РІВНЕНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
і м е н е м У к р а ї н и
15 лютого 2022 року м. Рівне №460/17144/21
Рівненський окружний адміністративний суд у складі судді О.В. Поліщук, розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін, адміністративну справу за позовом Управління забезпечення надання адміністративних послуг Рівненської міської ради до Рівненського громадського формування з охорони громадського порядку Альфа-Антикримінал , третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні позивача: Головне управління Національної поліції у Рівненській області, про припинення діяльності юридичної особи.
В С Т А Н О В И В:
Управління забезпечення надання адміністративних послуг Рівненської міської ради (далі-позивач) звернулось до Рівненського окружного адміністративного суду з позовом до Рівненського громадського формування з охорони громадського порядку Альфа-Антикримінал (далі-відповідач), третя особа яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні позивача: Головне управління Національної поліції в Рівненській області, у якому просить суд:
припинити діяльність юридичної особи шляхом примусового розпуску (ліквідації), призначення комісії з припинення Рівненського громадського формування з охорони громадського порядку Альфа-Антикримінал у складі: голова комісії Рожчук Ірина Федорівна (керівник), ОСОБА_1 (член комісії), Поленчук Микола Леонідович (член комісії) з встановленням двомісячного строку для заявлення кредиторами своїх вимог до юридичної особи Рівненського громадського формування з охорони громадського порядку Альфа-Антикримінал з дня оприлюднення повідомлення про рішення щодо припинення юридичної особи на сайті Міністерства юстиції України.
Стислий виклад позиції сторін.
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначає, що 29.12.2014 до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань було внесено запис про реєстрацію Рівненського громадського формування з охорони громадського порядку Альфа-Антикримінал , основною метою якого є сприяння органам місцевого самоврядування, правоохоронним органам, а також посадовим особами у запобіганні та припиненні адміністративних правопорушень і злочинів, захисту життя та здоров`я громадян, інтересів суспільства і держави від протиправних посягань, а також сприяння у рятуванні людей і майна під час стихійного лиха та інших надзвичайних ситуацій. До Виконавчого комітету Рівненської міської ради надходять листи Головного управління Національної поліції Рівненської області щодо невиконання основних завдань з охорони громадського порядку керівниками та членами громадського формування з охорони громадського порядку Альфа-Антикримінал . За вказаною в листах інформацією, члени даного громадського формування протягом 2019-2021 років жодного разу не приймали участі у проведенні спільних із працівниками поліції Головного управління поліції в Рівненській області заходів із забезпечення охорони публічної безпеки та правопорядку під час проведення масових заходів, патрулювань, проведення рейдів та участі у профілактичних відпрацюваннях м. Рівного. Керівництвом громадського формування неодноразово ігноруються вимоги Головного управління національної поліції в Рівненській області щодо проведення загальних зборів громадського формування з метою проведення занять з правової підготовки надання звітів з приводу здійснення діяльності організацією впродовж 2019-2021 років без вагомих на те причин. Позивач вважає, що громадське формування з охорони громадського порядку Альфа-Антикримінал підлягає примусовому розпуску через порушення вимог законодавства та формального існування зазначеного громадського формування, так як недотримання відповідачем вимог підпорядкованості, підзвітності та співпраці з органами Національної поліції та органами місцевого самоврядування у порушення вимог закону може призвести до зловживання членами громадських формувань своїми повноваженнями, що загрожує підриву авторитету влади та порушення правопорядку. Просить суд задовольнити позов у повному обсязі з підстав, наведених у позовній заяві.
Суд враховує ту обставину, що ухвалою суду про відкриття провадження по справі від 21.12.2021 відповідачу був встановлений строк для подання відзиву на позовну заяву та роз`яснено, що згідно положень ч. 6 ст. 162 КАС України, у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин суд вирішує справу за наявними матеріалами.
Поштове відправлення, яке направлялось на адресу відповідача, повернулося до суду з відміткою "вручено" 04.01.2022 /а.с. 79/. Відповідно до ч. 8 ст. 126 КАС України, вважається, що повістку вручено юридичній особі, якщо вона доставлена за адресою, внесеною до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, або за адресою, яка зазначена її представником, і це підтверджується підписом відповідної службової особи.
У порядку ст. 165 КАС України третя особа скористалась правом на подання письмових пояснень щодо позову у яких зазначає, що за рішенням Рівненської міської ради було створено та проведено державну реєстрацію громадського формування з охорони громадського порядку Альфа-Антикримінал , яке здійснює свою діяльність на підставі Закону України Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону . Повсякденна (оперативна) діяльність таких формувань спрямовується і контролюється відповідними органами Національної поліції України, підрозділами Державної прикордонної служби України. Проведеним аналізом було встановлено, що члени громадського формування з охорони громадського порядку Альфа-Антикримінал протягом 2019 - 2021 років жодного разу не приймали участі у проведенні спільних із працівниками поліції заходів із забезпечення охорони публічної безпеки та правопорядку під час проведення масових заходів, патрулювань, проведення рейдів та участі у профілактичних відпрацювань м. Рівного. Зазначають, що керівник громадського формування жодним чином не співпрацює з органами Національної поліції України, протягом 2019 - 2021 років не надала інформацію про кількість членів громадського формування, їхні поіменні списки, не налагодила співпрацю з працівниками поліції, проігнорувала вимоги працівників поліції щодо проведення загальних зборів формування з метою проведення занять з правової підготовки та наданні звітів, з приводу їх діяльності керівник та члени громадського формування самоусунулися від виконання покладених на себе завдань тому громадське формування підлягає примусовому розпуску через порушення вимог законодавства щодо діяльності та формального існування, відтак вважають, що позов Управління забезпечення надання адміністративних послуг Рівненської міської ради підлягає до задоволення в повному обсязі.
Заяви, клопотання учасників справи.
Інших заяв та клопотань, які мають значення для вирішення спору до суду не надходило.
Процесуальні дії у справі.
Ухвалою Рівненського окружного адміністративного суду від 21.12.2021 відкрито провадження в адміністративній справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін. Додатково судом залучено до участі у справі у якості третьої особи яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні позивача - Головне управління Національної поліції в Рівненській області (вул. Хвильового, 2, м. Рівне, Рівненська обл., ідентифікаційний код 40108761). Також, зобов`язано позивача в строк тривалістю 5 днів з дня отримання ухвали надати суду: копію статуту громадського формування з охорони громадського порядку Альфа-Антикримінал ; копію протоколу № 1 установчих зборів засновників громадського формування з охорони громадського порядку Альфа-Антикримінал від 25.06.2014; копію списку членів Рівненського громадського формування з охорони громадського порядку Альфа-Антикримінал (додаток № 1 від 25.06.2014 до протоколу № 1 установчих зборів засновників Рівненського громадського формування з охорони громадського порядку Альфа-Антикримінал ).
На виконання ухвали суду від 21.12.2021 від Управління забезпечення надання адміністративних послуг надійшли витребувані судом копії документів з реєстраційної справи № 1_608_011703_44.
Відповідно до ч. 4 ст. 229 КАС України фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.
Фактичні обставини справи та зміст спірних правовідносин.
Розглянувши матеріали, повно та всебічно з`ясувавши всі обставини адміністративної справи, які мають юридичне значення для розгляду та вирішення спору по суті, дослідивши наявні у справі докази у їх сукупності, надавши оцінку всім аргументам учасників справи, судом встановлено наступне.
29.12.2014 Відділом державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Управління забезпечення надання адміністративних послуг Рівненської міської ради, зареєстровано громадське формування з охорони громадського порядку Альфа-Антикримінал , номер запису № 16081020000011703, ідентифікаційний код юридичної особи 39572789, основний вид діяльності - діяльність у сфері громадського порядку та безпеки /а.с. 10-11/.
Відповідно до Статуту громадського формування з охорони громадського порядку Альфа-Антикримінал , який погоджено рішенням Виконавчого комітету Рівненської міської ради від 16.10.2014 № 139 та начальником Рівненського МВ УМВС України в Рівненській області Мельником Р.О. (далі - Статут), основною метою громадського формування є сприяння органам місцевого самоврядування, правоохоронним органам, органам виконавчої влади, а також посадовим особам у запобіганні та припиненні кримінальних і адміністративних правопорушень, захисту життя та здоров`я громадян, інтересів суспільства і держави від протиправних посягань, а також у рятуванні людей і майна під час стихійного лиха та інших надзвичайних ситуацій /а.с. 53-75/.
22.09.2021 Головним управлінням Національної поліції в Рівненській області до Виконавчого комітету Рівненської міської ради надіслано лист № 5950/116/01/2021 про вжиття заходів щодо припинення діяльності шляхом примусового розпуску громадського формування з охорони громадського порядку Альфа-Антикримінал , який мотивований тим, що члени даного громадського формування протягом 2019-2021 років жодного разу не приймали участі у проведенні спільних із працівниками поліції Головного управління поліції в Рівненській області заходів із забезпечення охорони публічної безпеки та правопорядку під час проведення масових заходів, патрулювань, проведення рейдів та участі у профілактичних відпрацюваннях м. Рівного. Керівництвом громадського формування з охорони громадського порядку Альфа-Антикримінал неодноразово ігноруються вимоги Головного управління національної поліції в Рівненській області щодо проведення загальних зборів громадського формування з метою проведення занять з правової підготовки надання звітів з приводу здійснення діяльності організацією впродовж 2019-2021 років без вагомих на те причин. Також, проведений аналіз свідчить про те, що громадське формування з охорони громадського порядку Альфа-Антикримінал фактично самоусунулося від своїх основних завдань та ніяким чином не впливає на криміногенну ситуацію та правопорядок та території м. Рівного /а.с. 14-16/.
26.10.2021 від Виконавчого комітету Рівненської міської ради на адресу Управління забезпечення надання адміністративних послуг надійшов лист №05-2711 з проханням звернутися до суду із позовною заявою про припинення діяльності громадського формування з охорони громадського порядку Альфа-Антикримінал до суду, оскільки зазначене громадське формування не виконує покладені на себе завдання, так як це передбачено Законом №1835-ІІІ /а.с. 13/.
12.11.2021 заступником начальника Рівненського районного управління поліції ГУНП в Рівненській області на адресу громадського формування з охорони громадського порядку Альфа-Антикримінал направлено лист № 22193/200/04-1 з проханням надати підтверджуючі рапорти за 2021 рік щодо спільних виходів представників громадського формування для участі в охороні громадського порядку і державного контролю спільно з працівниками поліції, однак відповідь на даний лист громадським формуванням не надана /а.с. 18-19/.
У контексті обставин цієї справи зміст спірних правовідносин зводиться до дотримання відповідачем основних цілей та завдань громадського формування у відповідності до вимог законодавства, яким таке формування керується у своїй діяльності.
Докази відхилені судом та мотиви їх відхилення.
Суд не відхиляє докази подані учасниками справи. Відповідно до ст. 90 КАС України, суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.
Норми права, які застосував суд, та мотиви їх застосування.
Надаючи оцінку спірним правовідносинам, суд виходить з наступного.
Відповідно до ст. 1 Закону України Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону від 22.06.2000 № 1835-III (далі - Закон № 1835-ІІІ), громадяни України відповідно до Конституції України мають право створювати в установленому цим Законом порядку громадські об`єднання для участі в охороні громадського порядку і державного кордону, сприяння органам місцевого самоврядування, правоохоронним органам, Державній прикордонній службі України та органам виконавчої влади, а також посадовим особам у запобіганні та припиненні адміністративних правопорушень і злочинів, захисті життя та здоров`я громадян, інтересів суспільства і держави від протиправних посягань, а також у рятуванні людей і майна під час стихійного лиха та інших надзвичайних обставин.
Згідно з ч. 1, ч. 2 та ч. 3 ст. 9 Закону № 1835-ІІІ, основними завданнями громадських формувань з охорони громадського порядку і державного кордону є:
1) у сфері охорони громадського порядку:
надання допомоги органам Національної поліції у забезпеченні громадського порядку і громадської безпеки, запобіганні адміністративним і кримінальним правопорушенням;
інформування органів Національної поліції про вчинені або ті, що готуються, кримінальні правопорушення, місця концентрації злочинних угруповань;
сприяння органам Національної поліції у виявленні і розкритті кримінальних правопорушень, розшуку осіб, які їх вчинили, захисті інтересів держави, підприємств, установ, організацій, громадян від кримінально протиправних посягань; участь у забезпеченні безпеки дорожнього руху та боротьбі з дитячою бездоглядністю і правопорушеннями неповнолітніх;
2) у сфері охорони державного кордону:
надання допомоги підрозділам Державної прикордонної служби України у виявленні та затриманні осіб, які порушили або намагаються порушити державний кордон чи провадять іншу протиправну діяльність на кордоні;
сприяння військовослужбовцям Державної прикордонної служби України в охороні державного кордону, виключної (морської) економічної зони України, а також здійснення контролю за дотриманням режиму державного кордону, прикордонного режиму і режиму в пунктах пропуску через державний кордон, проведення разом з ними пропуску громадян до місць відпочинку і роботи;
надання допомоги підрозділам Державної прикордонної служби України у виявленні умов та причин, які можуть призвести до злочинної діяльності на кордоні, і вжиття заходів до їх усунення;
участь у спостереженні за місцями роботи і відпочинку поблизу кордону та за прикордонними інженерними спорудами;
участь у заходах Державної прикордонної служби України з профілактики порушень або спроб порушення державного кордону і режиму в пунктах пропуску через державний кордон, незаконного переміщення через державний кордон вантажів, предметів, матеріалів та іншого майна;
3) у разі виникнення надзвичайних ситуацій:
надання невідкладної допомоги особам, які потерпіли від нещасних випадків чи правопорушень;
участь у рятуванні людей і майна, підтриманні громадського порядку у разі стихійного лиха та інших надзвичайних обставин.
Згідно з пунктом 7 розділу ІІ Статуту зазначеного громадського формування, основними завданнями формування є:
1) У сфері охорони громадського порядку: надання допомоги органам національної поліції України у забезпеченні громадського порядку і громадської безпеки, запобіганні кримінальним і адміністративним правопорушенням; інформування органів та підрозділів поліції про вчинені, або ті, що готуються, кримінальні правопорушення, місця зосередження злочинних угруповань; сприяння органам поліції у виявленні кримінальних правопорушень, розшуку осіб, які їх вчинили, захисті інтересів держави, підприємств, установ, організацій, громадян від злочинних посягань; участь у забезпеченні безпеки дорожнього руху та боротьбі з дитячою бездоглядністю і правопорушеннями неповнолітніх.
2) У разі виникнення надзвичайних ситуацій: надання невідкладної допомоги особам, які потерпіли від нещасних випадків чи правопорушень; участь у рятуванні людей і майна, підтриманні громадського порядку.
Отже, виходячи із статутних положень відповідача, громадське формування з охорони громадського порядку Альфа-Антикримінал зобов`язане брати участь в охороні громадського порядку, сприяти органам місцевого самоврядування, правоохоронним органам, та органам виконавчої влади у запобіганні та припиненні адміністративних правопорушень і злочинів, захисті життя та здоров`я громадян, інтересів суспільства і держави від протиправних посягань на території м. Рівного.
Для забезпечення виконання функцій громадського формування з охорони громадського порядку Альфа-Антикримінал , його члени наділені відповідними правами та обов`язками.
Так, відповідно до ст. 13 Закону № 1835-ІІІ, члени громадських формувань з охорони громадського порядку і державного кордону зобов`язані:
1) брати активну участь в охороні громадського порядку і державного кордону, припиненні адміністративних і кримінальних правопорушень та запобіганні їм;
2) під час виконання обов`язків з охорони громадського порядку і державного кордону мати особисте посвідчення члена громадського формування та нарукавну пов`язку;
3) доставляти до органів Національної поліції, в підрозділи Державної прикордонної служби України, штаб громадського формування з охорони громадського порядку або громадський пункт охорони порядку, приміщення виконавчого органу селищної, сільської ради осіб, які вчинили адміністративне правопорушення, з метою його припинення, якщо вичерпано інші заходи впливу, встановлення особи порушника, складення протоколу про адміністративне правопорушення у разі неможливості скласти його на місті вчинення правопорушення, якщо складення протоколу є обов`язковим;
4) надавати у межах наданих їм прав допомогу народним депутатам України, представникам органів державної влади та органів місцевого самоврядування у їх законній діяльності, якщо в цьому їм чиниться протидія або загрожує небезпека з боку правопорушників.
Члени громадських формувань під час виконання своїх обов`язків з охорони громадського порядку і державного кордону після обов`язкового пред`явлення посвідчення члена громадського формування мають право:
1) вимагати від громадян додержання правопорядку, припинення адміністративних правопорушень і злочинів, додержання режиму державного кордону, в тому числі на територіях, що межують з державним кордоном, де прикордонну смугу не визначено;
2) у разі підозри у вчиненні адміністративних правопорушень і злочинів перевіряти у громадян документи, що посвідчують їх особу;
3) спільно з поліцейськими та військовослужбовцями Державної прикордонної служби України затримувати і доставляти до органу Національної поліції, підрозділу Державної прикордонної служби України, штабу громадського формування з охорони громадського порядку або громадського пункту охорони порядку осіб, які виявили злісну непокору законним вимогам члена громадського формування з охорони громадського порядку і державного кордону і не виконують вимог щодо припинення адміністративного правопорушення;
4) складати протоколи про адміністративні правопорушення;
5) входити до клубів, кінотеатрів, стадіонів, інших громадських місць і приміщень за згодою власника чи уповноваженого ним органу для переслідування правопорушника, який переховується, або припинення адміністративних чи кримінальних правопорушень;
6) у разі участі спільно з прикордонниками у пошуку порушників кордону за згодою громадян або власника підприємства, установи, організації чи уповноваженого ним органу та в присутності їх представників входити у будь-який час доби до житлових приміщень, на територію і в приміщення підприємств, установ, організацій та оглядати транспортні засоби;
7) у невідкладних випадках використовувати транспортні засоби, що належать підприємствам, установам, організаціям або громадянам (за їх згодою), крім транспортних засобів дипломатичних, консульських та інших представництв іноземних держав, міжнародних організацій, транспортних засобів спеціального призначення, для доставляння до лікувальних закладів осіб, що перебувають у безпорадному стані, а також осіб, які потерпіли від нещасних випадків або правопорушень і потребують термінової медичної допомоги;
8) у разі порушення водіями Правил дорожнього руху, створення реальної загрози життю або здоров`ю громадян вживати заходів до припинення цього правопорушення, здійснювати перевірку документів у водіїв на право користування та керування транспортними засобами, а також не допускати осіб, які не мають документів або перебувають у стані сп`яніння, до подальшого керування транспортними засобами;
9) під час виконання обов`язків члена громадського формування використовувати за власним бажанням свій або інший приватний автомототранспорт за згодою власника або особи, у володінні якої він перебуває. Відшкодування витрат за його використання у таких випадках може провадитися за рахунок коштів громадського формування у порядку, визначеному його положенням (статутом);
10) вести роботу серед населення щодо роз`яснення чинного законодавства про державний кордон України, систему режимних заходів у прикордонній смузі та контрольованому прикордонному районі;
11) застосовувати в установленому порядку заходи фізичного впливу, спеціальні засоби індивідуального захисту та самооборони.
Згідно зі ст. 11 Закону № 1835-ІІІ, громадські формування з охорони громадського порядку і державного кордону проводять свою діяльність під контролем органів Національної поліції, підрозділів Державної прикордонної служби України шляхом:
1) спільного з поліцейськими, прикордонниками патрулювання і виставлення постів на вулицях, майданах, залізничних вокзалах, в аеропортах, морських і річкових портах, у місцях компактного проживання громадян, розташування підприємств, установ, організацій, навчальних закладів, а також у місцях можливої появи порушників кордону в межах району, що контролюється Державною прикордонною службою України, прикордонної смуги; участі в забезпеченні охорони громадського порядку під час проведення масових заходів, погоджених у випадках, передбачених законом, з виконавчими органами місцевого самоврядування;
2) проведення разом з прикордонниками огляду на маршрутах можливого руху порушників державного кордону, місць їх укриття, транспортних засобів, суміжної з державним кордоном місцевості з метою встановлення причин та умов перебування невідомих осіб;
3) участі у заходах правоохоронних органів, спрямованих на боротьбу з окремими видами правопорушень.
Відповідно до положень ст. 3 Закону № 1835-ІІІ, громадські формування з охорони громадського порядку і державного кордону створюються і діють у взаємодії з правоохоронними органами, Державною прикордонною службою України, органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування, додержуючись принципів гуманізму, законності, гласності, добровільності, додержання прав та свобод людини і громадянина, прав і законних інтересів юридичних осіб, рівноправності членів цих формувань.
Приписами ст. 16 Закону № 1835-ІІІ зазначено, що місцеві державні адміністрації та органи місцевого самоврядування у межах своєї компетенції спільно з органами Національної поліції та підрозділами Державної прикордонної служби України здійснюють координацію та контроль за діяльністю громадських формувань, заслуховують повідомлення і звіти керівників зазначених формувань.
Відповідно до абзацу 1, 2 ст. 20 Закону № 1835-ІІІ, контроль за діяльністю громадських формувань з охорони громадського порядку і державного кордону здійснюється органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування у порядку, встановленому законом.
Мотивована оцінка аргументів сторін і висновки суду.
Аналіз письмових доказів наявних у матеріалах справи вказує на те, що члени громадського формування не приймають участь у проведенні спільних із працівниками Головного управління поліції в Рівненській області заходів із забезпечення охорони публічної безпеки та правопорядку під час проведення масових заходів, патрулювань, проведення рейдів та участі у профілактичних відпрацюваннях м. Рівного, чи виконують інші обов`язки, що передбачені ст. 13 Закону №1835-ІІІ.
Як встановлено судом, громадське формування з охорони громадського порядку Альфа-Антикримінал фактично не здійснює статутну діяльність, не співпрацює з органами Національної поліції, органами місцевого самоврядування та підрозділами Державної прикордонної служби, у зв`язку з чим у відповідних органів відсутня можливість координувати та контролювати діяльність громадського формування, тому в силу положень ст. 8 Закону №1835-ІІІ, громадське формування з охорони громадського порядку Альфа-Антикримінал підлягає припиненню шляхом примусового розпуску.
Відповідно до ст. 8 Закону № 1835-ІІІ, діяльність громадського формування з охорони громадського порядку і державного кордону може бути припинена шляхом примусового розпуску або саморозпуску відповідно до закону. У разі порушення громадським формуванням вимог чинного законодавства щодо його діяльності за заявою реєструючого органу його діяльність може бути заборонена за рішенням суду у встановленому законом порядку.
Разом з тим, згідно з ч. 1 ст. 104 ЦК України, юридична особа припиняється в результаті реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації. У разі реорганізації юридичних осіб майно, права та обов`язки переходять до правонаступників.
Відповідно до ч. 3 ст. 105 ЦК Учасники юридичної особи, суд або орган, що прийняв рішення про припинення юридичної особи, відповідно до цього Кодексу призначають комісію з припинення юридичної особи (комісію з реорганізації, ліквідаційну комісію), голову комісії або ліквідатора та встановлюють порядок і строк заявлення кредиторами своїх вимог до юридичної особи, що припиняється.
Виконання функцій комісії з припинення юридичної особи (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) може бути покладено на орган управління юридичної особи.
Згідно з ч. 4 ст. 105 ЦК України, до комісії з припинення юридичної особи (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) або ліквідатора з моменту призначення переходять повноваження щодо управління справами юридичної особи. Голова комісії, її члени або ліквідатор юридичної особи представляють її у відносинах з третіми особами та виступають у суді від імені юридичної особи, яка припиняється.
Строк заявлення кредиторами своїх вимог до юридичної особи, що припиняється, не може становити менше двох і більше шести місяців з дня оприлюднення повідомлення про рішення щодо припинення юридичної особи (ч. 5 ст. 105 ЦК України).
Зважаючи на наведені норми права, суд погоджується з доводами позивача та вважає за можливе припинити діяльність юридичної особи та призначити комісію з припинення громадського формування з охорони громадського порядку Альфа-Антикримінал у такому складі: голова комісії Рожчук Ірина Федорівна, член комісії Рожчук Олександр Віталійович, член комісії Поленчук Микола Леонідович та встановити двомісячний строк для заявлення кредиторами своїх вимог до громадського формування з охорони громадського порядку Альфа-Антикримінал з дня опублікування повідомлення про рішення щодо припинення юридичної особи.
Відповідно до ч. 1 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
З огляду на встановлені обставини, виходячи з меж заявлених позовних вимог, системного аналізу положень законодавства України та доказів, наявних в матеріалах справи, суд дійшов висновку про обґрунтованість позовних вимог та вважає їх такими, що підлягають задоволенню.
Судові витрати.
Згідно вимог ч. 2 ст. 139 КАС України, при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз.
Оскільки судом під час розгляду даної справи свідки не залучались, судова експертиза не проводилася, то підстави для відшкодування судових витрат відсутні.
Керуючись статтями 9, 73-79, 241-246, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд-
В И Р І Ш И В :
Позов Управління забезпечення надання адміністративних послуг Рівненської міської ради ( майдан Просвіти, 2, м. Рівне, 33028, ідентифікаційний код 39111404 ) до Рівненського громадського формування з охорони громадського порядку Альфа-Антикримінал ( вул. Гетьмана Мазепи, 4А/6А, офіс 306, ідентифікаційний код 39572789) про припинення діяльності шляхом примусового розпуску - задовольнити.
Припинити діяльність Рівненського громадського формування з охорони громадського порядку Альфа-Антикримінал ( вул. Гетьмана Мазепи, 4А/6А, офіс 306, ідентифікаційний код 39572789) шляхом примусового розпуску.
Призначити комісію з припинення громадського формування з охорони громадського порядку Альфа-Антикримінал ( вул. Гетьмана Мазепи, 4А/6А, офіс 306, ідентифікаційний код 39572789) у такому складі: голова комісії Рожчук Ірина Федорівна (РНОКПП НОМЕР_1 ), член комісії Рожчук Олександр Віталійович (РНОКПП НОМЕР_2 ), член комісії Поленчук Микола Леонідович (РНОКПП НОМЕР_3 )
Встановити строк заявлення кредиторами своїх вимог до громадського формування з охорони громадського порядку Альфа-Антикримінал ( вул. Гетьмана Мазепи, 4А/6А, офіс 306, ідентифікаційний код 39572789) - два місяці з дня опублікування повідомлення про рішення щодо припинення юридичної особи.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення безпосередньо до Восьмого апеляційного адміністративного суду.
Учасники справи:
Позивач - Управління забезпечення надання адміністративних послуг Рівненської міської ради ( майдан Просвіти, 2, м. Рівне, 33028, ідентифікаційний код 40108761 ) .
Відповідач - Рівненське громадське формування з охорони громадського порядку "Альфа - Антикримінал" ( вул. Гетьмана Мазепи, 4А/6А, офіс 306, м. Рівне, 33028, ідентифікаційний код 39572789).
третя особа яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні позивача - Головне управління Національної поліції в Рівненській області ( вул. Хвильового, 2, м. Рівне, 33028 ).
Повний текст рішення складений 15 лютого 2022 року
Суддя О.В. Поліщук
Суд | Рівненський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 15.02.2022 |
Оприлюднено | 17.02.2022 |
Номер документу | 103298731 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Рівненський окружний адміністративний суд
О.В. Поліщук
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні