Рішення
від 31.01.2022 по справі 460/15775/21
РІВНЕНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІВНЕНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

і м е н е м У к р а ї н и

31 січня 2022 року м. Рівне №460/15775/21

Рівненський окружний адміністративний суд у складі судді Дорошенко Н.О. розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) учасників справи адміністративну справу за позовом

Товариство з обмеженою відповідальністю "Діброва Фармз" доГоловного управління ДПС у Рівненській області Державної податкової служби України про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинення певних дій, -

В С Т А Н О В И В:

Товариство з обмеженою відповідальністю "Діброва Фармз" звернулося до Рівненського окружного адміністративного суду з позовом до Головного управління ДПС у Рівненській області, Державної податкової служби України про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинення певних дій.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що 2 та 4 вересня 2020 року на виконання договору поставки 2/09/2020/1 від 02.09.2020 ТОВ АГРО ФОНД сплатило для ТОВ "Діброва Фармз" кошти за озиму пшеницю. В свою чергу, в день сплати ТОВ ДІБРОВА ФАРМЗ відвантажило для ТОВ АГРО ФОНД озиму пшеницю. 11.09.2020 на виконання договору купівлі-продажу №22 543/73 від 08.09.2020 ТОВ "Діброва Фармз" відвантажило для ТОВ СКВИРСЬКИЙ КОМБІНАТ ХЛІБОПРОДУКТІВ зерно вівса органічного, у зв`язку з чим позивач сформував та подав для реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні №8 від 02.09.2020, №9 від 04.09.2020 та №11 від 11.09.2020. Поряд з цим, за результатами обробки вказаних податкових накладних позивач отримав квитанцію про зупинення її реєстрації з посиланням на їх відповідність вимогам пункту 1 Критеріїв ризиковості операцій, у зв`язку з чим позивачу запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної у відповідній податковій накладній. Позивач вказав, що надав податковому органу усі необхідні пояснення та документи, які підтверджують реальність здійснення операції по вказаних податкових накладних. Проте податковий орган не взяв надані позивачем пояснення та документи до уваги та прийняв оскаржувані рішення про відмову в реєстрації спірних податкових накладних в ЄРПН. Позивач вважає, що такі рішення контролюючого органу є протиправними та такими, що підлягають скасуванню, а тому просив позов задовольнити повністю.

Ухвалою суду від 25.11.2021 позовну заяву прийнято до розгляду, відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін.

Ухвалою суду від 20.12.2021 продовжено Головному управлінню ДПС у Рівненській області та Державній податковій службі України процесуальний строк для подання відзиву на позовну заяву.

23.12.2021 на адресу суду надійшов спільний відзив Головного управління ДПС у Рівненській області та ДПС України на позовну заяву, у якому відповідачі проти заявлених позовних вимог заперечили. На обґрунтування заперечень зазначено, що контролюючий орган, керуючись вимогами пункту 1 Критеріїв ризиковості операцій, зупинив реєстрацію податкових накладних №8 від 02.09.2020, №9 від 04.09.2020 та №11 від 11.09.2020 та надіслав позивачу відповідну квитанцію з пропозицією надати додаткові пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної у відповідній податковій накладній. Повідомлено, що в оскаржуваних рішеннях про відмову в реєстрації податкових накладних чітко зазначено, яких саме документів, не надано позивачем. Вважає, що оспорювані рішення прийняті на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, а тому просили у задоволенні позовних вимог відмовити повністю.

04.01.2022 на адресу суду надійшла відповідь на відзив від позивача.

Ухвалою суду від 28.01.2022 відмовлено у задоволенні клопотання відповідачів про розгляд справи з викликом сторін.

Враховуючи те, що розгляд справи здійснюється в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін, то відповідно до ч.4 ст.229 КАС України фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснювалося.

Розглянувши заяви по суті справи, повно і всебічно з`ясувавши всі обставини адміністративної справи в їх сукупності, перевіривши їх дослідженими доказами, суд встановив таке.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Діброва Фармз" (далі ТОВ "Діброва Фармз") зареєстроване як юридична особа 27.09.2016, код ЄДРПОУ 40856404; з 01.04.2017 є платником податку на додану вартість; види діяльності за КВЕД: вирощування зернових культур (крім рису), бобових культур і насіння олійних культур (основний); вирощування овочів і баштанних культур, коренеплодів і бульбоплодів; вирощування прядивних культур; вирощування інших однорічних і дворічних культур; розведення свиней; допоміжна діяльність у рослинництві; оптова торгівля зерном, необробленим тютюном, насінням і кормами для тварин; неспеціалізована оптова торгівля; складське господарство.

02.09.2020 між позивачем та ТОВ АГРО ФОНД укладено договір поставки №2/09/2020/1.

2 та 4 вересня 2020 року на виконання договору поставки 2/09/2020/1 від 02.09.2020 ТОВ АГРО ФОНД сплатило для ТОВ "Діброва Фармз" кошти за озиму пшеницю, що підтверджується випискою по особовому рахунку позивача.

2 та 4 вересня 2020 року позивачем було відвантажено для ТОВ АГРО ФОНД озиму пшеницю, що підтверджується видатковою накладною №13 від 02.09.2020, товарно-транспортною накладною №3 від 02.09.2020 та видатковою накладною №14 від 04.09.2020, товарно-транспортною накладною №3 від 04.09.2020.

На вказані господарські операції позивачем складено та направлено для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні №8 від 02.09.2020 та №9 від 04.09.2020.

За фактом направлення податкових накладних на реєстрацію позивачем отримано квитанції однакового змісту: документ доставлено до ДПС України. Документ прийнято. Реєстрація зупинена. Відповідно до п.201.16 ст. 201 ПК України реєстрація ПН/РК від 02.09.2020 № 8, від 04.09.2020 № 9 в ЄРПН зупинена. Коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 1001 відсутні в таблиці даних платника ПДВ як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються) та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. І Критеріїв ризиковості здійснення операції . Запропоновано надати пояснення та копії документів, що підтверджують інформацію зазначену в податкових накладних.

Як встановлено судом, 30.11.2020 позивачем подавались таблиці даних, за результатами розгляду яких Комісією регіонального рівня прийнято рішення про неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість.

Рішенням Рівненського окружного адміністративного суду від 06.05.2021 по справі №460/1201/21 такі рішення визнано протиправними та скасовано.

Повідомленням №1 від 30.07.2021 позивачем надано пояснення та копії документів, які свідчать про реалізацію пшениці для ТОВ АГРО ФОНД , її передачу, транспортування та оплату. Окрім цього надано документи, що свідчать про виробництво товару.

Зокрема, для відповідача надано: документи на придбання насіння пшениці в фізичної особи - підприємця ОСОБА_1 , а саме: договір купівлі-продажу №06/10/18 від 06.10.2018, специфікацію до цього договору, накладну №06/10/18 від 06.10.2018, товарно- транспортну накладну №3 від 06.10.2018, платіжне доручення №1770 від 21.05.2021; документи що свідчать про вирощування пшениці, а саме: акт №14 витрати насіння і садивного матеріалу за жовтень 2018 року, акт списання товарів №37 від 02.10.2019, повідомлення про об`єкти оподаткування, пов`язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність з відображенням орендованих земельних ділянок, звіти про посівні площі сільськогосподарських культур під урожай (4-сг) за 2018, 2019, 2020 роки, звіти про площі та валові збори сільськогосподарських культур, плодів, ягід і винограду (29-сг) у 2018, 2019, 2020 роках; документи про купівлю дизельного палива, яке використане під час вирощування пшениці, а також про купівлю добрив: договір №18ДТ/0405 поставки нафтопродуктів від 04.05.2018 з ТОВ ГАРАНТ ОІЛ ГРУП , видаткову накладну №Г-00000758 від 27.07.2018 з товарно-транспортною накладною на відпуск нафтопродуктів (нафти) №Г-0000000800 від 27.07.2018, платіжне доручення №611 від 27.07.2018; договір №912 постачання нафтопродуктів від 11.03.2019 укладений з ТОВ МОЗИР УКРАЇНА , видаткову накладну №2615 від 21.06.2019 з товарно-транспортною накладною на відпуск нафтопродуктів (нафти) №Р2615 від 21.06.2019, платіжне доручення №2346 від 21.06.2019, видаткову накладну №4255 від 07.08.2019 з товарно-транспортну накладну на відпуск нафтопродуктів (нафти) №Р4255 від 07.08.2019, видаткову накладну №4567 від 19.08.2019 з товарно-транспортною накладною на відпуск нафтопродуктів (нафти) №Р4567 від 19.08.2019, платіжне доручення №2459 від 30.07.2019, видаткову накладну №3385 від 09.06.2020 з товарно-транспортною накладною на відпуск нафтопродуктів (нафти) №МУ3385 від 09.06.2020, платіжне доручення №1124 від 09.06.2020; договір №2709-1 СН поставки нафтопродуктів від 27.09.2019 з доповненням укладений з ТОВ АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД , видаткову накладну №200325/047 від 25.03.2020 з товарно-транспортною накладною на відпуск нафтопродуктів (нафти) №АЕТ200325/047 від 25.03.2020, платіжне доручення №994 від 25.03.2020, видаткову накладну №200806/093 від 06.08.2020 з товарно-транспортною накладною на відпуск нафтопродуктів (нафти) №АР-00001171 від 06.08.2020, платіжне доручення №30 від 07.08.2020; договір купівлі-продажу №1350/04/20к від 09.04.2020 з ТОВ КАРАВАН , видаткову накладну №КН-0000249 від 16.04.2020 з товарно-транспортною накладною №КН-0000249 від 16.04.2020, платіжними дорученнями №1033 від 16.04.2020 та №1281 від 03.09.2020; документи, що свідчать про наявність найманих працівників та виробничих потужностей для здійснення діяльності, зокрема: наказ про введення в дію штатного розпису та штатний розпис, податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб і сум утриманого з них податку, повідомлення про об`єкти оподаткування, пов`язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність з відображенням орендованих складських та офісних приміщень, а також наявних транспортних засобів та механізмів; документи щодо реалізації пшениці для ТОВ АГРО ФОНД , а саме: договір поставки №2/09/2020/1 від 02.09.2020 з специфікацією №1, видаткову накладну №13 від 02.09.2020, товарно-транспортну накладну №3 від 02.09.2020, видаткову накладну №14 від 04.09.2020, товарно-транспортну накладну №3 від 04.09.2020, виписку з особового рахунку з відображенням оплат, додатково подано розширені письмові пояснення.

Незважаючи на надані пояснення та підтверджуючі документи, відповідачем 1 прийнято рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі №2930484/40856404 від 02.08.2021 та № 2930485/40856404 від 02.08.2021 про відмову в реєстрації податкових накладних №8 від 02.09.2020 та №9 від 04.09.2020.

Як свідчить відповідна позначка на бланку рішень, підставою для відмови у реєстрації ПН/РК в ЄРПН є ненадання:

- договорів, зокрема зовнішньоекономічних контрактів, з додатками до них;

- первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційних описів), у тому числі рахунків-фактур/інвойсів, актів приймання- передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних (документи, які не надано підкреслити);

- розрахункових документів та/або банківських виписок з особових рахунків.

Також зазначена додаткова інформація: не надано документів на внесення засобів захисту рослин, міндобрив тощо та збирання врожаю сільськогосподарської продукції (товарно-транспортних накладних, шляхових листів тощо), складських документів та документів на придбання та використання паливно-мастильних матеріалів (договору, видаткових накладних, товарно-транспортних накладних, розрахункових документів, документів на списання тощо).

Судом також встановлено, що 11.09.2020 на виконання договору купівлі-продажу №22 543/73 від 08.09.2020 ТОВ "Діброва Фармз" відвантажило для ТОВ СКВИРСЬКИЙ КОМБІНАТ ХЛІБОПРОДУКТІВ зерно вівса органічного, що підтверджується видатковою накладною №15 від 11.09.2020. Транспортування підтверджується товарно-транспортними накладними №6 від 10.09.2020, №7 від 10.09.2020 та №8 від 10.09.2020.

Поставлений товар оплачений відповідно до умов договору в сумі 419 168,29 грн.

На виконання вимог п. 201.1. ст. 201 Податкового кодексу України позивачем складено та направлено для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №11 від 11.09.2020.

За фактом направлення податкової накладної на реєстрацію позивачем отримано квитанцію наступного змісту: документ доставлено до ДПС України. Документ прийнято. Реєстрація зупинена. Відповідно до п.201.16 ст. 201 ПК України реєстрація ПН/РК від 11.09.2020 №11 в ЄРПН зупинена. Коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 1004, відсутні в таблиці даних платника ПДВ як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються) та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операції. . Запропоновано надати пояснення та копії документів, що підтверджують інформацію зазначену в податкових накладних.

Повідомленням №1 від 02.09.2021 позивачем надано пояснення та копії документів, які свідчать про реалізацію вівса для ТОВ СКВИРСЬКИЙ КОМБІНАТ ХЛІБОПРОДУКТІВ , його передачу, транспортування та оплату. Окрім цього надано документи, що свідчать про виробництво товару.

Зокрема, для відповідача надано: документи на придбання насіння вівса в ТОВ АГРО РАДЕХІВ , а саме: договір купівлі-продажу №10-04 від 10.04.2018, видаткову накладну №8 від 18.04.2018, товарно-транспортну накладну №3 від 18.04.2018, платіжне доручення №212 від 18.05.2018; документи що свідчать про вирощування пшениці, а саме: акт №6 витрати насіння і садивного матеріалу за квітень 2018 року, акт №4 витрати насіння і садивного матеріалу за квітень 2019 року, акти №1 та №2 витрати насіння і садивного матеріалу за квітень 2020 року, повідомлення про об`єкти оподаткування, пов`язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність з відображенням орендованих земельних ділянок, звіти про посівні площі сільськогосподарських культур під урожай (4-сг) за 2018, 2019, 2020 роки, звіти про площі та валові збори сільськогосподарських культур, плодів, ягід і винограду (29-сг) у 2018, 2019, 2020 роках; документи про купівлю дизельного палива, яке використане під час вирощування пшениці, а також про купівлю добрив: договір №18ДТ/0405 поставки нафтопродуктів від 04.05.2018 з ТОВ ГАРАНТ ОІЛ ГРУП , видаткову накладну №Г-00000758 від 27.07.2018 з товарно-транспортною накладною на відпуск нафтопродуктів (нафти) №Г-0000000800 від 27.07.2018, платіжне доручення №611 від 27.07.2018; договір №912 постачання нафтопродуктів від 11.03.2019 укладений з ТОВ МОЗИР УКРАЇНА , видаткову накладну №1306 від 09.04.2019 з товарно-транспортною накладною на відпуск нафтопродуктів (нафти) №Р1306 від 09.04.2019, платіжне доручення №2038 від 10.04.2019, видаткову накладну №4255 від 07.08.2019 з товарно-транспортною накладною на відпуск нафтопродуктів (нафти) №Р4255 від 07.08.2019, видаткову накладну №4567 від 19.08.2019 з товарно-транспортною накладною на відпуск нафтопродуктів (нафти) №Р4567 від 19.08.2019, платіжне доручення №2459 від 30.07.2019; договір №2709-1 СН поставки нафтопродуктів від 27.09.2019 з доповненням укладений з ТОВ АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД , видаткову накладну №200325/047 від 25.03.2020 з товарно-транспортною накладною на відпуск нафтопродуктів (нафти) №АЕТ200325/047 від 25.03.2020, платіжне доручення №994 від 25.03.2020, видаткову накладну №200806/093 від 06.08.2020 з товарно-транспортною накладною на відпуск нафтопродуктів (нафти) №АР-00001171 від 06.08.2020, платіжне доручення №30 від 07.08.2020; договір поставки №0604-2020 від 06.04.2020 з ТОВ НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ АВАТАР , специфікацію №1 від 06.04.2020, видаткову накладну №57 від 06.04.2020, товарно-транспортну накладну №0604 від 06.04.2020, специфікацію №2 від 08.04.2020, видаткову накладну №63 від 08.04.2020, товарно-транспортну накладну №0804 від 08.04.2020, специфікацію №3 від 13.04.2020, специфікацію №4 від 16.04.2020, специфікацію №5 від 27.04.2020, специфікацію №6 від 05.05.2020, специфікацію №7 від 12.05.2020; документи, що свідчать про наявність найманих працівників та виробничих потужностей для здійснення діяльності, зокрема: наказ про введення в дію штатного розпису та штатний розпис, податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) па користь фізичних осіб і сум у триманого з них податку, повідомлення про об`єкти оподаткування, пов`язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність з відображенням орендованих складських та офісних приміщень, а також наявних транспортних засобів та механізмів; документи щодо реалізації вівса для ТОВ СКВИРСЬКИЙ КОМБІНАТ ХЛІБОПРОДУКТІВ , а саме: договір поставки №22 543/73 від 08.09.2020, видаткову накладну №15 від 11.09.2020, товарно-транспортні накладні №6 від 10.09.2020, №7 від 10.09.2020 та №8 від 10.09.2020, виписку з особового рахунку з відображенням оплат, додатково подано розширені письмові пояснення.

Незважаючи на надані пояснення та підтверджуючі документи позивачем отримано рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі Головного управління Державної податкової служби у Рівненській області №3066493/40856404 від 03.09.2021 про відмову в реєстрації податкової накладної №11 від 11.09.2020, у зв`язку з ненаданням платником копій документів:

- договорів, зокрема зовнішньоекономічних контрактів, з додатками до них;

- первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційних описів), у тому числі рахунків-фактур/інвойсів, актів приймання- передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних (документи, які не надано підкреслити);

- розрахункових документів та/або банківських виписок з особових рахунків.

В графі Додаткова інформація відповідачем 1 зазначено: не надано документів на обробіток земель та збір врожаю (шляхові листи, звіти комбайнера тощо), документів на транспортування сільськогосподарської продукції (договору, акта наданих послуг, розрахункових документів, товарно-транспортних накладних (шляхових листів) тощо).

Вважаючи рішення №2930484/40856404 від 02.08.2021, № 2930485/40856404 від 02.08.2021 та №3066493/40856404 від 03.09.2021 про відмову в реєстрації податкових накладних протиправними, позивач звернувся до суду з даним позовом.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд враховує таке.

За правилами п.185.1 ст.185 Податкового кодексу України операції платників податку з постачання товарів та послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України, є об`єктом оподаткування податком на додану вартість.

Датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг, в силу вимог п.187.1 ст.187 Податкового кодексу України, вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:

а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку;

б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.

Відповідно до п.200-1.1 ст.200-1 Податкового кодексу України система електронного адміністрування податку на додану вартість забезпечує автоматичний облік в розрізі платників податку: суми податку, що містяться у складених та отриманих податкових накладних та розрахунках коригування, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних; суми податку, сплачені платниками при ввезенні товару на митну територію України; суми поповнення та залишку коштів на рахунках в системі електронного адміністрування податку на додану вартість; суми податку, на яку платники мають право зареєструвати податкові накладні та розрахунки коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних; інші показники, які згідно з вимогами пункту 34 підрозділу 2 розділу XX Перехідні положення цього Кодексу враховуються під час обрахунку суми податку, обчисленої за формулою, визначеною пунктом 200-1.3 статті 200-1 цього Кодексу.

Платникам податку автоматично відкриваються рахунки в системі електронного адміністрування податку на додану вартість. Розрахунки з бюджетом у системі електронного адміністрування податку на додану вартість здійснюються з цих рахунків, крім випадку, передбаченого абзацом другим пункту 87.1 статті 87 цього Кодексу (пункт 200-1.2 статті 200-1 ПК України).

Відповідно до абз.1 п. 201.1 ст.201 Податкового кодексу України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Відповідно до п.201.10 ст. 201 Податкового кодексу України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою. Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту. Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 01.07.2017 в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.

На виконання вказаних вище норм законодавства, позивачем (за першою подією датою відвантаження) складено та надіслано до контролюючого органу (в електронному вигляді) податкові накладні №8 від 02.09.2020, №9 від 04.09.2020 та №11 від 11.09.2020 для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.

Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України. Покупець має право звіряти дані отриманої податкової накладної на відповідність із даними Єдиного реєстру податкових накладних.

Відповідно до п.12 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №1246 від 29.12.2010 (далі - Порядок №1246) після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 ПК України; наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 ПК України; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 ПК України (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 01 липня 2015 р.); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; наявності підстав для зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування; дотримання вимог Законів України "Про електронний цифровий підпис", Про електронні документи та електронний документообіг" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Відповідно до п.13 Порядку №1246 за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).

Аналогічні приписи наведені у п.201.16 ст.201 ПК України, згідно з якими реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінету Міністрів України.

Механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі (далі - комісії контролюючих органів), права та обов`язки їх членів визначено Порядком зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 №1165, який набрав чинності з 01.02.2020 (далі - Порядок №1165).

Відповідно до пунктів 4, 5 Порядку №1165 у разі коли за результатами перевірки податкової накладної/розрахунку коригування визначено, що податкова накладна/розрахунок коригування відповідають одній з ознак безумовної реєстрації, визначених у пункті 3 цього Порядку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування не зупиняється в Реєстрі.

Платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2).

Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій (додаток 3).

Згідно з пунктами 6, 7, 10, 11 Порядку №1165 у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

У разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

Так, у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації (пункт 11 Порядку № 1165).

Як вже зазначалося судом, реєстрацію податкових накладних №8 від 02.09.2020, №9 від 04.09.2020 та №11 від 11.09.2020 зупинено з тих підстав, що вказана податкова накладна відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій.

У квитанції запропоновано позивачу надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації ПН/РК в ЄРПН податкових накладних.

Оцінюючи наведені в квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної №8 від 02.09.2020, №9 від 04.09.2020 та №11 від 11.09.2020 підстави контролюючого органу для такого зупинення, суд враховує таке.

У додатку 3 до Порядку №1165 визначено критерії ризиковості здійснення операцій. Так, відповідно до пункту 1 відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, поданій для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), у таблиці даних платника податку на додану вартість (далі - платник податку) як товару/послуги, що на постійній основі постачається, та обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній/розрахунку коригування до податкової накладної на збільшення суми податкових зобов`язань, яку/який подано для реєстрації в Реєстрі, дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого/такої товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 01 січня 2017 р. в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 раза, та обсягом постачання відповідного товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих з 01 січня 2017 р. у Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 50 відсотків) груп товарів (продукції), визначених ДПС та затверджених відповідним наказом, оприлюдненим на офіційному веб-сайті ДПС.

Наведене дає підстави для висновку, що у разі зупинення реєстрації податкової накладної на підставі пункту 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій, контролюючий орган має витребувати від платника документи на спростування наявних у органу ДПС сумнівів, пов`язаних з легальністю діяльності юридичної особи, вказавши які саме аспекти належить висвітити платнику податків у своїх поясненнях.

Таким чином, невиконання податковим органом законодавчо встановлених вимог щодо змісту, форми, обґрунтованості та вмотивованості актів індивідуальної дії призводить до їх протиправності.

Як встановлено зі змісту квитанції про зупинення реєстрації складеної позивачем податкової накладної, контролюючий орган вказав, що господарська операція платника податків відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій.

Суд зауважує, що зупинення реєстрації ПН/РК за п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій відбувається у разі одночасного дотримання трьох умов:

1) відсутність товару в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товару, що на постійній основі постачається;

2) обсяг постачання дорівнює або перевищує товарні залишки;

3) переважання в такому залишку (більше 50 відсотків) груп товарів (продукції), визначених ДПС та затверджених відповідним наказом, оприлюдненим на офіційному веб-сайті ДПС.

Натомість, надіслані позивачу квитанції містять вимогу щодо надання пояснень та копій документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації ПН/РК в ЄРПН, без зазначення конкретної пропозиції щодо переліку документів, необхідних та достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН.

Водночас, механізм прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), реєстрацію яких відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України (далі - Кодекс) зупинено в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України, визначено Порядком прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженим Наказом Міністерства фінансів України №520 від 12.12.2019, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 13.12.2019 за №1245/34216 (далі - Порядок №520).

Відповідно до пунктів 2-4 Порядку №520 прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС (далі - комісія регіонального рівня).

Комісія регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку, приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Кодексу.

У разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної розрахунку коригування в Реєстрі.

Пунктом 5 Порядку №520 визначено перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати:

договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;

договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;

первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні;

розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;

документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.

Пунктами 6, 7 Порядку №520 передбачено, що письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного в податковій накладній/розрахунку коригування.

Платник податку має право подати письмові пояснення та копії документів до декількох податкових накладних/розрахунків коригування, якщо такі податкові накладні/розрахунки коригування складено на одного отримувача - платника податку за одним і тим самим договором або якщо в таких податкових накладних/розрахунках коригування відображено однотипні операції (з однаковими кодами товарів згідно з Українською класифікацією товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТ ЗЕД) або кодами послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (ДКПП)).

Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку подає до ДПС в електронній формі за допомогою засобів електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України Про електронні документи та електронний документообіг, Про електронні довірчі послуги та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Відповідно до п.11 Порядку №520 Комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі в разі:

ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі;

та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку;

та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.

Пунктом 13 Порядку №520 визначено, що рішення комісії регіонального рівня про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі може бути оскаржено в адміністративному або судовому порядку.

Таким чином, рішення про відмову в реєстрації податкової накладної повинно містити чітку підставу для відмови в реєстрації податкової накладної із зазначенням, зокрема, які саме документи не надані платником податків, які були б достатніми для прийняття комісією ДПС рішення про реєстрацію податкової накладної.

Судом встановлено, що позивачем подано на розгляд комісії контролюючого органу - Головного управління ДПС у Рівненській області всі необхідні документи щодо підтвердження вирощення та подальшого продажу ТОВ АГРО-ФОНД озимої пшениці та ТОВ СКВИРСЬКИЙ КОМБІНАТ ХЛІБОПРОДУКТІВ вівса органічного, на підставі чого ним сформовано податкові накладні №8 від 02.09.2020, №9 від 04.09.2020 та №11 від 11.09.2020, реєстрацію яких зупинено.

Проте, комісією Головного управління ДПС в Рівненській області з питань зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН було прийнято рішення про відмову у реєстрації податкової накладної.

Поряд з цим, відповідачем як на підставу відмови позивачу у реєстрації податкової накладної не зазначено конкретного переліку документів, які йому необхідно надати для реєстрації спірних податкових накладних.

Така позиція суду узгоджується з висновками Верховного суду, викладеними у постанові від 22.07.2019 р. у справі №815/2985/18.

Як свідчить зміст оспорюваного рішення, підставою для відмови у реєстрації ПН стало те, що позивачем не надано копій первинних документів, а саме: "первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у т.ч. рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт/послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних (документи, які не надано підкреслити)".

Однак матеріали справи містять копії договорів поставки, специфікацій, свідоцтв про реєстрацію машин, технічних паспортів на склади, будівлі майстерні, зерноскладу, відомостей про наявність земельних ділянок, договору на придбання насіння пшениці та овса, міндобрив, товарно-транспортних накладних, актів витрат насіння і садівного матеріалу, актів про використання міндобрив, звітів про посівні площі, платіжних доручень, видаткових накладних. Будь-яких доказів протилежного відповідачем суду не надано та матеріали справи не містять.

Вказані документи складені у повній відповідності до вимог законодавства і саме такими документами супроводжувалось оформлення господарської операції, в рамках якої виписано податкову накладну, що оформлена позивачем до реєстрації в ЄРПН.

Таким чином, надані позивачем документи та пояснення були цілком достатніми для прийняття Комісією ГУ ДПС в Рівненській області рішення про реєстрацію податкових накладних №8 від 02.09.2020, №9 від 04.09.2020 та №11 від 11.09.2020 в ЄРПН.

Оскільки для виникнення податкового зобов`язання з ПДВ достатньо настання однієї з подій, то обов`язок продавця виписати і зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну на відповідну суму ПДВ, кореспондує з правом контролюючого органу вимагати у платника ПДВ ту документацію, яка підтверджує настання саме такої події, а не обох подій одночасно. Якщо мова йде про зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку в якості оплати товарів/послуг, що підлягають постачанню, то документами, достатніми для підтвердження такої операції будуть розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків, а також відповідні договори та рахунки на оплату, що підтверджують наявність правових підстав для зарахування відповідної суми коштів. Відповідно, саме такі документи можуть вважатися необхідною передумовою для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Здійснення моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків є превентивним заходом, спрямованим на убезпечення від безпідставного формування податкового кредиту за операціями, що не підтверджені первинними документами або підтверджені платником податку копіями документів, які складені з порушенням законодавства.

Здійснення моніторингу не повинне підміняти за своїм змістом проведення податкових перевірок як способу реалізації владних управлінських функцій податкового органу.

Відтак, невиконання податковим органом законодавчо встановлених вимог щодо змісту, форми, обґрунтованості та вмотивованості акта індивідуальної дії призводить до його протиправності.

Аналогічна правова позиція викладена у постанові Верховного Суду від 18.02.2020 по справі №360/1776/19.

Встановлені в ході розгляду обставини справи дають підстави для висновку, що ненаведення відповідачами доводів та ненадання доказів того, що документи, подані позивачем для реєстрації спірної податкової накладної, є недостатніми чи такими, що у своїй сукупності викликають сумнів у достовірності наданої інформації, свідчить про протиправність такого рішення.

Таким чином, оскаржувані рішення №2930484/40856404 від 02.08.2021, № 2930485/40856404 від 02.08.2021 та №3066493/40856404 від 03.09.2021 є необґрунтованими, протиправними, а тому підлягають скасуванню.

Відповідно до ч.3 ст.245 КАС України у разі скасування нормативно-правового або індивідуального акта суд може зобов`язати суб`єкта владних повноважень вчинити необхідні дії з метою відновлення прав, свобод чи інтересів позивача, за захистом яких він звернувся до суду.

Таким чином, з метою відновлення прав та інтересів позивача, за захистом яких він звернувся до суду, та з метою дотримання судом гарантій щодо остаточного вирішення спору між сторонами, суд дійшов висновку про необхідність зобов`язання Державної податкової служби України зареєструвати податкові накладні №8 від 02.09.2020, №9 від 04.09.2020 та №11 від 11.09.2020 в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Суд також зауважує, що рішення суду має бути не тільки законним та обґрунтованим, воно повинно бути ще й ефективним у захисті порушених прав, свобод та інтересів, а тому вважає, що покладання на відповідача 2, як на єдину уповноважену на такі дії особу, обов`язку зареєструвати вказану податкову накладну в ЄРПН, не вважатиметься втручанням у його дискреційні повноваження.

Зазначене також узгоджується з передбаченим п.1 ст.6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод правом особи на доступ до суду, що, зокрема, включає такий аспект, як право на розгляд справи судом із повною юрисдикцією, тобто судом, що має достатні та ефективні повноваження щодо: повторної (після адміністративного органу) оцінки доказів; встановлення обставин, які були підставою для прийняття оскарженого адміністративного рішення; належного поновлення прав особи за результатами розгляду справи по суті (п.70 рішення Європейського суду з прав людини від 28.06.1990 у справі Обермейєр проти Австрії; пунктом 155 рішення Європейського суду з прав людини від 04.03.2014 у справі Гранд Стівенс проти Італії).

Разом з тим, визначаючи дату, якою слід зареєструвати спірну податкову накладну, суд керується вимогами пункту 20 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 №1246 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 26.04.2017 №341), згідно з якими у разі надходження до ДФС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому, датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду.

Таким чином, на переконання суду, з метою повного та належного захисту порушеного права позивача та задля недопущення порушення прав контрагента позивача, який на підставі вказаної податкової накладної, має право сформувати податковий кредит, та інших контрагентів по ланцюгу господарських операцій, слід зобов`язати ДПС України зареєструвати податкові накладні №8 від 02.09.2020, №9 від 04.09.2020 та №11 від 11.09.2020 датою їх подання.

Статтею 19 Конституції України визначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно з пп.21.1.1 п.21.1 ст.21 Податкового кодексу України посадові особи контролюючих органів зобов`язані дотримуватися Конституції України та діяти виключно у відповідності з цим Кодексом та іншими законами України, іншими нормативними актами.

Відповідно до ч.1 та ч.2 ст.77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Відповідачі не виконали процесуального обов`язку доказування своєї позиції та не довели правомірності своєї поведінки та прийнятих рішень у спірних правовідносинах, натомість доводи позивача відповідають обставинам справи та ґрунтуються на нормах матеріального закону.

Згідно з ч. 1 ст. 2 КАС України завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

Оскільки факт наявності у позивача порушеного права знайшов своє підтвердження у ході розгляду справи, то позовні вимоги слід задовольнити повністю.

Враховуючи положення ч.1 ст.139 КАС України суд стягує на користь позивача понесені ним судові витрати у вигляді судового збору за рахунок бюджетних асигнувань відповідачів.

Керуючись статтями 241-246, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

В И Р І Ш И В :

Позов Товариства з обмеженою відповідальністю "Діброва Фармз" до Головного управління ДПС у Рівненській області, Державної податкової служби України про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинення певних дій задовольнити повністю.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Рівненській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних;

№ 2930484/40856404 від 02.08.2021 про відмову в реєстрації податкової накладної №8 від 02.09.2020;

№ 2930484/40856404 від 02.08.2021 про відмову у реєстрації податкової накладної №9 від 04.09.2020;

№3066493/40856404 від 03.09.2021 про відмову в реєстрації податкової накладної №11 від 11.09.2020.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні № 8 від 02.09.2020, № 9 від 04.09.2020 та № 11 від 11.09.2020, складені Товариством з обмеженою відповідальністю "Діброва Фармз", датою їх подання на реєстрацію.

Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Діброва Фармз" за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Рівненській області судові витрати по сплаті судового збору в сумі 3405,00 грн.

Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Діброва Фармз" за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України судові витрати по сплаті судового збору в сумі в сумі 3405,00 грн.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення безпосередньо до Восьмого апеляційного адміністративного суду.

Учасники справи:

Позивач - Товариство з обмеженою відповідальністю "Діброва Фармз" (вул. Перемоги, 1,с. Берестя,Дубровицький район, Рівненська область,34109, ЄДРПОУ/РНОКПП 40856504)

Відповідач - Головне управління ДПС у Рівненській області (вул. Відінська, 12,м. Рівне,33023, ЄДРПОУ/РНОКПП 44070166) Відповідач - Державна податкова служба України (Львівська площа, 8,м.Київ,04053, ЄДРПОУ/РНОКПП 43005393)

Повний текст рішення складений 07 лютого 2022 року

Суддя Н.О. Дорошенко

СудРівненський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення31.01.2022
Оприлюднено15.02.2022
Номер документу103172351
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —460/15775/21

Ухвала від 10.05.2023

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Н.О. Дорошенко

Ухвала від 10.04.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Дашутін І.В.

Ухвала від 21.02.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Довга Ольга Іванівна

Ухвала від 23.01.2023

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Н.О. Дорошенко

Ухвала від 09.01.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Довга Ольга Іванівна

Ухвала від 22.06.2022

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Курилець Андрій Романович

Ухвала від 15.05.2022

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Курилець Андрій Романович

Ухвала від 05.04.2022

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Курилець Андрій Романович

Рішення від 31.01.2022

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Н.О. Дорошенко

Ухвала від 20.12.2021

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Н.О. Дорошенко

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні