів України №207 від 02.03.2016 року Про затвердження правил реєстрації місця проживання та порядку передачі органами реєстрації інформації до Єдиного державного демографічного реєстру підлягає задоволенню і вимога позивача в частині зобов`язання Ходорівської міської ради Львівської області зняти з реєстраціїмісця проживання вищевказаних осіб за адресою: АДРЕСА_1 .

Відповідно до ч.1 ст. 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Керуючись ст.ст. 2,5, 77, 241-246 КАСУкраїни, суд

вирішив:

Позов задоволити.

Визнати протиправною бездіяльність Ходорівської міської ради Львівської області щодо не зняття з реєстрації місця проживання в будинку АДРЕСА_1 наступних осіб: ОСОБА_3 , 1981 року народження, ОСОБА_4 , 1997 року народження, ОСОБА_5 , 2000 року народження, ОСОБА_6 , 2001 року народження, ОСОБА_7 , 2003 року народження.

Зобов`язати Ходорівську міську раду Львівської області зняти з реєстрації місця проживання в будинку АДРЕСА_1 наступних осіб: ОСОБА_3 , 1981 року народження, ОСОБА_4 , 1997 року народження, ОСОБА_5 , 2000 року народження, ОСОБА_6 , 2001 року народження, ОСОБА_7 , 2003 року народження.

Стягнути з Ходорівської міської ради Львівської області (м.Ходорів, вул.Грушевського, 38) на користь ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1 ) 640 (шістсот сорок) гривень 00 копійок витрат на сплату судового збору.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Учасники справи, а також особи, які не брали участі у справі, якщо суд вирішив питання про їхні права, свободи, інтереси та (або) обов`язки, мають право оскаржити в апеляційному порядку рішення суду першої інстанції повністю або частково, крім випадків, встановлених Кодексом адміністративного судочинства України.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцятиднів з дня його проголошення.

Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручено у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

Повний текст рішення складено 17 січня 2022 року.

Головуючий суддя С.І. Сливка

СудЖидачівський районний суд Львівської області
Дата ухвалення рішення12.01.2022
Оприлюднено24.01.2022
Номер документу102659135
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —443/164/17

Рішення від 12.01.2022

Адміністративне

Жидачівський районний суд Львівської області

СЛИВКА С. І.

Рішення від 12.01.2022

Адміністративне

Жидачівський районний суд Львівської області

СЛИВКА С. І.

Ухвала від 01.10.2021

Адміністративне

Жидачівський районний суд Львівської області

Сливка С. І.

Ухвала від 23.07.2021

Адміністративне

Жидачівський районний суд Львівської області

Сливка С. І.

Ухвала від 09.06.2021

Адміністративне

Жидачівський районний суд Львівської області

Сливка С. І.

Ухвала від 21.12.2020

Адміністративне

Жидачівський районний суд Львівської області

Сливка С. І.

Ухвала від 08.09.2020

Адміністративне

Жидачівський районний суд Львівської області

Сливка С. І.

Ухвала від 13.08.2020

Адміністративне

Жидачівський районний суд Львівської області

Сливка С. І.

Ухвала від 10.01.2018

Адміністративне

Жидачівський районний суд Львівської області

Ціпивко І. І.

Ухвала від 27.12.2017

Адміністративне

Жидачівський районний суд Львівської області

Ціпивко І. І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні