Ухвала
від 08.02.2022 по справі 766/2181/22
ХЕРСОНСЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа №766/2181/22

н/п 1-кс/766/1428/22

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

08.02.2022 року м. Херсон

Слідчий суддя Херсонського міського суду Херсонської області ОСОБА_1 , за участі секретаря судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши клопотання слідчого відділу СУ ГУНП в Херсонській області ОСОБА_3 , погоджене з прокурором відділу Херсонської обласної прокуратури ОСОБА_4 , про надання тимчасового доступу до речей і документів,

в с т а н о в и в :

Слідчий звернувся до слідчого судді з клопотанням в якому просив: надати дозвіл старшому слідчому СУ ГУНП в Херсонській області ОСОБА_3 та (або) ОСОБА_5 , та (або) ОСОБА_6 та (або) ОСОБА_7 та (або) ОСОБА_8 та (або) ОСОБА_9 та (або) ОСОБА_10 та (або) ОСОБА_11 та (або) ОСОБА_12 та (або) ОСОБА_13 та (або) ОСОБА_14 , дозвіл на тимчасовий доступ до речей та документів, та провести вилучення документів, що перебувають у володінні Державного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) за адресою АДРЕСА_1 ( АДРЕСА_2 ) щодо проведення закупівлі № UA-2017-08-19-000313-b а саме :

-Накази про призначення начальника та головного бухгалтера Державного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), які обіймали вказані посади за період з 18.09.2017 по 31.12.2018, їх функціональні обов`язки;

-Накази (договори) про призначення технічного нагляду, головного інженера проекту та авторського нагляду по об`єкту реконструкції відповідно до договору укладеного №15 від 18.09.2017;

-Документи, складені у зв`язку з виконанням договору укладеного 18.09.2017 №15 («Реконструкція насосної станції №3 каналу Р-5-1-1 Генічеського УВГ Генічеського району Херсонської області»), між Державним підприємством « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та приватним підприємством « ОСОБА_15 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), зокрема: договір №15 від 18.09.2017 та додатки до нього, договірну ціну із розрахунками загальновиробничих витрат, календарні графіки проведення робіт з поетапним зазначенням видів робіт, план фінансування робіт, проект виконання робіт згідно ДБН А.3.1.-5-2016, в тому числі додаткові угоди, договори субпідряду, робочі проекти, акти приймання виконаних будівельних робіт КБ-2в, локальні кошториси, довідки форми КБ-3, документи що підтверджують якісні характеристики встановленого обладнання (технічні паспорти, довідки вимірювальних лабораторій, довідки заводів виробників) дефектні акти, акти освідування прихованих робіт, підсумкові відомості ресурсів, журнали загального та спеціального нагляду, журнали авторського нагляду, журнали вхідного обліку та контролю якості отриманих деталей, матеріалів, конструкцій та обладнання, журнали робіт по ремонту об`єкту, договори охорони будівельного майданчика та техніки, акти прийому-передачі майданчика під будівництво, акти проміжного прийняття відповідальних конструкцій, платіжні доручення, комісійні акти огляду та контрольних обмірів робіт; листування з підрядником щодо проведення робіт, експертні висновки, розрахунки класу наслідків, та інших документів щодо об`єкту реконструкції відповідно до вказаного договору.

-посадової інструкції та накази про призначення осіб що входять у склад тендерного комітету; тендерної документації з додатками щодо закупівлі (UA-2017-08-19-000313-b), протоколів засідань тендерного комітету щодо проведення вказаної закупівлі, річних план закупівлі на 2017-2018 рік.

Розгляд на підставі ч. 2 ст. 163 КПК України проводити без участі представника Державного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 ».

В зв`язку із знаходженням Державного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за межами території, на яку поширюється юрисдикція органу досудового розслідування, та те, що підготування необхідної інформації займає значний період часу, відповідно до п. 7 ч. 1 ст. 164 КПК України, дозвіл на тимчасовий доступ до зазначеної інформації надати строком на два місяці.

В обґрунтування клопотання посилався на те, що під час досудового розслідування виникла необхідність отримання тимчасового доступу та провести вилучення документів, що перебувають у володінні Державного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) щодо проведення закупівлі № UA-2017-08-19-000313-b.

Необхідність тимчасового доступу до оригіналів вищевказаних документів обґрунтовується призначенням судових експертиз, в ході яких будуть дослідженні їх оригінали.

Слідчий в судове засідання не з`явився, надав заяву про розгляд клопотання у його відсутності.

Представник ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » в судове засідання не викликався на підставі ч. 2 ст. 163 КПК України.

Вивчивши матеріали клопотання, слідчий суддя приходить до висновку, що клопотання підлягає задоволенню з огляду на таке.

Згідно ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку).

Тимчасовий доступ до електронних інформаційних систем або їх частин, мобільних терміналів систем зв`язку здійснюється шляхом зняття копії інформації, що міститься в таких електронних інформаційних системах або їх частинах, мобільних терміналах систем зв`язку, без їх вилучення.

Тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.

Згідно приписів ч.1 ст. 160 КПК України сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених устатті 161цього Кодексу. Слідчий має право звернутися із зазначеним клопотанням за погодженням з прокурором.

Відповідно до ч.6 ст. 163 КПК України слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбаченихчастиною п`ятоюцієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.

Доступ особи до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, здійснюється в порядку, визначеному законом.

Слідчим суддею встановлено, що в ході досудового розслідування встановлено достатньо підстав вважати, що у період 2017-2018 років під час будівництва об`єктів водного господарства на території Херсонської області посадові особи ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за попередньою змовою з представниками технічного нагляду та підрядних організацій здійснили розтрату бюджетних коштів, а саме під час здійснення реконструкції насосної станції №3 каналу Р-5-1-1 ІНФОРМАЦІЯ_2 , яке є балансоутримувачем вказаної НС та структурним підрозділом ІНФОРМАЦІЯ_3 .

Державним підприємством « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) проводилась публічна закупівля (UA-2017-08-19-000313-b) за результатами якої переможцем визначено приватне підприємство « ОСОБА_15 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ).

В подальшому між Державним підприємством « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ПП « ОСОБА_15 » укладено договір підряду №15 від 18.09.2017 року (наявні додаткові угоди: №1 від 21.09.2017, №3 від 01.11.2017, №4 від 11.12.2017, №5 від 16.07.2018, №6 від 21.08.2018) на виконання реконструкції по об`єкту - насосна станція №3 каналу Р-5-1-1 на загальну суму 20,6 млн. грн. Окрім цього, встановлено, що головним підрядником протягом 2017-2018рр., згідно актів виконаних робіт, виконано реконструкцію об`єкта в повному обсязі відповідно до укладеного договору з подальшою оплатою замовником.

Водночас, в ході перевірочних заходів стану виконання робіт виявлено порушення, в частині, що стосуються завищення обсягів виконаних робіт, завищення кількості матеріалів, завищення кількості устаткування, вказане призвело до завдання шкоди в великих розмірах.

Зокрема, перевіркою ІНФОРМАЦІЯ_4 (акт перевірки №17-13/21 від 22.11.2021р.) не підтверджено встановлення наступного обладнання, яке передбачалося договірними зобов`язаннями, а саме:

- трьох одиниць насосів Д 1250-1256 з електричним двигуном А-400ХК-4УЗ (завод-виробник ПАО « ІНФОРМАЦІЯ_5 »), вартість яких задокументована актом приймання-передачі устаткування в монтаж від 22.11.2017 №1;

- двох одиниць гасителів гідроудару ГУМ-200, двох одиниць насосних агрегатів ДЗ 15-71-А, трьох одиниць засувок з електроприводом та ін. (завод-виробник ПАО « ІНФОРМАЦІЯ_5 »), вартість яких відображена в актах приймання-передачі устаткування в монтаж №2, що може свідчити про факт невідповідності фактично встановленого устаткування з відомостями викладеними в проектно-кошторисній документації замовника робіт.

Згідно акту готовності об`єкту до експлуатації, актів приймання-передачі устаткування в комплексне випробування виконавцем робіт збудовано новий корпус НС №3 та змонтовано технологічне та електросилове обладнання.

Проте, в ході проведення перевірочних заходів з боку посадових осіб аудиторської служби встановлено розбіжності між відомостями у вказаній вище документації з фактично виконаними роботами на насосній станції.

Під час досудового розслідування виникла необхідність отримання тимчасового доступу та провести вилучення документів, що перебувають у володінні Державного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) щодо проведення закупівлі № UA-2017-08-19-000313-b.

Необхідність тимчасового доступу до оригіналів вищевказаних документів обґрунтовується призначенням судових експертиз, в ході яких будуть дослідженні їх оригінали.

На підставі викладеного, керуючись ст. 159, ч.1 ст. 160, п.7 ч.1 ст. 162, п.2 та п.3 ч.5, ч.6 ст. 163 КПК України, слідчий суддя,

УХВАЛИВ:

Клопотання задовольнити.

Надати дозвіл старшому слідчому СУ ГУНП в Херсонській області ОСОБА_3 та (або) ОСОБА_5 , та (або) ОСОБА_6 та (або) ОСОБА_7 та (або) ОСОБА_8 та (або) ОСОБА_9 та (або) ОСОБА_10 та (або) ОСОБА_11 та (або) ОСОБА_12 та (або) ОСОБА_13 та (або) ОСОБА_14 , дозвіл на тимчасовий доступ до речей та документів, та провести вилучення документів, що перебувають у володінні Державного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) за адресою АДРЕСА_1 ( АДРЕСА_2 ) щодо проведення закупівлі № UA-2017-08-19-000313-b, а саме :

-Накази про призначення начальника та головного бухгалтера Державного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), які обіймали вказані посади за період з 18.09.2017 по 31.12.2018, їх функціональні обов`язки;

-Накази (договори) про призначення технічного нагляду, головного інженера проекту та авторського нагляду по об`єкту реконструкції відповідно до договору укладеного №15 від 18.09.2017;

-Документи, складені у зв`язку з виконанням договору укладеного 18.09.2017 №15 («Реконструкція насосної станції №3 каналу Р-5-1-1 Генічеського УВГ Генічеського району Херсонської області»), між Державним підприємством « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та приватним підприємством « ОСОБА_15 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), зокрема: договір №15 від 18.09.2017 та додатки до нього, договірну ціну із розрахунками загальновиробничих витрат, календарні графіки проведення робіт з поетапним зазначенням видів робіт, план фінансування робіт, проект виконання робіт згідно ДБН А.3.1.-5-2016, в тому числі додаткові угоди, договори субпідряду, робочі проекти, акти приймання виконаних будівельних робіт КБ-2в, локальні кошториси, довідки форми КБ-3, документи що підтверджують якісні характеристики встановленого обладнання (технічні паспорти, довідки вимірювальних лабораторій, довідки заводів виробників) дефектні акти, акти освідування прихованих робіт, підсумкові відомості ресурсів, журнали загального та спеціального нагляду, журнали авторського нагляду, журнали вхідного обліку та контролю якості отриманих деталей, матеріалів, конструкцій та обладнання, журнали робіт по ремонту об`єкту, договори охорони будівельного майданчика та техніки, акти прийому-передачі майданчика під будівництво, акти проміжного прийняття відповідальних конструкцій, платіжні доручення, комісійні акти огляду та контрольних обмірів робіт; листування з підрядником щодо проведення робіт, експертні висновки, розрахунки класу наслідків.

-посадової інструкції та накази про призначення осіб що входять у склад тендерного комітету; тендерної документації з додатками щодо закупівлі (UA-2017-08-19-000313-b), протоколів засідань тендерного комітету щодо проведення вказаної закупівлі, річних план закупівлі на 2017-2018 рік.

Встановити строк дії ухвали до 08.04.2022 року.

Попередити відповідальну особу про наслідки невиконання ухвали слідчого судді передбачені ст. 166 КПК України.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддяОСОБА_1

СудХерсонський міський суд Херсонської області
Дата ухвалення рішення08.02.2022
Оприлюднено20.05.2024
Номер документу103041153
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —766/2181/22

Ухвала від 10.02.2022

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Радченко Г. А.

Ухвала від 10.02.2022

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Радченко Г. А.

Ухвала від 08.02.2022

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Радченко Г. А.

Ухвала від 08.02.2022

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Радченко Г. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні