Ухвала
від 16.01.2022 по справі 600/2/21-а
ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

про заміну боржника у виконавчому листі

17 січня 2022 р. м. Чернівці Справа № 600/2/21-а

Чернівецький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Левицького В.К., розглянув у порядку письмового провадження заяву фермерського господарства Чотири корчми про заміну боржника у виконавчому листі.

В С Т А Н О В И В:

Фермерське господарство Чотири корчми звернувся до суду із вказаною заявою, в якій просить замінити боржника у виконавчому листі по справі № 600/2/21-а, а саме: з ГУ ДПС у Чернівецькій області (код ЄДРПОУ 39392513), правонаступником - ГУ ДПС у Чернівецькій області (код ЄДРПОУ 44057187).

У судове засідання заявник та заінтересовані особи не з`явилися, хоча належним чином були повідомлені про дату, час та місце судового засідання, що підтверджується матеріалами справи.

Відповідно до ч. 2 ст. 379 КАС України суд розглядає питання про заміну сторони виконавчого провадження в десятиденний строк у судовому засіданні з повідомленням державного виконавця або заінтересованої особи, які звернулися з поданням (заявою), та осіб, які беруть участь у справі. Неприбуття у судове засідання осіб, які були належним чином повідомлені про дату, час і місце розгляду справи, не перешкоджає судовому розгляду.

З огляду на вищезазначене та враховуючи положення ст. 379 КАС України, суд вважає за можливе розглянути заяву про заміну сторін виконавчого провадження у письмовому провадженні.

Розглянувши заяву про заміну сторони у виконавчому листі, суд зазначає наступне.

02.09.2021 Чернівецьким окружним адміністративним судом видано виконавчий лист в адміністративній справі № 600/2/21-а про стягнення на користь фермерського господарства Чотири Корчми за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Чернівецькій області судові витрати (судовий збір) в сумі 9080,00 грн.

Пунктом 1 постанови Кабінету Міністрів України від 18.12.2018 р. № 1200 "Про утворення Державної податкової служби України та Державної митної служби України" (далі - Постанова № 1200 в редакції, чинній на час вирішення клопотання) встановлено, що утворено Державну податкову службу України та Державну митну службу України, реорганізувавши Державну фіскальну службу шляхом поділу.

Згідно абз. 3 п. 2 Постанови №1200 Державна податкова служба та Державна митна служба є правонаступниками майна, прав та обов`язків реорганізованої Державної фіскальної служби у відповідних сферах діяльності.

Відповідно до п. п. 2, 3 постанови Кабінету Міністрів України від 19.06.2019 р. № 537 "Про утворення територіальних органів Державної податкової служби" реорганізовано деякі територіальні органи Державної фіскальної служби шляхом їх приєднання до відповідних територіальних органів Державної податкової служби. Установлено, що територіальні органи Державної фіскальної служби, які реорганізуються, продовжують здійснювати свої повноваження до передачі таких повноважень територіальним органам Державної податкової служби та центрального органу виконавчої влади, на який покладається обов`язок забезпечення запобігання, виявлення, припинення, розслідування та розкриття кримінальних правопорушень, об`єктом яких є фінансові інтереси держави та/або місцевого самоврядування, що віднесені до його підслідності відповідно до Кримінального процесуального кодексу України.

Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 21.08.2019 р. № 682-р "Питання Державної податкової служби" погоджено пропозиції Міністерства фінансів щодо можливості забезпечення здійснення Державною податковою службою покладених на неї постановою Кабінету Міністрів України від 06.03.2019 р. № 227 "Про затвердження положень про Державну податкову службу України та Державну митну службу України" функцій і повноважень Державної фіскальної служби, що припиняється, з реалізації державної податкової політики, державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування.

Відповідно до ч. 8 ст. 4 Закону України Про державну реєстрацію юридичних, фізичних-осіб - підприємців та громадських формувань від 15.05.2003 р. у разі приєднання юридичних осіб здійснюється державна реєстрація припинення юридичних осіб. що припиняються у результаті приєднання, та державна реєстрація змін до відомостей, що містяться в Єдиному державному реєстрі, щодо правонаступництва юридичної особи, до якої приєднуються. Приєднання вважається завершеним з дати державної реєстрації змін до відомостей, що містяться в Єдиному державному реєстрі, щодо правонаступництва юридичної особи, до якої приєднуються.

Отже, моментом фактичного переходу прав та обов`язків від юридичної особи, що припиняється шляхом реорганізації (приєднання), до юридичної особи-правонаступника вважається дата після внесення записів до Єдиного державного реєстру про припинення першої юридичної особи та відповідно після внесення зміни до відомостей другої юридичної особи, що містяться в Єдиному державному реєстрі, щодо правонаступництва юридичної особи, до якої приєднуються.

Постановою Кабінету Міністрів України від 30 вересня 2020 року №893 Деякі питання територіальних органів Державної податкової служби ліквідовано як юридичні особи публічного права територіальні органи Державної податкової служби, зокрема, Головне управління ДПС у Чернівецькій області.

Згідно відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, Головне управління ДФС у Чернівецькій області (код ЄДРПОУ 39392513) як юридична особа в стані припинення з 05.08.2019, номер запису:10381270019009286, підстава: рішення щодо припинення юридичної особи в результаті реорганізації.

Відповідно до відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, Головне управління ДПС у Чернівецькій області (код ЄДРПОУ 43143196), яке є правонаступником Головного управління ДФС у Чернівецькій області, як юридична особа припинена 06.08.2021, номер запису: 1000381110017012232, підстава: рішення щодо припинення.

Водночас, судом установлено, що 30 вересня 2020 року створено Головне управління ДПС у Чернівецькій області (код ЄДРПОУ 44057187) як відокремлений підрозділ юридичної особи, який належить до Державної податкової служби України, що підтверджується відомостями з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

Згідно з пунктом 1 Положення про Головне управління ДПС у Чернівецькій області, затвердженого наказом Державної податкової служби України від 12 листопада 2020 року №643 Головне управління ДПС у Чернівецькій області є територіальним органом, утвореним на правах відокремленого підрозділу Державної податкової служби України. ГУ ДПС є правонаступником майна, прав та обов`язків Головного управління ДПС у Чернівецькій області (ЄДРПОУ 43143196).

З наведеного видно, що Головне управління ДПС у Чернівецькій області (код ЄДРПОУ 44057187) є правонаступником Головного управління ДПС у Чернівецькій області (код ЄДРПОУ 43143196), яке в свою чергу є правонаступником Головного управління ДФС у Чернівецькій області (код ЄДРПОУ 39392513).

Згідно ст. 1 Закону України "Про виконавче провадження" від 02.06.2016 р. № 1404-VIII (далі - Закон №1404-VIII) виконавче провадження як завершальна стадія судового провадження і примусове виконання судових рішень та рішень інших органів (посадових осіб) (далі - рішення) - сукупність дій визначених у цьому Законі органів і осіб, що спрямовані на примусове виконання рішень і проводяться на підставах, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією України, цим Законом, іншими законами та нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до цього Закону, а також рішеннями, які відповідно до цього Закону підлягають примусовому виконанню.

Частинами 1-2 ст. 15 Закону № 1404-VIII встановлено, що сторонами виконавчого провадження є стягувач і боржник. Стягувачем є фізична або юридична особа чи держава, на користь чи в інтересах яких видано виконавчий документ. Боржником є визначена виконавчим документом фізична або юридична особа, держава, на яких покладається обов`язок щодо виконання рішення.

Відповідно до ч. 5 ст. 15 Закону №1404-VIII у разі вибуття однієї із сторін виконавець за заявою сторони, а також заінтересована особа мають право звернутися до суду із заявою про заміну сторони її правонаступником. Для правонаступника усі дії, вчинені до його вступу у виконавче провадження, є обов`язковими тією мірою, якою вони були б обов`язковими для сторони, яку правонаступник замінив.

Згідно із ч. 1 ст. 379 КАС України у разі вибуття однієї із сторін виконавчого провадження за поданням державного виконавця або за заявою заінтересованої особи суд, який розглядав справу як суд першої інстанції, замінює сторону виконавчого провадження її правонаступником.

Положення цієї статті застосовуються також у випадку необхідності заміни боржника або стягувача у виконавчому листі до відкриття виконавчого провадження (ч. 4 ст. 379 КАС України).

Враховуючи викладене, суд приходить до висновку про наявність підстав для заміни боржника у виконавчому листі, а саме: Головне управління ДФС у Чернівецькій області (код ЄДРПОУ 39392513) на його правонаступника Головне управління ДПС у Чернівецькій області (код ЄДРПОУ 44057187).

На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 194, 205, 243, 248, 379 КАС України, суд, -

У Х В А Л И В:

1. Заяву про заміну боржника у виконавчому листі задовольнити.

2. Замінити боржника у виконавчому листі № 600/2/21-а, виданому 02.09.2021 Чернівецьким окружним адміністративним судом, а саме: Головне управління ДФС у Чернівецькій області (вул. Героїв Майдану, 200 - А, м. Чернівці, код ЄДРПОУ 39392513) на його правонаступника - Головне управління ДПС у Чернівецькій області (код ЄДРПОУ 44057187).

Згідно ст. 256 КАС України ухвала набирає законної сили негайно після її проголошення.

У відповідності до ст. ст. 293, 295 КАС України ухвала суду першої інстанції може бути оскаржена в апеляційному порядку окремо від рішення суду повністю або частково. Апеляційна скарга на ухвалу подається до Сьомого апеляційного адміністративного суду протягом п`ятнадцяти днів з дня її складання.

Суддя В.К. Левицький

СудЧернівецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення16.01.2022
Оприлюднено20.06.2022
Номер документу102904631
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них зупинення реєстрації податкових накладних

Судовий реєстр по справі —600/2/21-а

Ухвала від 16.02.2022

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Левицький Василь Костянтинович

Ухвала від 07.02.2022

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Левицький Василь Костянтинович

Ухвала від 12.01.2022

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Левицький Василь Костянтинович

Ухвала від 16.01.2022

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Левицький Василь Костянтинович

Ухвала від 20.12.2021

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Левицький Василь Костянтинович

Ухвала від 20.12.2021

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Левицький Василь Костянтинович

Ухвала від 29.09.2021

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Левицький Василь Костянтинович

Ухвала від 18.08.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гімон М.М.

Постанова від 09.07.2021

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Ватаманюк Р.В.

Ухвала від 10.06.2021

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Ватаманюк Р.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні