УХВАЛА
29 лютого 2012 р. 2а/0470/2976/12
Суддя Дніпропетровського окружного адміністративного суду Юрков Е.О. , перевіривши матеріали позовної заяви Державної податкової інспекції у Жовтневому районі м. Дніпропетровська до Приватного підприємства «Ініціатива Союз С», третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору Державний реєстратор виконавчого комітету Луганської міської ради про визнання недійсними установчих (засновницьких) документів , -
ВСТАНОВИВ:
До Дніпропетровського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Державної податкової інспекції у Жовтневому районі м. Дніпропетровська до Приватного підприємства «Ініціатива Союз С», третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору Державний реєстратор виконавчого комітету Луганської міської ради з вимогою щодо визнання недійсними установчих (засновницьких) документів Приватного підприємства «Ініціатива Союз С»(код ЄДРПОУ 36990865).
Згідно ст. 2 КАС України завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування , їхніх посадових і службових осіб, інших суб`єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень шляхом справедливого неупередженого та своєчасного розгляду адміністративних справ.
Відповідно до положень ч.4 ст. 50 КАС України громадяни України, іноземці чи особи без громадянства, їх об`єднання, юридичні особи, які не є суб`єктами владних повноважень можуть бути відповідачами лише за адміністративними позовами суб`єктів владних повноважень: про тимчасову заборону (зупинення) окремих видів або всієї діяльності об`єднання громадян; про примусовий розпуск (ліквідацію) об`єднання громадян; про примусове видворення іноземця чи особи без громадянства чи особи без громадянства з України; про обмеження щодо реалізації права на мирні зібрання (збори, мітинги, походи, демонстрації тощо); в інших випадках, встановлених законом.
Відповідно до положень ст. 17 ч.2 КАС України до юрисдикції адміністративних судів відносяться публічно-правові спори вичерпний перелік яких приводиться в диспозиції зазначеної статті.
Положення п.п. 20.1.12 ст. 20 Податкового Кодексу України дійсно передбачає право органів державної податкової служби у випадках, встановлених законом звертатися до суду щодо визнання недійсними установчих (засновницьких) документів суб`єктів господарювання.
Відповідно до положень п. 3 ч.1 ст. 107 КАС України при відкритті провадження суддя перевіряє відповідність позовної заяви вимогам встановленим ст. 106 КАС України.
Згідно п.4 ч.1 ст. 106 КАС України у позовній заяві зазначаються зміст позовних вимог згідно з частинами четвертою і п`ятою статті 105 цього Кодексу і виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги, а в разі подання позову до декількох відповідачів, - зміст позовних вимог щодо кожного з відповідачів
Згідно ч.4 ст.105 КАС України адміністративний позов може містити вимоги про:
1) скасування або визнання нечинним рішення відповідача - суб`єкта владних повноважень повністю чи окремих його положень;
2) зобов`язання відповідача - суб`єкта владних повноважень прийняти рішення або вчинити певні дії;
3) зобов`язання відповідача - суб`єкта владних повноважень утриматися від вчинення певних дій;
4) стягнення з відповідача - суб`єкта владних повноважень коштів на відшкодування шкоди, завданої його незаконним рішенням, дією або бездіяльністю;
5) виконання зупиненої чи невчиненої дії;
6) встановлення наявності чи відсутності компетенції (повноважень) суб`єкта владних повноважень;
7) примусове відчуження земельної ділянки, інших об`єктів нерухомого майна, що на ній розміщені, з мотивів суспільної необхідності.
Частиною 5 ст.105 КАС України передбачено, що адміністративний позов суб`єкта владних повноважень може містити інші вимоги у випадках, встановлених законом.
Крім того, відповідно до ч.2 ст. 106 КАС України, на підтвердження обставин, якими обґрунтовуються позовні вимоги, позивач зазначає докази, про які йому відомо, і які можуть бути використані судом.
У порушення вказаних вимог КАС України податковим органом не вказано, які саме установчі (засновницькі) документи відповідача він просить визнати недійсними, а саме: відсутня назва документів, їх реєстраційний номер, дата прийняття.
Тому позивачу необхідно викласти позовні вимоги у відповідності до п.4 ч.1 ст.106 КАС України, а саме зазначити, які саме установчі (засновницькі) документи відповідача необхідно визнати недійсними, із зазначенням назви документів, їх реєстраційного номеру, дати прийняття.
Враховуючи наявність вказаних недоліків, позовна заява не може бути розглянута судом.
За таких обставин, суд вважає за необхідне позовну заяву залишити без руху та надати строк для усунення недоліків.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 105, 106, 108, 165 КАС України суддя, -
УХВАЛИВ:
Позовну заяву Державної податкової інспекції у Жовтневому районі м. Дніпропетровська до Приватного підприємства «Ініціатива Союз С», третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору Державний реєстратор виконавчого комітету Луганської міської ради про визнання недійсними установчих (засновницьких) документів залишити без руху.
Встановити позивачу строк до 20 березня 2012 р. для усунення недоліків, позивачу необхідно викласти позовні вимоги у відповідності до п.4 ч.1 ст.106 КАС України, а саме зазначити, які саме установчі (засновницькі) документи Приватного підприємства «Ініціатива Союз С`необхідно визнати недійсними, із зазначенням назви документів, їх реєстраційного номеру, дати прийняття.
В разі невиконання ухвали і не усунення недоліків до вказаного строку позовна заява буде вважатися неподаною і буде повернута особі, яка подала позов.
Копію ухвали направити позивачу.
Ухвала суду може бути оскаржена до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду через Дніпропетровський окружний адміністративний суд в порядку та в строки, встановленні статтею 186 Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя Е.О. Юрков
Суд | Дніпропетровський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 02.03.2012 |
Оприлюднено | 23.06.2022 |
Номер документу | 103613772 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Юрков Едуард Олегович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Юрков Едуард Олегович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Юрков Едуард Олегович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні