Рішення
від 26.07.2007 по справі 35/284-07
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

35/284-07

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Держпром, 8-й під'їзд, майдан Свободи, 5, м. Харків, 61022,  

тел. приймальня (057) 705-14-50, тел. канцелярія 705-14-41, факс 705-14-41


РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"26" липня 2007 р.                                                            Справа № 35/284-07

вх. № 5573/5-35

Суддя господарського суду Швед Е.Ю. 

при секретарі судового засідання Сімонова Т.О.

за участю представників сторін:

позивача - Молочко Н.Г., дов. № 2706 від 11.04.2007 р.;  відповідача - Калініченко Л.О.; Русакова О.М.;

розглянувши справу за позовом КП "Міський інформаційний центр", м. Харків  

до  Департаменту з гуманітарних питань Харківської міської ради, м. Харків  

про стягнення 4045,03 грн.

ВСТАНОВИВ:

Позивач звернувся до господарського суду із позовною заявою, в якій просить суд стягнути з відповідача на свою користь суму заборгованості за надані автотранспортні послуги в період з 09.01.2007 р. по 22.01.2007 р. в розмірі 3882,73 грн., суму пені в розмірі 140,00 грн., суму 3% річних в розмірі 22,50 грн., а також віднести на відповідача витрати по оплаті держмита та на інформаційно-технічне забезпечення судового процесу.

В подальшому позивач уточнив свої позовні вимоги та просить суд стягнути з відповідача на свою користь суму заборгованості за надані автотранспортні послуги в період з 09.01.2007 р. по 22.01.2007 р. в розмірі 3882,73 грн.; суму пені в розмірі 140,00 грн.; суму 3 % річних в розмірі 22,50 грн.; витрати понесені позивачем  за отримання довідки з Облстату  про включення відповідача до ЄДРПОУ у розмірі 23,58 грн., а також віднести на відповідача витрати по оплаті держмита та на інформаційно-технічне забезпечення судового процесу.

Позивач в судовому засіданні позовні вимоги підтримує та просить суд задовольнити їх в повному обсязі.

Відповідач в судовому засіданні вирішення спору залишає на розсуд суду.

До початку судового засідання сторони звернулися до суду з заявою про розгляд справи без застосування технічних засобів фіксування судового процесу. Ця заява розглянута судом та задоволена як така, що не суперечить чинному законодавству.

Розглянувши матеріали справи, надані докази та вислухавши пояснення представників сторін, господарським судом встановлено, що 01.12.2006 р. між позивачем та відповідачем було укладено Договір № 195 про надання автотранспортних послуг.

Відповідно до умов вищезазначеного договору комунальним підприємством «Міський інформаційний центр» в період з 09.01.2007 р. по 22.01.2007 р. Департаменту з гуманітарних питань Харківської міської ради були надані транспортні послуги автомобілем Субару-Форестер, держ. № 100-49ХА, на загальну суму 3882, 73 грн., що підтверджується путьовими листами та актом виконаних робіт, який було підписано директором Ландсманом В. А., але бухгалтерією не поставлена печатка.

Відповідно до п.1.1 даного договору КП «Міський інформаційний центр» зобов'язувався надавати Департаменту з гуманітарних та соціальних питань автотранспортні послуги, а останній, в свою чергу, зобов'язувався своєчасно оплачувати надані послуги.

Пунктом 2.3 спірного договору передбачено, що Департамент з гуманітарних та соціальних питань Харківської міської ради повинен був перераховувати на поточний рахунок КП «Міський інформаційний центр» суму по рахунку, виставленому останнім протягом 10-ти календарних днів після підписання сторонами Актів приймання - здачі виконаних робіт.

Як свідчать матеріали справи, 13.02.2007 року Заступнику міського голови - директору Департаменту з гуманітарних питань Ландсману В.А. було направлено лист (вих. № 1185) з проханням вирішити питання щодо оплати наданих транспортних послуг за період з 09.01.2007р. по 22.01.2007р. на загальну суму 3882, 73 грн. відповідно до акту виконаних робіт. Від оплати наданих автотранспортних послуг в сумі 3882, 73 грн. згідно актів виконаних робіт Департамент з гуманітарних питань Харківської міської ради відмовився (лист вих.№23 від 15.02.2007р.). В обґрунтування своєї відмови Департамент з гуманітарних питань Харківської міської ради вказав, що в кошторисі витрат на утримання Департаменту з гуманітарних питань Харківської міської ради на 2007 рік не передбачені кошти на оплату наданих автотранспортних послуг для Департаменту охорони здоров'я та соціальних питань Харківської міської ради і те, що з 01 січня 2007 року Департамент охорони здоров'я та соціальних питань Харківської міської ради є юридичною особою, має свої рахунки в Управлінні Державного казначейства та кошти на утримання Департаменту.

Позивач вважає відмову Департамента з гуманітарних питань Харківської міської ради сплатити кошти КП «МІЦ» необгрунтованою з наступних підстав:

          Договір  №195  про надання  автотранспортних послуг від  01.12.2006 р.  було укладено з Департаментом з гуманітарних та соціальних питань Харківської міської ради в особі директора Департаменту з гуманітарних питань.

Згідно Цивільного кодексу України договір між юридичними особами укладається в простій письмовій формі, якщо інше не передбачено законом чи умовами договору. Оскільки відповідний договір про надання автотранспортних послуг було укладено з Департаментом з гуманітарних та соціальних питань, а не з Департаментом охорони здоров'я та соціальних питань, то зобов'язання по оплаті автотранспортних послуг виникли відповідно у Департаменту з гуманітарних та соціальних питань.

          В листі від 15.02.2007р. вих. №23 відповідач посилається на те, що сума 27 400 грн. була виділена Департаменту з гуманітарних та соціальних питань Харківської міської ради у 2006 році додатково для оплати наданих автотранспортних послуг автомобілем  Субару-Форестер  держ.№   100-49  ХА у  2006  році  Департаменту  охорони здоров'я та соціальних питань Харківської міської ради, але в договорі це не вказано.

Департамент з гуманітарних питань повинен був своєчасно повідомити КП «МІЦ» про те, що з 01.01.2007 р. Департамент охорони здоров'я та соціальних питань є юридичною особою, яка має свої рахунки та кошти на утримання Департаменту, і те, що Департамент з гуманітарних питань у 2007 році  не   оплачує   автотранспортні   послуги,   які   надані Департаменту охорони здоров'я та соціальних питань, та у зв'язку з цим, припинити даний договір з 01 січня 2007 року.

Укладаючи даний договір,  Департамент з  гуманітарних  питань  взяв  на себе

зобов'язання    щодо    сплати    автотранспортних    послуг,    які    були    надані    директору Департаменту охорони здоров'я та соціальних питань - Шурмі І.М., про що свідчать умови договору та додаток до нього.

          Укладаючи даний договір, Департамент з гуманітарних питань був згоден з

усіма його умовами, строк договору сторонами було встановлено до 31.01,2007р. Яких-то спеціальних застережень про те, що з 01.01.2007 року зобов'язання по даному договору переходять до Департаменту охорони здоров'я та соціальних питань, в договорі немає, а повідомлення Департаменту з гуманітарних питань (вих. №23 від 15.02.2007 року) нам було надіслано після того, як автотранспортні послуги були фактично надані 07.03.2007 року на адресу Департаменту з гуманітарних питань Харківської міської ради було надіслано претензію (вих.№1674) з проханням перерахувати заборгованість за надані автотранспортні послуги в період з 09.01.2007 р. по 22.01.2007 р. в сумі 3882,73 грн. на поточний рахунок КП «Міський інформаційний центр», яку Департамент з гуманітарних питань Харківської міської ради отримав 14.03.2007 року, про що свідчить відмітка про отримання. Зазначена претензія була залишена відповідачем без відповіді та задоволення, ніяких дій щодо погашення заборгованості відповідач не здійснив.

Враховуючи вищевикладене, господарським судом встановлено, що позовна вимога щодо стягнення з відповідача суми основного боргу в розмірі 3882,73 грн. вбачається судом обгрунтованою, доведеною документально, в зв"язку з чим вона підлягає задоволенню, а вказана сума боргу стягненню з відповідача на користь позивача.

Відповідно до ч.2 ст. 625 Цивільного кодексу України боржник, який прострочив виконання грошового зобов"язання, на вимогу кредитора зобов"язаний сплатити суму боргу з урахуванням встановленого індексу інфляції за весь час прострочення, а також 3% річних від простроченої суми, якщо інший розмір процентів не встановлений договором або законом.  

Зважаючи на вищевикладене, позовні вимоги позивача в частині стягнення 3 % річних, що складає суму 22,50 грн. підтверджуються матеріалами справи та відповідають діючому законодавству, у зв'язку з чим підлягають задоволенню, а вказана сума стягненню з відповідача на користь позивача.

Окрім того, позивач просить суд стягнути з відповідача суму пені в розмірі 140,00 грн. Суд, перевіривши правомірність нарахування пені вважає її обгрунтованою та такою, що відповідає наданому розрахунку, тому вимога в цій частині підлягає задоволенню, а вказана сума стягненню з відповідача на користь позивача.

Окрім того, позивач просить суд стягнути з відповідача на свою користь витрати понесені позивачем  за отримання довідки з Облстату  про включення відповідача до ЄДРПОУ у розмірі 23,58 грн. Розглянувши дану вимогу, суд дійшов висновку, що вона є обгрунтованою, в зв"язу з чим підлягає задоволенню.  

З урахуванням викладеного, позовні вимоги позивача підлягають задоволенню в повному обсязі. Витрати по оплаті держмита та на інформаційно-технічне забезпечення судового процесу слід віднести на відповідача.

Керуючись ч.2 ст.625 Цивільного кодексу, ст.ст.44, 49, 82-85 Господарського процесуального кодексу України,-

ВИРІШИВ:

Позов задовольнити повністю.

Стягнути з Департаменту з гуманітарних питань Харківської міської ради (61002, м. Харків, вул. Сумська, 64, код ЄДРПОУ 25613399, п/р 35412001002186 в ГУДКУ в Харківській області, МФО 851011) на користь Комунального підприємства "Міський інформаційний центр" (61166, м. Харків, пр. Леніна, 38, оф. 618, код ЄДРПОУ 32135675, п/р 2600030114375 в АКБ "Золоті ворота", м. Харків, МФО 351931) 3882,73 грн. суму заборгованості за надані автотранспортні послуги, суму пені в розмірі 140,00 грн., суму 3 % річних в розмірі 22,50 грн., витрати понесені позивачем  за отримання довідки з Облстату  про включення відповідача до ЄДРПОУ у розмірі 23,58 грн., 102,00 грн. держмита та 118,00 грн. витрат на інформаційно-технічне забезпечення судового процесу.

Видати наказ після набрання рішенням законної сили.

Рішення підписано 31.07.2007 р.

Суддя                                                                                            Швед Е.Ю.

Дата ухвалення рішення26.07.2007
Оприлюднено19.10.2007
Номер документу1030781
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —35/284-07

Рішення від 26.07.2007

Господарське

Господарський суд Харківської області

Швед Е.Ю.

Судовий наказ від 08.10.2007

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Широбокова Л.П.

Рішення від 27.09.2007

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Широбокова Л.П.

Ухвала від 04.09.2007

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Широбокова Л.П.

Ухвала від 13.09.2007

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Широбокова Л.П.

Ухвала від 05.07.2007

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Широбокова Л.П.

Ухвала від 18.07.2007

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Широбокова Л.П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні