Рішення
від 16.03.2022 по справі 160/504/22
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

17 березня 2022 року Справа № 160/504/22

Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Горбалінського В.В. розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи у місті Дніпрі адміністративну справу за позовною заявою ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_1 ) до Раївської сільської ради Синельниківського району Дніпропетровської області (52523, Дніпропетровська область, с. Раївка, вул. Таланова, 10а, код ЄДРПОУ 04339474) про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити певні дії,-

ВСТАНОВИВ:

10.01.2022 року до Дніпропетровського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява ОСОБА_1 до Раївської сільської ради Синельниківського району Дніпропетровської області, в якій позивач просить:

- визнати протиправною бездіяльність Раївської сільської ради, щодо прийняття рішення про затвердження громадянинові ОСОБА_1 , проекту землеустрою, щодо відведення земельної ділянки у власність загальною площею 11,3928 га, кадастровий номер 1224881100:01:003:0032, для ведення Товарного сільськогосподарського виробництва (код КВЦПЗ - 01.01), що розташована на території Вільненського старостинського округу № 3 Раївської сільської ради та передачі у власність громадянинові ОСОБА_1 , земельної ділянки загальною площею 11,3928 га, кадастровий номер 1224881100:01:003:0032, для ведення товарного сільськогосподарського виробництва (код КВЦПЗ - 01.01), що розташована на території Вільненського старостинського округу № 3 Раївської сільської ради, за рахунок земель сільськогосподарського призначення;

- зобов`язати Раївську сільську раду на найближчому пленарному засіданні чергової сесії затвердити громадянинові ОСОБА_1 проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність загальною площею 11,3928 га, кадастровий номер 1224881100:01:003:0032, для ведення товарного сільськогосподарського виробництва (код КВЦПЗ - 01.01), що розташована на території Вільненського старостинського округу № 3 Раївської сільської ради.

- зобов`язати Раївську сільську раду на найближчому пленарному засіданні чергової сесії передати громадянинові ОСОБА_1 у власність земельну ділянку загальною площею 11,3928 га, кадастровий номер 1224881100:01:003:0032 для ведення товарного сільськогосподарського виробництва (код КВЦПЗ - 01.01), що розташована на території Вільненського старостинського округу №3 Раївської сільської ради, за рахунок земель сільськогосподарського призначення.

В обґрунтування позову позивачем зазначено, що відповідачем всупереч приписам ст. ст. 118,186,186-1 ЗК України допущено бездіяльність та не прийнято рішення про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність загальною площею 11,3928 га, кадастровий номер 1224881100:01:003:0032, для ведення товарного сільськогосподарського виробництва (код КВЦПЗ - 01.01), що розташована на території Вільненського старостинського округу № 3 Раївської сільської ради.

Ухвалою суду від 25.01.2022 року відкрито провадження у справі та призначено до розгляду за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи.

30.04.2021 року представником відповідача надано до суду письмовий відзив на позов, в якому останній проти задоволення позовних вимог заперечував, посилаючись на те, що рішення про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність вважається прийнятим, якщо воно прийнято більшістю депутатів від загального складу ради.

Громадянину ОСОБА_1 необхідно повторно звернутися до Раївської сільської ради з клопотанням про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та передачу земельної ділянки у власність.

Визнання протиправними дій (бездіяльності) суб`єкта владних повноважень можливе лише за позовом особи, право або законний інтерес якої порушені цією дією.

Протиправна бездіяльність суб`єкта владних повноважень - це пасивна форма поведінки (діяння) цього органу, яка полягає (проявляється) у неприйнятті рішення чи у нездійсненні юридично значимих й обов`язкових дій на користь заінтересованих осіб, які на підставі закону та/або іншого нормативно-правового регулювання віднесені до компетенції суб`єкта владних повноважень, були об`єктивно необхідними і реально можливими для реалізації, але фактично не були здійснені.

Відтак, позовні вимоги щодо визнання бездіяльності Раївської сільської ради протиправною є необґрунтованими, оскільки сільська рада діяла в межах і спосіб передбачений законом.

Виходячи з вищевикладеного, твердження позивача про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити Раївську сільську раду певні дії є безпідставним.

Розглянувши матеріали справи, всебічно і повно з`ясувавши фактичні обставини справи, на яких ґрунтується адміністративний позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступне.

Судом встановлено та матеріалами справи підтверджено, що 02.07.2021 року Раївською сільською радою на 8 сесії VII скликання, прийнято рішення №389 «Про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність громадянинові ОСОБА_1 », яким вирішено:

- надати дозвіл громадянинові ОСОБА_1 на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність орієнтовною площею 8,5000 га (в розмірі земельної частки (паю), для ведення товарного сільськогосподарського виробництва (код КВЦПЗ - 01.01), що розташована на території Вільненського старостинського округу №7 Раївської сільської ради;

- гомадянинові ОСОБА_1 замовити виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки суб`єктам господарювання, що є виконавцями робіт із землеустрою, згідно з діючим законодавством;

- проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність погодити у встановленому законом порядку;

- після виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність дану документацію надати до сільської ради на затвердження;

08.07.2021 року позивачем на виконання Рішення №389 від 02.07.2021 року укладено договір №140/07/21 із ФОП ОСОБА_2 щодо розробки проекту землеустрою для відведення земельної ділянки для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, що розташована на території Раївської сільської ради.

Як встановлено судом, після виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність позивач звернувся до Раївської сільської ради із заявою щодо затвердження документації із землеустрою щодо відведення земельної ділянки.

05.11.2021 року на офіційному сайті Раївської сільської ради опубліковано Проект Рішення 12 сесії VII скликання, «Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та передачу земельної ділянки у власність громадянинові ОСОБА_1 », яким вирішила:

- затвердити громадянинові ОСОБА_1 проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність загальною площею 11,3928 га, кадастровий номер 1224881100:01:003:0032, для ведення товарного сільськогосподарського виробництва (код КВЦПЗ - 01.01), що розташована на території Вільненського старостинського округу № 3 Раївської сільської ради;

- передати громадянинові ОСОБА_1 у власність земельну ділянку загальною площею 11,3928 га, кадастровий номер 1224881100:01:003:0032 для ведення товарного сільськогосподарського виробництва (код КВЦПЗ - 01.01), що розташована на території Вільненського старостинського округу № 3 Раївської сільської ради, за рахунок земель сільськогосподарського призначення;

- зобов`язати громадянина ОСОБА_1 використовувати земельну ділянку за цільовим призначенням, суворо дотримуватися вимог земельного законодавства України;

- громадянинові ОСОБА_1 звернутися до реєструючого органу для здійснення державної реєстрації речових прав на земельну ділянку.

25.11.2021 року на офіційному сайті Раївської сільської ради опубліковано Протокол №12 від 19.11.2021 року, відповідно до якого Раївська сільська рада 19.11.2021 року провела 12 сесію VII скликання, всього обрано депутатів - 22, зареєстровано: 15.

Даним проектом затверджено порядок денний, до якого під №54 винесено наступне питання:

- про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та передачу земельної ділянки у власність громадянинові ОСОБА_1 . Доповідач: Полянський В.О., начальник відділу земельних відносин. Під час голосування вирішили: за - немає; проти - немає; утримались - 15; усього - 15. Рішення не прийняте.

Відтак, вважаючи таку бездіяльність відповідача незаконною та протиправною, позивач звернувся до суду із даною позовною заявою.

Надаючи правову оцінку відносинам, що виникли між сторонами, суд виходить з наступного.

Основним нормативним актом, який регулює земельні відносини, є Земельний кодекс України від 25.10.2001 №2768-ІІІ (з наступними змінами і доповненнями, в чинній на момент виникнення спірних відносин редакції, далі по тексту - Земельний кодекс).

Відповідно до частини першої статті 3 Земельного кодексу, земельні відносини регулюються Конституцією України, цим Кодексом, а також прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами.

Згідно з статтею 116 Земельного кодексу громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом або за результатами аукціону (абзац перший частини першої). Набуття права на землю громадянами та юридичними особами здійснюється шляхом передачі земельних ділянок у власність або надання їх у користування (частина друга). Безоплатна передача земельних ділянок у власність громадян провадиться у разі: а) приватизації земельних ділянок, які перебувають у користуванні громадян; б) одержання земельних ділянок внаслідок приватизації державних і комунальних сільськогосподарських підприємств, установ та організацій; в) одержання земельних ділянок із земель державної і комунальної власності в межах норм безоплатної приватизації, визначених цим Кодексом (частина третя). Передача земельних ділянок безоплатно у власність громадян у межах норм, визначених цим Кодексом, провадиться один раз по кожному виду використання (частина четверта).

За змістом положень статті 122 Земельного кодексу України вирішення питань стосовно передачі земельних ділянок у власність або у користування із земель державної чи комунальної власності належить до компетенції відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування.

Зокрема, сільські, селищні, міські ради передають земельні ділянки у власність або у користування із земель комунальної власності відповідних територіальних громад для всіх потреб.

Частиною 6 статті 123 Земельного кодексу України визначено, що відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування у двотижневий строк з дня отримання проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, а в разі необхідності здійснення обов`язкової державної експертизи землевпорядної документації згідно із законом - після отримання позитивного висновку такої експертизи приймає рішення про надання земельної ділянки у користування.

На підставі частини 11 статті 123 Земельного кодексу України рішенням про надання земельної ділянки у користування за проектом землеустрою щодо її відведення здійснюються:

- затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки;

- вилучення земельних ділянок у землекористувачів із затвердженням умов вилучення земельних ділянок (у разі необхідності);

- надання земельної ділянки особі у користування з визначенням умов її використання і затвердженням умов надання, у тому числі (у разі необхідності) вимог щодо відшкодування втрат сільськогосподарського та лісогосподарського виробництва.

Згідно з частиною 14 статті 123 Земельного кодексу України підставою відмови у затвердженні проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки може бути лише його невідповідність вимогам законів та прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів.

Отже, наведені норми права дають підстави для висновку про те, що відповідач після отримання проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки приймає рішення про надання земельної ділянки у користування; підставою відмови у затвердженні проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки може бути лише його невідповідність вимогам законів та прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів.

Як вже встановлювалося судом, 02.07.2021 року Раївською сільською радою на 8 сесії VII скликання, прийнято рішення №389 «Про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність громадянинові ОСОБА_1 ».

Також, як встановлено судом та не заперечується відповідачем, після виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність позивач звернувся до Раївської сільської ради із заявою щодо затвердження проету із землеустрою щодо відведення земельної ділянки.

Жодного рішення стосовно розгляду заяви позивача не прийнято та не надано ані суду, ані позивачу.

Верховний Суд у постанові від 24.01.2020 року у справі №316/979/18 зробив висновок, що законом передбачено певний алгоритм та поетапність процесу безоплатної передачі земельних ділянок державної та комунальної власності у власність громадян, а саме:

1) подання громадянином клопотання до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування щодо отримання земельної ділянки у власність;

2) отримання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (або мотивовану відмову у його наданні);

3) після розроблення проекту землеустрою такий проект погоджується, зокрема з територіальним органом центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин у відповідності до приписів статті 186-1 ЗК України;

4) здійснення державної реєстрації сформованої земельної ділянки у Державному земельному кадастрі;

5) подання громадянином погодженого проекту землеустрою до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність, про що, в свою чергу, такий орган у двотижневий строк, зобов`язаний прийняти відповідне рішення про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та надання її у власність або рішення про відмову передання земельної ділянки у власність чи залишення клопотання без розгляду.

Також Верховний Суд зазначив, що єдиною підставою для відмови у затвердженні проекту землеустрою може бути лише те, що проект землеустрою не погоджено в порядку, встановленому статтею 186-1 Земельного кодексу України, а також відсутність обов`язкової державної експертизи у визначених законом випадках та відомостей щодо державної реєстрації сформованої земельної ділянки у Державному земельному кадастрі. Жодних інших правових підстав для відмови у затвердженні проекту землеустрою після його погодження в порядку статті 186-1 Земельного кодексу України, норми статті 118 Земельного кодексу України не містять. При цьому перевірка на відповідність проекту землеустрою вимогам законів та прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів має здійснюватися саме на етапі погодження такого проекту.

Отже, визначена законом процедура є способом дій відповідного органу державної влади або органу місцевого самоврядування у відповідь на звернення громадян щодо того чи іншого земельного питання.

Після розроблення проекту землеустрою на підставі отриманого громадянином від відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або за принципом мовчазної згоди такий проект підлягає обов`язковому погодженню з територіальним органом центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, який за результатом дослідження обов`язкових до подання документів надає вмотивований висновок про його погодження або про відмову в такому погодженні.

Погоджений проект землеустрою подається громадянином до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність, і такий орган у двотижневий строк зобов`язаний прийняти відповідне рішення про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та надання її у власність або рішення про відмову передання земельної ділянки у власність чи залишення клопотання без розгляду.

Згідно з пунктом 34 частини 1 статті 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" №280/97-ВР (далі - Закон №280/97-ВР) виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради вирішуються відповідно до закону питання регулювання земельних відносин.

Відповідно до частини 1 статті 59 Закону №280/97-ВР рада в межах своїх повноважень приймає нормативні та інші акти у формі рішень.

Отже, за результатами розгляду клопотання особи повинно прийматись рішення, що є виключною компетенцією органів місцевого самоврядування чи органів виконавчої влади виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради.

Проте, Раївська сільська рада не здійснила належного розгляду заяви позивача та не прийняла жодного рішення. Доказів протилежного суду не надано.

За правовою позицією, висловленою Великою Палатою Верховного Суду у постанові від 09.04.2018 року у справі №П/9901/137/18 (800/426/17) під протиправною бездіяльністю суб`єкта владних повноважень слід розуміти зовнішню форму поведінки (діяння) цього органу, що полягає (проявляється) у неприйнятті рішення чи у нездійсненні юридично значимих й обов`язкових дій на користь заінтересованих осіб, які на підставі закону та/або іншого нормативно-правового регулювання віднесені до компетенції суб`єкта владних повноважень, були об`єктивно необхідними і реально можливими для реалізації, але фактично не були здійснені.

Враховуючи викладене, оскільки відповідачем не розглянуто заяву позивача згідно з вимогами статті 123 Земельного кодексу України та Закону № 280/97-ВР, суд доходить висновку щодо визнання протиправною бездіяльність Раївської сільської ради, щодо прийняття рішення про затвердження громадянинові ОСОБА_1 , проекту землеустрою, щодо відведення земельної ділянки у власність загальною площею 11,3928 га, кадастровий номер 1224881100:01:003:0032.

Щодо позовних вимог про зобов`язання Раївської сільської ради на найближчому пленарному засіданні чергової сесії затвердити громадянинові ОСОБА_1 проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність загальною площею 11,3928 га, кадастровий номер 1224881100:01:003:0032, для ведення товарного сільськогосподарського виробництва (код КВЦПЗ - 01.01), що розташована на території Вільненського старостинського округу № 3 Раївської сільської ради та зобов`язання Раївської сільської ради на найближчому пленарному засіданні чергової сесії передати громадянинові ОСОБА_1 у власність земельну ділянку загальною площею 11,3928 га, кадастровий номер 1224881100:01:003:0032 для ведення товарного сільськогосподарського виробництва (код КВЦПЗ - 01.01), що розташована на території Вільненського старостинського округу №3 Раївської сільської ради, за рахунок земель сільськогосподарського призначення, суд зазначає про таке.

За змістом положень статті 122 Земельного кодексу України вирішення питань стосовно передачі земельних ділянок у власність або у користування із земель державної чи комунальної власності належить до компетенції відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування.

Як вже встановлено судом, фактично надані позивачем документи разом із заявою відповідачем не розглядались по суті.

Верховний Суд у постанові від 24.12.2019 року у справі №823/59/17 зазначив, що умови, за яких орган відмовляє у затвердженні проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, визначені законом. Якщо такі умови відсутні, орган повинен прийняти відповідне рішення про затвердження проекту землеустрою. Ці повноваження та порядок їх реалізації передбачають лише один вид правомірної поведінки відповідного органу - затвердити проект землеустрою або відмовити в його затвердженні, якщо для цього є законні підстави.

У постанові від 28.05.2020 року у справі №819/654/17 Верховний Суд зазначив, що у разі, якщо суб`єкт владних повноважень використав надане йому законом право на прийняття певного рішення за наслідками розгляду звернення особи, але останнє визнане судом протиправним з огляду на його невідповідність чинному законодавству, при цьому суб`єктом звернення дотримано усіх визначених законом умов, то суд вправі зобов`язати суб`єкта владних повноважень прийняти певне рішення.

Затвердження проекту землеустрою є останньою стадією при набутті права приватної власності на земельну ділянку, а відтак, без здійснення відповідачем відповідної перевірки на предмет відповідності вимогам земельного законодавства такого проекту землеустрою (зокрема, щодо відсутності підстав для відмови у його затвердженні), суд позбавлений можливості прийняти рішення про зобов`язання затвердити проект землеустрою.

З огляду на викладене, вимога позивача про зобов`язання Раївської сільської ради прийняти рішення про затвердження проекту землеустрою та передачі громадянинові ОСОБА_1 у власність земельну ділянку загальною площею 11,3928 га, кадастровий номер 1224881100:01:003:0032 є передчасними та не підлягають задоволенню.

Як передбачено ч. 2 ст. 9 Кодексу адміністративного судочинства України, суд розглядає адміністративні справи не інакше як за позовною заявою, поданою відповідно до цього Кодексу, в межах позовних вимог. Суд може вийти за межі позовних вимог, якщо це необхідно для ефективного захисту прав, свобод, інтересів людини і громадянина, інших суб`єктів у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

Відтак, з метою ефективного захисту прав позивача, суд вважає за необхідне вийти за межі позовних вимог та зобов`язати Раївську сільську раду розглянути заяву ОСОБА_1 щодо затвердження проекту землеустрою про відведення земельної ділянки у власність загальною площею 11,3928 га, кадастровий номер 1224881100:01:003:0032, для ведення товарного сільськогосподарського виробництва (код КВЦПЗ - 01.01), що розташована на території Вільненського старостинського округу № 3 Раївської сільської ради на найближчому пленарному засіданні чергової сесії.

Відповідно до частини 2 статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до ч. 1 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна, довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Відповідно до ст. 90 Кодексу адміністративного судочинства України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.

Згідно з ч. 5 ст. 242 Кодексу адміністративного судочинства України при виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин суд враховує висновки щодо застосування норм права, викладені в постановах Верховного Суду.

За вказаних обставин, виходячи з меж заявлених позовних вимог, системного аналізу положень чинного законодавства України та матеріалів справи, суд дійшов висновку про часткове задоволення позовної заяви.

При вирішенні питання про розподіл судових витрат суд виходить з наступного.

При зверненні до суду позивачем сплачено судовий збір у розмірі 926,50 грн., що підтверджується квитанцією № 56740209857 від 27.12.2021 року.

Керуючись ст. ст. 77, 78, 139, 205, 241-246, 250, 262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

ВИРІШИВ:

Позовну заяву ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_1 ) до Раївської сільської ради Синельниківського району Дніпропетровської області (52523, Дніпропетровська область, с. Раївка, вул. Таланова, 10а, код ЄДРПОУ 04339474) про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити певні дії - задовольнити частково.

Визнати протиправною бездіяльність Раївської сільської ради, щодо прийняття рішення про затвердження громадянинові ОСОБА_1 , проекту землеустрою, щодо відведення земельної ділянки у власність загальною площею 11,3928 га, кадастровий номер 1224881100:01:003:0032, для ведення Товарного сільськогосподарського виробництва (код КВЦПЗ - 01.01), що розташована на території Вільненського старостинського округу № 3 Раївської сільської ради та передачі у власність громадянинові ОСОБА_1 , земельної ділянки загальною площею 11,3928 га, кадастровий номер 1224881100:01:003:0032, для ведення товарного сільськогосподарського виробництва (код КВЦПЗ - 01.01), що розташована на території Вільненського старостинського округу № 3 Раївської сільської ради, за рахунок земель сільськогосподарського призначення.

Зобов`язати Раївську сільську раду розглянути заяву ОСОБА_1 щодо затвердження проекту землеустрою про відведення земельної ділянки у власність загальною площею 11,3928 га, кадастровий номер 1224881100:01:003:0032, для ведення товарного сільськогосподарського виробництва (код КВЦПЗ - 01.01), що розташована на території Вільненського старостинського округу № 3 Раївської сільської ради на найближчому пленарному засіданні чергової сесії.

У задоволенні інших позовних вимог - відмовити.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Раївської сільської ради Синельниківського району Дніпропетровської області (52523, Дніпропетровська область, с. Раївка, вул. Таланова, 10а, код ЄДРПОУ 04339474) на користь ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_1 ) судові витрати у розмірі 926,50 грн.

Рішення суду набирає законної сили відповідно до вимог статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене в порядку та строки, передбачені статтею 295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя В.В. Горбалінський

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення16.03.2022
Оприлюднено25.06.2022
Номер документу103691435
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу регулюванню містобудівної діяльності та землекористування, зокрема у сфері землеустрою; державної експертизи землевпорядної документації; регулювання земельних відносин, з них

Судовий реєстр по справі —160/504/22

Рішення від 16.03.2022

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Горбалінський Володимир Володимирович

Ухвала від 25.01.2022

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Горбалінський Володимир Володимирович

Ухвала від 17.01.2022

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Горбалінський Володимир Володимирович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні