ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
УХВАЛА
про закриття підготовчого провадження та призначення справи до судового розгляду по суті
18 січня 2022 року СєвєродонецькСправа № 360/5584/21
Суддя Луганського окружного адміністративного суду Захарова О.В., розглянувши у письмовому провадженні клопотання про заміну відповідача правонаступником, про виклик свідка, питання про закриття підготовчого провадження та призначення справи до судового розгляду по суті у справі № 360/5584/21 за позовом адвоката Постельги Ірини Володимирівни в інтересах Державного підприємства Кремінське лісомисливське господарство до Головного управління ДПС у Луганській області про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень - рішень,
ВСТАНОВИВ:
В провадженні Луганського окружного адміністративного суду перебуває зазначена адміністративна справа.
Ухвалою суду від 21 жовтня 2021 року прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі; визначено розглядати справу за правилами загального позовного провадження.
06 грудня 2021 року від представника позивача надійшло клопотання про заміну відповідача - Головне управління ДПС у Луганській області (код ЄДРПОУ 43143746), на його правонаступника Головне управління ДПС у Луганській області (код ЄДРПОУ ВП 44082150) (т. 8 арк. спр. 60-62).
06 грудня 2021 року від представника позивача надійшло клопотання про виклик та допит свідка - головного бухгалтера Державного підприємства Кремінське лісомисливське господарство ОСОБА_1 (т. 8 арк. спр. 58).
07 грудня 2021 року від представника відповідача надійшло клопотання про заміну сторони, а саме: відповідача - Головне управління ДПС у Луганській області (код ЄДРПОУ 43143746), на його правонаступника Головне управління ДПС у Луганській області (код ЄДРПОУ ВП 44082150) (т. 8 арк. спр. 60-62).
Розглянувши клопотання представників сторін про заміну відповідача, суд встановив таке.
Пунктом 1 постанови Кабінету Міністрів України від 30 вересня 2020 року № 893 Деякі питання територіальних органів Державної податкової служби ліквідовано як юридичні особи публічного права територіальні органи Державної податкової служби, зокрема, Головне управління ДПС у Луганській області.
Абзацами першим, третім-четвертим пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 30 вересня 2020 року № 893 Деякі питання територіальних органів Державної податкової служби установлено, що територіальні органи Державної податкової служби, що ліквідуються відповідно до пункту 1 цієї постанови, продовжують здійснювати свої повноваження та функції до утворення Державною податковою службою територіальних органів згідно з абзацом четвертим пункту 3 цієї постанови та прийняття рішення про можливість забезпечення здійснення такими органами повноважень та функцій територіальних органів, що ліквідуються. Таке рішення приймається Державною податковою службою після здійснення заходів, пов`язаних із внесенням до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань даних про територіальні органи Державної податкової служби, що будуть утворені згідно з абзацом четвертим пункту 3 цієї постанови, як відокремлені підрозділи юридичної особи публічного права, затвердженням положень про них, структур, штатних розписів, кошторисів та заповненням 30 відсотків вакансій; права та обов`язки територіальних органів Державної податкової служби, що ліквідуються відповідно до пункту 1 цієї постанови, переходять Державній податковій службі та її територіальним органам у межах, визначених положеннями про Державну податкову службу та її територіальні органи.
Відповідно до пункту 1 Положення про Державну податкову службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 6 березня 2019 року № 227, Державна податкова служба України (ДПС) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра фінансів і який реалізує державну податкову політику, державну політику з адміністрування єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування (далі - єдиний внесок).
ДПС здійснює повноваження безпосередньо та через утворені в установленому порядку її територіальні органи. ДПС та її територіальні органи є контролюючими органами (податковими органами, органами стягнення) (пункт 7 Положення про Державну податкову службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 6 березня 2019 року № 227).
Наказом Державної податкової служби України від 30 вересня 2020 року № 529 Про утворення територіальних органів Державної податкової служби утворено як відокремлені підрозділи Державної податкової служби територіальні органи, зокрема, Головне управління ДПС у Луганській області як відокремлений підрозділ.
Наказом Державної податкової служби України від 12.11.2020 № 643 затверджене Положення Про Головне управління ДПС у Луганській області, яке є територіальним органом, утвореним на правах відокремленого підрозділу Державної податкової служби України. Відповідно до пункту 1 Положення Головне управління ДПС у Луганській області є правонаступником усіх прав та обов`язків Головного управління ДПС у Луганській області (код ЄДРПОУ 43143746).
Згідно з інформацією, зазначеною в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань Головне управління ДПС у Луганській області (ідентифікаційний код 43143746) припинено 20.12.2021.
Відповідно до даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань від 29 березня 2021 року державна реєстрація створення відокремленого підрозділу юридичної особи Головного управління ДПС у Луганській області (ідентифікаційний код відокремленого підрозділу 44082150) проведена 14 грудня 2020 року, номер запису 1000741030008085321.
Відповідно до статті 52 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) у разі вибуття або заміни сторони чи третьої особи у відносинах, щодо яких виник спір, суд допускає на будь-якій стадії судового процесу заміну відповідної сторони чи третьої сторони її правонаступником. Усі дії, вчиненні в адміністративному процесі до вступу правонаступника, обов`язкові для нього в такій самій мірі, у якій вони були б обов`язкові для особи, яку він замінив.
Враховуючи зазначене, суд дійшов висновку про обґрунтованість клопотання сторін та необхідність здійснення процесуального правонаступництва відповідача шляхом заміни Головного управління ДПС у Луганській області (код ЄДРПОУ 43143746) на правонаступника - Головне управління ДПС у Луганській області (код ЄДРПОУ ВП 44082150).
При вирішенні клопотання представника позивача про виклик та допит свідка суд виходить з такого.
За змістом статті 72 КАС України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються такими засобами: 1) письмовими, речовими і електронними доказами; 2) висновками експертів; 3) показаннями свідків.
Відповідно до статті 73 КАС України належними є докази, які містять інформацію щодо предмета доказування. Предметом доказування є обставини, які підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення. Сторони мають право обґрунтовувати належність конкретного доказу для підтвердження їхніх вимог або заперечень. Суд не бере до розгляду докази, які не стосуються предмета доказування.
Згідно з частиною другою статті 74 КАС України обставини справи, які за законом мають бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватися іншими засобами доказування.
Частиною першою статті 65 КАС України визначено, що як свідок в адміністративній справі судом може бути викликана будь-яка особа, якій відомі обставини, що належить з`ясувати у справі.
Показаннями свідка є повідомлення про відомі йому обставини, які мають значення для справи (частина перша статті 91 КАС України).
При цьому, суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні (частина перша статті 90 КАС України).
Зважаючи на зазначені у клопотанні доводи та зміст обставин, які за допомогою вказаного представником позивача свідка мали би бути підтверджені чи спростовані його показаннями, суд вважає, що клопотання не підлягає задоволенню, оскільки доказів, наявних в матеріалах справи, цілком достатньо для повного, всебічного, об`єктивного розгляду адміністративної справи, з`ясування всіх обставин, що мають значення для вирішення справи.
Вирішуючи питання про закриття підготовчого провадження та призначення справи № 360/5584/21 до судового розгляду по суті, суд встановив таке.
У підготовчому засіданні судом виконано вимоги частини другої статті 180 Кодексу адміністративного судочинства України.
Відповідно до пункту 3 частини другої статті 181 КАС України за результатами підготовчого засідання, суд постановляє ухвалу про закриття підготовчого провадження та призначення справи до судового розгляду по суті.
Керуючись статтями 173, 180, 183, 243, 248, 256 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
УХВАЛИВ:
Клопотання сторін про заміну відповідача його правонаступником задовольнити.
Замінити відповідача - Головне управління ДПС у Луганській області (ідентифікаційний код 43143746), на його правонаступника - Головне управління ДПС у Луганській області (ідентифікаційний код відокремленого підрозділу 44082150, місцезнаходження: 93401, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Енергетиків, буд. 72).
У задоволенні клопотання представника позивача про виклик та допит свідка у судовому засіданні відмовити.
Закрити підготовче провадження в адміністративній справі № 360/5584/21 за позовом адвоката Постельги Ірини Володимирівни в інтересах Державного підприємства Кремінське лісомисливське господарство до Головного управління ДПС у Луганській області про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень - рішень.
Призначити справу до розгляду у відкритому судовому засіданні на 15 лютого 2022 року на 10 год. 00 хв. у залі судових засідань Луганського окружного адміністративного суду за адресою: Луганська область, м. Сєвєродонецьк, проспект Космонавтів, буд. 18.
Ухвала набирає законної сили негайно після її проголошення та не може бути оскаржена окремо від рішення суду. Заперечення на ухвалу можуть бути включені до апеляційної скарги на рішення суду.
СуддяО.В. Захарова
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 18.01.2022 |
Оприлюднено | 14.02.2022 |
Номер документу | 103142189 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Касаційний адміністративний суд Верховного Суду
Желтобрюх І.Л.
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Казначеєв Едуард Геннадійович
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Казначеєв Едуард Геннадійович
Адміністративне
Луганський окружний адміністративний суд
О.В. Захарова
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні