Ухвала
від 01.02.2022 по справі 905/417/20
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

61022, м. Харків, пр. Науки, 5, тел.:(057) 702-07-99, факс: (057) 702-08-52,

гаряча лінія: (096) 068-16-02, E-mail: inbox@dn.arbitr.gov.ua,

код ЄДРПОУ: 03499901, UA368999980313151206083020649


У Х В А Л А

ПРО ВІДКЛАДЕННЯ ПІДГОТОВЧОГО ЗАСІДАННЯ

01.02.2022р. Справа №905/417/20

за позовом Новолуганської сільської ради Бахмутського району Донецької області, с.Новолуганське

до відповідача Товариства з обмеженою відповідальністю «ТВК Солар» , м.Слов`янськ

за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні позивача 1 Фізичної особи-підприємця Дударєва Михайла Григоровича, с.Бабах-Тарама, Мангушський район, Донецька обл.

за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні позивача 2 Товариства з обмеженою відповідальністю «Донбудперспектива» , м.Маріуполь, Донецька обл.

за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідача 3 Управління державної казначейської служби у м.Слов`янську Донецької області, Управління державної казначейської служби у м.Слов`янську Донецької області, м.Слов`янськ, Донецька обл.

про стягнення заборгованості в сумі 9439428,60 грн.

Суддя Левшина Г.В.

при секретарі судового засідання Купченко Р.В.

Представники сторін:

від позивача: не з`явився

від відповідача: не з`явився

третя особа 1: не з`явився

третя особа 2: не з`явився

третя особа 3: не з`явився

від Світлодарської МВЦА Бахмутського району Донецької області: Климович Н.М.

В засіданні суду брали участь:

Новолуганська сільська рада Бахмутського району Донецької області, с.Новолуганське, позивач, звернувся до господарського суду Донецької області з позовом до відповідача, Товариства з обмеженою відповідальністю «ТВК Солар» , м.Слов`янськ, про стягнення заборгованості в сумі 9439428,60 грн., що виникла у зв`язку з неналежним виконанням відповідачем своїх зобов`язань за договором підряду №14 від 04.09.2019р., зокрема, щодо виконання робіт.

Ухвалою суду від 02.03.2020р. відкрите провадження у справі №905/417/20, призначено розгляд справи за правилами загального позовного провадження, підготовче судове засідання призначено на 18.03.2020р. об 11:30 год.

16.03.2020р. на адресу суду від відповідача надійшло клопотання від 13.03.2020р. про відкладення підготовчого засідання.

Ухвалою суду від 18.03.2020р. відкладено підготовче засідання на 07.04.2020р.

25.03.2020р. від відповідача на адресу суду надійшов відзив на позов.

06.04.2020р. до суду від відповідача надійшло клопотання про відкладення підготовчого засідання.

07.04.2020р. до суду від позивача надійшло клопотання про призначення будівельно-технічної експертизи, яке вмотивовано необхідністю визначення фактичного розміру та суми використаної попередньої оплати в розмірі 9439428,60 грн., фактичного об`єму виконаних відповідачем робіт, їх вартості та їх відповідності проектно-кошторисній документації. Позивач вважає, що відображені відповідачем відомості в первинній документації (акт КБ-2 та довідка КБ-3) не відповідають фактично виконаним роботам та проектно-кошторисній документації, що зазначено в таблиці розбіжностей, складеній із залученням інженера технічного нагляду. Проведення експертизи запропоновано позивачем Київському науково-дослідному інституту судових експертиз.

Відповідач, в свою чергу, стверджує про те, що на всю суму передплати 9439428,60 грн. ним придбані будівельні матеріали та виконані будівельні роботи за договором на загальну суму 5687,538 тис. грн. з ПДВ., залишок невикористаних матеріалів - на суму 5658,75340 тис. грн.

Ухвалою суду від 07.04.2020р. відкладено підготовче засідання на 27.04.2020р. о 14:15 год., залучено до участі у справі третю особу 1, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача - Фізичну особу-підприємця Дударєва Михайла Григоровича ( АДРЕСА_1 ), третю особу 2, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача - Товариство з обмеженою відповідальністю «Донбудперспектива» (87515, Донецька обл., місто Маріуполь, вулиця Архітектора Нільсена, будинок 60) та третю особу 3, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача - Управління державної казначейської служби у м.Слов`янську Донецької області (84122, Донецька обл., місто Слов`янськ, вулиця Центральна, будинок 3А).

23.04.2020р. до суду від позивача надійшла відповідь на відзив.

27.04.2020р. до суду від відповідача надійшло клопотання про ознайомлення з матеріалами справи.

Ухвалою від 27.04.2020р. відкладено підготовче засідання на 12.05.2020 року о 14:45 год.

В судове засідання 12.05.2020р. представники відповідача та третіх осіб не з`явились, позивач підтримав клопотання про призначення судової експертизи.

Згідно з ухвалою суду від 12.05.2020р. по справі №905/417/20:

- призначено у справі №905/417/20 судову будівельну-технічну експертизу, проведення якої доручено Київському науково-дослідному інституту судових експертиз (вул.Смоленська, 6, м.Київ, 03057);

- ухвалу та матеріали справи №905/417/20 надіслано Київському науково-дослідному інституту судових експертиз;

- зобов`язано Новолуганську сільську раду Бахмутського району Донецької області, с.Новолуганське, Товариство з обмеженою відповідальністю «ТВК Солар» , м.Слов`янськ та Управління державної казначейської служби у м.Слов`янську Донецької області, Управління державної казначейської служби у м.Слов`янську Донецької області, м.Слов`янськ, Донецька обл. при проведенні експертизи не перешкоджати експерту в проведенні судової експертизи; на першу вимогу експерта для проведення перевірки в повному обсязі надавати всі витребуванні документи та вчиняти необхідні дії;

- зобов`язано експертів, які будуть проводити експертизу, направити висновки за результатами проведення даної судової експертизи до господарського суду Донецької області протягом 5 днів з моменту закінчення проведення судової експертизи;

- зупинено провадження у даній справі до отримання висновку судової експертизи.

22.06.2020р. до суду від Київського науково-дослідного інституту судових експертиз Міністерства юстиції України надійшов лист №14204/20-44 від 18.06.2020р., яким повідомлено суд про значне поточне навантаженням експертів з будівельно-технічних досліджень, внаслідок чого існує необхідність збільшення строків експертного дослідження. Крім цього, у вказаному листі експертною установою заявлене клопотання на підставі п.2.1 Інструкції про призначення та проведення судових експертиз та експертних досліджень, затвердженої наказом Міністерства юстиції України від 08.10.1998 №53/5 та п.2 ч.5 статті 69 Господарського процесуального кодексу України про надання необхідних документів для проведення судової будівельно-технічної експертизи.

Ухвалою від 23.06.2020р. поновлено провадження у справі №905/417/20, призначено розгляд клопотання експерта в судовому засіданні 08.07.2020р. о 14:30 год., зобов`язано сторони надати витребувані документи.

Ухвалою від 08.07.2020р. задоволено клопотання №14204/20-44 від 18.06.2020р. Київського науково-дослідного інституту судових експертиз Міністерства юстиції України, погоджено проведення експертизи у справі №905/417/20 у строк понад 90 календарних днів. Крім цього, згідно ухвали суду направлено на адресу Київського науково-дослідного інституту судових експертиз витребувані документи, які долучені до матеріалів справи №905/417/20; направлено для сплати на адресу Новолуганської сільської ради Бахмутського району Донецької області, с.Новолуганське копію рахунку №1173 від 16.06.2020р., зупинено провадження у даній справі до отримання висновку судової експертизи.

25.08.2020р. на адресу господарського суду Донецької області від Київського науково-дослідного інституту судових експертиз надійшов лист №17.08.2020р. №14204/20-44 з повідомленням про повернення матеріалів справи без виконання експертизи у зв`язку з відсутністю попередньої оплати за виставленим рахунком.

Ухвалою суду від 02.09.2020р. поновлено провадження у справі №905/417/20 та підготовче судове засідання призначено на 16.09.2020 року об 11:30 год.

16.09.2020р. до суду від позивача надійшло клопотання про долучення до матеріалів справи документів від 16.09.2020р. Виходячи зі змісту даного клопотання позивачем повідомлено суд про існування у раді певного порядку погодження сплати коштів за проведення судової експертизи у справі. При цьому, позивачем зазначено про ухвалення на теперішній час відповідного рішення щодо сплати коштів експретній установі.

У підготовче засідання 16.09.2020р. з`явились представники позивача та відповідача. Представник позивача надав усні пояснення щодо можливості попередньої оплати експертизи.

Ухвалою від 16.09.2020р. призначено у справі №905/417/20 судову будівельну-технічну експертизу, проведення якої доручено Київському науково-дослідному інституту судових експертиз.

01.12.2020р. на адресу господарського суду Донецької області від Київського науково-дослідного інституту судових експертиз надійшов лист №2400/20-44 щодо погодження терміну виконання експертизи у строк понад 90 днів у зв`язку із значним рівнем експертного навантаження. Крім того, до вказаного листа, додано клопотання експерта від 25.11.2020р. про надання додаткових документів.

Згідно з ухвалою суду від 03.12.2020р. поновлено провадження у справі №905/417/20 (без витребування матеріалів справи), розгляд справи призначено на 22.12.2020 року о 12:00 год., зобов`язано сторони надати витребувані експертом документи.

11.12.2020р. до суду від експерта надійшов супровідний лист від 03.12.2020р. №24007/20-44 про направлення договору та рахунку від 25.11.2020р. №6027.

В судове засідання 22.12.2020р. з`явилися представники сторін. Відповідач в засіданні суду надав супровідним листом наступні документи: видаткові накладні, акти на закриття прихованих робіт, сертифікати, наказ на відрядження, договір найму квартири, договір оренди спецтехніки, акти приймання-передавання екскаватора, акти надання послуг, диск (договірна ціна та акт фактичного виконання будівельних робіт). Одночасно, відповідачем було повідомлено суд про надання решти документів до матеріалів справи під час надходження першого клопотання експерта. Позивачем в судовому засідання також повідомлено суд про наявність витребуваних експертом документів у матеріалах справи, яка на теперішній час перебуває в експертній установі. Щодо сплати рахунку за проведення експертизи позивачем надано суду копію підписаного зі свого боку договору №1 від 18.12.2020р. на проведення експертизи та зазначено про знаходження оригіналу останнього в органах державної казначейської служби для проведення необхідного платежу. При цьому, позивачем зауважено, що відповідний платіж буде проведено у наданий експертом строк. Заперечень проти продовження строків проведення експертного дослідження сторони не надали.

Ухвалою від 22.12.2020р. задоволено клопотання №24007/20-44 від 26.11.2020р., від 25.11.2020р. Київського науково-дослідного інституту судових експертиз Міністерства юстиції України; погоджено проведення Київським науково-дослідним інститутом судових експертиз судової будівельно-технічної експертизи у справі №905/417/20 у строк понад 90 календарних днів; направлено на адресу Київського науково-дослідного інституту судових експертиз витребувані документи, які долучені до матеріалів справи №905/417/20; зупинено провадження у даній справі до отримання висновку судової експертизи.

23.11.2021р. до суду від Київського науково-дослідного інституту судових експертиз надійшов лист, за змістом якого повідомлено про неможливість проведення судової експертизи по справі у зв`язку з відсутністю оплати та повернуто матеріали справи.

Згідно з ухвалою суду від 24.11.2021р. поновлено провадження у справі, судове засідання призначено на 07.12.2021р. об 11.30 год.

В засідання суду 07.12.2021р. сторони та треті особи не з`явилися, документів по суті спору не надали.

Згідно з ухвалою від 07.12.2021р. відкладено підготовче засідання на 21.12.2021р. о 12.00 год.

В засідання суду 21.12.2021р. сторони та треті особи не з`явилися, ухвалою суду від 21.12.2021р. підготовче засідання відкладено на 19.01.2022р. об 11 год.; запропоновано позивачу надати докази, що підтверджують його посилання на наявність недоліків у виконаних роботах з боку відповідача; сторонами надати пояснення щодо можливості вирішення спору за наявними у справі документами.

У підготовче судове засідання 19.01.2022р. сторони та треті особи не з`явилися, документів по суті спору не надали. При цьому, судом у судовому засіданні 19.01.2022р. було встановлено, що згідно наявної у справі виписки з ЄДР на безкоштовний запит міститься інформація щодо припинення Новолуганської сільської ради Бахмутського району Донецької області, с.Новолуганське.

З огляду на встановлені обставини, суд вирішив відкласти підготовче засідання на 01.02.2022 року об 11:50 год. та звернутися із запитом до ЄДР щодо відомостей відносно Новолуганської сільської ради Бахмутського району Донецької області, с.Новолуганське.

19.01.2022р. судом отримано витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань щодо Новолуганської сільської ради Бахмутського району Донецької області, с.Новолуганське, за змістом якого наявні відомості щодо правонаступника.

01.02.2022р. до суду від Світлодарської міської військово-цивільної адміністрації Бахмутського району Донецької області, м.Світлодар надійшло клопотання №02/20-0266 від 28.01.2022р. про процесуальне правонаступництво, в якому останній просить суд замінити позивача - Новолуганську сільську раду Бахмутського району Донецької області на Світлодарську міську військово-цивільну адміністрацію Бахмутського району Донецької області (ЄДРПОУ 44203093).

У судове засідання 01.02.2022р. представники сторін та третіх осіб не з`явилися. Одночасно, в судове засідання з`явився представник Світлодарської міської військово-цивільної адміністрації Бахмутського району Донецької області, який надав пояснення щодо поданого клопотання.

Розглянувши в судовому засіданні 01.02.2022р. клопотання Світлодарської міської військово-цивільної адміністрації Бахмутського району Донецької області про процесуальне правонаступництво, суд зазначає наступне:

Відповідно до ст.52 Господарського процесуального кодексу України у разі смерті або оголошення фізичної особи померлою, припинення юридичної особи шляхом реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення), заміни кредитора чи боржника в зобов`язанні, а також в інших випадках заміни особи у відносинах, щодо яких виник спір, суд залучає до участі у справі правонаступника відповідного учасника справи на будь-якій стадії судового процесу. Усі дії, вчинені в судовому процесі до вступу у справу правонаступника, обов`язкові для нього так само, як вони були обов`язкові для особи, яку правонаступник замінив. Про заміну або про відмову в заміні учасника справи його правонаступником суд постановляє ухвалу.

За приписами п.3 ч.1, ч.5 ст.78 Закону України Про місцеве самоврядування повноваження сільської, селищної, міської, районної в місті, районної, обласної ради можуть бути достроково припинені у випадках передбачених законами України Про військово-цивільні адміністрації , Про правовий режим воєнного стану .

Повноваження сільської, селищної, міської, районної в місті, районної, обласної ради за наявності підстав, передбачених пунктом 3 частини першої цієї статті, достроково припиняються з дня набрання чинності актом Президента України про утворення відповідної військово-цивільної, військової адміністрації.

Згідно ч.1 ст.1 Закону України Про військово-цивільні адміністрації для виконання повноважень місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування у випадках, встановлених цим Законом, в районі відсічі збройної агресії Російської Федерації, зокрема в районі проведення антитерористичної операції можуть утворюватися військово-цивільні адміністрації.

Військово-цивільні адміністрації населених пунктів - це тимчасові державні органи, що здійснюють на територіях відповідних територіальних громад, затверджених Кабінетом Міністрів України, повноваження сільських, селищних, міських, районних у містах (у разі їх створення) рад, виконавчих органів сільських, селищних, міських, районних у містах (у разі їх створення) рад, сільських, селищних, міських голів та інші повноваження, визначені цим Законом.

Військово-цивільні адміністрації населених пунктів набувають прав та обов`язків з дня внесення запису про їх державну реєстрацію як юридичних осіб до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.

Статтею 3 Закону України Про військово-цивільні адміністрації передбачено, що військово-цивільні адміністрації утворюються у разі потреби за рішенням Президента України.

У разі утворення військово-цивільної адміністрації населених пунктів повноваження відповідних сільських, селищних, міських, районних у містах (у разі їх створення) рад, сільських, селищних, міських голів припиняються з дня призначення керівника такої військово-цивільної адміністрації.

Повноваження військово-цивільних адміністрацій населених пунктів починаються з дня внесення запису про їх державну реєстрацію як юридичних осіб до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань і припиняються у день відкриття першої сесії новообраної ради.

Підпунктом 4 частини 2 статі 7 Закону України Про військово-цивільні адміністрації передбачено, що з дня призначення керівника новоутвореної військово-цивільної адміністрації припиняються повноваження керівника військово-цивільної адміністрації, що припиняється. Військово-цивільна адміністрація, що припиняється, здійснює свої повноваження до дня, наступного за днем прийняття керівником новоутвореної військово-цивільної адміністрації рішення про можливість новоутвореної військово-цивільної адміністрації здійснювати повноваження, віднесені законом до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад. Протягом зазначеного строку керівники новоутворених військово-цивільних адміністрацій здійснюють керівництво військово-цивільними адміністраціями, що припиняються.

Відповідно до п.1 ч.2 ст.7 Прикінцевих та перехідних положень Закону України Про військово-цивільні адміністрації передбачено, що з дня призначення керівника новоутвореної військово-цивільної адміністрації припиняються повноваження сільських, селищних, міських рад, сільських, селищних, міських голів, обраних розформованими територіальними громадами, адміністративні центри яких включені до території відповідної сформованої територіальної громади.

Пунктом 11 частини 2 статті 7 Прикінцевих та перехідних положень Закону України Про військово-цивільні адміністрації передбачено, що у разі утворення військово-цивільних адміністрацій населених пунктів на територіях територіальних громад, затверджених Кабінетом Міністрів України (далі - новоутворені військово-цивільні адміністрації), де за рішенням Центральної виборчої комісії перші вибори депутатів сільських, селищних, міських рад та відповідних сільських, селищних, міських голів не проводилися, набуття повноважень зазначеними військово-цивільними адміністраціями та припинення повноважень сільських, селищних, міських рад, сільських, селищних, міських голів, обраних територіальними громадами, території яких увійшли до складу територій відповідних сформованих територіальних громад (далі - розформовані територіальні громади), їхніх виконавчих органів, реорганізація таких сільських, селищних, міських рад, їхніх виконавчих органів як юридичних осіб, а також припинення повноважень військово-цивільних адміністрацій населених пунктів, території яких увійшли до складу територій відповідних сформованих територіальних громад (далі - військово-цивільні адміністрації, що припиняються), реорганізація таких військово-цивільних адміністрацій як юридичних осіб здійснюються з урахуванням таких положень, зокрема:

юридична особа - новоутворена військово-цивільна адміністрація є юридичною особою, що тимчасово здійснює повноваження правонаступника прав та обов`язків юридичних осіб: рад, що припиняються, - з дня внесення запису про державну реєстрацію такої новоутвореної військово-цивільної адміністрації як юридичної особи до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; виконавчих комітетів рад, що припиняються, та/або військово-цивільних адміністрацій, що припиняються, - з дня, наступного за днем прийняття керівником новоутвореної військово-цивільної адміністрації рішення про її можливість здійснювати повноваження, віднесені законом до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад.

Підпунктом 10 частини 2 статі 7 Закону України Про військово-цивільні адміністрації визначено, що з дня, наступного за днем прийняття керівником новоутвореної військово-цивільної адміністрації рішення про її можливість здійснювати повноваження, віднесені законами до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад, починається реорганізація відповідних юридичних осіб - виконавчих комітетів рад, що припиняються, та/або військово-цивільних адміністрацій, що припиняються, шляхом їх приєднання до юридичної особи - новоутвореної військово-цивільної адміністрації.

На підставі розпорядження Кабінеті Міністрів України №540-р від 06.05.2020р. Про затвердження перспективного плану формування територій громад Донецької області та розпорядження Кабінету Міністрів України №710 від 12.06.2020р. Про формування адміністративних центрів та затвердження територій територіальних громад Донецької області Новолуганська сільська рада Бахмутського району Донецької області с.Новолуганське (Новолуганська територіальна громада) увійшло до складу Світлодарської територіальної громади.

Указом Президента України від 19.02.2021р. №61/2021 Про утворення та реорганізацію військово-цивільних адміністрацій у Донецькій області утворено Світлодарську міську військово-цивільну адміністрацію Бахмутського району Донецької області.

На підставі розпорядження голови обласної державної адміністрації, керівника обласної військово-цивільної адміністрації від 02.08.2021р. №70/7-21-рк Про кадри Гошко С.В. з 03.08.2021р. призначено на посаду керівника Світлодарської МВЦА Бахмутського району Донецької області.

З інформації, яка міститься в ЄДР юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, вбачається, що 05.08.2021р. внесено запис про державну реєстрацію Світлодарської міської військово-цивільної адміністрації Бахмутського району Донецької області, а також те, що Новолуганська сільська рада перебуває з 11.08.2021р. в стані припинення. 17.11.2021р. Новолуганську сільську раду припинено.

За таких обставин, приймаючи до уваги викладене, а також те, що повноваження Новолуганської сільської ради Бахмутського району Донецької області є припиненими в силу закону та правонаступником її прав та обов`язків є Світлодарська міська військово-цивільна адміністрація Бахмутського району Донецької області, суд дійшов висновку про задоволення клопотання останньої та заміну позивача у справі його правонаступником.

Згідно із п.п.1-3 ч.2 ст.183 Господарського процесуального кодексу України суд відкладає підготовче засідання в межах визначеного цим Кодексом строку підготовчого провадження у випадках: визначених частиною другою статті 202 цього Кодексу; залучення до участі або вступу у справу третьої особи, заміни неналежного відповідача, залучення співвідповідача; в інших випадках, коли питання, визначені частиною другою статті 182 цього Кодексу, не можуть бути розглянуті у даному підготовчому засіданні.

Враховуючи неможливість розгляду всіх питань, що стосуються спору, у даному підготовчому засіданні, керуючись ст.183, ст.234 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд,-

У Х В А Л И В:

Клопотання №02/20-0266 від 28.01.2022р. Світлодарської міської військово-цивільної адміністрації Бахмутського району Донецької області про процесуальне правонаступництво задовольнити.

Замінити сторону у справі №905/417/20, а саме: позивача - Новолуганську сільську раду Бахмутського району Донецької області (84573, Донецька обл., Бахмутський р-н, сел. Новолуганське (пн), вул. Первомайська, буд. 38, ЄДРПОУ) на її правонаступника - Світлодарську міську військово-цивільну адміністрацію Бахмутського району Донецької області (84792, Донецька обл., Бахмутський р-н, м. Світлодарськ (пн), пр. Миру, буд. 5, ЄДРПОУ 44203093).

Відкласти підготовче засідання на 01.03.2022 року о 12:00 год. (зал судового засідання №407).

Світлодарській міській військово-цивільній адміністрації Бахмутського району Донецької області надати суду докази настання правонаступництва у правовідносинах, щодо яких заявлено позовні вимоги, а саме за договором підряду №14 від 04.09.2019р. (передавальні акти, в яких зазначено про суть та обсяг прав і обов`язків, що передаються); докази, що підтверджують наявність недоліків у виконаних відповідачем роботах за даним договором.

Явка сторін та третіх осіб на розсуд сторін.

Суддя Г.В. Левшина

СудГосподарський суд Донецької області
Дата ухвалення рішення01.02.2022
Оприлюднено04.02.2022
Номер документу102938361
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —905/417/20

Ухвала від 19.01.2022

Господарське

Господарський суд Донецької області

Левшина Ганна Валеріївна

Ухвала від 06.09.2023

Господарське

Східний апеляційний господарський суд

Пуль Олена Анатоліївна

Ухвала від 02.08.2023

Господарське

Східний апеляційний господарський суд

Пуль Олена Анатоліївна

Ухвала від 21.07.2023

Господарське

Східний апеляційний господарський суд

Пуль Олена Анатоліївна

Ухвала від 02.08.2022

Господарське

Господарський суд Донецької області

Левшина Ганна Валеріївна

Ухвала від 10.07.2022

Господарське

Господарський суд Донецької області

Левшина Ганна Валеріївна

Ухвала від 23.06.2022

Господарське

Господарський суд Донецької області

Левшина Ганна Валеріївна

Ухвала від 17.05.2022

Господарське

Господарський суд Донецької області

Левшина Ганна Валеріївна

Ухвала від 18.02.2022

Господарське

Господарський суд Донецької області

Левшина Ганна Валеріївна

Ухвала від 01.02.2022

Господарське

Господарський суд Донецької області

Левшина Ганна Валеріївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні