Справа № 216/4219/21
Провадження № 1-кс/216/328/22
У Х В А Л А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
07 лютого 2022 року місто Кривий Ріг
Дніпропетровської області
Слідчий суддя Центрально-Міського районного суду міста Кривого Рогу Дніпропетровської області ОСОБА_1 ,
за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 ,
розглянувши клопотання слідчого СВ Криворізького РУП ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 , погоджене прокурором Криворізької центральної окружної прокуратури Дніпропетровської області ОСОБА_4 ,про тимчасовийдоступдо речейідокументів укримінальному провадженні№ 12021041230000421від 17.05.2021,за ознакамикримінального правопорушення,передбаченого ч.1ст.366 КК України,
В С Т А Н О В И В:
Слідчий СВКриворізького РУП ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 звернувся до слідчого судді з указаним клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, яке мотивував таким.
У провадженні слідчого відділу Криворізького районного управління поліції Головного управління Національної поліції в Дніпропетровські області, перебувають матеріали досудового розслідування № 12021041230000421 від 17.05.2021, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 366 КК України.
Досудовим розслідуванням встановлено, що в ході досудового розслідування допитаний в якості свідка депутат ІНФОРМАЦІЯ_1 VІІ скликання ОСОБА_5 пояснив, що він обраний головою постійної комісії ІНФОРМАЦІЯ_1 з питань законності, правопорядку, депутатської діяльності, регламенту, етики, та свободи слова, та йому достовірно стало відомо про те, що відповідно до частини першої ст. 43 Закону України «Про автомобільний транспорт» визначення автомобільного перевізника на автобусному маршруті загального користування здійснюється виключно на конкурсних засадах.
Процедура проведення конкурсу визначена Порядком проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 03 грудня 2008 року № 1081 (далі Порядок) та передбачає алгоритм дій, які повинні виконати суб`єкти конкурсного процесу організатор перевезень, конкурсний комітет, робочий орган та перевізники претенденти. Всі етапи конкурсної процедури детально регламентовані зазначеною постановою з чітко зазначеними строками та повноваженнями кожного з суб`єктів конкурсного процесу.
Пунктом 51 Порядку передбачено, що рішення про результати конкурсу та визначення переможців та протокол засідання конкурсного комітету організатор перевезень опубліковує на своєму офіційному веб-сайті.
Згідно п. 53 Порядку організатор перевезень на внутрішньообласних, внутрішньорайонних та міських автобусних маршрутах не пізніше десяти робочих днів з дня опублікування свого рішення на офіційному веб-сайті укладає з переможцем конкурсу договір згідно з обов`язковими та додатковими (за наявності) умовами конкурсу та додатковими умовами обслуговування маршруту, наданими перевізником-претендентом.
За змістом статті 31 Закону України «Про автомобільний транспорт», відносини автомобільного перевізника, що здійснює перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування міських, приміських та міжміських, які не виходять за межі території області (внутрішньообласні маршрути), із органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування визначаються договором про організацію перевезень пасажирів на автобусному маршруті загального користування, у якому встановлюється, зокрема, термін роботи автомобільного перевізника.
Відповідно до статті 42 Закону України «Про автомобільний транспорт», договір про організацію перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування міському, приміському та міжміському, які не виходять за межі території області (внутрішньообласні маршрути), укладається між органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування та автомобільним перевізником і вважається укладеним з моменту його підписання сторонами.
Статтею 44 Закону України «Про автомобільний транспорт» передбачено положення, що регулює термін дії договору на перевезення пасажирів. У вказаній нормі зазначено, що договір з переможцем конкурсу (або дозвіл) органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування укладають (або надають) на термін від трьох до п`яти років. У деяких випадках договір з переможцем конкурсу укладається на 1 рік.
Конкурс, регламентований Порядком, ІНФОРМАЦІЯ_1 на значну кількість міських маршрутів проводився у 2014 році. За результатами цього конкурсу з перевізниками- переможцями укладались договори терміном дії від 1 до 5 років.
Згідно п. 53 Порядку Організатор перевезень зобов`язаний провести конкурс не пізніше ніж за 45 календарних днів до дня закінчення строку дії договору (дозволу), укладеного (виданого) попередньому переможцю конкурсу. У такому разі дія договору (дозволу), укладеного (виданого) за результатами конкурсу, починається після закінчення строку дії договору (дозволу) на перевезення укладеного (виданого) відповідно до результатів попереднього конкурсу на цьому об`єкті.
ІНФОРМАЦІЯ_1 ігнорує вимоги чинного законодавства у сфері організації автобусних перевезень, а посадові особи вчиняють дії спрямовані на наданні переваги одним перевізникам перед іншими без проведення відповідних конкурсів шляхом укладення «тимчасових договорів» строком від 1 до 3 місяців.
Вказані вище обставини підтверджуються наступним:
- ІНФОРМАЦІЯ_2 від 22.01.2020 року№ 39 «Про проведення конкурсу з перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування та затвердження його умов», яке було опубліковано в міській газеті « ІНФОРМАЦІЯ_3 » від 04.02.2020 № 9, 11.02.2020 № 11 та на офіційній веб-сторінці ІНФОРМАЦІЯ_1 та її виконкому в мережі Інтернет (kr.gov.ua), було оголошено конкурс щодо 19 об`єктів конкурсу, які включають в себе 29 маршрутів;
- ІНФОРМАЦІЯ_2 від 20.03.2020№ 166 були встановлені порушення в частині подання до участі в конкурсі неналежним чином оформлених документів чи не в повному обсязі, а також таких, що містять недостовірну інформацію, та ухвалено про недопущення до участі у конкурсі перевізників-претендентів за певними об`єктами конкурсу;
- 24.03.2020 відбулось засідання міського конкурсного комітету з визначення перевізників пасажирів автомобільним транспортом у м. Кривому Розі, на якому, в порушення вимог Порядку, оголошено перерву у зв`язку із відсутністю на засіданні конкурсного комітету члена конкурсного комітету ОСОБА_6 (провідного консультант-адміністратора ІНФОРМАЦІЯ_4 );
- 25.06.2020 продовжено засідання міського конкурсного комітету з визначення перевізників пасажирів автомобільним транспортом у м. Кривому Розі на якому прийнято рішення направити матеріали, що стосуються конкурсу, який оголошено на підставі рішення ІНФОРМАЦІЯ_1 від 22.01.2020 № 39 «Про проведення конкурсу з перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування та затвердження його умов» ІНФОРМАЦІЯ_1 (організатору перевезень) для їх розгляду та прийняття відповідного рішення щодо цього конкурсу;
- ІНФОРМАЦІЯ_1 , станом на 11.05.2020, жодного рішення щодо конкурсу оголошеного рішенням від 22.01.2020 № 39 не прийнято, а пропозиції перевізників-претендентів, яких було допущено до участі в конкурсі не розглянуто;
- 29.04.2021 між ІНФОРМАЦІЯ_1 та товариством з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (який не був учасником конкурсу оголошеного рішенням від 22.01.2020 № 39), поза межами будь яких конкурсних процедур, укладено договір № 1123 на перевезення пасажирів на міському автобусному маршруті загального користування. Предметом договору стали маршрути № НОМЕР_1 , НОМЕР_2 , НОМЕР_3 , 230, 231, які були об`єктами конкурсу згідно рішення ІНФОРМАЦІЯ_1 від 22.01.2020 № 39 та за результатами якого не було ухвалено рішення про визначення переможця.
Крім того, допитана в якості свідка ОСОБА_7 , пояснила, що відповідно до порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 грудня 2008 року № 1081, однією з умов участі у конкурсі, необхідно наявність транспортного засобу який буде подаватись підприємством для участі у конкурсі з перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування в ліцензійній базі даних ІНФОРМАЦІЯ_6 з безпеки на транспорті.
Відповідно до статті 42 Закону України «Про автомобільний транспорт», договір про організацію перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування міському, приміському та міжміському, які не виходять за межі території області (внутрішньообласні маршрути), укладається між органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування та автомобільним перевізником і вважається укладеним з моменту його підписання сторонами.
Перевірити наявність чи відсутність окремого транспортного засобу в ліцензійній базі та зареєстрованого за підприємством можливо через інтернет ресурс на офіційному сайті ІНФОРМАЦІЯ_6 з безпеки на транспорті: ІНФОРМАЦІЯ_7
29.04.2021 між ІНФОРМАЦІЯ_1 та товариством з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (який не був учасником конкурсу оголошеного рішенням від 22.01.2020 № 39), поза межами будь яких конкурсних процедур, укладено договір № 1123 на перевезення пасажирів на міському автобусному маршруті загального користування. Предметом договору стали маршрути № НОМЕР_1 , НОМЕР_2 , НОМЕР_3 , 230, 231, які були об`єктами конкурсу згідно рішення ІНФОРМАЦІЯ_1 від 22.01.2020 № 39 та за результатами якого не було ухвалено рішення про визначення переможця.
Крім того, станом на момент підписання вказаного договору уТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » у користуванні знаходилось лише 4 автобуси, які явно не можуть забезпечити перевезення пасажирів на п`яти автобусних маршрутах міста.
Вказаний факт 29.04.2021, було встановлено шляхом перевірки актуальних даних про перевізника в інтернет ресурсі на офіційному сайті ІНФОРМАЦІЯ_6 з безпеки на транспорті: ІНФОРМАЦІЯ_7
Так, в рядку «Знайти перевізника», ввівши код ЄДРПОУ підприємства ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » « НОМЕР_4 » було перевірено наявність усіх транспортних засобів в електронному кабінеті перевізника які були представлені підприємством для проведення конкурсу. Звірившись з публічними даними які містилися на веб-сайті ІНФОРМАЦІЯ_6 з безпеки на транспорті, виявлено факт того, що на підприємстві ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » на момент укладання договору у користуванні знаходилось лише 4 автобуси, а саме НОМЕР_5 , НОМЕР_6 , НОМЕР_7 , НОМЕР_8 .
Окрім того, 05.05.2021 було перевірено наявність усіх транспортних засобів в електронному кабінеті перевізника які були зареєстровані за ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 », та встановлено наявність 30-ти засобів провадження господарської діяльності, як в той час на момент укладання договору договір № 1123 на перевезення пасажирів на міському автобусному маршруті загального користування, за підприємством повинно було бути зареєстровано кількість засобів провадження господарської діяльності не менша ніж передбачена кількість автобусних маршрутів відповідно до умов договору.
Для отримання зазначеної інформації орган досудового розслідування звернувся із запитом у порядку ст. 93 КПК України до директораТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » ОСОБА_8 (лист вих. № 45/8-1-3718 від 17.06.2021), проте ані інформації, ані документів від підприємства на запит не отримано.
Втім, відповідно до показань наданих водіями маршрутних таксі які виконують перевезення пасажирів на автобусному маршруті № 208 (який був предметом договору № 1123 від 29.04.2021 на перевезення пасажирів на міському автобусному маршруті загального користування), останні пояснили що будучи працевлаштованими на ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » виконують перевезення пасажирів на даному маршруті в період з початку травня 2021 року.
Так, з метою встановлення факту укладання договору між ІНФОРМАЦІЯ_1 та товариством з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_5 » № 1123 від 29.04.2021 на перевезення пасажирів на міському автобусному маршруті загального користування, 01.06.2021, за вих. № 45/8-1-3308, в порядку ст. 93 КПК України було скеровано запит до Заступника Криворізького міського голови ОСОБА_9 про надання належним чином завіреної копії договору № 1123 від 29.04.2021 на перевезення пасажирів на міському автобусному маршруті загального користування. Однак, 07.06.2021 за вих. № 12/24/4135, заступник міського голови ОСОБА_9 надіслав відповідь про те, що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » участі у конкурсі не брало, та документи не подавали.
У подальшому, 07.06.2021, за вих. № 45/8-1-3404, в порядку ст. 93 КПК України було скеровано запит до заступника Криворізького міського голови ОСОБА_9 про надання належним чином завіреної копії договору № 1123 від 29.04.2021 на перевезення пасажирів на міському автобусному маршруті загального користування. Однак, 10.06.2021 за вих. № 12/24/4262, заступник міського голови ОСОБА_9 надіслав відповідь про те, що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (ЄДРПОУ НОМЕР_4 ) участі у конкурсі не брало, та документи не подавали.
Оскільки органу досудового розслідування не вдалось отримати інформацію в порядку передбаченому ст. 93 КПК України, 24.06.2021, на адресу голови ІНФОРМАЦІЯ_1 було надіслано лист про необхідність зобов`язання явкою до слідчого відділу КРУП ГУНП в Дніпропетровській області посадову особу ІНФОРМАЦІЯ_1 для проведення допиту в якості свідка у даному кримінальному провадженні.
Так, 30.06.2021, до старшого слідчого СВ Криворізького РУП ГУНП в Дніпропетровській області, прибув Начальник ІНФОРМАЦІЯ_9 ОСОБА_10 , однак останній почувши від слідчого запитання стосовно кримінального правопорушення перед початком проведення допиту в якості свідка, відмовився від дачі свідчень скориставшись правом не свідчити проти себе відповідно до ст. 63 Конституції України.
В даному кримінальному провадженні органом досудового розслідування встановлюється, зокрема, обставини причетності ОСОБА_11 до вчинення зазначеного кримінального правопорушення, який ймовірно переховує речі та документи, що мають значення для встановлення обставин вчинення кримінального правопорушення, з використанням службового становища вчиняє вплив на підлеглих у результаті чого здійснюється протидія досудовому розслідуванню.
Серед іншого, дослідивши вилучені в ході тимчасового доступу до речей та документів в ІНФОРМАЦІЯ_1 документи, а саме: копії листа ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (ЄДРПОУ НОМЕР_4 ) вих. № 0421 від 21 квітня 2021 року до Заступника міського голови голови конкурсного комітету ОСОБА_12 , щодо розгляду питання про призначення підприємства ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » тимчасовим перевізником на маршрутах загального користування, з Додатками до листа та іншими документами якими ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » підтверджував належність транспортних засобів зазначених у додатку до листа встановлено, що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » станом на 21 квітня 2021 року заявлено наявність у підприємства понад 90 транспортних засобів.
Однак, згідно відповіді наданої ІНФОРМАЦІЯ_10 , встановлено, що станом на дату подання документів до ІНФОРМАЦІЯ_1 , тобто на 21.04.2021, за ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » рахувалось тільки 15-ть автомобілів.
Крім того, в зв`язку з необхідністю встановлення актуальності інформації викладеної у листі ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (ЄДРПОУ НОМЕР_4 ) вих. № 0421 від 21 квітня 2021 року до Заступника міського голови, голови конкурсного комітету ОСОБА_12 , щодо розгляду питання про призначення підприємства ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » тимчасовим перевізником на маршрутах загального користування, та Договорі № 1123 на перевезення пасажирів на міському маршруті загального користування від 29 квітня 2021 року, укладеного між ІНФОРМАЦІЯ_1 та товариством з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (ЄДРПОУ НОМЕР_4 ), з усіма додатками до нього (службові записки, супровідні листи, візи, тощо) є необхідність у вилученні оригіналів зазначених документів.
Таким чином в ході проведення тимчасового доступу до речей і документів у органу досудового розслідування буде можливість у використанні речових доказів у кримінальному провадженні, а саме: оригіналів документів які послугували для здійснення реєстраційних дій в ІНФОРМАЦІЯ_11 стосовно реєстрації права власності/користування транспортними засобами за ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (ЄДРПОУ НОМЕР_4 ), а саме за транспортними засобами згідно переліку: 1) AE 2716 MH; 2) AE 2774 OB; 3) AE 4924 MC; 4) AE 5151 HT; 5) AE 6255 KI; 6) AE 6328 IB; 7) AE 7339 MH; 8) AE 7358 MH; 9) AE 9941 KP; 10) AE 7643 AA; 11) AE 5912 HB; 12) AE 3878 OB; 13) AE 5530 AA; 14) AE 8146 KA; 15) AE 5141 OC; 16) AE 4761 OI; 17) AE 3734 KP; 18) AE 1484 MH; 19) AE 9324 MB; 20) AE 8717 KT; 21) AE 4687 KC; 22) AE 4686 KC; 23) AE 2784 MX; 24) AE 1250 IP; 25) AE 3736 MX; 26) AE 2370 AB; 27) AE 9778 KH; 28) AE 9854 AA; 29) AE 1389 IP; 30) AE 1598 IH; 31) AE 2787 AA; 32) AE 5112 OE; 33) AC 8332 EO; 34) AE 3457 PK; 35) AE 3411 PK; 36) AE 6716 AA; 37) AE 8332 OB; 38) AE 2078 AI; 39) AE 1516 OA; 40) AE 3970 KX; 41) AE 3971 KX; 42) AE 5778 IB; 43) AE 6062 OX; 44) AE 5658 KI; 45) AE 5041 MH; 46) AE 2776 MH; 47) AE 1479 IP; 48) AE 2876 IE; 49) AE 9861 AA; 50) AE 2766 AA; 51) AE 9924 IB; 52) AE 2753 MX; 53) AE 4005 AA; 54) AE 4638 MC; 55) AE 5125 IX; 56) AE 7961 KO; 57) AE 3466 PK; 58) AE 2301 IP; 59) AE 3322 IM; 60) AE 3402 MC; 61) AE 7015 IE; 62) AE 0332 AB; 63) AE 3403 MC; 64) AE 6430 OE; 65) AE 6433 OE; 66) AE 8721 KT; 67) AE 8855 HM; 68) AE 9384 OE; 69) AE 9563 MB; 70) AE 1285 KI; 71) AE 3817 MX; 72) AE 0039 AB; 73) AE 9406 AA; 74) AE 5028 MH; 75) AE 0292 AB; 76) AE 8704 PH; 77) AE 9012 MB; 78) AE 8443 OB; 79) AE 9827 OB; 80) AE 4031 OX; 81) AE 6771 IT; 82) AE 5681 PB; 83) AE 5443 IA; 84) AE 9441 OX; 85) AE 5977 AA; 86) AE 1422 KA; 87) AE 0777 AB; 88) AE 6634 IP; 89) AE 9383 MC; 90) AE 5133 AA; 91) AE 0895 AB; 92) AE 6305 HC; 93) AE 6773 AA; 94) AE 3355 EO; 95) AE 9565 PK; 96) AE 6458 OI.
На підставі вищевикладеного, в органу досудового розслідування виникла необхідність в отриманні тимчасового доступу до речей і документів, з метою встановлення відомостей про обставини кримінального правопорушення та осіб, які причетні до його скоєння, які, беззаперечно, будуть використанні як речові докази, а також мають суттєве значення для встановлення обставин кримінального правопорушення, встановлення причетних до його скоєння осіб, а саме у здійсненні тимчасового доступу до речей і документів, які знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_12 , який розташований за адресою: АДРЕСА_1 , з метою виявлення та вилучення документів: документів які послугували для здійснення реєстраційних дій в ІНФОРМАЦІЯ_11 стосовно реєстрації права власності/користування вищевказаними транспортними засобами за ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (ЄДРПОУ НОМЕР_4 ).
Відповідно до показань наданих начальником ІНФОРМАЦІЯ_13 ОСОБА_13 , встановлено, що відповідно наказів ІНФОРМАЦІЯ_14 від 18 червня 2015 року № 1000/5 «Про затвердження Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, установах та організаціях», від 12 квітня 2012 року № 578/5 «Про затвердження Переліку типових документів, що створюються під час діяльності органів державної влади та місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій, із зазначенням строків зберігання документів» та Наказу ІНФОРМАЦІЯ_15 від 10 січня 2014 № 5/ДСК «Про затвердження Переліку документів, що створюються під час діяльності органів внутрішніх справ, навчальних закладів охорони здоров`я, що належать до сфери управління ІНФОРМАЦІЯ_15 , із зазначенням строків зберігання документів» - термін зберігання документів що стали підставою для реєстрації, перереєстрації та зняття з обліку транспортних засобів становить 3 роки.
Після закінчення терміну зберігання вказані документи знищуються.
Тому, враховуючи стислий термін зберігання документів в ІНФОРМАЦІЯ_13 які можуть бути використані в якості речових доказів кримінальному провадженні виникла необхідність у вилученні оригіналів вказаних документів, оскільки в разі закінчення терміну зберігання вони будуть знищені, що унеможливить подальший розгляд кримінального провадження в суді.
Посилаючись на викладене, слідчий просив надати йому дозвіл на тимчасовий доступ до зазначених документів/речей.
Слідчий у судове засідання не з`явився, надавши заяву про розгляд клопотання за його відсутності, при цьому просив клопотання задовольнити з наведених у ньому підстав.
Представник особи, у володінні якої знаходяться документи, у судове засідання не з`явився, що не є перешкодою для розгляду клопотання відповідно до ч. 4 ст. 163 КПК України.
Вивчивши клопотання та додані до нього матеріали, слідчий суддя дійшов висновку, що клопотання підлягає задоволенню з таких підстав.
Відповідно дост.159КПКУкраїнитимчасовий доступдоречейі документівполягаєунаданні сторонікримінальногопровадженняособою,уволодінніякої знаходятьсятакіречіі документи,можливостіознайомитисяз ними,зробитиїхкопії тавилучитиїх. Тимчасовий доступ до електронних інформаційних систем або їх частин, мобільних терміналів систем зв`язку здійснюється шляхом зняття копії інформації, що міститься в таких електронних інформаційних системах або їх частинах, мобільних терміналах систем зв`язку, без їх вилучення.
Згіднозположеннямич.2ст.160КПКУкраїниу клопотанніпротимчасовийдоступ доречейідокументів,зокрема,зазначаються: речі і документи, тимчасовий доступ до яких планується отримати; підстави вважати, що речі і документи перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; значення речей і документів для встановлення обставин у кримінальному провадженні; можливість використання як доказів відомостей, що містяться в речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів, у випадку подання клопотання про тимчасовий доступ до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю; обґрунтування необхідності вилучення речей і оригіналів або копій документів, якщо відповідне питання порушується стороною кримінального провадження.
Частинами 6, 7 ст. 163 КПК України визначено, що слідчий суддя постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених частиною п`ятою цієїстатті,доведе можливістьвикористання якдоказів відомостей,що містятьсяв цихречах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.
Слідчий суддя в ухвалі про надання тимчасового доступу до речей і документів може дати розпорядження про надання можливості вилучення речей і документів, якщо сторона кримінального провадження доведе наявність достатніх підстав вважати, що без такого вилучення існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, або таке вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до речей і документів.
Наведені в клопотанні обставини та додані до нього матеріали дають слідчому судді достатні підстави вважати, що зазначені в клопотанні документи перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_12 ,які маютьсуттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, можуть бути використані як доказ і отримати ці відомості іншими способами неможливо.
За встановлених обставин слідчий суддя вважає, що клопотання слідчого є достатньо обґрунтованим, тому його слід задовольнити.
На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 131, 132, 159-165, 369-372 КПК України, слідчий суддя
П О С Т А Н О В И В :
Клопотання слідчого СВ Криворізького РУП ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів задовольнити.
Надати старшому слідчому Криворізького районного управління поліції ГУНП в Дніпропетровській області капітану поліції ОСОБА_3 право на здійснення тимчасового доступу до речей і документів, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_12 , який розташований за адресою: АДРЕСА_1 , з метою виявлення та вилучення: оригіналів документів які послугували для здійснення реєстраційних дій в ІНФОРМАЦІЯ_11 стосовно реєстрації права власності/користування транспортними засобами за ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (ЄДРПОУ НОМЕР_4 ), а саме: за транспортними засобами згідно переліку:
1) AE 2716 МН; 2) AE 2774 OB; 3) AE 4924 MC; 4) AE 5151 HT;
5) AE 6255 KI; 6) AE 6328 IB; 7) AE 7339 MH; 8) AE 7358 MH;
9) AE 9941 KP; 10) AE 7643 AA; 11) AE 5912 HB; 12) AE 3878 OB;
13) AE 5530 AA; 14) AE 8146 KA; 15) AE 5141 OC; 16) AE 4761 OI;
17) AE 3734 KP; 18) AE 1484 MH; 19) AE 9324 MB; 20) AE 8717 KT;
21) AE 4687 KC; 22) AE 4686 KC; 23) AE 2784 MX; 24) AE 1250 IP;
25) AE 3736 MX; 26) AE 2370 AB; 27) AE 9778 KH; 28) AE 9854 AA;
29) AE 1389 IP; 30) AE 1598 IH; 31) AE 2787 AA; 32) AE 5112 OE;
33) AC 8332 EO; 34) AE 3457 PK; 35) AE 3411 PK; 36) AE 6716 AA;
37) AE 8332 OB; 38) AE 2078 AI; 39) AE 1516 OA; 40) AE 3970 KX;
41) AE 3971 KX; 42) AE 5778 IB; 43) AE 6062 OX; 44) AE 5658 KI;
45) AE 5041 MH; 46) AE 2776 MH; 47) AE 1479 IP; 48) AE 2876 IE;
49) AE 9861 AA; 50) AE 2766 AA; 51) AE 9924 IB; 52) AE 2753 MX;
53) AE 4005 AA; 54) AE 4638 MC; 55) AE 5125 IX; 56) AE 7961 KO;
57) AE 3466 PK; 58) AE 2301 IP; 59) AE 3322 IM; 60) AE 3402 MC;
61) AE 7015 IE; 62) AE 0332 AB; 63) AE 3403 MC; 64) AE 6430 OE;
65) AE 6433 OE; 66) AE 8721 KT; 67) AE 8855 HM; 68) AE 9384 OE;
69) AE 9563 MB; 70) AE 1285 KI; 71) AE 3817 MX; 72) AE 0039 AB;
73) AE 9406 AA; 74) AE 5028 MH; 75) AE 0292 AB; 76) AE 8704 PH;
77) AE 9012 MB; 78) AE 8443 OB; 79) AE 9827 OB; 80) AE 4031 OX;
81) AE 6771 IT; 82) AE 5681 PB; 83) AE 5443 IA; 84) AE 9441 OX;
85) AE 5977 AA; 86) AE 1422 KA; 87) AE 0777 AB; 88) AE 6634 IP;
89) AE 9383 MC; 90) AE 5133 AA; 91) AE 0895 AB; 92) AE 6305 HC;
93) AE 6773 AA; 94) AE 3355 EO; 95) AE 9565 PK; 96) AE 6458 OI.
Строк дії ухвали встановити до 07 березня 2022 року.
Роз`яснити,що відповіднодо частини1статті 166КПК України у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Надати слідчому СВКриворізького РУПГУНП вДніпропетровській області ОСОБА_3 оригіналухвали протимчасовийдоступдо документівдляпред`явлення,акопію длявручення посадовим особам ІНФОРМАЦІЯ_12 ,який розташованийза адресою: АДРЕСА_1 .
Ухвала слідчого судді оскарженню не підлягає.
Ухвала слідчого судді, яка не може бути оскаржена, набирає законної сили з моменту її оголошення.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Центрально-Міський районний суд м.Кривого Рогу |
Дата ухвалення рішення | 07.02.2022 |
Оприлюднено | 20.05.2024 |
Номер документу | 103031195 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Центрально-Міський районний суд м.Кривого Рогу
ОНОПЧЕНКО Ю. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні