Рішення
від 13.01.2022 по справі 360/3947/21
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

Іменем України

13 січня 2022 рокуСєвєродонецькСправа № 360/3947/21

Луганський окружний адміністративний суд у складі:

судді: Кисельової Є.О.,

при секретарі: Суховій Г.В.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні справу за позовом товариства з обмеженою відповідальністю «ЮТЕК-М» до Державної податкової служби України про визнання дій протиправними та зобов`язання вчини певні дії,

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю «ЮТЕК-М» (далі -ТОВ «ЮТЕК-М» , позивач) звернулось до Луганського окружного адміністративного суду з позовом до Державної податкової служби України (далі -ДПС України, відповідач) в якій позивач просив суд:

-визнати дії Державної податкової служби України щодо неприйняття податкової накладної № 2 від 05 травня 2021 року товариства з обмеженою відповідальністю «ЮТЕК-М» (Код ЄДРПОУ: 43005393) протиправними;

-зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну № 2 від 05 травня 2021 року товариства з обмеженою відповідальністю «ЮТЕК-М» в Єдиному реєстрі податкових накладних датою її подання до Державної податкової служби України - 31 травня 2021 року.

В обґрунтування позовних вимог зазначено, що 31 травня 2021 року позивачем отримано від відповідача квитанцію № 1 про те, що вказану податкову накладну не прийнято, оскільки виявлені помилки/зауваження: «Документ не може бути прийнятий - Порушено вимоги статті 6 ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг» - кваліфікований електронний підпис особи 3104304430 Р.В. Красюк, яким засвідчено електронний документ, не є чинним на дату складання податкової накладної» .

Дії відповідача вважають протиправними, оскільки що податкова накладна № 2 від 05 травня 2021 року ТОВ «ЮТЕК-М» була належним чином підписана кваліфікованим електронним підписом.

21 травня 2021 року було змінено директора з ОСОБА_1 на ОСОБА_2 . Податкова накладна № 2 від 05 травня 2021 року складена на дату, коли директором товариства був ОСОБА_1 , проте підписана кваліфікованим електронним підписом вже нового директора ОСОБА_2 . Те, що підпис директора Красюка Р.В. не був чинним на момент складання податкової накладної, не може бути підставою для її неприйняття.

14 вересня 2021 року до відділу діловодстватаобліку звенень (канцелярії) суду за вхідним реєстраційним номером 30823/2021 від відповідача надійшов відзив на позовну заяву, в якому просили у задоволенні позову відмовити повністю з підстав правомрності дій ДПС України (арк. спр. 54-64).

Ухвалою суду від 02 серпня 2021 року залишено позовну заяву без руху (арк. спр. 16).

Ухвалою суду від 17 серпня 2021 року прийнято позовну заяву до розгляду після усунення її недоліків та відкрито провадження у справі (арк. спр. 29-30).

Ухвалою суду від 15 вересня 2021 року у задовленні клопотань представника відповідача про розгляд справи в порядку загального позовного провадження та про розгляд справи в порядку спрощеного позовного провадження з повідомленням (викликом) сторін відмовлено (арк. спр. 85-86).

Ухвалою суду від 12 жовтня 2021 року витребувано докази у справі (арк. спр. 104-105).

Ухвалою суду від 12 жовтня 2021 року вирішено подальший розгляд справи здійснюватив порядку загального позовного провадження (арк. спр. 106).

Ухвалою суду від 24 листопада 2021 року повторно витребувано докази у справі (арк. спр. 117-118).

Ухвалою суду від 16 грудня 2021 року закрито підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду по суті (арк. спр.

Дослідивши матеріали справи та оцінивши докази відповідно до вимог статей 72-77, 90 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України), судом встановлено наступне.

ТОВ «ЮТЕК-М» в особі Беспалова Ю.О. з ДПІ у м.Сєвєродонецьку ГУ Міндоходів у Луганській області укладено договір про визнання електронних документів від 20 квітня 2015 року № 200420151. В подальшому укладено договір про визнання електронних документів від 14 квітня 2017 року № 140420171 (арк. спр. 65-70).

29 червня 2017 року ТОВ «ЮТЕК-М» в особі Беспалова Юрія Олеговича з ДПІ у м.Сєвєродонецьку Головного управління ДФС у Луганській області укладено договір про визнання електронних документів № 140420171 (арк. спр. 71-73).

ТОВ «ЮТЕК-М» в особі ОСОБА_1 12 квітня 2019 року до ДФС подано заяву про приєднання № 1 до договору про визнання електронних документів від 01 грудня 2017 року № 1214001 (арк. спр. 74).

12 квітня 2021 року у зв`язку із строків дії посилених сертифікатів ключів ОСОБА_1 з типом підпису «Директор» ТОВ «ЮТЕК-М» в особі ОСОБА_1 надсилано перший електронний документ «Запит про отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДПС» та набуло статусу суб`єкта електронного документообігу з правом підпису ОСОБА_1 , що відображено у Квитанції № 1 (арк. спр. 78).

Відповідно до нотаріально засвідченого рішення засновника ТОВ «ЮТЕК-М» від 07 травня 2021 року № 1/05 звільнено ОСОБА_1 з посади директора ТОВ «ЮТЕК-М» з 07 травня 2021 року, а також призначено на посаду директора з 21 травня 2021 року ОСОБА_2 (арк. спр. 13).

Наказом від 21 травня 2021 року № 1/05 ОК призначено ОСОБА_2 на посаду директора ТОВ «ЮТЕК-М» з 21 травня 2021 року (арк. спр. 14).

05 травня 2021 року ТОВ «ЮТЕК-М» складено податкову накладну № 2 за наслідками здійснення господарської операції - постачання Приватному виробничому підприємству «Каскад - 2001» кислоти оцтової 99,5% у кількості 24 т на суму 1 120000,00 грн, у тому числі ПДВ - 224000,00 грн, яку підписано від імені ТОВ «ЮТЕК-М» уповноваженою особою Красюком Р.В. (арк. спр. 10-11).

31 травня 2021 року ТОВ «ЮТЕК-М» подано до податкового органу заяву форми № 1-ОПП про зміну керівника та відповідальної особи за ведення бухгалтерського обліку та/або податкового обліку, у якій визначено такою особою ОСОБА_2 (арк. спр. 76-77).

28 травня 2021 року ТОВ «ЮТЕК-М» в особі Красюка Романа Віталійовича, набув статусу суб`єкта електронного документообігу з правом ОСОБА_2 підпису типу «Директор» , шо відображено у квитанції № 1, через надсилання електронного документу «Запит про отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДПС» (арк. спр. 80).

Податкову накладну № 2 від 13 травня 2021 року ТОВ «ЮТЕК-М» надіслано 31 травня 2021 року для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.

31 травня 2021 року позивачем отримано від Державної податкової служби України квитанцію № 1 про те, що податкову накладну № 5 від 05 травня 2021 року не прийнято, зважаючи на те, що виявлені помилки/зауваження: «Документ не може бути прийнятий - Порушено вимоги статті 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» - кваліфікований електронний підпис особи 3104304430 Р.В. Красюк, яким засвідчено електронний документ, не є чинним на дату складання податкової накладної» (арк. спр. 12).

Вирішуючи адміністративний позов по суті заявлених вимог, надаючи оцінку обставинам (фактам), якими обґрунтовано вимоги і заперечення учасників справи, суд виходить з такого.

Правовідносини щодо реєстрації податкових накладних врегульовані нормами Податкового кодексу України. Реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних здійснюється відповідно до Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 № 1246 (далі - Порядок № 1246).

Пунктом 187.1 ст. 187 Податкового кодексу України (в редакції на момент виникнення спірних правовідносин) визначено, що датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку; б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.

Згідно з п. 201.1 ст. 201 Податкового кодексу України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

У податковій накладній зазначаються в окремих рядках такі обов`язкові реквізити: а) порядковий номер податкової накладної; б) дата складання податкової накладної; в) повна або скорочена назва, зазначена у статутних документах юридичної особи або прізвище, ім`я та по батькові фізичної особи, зареєстрованої як платник податку на додану вартість, - продавця товарів/послуг; г) податковий номер платника податку (продавця та покупця). У разі постачання/придбання філією (структурним підрозділом) товарів/послуг, яка фактично є від імені головного підприємства - платника податку стороною договору, у податковій накладній, крім податкового номера платника податку додатково зазначається числовий номер такої філії (структурного підрозділу); д) повна або скорочена назва, зазначена у статутних документах юридичної особи або прізвище, ім`я та по батькові фізичної особи, зареєстрованої як платник податку на додану вартість, - покупця (отримувача) товарів/послуг; е) опис (номенклатура) товарів/послуг та їх кількість, обсяг; є) ціна постачання без урахування податку; ж) ставка податку та відповідна сума податку в цифровому значенні; з) загальна сума коштів, що підлягають сплаті з урахуванням податку; і) код товару згідно з УКТ ЗЕД, для послуг - код послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг; платники податків, крім випадків постачання підакцизних товарів та товарів, ввезених на митну територію України, мають право зазначати код товару згідно з УКТ ЗЕД або код послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг неповністю, але не менше ніж чотири перших цифри відповідного коду; й) індивідуальний податковий номер.

За приписами п. 201.10 ст. 201 Податкового кодексу України, при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою. Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Пунктом 18 Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31 грудня 2015 року № 1307 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 26.01.2016 за № 137/28267) (із змінами та доповненнями) (далі - Порядок № 1307) передбачено, що податкова накладна складається на кожне повне або часткове постачання товарів/послуг, а також на суму коштів, що надійшли на поточний рахунок як попередня оплата (аванс).

Згідно п. 20 Порядку № 1307 усі податкові накладні скріплюються електронними цифровими підписами посадових осіб платника податку та електронним цифровим підписом (за наявності), що є аналогом відбитка печатки постачальника (продавця). Податкова накладна не скріплюється електронними цифровими підписами (печаткою) отримувача (покупця) товарів/послуг.

Накладання електронних цифрових підписів посадових осіб (печаток) платника податку здійснюється у порядку, визначеному законодавством.

Відповідно до статті 6 Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг", для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. Відносини, пов`язані з використанням удосконалених та кваліфікованих електронних підписів, регулюються Законом України "Про електронні довірчі послуги". Використання інших видів електронних підписів в електронному документообігу здійснюється суб`єктами електронного документообігу на договірних засадах.

Відповідно до п. 5 Порядку № 1246 податкова накладна та/або розрахунок коригування приймаються до Реєстру у разі дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192, пунктами 200-1.3, 200-1.9 статті 200-1 та пунктами 201.1, 201.10 і 201.16 статті 201 Податкового кодексу України, а також з урахуванням Законів України «Про електронний цифровий підпис» , «Про електронні документи та електронний документообіг» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку. Реєстрації підлягають податкові накладні та/або розрахунки коригування (у тому числі ті, що не надаються отримувачу (покупцю) товарів/послуг, складені за операціями з постачання товарів/послуг, які звільнені від оподаткування, складені за операціями з постачання послуг нерезидентом) незалежно від суми податку на додану вартість в одній податковій накладній/розрахунку коригування.

Разом з тим, згідно з п. 12 Порядку № 1246 після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДПС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності кваліфікованого електронного підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 року); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; наявності підстав для зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування; дотримання вимог Законів України «Про електронний цифровий підпис» , «Про електронні документи та електронний документообіг» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Тобто, до Єдиного реєстру податкових накладних приймаються податкові накладні після перевірки, зокрема, чинності кваліфікованого електронного підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до п. 201.1 ст. 201 Податкового кодексу України; дотримання вимог Законів України «Про електронний цифровий підпис» , «Про електронні документи та електронний документообіг» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами.

Відповідно до п. 13 - 15 Порядку № 1246 за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція). Квитанція в електронній формі надсилається платнику податку протягом операційного дня та є підтвердженням прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування. Примірник квитанції в електронній формі зберігається в ДПС. У квитанції зазначаються дата та час її формування, реквізити податкової накладної та/або розрахунку коригування та результат перевірки. Якщо у податковій накладній та/або розрахунку коригування за результатами проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), виявлено порушення, платнику податку надсилається квитанція про неприйняття податкової накладної та/або розрахунку коригування із зазначенням причини такого неприйняття.

Системний аналіз наведених вище норм свідчить, що на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі, скріпити її електронним цифровим підписом посадової особи платника податку (з дотриманням умови щодо електронного підпису уповноваженої платником особи), зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних. Саме накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. На етапі реєстрації податкової накладної податковим органом перевіряється, в тому числі, чинність електронного цифрового підпису, порядок його накладення та наявність права підписання посадовою особою платника податку такої податкової накладної та формується відповідна квитанція.

В матеріалах справи наявне рішення засновника ТОВ «ЮТЕК-М» № 1/05 від 07.05.2021, згідно якого ОСОБА_1 , маючи 100% власний статутний капітал в ТОВ «ЮТЕК-М» вирішив звільнити ОСОБА_1 з посади директора ТОВ «ЮТЕК-М» з 07.05.2021 та призначити на посаду директора з 21.05.2021 ОСОБА_2 . Підпис ОСОБА_1 засвідчена приватним нотаріусом 24.05.2021.

Разом з тим, згідно наявного в матеріалах справи наказу від 21 травня 2021 року №1/05 ОК, на посаду директора ТОВ «ЮТЕК-М» з 21.05.2021 призначено ОСОБА_2 . Наказ підписано ОСОБА_1 , який за змістом рішення засновника №1/05 від 07.05.2021 звільнений з посади директора ТОВ «ЮТЕК-М» .

При цьому, станом на час складання податкової накладної від 05 травня 2021 року № 2 ОСОБА_2 не мав повноважень на її підписання, оскільки, жодних доказів наявності в нього відповідних повноважень позивачем не надано.

Вимоги до підтвердження даних, визначених у податковій звітності, а також документального підтвердження виконання вимог податкового та іншого законодавства, контроль за виконанням якого покладено на контролюючі органи, встановлені статтею 44 Податкового кодексу України.

Згідно з п. 44.1 ст. 44 Податкового кодексу України для цілей оподаткування платники податків зобов`язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов`язаних з визначенням об`єктів оподаткування та/або податкових зобов`язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов`язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством.

Правові засади регулювання, організації, ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності в Україні визначено Законом України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16 липня 1999 року № 996 (далі - Закон № 996).

Частиною першою та другою ст. 9 Закону № 996 встановлено, що підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи. Для контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи. Частиною другою ст. 9 вказаного Закону визначено обов`язкові реквізити первинних та зведених облікових документів.

Платники податків - юридичні особи та відокремлені підрозділи юридичних осіб зобов`язані подати відомості стосовно осіб, відповідальних за ведення бухгалтерського та/або податкового обліку юридичної особи, відокремлених підрозділів юридичної особи до контролюючого органу у 10-денний строк з дня взяття на облік чи виникнення змін у облікових даних платників податків, шляхом подання заяви за формою № 1-ОПП або за формою №1-ОПН з позначкою "Відомості про особу, відповідальну за ведення бухгалтерського та/або податкового обліку" (п. 9.3 розділу IX Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 № 1588).

Як вже було встановлено судом, на дату виникнення податкових зобов`язань з податку на додану вартість та складання податкової накладної від 05 травня 2021 року № 2, ОСОБА_2 не перебував на посаді директора ТОВ «ЮТЕК-М» та не був уповноваженою особою за ведення бухгалтерського та податкового обліку, а також не був наділений правом підпису податкових накладних.

Відтак, доводи представника позивача на те, що підставою для неприйняття податкової накладної не може бути відсутність у Красюка Р.В. права підписання податкової накладної, судом визнаються незмістовними, оскільки позивачем не були здійснені всі необхідні та належні заходи з метою реєстрації спірної податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Відповідно до ч. 2 ст. 2 КАС України у справа про оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та Законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Згідно зі ст. 72 КАС України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Відповідно до ч. 1 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Згідно з ч. 2 ст. 77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Виходячи із заявлених позовних вимог, системного аналізу положень чинного законодавства України та матеріалів справи, суд дійшов висновку, що відповідач діяв на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачений Конституцією та законами України, а викладена в позовній заяві вимога позивача про визнання протиправними дій є необґрунтованою, недоведеною та такою, що не підлягає задоволенню.

Оскільки судом не встановлено протиправності дій відповідача щодо неприйняття податкової накладної, в задоволенні вимоги про зобов`язання ДПС України зареєструвати спірну податкову накладну в Єдиному реєстрі податкових накладних датою її подання до ДПС України, суд також відмовляє.

За правилами статті 139 КАС України понесені позивачем витрати у виді судового збору за подання цього позову та витрати на правничу допомогу у зв`язку з відмовою у позові покладаються на позивача та відшкодуванню не підлягають.

Керуючись ст.ст. 73 - 77, 90, 94, 139, 241, 245, 246, 250, 255, 295 КАС України, суд

ВИРІШИВ:

У задоволенні позову товариства з обмеженою відповідальністю «ЮТЕК-М» до Державної податкової служби України про визнання дій протиправними та зобов`язання вчини певні дії відмовити.

Рішення може бути оскаржено в апеляційному порядку протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Апеляційна скарга подається до Першого апеляційного адміністративного суду.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Текст повного судового рішення складено 24 січня 2022 року.

Суддя Є.О. Кисельова

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення13.01.2022
Оприлюднено14.02.2022
Номер документу103142708
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —360/3947/21

Постанова від 14.03.2023

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Компанієць Ірина Дмитрівна

Ухвала від 14.03.2023

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Компанієць Ірина Дмитрівна

Ухвала від 26.07.2022

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Компанієць Ірина Дмитрівна

Рішення від 13.01.2022

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Є.О. Кисельова

Рішення від 13.01.2022

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Є.О. Кисельова

Ухвала від 16.12.2021

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Є.О. Кисельова

Ухвала від 24.11.2021

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Є.О. Кисельова

Ухвала від 12.10.2021

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Є.О. Кисельова

Ухвала від 12.10.2021

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Є.О. Кисельова

Ухвала від 15.09.2021

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Є.О. Кисельова

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні