Рішення
від 27.02.2022 по справі 560/10046/21
ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 560/10046/21

РІШЕННЯ

іменем України

28 лютого 2022 рокум. Хмельницький

Хмельницький окружний адміністративний суд в особі головуючого-судді Ковальчук О.К. розглянувши адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Техно Простір" до Головного управління ДПС у Хмельницькій області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення,

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю "Техно Простір" звернулось до суду з позовом до Головного управління ДПС у Хмельницькій області, в якому просить визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення №0051151810 від 06.05.2021 року.

Ухвалою Хмельницького окружного адміністративного суду від 17.08.2021 суддею Лабань Г.В. відкрите провадження в адміністративній справі №560/10046/21 за правилами спрощеного позовного провадження.

Рішенням Вищої ради правосуддя №1937/0/15-21 від 07.09.2021 ОСОБА_1 звільнена з посади судді Хмельницького окружного адміністративного суду у зв`язку з поданням заяви про відставку.

Розпорядженням керівника апарату Хмельницького окружного адміністративного суду від 16.09.2021 №446 призначено повторний автоматизований розподіл справи №560/10046/21 у частині заміни головуючого судді.

Відповідно до протоколу повторного автоматизованого розподілу судової справи між суддями від 16.09.2021 адміністративна справа №560/10046/21 передана на розгляд головуючій судді Ковальчук О.К.

Ухвалою від 17 вересня 2021 року головуюча суддя Ковальчук О.К. прийняла зазначену адміністративну справу до свого провадження.

В обгрунтування позовних вимог позивач вказує, що викладені в акті про результати камеральної перевірки з питань своєчасності реєстрації податкових накладних/розрахунків коригувань згідно даних ЄРПН за листопад та грудень 2019 року від 05.04.2021 року №1791/22-01-18-10/37017140 висновки відповідача про порушення ТОВ «ТЕХНО ПРОСТІР» термінів подання податкових накладних є безпідставними, оскільки зазначені в цьому акті податкові накладні надіслані до Єдиного реєстру податкових накладних у строки, передбачені пунктом 201.10 статті 201 Податкового кодексу України та Порядком ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 року №1246 (далі - Порядок № 1246). Посилається на правову позицію, викладену у постанові Верховного Суду від 12 липня 2019 року у справі № 0940/1600/18, відповідно до якої у Порядку №1246 не міститься визначення поняття «реєстрація податкової накладної». Натомість, за визначенням підпункту 14.1.60 пункту 14.1 статті 14 ПК України ЄРПН - це реєстр відомостей щодо податкових накладних та розрахунків коригування, який ведеться центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, в електронному вигляді згідно з наданими платниками податку на додану вартість електронними документами. Наведені нормативні положення дають підстави для висновку, що в процедурі внесення інформації (відомостей щодо податкових накладних та розрахунків коригування) до ЄРПН є дві окремі стадії: 1) надання платником податку на додану вартість податкової накладної ( розрахунку коригування); 2) прийняття/неприйняття податкової накладної (розрахунку коригування ) та внесення відомостей щодо неї (нього) безпосередньо до ЄРПН. Перша із цих стадій залежить від платника податку на додану вартість і є результатом його дій, тоді як друга - це результат виконання роботи програмного забезпечення, що контролюється ДПС та/або безпосередніх дій працівників ДПС, на яку (які) платник податку не має впливу. Тому, встановлена нормою пункту 120-1.1 статті 120-1 ПК відповідальність платника податку на додану вартість за порушення граничного строку, передбаченого статтею 201 цього Кодексу для реєстрації податкової накладної та /або розрахунку коригування до такої податкової накладної в ЄРПН, у вигляді накладення штрафу може застосовуватися в разі якщо платник податку не надав (не надіслав) податкову накладну (розрахунок коригування) ДПС у строк, встановлений цією статтею. Вказує, що податкові накладні від 11.12.2019 вчасно надіслані на реєстрацію до ЄРПН, а саме 24.12.2019, вдруге відправлено 30.12.2019 та втретє 31.12.2019.

Вважає неправомірним прийняте на підставі зазначеного акту перевірки податкове повідомлення-рішення» від 06.05.2021 №0051151810 про застосовування штрафу у сумі 9679,64 грн за порушення граничних строків реєстрації в ЄРПН податкових накладних/розрахунків. Просить позов задовольнити.

У відзиві на позов відповідач заперечив проти задоволення позовних вимог. Вказує, що камеральною перевіркою встановлено порушення позивачем пункту 201.10 статті 201 Податкового Кодексу України щодо своєчасної реєстрації в ЄРПН податкових накладних/розрахунків коригування за листопад та грудень 2019 року на загальну суму ПДВ 96796,55 грн. Тому, за результатом проведеної перевірки Головним управлінням ДПС у Хмельницькій області 06.05.2021 прийнято податкове повідомлення-рішення від 06.05.2021 №0051151810, яким застосовано до позивача штрафні санкції за несвоєчасну реєстрацію податкових накладних на суму 96793,55 у розмірі 10 %, що становить 9679,64 грн. Зазначає, що відповідно до вимог пунктів 4 та 5 Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 06 червня 2017 року N 557, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 03 серпня 2017 р. за N 959/30827, передбачено, що електронні документи надсилаються з урахуванням встановлених законодавством граничних строків для подання таких документів засобами телекомунікаційного зв`язку до адресата протягом операційного дня, який триває в робочі дні з 8-ї до 20-ї години. Вважає необгрунтованим твердження позивача, про відсутність вини позивача у порушенні термінів реєстрації в ЄРПН податкових накладних/розрахунків коригування за листопад та грудень 2019 року, вказаних в акті камеральної перевірки, яке сталось у зв`язку із некоректною роботою програмного забезпечення у робочі дні 20, 23 та 24 грудня 2019 року. Згідно з інформаційними базами даних ДПС податкові накладні в кількості 27 штук на загальну суму ПДВ 96754,55 грн. складені позивачем 11.12.2019 та зареєстровані в ЄДРПН 03.01.2020. За даними перевірки податкові накладні з датою виписки 09.12.2019 та 10.12.2019, які були відправлені з комп`ютера з ІР-адресою 51.75.43.15, та частина податкових накладних з датою виписки 11.12.2019 (відправлені з комп`ютера з ІР-адресою НОМЕР_1 ;127.0.0.1; НОМЕР_2 ) були зареєстровані 26.12.2019 о 8:00 год. у перший робочий операційний день, тобто як і зазначалось в повідомленні ДПС від 25.12.2019 року. Частина податкових накладних/розрахунків коригування з датою виписки 11.12.2019 відправлені з іншого комп`ютера з ІР-адресою 51.75.43.15 та зареєстровані системою 03.01.2020 року з 9:49 год. до 10:02 год., тобто з порушенням терміну реєстрації податкових накладних.

Зазначає, що інформація щодо дати та часу відправлення електронного звіту залежить від системних налаштувань дати та часу на комп`ютері, з якого проводиться відправлення документу та фіксується в Протоколі подій. Після отримання документа контролюючим органом, формується повідомлення про доставку, в якому зазначається дата, ім`я файлу та час доставки електронного звіту на поштову скриньку Державної фіскальної служби України. Дана інформація зазначається у вкладці «Доставлено в ДПС» на панелі стану документа. Вказує, що належним та допустимим доказом у справі, що підтверджує факт надіслання податкової накладної на реєстрацію є лише повідомлення про доставку, яке позивачем не надано. Зазначає також, що з наданих позивачем копій документів із програми «МЕДОК» по податкових накладних, зазначених в акті перевірки, не можна однозначно встановити, що ці податкові накладні відправлені на реєстрацію 24.12.2019 року, оскільки, для прикладу, у 1 протоколі руху документа/ звіту та пов`язаних з ним повідомлень/ квитанцій до податкової накладної від 11.12.2019 №211 зазначено, що відправка №1 відбулася 30.12.2019 об 13:11:35. При цьому, на сайті Державної податкової служби України у повідомленні від 27.12.2019 зазначено що робочий день з понеділка 31 грудня 2019 року перенесено на суботу 28 грудня 2019 року і, що 28 грудня 2019 року є останнім робочим днем протягом якого інформаційно - телекомунікаційні системи та електронні сервіси ДПС працюватимуть в штатному режимі, та протягом якого прийматиметься до обробки звітність, а також податкові накладні та розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та 02 січня 2020 року в ITC ДПС проводитимуться регламентні та технічні роботи. Вважає, що посадовими особами відповідача правомірно проведена камеральна перевірка, якою виявлено порушення вимог пункту 201.10 статті 201 ПК України, а саме - несвоєчасну реєстрацію податкових накладних в ЄРПН. Просить відмовити у задоволенні позову у повному обсязі.

Дослідивши зібрані в матеріалах справи докази в їх взаємному зв`язку і сукупності, суд встановив таке.

Позивач - Товариство з обмеженою відповідальністю «ТЕХНО ПРОСТІР» з 06.05.2010 зареєстроване платником податку на додану вартість.

За результатами перевірки з питань своєчасності реєстрації податкових накладних/розрахунків коригувань Головним управлінням ДПС у Хмельницькій області складений «Акт про результати камеральної перевірки з питань своєчасності реєстрації податкових накладних/розрахунків коригувань згідно даних ЄРПН за листопад та грудень 2019 року по ТОВ «ТЕХНО ПРОСТІР» від 05.04.2021 року №1791/22-01-18-10/37017140 встановлене порушення позивачем пункту 201.10 статті 201 ПК України, у зв`язку з несвоєчасною реєстрацією в Єдиному реєстрі податкових накладних податкових накладних за листопад та грудень 2019 року, виписаних 11.12.2019, на загальну суму ПДВ - 96796,55 грн.

Отримавши акт перевірки, 20.04.2021 року позивач подав заперечення на Акт про результати камеральної перевірки з питань своєчасності реєстрації податкових накладних/розрахунків коригувань згідно даних ЄРПН за листопад та грудень 2019 року від 05.04.2021 року № 1791/22-01-18- 10/37017140», у якому повідомив, що всі податкові накладні, зазначені в Акті про результати камеральної перевірки, відправлені на реєстрацію до ЄРПН із дотриманням вимог Податкового кодексу України 24.12.2019 року та повторно 30.12.2019 року і 31.12.2019 року.

Листом від 30.04.2021 року №5080/6/22-01-18-10-12 Головне управління ДПС у Хмельницькій області повідомило, що акт камеральної перевірки складений у відповідності до вимог чинного законодавства на підставі даних системи електронного адміністрування податку на додану вартість, з дотриманням підпункту 75.1.1 пункту 75.1 статті 75 ПК України.

На підставі акту камеральної перевірки від 05.04.2021 року № 1791/22-01-18- 10/37017140 відповідач прийняв податкове повідомлення-рішення» №0051151810, яким застосував до позивача штрафні санкції за несвоєчасну реєстрацію податкових накладних на суму 96793,55 у розмірі 10 %, що становить 9679,64 грн.

Податкове повідомлення-рішення від 06.05.2021 року №0051151810 позивач оскаржив в адміністративному порядку.

За результатом розгляду скарги ДПС України рішенням від 17.07.2021 залишила без змін податкове повідомлення-рішення від 06.05.2021 року №0051151810.

12.08.2021 позивач звернувся до суду з цим позовом.

Вирішуючи зазначений спір, суд враховує таке.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час адміністрування податків та зборів, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулює Податковий кодекс України (далі - ПК України).

За змістом пункту 120-1.1 статті 120-1 ПК України, який слугував підставою для застосування до позивача штрафу спірним податковим повідомленням-рішенням від 06.05.2021 року №0051151810, порушення платниками податку на додану вартість граничного строку, передбаченогостаттею 201 цього Кодексу, для реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних (крім податкової накладної/розрахунку коригування, складеної на операції з постачання товарів/послуг, що звільняються від оподаткування податком на додану вартість; податкової накладної / розрахунку коригування, складеної на операції, що оподатковуються за нульовою ставкою; податкової накладної, складеної відповідно допункту 198.5 статті 198 цього Кодексуу разі здійснення операцій, визначених підпунктами "а" - "г" цього пункту, та розрахунку коригування, складеного до такої податкової накладної; податкової накладної, складеної відповідно достатті 199 цього Кодексу, та розрахунку коригування, складеного до такої податкової накладної; податкової накладної, складеної відповідно до абзацу одинадцятогопункту 201.4 статті 201 цього Кодексу, та розрахунку коригування, складеного до такої податкової накладної) тягне за собою накладення на платника податку на додану вартість, на якого відповідно до вимогстатей 192і201 цього Кодексупокладено обов`язок щодо такої реєстрації, штрафу, зокрема, в розмірі 10 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних / розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації до 15 календарних днів.

Відповідно до пункту 201.7 статті 201 ПК України податкова накладна складається на кожне повне або часткове постачання товарів/послуг, а також на суму коштів, що надійшли на поточний рахунок як попередня оплата (аванс).

Згідно з пунктом 201.10 статті 201 ПК України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою. Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня. Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.

Якщо надіслані податкові накладні / розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин. Квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування надсилається одночасно продавцю та покупцю платнику податку.

Реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних повинна здійснюватися з урахуванням граничних строків: для податкових накладних / розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені; для податкових накладних / розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені.

Відповідно до пункту 201.10 статті 201 ПК України порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України.

За змістом пункту 11 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженогоПостановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 року N 1246(далі - Порядок N 1246) після накладення електронного цифрового підпису платник податку здійснює шифрування податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронній формі та надсилає їх ДФС за допомогою засобів інформаційних, телекомунікаційних, інформаційно-телекомунікаційних систем з урахуванням вимогзаконів України "Про електронний цифровий підпис","Про електронні документи та електронний документообіг"та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку. Примірник податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронній формі зберігається у платника податку.

Пунктом 12 Порядку N 1246 визначено, що після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДПС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності кваліфікованого електронного підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 року); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації / зупинення реєстрації / відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; наявності підстав для зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування; дотримання вимог Законів України "Про електронні довірчі послуги", "Про електронні документи та електронний документообіг" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Згідно з пунктами 13 і 14 Порядку N 1246 за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція). Квитанція в електронній формі надсилається платнику податку протягом операційного дня та є підтвердженням прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування. Примірник квитанції в електронній формі зберігається в ДФС.

За змістом пункту 3 Порядку N 1246 операційний день триває в робочі дні з 8-ї до 20-ї години.

Отже, квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної, в усіх без виключення випадках, при направлені платником податків податкових накладних для реєстрації має бути надіслана платнику податків до 20 години того ж дня.

Відповідно до пункту 201.10 статті 201 ПК України,якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Тобто, якщо до 20 години операційного дня, в який платником податків було направлено податкові накладні для їх реєстрації, йому не було надіслано квитанцію, відповідні накладні вважаються зареєстрованими у цей день.

Аналогічна правова позиція сформована Верховним Судом у постановах від 22 листопада 2018 року в справі N 813/815/18, від 23 січня 2018 року в справі N 806/832/17, від 10 червня 2019 року в справі N 802/1825/16-а, від 28 жовтня 2020 року у справі N 620/817/19 та від 24 листопада 2021 року у справі N 200/12604/19-а.

Відповідно до протоколів руху електронних документів податкові накладні від 11.12.2019 на загальну суму ПДВ - 96796,55 грн надсилались позивачем для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних неодноразово - 24.12.2019, 30.12.2019 та втретє 31.12.2019.

Протягом 24.12.2019, 30.12.2019 та 31.12.2019 позивач не отримав квитанції про зупинення реєстрації, відмову у реєстрації чи реєстрацію податкових накладних від 11.12.2019 на загальну суму ПДВ - 96796,55 грн.

Тому, з урахуванням пункту 201.10 статті 201 ПК України зазначені податкові накладні вважаються зареєстрованими своєчасно, в день їх надіслання для реєстрації

В обгрунтування порушення позивачем термінів реєстрації цих податкових накладних відповідач посилається на повідомлення від 27.12.2019 на сайті Державної податкової служби України про перенос робочого дня з понеділка 31 грудня 2019 року на суботу 28 грудня 2019 року, яке є останнім робочим днем протягом якого інформаційно - телекомунікаційні системи та електронні сервіси ДПС працюватимуть в штатному режимі, та протягом якого прийматиметься до обробки звітність.

Разом з тим, пунктом 42-1.1.6 статті 42-1 ПК України передбачено, що електронний кабінет працює постійно (24 години на дату кожного календарного дня), крім часу, необхідного для його технічного обслуговування. Проведення технічного обслуговування електронного кабінету у день, на який припадає граничний строк подання податкових декларацій, та з 8 до 20 години будь-якого іншого календарного дня забороняється.

Отже, перенесення Державною податковою службою України робочого дня з понеділка 31 грудня 2019 року на суботу 28 грудня 2019, протягом якого інформаційно - телекомунікаційні системи та електронні сервіси ДПС працюватимуть в штатному режимі, та протягом якого прийматиметься до обробки звітність, здійснене з порушенням статті 42-1 ПК України, не може слугувати підставою для відповідальності платника податків за несвоєчасну реєстрацію податкових накладних, надісланих для реєстрації 30.12.2019 та 31.12.2019.

Враховуючи викладене, доводи відповідача щодо порушення позивачем граничних строків реєстрації податкових накладних, визначених статтею 201 Податкового кодексу України, суд вважає безпідставними.

За змістом частини 2 статті 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Згідно з частиною 2 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Відповідачем не доведена правомірність податкового повідомлення-рішення №0051151810 від 06.05.2021 року. Тому, позовні вимоги про визнання протиправним і скасування зазначеного рішення необхідно задовольнити.

У зв`язку із задоволенням позовних вимог сплачений позивачем судовий збір необхідно стягнути з відповідача.

Керуючись статтями 6, 72-77, 139, 244, 246, 250, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

позов задовольнити.

Визнати протиправним і скасувати податкове повідомлення-рішення Головного управління ДПС у Хмельницькій області №0051151810 від 06.05.2021 року.

Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Техно Простір» 2270,0 грн судового збору за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Хмельницькій області.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку до Сьомого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Позивач:Товариство з обмеженою відповідальністю "Техно Простір" (вул. Степана Бандери, 2а, Хмельницький, Хмельницька область,29000 , код ЄДРПОУ - 37017140) Відповідач:Головне управління ДПС у Хмельницькій області (вул. Пилипчука, 17,Хмельницький,Хмельницька область,29000 , код ЄДРПОУ - 44070171)

Головуючий суддя О.К. Ковальчук

СудХмельницький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення27.02.2022
Оприлюднено01.03.2022
Номер документу103574052
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них

Судовий реєстр по справі —560/10046/21

Ухвала від 07.02.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Усенко Є.А.

Постанова від 22.12.2022

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Кузьмишин В.М.

Ухвала від 03.07.2022

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Кузьмишин В.М.

Ухвала від 08.05.2022

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Кузьмишин В.М.

Ухвала від 14.04.2022

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Кузьмишин В.М.

Ухвала від 30.03.2022

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Кузьмишин В.М.

Рішення від 27.02.2022

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Ковальчук О.К.

Ухвала від 26.01.2022

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Ковальчук О.К.

Ухвала від 17.09.2021

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Ковальчук О.К.

Ухвала від 17.08.2021

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Лабань Г.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні