Рішення
від 15.02.2022 по справі 134/1576/21
КРИЖОПІЛЬСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

2/134/16/2022

Справа № 134/1576/21

Р І Ш Е Н Н Я

Іменем України

16 лютого 2022 року Крижопільський районний суд

Вінницької області

в складі: головуючого-судді: Зарічанського В.Г.

з участю секретаря: Отіча В.В.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в смт. Крижопіль цивільну справу за позовом ОСОБА_1 до відділу освіти Крижопільської районної державної адміністрації в особі комісії з припинення, відділу освіти, молоді та спорту Крижопільської селищної ради, третя особа на предмет спору на стороні відповідача: Крижопільське відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Вінницькій області про зобов`язання вчинення дій,

В С Т А Н О В И В :

Своїм позовом до суду ОСОБА_1 просив зобов`язати відповідачів нарахувати суми матеріального забезпечення по тимчасовій непрацездатності та оформити заяви-розрахунки за листками непрацездатності АДФ №611136, АДФ №483959, АДФ №611306, які передати до Крижопільського відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Вінницькій області для надання фінансування для виплати йому допомоги по тимчасовій непрацездатності за листками непрацездатності АДФ №611136, АДФ №483959, АДФ №611306.

Вказав, що з 19.08.2014 він працював до 23 серпня 2021 року на посаді вчителя фізики середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів с. Жабокрич Крижопільської селищної ради.

Оплату праці йому здійснював головний розпорядник коштів - Відділ освіти Крижопільської районної державної адміністрації, бухгалтерський облік здійснювався централізованою бухгалтерією відділу. Листки непрацездатності подавалися директором для оплати до бухгалтерії відділу. Розрахунки розміру допомоги на період непрацездатності до фонду соціального страхування подавалися відділом освіти Крижопільської РДА.

В період з 28.09.2020 по 22.12.2020 він був тимчасово непрацездатним, що підтверджується листками непрацездатності АДФ №611136, АДФ №483959, АДФ №611306 які було подано до відділу директором. Оплата перших п`яти днів непрацездатності за листком непрацездатності АДФ №611136 йому була здійснена відділом освіти Крижопільської РДА.

Оплату за інші дні непрацездатності він не отримав до теперішнього часу. В теперішній час головним розпорядником коштів з оплати праці педагогічних працівників Крижопільської селищної ради, у власність якої було передано середню загальноосвітньої школи І-ПІ ступенів с. Жабокрич, є відділ освіти, молоді та спорту Кирижопільської селищної ради.

Разом з цим, як вбачається з листа №643 від 06.05.2021р., відділ освіти, молоді да спорту Крижопільської селищної ради не визнає за собою обов`язку з подачі до робочих органів фонду соціального страхування заяви-розрахунку для фінансування оплати його тимчасової непрацездатності.

Згідно з даними з ЄДРПОУ відділ освіти Крижопільської РДА перебуває в стадії ліквідації з 18.01.2021.

На неодноразові звернення до суб`єктів владних повноважень від нього та його колег щодо оплати непрацездатності отримано відповіді від Тульчинської районної ради та Крижопільського відділення управління виконавчої дирекції ФСС України у Вінницькій області, де з відповіді Крижопільського відділення управління виконавчої дирекції ФСС України у Вінницькій області вбачається, що в порушення п. 2) ч.5 ст.15 ст.31 Закону № 1105-ХІУ відділ освіти Крижопільської РДА не подав до ФСС заяв-розрахунків. Це стало підставою по якій фонд не провів оплату непрацездатності. Звернення до голови Тульчинської районної ради щодо оплати листків непрацездатності було передано заступнику голови Тульчинської районної державної адміністрації (голові комісії з ліквідації відділу освіти Крижопільськоі РДА) Деркачу Ю. Г.

Винних осіб до відповідальності не притягували і листок непрацездатності за рахунок фонду не оплачено в зв`язку з тим, що у встановленому порядку та в строк визначений чинним законодавством до робочих органів фонду соціального не були подані заяви - розрахунку для фінансування оплати тимчасової непрацездатності.

Разом з цим, як вбачається з листа №643 від 06.05.2021, відділ освіти, молоді та спорту Кирижопільської селищної ради не визнає за собою обов`язку з подачі до робочих органів фонду соціального страхування заяв-розрахунків для фінансування оплати моєї тимчасової непрацездатності.

Зважаючи на викладене відповідачі в порушення ч.1 ст.35 Закону № 1105-ХІУ та п.2 Порядку №12 допустили протиправну бездіяльність, яка полягала в порушенні порядку нарахування суми матеріального забезпечення та оформлення заяви-розрахунку, яка повинна бути передана до робочого органу виконавчої дирекції Фонду (Крижопільського відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Вінницькій області). Внаслідок чого порушено право його на отримання страхової виплати у вигляді допомоги по тимчасовій непрацездатності за листками непрацездатності АДФ №611136, АДФ №483959, АДФ №611306. Відповідач відділу освіти, молоді та спорту Крижопільської селищної ради позовні вимоги не визнав в повному обсязі, вважають їх безпідставними та такими, що не ґрунтуються на фактичних обставинах справи та нормах чинного законодавства, виходячи з наступного:

Відділ освіти, молоді та спорту Крижопільської селищної ради було створено 29.12.2020.

Відділ освіти, молоді та спорту Крижопільської селищної ради не є правонаступником Відділу освіти Крижопільської районної державної адміністрації.

Як зазначає Позивач він хворів з 28.09.2020 року до 22.12.2020 року (в листку непрацездатності зазначено іншу дату 22.10.2020, року). Тобто задовго до створення Відповідача2. Як зазначає Позивач - листок непрацездатності ним було подано директору який в свою чергу передав його до Відділу освіти Крижопільської районної державної адміністрації як головному розпоряднику коштів.

Як зазначає Позивач - Відділом освіти Крижопільської районної державної адміністрації було виплачено йому частину лікарняних, які виплачуються за рахунок роботодавця.

Слід зазначити, що до Відповідача2 (Відділу освіти, молоді та спорту Крижопільської селищної ради) листки непрацездатності Позивача за період 2020 року не надходили. Жодною інформацією, щодо непрацездатності Позивача за період 2020 року вони не володіли, будь які фінансові зобов`язання, що виникли до створення Відповідача2, Відповідачем2 виконані бути не можуть, адже це пряме порушення бюджетного законодавства.

Вочевидь, в 2020 році, Позивач перебував на обліку як застрахована особа, внески за якого сплачував Відповідач 1. А тому Відповідач2 не вправі клопотати до органів соціального страхування про нарахування допомоги по тимчасовій непрацездатності особам, за яких Відповідачем2 не сплачувались страхові внески.

Окрім того незрозумілими є позовні вимоги. Відповідачів в позові зазначено два.

Не зрозуміло, що саме просить Позивач у кожного з Відповідачів, адже солідарне виконання вимог Позивача Відповідачами - неможливо.

Представник відповідача 1 - голова комісія з реорганізації відділу освіти Крижопільської районної державної адміністрації позовні вимоги не визнав та вказав, що відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1635-р «Про реорганізацію та утворення районних державних адміністрацій» пункт 11 Порядку здійснення заходів щодо утворення та реорганізацію районних державних адміністрацій, а також правонаступництва щодо майна, прав та обов`язків районних державних адміністрацій, що припиняють затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1321, було утворено Комісію з реорганізації відділу освіти Крижопільської РДА та встановлено двомісячний строк заявлення кредиторами своїх вимог до юридичної особи, що припиняється, повідомленням про припинення юридичної особи відділу освіти Крижопільської РДА було внесено до Єдиного державного реєстру 18.01.2021. Комісія не має статусу юридичної особи, код ЄДРПОУ не присвоєний.

За період встановлений для заявлення вимог кредиторів і по даний час до комісії з реорганізації, позивач із заявою про невиплату суми матеріального забезпечення по тимчасовій непрацездатності не звертався, претензій не пред`являв. Проаналізувавши передані до комісії дані бухгалтерського обліку відділу освіти Крижопільської РДА, самостійно виявити кредиторів не вдалося. Враховуючи той факт, що останній листок непрацездатності позивача закритий 19.11.2020, поданий до бухгалтерії відділу освіти Крижопільської РДА, оплата перших п`яти днів непрацездатності здійснена, а Фонд страхування зобов`язаний здійснити виплати протягом 10 робочих днів, то про порушення свої прав позивач дізнався в грудні 2020 року, тобто до початку процедури реорганізації відділу освіти, відтак, позивачем порушено строк, встановлений для заявлення вимог кредиторів.

03.06.2021 Крижопільським відділенням управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Вінницькій області було проведено документальну позапланову перевірку дотримання порядку використання страхувальником страхових коштів Фонду соціального страхування України за період з 01.07.2019 по 03.06.2021, в тому числі і лікарняні листки за ІІІ ІV квартали 2019, 2020 роки, звіти про суми нарахованого доходу застрахованих осіб та суми нараховування єдиного внеску, де встановлено відсутність порушень вимог законодавства..

Крім того, позивачем не надано доказу невиплати коштів по втраті непрацездатності.

Третя особа на предмет спору на стороні відповідача Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Вінницькій області на адресу суду надіслало відзив, в якому зазначає що, Позивач у своїй позовній заяві, листки непрацездатності були подані для нарахування та проведення оплати до Відповідача 1, який і провів оплату перших 5 днів непрацездатності Позивачу.

Однак, заяву-розрахунок по оплаті решти днів непрацездатності за рахунок коштів Фонду соціального страхування Відповідач 1 не оформляв та до Крижопільського відділення Управління на подавав, що і стало підставою для невиплати матеріального забезпечення Позивачу. Відповідач 1 перебуває у процесі припинення в порядку реорганізації шляхом приєднання до Тульчинської районної державної адміністрації (код ЄДРПОУ 04051129) на підставі п. 3.2 розпорядження Крижопільської районної державної адміністрації Вінницької області від 16.01.2021 №4-рк (копія додається), однак, згідно інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, як юридична особа не припинена.

Абзац 3ч.1ст.ЗО Закону1105визначає механізмвиплати матеріальногозабезпечення застрахованимособам уразі ліквідаціїстрахувальника,а саме у разі ліквідації (реорганізації) підприємства, установи, організації матеріальне забезпечення за страховими випадками, які настали до їх ліквідації (реорганізації), виплачується застрахованим особам їх правонаступником, а в разі відсутності правонаступника - робочим органом Фонду за місцем здійснення обліку ліквідованого підприємства, установи, організації як страхувальника».

Постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. №1321 затверджено Порядок здійснення заходів щодо утворення та реорганізації районних державних адміністрацій, а також правонаступництва щодо майна, прав та обов`язків районних державних адміністрацій, що припиняються (далі - Порядок), який визначає, що перехід повноважень, прав та обов`язків (публічно-владне правонаступництво) райдержадміністрацій, що припиняються, до райдержадміністрацій новоутворених районів здійснюється з моменту утворення комісії з реорганізації райдержадміністрації, що припиняється (п. 7 Порядку).

Із норм Порядку та розпорядження Крижопільської районної державної адміністрації Вінницької області від 16.01.2021 №4-рк «Про реорганізацію структурних підрозділів Крижопільської районної державної адміністрації» можна зробити висновок, правонаступником Відповідача 1 є Тульчинська районна державна адміністрація.

Таким чином, для повного та всебічного розгляду справи необхідно залучити в якості відповідача у справу - Тульчинську районну державну адміністрацію.

Позивач в судове засідання не з`явився, надіслав суду заяву, де просить справу розглянути без його участі, позовні вимоги підтримує в повному обсязі. Відповідачі в судове засідання не з`явилися, просили справу розглянути у їхню відсутність. Представник третьої особи в судове засідання не з`явився, надіслав суду заяву про розгляд справи у їхню відсутність.

В судовому засіданні 29.11.2021 була допитана свідок ОСОБА_2 , яка пояснила, що працювала головним бухгалтером відділу освіти Крижопільської РДА з 14.10.1997 по 31.12.2020. ОСОБА_1 працював вчителем Жабокрицької школи. Щодо виплати лікарняних, вказала, що в кожній школі створена комісія з соціального страхування. Людина приносила лікарняний в свою комісію. Комісія має переконатись чи хворіла людина та складає протокол про необхідність оплати. Директор завіряє печаткою. Лікарняний спрямовується до відділу освіти (бухгалтерії) де відповідальний бухгалтер перераховує лікарняні. В подальшому складається заявка рахунок і направляється в соцстрах. Заяви в соцстрах оформляв ОСОБА_3 до 30.11.2020, а з 01.12.2020 по 31.12.2020 ОСОБА_4 . Всі документи підписувались в папку «Розрахунок з Фондом соціального страхування».

Свідок ОСОБА_5 пояснив, що працював з серпня 2014 по 09.02.2021 начальником управління освіти Крижопільської РДА. Про те, що заяви повернуті Фондом, дізнався в лютому 2021. Листи непрацездатності надходили від директорів шкіл, формувались система та направлялись до Фонду. Цей обов`язок покладався на бухгалтерію. Відповідальність за це покладалось на головного бухгалтера.

Свідок ОСОБА_3 , пояснив, що працював у відділі освіти Крижопільської РДА з березня 2020 по 30.11.2020 на посаді бухгалтера. В його посадові обов`язки входило подачі заяв розрахунків на листках непрацездатності до Фонду соціального страхування. Керування повернутих заяв розрахунків здійснювалось йому.

Свідок ОСОБА_4 , пояснила, що працювала 2021 рік в відділі освіти Крижопільської РДА останій час інженером компютерної системи. Після звільнення ОСОБА_6 , вона до 20 грудня мала подати звіт щодо персоніфікації.

Суд, вислухавши осіб, які беруть участь у справі, вивчивши матеріали справи, вважає за необхідне позов задовольнити частково з наступних підстав. Судом встановлено, що ОСОБА_1 з 19.08.2014 працював до 23 серпня 2021 року на посаді вчителя фізики середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів с. Жабокрич Крижопільської селищної ради.

Оплату праці йому здійснював головний розпорядник коштів - Відділ освіти Крижопільської районної державної адміністрації, бухгалтерський облік здійснювався централізованою бухгалтерією відділу. Листки непрацездатності подавалися директором для оплати до бухгалтерії відділу. Розрахунки розміру допомоги на період непрацездатності до фонду соціального страхування подавалися відділом освіти Крижопільської РДА.

В період з 28.09.2020 по 22.12.2020 він був тимчасово непрацездатним, що підтверджується листками непрацездатності АДФ №611136, АДФ №483959, АДФ №611306 які було подано до відділу директором. Оплата перших п`яти днів непрацездатності за листком непрацездатності АДФ №611136 йому була здійснена відділом освіти Крижопільської РДА. Відповідно до частини 1статті 41 Конституції Україникожен має право, володіти, користуватися і розпоряджатися своєю власністю, результатами своєї інтелектуальної, творчої діяльності. Правові, фінансові та організаційні засади загальнообов`язкового державного соціального страхування, гарантії працюючих громадян щодо їх соціального захисту у зв`язку з тимчасовою втратою працездатності, вагітністю та пологами, від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, охорони життя та здоров`я визначено Законом України від 23.09.1999 № 1105-ХГУ "Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування" (далі - Закон № 1105-ХГУ).

Основними принципами страхування від нещасного випадку є: своєчасність та повне відшкодування шкоди страховиком; обов`язковість страхування від нещасного випадку осіб, які працюють на умовах трудового договору (контракту) та інших підставах, передбачених законодавством про працю, а також добровільність такого страхування дня осіб, які забезпечують себе роботою самостійно, та громадян - суб`єктів підприємницької діяльності.

Приписами ст. 1 Закону № 1105-ХІV визначено, що страхові внески - це кошти відрахувань на окремі види загальнообов`язкового державного соціального страхування, сплачені згідно із законодавством/що діяло до набрання чинності Законом України "Про збір та облік .єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування", кошти, що надходять від сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування; страхові кошти - акумульовані страхові внески, суми від фінансових санкцій та інші надходження відповідно до законодавства для здійснення матеріального забезпечення, страхових виплат та надання соціальних послуг згідно з цим Законом.

Відповідно до положень ч. 4 Закону № 1105-XIV Фонд соціального страхування України є органом, який здійснює керівництво та управління загальнообов`язковим державним соціальним страхуванням від нещасного випадку, у зв`язку з тимчасовою втратою працездатності та медичним страхуванням, провадить акумуляцію страхових внесків, контроль за використанням коштів, забезпечує фінансування виплат за цими видами загальнообов`язкового державного соціального страхування та здійснює інші функції згідно із затвердженим статутом. Фонд є некомерційною самоврядною організацією, що діє на підставі статуту, який затверджується його правлінням.

Згідно із п. 5 ч. 1 cт. 11 Закону України №1105-XIV джерелами формування коштів Фонду є, зокрема, капіталізовані платежі, що надійшли у випадках ліквідації страхувальників у порядку, визначеному Кабінетом! Міністрів України.

Приписами ч. 2 ст.15 Закону. №1105-XIV визначено, що роботодавець як страхувальник зобов`язаний надавати та оплачувати застрахованим особам у разі настання страхового, випадку відповідний вид матеріального забезпечення, страхових виплат та соціальних послуг згідно із цим.Законом; інформувати про кожний нещасний випадок або професійне захворювання на підприємстві; повернути Фонду суму виплаченого матеріального забезпечення та вартість наданих соціальних послуг потерпілому на виробництві у разі невиконання своїх зобов`язань щодо сплати страхових внесків.

Відповідно до п.1 ч.1 ст.20 Закону № 1105, за страхуванням у зв`язку з тимчасовою втратою працездатності надаються такі види матеріального забезпечення та соціальних послуг - допомога по тимчасовій непрацездатності (включаючи догляд за хворою дитиною).

Згідно положень ст.22 Закону № 1105-XIV допомога по тимчасовій непрацездатності надається застрахованій особі у формі матеріального забезпечення, яке повністю або частково компенсує втрату заробітної плати (доходу), у разі настання в неї одного з таких страхових випадків тимчасової непрацездатності внаслідок захворювання або травми, не пов`язаної з нещасним випадком на виробництві, а також тимчасової непрацездатності на . період реабілітації внаслідок захворювання або травми, не пов`язаної з нещасним випадком на виробництві. Відповідно до положень абз.1,2 ч.1 ст.30 Закону № 1105-ХІ матеріальне забезпечення та соціальні послуги -за страхуванням у зв`язку з тимчасовою втратою працездатності застрахованим особам, які працюють1 на умовах трудового договору (контракту), цивільно- правового договору та на інших підставах, передбачених законом, призначаються та надаються за основним місцем роботи (діяльності). Допомога по тимчасовій непрацездатності (включаючи догляд за хворою дитиною), допомога по вагітності та пологах застрахованим, особам (у тому числі тим, які здійснюють підприємницьку чи іншу .діяльність та одночасно працюють на умовах трудового договору) надається за основним місцем роботи (діяльності) та за сумісництвом, (наймом) у порядку, встановленому Кабінетом (Міністрів України. Відповідно до ст. 34 Закону № 1105 фінансування страхувальників для надання матеріального забезпечення застрахованим особам здійснюється-робочими органами Фонду в порядку, встановленому правлінням Фонду. Підставою для фінансування страхувальників робочими органами Фонду є оформлена за встановленим зразком заява-розрахунок, що містить інформацію про нараховані застрахованим особам суми матеріального забезпечення за їх видами. Робочі органи Фонду здійснюють фінансування страхувальників протягом десяти робочих днів після надходження заяви.

За ч.1 ст.35 Закону № 1105-ХІV підставою для фінансування страхувальників робочими органами Фонду є оформлена за встановленим зразком заява-розрахунок, що містить інформацію про нараховані застрахованим особам суми матеріального забезпечення за їх видами.

Робочі органи Фонду здійснюють фінансування страхувальників .протягом десяти робочих днів після надходження заяви.

За п.2 Порядку фінансування страхувальників для. надання матеріального забезпечення застрахованим особам у зв`язку з тимчасовою втратою працездатності та окремих виплат потерпілим на виробництві за рахунок коштів Фонду соціального страхування України, затвердженого Постановою правління Фонду соціального страхування України від 19.07.2018р. № 12 (далі - Порядок №12) на підставі рішення комісії (уповноваженого) із соціального страхування підприємства про призначення матеріального забезпечення (далі - комісія) страхувальник нараховує .суми матеріального забезпечення та оформлює заяву-розрахунок, яка повинна бути передана до робочих органів виконавчої дирекції Фонду не пізніше 5 робочих днів з дати прийняття комісією такого рішення. Зважаючи на викладене відділ освіти Крижопільської районної державної адміністрації в особі комісії з припинення через неналежне виконання службових та посадових обов`язків посадовими особами відділу освіти Крижопільської РДА, в порушення ч. 1 ст.35 Закону № 1105-ХІУ та п.2 Порядку №12 допустив протиправну бездіяльність, яка полягала в порушенні порядку нарахування суми матеріального забезпечення та оформлення заяви-розрахунку, яка повинна бути передана до робочого органу виконавчої дирекції Фонду (Крижопільського відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Вінницькій області). Внаслідок чого порушено право позивача на отримання страхової виплати у вигляді допомоги по тимчасовій непрацездатності за листками непрацездатності АДФ №611136, АДФ №483959, АДФ №611306. Порушене право позивача підлягає відновленню шляхом визнання протиправною бездіяльності відповідача - відділу освіти Крижопільської районної державної адміністрації в особі комісії з припинення, відділу освіти та зобов`язання їх нарахувати суми матеріального забезпечення та оформити заяви-розрахунки за листками непрацездатності АДФ №611136, АДФ №483959, АДФ №611306, які передати до Крижопільського відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Вінницькій області.

Вимоги до відділу освіти, молоді та спорту Крижопільської селищної ради не підлягають задоволенню як необґрунтовані та безпідставні, а Крижопільська селищна рада не є правонаступником відділу освіти Крижопільської РДА.

Суд стягує з відділу освіти Крижопільської районної державної адміністрації в особі комісії з припинення судовий збір на користь держави.

Виходячи з вище викладеного, позов підлягає до задоволення.

Керуючись ст.ст.4,5,79-81,137,140,141,259-265,273,354 ЦПК України, суд-

В И Р І Ш И В:

Позов задовольнити частково.

Зобов`язати відділ освіти Крижопільської районної державної адміністрації в особі комісії з припинення нарахувати ОСОБА_1 суми матеріального забезпечення по тимчасовій непрацездатності та оформити заяви-розрахунки за листками непрацездатності АДФ №611136, АДФ №483959, АДФ №611306 , які передати до Крижопільського відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Вінницькій області для надання фінансування для виплати позивачу допомоги по тимчасовій непрацездатності за листками непрацездатності АДФ №611136, АДФ №483959, АДФ №611306.

Стягнути з відділу освіти Крижопільської районної державної адміністрації в особі комісії з припинення 908 грн. судового збору на користь держави.

Апеляційна скарга на рішення може бути подана до Вінницького апеляційного суду протягом тридцяти днів з дня його отримання.

Найменування сторін:

Позивач: ОСОБА_1 , житель с. Жабокрич, Тульчинського району, Вінницької області.

Відповідач: Відділ освіти Крижопільської державної адміністрації в особі комісії з припинення, місцезнаходження смт Крижопіль, вул. Героїв України, 41 Вінницької області.

Відповідач: Відділ освіти, молоді та спорту Крижопільської селищної ради, ЄДРПОУ 44094810, місцезнаходження смт Крижопіль, вул. Героїв України, 59 Вінницької області.

Третя особа: Крижопільське відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Вінницькій області, ЄДРПОУ 41436250, місцезнаходження смт Крижопіль, вул. Кароля Вишневського, 4 Вінницької області.

Суддя:

СудКрижопільський районний суд Вінницької області
Дата ухвалення рішення15.02.2022
Оприлюднено22.06.2022
Номер документу103632398
СудочинствоЦивільне
КатегоріяСправи у спорах про недоговірні зобов’язання, з них про спонукання виконати або припинити певні дії

Судовий реєстр по справі —134/1576/21

Ухвала від 12.04.2022

Цивільне

Крижопільський районний суд Вінницької області

Зарічанський В. Г.

Рішення від 15.02.2022

Цивільне

Крижопільський районний суд Вінницької області

Зарічанський В. Г.

Ухвала від 03.11.2021

Цивільне

Крижопільський районний суд Вінницької області

Зарічанський В. Г.

Ухвала від 13.10.2021

Цивільне

Крижопільський районний суд Вінницької області

Зарічанський В. Г.

Ухвала від 15.09.2021

Цивільне

Крижопільський районний суд Вінницької області

Зарічанський В. Г.

Ухвала від 15.09.2021

Цивільне

Крижопільський районний суд Вінницької області

Зарічанський В. Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні