Рішення
від 04.02.2022 по справі 240/32364/21
ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

04 лютого 2022 року м. Житомир справа № 240/32364/21

категорія 111030600

Житомирський окружний адміністративний суд у складі:

судді Попової О. Г.,

розглянувши у письмовому провадженні адміністративну справу за позовом Приватного підприємства "Адмірал" до Державної податкової служби України, Головного управління ДПС у Житомирській області про визнання протиправними та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії,

встановив:

Приватне підприємство "Адмірал" звернулось до Житомирського окружного адміністративного суду із позовом, в якому просить:

- визнати протиправним та скасувати:

рішення Головного управління Державної податкової служби у Житомирській області про відмову у реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних від 09.09.2021 № 3089607/24706360, податкову накладну №2 від 04.06.2021;

рішення Головного управління Державної податкової служби у Житомирській області про відмову у реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних від 09.09.2021 № 3089609/24706360, податкову накладну №3 від 10.06.2021;

рішення Головного управління Державної податкової служби у Житомирській області про відмову у реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних від 09.09.2021 № 3089608/24706360, податкову накладну №5 від 01.07.2021;

рішення Головного управління Державної податкової служби у Житомирській області про відмову у реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних від 09.09.2021 № 3089606/24706360, податкову накладну №6 від 02.07.2021;

рішення Головного управління Державної податкової служби у Житомирській області про відмову у реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних від 09.09.2021 № 3089610/24706360, податкову накладну №7 від 02.07.2021;

рішення Головного управління Державної податкової служби у Житомирській області про відмову у реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних від 09.09.2021 № 3089611/24706360 податкову накладну №8 від 19.07.2021;

- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну №2 від 04.06.2021 на загальну суму 330 300,00 грн, в тому числі ПДВ 55 050,00 грн датою її фактичного подання; податкову накладну №3 від 10.06.2021 на загальну суму121 110,00 грн в тому числі ПДВ 20 185,00 грн датою її фактичного подання; податкову накладну №5 від 01.07.2021 на загальну суму100 000,00 грн, в тому числі ПДВ 16 666,67 грн датою її фактичного подання; податкову накладну №6 від 02.07.2021 на загальну суму 15 200,00 грн, в тому числі ПДВ 2 533,33 грн датою її фактичного подання; податкову накладну №7 від 02.07.2021 на загальну суму 121 110,00 грн в тому числі ПДВ 20 185,00 грн датою її фактичного подання; податкову накладну №8 від 19.07.2021 на загальну суму 286 260,00 грн, в тому числі ПДВ 47 710,00 грн датою її фактичного подання.

В обґрунтування позову зазначає, що не погоджується із прийнятим Комісією з питань зуіпинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Житомирській області оскаржуванними рішення, які не відповідають фактичним обставинам та вимогам діючого законодавства. Вказує, що позивачем в електронному вигляді подано пояснення та копії документів, на підтвердження реальності здійснення господарських операцій, щодо податкових накладних, які були зупинені. Проте, оскаржуваним рішенням у реєстрації податкових накладних було відмовлено, незважаючи на той факт, що позивачем виконано усі вимоги податкового органу, необхідні для реєстрації податкових накладних та надано всі необхідні документи. На думку позивача, Товариством надані всі пояснення та документи відповідно до вичерпного переліку документів, на підтвердження реальності здійснених господарських операцій, та достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної відповідно до законодавства.

Позивач вважає, що відповідачем протиправно відмовлено у реєстрації податкових накладних, незважаючи на її відповідність усім вимогам і критеріям, що встановлені Податковим кодексом України та відповідними підзаконними нормативно-правовими актами.

Ухвалою Житомирського окружного адміністративного суду від 24.11.2020 року відкрито провадження та призначено слухання справи в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін та проведення судового засідання за наявними у справі матеріалами.

16.12.2021 від ГУ ДПС у Житомирській області та ДПС до суду подано відзив на позов, в якому представник просить відмовити в задоволенні позову з тих підстав, що Комісія ГУ ДПС у Житомирській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, розглянувши подані пояснення та копії документів, прийняла рішення якими відмовлено у реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних. Згідно додатку до витягу з протоколу Комісії ГУ ДПС у Житомирській області №171/06- 30-18-01-14 від 09.09.2021 причиною відмови в реєстрації податкових накладних: №2 від 04.06.2021, №3 від 10.06.2021, №5 від 01.07.2021, №6 від 02.07.2021, №7 від 02.07.2021, №8 від 19.07.2021 стало ненадання повного пакету документів, а саме відсутні розрахункові документи, які слугували підставою для виписки ПК.

Згідно податкових накладних № 2 від 04.06.2021, № 3 від 10.06.2021, № 5 від 01.07.2021, № 6 від 02.07.2021, № 7 від 02.07.2021, № 8 від 19.07.2021 ПП Адмірал було реалізовано комплекти пружинного скріплення типу System W21 фірми Vossloh (Німмечина) під рейки Т62 з антикорозійним покриттям. В наданих на Комісію поясненнях позивачем зазначено, що податкові накладні складені у зв`язку з отриманням авансових платежів. На розгляд Комісії Позивачем не було надано жодного розрахункового документу. Крім іншого, відповідач зазначив, що в пакеті документів встановлено розбіжності в первинних документах з податковими накладними, а саме:

Таким чином, на думку відповідача, підприємством на розгляд комісії не надано повний пакет відповідних документів, що підтверджують здійснення господарської операції.

Позивачем подано до суду відповідь на відзив в якому представник позивача заперечує щодо доводів ГУ ДПС в Житомисрькій області та вказує, що товаристом подано повний пакет документів, на підтвердження реальності здійснених господарських операцій, та достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної відповідно до законодавства.

Ухвалою судді від 03.02.2022 в задоволенні клопотання представника Головного управління ДПС у Житомирській області про розгляд справи за правилами загального позовного провадження відмовлено.

Ухвалою судді від 23.09.2021 замінено відповідача - Головне управління ДПС у Житомирській області (ідентифікаційний код юридичної особи 43142501) у справі №240/14715/21 на його правонаступника Головне управління ДПС у Житомирській області (ідентифікаційний код юридичної особи 44096781).

Згідно з частиною четвертою статті 243 КАС України судове рішення, постановлене у письмовому провадженні, повинно бути складено у повному обсязі не пізніше закінчення встановлених цим Кодексом строків розгляду відповідної справи, заяви або клопотання.

Частиною п`ятою статті 250 КАС України встановлено, що датою ухвалення судового рішення в порядку письмового провадження є дата складення повного судового рішення.

Дослідивши матеріали справи, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини справи, об`єктивно оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд дійшов наступних висновків.

Судом встановлено, що 29.07.2019 в м. Вердоль, Німеччина між позивачем та Фірмою Фоссло Фастенин Системе ГмбХ укладено Индивидуальный договор продажи №2-2019 . Предметом вказаного Договору є постачання Товару, який визначається в тому числі і згідно Специфікацій, п.1.1. Згідно Розділу 12 Інші положення - цей договір вступає в дію з дня його підписання та діє до повного виконання Сторонами своїх зобов`язань., п.. 12.13а умовами Специфікації №7 від 01.06.2021 Підприємство Фоссло Фастениг Системе ГмбХ , є Продавцем товару - системи рейкового скріплення Фоссло W21 для рейок типу Т-62, Покупцю тобто Позивачу.

23.06.2021 між Позивачем та ТОВ Фоссло Бан- унд Феркерстехнік (Російська Федерація) укладено Договір поставки №23062021L За умовами п.1.1. вказаного договору, Продавець продає позивачу Товар, що зазначений у Специфікаціях. За умовами п.10.7 даного Договору - Цей Договір вступає в силу з моменту його підписання обома Сторонами та діє до 31 грудня 2021 року. В цей же день Сторонами договірних зобов`язань погоджено Специфікації №1 за умовами якої Товариство Фоссло Бан- унд Феркерстехнік передає у власність позивачу товар - системи скріплення Vossloh W30 (шпалокомплекти). У зв`язку з цим, позивачу 30.07.2021 був наданий рахунок-фактура №1300095, товарна накладна №7118176 про придбання відповідних систем кріплення. Копії яких додаю до позовної заяви.

Так, за умовами Договору від 01.06.2021 за №01062021 позивач взяв на себе обов`язок поставити - Акціонерному Товариству ЗАПОРІЗЬКИЙ ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ШПАЛ товар згідно Специфікацій, які є невід`ємною частиною Договору, п.1.1. Сторонами Договору, в цей же день погоджено Специфікацію №1, в якій обумовлено кількість, якість та ціна товару, а саме: комплект пружного скріплення типу System W21 Vossloh (Німеччина) під рейки Т62 з антикорозійним покриттям. Загальна вартість товару складає 2 752 500,00 грн. 00 коп.,в тому числі ПДВ 20 % - 458 750,00 грн. Умовами п.5 вказаної Специфікації передбачений порядок оплати, що становить попередня оплата у розмірі 50 % від загальної вартості товару та остаточний розрахунок за поставлений товар протягом 30 календарних днів з дати поставки товару.

За умовами Специфікації №1 від 01.06.2021 позивачем був наданий рахунок-фактура № РФ-0002 від 03.06.2021 на загальну суму 2 752 500 грн. 00 коп., в тому числі ПДВ 458750 грн. 00 коп.

Враховуючи вартість Товару та умови Специфікації Покупцем - AT ЗАПОРІЗЬКИЙ ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕННИХ ШПАЛ здійснювалась часткова передплата:

04.06.2021 - 330300, 00 грн., втому числі ПДВ 55050,00 грн.

10.06.2021 - 121110,00 грн., в тому числі ПДВ 20185,00 грн.

02.07.2021 - 121110,00 грн., в тому числі ПДВ 20185,00 грн.

19.07.2021 - 286260,00 грн., в тому числі ПДВ 47710,00 грн.

Надходження вищевказаних коштів і стали підставою для формування та подання позивачем до податкового органу податкових накладних №2 від 04.06.2021, №3 від 10.06.2021, №7 від 02.07.2021, №8 від 19.07.2021.

30.06.2021 року між позивачем та Товариством з обмеженою відповідальністю ПОСТАЧТЕХПРОМ укладено Договір поставки №2-06/2021 та кількісні та якісні характеристики товару повинні відповідати умовам Специфікацій, п.2.1 Договору. Згідно Специфікації №1 від 30.06.2021 до даного Договору Позивач повинен поставити товар - комплект пружного скріплення типу System W30 фірми Vossloh , вартістю 168 969 грн. 00 коп., в тому числі ПДВ 28 160 грн.00 коп. За положеннями Специфікації №2 від 29.07.2021 товар - комплект пружного скріплення типу System W30 фірми Vossloh , вартістю 235 200 грн. 00 коп. в тому числі ПДВ 39 200 грн. 00 коп. Термін дії договору до 31.12.2021, Розділ 12, п.12.1.

ТОВ ПОСТАЧТЕХПРОМ здійснив попередню оплату, враховуючи вартість товару та умову п.5 Специфікації №1 від 30.06.2021, Специфікації №2 від 29.07.2021, згідно якої Покупцем сплачується попередня оплата у розмірі 30 % від загальної вартості товару та оплату 70% за 7 днів до готовності товару до відвантаження.

Так, на рахунок позивача надійшли кошти - 01.07.2021 - 100000,00 грн., в тому числі ПДВ - 16666,67 грн. 02.07.2021 - 15200,00 грн., в тому числі ПДВ 2533,33 грн.

У зв`язку з цим, позивачем були подані до податкового органу податкові накладні №5 від 01.07.2021, №6 від 02.07.2021 року.

В подальшому, на підставі Договору-заявки на транспортно- експедиційне обслуговування в міжнародному сполученні №2707-2 між Позивачем та TOB АЛТ ЛОГІСТИК та додаткової угоди від 03.09.2021 Покупцям АТ ЗАПОРІЗЬКИЙ ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ШПАЛ та ТОВ ПОСТАЧТЕХПРОМ водієм-експедитором ОСОБА_1 , автомобілем марки ДАФ д.н,з. НОМЕР_1 /причіп AA8067XL доставлено товар, що підтверджується відомостями ТТН №01 від 09.08.2021 .

Позивачем від податкового органу отримані квитанції, відповідно яких реєстрація податкової накладної №2 від 04.06.2021 на загальну суму 330 300,00 грн, в тому числі ПДВ 55 050,00 грн, податкової накладної №3 від 10.06.2021 на загальну суму 121 110,00 грн; податкової накладної №5 від 01.07.2021 на загальну суму100 000,00 грн, в тому числі ПДВ 16 666,67 грн; податкової накладної №6 від 02.07.2021 на загальну суму 15 200,00 грн, в тому числі ПДВ 2 533,33 грн; податкової накладної №7 від 02.07.2021 на загальну суму 121 110,00 грн в тому числі ПДВ 20 185,00 грн; податкової накладної №8 від 19.07.2021 на загальну суму 286 260,00 грн, в тому числі ПДВ 47 710,00 грн. зупинені згідно п.201.16 ст. 201 ПК України. Оскільки, коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 7302 відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги що на постійній основі постачаються (виготовляються) та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару та обсягу постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації зазначеної в ПН/РК.

Позивачем податковому органу були подані до податковог органу пояснення з підтверджуючи документи про його діючі договірні зобов`язання.

Позивач отримав рішення №3089607/24706360 про відмову у реєстрації податкової накладної №2 від 04.06.2021; рішення №3089609/24706360 про відмову у реєстрації податкової накладної №3 від 10.06.2021; рішення №3089608/24706360 про відмову у реєстрації податкової накладної №5 від 01.07.2021; рішення №3089606/24706360 про відмову у реєстрації податкової накладної №6 від 02.07.2021; рішення №3089610/24706360 про відмову у реєстрації податкової накладної №7 від 02.07.2021; рішення №3089611/24706360 про відмову у реєстрації податкової накладної №8 від 19.07.2021

Позивачем подано скаргу до Комісії з питань зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН Державної податкової служби України.

Рішенням Державної податкової служби залишено без задоволення скарги та рішення комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних без змін.

Позивач не погоджується із рішенням комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, вважає його протиправним та необґрунтованим.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам та вирішуючи спір по суті заявлених позовних вимог, суд зазначає наступне.

Згідно з пп. а п.185.1 ст.185 Податкового кодексу України (далі за текстом ПК України) об`єктом оподаткування є операції платників податку з: постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу, у тому числі операції з безоплатної передачі та з передачі права власності на об`єкти застави позичальнику (кредитору), на товари, що передаються на умовах товарного кредиту, а також з передачі об`єкта фінансового лізингу в користування лізингоотримувачу/орендарю.

Датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг згідно з п.187.1 ст.187 ПК України вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню; б) дата відвантаження товарів.

Відповідно до п.188.1 ст.188 ПК України база оподаткування операцій з постачання товарів/послуг визначається виходячи з їх договірної вартості з урахуванням загальнодержавних податків та зборів (крім акцизного податку на реалізацію суб`єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів, збору на обов`язкове державне пенсійне страхування, що справляється з вартості послуг стільникового рухомого зв`язку, податку на додану вартість та акцизного податку на спирт етиловий, що використовується виробниками суб`єктами господарювання для виробництва лікарських засобів, у тому числі компонентів крові і вироблених з них препаратів (крім лікарських засобів у вигляді бальзамів та еліксирів).

Згідно з п.201.1 ст.201 ПК України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

З огляду на п.201.7 ст.201 ПК України податкова накладна складається на кожне повне або часткове постачання товарів/послуг, а також на суму коштів, що надійшли на поточний рахунок як попередня оплата (аванс).

Відповідно до абз.1, 2, 5, 10, 12, 13, 14 п.201.10 ст.201 ПК України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.

Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.

Квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування надсилається одночасно продавцю та покупцю платнику податку.

Якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних

Реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних повинна здійснюватися з урахуванням граничних строків: для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені; для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені.

Згідно з п.201.16 ст.201 ПК України реєстрація податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних визначався Порядком зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 р. №1165 (далі за текстом Порядок №1165).

Пунктом 3 Порядку №1165 визначені ознаки податкових накладних/розрахунків коригування, яким вони повинні відповідати для їх реєстрації.

Відповідно до п.п.4, 5 Порядку №1165 у разі коли за результатами перевірки податкової накладної/розрахунку коригування визначено, що податкова накладна/розрахунок коригування відповідають одній з ознак безумовної реєстрації, визначених у пункті 3 цього Порядку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування не зупиняється в Реєстрі.

Платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2).

Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій (додаток 3).

Згідно з п.6 Порядку №1165 у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної / розрахунку коригування зупиняється.

Питання відповідності/невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку розглядається комісією регіонального рівня.

У разі встановлення відповідності платника податку хоча б одному з критеріїв ризиковості платника податку комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Включення платника податку до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, здійснюється в день проведення засідання комісії регіонального рівня та прийняття відповідного рішення.

Платник податку отримує рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку через електронний кабінет у день прийняття такого рішення (додаток 4).

У рішенні зазначається підстава, відповідно до якої встановлено відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Комісією регіонального рівня розглядається питання виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, у разі виявлення обставин та/або отримання інформації, що свідчать про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку та/або отримання інформації та копій відповідних документів від платника податку, що свідчать про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

У разі виявлення обставин та/або отримання інформації, визначених абзацом сьомим цього пункту, та прийняття комісією регіонального рівня рішення про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку платник податку отримує таке рішення в електронному кабінеті в день його прийняття (додаток 4).

Інформація та копії документів подаються платником податку до ДПС в електронній формі засобами електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України Про електронні документи та електронний документообіг , Про електронні довірчі послуги та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого Мінфіном.

Документами, необхідними для розгляду питання виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, можуть бути: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством; інші документи, що підтверджують невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Інформацію та копії документів, подані платником податку, комісія регіонального рівня розглядає протягом семи робочих днів, що настають за датою їх надходження, та приймає відповідне рішення.

За результатами розгляду інформації та копій документів комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку, яке платник податку отримує в електронному кабінеті у день його прийняття (додаток 4).

Виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, здійснюється в день проведення засідання комісії регіонального рівня та прийняття відповідного рішення.

Якщо комісією регіонального рівня протягом семи робочих днів, що настають за датою надходження зазначеної інформації та документів, не прийнято відповідного рішення, платник податку виключається з переліку платників податку, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.

У разі надходження до контролюючого органу відповідного рішення суду, яке набрало законної сили, комісія регіонального рівня виключає платника податку з переліку платників податку, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.

Комісія регіонального рівня постійно проводить моніторинг щодо відповідності/невідповідності платників податку критеріям ризиковості платника податку.

Пунктом 7 Порядку №1165 встановлено, що у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

Відповідно до п.п.10, 11 Порядку №1165 у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються:

1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування;

2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку;

3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації.

Оцінюючи підстави зазначені у квитанціях від 15.06.2021, 29.06.2021, 30.07.2021, 13.08.2021 про зупинення реєстрації податкових накладни №№ 2, 3, 5, 6, 7, 8, суд враховує, що у Додатку 3 до Порядку №1165 визначені Критерії ризиковості здійснення операцій.

Згідно з п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій, відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, поданій для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі Реєстр), у таблиці даних платника податку на додану вартість (далі платник податку) як товару/послуги, що на постійній основі постачається, та обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній/розрахунку коригування до податкової накладної на збільшення суми податкових зобов`язань, яку/який подано для реєстрації в Реєстрі, дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого/такої товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 1 січня 2017 р. в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 раза, та обсягом постачання відповідного товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 1 січня 2017 р. у Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 50 відсотків) груп товарів (продукції), визначених ДПС та затверджених відповідним наказом, оприлюдненим на офіційному веб-сайті ДПС.

Таким чином, зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування за п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій відбувається у разі одночасного дотримання трьох умов: відсутність товару в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товару, що постачається на постійній основі; обсяг постачання дорівнює або перевищує товарні залишки; переважання в такому залишку (більше 50 відсотків) груп товарів (продукції), визначених ДПС та затверджених відповідним наказом, оприлюдненим на офіційному веб-сайті ДПС.

Суд зауважує, що у разі зупинення реєстрації податкової накладної на підставі п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій, контролюючий орган повинен повідомити платника податків, які саме документи мають бути подані для спростування наявних у податкового органу сумнівів та які аспекти належить висвітлити у поясненнях.

Зі змісту квитанцій від 15.06.2021, 29.06.2021, 30.07.2021, 13.08.2021, судом встановлено, що зупинення реєстрації податкових накладних №2 від 04.06.2021, №3 від 10.06.2021, №5 від 01.07.2021, №6 від 02.07.2021, №7 від 02.07.2021, №8 від 19.07.2021 зумовлено тим, що коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 7302 відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги що на постійній основі постачаються (виготовляються) та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару та обсягу постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. При цьому у квитанціях міститься вимога щодо надання надати пояснень та копій документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПК/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Разом з тим, суд враховує, що відповідачами не надано доказів, що на час проведення моніторингу податкових накладних №2 від 04.06.2021, №3 від 10.06.2021, №5 від 01.07.2021, №6 від 02.07.2021, №7 від 02.07.2021, №8 від 19.07.2021, поданих ПП "Адмірал" на реєстрацію в Єдиному реєстрі податкових накладних, позивач відповідав п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Так, відповідачами не доведено, що коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг, відсутні у таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги що на постійній основі постачаються (виготовляються) та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару та обсягу постачання.

Також матеріалами справи не підтверджується факт виявлення контролюючим органом під час проведення моніторингу, об`єктивних ознак не можливості здійснення позивачем операцій з поставки товару, дані про які вказані у податкових накладних №2 від 04.06.2021, №3 від 10.06.2021, №5 від 01.07.2021, №6 від 02.07.2021, №7 від 02.07.2021, №8 від 19.07.2021 та/або ймовірності уникнення позивачем виконання податкового обов`язку, які б свідчили про ризик порушення ним норм податкового законодавства.

З огляду на викладене, суд дійшов висновку, що матеріалами справи не підтверджується наявність підстав для зупинення реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної №2 від 04.06.2021, №3 від 10.06.2021, №5 від 01.07.2021, №6 від 02.07.2021, №7 від 02.07.2021, №8 від 19.07.2021, складених ПП "Адмірал".

Механізм прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, реєстрацію яких відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України зупинено в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України, передбачений Порядком прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 12.12.2019 р. №520 (далі за текстом Порядок №520).

Відповідно до п.п.2-4 Порядку №520 прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС (далі комісія регіонального рівня).

Комісія регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку, приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Кодексу.

У разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі.

Згідно з п.5 Порядку №520 перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.

Пунктами 6, 7 Порядку №520 встановлено, що письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного в податковій накладній/розрахунку коригування.

Платник податку має право подати письмові пояснення та копії документів до декількох податкових накладних/розрахунків коригування, якщо такі податкові накладні/розрахунки коригування складено на одного отримувача платника податку за одним і тим самим договором або якщо в таких податкових накладних/розрахунках коригування відображено однотипні операції (з однаковими кодами товарів згідно з Українською класифікацією товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТ ЗЕД) або кодами послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (ДКПП)).

Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку подає до ДПС в електронній формі за допомогою засобів електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України Про електронні документи та електронний документообіг , Про електронні довірчі послуги та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

З огляду на п.п.9 11 Порядку №520 письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4 цього Порядку, розглядає комісія регіонального рівня.

Комісія регіонального рівня приймає рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Реєстрі за формою згідно з додатком до цього Порядку.

Комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі в разі: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі; та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку; та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.

Відповідно до п.п.25, 26 Порядку №1165 комісії регіонального рівня приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації, врахування або неврахування таблиці даних платника податку, відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Комісія регіонального рівня діє в межах повноважень, визначених цим Порядком та Порядком прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженим Мінфіном.

Згідно з п.п.42, 44-46 Порядку №1165 рішення, прийняті комісіями контролюючих органів, підлягають реєстрації засобами інформаційних систем ДПС.

Комісія контролюючого органу перевіряє подані платником податку копії документів щодо їх достовірності шляхом звірки даних, які містяться в таких копіях документів, з даними, що надходять або можуть бути отримані з інших джерел інформації (реєстри, що ведуться державними органами, документи, зокрема електронні).

Розгляд питання на засіданні комісії контролюючого органу включає такі етапи: доповідь секретаря комісії; доповідь члена комісії, співдоповідь (у разі потреби); внесення членами комісії пропозицій, їх обговорення; оголошення головою комісії рішення про припинення обговорення питання; голосування; оголошення головою комісії результатів голосування; оформлення протоколу.

У протоколі засідання комісії контролюючого органу зазначається перелік осіб, присутніх на засіданні, порядок денний засідання, питання, що розглядалися на засіданні, перелік осіб, які виступали під час засідання, результати голосування, прийняті такою комісією рішення.

Відповідно до протоколів засідання комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №2 від 04.06.2021, №3 від 10.06.2021, №5 від 01.07.2021, №6 від 02.07.2021, №7 від 02.07.2021, №8 від 19.07.2021 у зв`язку з відсутністю повного пакету документів щодо податкового кредиту та податкових зобов`язань, а саме відсутні розрахункові документи, які слугували підставою для виписки ПК.

Також суд враховує, що у рішеннях про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 09.09.2021 № 3089607/24706360, від 09.09.2021 № 3089609/24706360, від 09.09.2021 № 3089608/24706360, від 09.09.2021 № 3089606/24706360, від 09.09.2021 № 3089610/24706360, від 09.09.2021 № 3089611/24706360 податкову накладну №8 від 19.07.2021 не зазначено, яких саме документів не надано ПП "Адмірал", що унеможливило прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних.

Натомість посилання у протоколі та в оскаржуваному рішенні на те, що платником податків не надано розрахункових документів, спростовується доказами наданими позивачем, зокрема виписками банку про надходження коштів.

На підставі викладеного, суд дійшов висновку, що відповідачем за відсутності правових підстав зупинено реєстрацію пподаткових накладних №2 від 04.06.2021, №3 від 10.06.2021, №5 від 01.07.2021, №6 від 02.07.2021, №7 від 02.07.2021, №8 від 19.07.2021, а у подальшому безпідставно відмовлено у реєстрації таких накладної, а тому рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 09.09.2021 № 3089607/24706360, від 09.09.2021 № 3089609/24706360, від 09.09.2021 № 3089608/24706360, від 09.09.2021 № 3089606/24706360, від 09.09.2021 № 3089610/24706360, від 09.09.2021 № 3089611/24706360 підлягають визнанню протиправними та скасуванню, а позовні вимоги в цій частині задоволенню.

Стосовно позовної вимоги про зобов`язання ДПС України зареєструвати податкові накладні№2 від 04.06.2021, №3 від 10.06.2021, №5 від 01.07.2021, №6 від 02.07.2021, №7 від 02.07.2021, №8 від 19.07.2021 в Єдиному реєстрі податкових накладних датами їх виписування, суд зазначає наступне.

Згідно з п.п.2, 4, 10 ч.2 ст.245 КАС України у разі задоволення позову суд може прийняти рішення про: визнання протиправним та скасування індивідуального акта чи окремих його положень; визнання бездіяльності суб`єкта владних повноважень протиправною та зобов`язання вчинити певні дії; інший спосіб захисту прав, свобод, інтересів людини і громадянина, інших суб`єктів у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку суб`єктів владних повноважень, який не суперечить закону і забезпечує ефективний захист таких прав, свобод та інтересів.

Відповідно до п.п.19, 20 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 р. №1246, податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій:

- прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування;

- набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДФС відповідного рішення);

- неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.

У разі надходження до ДФС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду.

Із аналізу зазначених норм суд дійшов висновку, що податковий орган реєструє податкову накладну, в тому числі, на підставі рішення суду датою набрання ним законної сили або іншою датою, вказаною у рішенні.

Зважаючи на встановлені обставини суд вважає, що ефективним способом захисту порушеного права позивача є зобов`язання Державної податкової служби України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №2 від 04.06.2021 на загальну суму 330 300,00 грн, в тому числі ПДВ 55 050,00 грн датою її фактичного подання; податкову накладну №3 від 10.06.2021 на загальну суму121 110,00 грн в тому числі ПДВ 20 185,00 грн датою її фактичного подання; податкову накладну №5 від 01.07.2021 на загальну суму100 000,00 грн, в тому числі ПДВ 16 666,67 грн датою її фактичного подання; податкову накладну №6 від 02.07.2021 на загальну суму 15 200,00 грн, в тому числі ПДВ 2 533,33 грн датою її фактичного подання; податкову накладну №7 від 02.07.2021 на загальну суму 121 110,00 грн в тому числі ПДВ 20 185,00 грн датою її фактичного подання; податкову накладну №8 від 19.07.2021 на загальну суму 286 260,00 грн, в тому числі ПДВ 47 710,00 грн датою її фактичного подання.

Також, представником позивача заявлено вимогу про стягнення на користь позивача за рахунок бюджетних асигнувань відповідача витрат на професійну правничу допомогу.

26.01.2022 року від позивача надійшла заява про остаточне визначення розміру судових витрат у розмірі 2000 грн., з доказами на підтвердження таких витрат.

Відповідно до ч.3 ст.134 КАС України, для цілей розподілу судових витрат: 1) розмір витрат на правничу допомогу адвоката, в тому числі гонорару адвоката за представництво в суді та іншу правничу допомогу, пов`язану зі справою, включаючи підготовку до її розгляду, збір доказів тощо, а також вартість послуг помічника адвоката визначаються згідно з умовами договору про надання правничої допомоги та на підставі доказів щодо обсягу наданих послуг і виконаних робіт та їх вартості, що сплачена або підлягає сплаті відповідною стороною або третьою особою; 2) розмір суми, що підлягає сплаті в порядку компенсації витрат адвоката, необхідних для надання правничої допомоги, встановлюється згідно з умовами договору про надання правничої допомоги на підставі доказів, які підтверджують здійснення відповідних витрат.

Зі змісту поданих документів слідує, що витрати позивача на правову допомогу склали 2000,00 грн. зокрема позивачем надано:

- детальний опис робіт (наданих послуг), виконаних адвокатом по справі;

- копія Договору про надання правничої допомоги від 20.12.2021р.;

- копія Додаткової угоди № 1 до договору про надання правничої допомоги від 20.12.2021р.;

- примірник рахунку-фактури № 623 від 21.12.2021 р.;

- копія платіжного доручення № 252 від 23.12.2021 р.;

- копія акту здачі-прийняття виконаних робіт (наданих послуг) № ОУ-00000633 від 30.12.2021р.

Відповідно до ч.6 ст.134 КАС України, у разі недотримання вимог частини п`ятої цієї статті суд може, за клопотанням іншої сторони, зменшити розмір витрат на правничу допомогу, які підлягають розподілу між сторонами.

Обов`язок доведення неспівмірності витрат покладається на сторону, яка заявляє клопотання про зменшення витрат на оплату правничої допомоги адвоката, які підлягають розподілу між сторонами (ч.7 ст. 134 КАС України).

Так, у відповідності до висновків Верховного Суду, які викладені у постанові від 15 травня 2018 року у справі № 821/1594/17, вирішуючи питання про відшкодування витрат на професійну правничу допомогу, суд виходить з того, що компенсація таких витрат здійснюється у порядку, передбаченому статтею 134 КАС України, яка не обмежує розмір таких витрат.

Як слідує з аналізу наведених правових норм, документально підтверджені судові витрати підлягають компенсації стороні, яка не є суб`єктом владних повноважень та на користь якої ухвалене рішення, за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень. При цьому, склад та розміри витрат, пов`язаних з оплатою правової допомоги, входить до предмета доказування у справі. На підтвердження цих обставин суду повинні бути надані договір про надання правової допомоги, документи, що свідчать про оплату обґрунтованого гонорару та інших витрат, пов`язаних із наданням правової допомоги, оформлені у встановленому законом порядку.

При цьому відповідно до ч. 7 ст. 139 КАС України, розмір витрат, які сторона сплатила або має сплатити у зв`язку з розглядом справи, встановлюється судом на підставі поданих сторонами доказів (договорів, рахунків тощо).

Суд враховує складність розгляду саме цієї справи, заявлені позовні вимоги та їх співвідношення із заявленим розміром судових витрат.

При визначенні суми відшкодування вказаного виду судових витрат суд має виходити з критерію реальності адвокатських витрат (встановлення їхньої дійсності та необхідності), а також критерію розумності їхнього розміру, виходячи з конкретних обставин справи та фінансового стану обох сторін. Ті самі критерії застосовує Європейський суд з прав людини (далі ЄСПЛ), присуджуючи судові витрат на підставі статті 41 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод. Зокрема, у рішеннях від 12 жовтня 2006 року у справі Двойних проти України (пункт 80), від 10 грудня 2009 року у справі Гімайдуліна і інших проти України (пункти 34-36), від 23 січня 2014 року у справі East/West Alliance Limited проти України, від 26 лютого 2015 року у справі Баришевський проти України (пункт 95) зазначено, що заявник має право на компенсацію судових та інших витрат, лише якщо буде доведено, що такі витрати були фактичними і неминучими, а їхній розмір обґрунтованим.

З урахуванням категорії та складності справи, наявності численного обсягу сталої судової практики з подібних правовідносин, суд вважає справедливим заявлений розмір професійної правової допомоги, яка підлягає стягненню на користь позивача в розмірі 2000 грн.

Крім того, з огляду на приписи ст. 139 КАС України, на користь позивача належить стягнути понесені ним судові витрати із сплати судового збору в сумі 13620,00 грн. за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Житомирській області та 13620,00 грн. за рахунок бюджетних асигнувань ДПС України.

Керуючись статтями2, 77, 90, 139, 242-246, 250, 255, 262, 295 КАС України, суд, -

вирішив:

Адміністративний позов Приватного підприємства "Адмірал" (вул. С.Ріхтера, 41, оф. 1,Житомир,10008 до Державної податкової служби України. РНОКПП/ЄДРПОУ: 24706360) до Головного управління ДПС у Житомирській області (вул. Юрка Тютюнника, 7, м. Житомир, 10003. РНОКПП/ЄДРПОУ: 44096781) , Державної податкової служби України (Львівська площа, 8, Київ 53,04053. РНОКПП/ЄДРПОУ: 43005393) про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії, - задовольнити.

Визнати протиправними та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Житомирській області про відмову у реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному державному реєстрі податкових накладних від 09.09.2021 № 3089607/24706360, податкову накладну №2 від 04.06.2021.

Визнати протиправними та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Житомирській області про відмову у реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному державному реєстрі податкових накладних від 09.09.2021 № 3089609/24706360, податкову накладну №3 від 10.06.2021.

Визнати протиправними та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Житомирській області про відмову у реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному державному реєстрі податкових накладних від 09.09.2021 № 3089608/24706360, податкову накладну №5 від 01.07.2021.

Визнати протиправними та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Житомирській області про відмову у реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному державному реєстрі податкових накладних від 09.09.2021 № 3089606/24706360, податкову накладну №6 від 02.07.2021.

Визнати протиправними та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Житомирській області про відмову у реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному державному реєстрі податкових накладних від 09.09.2021 № 3089610/24706360, податкову накладну №7 від 02.07.2021.

Визнати протиправними та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Житомирській області про відмову у реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному державному реєстрі податкових накладних від 09.09.2021 № 3089611/24706360 податкову накладну №8 від 19.07.2021.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному державному реєстрі податкових накладних податкову накладну №2 від 04.06.2021 на загальну суму 330 300,00 грн, в тому числі ПДВ 55 050,00 грн., складену Приватним підприємством "Адмірал", датою її фактичного подання.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному державному реєстрі податкових накладних податкову накладну №3 від 10.06.2021 на загальну суму 121 110,00 грн в тому числі ПДВ 20 185,00 грн., складену Приватним підприємством "Адмірал", датою її фактичного подання.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному державному реєстрі податкових накладних податкову накладну №5 від 01.07.2021 на загальну суму 100 000,00 грн, в тому числі ПДВ 16 666,67 грн., складену Приватним підприємством "Адмірал", датою її фактичного подання.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному державному реєстрі податкових накладних податкову накладну №6 від 02.07.2021 на загальну суму 15 200,00 грн, в тому числі ПДВ 2 533,33 грн., складену Приватним підприємством "Адмірал", датою її фактичного подання.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному державному реєстрі податкових накладних податкову накладну №7 від 02.07.2021 на загальну суму 121 110,00 грн в тому числі ПДВ 20 185,00 грн., складену Приватним підприємством "Адмірал", датою її фактичного подання.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному державному реєстрі податкових накладних податкову накладну №8 від 19.07.2021 на загальну суму 286 260,00 грн, в тому числі ПДВ 47 710,00 грн., складену Приватним підприємством "Адмірал", датою її фактичного подання.

Стягнути на користь Приватного підприємства "Адмірал" за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Житомирській області витрати по сплаті судового збору в сумі 13620 (тринадцять тисяч шістсот двадцять) грн. 00 коп. та витрати на правову допомогу у розмірі 1000 (одна тисяча) грн.

Стягнути на користь Приватного підприємства "Адмірал" за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України витрати по сплаті судового збору в сумі 13620 (тринадцять тисяч шістсот двадцять) грн. 00 коп. та витрати на правову допомогу у розмірі 1000 (одна тисяча) грн.

Рішення суду набирає законної сили в порядку, визначеному статтею 255Кодексу адміністративного судочинства України таможе бути оскаржене до Сьомого апеляційного адміністративного суду за правилами, встановленими статтями 295-297 Кодексу адміністративного судочинства України.

Рішення суду складено у повному обсязі: 04.02.2022 року.

Суддя О.Г. Попова

СудЖитомирський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення04.02.2022
Оприлюднено09.02.2022
Номер документу103011342
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —240/32364/21

Ухвала від 14.03.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Блажівська Н.Є.

Ухвала від 08.12.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Блажівська Н.Є.

Постанова від 07.11.2022

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Матохнюк Д.Б.

Ухвала від 24.10.2022

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Матохнюк Д.Б.

Ухвала від 06.09.2022

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Матохнюк Д.Б.

Ухвала від 29.08.2022

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Матохнюк Д.Б.

Ухвала від 07.07.2022

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Матохнюк Д.Б.

Ухвала від 08.06.2022

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Матохнюк Д.Б.

Ухвала від 26.05.2022

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Матохнюк Д.Б.

Рішення від 04.02.2022

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Попова Оксана Гнатівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні