П О С Т А Н О В А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
Справа № 600/1617/21-а
Головуючий суддя 1-ої інстанції - Анісімов Олег Валерійович
Суддя-доповідач - Сторчак В. Ю.
07 лютого 2022 року
м. Вінниця
Сьомий апеляційний адміністративний суд у складі колегії:
головуючого судді: Сторчака В. Ю.
суддів: Граб Л.С. Полотнянка Ю.П. ,
розглянувши в порядку письмового провадження апеляційну скаргу Дочірнього підприємства "Молодий буковинець - Преса" на рішення Чернівецького окружного адміністративного суду від 24 вересня 2021 року у справі за адміністративним позовом Дочірнього підприємства "Молодий буковинець - Преса" до Виконавчого комітету Чернівецької міської ради про визнання протиправним рішення,
В С Т А Н О В И В :
Дочірнє підприємство "Молодий буковинець - Преса" звернулось до Чернівецького окружного адміністративного суду з позовом до Виконавчого комітету Чернівецької міської ради (далі відповідач), в якому просить:
- визнати протиправним та скасувати рішення Виконавчого комітету Чернівецької міської ради від 28.07.2020 р. №325/17 Про демонтаж тимчасових споруд встановлених без дозвільних документів в м. Чернівцях в частині здійснення демонтажу тимчасових споруд за адресами м. Чернівці вул. Південно-Кільцева, 5 та 6;
- зобов`язати Виконавчий комітет Чернівецької міської ради повернути Дочірньому підприємству Молодий буковинець - Преса тимчасові споруди (кіоски), які були демонтовані відповідно до рішення Виконавчого комітету Чернівецької міської ради від 28.07.2020 р. №325/17 згідно актів опису тимчасових споруд від 02.10.2020р. за адресами м. Чернівці, вул. Південно-Кільцева, 5 та 6, без відшкодування витрат на проведення демонтажу.
Рішенням Чернівецького окружного адміністративного суду від 24 вересня 2021 року в задоволенні адміністративного позову відмовлено.
Не погодившись з прийнятим рішенням, позивач подала апеляційну скаргу, в якій просить скасувати вказане рішення та ухвалити нову постанову, якою задовольнити адміністративний позов. В обґрунтування апеляційної скарги апелянт послався на неправильне застосування судом першої інстанції норм матеріального права, порушення норм процесуального права, що на його думку, призвело до неправильного вирішення спору.
Відповідач направив на адресу суду відзив на апеляційну скаргу позивача, в якому просить залишити оскаржуване рішення суду першої інстанції без змін, а апеляційну скаргу - без задоволення, оскільки вважає, що судом вірно встановлено всі обставини справи та надано їм належну правову оцінку. Зазначив, що розміщення тимчасових споруд для проведення підприємницької діяльності здійснюється відповідно до комплексної схеми розміщення тимчасових споруд та на підставі паспорту прив`язки, а також правовстановлюючого документу на земельну ділянку. У випадку самовільного встановлення тимчасової споруди для підприємницької діяльності, така споруда підлягає демонтажу.
Апеляційний розгляд справи здійснюється в порядку письмового провадження, у відповідності до вимог ст. 311 КАС України.
Заслухавши суддю-доповідача, дослідивши матеріали справи, перевіривши доводи апеляційної скарги, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга позивача не підлягає задоволенню, з огляду на наступне.
Як вірно встановлено судом першої інстанції та підтверджено під час апеляційного розгляду, 25.03.2003 року між Чернівецькою міською радою та Позивачем укладено договори оренди земельних ділянок № 457, за адресою: м. Чернівці, вул. Південно-Кільцева, 5, площею 0,0020га (кадастровій номер 7310136300:10:001:0041) та № 458 за адресою: м. Чернівці, вул. Південно-Кільцева, 6, площею 0,0020га (кадастровий номер 7310136300:10:003:0013).
04.05.2017 року 27 сесією VII скликання Чернівецькою міською радою прийнято рішення № 709 Про розгляд звернень юридичних осіб і фізичних осіб підприємців щодо надання земельних ділянок в оренду, поновлення догорів оренди землі, визнання такими, що втратили чинність, та внесення змін до окремих пунктів рішень з цих питань .
Пунктом 20 вказаного рішення вирішено заперечити дочірньому підприємству Молодий буковинець Преса (код ЄДРПОУ 31620693), яке зареєстроване за адресою вул. Головна, 41, у продовжені терміну оренди земельних ділянок за адресою вул. Південно-Кільцева, 5, площею 0,0020 га, для обслуговування кіоску та вул. Південно-Кільцева, 6, площею 0,0020 га, для обслуговування кіоску, в зв`язку із прийняттям рішення міської ради VII скликання від 13.10.2016 року № 407 (пункт 5.1.).
02.02.2018 року Департамент містобудівного комплексу та земельних відносин Чернівецької міської ради надіслав позивачу попередження № 04/01-08/3-05/4/444, в якому рекомендувало позивачу самостійно демонтувати тимчасові споруди (кіоски) в термін до 12.08.2018 року, інакше буде проведено примусовий демонтаж вказаних тимчасових споруд.
25.05.2020 року Департамент містобудівного комплексу та земельних відносин Чернівецької міської ради листом № 04/01-08/1-1541 повідомив позивача, що 10.03.2020 року відбулось засідання комісії з демонтажу тимчасових споруд, пересувних тимчасових споруд, МАФ і літніх торгових майданчиків та визначення відновної вартості об`єктів благоустрою на території міста Чернівців, де було вирішено провести демонтаж тимчасових споруд за адресами: вул. Південно-Кільцева, 5 та вул. Південно-Кільцева, 6, у зв`язку з тим, що вказані споруди розміщено самовільно без дозвільних документів. Запропоновано позивачу здійснити демонтаж власними силами.
28.07.2020 року Виконавчим комітетом Чернівецької міської ради прийнято рішення №325/17 Про демонтаж тимчасових споруд встановлених без дозвільних документів в м. Чернівцях відповідно до п. 1 якого вирішено здійснити демонтаж тимчасових споруд встановлених без дозвільних документів згідно з додатковим. 17.11.2020 року рішенням Господарського суду Чернівецької області справа № 926/643/20 визнано незаконним та скасовано пункт 20 рішення 27 сесії VII скликання Чернівецької міської ради від 04.05.2017 року № 709 Про розгляд звернень юридичних осіб і фізичних осіб підприємців щодо надання земельних ділянок в оренду, поновлення догорів оренди землі, визнання такими, що втратили чинність, та внесення змін до окремих пунктів рішень з цих питань .
07.06.2021 року постановою Західного апеляційного Господарського суду, рішення Господарського суду Чернівецької області від 17.11.2020 року у справі №926/643/20 залишено без змін.
Вважаючи рішення №325/17, в частині здійснення демонтажу тимчасових споруд за адресами м. Чернівці вул. Південно-Кільцева, 5 та 6 протиправним, позивач звернувся до суду за захистом своїх порушених прав.
Обгрунтовуючи свої вимоги, позивач зауважив, що на день прийняття оскаржуваного рішення, у відповідача була інформація про факт оскарження позивачем рішення Чернівецької міської ради № 709, а тому, до моменту набрання рішенням Господарського суду Чернівецької області від 17.11.2020 року № 926/643/20 законної сили, твердження про відсутність про відсутність у позивача дозвільних документів на розміщення кіосків за адресами м. Чернівці вул. Південно-Кільцева, 5 та 6, є необґрунтованими.
Відмовляючи в задоволенні адміністративного позову, суд першої інстанції виходив з того, що відповідачем доведено суду правомірність оскаржуваного рішення, оскільки на момент його прийняття у позивача були відсутні будь-які дозвільні документи на розміщення тимчасової споруди, а тому у задоволенні цього позову необхідно відмовити у повному обсязі.
Колегія суддів, даючи правову оцінку спірним правовідносинам, що виникли між сторонами, погоджується з висновком суду першої інстанції, враховуючи наступне.
Частиною другою статті 19 Конституції Україні передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Як вірно зазначив суд першої інстанції, предметом цього позову є рішення Виконавчого комітету Чернівецької міської ради від 28.07.2020 року № 325/17 Про демонтаж тимчасових споруд встановлених без дозвільних документів в м. Чернівцях відповідно до п. 1 якого вирішено здійснити демонтаж тимчасових споруд встановлених без дозвільних документів згідно з додатковим.
Статтею 140 Конституції України визначено, що місцеве самоврядування є правом територіальної громади - жителів села чи добровільного об`єднання у сільську громаду жителів кількох сіл, селища та міста - самостійно вирішувати питання місцевого значення в межах Конституції і законів України.
Відповідно до ст. 143 Конституції України територіальні громади села, селища, міста безпосередньо або через утворені ними органи місцевого самоврядування управляють майном, що є в комунальній власності; затверджують програми соціально-економічного та культурного розвитку і контролюють їх виконання; затверджують бюджети відповідних адміністративно-територіальних одиниць і контролюють їх виконання; встановлюють місцеві податки і збори відповідно до закону; забезпечують проведення місцевих референдумів та реалізацію їх результатів; утворюють, реорганізовують та ліквідовують комунальні підприємства, організації і установи, а також здійснюють контроль за їх діяльністю; вирішують інші питання місцевого значення, віднесені законом до їхньої компетенції.
Частиною 1 ст. 10 Закону України Про місцеве самоврядування в України від 21.05.1997 року № 280/97-ВР року передбачено, що сільські, селищні, міські ради є органами місцевого самоврядування, що представляють відповідні територіальні громади та здійснюють від їх імені та в їх інтересах функції і повноваження місцевого самоврядування, визначені Конституцією України, цим та іншими законами.
У відповідності ст. 52 Закону України Про місцеве самоврядування в України від 21.05.1997 року № 280/97-ВР № 280/97-ВР виконавчий комітет сільської, селищної, міської, районної у місті (у разі її створення) ради може розглядати і вирішувати питання, віднесені цим Законом до відання виконавчих органів ради.
Відповідно до ч. ч. 6-7, 9 ст. 59 Закону № 280/97-ВР виконавчий комітет сільської, селищної, міської, районної у місті (у разі її створення) ради в межах своїх повноважень приймає рішення. Рішення виконавчого комітету приймаються на його засіданні більшістю голосів від загального складу виконавчого комітету і підписуються сільським, селищним, міським головою, головою районної у місті ради.
У разі незгоди сільського, селищного, міського голови (голови районної у місті ради) з рішенням виконавчого комітету ради він може зупинити дію цього рішення своїм розпорядженням та внести це питання на розгляд відповідної ради.
Рішення виконавчого комітету ради з питань, віднесених до власної компетенції виконавчих органів ради, можуть бути скасовані відповідною радою.
Згідно ч. 1 ст. 73 Закону № 280/97-ВР акти ради, сільського, селищного, міського голови, голови районної в місті ради, виконавчого комітету сільської, селищної, міської, районної у місті (у разі її створення) ради, прийняті в межах наданих їм повноважень, є обов`язковими для виконання всіма розташованими на відповідній території органами виконавчої влади, об`єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями, посадовими особами, а також громадянами, які постійно або тимчасово проживають на відповідній території.
У відповідності до ст. 1 Закону України Про благоустрій населених пунктів від 6 вересня 2005 року № 2807-IV (далі Закон № 2807-IV) заходи з благоустрою населених пунктів - роботи щодо відновлення, належного утримання та раціонального використання територій, охорони та організації упорядкування об`єктів благоустрою з урахуванням особливостей їх використання.
Відповідно до ч. 1 ст. 13 Закону № 2807-IV до об`єктів благоустрою населених пунктів належать:
1) території загального користування: а) парки (гідропарки, лугопарки, лісопарки, парки культури та відпочинку, парки - пам`ятки садово-паркового мистецтва, спортивні, дитячі, історичні, національні, меморіальні та інші), рекреаційні зони, сади, сквери та майданчики; б) пам`ятки культурної та історичної спадщини; в) майдани, площі, бульвари, проспекти; г) вулиці, дороги, провулки, узвози, проїзди, пішохідні та велосипедні доріжки; ґ) пляжі; д) кладовища; е) інші території загального користування; 2) прибудинкові території; 3) території будівель та споруд інженерного захисту територій; 4) території підприємств, установ, організацій та закріплені за ними території на умовах договору.
Статтею 19 Закону № 2807-IV визначено, що на об`єктах благоустрою забороняється:
1) виконувати роботи без дозволу в разі, якщо обов`язковість його отримання передбачена законом;
2) самовільно влаштовувати городи, створювати, пошкоджувати або знищувати газони, самовільно висаджувати та знищувати дерева, кущі тощо;
3) вивозити і звалювати в не відведених для цього місцях відходи, траву, гілки, деревину, листя, сніг;
4) складувати будівельні матеріали, конструкції, обладнання за межами будівельних майданчиків;
5) самовільно встановлювати об`єкти зовнішньої реклами, торговельні лотки, павільйони, кіоски тощо;
6) встановлювати технічні засоби регулювання дорожнього руху без погодження з відповідними органами Національної поліції;
7) влаштовувати стоянки суден, катерів, інших моторних плавучих засобів у межах територій пляжів;
8) випасати худобу, вигулювати та дресирувати тварин у не відведених для цього місцях;
9) здійснювати ремонт, обслуговування та миття транспортних засобів, машин, механізмів у не відведених для цього місцях (крім випадків проведення негайного ремонту при аварійній зупинці).
5.22. Відповідно до ст. 28 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності від 17.02 лютого 2011 року № 3038-VI тимчасова споруда торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності - одноповерхова споруда, що виготовляється з полегшених конструкцій з урахуванням основних вимог до споруд, визначених технічним регламентом будівельних виробів, будівель і споруд, і встановлюється тимчасово, без улаштування фундаменту.
Тимчасова споруда для здійснення підприємницької діяльності може мати закрите приміщення для тимчасового перебування людей (павільйон площею не більше 30 квадратних метрів по зовнішньому контуру) або не мати такого приміщення.
Розміщення малих архітектурних форм здійснюється відповідно до Закону України "Про благоустрій населених пунктів".
Розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності здійснюється в порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері містобудування.
5.24. Згідно п. 1.4 Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, затверджений наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 21.10.2011 № 244 стаціонарна ТС - споруда, яка має закрите приміщення для тимчасового перебування людей і по зовнішньому контуру площу до 30 кв.м.
Відповідно п. 2.1. Порядку № 244 підставою для розміщення ТС є паспорт прив`язки ТС.
У разі закінчення строку дії, анулювання паспорта прив`язки ТС, самовільного встановлення ТС така ТС підлягає демонтажу. (п. 2.29. Порядку № 244).
Пунктом 2.30. Порядку № 244 визначено, що Розміщення ТС самовільно забороняється.
Рішенням Чернівецької міської ради від 04.02.2016 року № 95 затверджено Положення про тимчасове користування окремими елементами благоустрою комунальної власності для розміщення літніх торгових майданчиків і тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території міста Чернівців (далі Положення № 95).
Вказане положення розроблено з метою визначення порядку та умов для отримання права тимчасового користування окремими елементами благоустрою комунальної власності для розміщення літніх торгових майданчиків (далі ЛТМ), і пересувних тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності (далі ПТС), регулювання організаційно-правових відносин, пов`язаних з оформленням договорів. (п. 1.2 Положення № 95).
Відповідно п. 1.14. Положення № 95 стаціонарна ТС - споруда, яка має закрите приміщення для тимчасового перебування людей і по зовнішньому контуру площу до 30 кв.м.
Згідно п. 1.4. Положення № 95 розміщення стаціонарних тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності здійснюється на підставі Комплексної схеми розміщення тимчасових споруд і чинного законодавства України.
Комплексна схема розміщення тимчасових споруд (далі комплексна схема) схема розміщення ТС на території м. Чернівців. Включає текстові та графічні матеріали, якими визначаються місця розташування ТС, розроблені з урахуванням вимог будівельних, санітарно-гігієнічних норм, а також існуючих містобудівних обмежень і вимог щодо охорони навколишнього природного середовища та раціонального використання територій, охорони історико-культурної спадщини, земельно-господарського устрою. (п. 1.15 Положення № 95).
Відповідно до п. 3.1. Положення № 95 підставою для розміщення стаціонарної ТС є паспорт прив`язки ТС та правовстановлюючий документ на земельну ділянку.
З аналізу вказаних положень законодавства вбачається, що розміщення тимчасових споруд для проведення підприємницької діяльності здійснюється відповідно до комплексної схеми розміщення тимчасових споруд та на підставі паспорту прив`язки ТС, а також правовстановлюючого документу на земельну ділянку у випадку даних правовідносин договорів оренди земельної ділянки.
Судом встановлено, що 25.03.2003 року між Чернівецькою міською радою та Позивачем укладено договори оренди земельних ділянок № 457, за адресою: м. Чернівці, вул. Південно-Кільцева, 5, площею 0,0020га (кадастровій номер 7310136300:10:001:0041) та № 458 за адресою: м. Чернівці, вул. Південно-Кільцева, 6, площею 0,0020га (кадастровий номер 7310136300:10:003:0013). Строк дії вказаних договорів протягом 2003 року по 2017 рік продовжувався.
Проте, 04.05.2017 року 27 сесією VII скликання Чернівецькою міською радою прийнято рішення № 709 Про розгляд звернень юридичних осіб і фізичних осіб підприємців щодо надання земельних ділянок в оренду, поновлення догорів оренди землі, визнання такими, що втратили чинність, та внесення змін до окремих пунктів рішень з цих питань .
Зокрема, пунктом 20 вказаного рішення вирішено заперечити дочірньому підприємству Молодий буковинець Преса (код ЄДРПОУ 31620693), яке зареєстроване за адресою вул. Головна, 41, у продовжені терміну оренди земельних ділянок за адресою вул. Південно-Кільцева, 5, площею 0,0020 га, для обслуговування кіоску та вул. Південно-Кільцева, 6, площею 0,0020 га, для обслуговування кіоску, в зв`язку із прийняттям рішення міської ради VII скликання від 13.10.2016 року № 407 (пункт 5.1.). Тобто, позивачу відмовлено в продовженні строку дії договорів № 457 та № 458.
При цьому, позивачем, на час розгляду даної справи, не надано належних, достовірних, достатніх письмових доказів визначених ст.ст. 72-76 КАС України про те, що у зв`язку з скасуванням пункту 20 рішення 27 сесії VII скликання Чернівецької міської ради від 04.05.2017 року № 709 Про розгляд звернень юридичних осіб і фізичних осіб підприємців щодо надання земельних ділянок в оренду, поновлення догорів оренди землі, визнання такими, що втратили чинність, та внесення змін до окремих пунктів рішень з цих питань було продовжено строк дії договорів оренди земельних ділянок № 457, за адресою: м. Чернівці, вул. Південно-Кільцева, 5, площею 0,0020 га (кадастровій номер 7310136300:10:001:0041) та № 458 за адресою: м. Чернівці, вул. Південно-Кільцева, 6, площею 0,0020га (кадастровий номер 7310136300:10:003:0013) або те, що позивач звертався із заявами про продовження строку дії вказаних договорів.
Враховуючи наведене, суд першої інстанції дійшов вірного висновку, що оскільки договори оренди землі між Чернівецькою міською радою та Дочірним підприємством Молодий буковинець - Преса щодо оренди земельних ділянок за адресами м. Чернівці вул. Південно-Кільцева, 5 та 6 вичерпали свою дію ще в 2017 році, а паспорт прив`язки за даною адресою відсутній, разом з тим, всупереч нормативно-правовим актам позивач самовільно розмістив та використовувала тимчасову споруду для проведення підприємницької діяльності по вул. Південно-Кільцева, 5 та 6, відповідач діючи у межах та у спосіб і відповідно до Конституції України, Законів України, Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 21.10.2011 № 244, Положення про тимчасове користування окремими елементами благоустрою комунальної власності для розміщення літніх торгових майданчиків і тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території міста Чернівців затвердженого Рішенням Чернівецької міської ради від 04.02.2016 року № 95 правомірно прийняв рішення від 28.07.2020 року № 325/17 Про демонтаж тимчасових споруд встановлених без дозвільних документів в м. Чернівцях.
Водночас варто зазначити, що скасування рішенням Господарського суду Чернівецької області справа №926/643/20 (залишено в силі постановою Західного апеляційного Господарського суду від 07.06.2021 року), пункту 20 рішення 27 сесії VII скликання Чернівецької міської ради від 04.05.2017 року № 709 Про розгляд звернень юридичних осіб і фізичних осіб підприємців щодо надання земельних ділянок в оренду, поновлення догорів оренди землі, визнання такими, що втратили чинність, та внесення змін до окремих пунктів рішень з цих питань автоматично не пролонгує дію договору оренди земельної ділянки, оскільки в такому договорі таке застереження відсутнє.
Розміщення тимчасових споруд для проведення підприємницької діяльності здійснюється відповідно до комплексної схеми розміщення тимчасових споруд та на підставі паспорту прив`язки ТС, а також правовстановлюючого документу на земельну ділянку (договорів оренди земельної ділянки), чого не було у позивача на момент прийняття оскаржуваного рішення.
У рамках господарської справи №926/643/20 питання щодо забезпечення позову шляхом заборони демонтажу або вчинення інших дій на користь позивача не вирішувалось, а отже відповідач мав правову можливість приймати оскаржуване рішення.
Щодо доводів апелянта про недотримання відповідачем Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності № 244 в частині здійснення монтажу тимчасових споруд за адресами м.Чернівці, вул. Південно-Кільцева 5 та 6, колегія суддів вважає, що демонтаж споруд відбувся правомірно.
Як вже зазначалось, відповідно до п. 2.30 Порядку №244, у разі самовільного встановлення тимчасової споруди, така споруда підлягає монтажу.
Крім того судом встановлено, що Департаментом містобудівного комплексу та земельних відносин, листом №04/01-08/3-05/4/444 від 02.02.2018 року направлено на адресу позивача попередження та рекомендацію проведення демонтажу споруди самостійно, та повідомлено, що у разі невиконання вказаних рекомендацій, КП "МіськШЕП" буде проведено примусовий демонтаж вказаних тимчасових споруд.
З огляду на викладене, колегія суддів підтримує позицію суду першої інстанції про відсутність підстав для задоволення позову, оскільки відповідачем доведено суду правомірність оскаржуваного рішення, оскільки на момент його прийняття у позивача були відсутні будь-які дозвільні документи на розміщення тимчасової споруди, а тому у задоволенні цього позову необхідно відмовити у повному обсязі.
В свою чергу, доводи апеляційної скарги, наведені на спростування висновків суду першої інстанції, не містять належного обґрунтування чи нових, переконливих доводів, які б були безпідставно залишені без розгляду судом першої інстанції.
Відповідно до частин першої, другої, третьої статті 242 Кодексу адміністративного судочинства України судове рішення повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим.
Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права із дотриманням норм процесуального права.
Обґрунтованим є рішення, ухвалене на підставі повно і всебічно з`ясованих обставин в адміністративній справі, які були досліджені в судовому засіданні, з наданням оцінки всім аргументам учасників справи.
Зазначеним вимогам закону судове рішення в оскаржуваній частині відповідає.
Відповідно до ст. 316 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а ухвалу без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального та процесуального права.
Апеляційний суд вважає, що Чернівецький окружний адміністративний суд не допустив неправильного застосування норм матеріального права чи порушень норм процесуального права при ухваленні судового рішення, внаслідок чого апеляційну скаргу слід залишити без задоволення, а судове рішення без змін.
Одночасно слід зазначити, що в контексті положень п.6 ч.6 ст.12 КАС України дана справа відноситься до категорій справ незначної складності, а тому відповідно до п.2 ч.5 ст.328 цього Кодексу судове рішення за результатами її розгляду судом апеляційної інстанції в касаційному порядку оскарженню не підлягає.
Керуючись ст.ст. 243, 250, 308, 311, 315, 316, 321, 322, 325, 329 КАС України, суд
П О С Т А Н О В И В :
апеляційну скаргу Дочірнього підприємства "Молодий буковинець - Преса" залишити без задоволення, а рішення Чернівецького окружного адміністративного суду від 24 вересня 2021 року - без змін.
Постанова суду набирає законної сили з моменту проголошення та оскарженню не підлягає.
Головуючий Сторчак В. Ю. Судді Граб Л.С. Полотнянко Ю.П.
Суд | Сьомий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 07.02.2022 |
Оприлюднено | 16.02.2022 |
Номер документу | 103232362 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Сьомий апеляційний адміністративний суд
Сторчак В. Ю.
Адміністративне
Чернівецький окружний адміністративний суд
Анісімов Олег Валерійович
Адміністративне
Чернівецький окружний адміністративний суд
Анісімов Олег Валерійович
Адміністративне
Чернівецький окружний адміністративний суд
Анісімов Олег Валерійович
Адміністративне
Чернівецький окружний адміністративний суд
Анісімов Олег Валерійович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні