Постанова
від 09.02.2022 по справі 340/4007/21
ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

і м е н е м У к р а ї н и

09 лютого 2022 року м. Дніпросправа № 340/4007/21

Третій апеляційний адміністративний суд

у складі колегії суддів: головуючого - судді Щербака А.А. (доповідач),

суддів: Баранник Н.П., Малиш Н.І.,

розглянувши в порядку письмового провадження апеляційну скаргу ОСОБА_1 на рішення Кіровоградського окружного адміністративного суду від 18 жовтня 2021 року (суддя Пасічник Ю.П.) у справі за позовом ОСОБА_1 до Головного управління Держгеокадастру у Кіровоградській області про визнання протиправною та скасування постанови про накладення адміністративного стягнення та припису,-

ВСТАНОВИВ:

ОСОБА_1 звернувся з позовом до Головного управління Держгеокадастру у Кіровоградській області, в якому просив визнати протиправними та скасувати припис від 30.06.2021р. за №373-ДК/0148Пр/03/01/-21, розрахунок від 30.06.2021р. розміру шкоди, заподіяної внаслідок самовільного зайняття земельної ділянки, який є додатком до Повідомлення від 30.06.2021р. №373-ДК/0088Шк/11/01/-21, постанову про накладення адміністративного стягнення №373-ДК/0112По/08/01/-21 від 02.07.2021 р., якою позивача було притягнуто до адміністративної відповідальності у вигляді штрафу в розмірі 340 грн. за ст. 53-1 КУпАП та закрити провадження у справі про адміністративне правопорушення.

Рішенням Кіровоградського окружного адміністративного суду від 18 жовтня 2021 року в задоволенні позову відмовлено.

Позивачем була подана апеляційна скарга, просить рішення суду першої інстанції скасувати, позов задовольнити у повному обсязі.

Апеляційна скарга обґрунтована тим, що судом першої інстанції не було взято до уваги, що матеріали справи не містять доказів вини позивача у вчиненому правопорушенні, відсутні докази того, що ОСОБА_1 або Фермерське господарство Едем , головою якого він є, здійснили засівання та самовільне використання земельної ділянки. Також зазначено, що оскільки інспектором було встановлено, що ділянку самовільно зайнято Фермерським господарством Едем , головою якого є позивач, то відповідно саме юридичною особою, а не позивачем має бути відшкодовано шкоду.

Адміністративна справа розглянута апеляційним судом відповідно до пункту 3 частини 1 ст.311 КАС України в порядку письмового провадження, на підставі наявних у ній доказів.

Колегія суддів доходить висновку, що апеляційна скарга підлягає частковому задоволенню.

Як було встановлено судом першої інстанції, 19.05.2021 на адресу відповідача надійшов запит УСБУ в Кіровоградській області щодо необхідності проведення перевірки використання земельної ділянки лісогосподарського призначення кадастровий номер 3520886400:02:000:0184 на предмет її самовільного зайняття та використання.

На підставі наказу Головного управління Держгеокадастру у Кіровоградській області від 01.06.202 №373-ДК Про здійснення державного нагляду (контролю) за дотриманням земельного законодавства, використанням та охороною земель усіх категорій і форм власності старшому державному інспектору у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотриманням вимог законодавства України про охорону земель, начальнику відділу контролю за використанням та охороною земель у Бобринецькому, Компаніївському, Устинівському районах Олександру Ісакову у термін з 23.06.2021 по 07.07.2021 доручено здійснити державний нагляд (контроль) за дотриманням земельного законодавства, використанням та охороною земель усіх категорій і форм власності, родючості ґрунтів шляхом проведення перевірки стосовно земельної ділянки кадастровий номер 3520886400:02:000:0184, на території Кетрисанівської сільської ради (ОТГ) Кропивницького району (колишній Бобринецький район) Кіровоградської області.

З метою проведення перевірки відповідачем 24.06.2021 на адресу Кетрисанівської сільської ради (ОТГ) Кропивницького району (колишній Бобринецький район) Кіровоградської області направлено клопотання про надання інформації щодо власників чи землекористувачів земельних ділянок, в т.ч. земельної ділянки кадастровий номер 3520886400:02:000:2417.

Кетрисанівською сільською радою 30.06.2021 надано відповідь на клопотання та повідомлено, зокрема, що земельна ділянка кадастровий номер 3520886400:02:000:2417 загальною площею 4,2700 га перебуває у приватній власності ОСОБА_1 та перебуває в користуванні на праві оренди у ФГ Едем з 19.03.2018.

Результати перевірки, проведеної на підставі наказу від 01.06.2021 №373-ДК, оформлено актом обстеження земельної ділянки від 23.06.2021 №373-ДК/480/АО/10/01/-21, яким зафіксовано, що земельна ділянка кадастровий номер 3520886400:02:000:0184, яка знаходиться за межами населеного пункту с. Рощахівка, на території Кетрисанівської сільської ради (ОТГ) Кропивницького району (колишній Бобринецький район) Кіровоградської області, на час обстеження 23.06.2021 частково оброблена на площі 6,5244 га, з них засіяна с/г культурою (озимий ячмінь) на площі 1,6972 га, засіяна с/г культурою (соняшник) на площі 2,9076 га, засіяна с/г культурою (озимий ячмінь) на площі 0,5723 га, засіяна с/г культурою (озимий ячмінь) на площі 0,2922 га, засіяна с/г культурою (озимий ячмінь) на площі 0,8316 га, засіяна с/г культурою (озимий ячмінь) на площі 0,2234 га, друга частина земельної ділянки площею 20,8866 га необроблена та не використовується. Обмір земельної ділянки проводився Кіровоградською регіональної філією ДП Центр Державного земельного кадастру у відповідності до п. 7 ПКМУ від 13.07.1998 №1075 Про Порядок використання апаратури супутникових радіонавігаційних систем під час проведення топографо- геодезичних, картографічних, аерофотознімальних, проектних, дослідницьких робіт і вишукувань та кадастрових зйомок .

Акт обстеження земельної ділянки від 23.06.2021 №373-ДК/480/АО/10/01/-21 складено у присутності старшого оперуповноваженого РВ УСБУ в Кіровоградській області Зуй Ю.В. та фахівця відділу земельних ресурсів Кетрисанівської сільської ради (ОТГ) Мамчур С.Л.

Також, судом встановлено, що до вищевказаного акту обстеження земельної ділянки додано план-схему земельної ділянки, яка обстежувалась, з якого вбачається, що земельна ділянка кадастровий номер 3520886400:02:000:0184, в певній частині (1,6972 га) безпосередньо межує із земельною ділянкою кадастровий номер 3520886400:02:000:2417 площею 4,2700 га, яка перебуває у приватній власності позивача та використовується ФГ Едем , керівником якого є позивач.

Крім того, на підставі наказу від 01.06.2021 №373-ДК, старшим державним інспектором у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотриманням вимог законодавства України про охорону земель, начальником відділу контролю за використанням та охороною земель у Бобринецькому, Компаніївському, Устинівському районах Ісаковим О.О. складено акт перевірки дотримання вимог земельного законодавства щодо об`єкту-земельної ділянки від 23.06.2021 №373-ДК/304/АП/09/01/-21. Даним актом, окрім інформації вказаній у акті обстеження земельної ділянки від 23.06.2021р. №373-ДК/480/АО/10/01/-21, зазначено, що земельні ділянки площею 6,5244 га оброблені невідомою особою (особами); форма власності - державна, категорія земель - землі лісогосподарського призначення, договір оренди землі відсутній чим порушено вимоги частини першої ст. 116. ст. 126 та пункту б) частини першої ст. 211 Земельного кодексу України, ст. 1 ЗУ Про державний контроль за використанням та охороною земель , відповідальність за вчинене правопорушення передбачена ст. 53-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

Акт перевірки дотримання вимог земельного законодавства щодо об`єкту-земельної ділянки від 23.06.2021р. №373-ДК/304/АП/09/01/-21 складено у присутності старшого оперуповноваженого РВ УСБУ в Кіровоградській області Зуй Ю.В. та фахівця відділу земельних ресурсів Кетрисанівської сільської ради (ОТГ) Мамчур С.Л.

Змістом вказаного акту також встановлено, що до нього додано план-схему земельної ділянки, яка обстежувалась, з якого вбачається, що земельна ділянка кадастровий номер 3520886400:02:000:0184, в певній частині (1,6972 га) безпосередньо межує із земельною ділянкою кадастровий номер 3520886400:02:000:2417 площею 4,2700 га, яка перебуває у приватній власності позивача та використовується ФГ Едем , керівником якого є позивач.

На підставі акту обстеження земельної ділянки від 23.06.2021р. №373-ДК/480/АО/10/01/-21, відповідачем складено протокол про адміністративне правопорушення від 30.06.2021 №373-ДК/0110П/07/01/-21, щодо адміністративного правопорушення передбаченого ст. 53-1 КУпАП.

Від підписання та отримання протоколу позивач відмовився.

На підставі висновків актів перевірки відповідачем винесено припис про усунення порушення вимог статей Земельного кодексу та звільнення самовільно зайнятої земельної ділянки в 30-денний термін №373-ДК/0148Пр/03/01/-21 від 30.06.2021, постанову про накладення адміністративного стягнення №373-ДК/0110П/08/01/-21 від 02.07.2021, повідомлення про сплату шкоди заподіяної внаслідок самовільного зайняття земельних ділянок, використання земельних ділянок не за цільовим призначенням, зняття ґрунтового покриву (родючого шару ґрунту) без спеціального дозволу №373-ДК/0088ШК/11/01/-21від 30.06.2021, розрахунок розміру шкоди, заподіяної внаслідок самовільного найняття земельної ділянки у розмірі 70961,62 грн.

Зважаючи на вищевикладене та вважаючи свої права порушеними, позивач звернувся до суду з цим позовом.

Відмовляючи в задоволенні позову, суд першої інстанції, зазначив, що притягнення позивача, як керівника ФГ Едем до адміністративної відповідальності здійснено за наявності на те законних підстав, доказів протилежного до суду не надано.

Колегія суддів з висновками суду першої інстанції погоджується частково.

Відповідно до статті 187 Земельного Кодексу України контроль за використанням та охороною земель полягає в забезпеченні додержання органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями і громадянами земельного законодавства України.

Згідно зі статтею 188 Земельного кодексу України, державний контроль за використанням та охороною земель здійснюється центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері здійснення державного нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі, а за додержанням вимог законодавства про охорону земель - центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів.

Порядок здійснення державного контролю за використанням та охороною земель встановлюється Законом.

Згідно із ст. 19 Закону України Про охорону земель встановлено, що державний контроль за використанням та охороною земель здійснюється центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин.

Закон України Про державний контроль за використанням та охороною земель № 963-IV визначає правові, економічні та соціальні основи організації здійснення державного контролю за використанням та охороною земель і спрямований на забезпечення раціонального використання і відтворення природних ресурсів та охорону довкілля.

Відповідно до статті 4 Закону №963-IV об`єктом державного контролю за використанням та охороною земель є всі землі в межах території України, ст. 5 Закону № 963-IV визначає, що державний контроль за використанням та охороною земель усіх категорій та форм власності здійснює центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин.

Відповідно до статті 6 Закону №963-IV до повноважень центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, належать, зокрема, а) здійснення державного контролю за використанням та охороною земель у частині: додержання органами державної влади, органами місцевого самоврядування, юридичними та фізичними особами вимог земельного законодавства України та встановленого порядку набуття і реалізації права на землю; виконання вимог щодо використання земельних ділянок за цільовим призначенням; додержання вимог земельного законодавства в процесі укладання цивільно-правових угод, передачі у власність, надання у користування, в тому числі в оренду, вилучення (викупу) земельних ділянок; ведення державного обліку і реєстрації земель, достовірності інформації про земельні ділянки та їх використання; розміщення, проектування, будівництва та введення в дію об`єктів, що негативно впливають або можуть вплинути на стан земель; виконання комплексу необхідних заходів щодо захисту земель від ерозії, селів, підтоплення, заболочування, вторинного засолення, переосушення, ущільнення, псування, забруднення, засмічення відходами, заростання бур`янами, чагарниками та дрібноліссям; дотримання строків своєчасного повернення тимчасово зайнятих земельних ділянок та обов`язкового виконання заходів щодо приведення їх у стан, придатний для використання за призначенням; виконання умов зняття, збереження і використання родючого шару ґрунту під час проведення гірничодобувних, геологорозвідувальних, будівельних та інших робіт, пов`язаних з порушенням ґрунтового покриву, своєчасного проведення рекультивації порушених земель в обсягах, передбачених робочим проектом землеустрою; дотримання правил, установленого режиму експлуатації протиерозійних, гідротехнічних споруд, збереження захисних насаджень і межових знаків; додержання встановленого законодавством порядку визначення та відшкодування втрат сільськогосподарського та лісогосподарського виробництва; додержання строків розгляду заяв чи клопотань щодо набуття і реалізації прав на землю; в) одержання в установленому законодавством порядку від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, власників і користувачів, у тому числі орендарів, земельних ділянок документів, матеріалів та іншої інформації, необхідної для виконання покладених на нього завдань; д) вжиття відповідно до закону заходів щодо повернення самовільно зайнятих земельних ділянок їх власникам або користувачам; е) вирішення інших питань відповідно до закону.

Відповідно до статті 9 цього Закону державний контроль за використанням та охороною земель, дотриманням вимог законодавства України про охорону земель і моніторинг ґрунтів здійснюються шляхом: проведення перевірок; розгляду звернень юридичних і фізичних осіб; участі у прийнятті в експлуатацію меліоративних систем і рекультивованих земель, захисних лісонасаджень, протиерозійних гідротехнічних споруд та інших об`єктів, які споруджуються з метою підвищення родючості ґрунтів та забезпечення охорони земель; розгляду документації із землеустрою, пов`язаної з використанням та охороною земель; проведення моніторингу ґрунтів та агрохімічної паспортизації земель сільськогосподарського призначення.

Статтею 10 Закону № 963-ІУ передбачено, що державні інспектори у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотриманням вимог законодавства України про охорону земель мають право: безперешкодно обстежувати в установленому законодавством порядку земельні ділянки, що перебувають у власності та користуванні юридичних і фізичних осіб, перевіряти документи щодо використання та охорони земель; давати обов`язкові для виконання приписи з питань використання та охорони земель і дотримання вимог законодавства України про охорону земель відповідно до їх повноважень, а також про зобов`язання приведення земельної ділянки у попередній стан у випадках, установлених законом, за рахунок особи, яка вчинила відповідне правопорушення, з відшкодуванням завданих власнику земельної ділянки збитків; складати акти перевірок чи протоколи про адміністративні правопорушення у сфері використання та охорони земель і дотримання вимог законодавства про охорону земель та розглядати відповідно до законодавства справи про адміністративні правопорушення, а також подавати в установленому законодавством України порядку до відповідних органів матеріали перевірок щодо притягнення винних осіб до відповідальності; у разі неможливості встановлення особи правопорушника земельного законодавства на місці вчинення правопорушення доставляти його до органів Національної поліції чи до приміщення виконавчого органу сільської, селищної, міської ради для встановлення особи порушника та складення протоколу про адміністративне правопорушення; викликати громадян, у тому числі посадових осіб, для одержання від них усних або письмових пояснень з питань, пов`язаних з порушенням земельного законодавства України; передавати до органів прокуратури, органів досудового розслідування акти перевірок та інші матеріали про діяння, в яких вбачаються ознаки кримінального правопорушення; проводити у випадках, встановлених законом, фотографування, звукозапис, кіно- і відеозйомку як допоміжний засіб для запобігання порушенням земельного законодавства України; звертатися до суду з позовом щодо відшкодування втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва, а також повернення самовільно чи тимчасово зайнятих земельних ділянок, строк користування якими закінчився.

Державні інспектори у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотриманням вимог законодавства про охорону земель можуть мати й інші повноваження відповідно до закону.

Судом першої інстанції вірно було зазначено, що контроль за використанням та охороною земель є прямим обов`язком інспекторів; законодавством визначено перелік конкретних дій та заходів, на вчинення яких уповноважено державних інспекторів.

Судоми першої інстанції було допитано в судовому засіданні, в якості свідка, старшого державний інспектор у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотриманням вимог законодавства України про охорону земель, начальника відділу контролю за використанням та охороною земель у Бобринецькому, Компаніївському, Устинівському районах Ісакова О.О., який пояснив (а.с.51), що станом на дату початку проведення перевірки та складання акту обстеження земельної ділянки від 23.06.2021 №373-ДК/480/АО/10/01/-21 та акту перевірки дотримання вимог земельного законодавства щодо об`єкту-земельної ділянки від 23.06.2021 №373-ДК/304/АП/09/01/-21, було встановлено, що земельна ділянка кадастровий номер 3520886400:02:000:0184, яка знаходиться за межами населеного пункту с. Рощахівка, на території Кетрисанівської сільської ради (ОТГ) Кропивницького району (колишній Бобринецький район) Кіровоградської області, на час обстеження 23.06.2021 частково оброблена на площі 6,5244 га, але при цьому достеменно не було відомо щодо особи (осіб), які здійснили вказаний обробіток земельної ділянки, що і знайшло своє відображення в актах обстеження.

Після отримання інформації від Кетрисанівської сільської ради від 30.06.2021 щодо того, що земельна ділянка кадастровий номер 3520886400:02:000:2417 загальною площею 4,2700 га перебуває у приватній власності ОСОБА_1 та перебуває в користуванні на праві оренди у ФГ Едем з 19.03.2018, було встановлено, що земельна ділянка кадастровий номер 3520886400:02:000:0184, в певній частині (1,6972 га) безпосередньо межує із земельною ділянкою кадастровий номер 3520886400:02:000:2417 площею 4,2700 га, яка перебуває у приватній власності позивача та використовується ФГ Едем , керівником якого є позивач, що і стало підставою для висновку про особу, яка здійснила самовільне використання та оброблення земельної ділянки кадастровий номер 3520886400:02:000:0184 (землі лісогосподарського призначення).

Судом першої інстанції було вірно враховано, що позивач звертаючись з позовом до суду не навів належних та допустимих доказів, які б давали підстави стверджувати про відсутність його вини у самовільному зайнятті земельної ділянки, оскільки доводи наведені у позові зводяться до процедурних, на переконання позивача, порушень, які не можуть бути підставою для визнання протиправними дій посадових осіб відповідача та скасування прийнятих рішень, та які жодним чином не спростовують факту самовільного зайняття земельної ділянки.

Вірними є висновки суду першої інстанції, що будь-які дії, направлені на фактичне використання земельної ділянки без оформлення права приватної власності на земельну ділянку або права постійного користування чи права оренди земельної ділянки в порядку, визначеному, зокрема, Законом України Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень , є самовільним заняттям земельної ділянки.

Відповідно до ст.211 Земельного кодексу України громадяни та юридичні особи несуть цивільну, адміністративну або кримінальну відповідальність відповідно до законодавства, зокрема, за таке порушення як самовільне зайняття земельних ділянок.

Статтею 53-1 КУпАП визначено, що самовільне зайняття земельної ділянки тягне за собою накладення штрафу на громадян від десяти до п`ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і на посадових осіб - від двадцяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

У відповідності до п. 1 ч. 1 ст. 247 КУпАП обов`язковою умовою притягнення особи до адміністративної відповідальності є наявність події та складу адміністративного правопорушення. Наявність події та складу адміністративного правопорушення доводиться шляхом подання доказів.

Судом першої інстанції вірно було встановлено, що під час заходу державного контролю відповідачем виявлено факт самовільного зайняття земельної ділянки позивачем, що зафіксовано в акті, складеному за результатами такого заходу контролю, та не спростовано у ході розгляду справи та зроблено висновки, що притягнення позивача, як керівника ФГ Едем до адміністративної відповідальності здійснено за наявності на те законних підстав.

Частиною 1 статті 144 Земельного кодексу України передбачено, що у разі виявлення порушення земельного законодавства державний інспектор з контролю за використанням та охороною земель чи державний інспектор з охорони навколишнього природного середовища складає протокол про адміністративне правопорушення, накладає на особу, яка допустила правопорушення, адміністративне стягнення та видає цій особі припис про його усунення у 30-денний строк.

Враховуючи встановлені судом першої інстанції обставини, та вимоги частини 1 статті 144 Земельного кодексу України, суд першої інстанції вірно відмови в у задоволенні позову щодо скасування припису від 30.06.2021р. за №373-ДК/0148Пр/03/01/-21.

Щодо позовних вимог про скасування розміру шкоди, заподіяної внаслідок самовільного зайняття земельної ділянки, який є додатком до Повідомлення від 30.06.2021р. №373-ДК/0088Шк/11/01/-21.

Колегія суддів звертає увагу на викладену у постанові Верховного Суду від 18.09.2019 у справі №2040/7539/18 правову позицію, згідно з якою розрахунок розміру шкоди, заподіяної внаслідок самовільного зайняття земельної ділянки позивачем, не є рішенням суб`єкта владних повноважень у розумінні статті 19 Кодексу адміністративного судочинства України, оскільки не зумовлює виникнення будь-яких прав і обов`язків для позивача, а тому він не може бути предметом спору.

У цій же постанові Верховного Суду зазначено, що відсутність спору, у свою чергу, виключає можливість звернення до суду, оскільки відсутнє право, що підлягає судовому захисту. Вказаний висновок також узгоджується з правовою позицією, викладеною у постанові Верховного Суду у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду від 20.02.2018 у справі №398/3581/13-а.

Таким чином, рішення суду першої інстанції в частині відмови в задоволенні позову про визнання протиправним та скасування розрахунку від 30.06.2021 розміру шкоди, заподіяної внаслідок самовільного зайняття земельної ділянки, який є додатком до Повідомлення від 30.06.2021 №373-ДК/0088Шк/11/01/-21 підлягає скасуванню.

Провадження у справі в цій частині належить закрити.

Керуючись ст. ст. 315, 317, 321, 322 КАС України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу ОСОБА_1 задовольнити частково.

Рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 18 жовтня 2021 року у справі за позовом ОСОБА_1 до Головного управління Держгеокадастру у Кіровоградській області про визнання протиправною та скасування постанови про накладення адміністративного стягнення та припису скасувати в частині відмови в задоволенні позову про визнання протиправним та скасування розрахунку від 30.06.2021 розміру шкоди, заподіяної внаслідок самовільного зайняття земельної ділянки, який є додатком до Повідомлення від 30.06.2021 №373-ДК/0088Шк/11/01/-21 підлягає скасуванню.

Провадження у справі в цій частині закрити.

В іншій частині рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 18 жовтня 2021 року у справі за позовом ОСОБА_1 до Головного управління Держгеокадастру у Кіровоградській області про визнання протиправною та скасування постанови про накладення адміністративного стягнення та припису залишити без змін.

Постанова набирає законної сили з дати її прийняття та не підлягає касаційному оскарженню, крім випадків, передбачених п. 2 ч. 5 ст. 328 КАС України.

Постанова у повному обсязі складена 09 лютого 2022 року.

Головуючий - суддя А.А. Щербак

суддя Н.П. Баранник

суддя Н.І. Малиш

СудТретій апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення09.02.2022
Оприлюднено15.02.2022
Номер документу103199553
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —340/4007/21

Постанова від 09.02.2022

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Щербак А.А.

Ухвала від 15.12.2021

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Щербак А.А.

Ухвала від 06.12.2021

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Щербак А.А.

Ухвала від 30.11.2021

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Щербак А.А.

Рішення від 18.10.2021

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

Ю.П. Пасічник

Ухвала від 31.08.2021

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

Ю.П. Пасічник

Ухвала від 26.07.2021

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

Ю.П. Пасічник

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні