Ухвала
від 28.09.2022 по справі 826/9175/18
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 У Х В А Л А

28 вересня 2022 року м. Київ № 826/9175/18

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі судді Шевченко Н. М., розглянувши у письмовому порядку питання щодо продовження проведення судової земельно-технічної експертизи в адміністративній справі за позовом Громадської організації «Екопарк Осокорки» до Державної архітектурно-будівельної інспекції України, треті особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору: Товариство з обмеженою відповідальністю «Контактбудсервіс», Товариство з обмеженою відповідальністю «Будеволюція», Департамент культури виконавчого органу Київської міської ради (КМДА), Державна служба з питань національної культурної спадщини Міністерства культури і туризму України, Виконавчий орган Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація), Управління екології та природних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Державне агентство водних ресурсів України, Комунальне підприємство «Плесо», Департамент охорони культурної спадщини виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Міністерство енергетики та захисту довкілля України про скасування дозволу на будівництво,

У С Т А Н О В И В :

У провадженні Окружного адміністративного суду міста Києва перебуває адміністративна справа за позовом Громадської організації «Екопарк Осокорки» до Державної архітектурно-будівельної інспекції України, треті особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору: Товариство з обмеженою відповідальністю «Контактбудсервіс», Товариство з обмеженою відповідальністю «Будеволюція», Департамент культури виконавчого органу Київської міської ради (КМДА), Державна служба з питань національної культурної спадщини Міністерства культури і туризму України, Виконавчий орган Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація), Управління екології та природних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Державне агентство водних ресурсів України, Комунальне підприємство «Плесо», Департамент охорони культурної спадщини виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Міністерство енергетики та захисту довкілля України про скасування дозволу на будівництво.

Ухвалою суду від 11.03.2021 призначено земельно-технічну експертизу та визначено наступні питання:

1) Яке фактичне місце розташування земельної ділянки площею 90,6379 Га з кадастровим номером 8000000000:96:001:0008 відносно озера Тягле, яке зображено на графічній частині Історико-містобудівного опорного плану міста Києва до Генерального плату міста Києва та проекту планування його приміської зони на період до 2020 року, затвердженого рішенням Київської міської ради від 28.03.2002 № 370/1804?

2) Чи розташована земельна ділянка площею 90,6379 Га з кадастровим номером 8000000000:96:001:0008 в межах зон охоронюваного ландшафту, зображених на графічній частині Історико-містобудівного опорного плану міста Києва до Генерального плату міста Києва та проекту планування його приміської зони на період до 2020 року, затвердженого рішенням Київської міської ради від 28.03.2002 № 370/1804?

3) Які межі території села Осокорки, станом на 1979 рік, в межах позначень на історико-містобудівному опорному плані та історико-архітектурному опорному плані, як додатках Генерального плану міста Києва та проекту планування його приміської зони на період до 2020 року?

4) Чи входить земельна ділянка з кадастровим номером 8000000000:96:001:0008 в межі с. Осокорки, як територіальної одиниці станом на 1979 рік?

5) Чи включено територію с. Осокорки, як територію адміністративної одиниці, сформованої станом на 1979 рік, до позначень на історико-містобудівному опорному плані та на які поширюється режим охорони культурної спадщини?

6) Чи на історико-містобудівному опорному плані позначені всі території, визначені рішенням виконкому Київської міської Ради народних депутатів № 920 від 16.07.1979 «Про уточнення меж історико-культурних заповідників і зон охорони пам`яток історії та культури у м. Києві», на які поширюється режим охорони культурної спадщини?

7) Чи належить земельна ділянка з кадастровим номером 8000000000:96:001:0008 до озеленених територій (зелених зон загального користування) згідно з положеннями Генерального плану міста Києва та проекту планування його приміської зони на період до 2020 року та додатків до нього?

Через канцелярію суду надійшло клопотання Київського науково-дослідного інституту судових експертиз від 13.07.2021 про надання роз`яснень та додаткових відомостей і матеріалів необхідних для проведення дослідження.

З метою вирішення заявлених питань, судом проведено ряд процесуальних дій, при цьому, останні чотири засідання не відбулись, зокрема, через неявку представників сторін, з огляду на що, дане питання вирішується у письмовому порядку.

У згаданому клопотанні експертами надані запитання (1) щодо редакції питань, (2) щодо надання додаткових документів, необхідних для дослідження (3) щодо погодження залучення інженерів-геодезистів ОСОБА_1 та ОСОБА_2 , які включені до Державного реєстру сертифікованих інженерів-геодезистів та з якими КНДІСЕ укладені відповідні трудові угоди.

Що стосується визначених питань, зокрема, № № 3- 5, 7, суд погоджується з їх формулюванням, викладеним експертами з урахуванням нормативних актів у сфері землеустрою та містобудівної діяльності, зокрема:

«3. Як співвідносяться межі території села Осокорки, визначені станом на 1979 рік, відносно меж об`єктів, відображених на історико-містобудівному опорному платі на історико-архітектурному опорному платі Генерального плану міста Києва на період до 2020 року, затвердженого рішенням Київської міської ради від 28.03.2002 № 370/1804?

4. Чи розташована земельна ділянка з кадастровим номером 8000000000:96:001:0008 в межах с. Осокорки, визначених станом на 1979 рік?

5. Чи співвідносяться межі території села Осокорки, визначені станом на 1979 рік відносно меж зон охорони пам`яток культурної спадщини, відображених на історико-містобудівному опорному плані Генерального плану міста Києва на період до 2020 року, затвердженого рішенням ІХ сесії Київської міської ради ХХІІІ скликання від 28.03.2002 № № 370/1804?

7. Чи розташована земельна ділянка з кадастровим номером 8000000000:96:001:0008 в межах озеленених територій, визначених Генеральним планом міста Києва на період до 2020 року, затвердженого рішенням ІХ сесії Київської міської ради ХХІІІ скликання від 28.03.2002 № № 370/1804?».

На вимогу експертів, судом витребувано докази, які містяться на оптичному носії (том 14, а. с. 218).

Щодо роз`яснення питання № 6, слід наголосити на зазначенні у самому питанні про території, визначені рішенням виконкому Київської міської Ради народних депутатів № 920 від 16.07.1979 «Про уточнення меж історико-культурних заповідників і зон охорони пам`яток історії та культури у м. Києві».

Використання відомостей (інформації) із загальнодоступних ресурсів, під час проведення експертизи, допускається із обов`язковим посиланням на такі ресурси.

У разі відсутності будь-яких доказів у матеріалах справи та за умови неможливості їх отримання експертами із загальнодоступних або інших джерел, часткова відповідь на окремі питання може бути вмотивована застереженням щодо недостатньої кількості вихідних даних.

Відповідно до ч. 1 ст. 7 Закону України «Про судову експертизу» судово-експертну діяльність здійснюють державні спеціалізовані установи, їх територіальні філії, експертні установи комунальної форми власності, а також судові експерти, які не є працівниками зазначених установ, та інші фахівці (експерти) з відповідних галузей знань у порядку та на умовах, визначених цим Законом.

У разі, якщо інженери-геодезисти, запропоновані експертами, відповідають вимогам наведеної статті, суд не заперечує проти їх залучення для проведення топографо-геодезичних робіт.

З урахуванням викладеного, поставлені експертами питання слід вважати погодженими та роз`ясненими, натомість, наявні підстави для продовження проведення земельно-технічної експертизи.

З метою всебічного та повного з`ясування обставин справи, керуючись п. 4 ч. 2 ст. 236 КАС України суд має право зупинити провадження у справі в разі призначення судом експертизи - до одержання її результатів.

Керуючись ст. ст. 102, 103, 183, 243, 248, 256, 293- 297 Кодексу адміністративного судочинства України,

У Х В А Л И В :

1. Продовжити проведення удової земельно-технічної експертизи, дорученої Київському науково-дослідному інституту судових експертиз (вул. Смоленська, 6, м. Київ)

2. Питання, з урахуванням запропонованих змін, які потребують висновку експерта, викласти в наступній редакції:

1) Яке фактичне місце розташування земельної ділянки площею 90,6379 Га з кадастровим номером 8000000000:96:001:0008 відносно озера Тягле, яке зображено на графічній частині Історико-містобудівного опорного плану міста Києва до Генерального плату міста Києва та проекту планування його приміської зони на період до 2020 року, затвердженого рішенням Київської міської ради від 28.03.2002 № 370/1804?

2) Чи розташована земельна ділянка площею 90,6379 Га з кадастровим номером 8000000000:96:001:0008 в межах зон охоронюваного ландшафту, зображених на графічній частині Історико-містобудівного опорного плану міста Києва до Генерального плату міста Києва та проекту планування його приміської зони на період до 2020 року, затвердженого рішенням Київської міської ради від 28.03.2002 № 370/1804?

3) Як співвідносяться межі території села Осокорки, визначені станом на 1979 рік, відносно меж об`єктів, відображених на історико-містобудівному опорному платі на історико-архітектурному опорному платі Генерального плану міста Києва на період до 2020 року, затвердженого рішенням Київської міської ради від 28.03.2002 № 370/1804?

4) Чи розташована земельна ділянка з кадастровим номером 8000000000:96:001:0008 в межах с. Осокорки, визначених станом на 1979 рік?

5) Чи співвідносяться межі території села Осокорки, визначені станом на 1979 рік відносно меж зон охорони пам`яток культурної спадщини, відображених на історико-містобудівному опорному плані Генерального плану міста Києва на період до 2020 року, затвердженого рішенням ІХ сесії Київської міської ради ХХІІІ скликання від 28.03.2002 № № 370/1804?

6) Чи на історико-містобудівному опорному плані позначені всі території, визначені рішенням виконкому Київської міської Ради народних депутатів № 920 від 16.07.1979 «Про уточнення меж історико-культурних заповідників і зон охорони пам`яток історії та культури у м. Києві», на які поширюється режим охорони культурної спадщини?

7) Чи розташована земельна ділянка з кадастровим номером 8000000000:96:001:0008 в межах озеленених територій, визначених Генеральним планом міста Києва на період до 2020 року, затвердженого рішенням ІХ сесії Київської міської ради ХХІІІ скликання від 28.03.2002 № № 370/1804?».

3. Експерта попередити про кримінальну відповідальність, передбачену ст. ст. 384, 385 КК України.

4. З метою дослідження надати експертам матеріали адміністративної справи № 826/9175/18, в якій знаходяться всі необхідні документи.

5. Провадження у справі зупинити до одержання результатів судової земельно-технічної експертизи.

Ухвала набирає законної сили відповідно до ст. 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржена в частині зупинення провадження у справі за правилами, встановленими ст. ст. 293- 297 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя Н.М. Шевченко

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення28.09.2022
Оприлюднено30.09.2022
Номер документу106488942
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу регулюванню містобудівної діяльності та землекористування, зокрема у сфері містобудування; архітектурної діяльності

Судовий реєстр по справі —826/9175/18

Ухвала від 28.09.2022

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Шевченко Н.М.

Ухвала від 06.06.2022

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Шевченко Н.М.

Ухвала від 31.01.2022

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Шевченко Н.М.

Ухвала від 20.10.2021

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Шевченко Н.М.

Ухвала від 05.07.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бучик А.Ю.

Постанова від 26.05.2021

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Чаку Євген Васильович

Постанова від 26.05.2021

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Чаку Євген Васильович

Ухвала від 23.04.2021

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Чаку Євген Васильович

Ухвала від 23.04.2021

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Чаку Євген Васильович

Ухвала від 12.04.2021

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Чаку Євген Васильович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні