ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 У Х В А Л А
15 лютого 2022 рокум. Київ№640/29733/21
Окружний адміністративний суд міста Києва у складі:
головуючого судді Шейко Т.І.
за участі секретаря судового засідання Бодюк В.А.,
розглянувши у підготовчому судовому засіданні матеріали адміністративної справи
за позовомОСОБА_1 до Кабінету Міністрів Українипровизнати протиправним та скасування розпорядженняЗа участі представників:
- від позивача Наумов Д.С.;
- від відповідача Бігдан А.В.;
встановив:
ОСОБА_1 звернувся до Окружного адміністративного суду міста Києва з позовом до Кабінету Міністрів України, у якому просив суд, з урахуванням уточнень:
- визнати протиправним та скасувати Розпорядження № 717-р від 12 червня 2020 року «Про визначення адміністративних центрів та затвердження територій територіальних громад Луганської області» в частині включення Привільської територіальної громади до складу Лозно-Олександрівської територіальної громади.
Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 24 листопада 2021 року відкрито провадження у справі та призначено справу до розгляду у порядку загального позовного провадження у підготовчому судовому засіданні.
В підготовче судове засідання 15 лютого 2022 року прибули представники учасників справи.
Представник відповідача подав клопотання про залучення третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача: Міністерство розвитку громад та територій України та Лозно-Олександрівську селищну раду.
Клопотання обґрунтовано тим, що Міністерство розвитку громад та територій України є головним розробником оскаржуваного розпорядження, отже рішення у справі матиме вплив на права, обов`язки та інтереси цього Міністерства. Водночас, рішення у даній справі може вплинути на права та інтереси Лозно-Олександрівської селищної ради, оскільки вирішується питання законності включення до складу останньої Привільської сільської територіальної громади.
Представник позивача в підготовчому судовому засіданні заперечив проти задоволення даного клопотання, з підстав наведених у заяві з запереченнями проти залучення третіх осіб.
В свою чергу представник відповідача надав пояснення щодо необхідності та доцільності залучення названих осіб в якості третіх осіб без самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача.
Крім того, суд ставив на обговорення питання щодо залучення в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача Луганську обласну державну адміністрацію.
Присутні представники учасників справи не заперечували щодо залучення даної особи до участі у справі.
Заслухавши доводи присутніх учасників справи, суд дійшов висновку про доцільність залучення до участі у справі Міністерства розвитку громад та територій України, Лозно-Олександрівську селищну раду та Луганську обласну державну адміністрацію в якості третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача.
Відповідно до частини другої статті 49 Кодексу адміністративного судочинства України треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору, можуть вступити у справу на стороні позивача або відповідача до закінчення підготовчого засідання або до початку першого судового засідання, якщо справа розглядається в порядку спрощеного позовного провадження, у разі коли рішення у справі може вплинути на їхні права, свободи, інтереси або обов`язки. Вони можуть бути залучені до участі у справі також за клопотанням учасників справи. Якщо адміністративний суд при вирішенні питання про відкриття провадження у справі або при підготовці справи до судового розгляду встановить, що судове рішення може вплинути на права та обов`язки осіб, які не є стороною у справі, суд залучає таких осіб до участі в справі як третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору. Вступ третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору, не має наслідком розгляд адміністративної справи спочатку.
Враховуючи наведене, керуючись статтею 49, 80, 248 Кодексу адміністративного судочинства України Окружний адміністративний суд міста Києва -
УХВАЛИВ:
1. Клопотання представника відповідача про залучення третіх осіб задовольнити.
2. Залучити до участі у справі в якості третіх осіб, які не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача Міністерство розвитку громад та територій України (01601, м. Київ, вул. Велика Житомирська, 9, код ЄДРПОУ 37471928), Лозно-Олександрівську селищну раду (92211, Луганська область, Білокуракинський р-н, смт. Лозно-Олександрівка, вул. Центральна, 1, код ЄДРПОУ 04335453) та Луганську обласну державну адміністрацію (м. Сєвєродонецьк, просп. Центральний, 59, Луганська обласна військово-цивільна адміністрація, код ЄДРПОУ 00022450).
3. Оголосити перерву в розгляді справи, наступне підготовче судове засідання відбудеться 15 березня 2022 року о 16:00 год., яке відбудеться в приміщенні Окружного адміністративного суду міста Києва за адресою: м. Київ, вул. Петра Болбочана, 8, корпус 1, зал судових засідань №2.
4. Запропонувати третім особам подати письмові пояснення щодо заявлених позовних вимог протягом десяти днів з дня отримання даної ухвали.
5. Ухвалу направити учасникам справи.
Ухвала набирає законної сили відповідно до статті 256 Кодексу адміністративного судочинства України.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Суддя Т.І. Шейко
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 14.02.2022 |
Оприлюднено | 02.03.2022 |
Номер документу | 103560261 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи щодо захисту політичних (крім виборчих) та громадянських прав, зокрема щодо забезпечення права особи на звернення до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Шейко Т.І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні