Ухвала
від 31.01.2022 по справі 826/9175/18
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 У Х В А Л А

31 січня 2022 року м. Київ № 826/9175/18

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі судді Шевченко Н. М., вирішуючи питання про витребування доказів в адміністративній справі за позовом Громадської організації Екопарк Осокорки до Державної архітектурно-будівельної інспекції України, треті особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору: Товариство з обмеженою відповідальністю Контактбудсервіс , Товариство з обмеженою відповідальністю Будеволюція , Департамент культури виконавчого органу Київської міської ради (КМДА), Державна служба з питань національної культурної спадщини Міністерства культури і туризму України, Виконавчий орган Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація), Управління екології та природних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Державне агентство водних ресурсів України, Комунальне підприємство Плесо , Департамент охорони культурної спадщини виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Міністерство енергетики та захисту довкілля України про скасування дозволу на будівництво,

У С Т А Н О В И В :

У провадженні Окружного адміністративного суду міста Києва перебуває адміністративна справа за позовом Громадської організації Екопарк Осокорки до Державної архітектурно-будівельної інспекції України, треті особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору: Товариство з обмеженою відповідальністю Контактбудсервіс , Товариство з обмеженою відповідальністю Будеволюція , Департамент культури виконавчого органу Київської міської ради (КМДА), Державна служба з питань національної культурної спадщини Міністерства культури і туризму України, Виконавчий орган Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація), Управління екології та природних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Державне агентство водних ресурсів України, Комунальне підприємство Плесо , Департамент охорони культурної спадщини виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Міністерство енергетики та захисту довкілля України про скасування дозволу на будівництво.

Ухвалою суду від 11.03.2021 призначена судова земельно-технічна експертиза, яку доручено провести Київському науково-дослідному інституту судових експертиз.

У подальшому від КНДІСЕ надійшло клопотання про надання роз`яснень та додаткових відомостей і матеріалів необхідних для проведення дослідження, з огляду на що, провадження поновлено.

Під час підготовчого засідання представником позивача - Петренком О. В., надані примірники адвокатських запитів із доказами направлення на адреси: Виконавчого органу Київської міської ради Київської міської державної адміністрації, Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру, Комунального підприємства Київський інститут земельних відносин , Департаменту земельних ресурсів Виконавчого органу Київської міської ради (КМДА), Головного управління Держгеокадастру у м. Києві.

У згаданих адвокатських запитах запрошено надати:

- координати поворотних точок (кутів) меж села Осокорки, які були визначені станом на 1979 рік, геодезичні мережі 1963 року (SC63), у повному об`ємі із семизначних цифр до коми або місцевої системи координат м. Києва, у повному об`ємі із п`ятизначних цифр до коми, в електронному вигляді у розширенні .in4, .xml, або .doc, .docx, .xls, .xlsx;

- у разі неможливості надання координат поворотних точок (кутів) меж села Осокорки, які визначені станом на 1979 рік, надати графічні матеріали меж села Осокорки в електронному вигляді у розширенні .in4, .xml, або .doc, .docx, .xls, .xlsx тощо, у відповідному масштабі з умовними позначеннями, максимальною роздільною здатністю зображення, із відповідною геодезичною інформацією для визначення згаданих меж в натурі (на місцевості);

- координати поворотних точок (кутів) меж територій, які визначені рішенням виконкому Київської міської ради народних депутатів № 920 від 16.09.1979, зокрема, територій в редакції розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) № 1714 від 25.12.2007, геодезичні межі 1963 року (SC63), у повному об`ємі із семизначних цифр до коми, в електронному вигляді у розширенні .in4, .xml, або .doc, .docx, .xls, .xlsx;

- у разі неможливості надання координат поворотних точок (кутів) меж територій, які визначені рішенням ради народних депутатів № 920 від 16.09.1979, у тому числі, територій в редакції розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) № 1714 від 25.12.2007, надати графічні матеріали меж вказаних територій в електронному сканованому вигляді (розширення .pdf, .jpg, .png, .tif тощо) у відповідному масштабі з умовними позначеннями, максимальною роздільною здатністю зображення, із відповідною геодезичною інформацією для визначення згаданих меж в натурі (на місцевості).

Листом від 16.12.2021 Головне управління Держгеокадастру у м. Києві зазначили про відсутність запитуваних документів.

Департамент земельних ресурсів Виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) у листі від 17.12.2021 зазначив про продовження строку розгляду запиту на 20 робочих днів, у подальшому - 12.01.2022 надано архівну копію рішення виконавчого комітету Київської міської ради народних депутатів № 920 від 16.07.1979.

Як зазначає представник позивача, жодних інших відповідей на згадані адвокатські запити надано не було.

Дослідивши матеріали справи, та оцінивши доводи присутніх у підготовчому засіданні учасників, суд дійшов висновку про необхідність витребування доказів.

Відповідно до ч. 4 ст. 9 КАС України суд вживає визначені законом заходи, необхідні для з`ясування всіх обставин у справі, у тому числі щодо виявлення та витребування доказів з власної ініціативи.

Згідно з ч. 3 ст. 77 КАС України докази суду надають учасники справи. Суд може пропонувати сторонам надати докази та збирати докази з власної ініціативи, крім випадків, визначених цим Кодексом.

Якщо учасник справи без поважних причин не надасть докази на пропозицію суду для підтвердження обставин, на які він посилається, суд вирішує справу на підставі наявних доказів.

Відповідно до ч. ч. 6, 8 ст. 80 КАС України будь-яка особа, у якої знаходиться доказ, повинна видати його на вимогу суду. У випадку неповідомлення суду про неможливість подати докази, витребувані судом, а також за неподання таких доказів без поважних причин, суд застосовує до відповідної особи заходи процесуального примусу, визначені цим Кодексом.

Зважаючи на предмет позову та позовні вимоги, суд вважає за необхідне витребувати у Виконавчого органу Київської міської ради Київської міської державної адміністрації, Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру, Комунального підприємства Київський інститут земельних відносин докази та пояснення, заявлені у згаданих адвокатських запитах.

Керуючись статтями 9, 72, 77, 80, 248, 256 Кодексу адміністративного судочинства України,

У Х В А Л И В :

1. Зобов`язати Виконавчий орган Київської міської ради Київської міської державної адміністрації (вул. Хрещатик, 36, м. Київ, 01044, код ЄДРПОУ: 22883141), Державну службу України з питань геодезії, картографії та кадастру (вул. Народного Ополчення, 3, м. Київ, 03151, код ЄДРПОУ: 39411771), Комунальне підприємство Київський інститут земельних відносин (вул. Хрещатик, 32А, м. Київ, 01001, код ЄДРПОУ: 32348604) (кожного окремо) протягом 10 днів з дати отримання даної ухвали надати суду докази, які містять наступні відомості:

- координати поворотних точок (кутів) меж села Осокорки, які були визначені станом на 1979 рік, геодезичні мережі 1963 року (SC63), у повному об`ємі із семизначних цифр до коми або місцевої системи координат м. Києва, у повному об`ємі із п`ятизначних цифр до коми, в електронному вигляді у розширенні .in4, .xml, або .doc, .docx, .xls, .xlsx;

- у разі неможливості надання координат поворотних точок (кутів) меж села Осокорки, які визначені станом на 1979 рік, надати графічні матеріали меж села Осокорки в електронному вигляді у розширенні .in4, .xml, або .doc, .docx, .xls, .xlsx тощо, у відповідному масштабі з умовними позначеннями, максимальною роздільною здатністю зображення, із відповідною геодезичною інформацією для визначення згаданих меж в натурі (на місцевості);

- координати поворотних точок (кутів) меж територій, які визначені рішенням виконкому Київської міської ради народних депутатів № 920 від 16.09.1979, зокрема, територій в редакції розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) № 1714 від 25.12.2007, геодезичні межі 1963 року (SC63), у повному об`ємі із семизначних цифр до коми, в електронному вигляді у розширенні .in4, .xml, або .doc, .docx, .xls, .xlsx;

- у разі неможливості надання координат поворотних точок (кутів) меж територій, які визначені рішенням ради народних депутатів № 920 від 16.09.1979, у тому числі, територій в редакції розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) № 1714 від 25.12.2007, надати графічні матеріали меж вказаних територій в електронному сканованому вигляді (розширення .pdf, .jpg, .png, .tif тощо) у відповідному масштабі з умовними позначеннями, максимальною роздільною здатністю зображення, із відповідною геодезичною інформацією для визначення згаданих меж в натурі (на місцевості).

2. У разі неможливості подати зазначені докази та/або відомості, надати суду пояснення щодо причин такої неможливості та інформацію про осіб, які оперують запитуваними доказами та інформацією.

3. Суд роз`яснює, що у випадку неповідомлення суду про неможливість подати докази, витребувані судом, а також за неподання таких доказів без поважних причин, суд застосовує до відповідної особи заходи процесуального примусу, визначені КАС України.

Ухвала набирає законної сили в порядку, передбаченому ст. 256 КАС України та оскарженню не підлягає.

Суддя Н.М. Шевченко

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення31.01.2022
Оприлюднено23.02.2022
Номер документу103459247
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/9175/18

Ухвала від 28.09.2022

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Шевченко Н.М.

Ухвала від 06.06.2022

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Шевченко Н.М.

Ухвала від 31.01.2022

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Шевченко Н.М.

Ухвала від 20.10.2021

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Шевченко Н.М.

Ухвала від 05.07.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бучик А.Ю.

Постанова від 26.05.2021

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Чаку Євген Васильович

Постанова від 26.05.2021

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Чаку Євген Васильович

Ухвала від 23.04.2021

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Чаку Євген Васильович

Ухвала від 23.04.2021

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Чаку Євген Васильович

Ухвала від 12.04.2021

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Чаку Євген Васильович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні