Ухвала
від 14.02.2022 по справі 213/367/22
ІНГУЛЕЦЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.КРИВОГО РОГУ

г Інгулецький районний суд міста Кривого Рогу Дніпропетровської області

Справа № 213/367/22

Номер провадження 1-кс/213/129/22

У Х В А Л А

Іменем України

14 лютого 2022 року слідчий суддяІнгулецького районногосуду м. КривогоРогу Дніпропетровськоїобласті ОСОБА_1 ,при секретарі ОСОБА_2 ,розглянувши увідкритому судовомузасіданні взалі судуклопотання слідчого СВ Відділення поліції № 7 Криворізького районногоуправління поліції ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 , поданого в межах кримінального провадження № 42022042060000018, про надання тимчасового доступу до документів,

ВСТАНОВИВ:

Слідчий звернувся суду з вказаним клопотанням погодженим з прокурором. На підставі ч.4 ст. 163 розгляд проведено без особи, у володінні якої знаходяться документи.

Вивчивши клопотання до додані матеріали, судом встановлено.

20.01.2022р. до ЄРДР внесені відомості за ч.2 ст. 366 КК України. Вказано, що за результатами моніторингу веб-порталу публічних закупівель Prozorro вивчено матеріали тендерної закупівлі UA-2021-06-14-002813-с «Капітальний ремонт комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Гречаноподівської сільської ради розташованої в АДРЕСА_1 . Додатком 2 до договору №86 від 29.07.2021р. між ІНФОРМАЦІЯ_2 та ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_3 , передбачено виконання робіт з капітального ремонту навчального корпусу, у тому числі покрівлі, прорізів. Порядком здійснення розрахунків визначено, що щомісячні розрахунки здійснюються протягом 5-ти календарних днів на підставі пред`явлених форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2В «Акт приймання виконаних будівельних робіт». ІНФОРМАЦІЯ_2 проведено трансакції «225366798 від 29.12.2021 на суму 876512,40 грн. та №225366801 від 29.12.2021 на суму 2881044,6грн. В той же час, роботи з капітального ремонту покрівлі навчального корпусу не завершені, що свідчить про внесення службовими особами ІНФОРМАЦІЯ_2 та ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_4 завідомо неправдивих, недостовірних даних до форми КБ-3 та КБ-2В та безпідставного перерахування бюджетних коштів, тобто до завдання тяжких наслідків у вигляді матеріальної шкоди ІНФОРМАЦІЯ_5 .

29.07.2021р. між ІНФОРМАЦІЯ_2 та ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_3 укладено договір про капітальний ремонт комунального закладу освіти ІНФОРМАЦІЯ_6 . У п. 3.2 вказана вартість робіт по договору: 1 черга будівництва в межах фінансування на 2021 рік складаж 3757557,00 грн. в т.ч. ПДВ 626259,50грн; 2 черга будівництва в межах фінансування на 2022 рік складає 10225641,00 грн в т.ч. ПДВ 1704273,50грн.

ІНФОРМАЦІЯ_2 проведено трансакції №225366798 від 29.12.2021 на суму 876 512, 40 грн. та №225366801 від 29.12.2021 на суму 2 881 044, 6 грн.

22.01.2022р. слідчим було проведено огляд місця події.

В ході проведення огляду комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Гречаноподівської сільської ради розташованої за адресою: АДРЕСА_1 », на даху вказаного навчального закладу виконували роботу монтування покрівлі.

В ході допиту в якості свідка ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_7 , останній повідомив, що офіційно не працевлаштований, а ремонтні роботи вище вказаного навчального закладу виконував за усною вказівкою невстановлених осіб, за що періодично отримував грошові кошти в якості заробітної плати. Свідок ОСОБА_4 підтвердив, що не належить до переліку працівників ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 ».

Відповідно до рапорту слідчого СВ ВП №7 Криворізького РУП ГУНП в Дніпропетровській області, на момент проведення огляду комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Гречаноподівської сільської ради розташованої за адресою: АДРЕСА_1 », окрім свідка ОСОБА_4 , працювали інші особи, зокрема ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_8 , ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_9 та ОСОБА_7 , ІНФОРМАЦІЯ_10 , однак останні відмовились давати показання.

Вказані обставини дають підстави вважати на існування двох слідчих версій даного юридичного факту:

1)ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » під час виконання робіт «Капітальний ремонт комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Гречаноподівської сільської ради розташованої за адресою: АДРЕСА_1 » використовує офіційно не працевлаштованих осіб;

2)ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » під час виконання робіт «Капітальний ремонт комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Гречаноподівської сільської ради розташованої за адресою: АДРЕСА_1 » уклала договори іншими підприємствами (контрагентами) для виконання вказаних робіт, і як наслідок останні використовують для ремонту комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Гречаноподівської сільської ради розташованої за адресою: АДРЕСА_1 » офіційно не працевлаштованих осіб.

З метою підтвердження та/або спростування встановлених слідчих версій, виникла необхідність в здійсненні тимчасового доступу до податкових звітних документів поданих ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), зокрема до податкових декларацій з податку на додану вартість, додатки № 5 «Розшифровки податкових зобов`язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів» за період часу з 01.06.2021 до моменту здійснення тимчасового доступу до документів, а також у вигляді реєстру та довідки про перелік працюючих на підприємстві з сумою отриманих доходів та сплачених податків за період часу з 01.06.2021 до моменту здійснення тимчасового доступу до документів, додатку № 4 «Звіт про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів», звіти форми1-ДФ(Податковийрозрахунок сумдоходу,нарахованого (сплаченого)на користьплатників податку,і сумутриманого зних податку)за періодчасу з01.06.2021до моментуздійснення тимчасовогодоступу додокументів,довідокпро відкритіта закритів банківськихустановах розрахунковірахунки вперіод з01.06.2021до моментуздійснення тимчасовогодоступу додокументів,з можливістю вилучення належним чином оформлених копій документів.

Податкова декларація з податку на додану вартість, додатки № 5 «Розшифровки податкових зобов`язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів», Форма та порядок заповнення якої затверджені наказом Міністерства фінансів України від 28.01.2016 № 21 «Про затвердження форм та Порядку заповнення і подання податкової звітності з податку на додану вартість», зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 29.01.2016 за № 159/28289, містить відомості в розрізі контрагентів задекларовані операції з постачання та придбання товарів/послуг, що обкладаються ПДВ.

Податкова декларація додатку № 4 «Звіт про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів», звіти форми 1-ДФ (Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку) містить відомості офіційно працевлаштованих працівників, за яких відповідне підприємство сплачує загальнодержавні обов`язкові збори та платежі.

Відповідно до інформаційних даних з офіційного сайту Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Міністерства юстиції України, юридична особа ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) знаходиться на обліку як платник податків у ІНФОРМАЦІЯ_11 , місцем знаходження якої є адреса: АДРЕСА_2 .

Зважаючи на викладене, для встановлення фактів привласнення бюджетних коштів посадовими особами ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), та встановлення відомостей про обставини кримінального правопорушення, які можуть бути використанні як речові докази, а також мають суттєве значення для встановлення істини у справі, услідства виникла необхідність у здійсненні тимчасового доступу до документів, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_11 , місцем знаходження якої є адреса: АДРЕСА_2 , а саме до податкових декларацій з податку на додану вартість, додатки № 5 «Розшифровки податкових зобов`язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів» за період часу з 01.06.2021 до моменту здійснення тимчасового доступу до документів, а також у вигляді реєстру та довідки про перелік працюючих на підприємстві з сумою отриманих доходів та сплачених податків за період часу з 01.06.2021 до моменту здійснення тимчасового доступу до документів, додатку № 4 «Звіт про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів», звіти форми1-ДФ(Податковийрозрахунок сумдоходу,нарахованого (сплаченого)на користьплатників податку,і сумутриманого зних податку)за періодчасу з01.06.2021до моментуздійснення тимчасовогодоступу додокументів,довідокпро відкритіта закритів банківськихустановах розрахунковірахунки вперіод з01.06.2021до моментуздійснення тимчасовогодоступу додокументів,з можливістю вилучення належним чином оформлених копій документів.

Відповідно до вимог ч. 1 ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та тимчасово вилучити їх (здійснити їх виїмку).

Відповідно до вимог ст. ст. 161, 162 КПК України інформація до якої планується отримати тимчасовий доступ не відноситься до речей і документів до яких заборонено доступ і не відноситься до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

Відповідно до п. 3 ч. 5 ст. 163 КПК України слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

Суд вважає можливим задовольнити клопотання та надати тимчасовий доступ до документів з правом отримання належним чином завірених копій.

Керуючись вимогами ст.ст. 107,131,159-160,163-165, 242 КПК України,

УХВАЛИВ:

Клопотання задовольнити.

Зобов`язати начальника ІНФОРМАЦІЯ_11 ОСОБА_8 надатислідчому СВВП №7КРУП ГУНПв Дніпропетровськійобласті ОСОБА_3 ,слідчому СВВП №7КРУП ГУНПв Дніпропетровськійобласті ОСОБА_9 ,слідчому СВВП №7КРУП ГУНПв Дніпропетровськійобласті ОСОБА_10 ,а такожза дорученнямслідчого оперуповноваженомуСКП ВП№7КРУП ГУНПв Дніпропетровськійобласті старшомулейтенанту поліції ОСОБА_11 , оперуповноваженому СКП ВП №7 КРУП ГУНП в Дніпропетровській лейтенанту поліції ОСОБА_12 дозвіл на тимчасовий доступ до документів, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_11 , місцем знаходження якої є адреса: АДРЕСА_2 , а саме до звітних документів ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), зокрема до податкових декларацій з податку на додану вартість, додатки № 5 «Розшифровки податкових зобов`язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів» за період часу з 01.06.2021 до моменту здійснення тимчасового доступу до документів, а також у вигляді реєстру та довідки про перелік працюючих на підприємстві з сумою отриманих доходів та сплачених податків за період часу з 01.06.2021 до моменту здійснення тимчасового доступу до документів, додатку № 4 «Звіт про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів», звіти форми1-ДФ(Податковийрозрахунок сумдоходу,нарахованого (сплаченого)на користьплатників податку,і сумутриманого зних податку)за періодчасу з01.06.2021до моментуздійснення тимчасовогодоступу додокументів,довідокпро відкритіта закритів банківськихустановах розрахунковірахунки вперіод з01.06.2021до 15.02.2022,з можливістю вилучення належним чином оформлених копій документів.

Роз`яснити, що відповідно до вимог ст. 165 КПК України, особа, яка зазначена в ухвалі слідчого судді про тимчасовий доступ речей і документів як володілець речей або документів, зобов`язана надати тимчасовий доступ до зазначених в ухвалі речей і документів особі, зазначеній у відповідній ухвалі слідчого судді. Зазначена в ухвалі слідчого судді, особа зобов`язана пред`явити особі, яка зазначена в ухвалі як володілець речей і документів, оригінал ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів та вручити її копію. Особа, яка пред`являє ухвалу про тимчасовий доступ до речей і документів, зобов`язана залишити володільцю речей і документів опис речей і документів, які були вилучені на виконання ухвали слідчого судді. На вимогу володільця особою, яка пред`являє ухвалу про тимчасовий доступ до речей і документів, має бути залишено копію вилучених документів. Копії вилучених документів виготовляються з використанням копіювальної техніки, електронних засобів володільця (за його згодою) або копіювальної техніки, електронних засобів особи, яка пред`являє ухвалу про тимчасовий доступ до речей і документів.

Повідомити, що згідно зі ст. 166 КПК України, у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має правопостановити ухвалупро дозвілна проведенняобшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Встановити термін дії ухвали про тимчасовий доступ до документів два місяці, а саме до 14.04.2022р.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудІнгулецький районний суд м.Кривого Рогу
Дата ухвалення рішення14.02.2022
Оприлюднено20.05.2024
Номер документу103301625
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —213/367/22

Ухвала від 21.04.2022

Кримінальне

Інгулецький районний суд м.Кривого Рогу

Мазуренко В. В.

Ухвала від 14.02.2022

Кримінальне

Інгулецький районний суд м.Кривого Рогу

Мазуренко В. В.

Ухвала від 15.02.2022

Кримінальне

Інгулецький районний суд м.Кривого Рогу

Мазуренко В. В.

Ухвала від 07.02.2022

Кримінальне

Інгулецький районний суд м.Кривого Рогу

Мазуренко В. В.

Ухвала від 07.02.2022

Кримінальне

Інгулецький районний суд м.Кривого Рогу

Мазуренко В. В.

Ухвала від 03.02.2022

Кримінальне

Інгулецький районний суд м.Кривого Рогу

Мазуренко В. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні