Справа № 216/4219/21
Провадження № 1-кс/216/1466/21
У Х В А Л А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
про дозвіл на тимчасовий доступ до документів
08.07.2021 місто Кривий Ріг
Дніпропетровської області
Слідчий суддя Центрально-Міського районного суду міста Кривого Рогу Дніпропетровської області ОСОБА_1 ,
за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 ,
розглянувши клопотання слідчого СВ Криворізького РУП ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 , погоджене прокурором Криворізької центральної окружної прокуратури Дніпропетровської області ОСОБА_4 , про тимчасовий доступдо речейі документів у кримінальному провадженні № 12021041230000421 від 17.05.2021 року за ознакамикримінального правопорушення,передбаченого ч. 1 ст. 366 КК України,
В С Т А Н О В И В:
Слідчий СВКриворізького РУП ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 звернувся до слідчого судді з указаним клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, яке мотивував таким. Слідчим відділом Криворізького РУП ГУНП в Дніпропетровській області проводиться досудове розслідування кримінального провадження № 12021041230000421 від 17.05.2021, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 366 КК України, за фактом внесення недостовірних відомостей посадовими особами ІНФОРМАЦІЯ_1 до офіційних документів складених за результатами проведеного конкурсу на перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах, який проведено на підставі Рішення ІНФОРМАЦІЯ_1 № 39 від 22.01.2020.
В ході досудового розслідування допитаний в якості свідка депутат ІНФОРМАЦІЯ_1 VІІ скликання ОСОБА_5 пояснив, що він обраний головою постійної комісії ІНФОРМАЦІЯ_1 з питань законності, правопорядку, депутатської діяльності, регламенту, етики, та свободи слова, та йому достовірно стало відомо про те, що:
відповідно до частини першої ст. 43 Закону України «Про автомобільний транспорт» визначення автомобільного перевізника на автобусному маршруті загального користування здійснюється виключно на конкурсних засадах.
Процедура проведення конкурсу визначена Порядком проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 3 грудня 2008 р. № 1081 (далі Порядок) та передбачає алгоритм дій, які повинні виконати суб`єкти конкурсного процесу організатор перевезень, конкурсний комітет, робочий орган та перевізники претенденти. Всі етапи конкурсної процедури детально регламентовані зазначеною постановою з чітко зазначеними строками та повноваженнями кожного з суб`єктів конкурсного процесу.
Пунктом 51 Порядку передбачено, що рішення про результати конкурсу та визначення переможців та протокол засідання конкурсного комітету організатор перевезень опубліковує на своєму офіційному веб-сайті.
Згідно п. 53 Порядку організатор перевезень на внутрішньообласних, внутрішньорайонних та міських автобусних маршрутах не пізніше десяти робочих днів з дня опублікування свого рішення на офіційному веб-сайті укладає з переможцем конкурсу договір згідно з обов`язковими та додатковими (за наявності) умовами конкурсу та додатковими умовами обслуговування маршруту, наданими перевізником-претендентом.
За змістом статті 31 Закону України «Про автомобільний транспорт», відносини автомобільного перевізника, що здійснює перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування міських, приміських та міжміських, які не виходять за межі території області (внутрішньообласні маршрути), із органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування визначаються договором про організацію перевезень пасажирів на автобусному маршруті загального користування, у якому встановлюється, зокрема, термін роботи автомобільного перевізника.
Відповідно до статті 42 Закону України «Про автомобільний транспорт», договір про організацію перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування міському, приміському та міжміському, які не виходять за межі території області (внутрішньообласні маршрути), укладається між органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування та автомобільним перевізником і вважається укладеним з моменту його підписання сторонами.
Статтею 44 Закону України «Про автомобільний транспорт» передбачено положення, що регулює термін дії договору на перевезення пасажирів. У вказаній нормі зазначено, що договір з переможцем конкурсу (або дозвіл) органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування укладають (або надають) на термін від трьох до п`яти років. У деяких випадках договір з переможцем конкурсу укладається на 1 рік.
Конкурс, регламентований Порядком, ІНФОРМАЦІЯ_2 на значну кількість міських маршрутів проводився у 2014 році. За результатами цього конкурсу з перевізниками- переможцями укладались договори терміном дії від 1 до 5 років.
Згідно п. 53 Порядку Організатор перевезень зобов`язаний провести конкурс не пізніше ніж за 45 календарних днів до дня закінчення строку дії договору (дозволу), укладеного (виданого) попередньому переможцю конкурсу. У такому разі дія договору (дозволу), укладеного (виданого) за результатами конкурсу, починається після закінчення строку дії договору (дозволу) на перевезення укладеного (виданого) відповідно до результатів попереднього конкурсу на цьому об`єкті.
ІНФОРМАЦІЯ_2 ігнорує вимоги чинного законодавства у сфері організації автобусних перевезень, а посадові особи вчиняють дії спрямовані на наданні переваги одним перевізникам перед іншими без проведення відповідних конкурсів шляхом укладення «тимчасових договорів» строком від 1 до 3 місяців.
Вказані вище обставини підтверджуються наступним:
Рішенням ІНФОРМАЦІЯ_3 від 22.01.2020 р. № 39 «Про проведення конкурсу з перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування та затвердження його умов», яке було опубліковано в міській газеті « ІНФОРМАЦІЯ_4 » від 04.02.2020 р. № 9, 11.02.2020 р. № 11 та на офіційній веб-сторінці ІНФОРМАЦІЯ_1 та її виконкому в мережі Інтернет ( ІНФОРМАЦІЯ_5 ), було оголошено конкурс щодо 19 об`єктів конкурсу, які включають в себе 29 маршрутів;
Рішенням ІНФОРМАЦІЯ_3 від 20.03.2020 № 166 були встановлені порушення в частині подання до участі в конкурсі неналежним чином оформлених документів чи не в повному обсязі, а також таких, що містять недостовірну інформацію, та ухвалено про недопущення до участі у конкурсі перевізників-претендентів за певними об`єктами конкурсу;
24.03.2020 р. відбулось засідання міського конкурсного комітету з визначення перевізників пасажирів автомобільним транспортом у м. Кривому Розі, на якому, в порушення вимог Порядку, оголошено перерву у зв`язку із відсутністю на засіданні конкурсного комітету члена конкурсного комітету ОСОБА_6 (провідного консультант-адміністратора ІНФОРМАЦІЯ_6 );
25.06.2020 р. продовжено засідання міського конкурсного комітету з визначення перевізників пасажирів автомобільним транспортом у м. Кривому Розі на якому прийнято рішення направити матеріали, що стосуються конкурсу, який оголошено на підставі рішення ІНФОРМАЦІЯ_3 від 22.01.2020 р. № 39 «Про проведення конкурсу з перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування та затвердження його умов» ІНФОРМАЦІЯ_1 (організатору перевезень) для їх розгляду та прийняття відповідного рішення щодо цього конкурсу;
ІНФОРМАЦІЯ_2 , станом на 11.05.2020 р., жодного рішення щодо конкурсу оголошеного рішенням від 22.01.2020 р. № 39 не прийнято, а пропозиції перевізників-претендентів, яких було допущено до участі в конкурсі не розглянуто;
29.04.2021 р. між ІНФОРМАЦІЯ_2 та товариством з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (який не був учасником конкурсу оголошеного рішенням від 22.01.2020 р. № 39), поза межами будь яких конкурсних процедур, укладено договір № 1123 на перевезення пасажирів на міському автобусному маршруті загального користування. Предметом договору стали маршрути № НОМЕР_1 , НОМЕР_2 , НОМЕР_3 , 230, 231, які були об`єктами конкурсу згідно рішення ІНФОРМАЦІЯ_1 від 22.01.2020 № 39 та за результатами якого не було ухвалено рішення про визначення переможця.
Крім того, допитана в якості свідка ОСОБА_7 , пояснила, що відповідно до порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 грудня 2008 р. № 1081, однією з умов участі у конкурсі, необхідно наявність транспортного засобу який буде подаватись підприємством для участі у конкурсі з перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування в ліцензійній базі даних ІНФОРМАЦІЯ_8 з безпеки на транспорті.
Відповідно до статті 42 Закону України «Про автомобільний транспорт», договір про організацію перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування міському, приміському та міжміському, які не виходять за межі території області (внутрішньообласні маршрути), укладається між органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування та автомобільним перевізником і вважається укладеним з моменту його підписання сторонами.
Перевірити наявність чи відсутність окремого транспортного засобу в ліцензійній базі та зареєстрованого за підприємством можливо через інтернет ресурс на офіційному сайті ІНФОРМАЦІЯ_8 з безпеки на транспорті: ІНФОРМАЦІЯ_9
29.04.2021 р. між ІНФОРМАЦІЯ_2 та товариством з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (який не був учасником конкурсу оголошеного рішенням від 22.01.2020 р. № 39), поза межами будь яких конкурсних процедур, укладено договір № 1123 на перевезення пасажирів на міському автобусному маршруті загального користування. Предметом договору стали маршрути № НОМЕР_1 , НОМЕР_2 , НОМЕР_3 , 230, 231, які були об`єктами конкурсу згідно рішення ІНФОРМАЦІЯ_1 від 22.01.2020 № 39 та за результатами якого не було ухвалено рішення про визначення переможця.
Крім того, станом на момент підписання вказаного договору у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » у користуванні знаходилось лише 4 автобуси, які явно не можуть забезпечити перевезення пасажирів на п`яти автобусних маршрутах міста.
Вказаний факт 29.04.2021, було встановлено шляхом перевірки актуальних даних про перевізника в інтернет ресурсі на офіційному сайті ІНФОРМАЦІЯ_8 з безпеки на транспорті: ІНФОРМАЦІЯ_9
Так, в рядку «Знайти перевізника», ввівши код ЄДРПОУ підприємства ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » « НОМЕР_4 » було перевірено наявність усіх транспортних засобів в електронному кабінеті перевізника які були представлені підприємством для проведення конкурсу. Звірившись з публічними даними які містилися на веб-сайті ІНФОРМАЦІЯ_8 з безпеки на транспорті, виявлено факт того, що на підприємстві ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » на момент укладання договору у користуванні знаходилось лише 4 автобуси, а саме НОМЕР_5 , НОМЕР_6 , НОМЕР_7 , НОМЕР_8 .
Окрім того, 05.05.2021 було перевірено наявність усіх транспортних засобів в електронному кабінеті перевізника які були зареєстровані за ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 », та встановлено наявність 30-ти засобів провадження господарської діяльності, як в той час на момент укладання договору договір № 1123 на перевезення пасажирів на міському автобусному маршруті загального користування, за підприємством повинно було бути зареєстровано кількість засобів провадження господарської діяльності не менша ніж передбачена кількість автобусних маршрутів відповідно до умов договору.
Для отримання зазначеної інформації орган досудового розслідування звернувся із запитом у порядку ст. 93 КПК України до директора ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » ОСОБА_8 (лист вих. № 45/8-1-3718 від 17.06.2021), проте ані інформації, ані документів від підприємства на запит не отримано.
Втім, відповідно до показань наданих водіями маршрутних таксі які виконують перевезення пасажирів на автобусному маршруті № 208 (який був предметом договору № 1123 від 29.04.2021 на перевезення пасажирів на міському автобусному маршруті загального користування), останні пояснили що будучи працевлаштованими на ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » виконують перевезення пасажирів на даному маршруті в період з початку травня 2021 року.
Так, з метою встановлення факту укладання договору між ІНФОРМАЦІЯ_2 та товариством з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_7 » № 1123 від 29.04.2021 р. на перевезення пасажирів на міському автобусному маршруті загального користування, 01.06.2021, за вих. № 45/8-1-3308, в порядку ст. 93 КПК України було скеровано запит до Заступника Криворізького міського голови ОСОБА_9 про надання належним чином завіреної копії договору № 1123 від 29.04.2021 р. на перевезення пасажирів на міському автобусному маршруті загального користування. Однак, 07.06.2021 за вих. № 12/24/4135, заступник міського голови ОСОБА_9 надіслав відповідь про те, що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » участі у конкурсі не брало, та документи не подавали.
У подальшому, 07.06.2021, за вих. № 45/8-1-3404, в порядку ст. 93 КПК України було скеровано запит до заступника Криворізького міського голови ОСОБА_9 про надання належним чином завіреної копії договору № 1123 від 29.04.2021 р. на перевезення пасажирів на міському автобусному маршруті загального користування. Однак, 10.06.2021 за вих. № 12/24/4262, заступник міського голови ОСОБА_9 надіслав відповідь про те, що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (ЄДРПОУ НОМЕР_4 ) участі у конкурсі не брало, та документи не подавали.
Оскільки у органу досудового розслідування не вдалось отримати інформацію в порядку передбаченому ст. 93 КПК України, 24.06.2021, на адресу голови ІНФОРМАЦІЯ_1 було надіслано лист про необхідність зобов`язання явкою до слідчого відділу КРУП ГУНП в Дніпропетровській області посадову особу ІНФОРМАЦІЯ_11 для проведення допиту в якості свідка у даному кримінальному провадженні.
Так, 30.06.2021, до старшого слідчого СВ Криворізького РУП ГУНП в Дніпропетровській області, прибув Начальник ІНФОРМАЦІЯ_12 ОСОБА_10 , однак останній почувши від слідчого запитання стосовно кримінального правопорушення перед початком проведення допиту в якості свідка, відмовився від дачі свідчень скориставшись правом не свідчити проти себе відповідно до ст. 63 Конституції України.
В даному кримінальному провадженні органом досудового розслідування встановлюється, зокрема, обставини причетності ОСОБА_11 до вчинення зазначеного кримінального правопорушення, який ймовірно переховує речі та документи, що мають значення для встановлення обставин вчинення кримінального правопорушення, з використанням службового становища вчиняє вплив на підлеглих у результаті чого здійснюється протидія досудовому розслідуванню.
Доказами у кримінальному провадженні є фактичні данні, отримані у передбаченому порядку, на підставі яких слідчий, прокурор, слідчий суддя і суд встановлюють наявність чи відсутність фактів та обставин, що мають значення для кримінального провадження та підлягають доказуванню.
Під час досудового розслідування здобутих доказів недостатньо для притягнення винних осіб до кримінальної відповідальності, а відомості про злочин та осіб, які його вчинили, неможливо отримати в інший спосіб.
В ході проведення тимчасового доступу до речей і документів, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 , можуть бути отримані докази, які самостійно або в сукупності з іншими доказами можуть мати суттєве значення для з`ясування обставин злочину та встановлення осіб, які його вчинили.
Без проведення тимчасового доступу до речей і документів, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 та мають відношення до злочинної діяльності суб`єктів господарювання, іншим способом неможливо одержати достовірні фактичні дані, що мають значення для своєчасного та якісного документування злочину та припинення його злочинної діяльності, а також іншим способом неможливо збирання доказів вчинення злочину вищевказаними особами, причетними до його скоєння.
В ст. 9 КПК України вказано, що прокурор, керівник органу досудового розслідування, слідчий зобов`язанні всебічно, повно і неупереджено дослідити обставини кримінального правопорушення, виявити як ті обставини, що викривають, так і ті, що виправдовують підозрюваного надати їм належну оцінку та забезпечити прийняття законних і неупереджених процесуальних рішень.
Відповідно до ч. 1 ст. 222 КПК України відомості досудового розслідування можна розголошувати лише з письмового дозволу слідчого або прокурора і в тому обсязі, в якому вони визнають можливим.
Оскільки у даному кримінальному провадженні встановлюються обставини кримінального правопорушення та особи, які причетні до його скоєння, то на даному етапі не є допустимим розголошення відомостей досудового розслідування з метою запобігання передчасному розповсюдженню обставин кримінального провадження.
На підставі вищевикладеного, в органу досудового розслідування виникла необхідність в отриманні тимчасового доступу до речей і документів, з метою встановлення відомостей про обставини кримінального правопорушення та осіб, які причетні до його скоєння, які, беззаперечно, будуть використанні як речові докази, а також мають суттєве значення для встановлення обставин кримінального правопорушення, встановлення причетних до його скоєння осіб, а саме у здійсненні тимчасового доступу до речей і документів, які знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 , який розташований за адресою: АДРЕСА_1 , з метою виявлення та вилучення документів: договору № 1123 на перевезення пасажирів на міському маршруті загального користування від 29 квітня 2021, укладеного між ІНФОРМАЦІЯ_2 та товариством з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (ЄДРПОУ НОМЕР_4 ), з усіма додатками до нього, листування між ІНФОРМАЦІЯ_2 та товариством з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_10 » щодо можливості укладання договору на перевезення пасажирів на міському маршруті загального користування, журнал реєстрації договорів на перевезення пасажирів на міському маршруті загального користування, інші документи що стосуються укладання договору № 1123 на перевезення пасажирів на міському маршруті загального користування від 29 квітня 2021, укладеного між ІНФОРМАЦІЯ_2 та товариством з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (ЄДРПОУ НОМЕР_4 ).
В разі отримання вищевказаних відомостей та документів з`явиться можливість в безпосередньому використанні останніх у кримінальному провадженні та взагалі встановлення в повному обсязі обставин вчинення кримінального правопорушення.
Посилаючись на викладене, слідчий просив надати йому дозвіл на тимчасовий доступ до зазначених документів з можливістю вилучення їх копій. та на підставі ч.2 ст.163 КПК України розглянути клопотання без виклику представників ІНФОРМАЦІЯ_1 .
Слідчий у судове засідання не з`явився, надавши заяву про розгляд клопотання за його відсутності, при цьому просив клопотання задовольнити з наведених у ньому підстав.
Представник особи, у володінні якої знаходяться документи, у судове засідання не з`явився, що не є перешкою для розгляду клопотання відповідно до ч. 4 ст. 163 КПК України.
На підставіч.2ст.163КПК Українипредставник особи, у володінні якої знаходяться документи, у судове засідання не викликався.
Вивчивши клопотання та додані до нього матеріали, слідчий суддя дійшов висновку, що клопотання підлягає задоволенню з таких підстав.
Відповідно дост.159КПК Українитимчасовий доступдо речейі документівполягає унаданні сторонікримінального провадженняособою,у володінніякої знаходятьсятакі речіі документи,можливості ознайомитисяз ними,зробити їхкопії тавилучити їх(здійснитиїх виїмку). Тимчасовий доступ до електронних інформаційних систем або їх частин, мобільних терміналів систем зв`язку здійснюється шляхом зняття копії інформації, що міститься в таких електронних інформаційних системах або їх частинах, мобільних терміналах систем зв`язку, без їх вилучення.
Згідноз положеннямич.2ст.160КПК Україниу клопотанніпро тимчасовийдоступ доречей ідокументів,зокрема,зазначаються: речі і документи, тимчасовий доступ до яких планується отримати; підстави вважати, що речі і документи перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; значення речейі документівдля встановленняобставин укримінальному провадженні; обґрунтування необхідності вилучення речей і оригіналів або копій документів, якщо відповідне питання порушується стороною кримінального провадження.
Частиною 5 ст. 163 КПК України визначено, що слідчий суддя постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.
Наведені в клопотанні обставини та додані до нього матеріали дають слідчому судді достатні підстави вважати, що зазначені в клопотанні документи перебувають (можуть перебувати) у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 , містять відомості, які мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, і не становлять собою та не включають документів, які містять охоронювану законом таємницю.
За встановлених обставин слідчий суддя вважає, що клопотання слідчого є достатньо обґрунтованим, тому його слід задовольнити.
На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 131, 132, 159-165, 369-372 КПК України, слідчий суддя
У Х В А Л И В:
Клопотання слідчого СВ Криворізького РУП ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів задовольнити.
Надати слідчому СВ Криворізького РУП ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 дозвіл на тимчасовий доступ до документів, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 , що розташовано за адресою: АДРЕСА_1 ., а саме: оригіналів документів договору № 1123 на перевезення пасажирів на міському маршруті загального користування від 29 квітня 2021, укладеного між ІНФОРМАЦІЯ_2 та товариством з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (ЄДРПОУ НОМЕР_4 ), з усіма додатками до нього, листування між ІНФОРМАЦІЯ_2 та товариством з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_10 » щодо можливості укладання договору на перевезення пасажирів на міському маршруті загального користування, журнал реєстрації договорів на перевезення пасажирів на міському маршруті загального користування, інші документи що стосуються укладання договору № 1123 на перевезення пасажирів на міському маршруті загального користування від 29 квітня 2021, укладеного між ІНФОРМАЦІЯ_2 та товариством з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (ЄДРПОУ НОМЕР_4 ), з можливістю вилучення їх належним чином засвідчених копій.
Зобов`язати посадових осіб ІНФОРМАЦІЯ_1 , що розташовано за адресою: АДРЕСА_1 ., надати слідчому СВ Криворізького РУП ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 тимчасовий доступ до зазначених в ухвалі документів з можливістю вилучення їх належним чином засвідчених копій.
Строк дії ухвали встановити до 08.08.2021 року.
Роз`яснити,що відповіднодо частини1статті 166КПК Україниу разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Надати слідчому СВ Криворізького РУП ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 оригіналухвали протимчасовий доступдо документівдля пред`явлення,а копію длявручення посадовим особам ІНФОРМАЦІЯ_1 , що розташовано за адресою: АДРЕСА_1 .
Ухвала слідчого судді оскарженню не підлягає.
Ухвала слідчого судді, яка не може бути оскаржена, набирає законної сили з моменту її оголошення.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Центрально-Міський районний суд м.Кривого Рогу |
Дата ухвалення рішення | 08.07.2021 |
Оприлюднено | 24.05.2024 |
Номер документу | 98323824 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Центрально-Міський районний суд м.Кривого Рогу
Онопченко Ю. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні