Ухвала
від 30.03.2022 по справі 926/3826-б/21
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

58000, м. Чернівці, вул. О.Кобилянської, 14, тел. 55-09-34, е-mail: inbox@cv.arbitr.gov.ua

УХВАЛА

31 березня 2022 року Справа № 926/3826-б/21

Суддя Ковальчук Т.І., розглянувши у відкритому судовому засіданні справу

за заявою Головного управління ДПС у Чернівецькій області, м. Чернівці,

до Товариства з обмеженою відповідальністю Припрутська пересувна механізована колона № 152, м. Новоселиця Новоселицького району Чернівецької області,

про відкриття провадження у справі про банкрутство,

за участю секретаря судового засідання Боднарчука В.В.,

представників сторін:

Головного управління ДПС у Чернівецькій області Теутуляк С.А., самопредставництво, виписка з ЄДРЮОФОПГФ від 25.01.2021,

ГУ ПФУ у Чернівецькій області Данилюк А.Р., дов. № 2400-0801-8/47811 від 30.12.2021,

Регіонального відділення Фонду державного майна України по Івано-Франківській, Чернівецькій та Тернопільській областях Сопко С.П., самопредставництво, витяг з ЄДРЮОФОПГФ від 10.01.2022,

Боржника не з`явися,

Розпорядник майна Бурма С.В.,

ВСТАНОВИВ:

Ухвалою Господарського суду Чернівецької області від 18.11.2021 відкрито провадження у справі за заявою Головного управління ДПС у Чернівецькій області до Товариства з обмеженою відповідальністю Припрутська пересувна механізована колона № 152 про банкрутство, визнано грошові вимоги ініціюючого кредитора до боржника на суму 26578,51 грн. недоїмки з податку на прибуток третьої черги задоволення, включено до реєстру вимог кредиторів 22700,00 грн. судового збору та 52105,50 грн. штрафних санкцій шостої черги, введено мораторій на задоволення вимог кредиторів та процедуру розпорядження майном строком на сто сімдесят календарних днів, розпорядником майна боржника призначено арбітражного керуючого Бурму Сергія Валерійовича, розгляд справи в попередньому судовому засіданні призначено на 11.01.2022 року.

Оголошення про відкриття провадження у справі про неплатоспроможність ТОВ Припрутська пересувна механізована колона № 152 оприлюднене на офіційному веб-порталі судової влади України 19.11.2021 № публікації 67631.

Ухвалою попереднього засідання від 11.01.2022 визнано грошові вимоги кредиторів ГУ Пенсійного фонду України в Чернівецькій області на суму 54161,09 грн. третьої черги задоволення і 4540,00 грн. судового збору та Регіонального відділення Фонду державного майна України по Івано-Франківській, Чернівецькій та Тернопільській областях на суму 11099,34 грн. четвертої черги задоволення і 4540,00 грн. судового збору, призначено дату проведення зборів кредиторів та комітету кредиторів на 17.01.2022, підсумкове засідання у справі призначено на 08 лютого 2022 року.

14.01.2022 розпорядник майна Бурма С.В. подав до суду реєстр вимог кредиторів ТОВ Припрутська ПМК № 152 на загальну суму 175724,44 грн., у тому числі вимоги ГУ ДПС у Чернівецькій області 101384,01 грн. (у т.ч. 26578,51 3 черга, 52105,50 грн. 6 черга, 22700,00 судовий збір), ГУ ПФУ у Чернівецькій області на суму 58701,09 грн. (у т.ч. 54161,09 грн. 3 черга, 4540,00 грн. судовий збір) та РВ ФДМУ по Івано-Франківській, Чернівецькій та Тернопільській областях на суму 15639,34 грн. (у т.ч. 11099,34 грн. 4 черга, 4540,00 грн. судовий збір).

17.01.2022 розпорядник майна Бурма С.В. надіслав до суду протоколи перших зборів кредиторів і засідання комітету кредиторів ТОВ Припрутська пересувна механізована колона № 152 від 17.01.2022.

Ухвалою від 27.01.2022 визнано додаткові грошові вимоги ГУ ДПС у Чернівецькій області на загальну суму 458348,97 грн., у тому числі 3537,0 грн. основного боргу третьої черги задоволення та 454811,97 грн. штрафних санкцій і пені, також включено до реєстру вимог кредиторів судовий збір у розмірі 4540,00 грн.

01.02.2022 через канцелярію суду надійшла заява ОСОБА_1 від 27.01.2022 про участь у санації ТОВ Припрутська пересувна механізована колона № 152.

04.02.2022 до суду надійшли клопотання комітету кредиторів і розпорядника майна про відкладення підсумкового засідання та продовження строку процедури розпорядження майном боржника, протокол засідання комітету кредиторів від 04.02.2022, документи щодо проведення інвентаризації майна ТОВ Припрутська пересувна механізована колона № 152.

Ухвалою від 08.02.2022 відкладено підсумкове засідання на 31.03.2022 за участю сторін і розпорядника майна.

25.03.2022 розпорядник майна Бурма С.В. подав до суду клопотання від 24.03.2022 про приєднання документів до матеріалів справи і їх розгляд з додатками: звітами від 21.03.2022 про виконану роботу у справі про банкрутство ТОВ Припрутська пересувна механізована колона № 152 та про нарахування і виплату основної грошової винагороди, відшкодування витрат, клопотанням про сплату основної винагороди розпорядника майна, Планом санації ТОВ Припрутська пересувна механізована колона № 152, протоколом загальних зборів учасників ТОВ Припрутська пересувна механізована колона № 152, листом ОСОБА_1 про погодження Плану санації, протоколами зборів кредиторів ТОВ Припрутська пересувна механізована колона № 152 від 24.03.2022 та заявою арбітражного керуючого Бурми С.В. на участь у санації боржника.

30.06.2022 від розпорядника майна боржника Бурми С.В. надійшла заява про уточнення звіту розпорядника майна про нарахування і виплату основної грошової винагороди, відшкодування витрат в частині витрат у зв`язку із допущенням арифметичної помилки.

У підсумкове засідання 31.03.2022 представник боржника ТОВ Припрутська ПМК № 152 не з`явився, надіслана на юридичну адресу боржника ухвала від 08.02.2022 повернулася без вручення з відміткою підприємства Укрпошта про повернення за відсутністю адресата за вказаною адресою.

Присутні в судовому засіданні 31.03.2022 розпорядник майна боржника Бурма С.В., представники кредиторів висловилися за розгляд справи за відсутності представника боржника.

У зв`язку з цим та враховуючи, що боржник не повідомляв суд про зміну свого місцезнаходження, отже у відповідності до статті 120 ГПК України вважається належним чином повідомленим про дату, час і місце судового засідання, суд вирішив розглянути справу за відсутності керівника боржника.

Розпорядник майна боржника Бурма С.В. у судовому засіданні 31.03.2022 подав для долучення до матеріалів справи фінансову звітність ТОВ Припрутська ПМК № 152 (баланс і фінансова звітність станом на 31.12.2021), усно пояснив, що в процедурі розпорядження майном боржника ним проведено інвентаризацію майна ТОВ Припрутська ПМК № 152 і аналіз фінансового становища боржника, за результатами якого вбачається можливість здійснити санацію підприємства. Відповідно, зазначив розпорядник майна, ним складено і запропоновано на розгляд зборів кредиторів План санації, який передбачає такі заходи відновлення платоспроможності як прощення (списання) безнадійного податкового боргу та фінансова реструктуризація боржника із збільшенням розміру його статутного капіталу за рахунок внесення додаткових вкладів до статутного капіталу Товариства через розподіл між його учасниками та/або інвестором наявної зареєстрованої за Товариством нерозподіленої частки та збільшення статутного капіталу.

У разі виконання Плану санації, пояснив арбітражний керуючий Бурма С.В., за рахунок інвестицій у статутний капітал будуть задоволені вимоги кредиторів І-4 черг у повному обсязі, частково прощено (списано) податковий борг, який виник у строк, що передував трьом рокам до дня проведення зборів кредиторів, та задоволено решту вимог ініціюючого кредитора 6 черги задоволення, який не підлягає прощенню (списанню).

Розпорядник майна зазначив, що на зборах кредиторів більшістю голосів План санації схвалено, вирішено звернутися до господарського суду з клопотанням про затвердження Плану санації боржника, введення процедури санації та призначення керуючим санацією ТОВ Припрутська ПМК № 152 його, Бурму С.В., на що він надає свою згоду.

Також розпорядник майна Бурма С.В. просив затвердити подані ним звіти про проведену роботу в процедурі розпорядження майном боржника, про нарахування та виплату основної грошової винагороди і відшкодування витрат з урахуванням заяви про виправлення арифметичної помилки, здійснити йому виплату основної грошової винагороди в сумі 54000,00 грн. з авансованих ініціюючим кредитором на депозитний рахунок суду коштів.

Представник ініціюючого кредитора у судовому засіданні 31.03.2022 проти затвердження звітів розпорядника майна і виплати йому основної грошової винагороди не заперечував, пояснив, що ГУ ДПС у Чернівецькій області не схвалило План санації боржника з тих підстав, що списання частини пені суперечить нормам податкового законодавства, оскільки вимоги за пенею виникли 24.01.2020, тобто у строк в межах трьох років до проведення зборів кредиторів.

Представники кредиторів ГУ ПФУ у Чернівецькій області і РВ ФДМУ по Івано-Франківській, Чернівецькій та Тернопільській областях висловилися за затвердження поданих розпорядником майна звітів, виплату йому грошової винагороди, затвердження Плану санації та призначення керуючим санацією розпорядника майна боржника Бурму С.В.

Заслухавши звіти і пояснення розпорядника майна боржника Бурми С.В., пояснення представників кредиторів, розглянувши матеріали справи, План санації ТОВ Припрутська ПМК № 152, суд встановив наступне.

1. Щодо клопотання розпорядника майна боржника Бурми С.В. про затвердження звіту про виконану роботу у справі про банкрутство ТОВ Припрутська пересувна механізована колона № 152.

Згідно поданого звіту у процедурі розпорядження майном боржника розпорядником майна боржника Бурмою С.В. проведено передбачені Кодексом України з процедур банкрутства (далі КузПБ, Кодекс) заходи, зокрема, прийнято участь у розгляді заяв кредиторів з грошовими вимогами до боржника, складено реєстр вимог кредиторів, проведено інвентаризацію майна ТОВ Припрутська ПМК № 152 і вжито заходів до його захисту шляхом передачі на відповідальне зберігання громадянину Ротару О.А. на підставі договору від 01.02.2022. При інвентаризації встановлено, що на балансі боржника обліковуються та існують в наявності за його місцезнаходженням необоротні активи у вигляді об`єктів нерухомого майна промислового призначення, обладнання (станки, інструменти), транспортні засоби та спецтехніка (крани консольно-поворотний, мостовий, кран-балка) в кількості 31 одиниця балансовою вартістю 1815304,96 грн. (т.с. 2, а.с. 76-76). Інших активів боржник не має, проінвентаризована за бухгалтерськими даними дебіторська заборгованість підприємства в сумі 1174610,77 грн. не підтверджена первинними документами та щодо неї минув строк позовної давності (т.с. 2, а.с. 70-73).

У ході вжитих розпорядником майна заходів, спрямованих на пошук, виявлення та повернення майна боржника, за даними відповідних державних органів та публічних веб-ресурсів, до функцій яких відноситься реєстрація та/або облік майна, майнових і корпоративних прав та прав інтелектуальної власності, інших майнових активів, крім тих, які відображені у відомостях про результати проведеної 01.02.2022 року інвентаризації ТОВ Припрутська ПМК № 152, не виявлено.

Розпорядником майна Бурмою С.В. проведено аналіз фінансового становища боржника, за результатами якого встановлено відсутність ознак доведення до банкрутства, фіктивного чи прихованого банкрутства, з`ясовано, що значення розрахованих коефіцієнтів вказують на недостатність у підприємства коштів для погашення боргів і що підприємство є неплатоспроможним та має неліквідний баланс.

У процедурі розпорядження майном боржника розпорядник майна Бурма С.В. провів збори кредиторів, на яких було розглянуто і схвалено звіт розпорядника майна про проведену роботу. Так, згідно протоколу зборів кредиторів від 24.03.2022 за результатами заслуховування звіту розпорядника майна про проведену роботу збори кредиторів схвалили зазначений звіт одноголосно.

За частиною 1 статті 44 КУзПБ під розпорядженням майном розуміється система заходів щодо нагляду та контролю за управлінням і розпорядженням майном боржника з метою забезпечення збереження, ефективного використання майнових активів боржника, здійснення аналізу його фінансового стану, а також визначення наступної процедури (санації чи ліквідації).

Згідно з частиною 3 цієї статті Кодексу розпорядник майна зобов`язаний: розглядати заяви кредиторів з грошовими вимогами до боржника, що надійшли в установленому цим Кодексом порядку; вести реєстр вимог кредиторів; повідомляти кредиторів про результати розгляду їхніх вимог; вживати заходів для захисту майна боржника; проводити аналіз фінансово-господарського стану, інвестиційної та іншої діяльності боржника та становища на ринках боржника; виявляти (за наявності) ознаки фіктивного банкрутства, доведення до банкрутства, приховування стійкої фінансової неспроможності, незаконних дій у разі банкрутства; скликати збори і комітет кредиторів та організовувати проведення їх засідань; надавати державному реєстратору в електронній формі через портал електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відомості, необхідні для ведення Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, у порядку, встановленому державним органом з питань банкрутства; надавати господарському суду та комітету кредиторів звіт про свою діяльність, а також здійснювати розкриття кредиторам інформації щодо фінансового стану боржника та ходу провадження у справі; не пізніше двох місяців з дня відкриття провадження у справі про банкрутство провести інвентаризацію майна боржника та визначити його вартість;за можливості проведення санації боржника розробити План санації боржника та подати його на розгляд зборам кредиторів.

Як видно зі звіту розпорядника майна боржника і матеріалів справи, арбітражний керуючий Бурма С.В. належним чином, повно і своєчасно виконував зазначені в частині 3 статті 33 КУзПБ функції, розробив і подав на розгляд зборів кредиторів План санації боржника.

Разом з тим, КУзПБ не передбачає підстав і процедури затвердження звіту розпорядника майна за результатами процедури розпорядження майном боржника, на відміну від затвердження звіту керуючого санацією (ст. 57 КУзПБ) та затвердження звіту ліквідатора (ст. 65 КУзПБ).

З огляду на викладене для затвердження звіту розпорядника майна відсутні відповідні правові підстави, відтак, у задоволенні клопотання розпорядника майна боржника Бурми С.В. про затвердження його звіту про виконану роботу у справі про банкрутство ТОВ Припрутська ПМК № 152 належить відмовити.

2. Щодо клопотання арбітражного керуючого Бурми С.В. про затвердження звіту про нарахування і виплату основної грошової винагороди, відшкодування витрат.

Розпорядник майна боржника Бурма С.В. подав звіт про нарахування і виплату основної грошової винагороди, відшкодування витрат, згідно якого за період з дати призначення 18.11.2021 протягом 4-х повних місяців нараховано основну грошову винагороду в сумі 78000,00 грн. з розрахунку 6500,00 грн. (мінімальна заробітна плата, ст. 8 Закону України Про Державний бюджет України на 2021 рік, ст. 8 Закону України Про Державний бюджет України на 2022 рік) х 3 розміри х 4 місяці.

Указана грошова винагорода станом на день розгляду звіту розпоряднику майна Бурмі С.В. не виплачувалася.

Також розпорядник майна поніс витрати, розмір яких, з урахуванням заяви від 30.03.2022 про уточнення звіту в частині витрат у зв`язку з арифметичною помилкою, складає 509,94 грн., у т.ч.:

- поштові витрати на суму 135,50 грн.;

- оплата за отримання фінансових звітів боржника від ГУ статистики у Чернівецькій області на суму 94,44 грн.;

- оплата за отримання витягів з Державного реєстру обтяжень рухомого майна, з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань стосовно ТОВ Припрутська ПМК № 152.

Понесення зазначених витрат та їх зв`язок з провадженням у справі підтверджується доданими до звіту і поданими розпорядником майна додатково документами (фіскальні чеки, рахунок, банківські квитанції, квитанції оплати онлайн, витяги з Державних реєстрів).

Зборами кредиторів, що відбулися 24.03.2022 та оформлені протоколом від 24.03.2022, схвалено звіт розпорядника майна боржника Бурми С.В. про нарахування і виплату основної грошової винагороди, відшкодування витрат.

У судовому засіданні 31.03.2022 представники кредиторів не заперечували проти затвердження звіту розпорядника майна боржника Бурми С.В. про нарахування і виплату основної грошової винагороди, відшкодування витрат з урахуванням заяви від 30.03.2022 про уточнення в частині витрат у зв`язку з арифметичною помилкою.

За змістом частини 1 статті 30 КУзПБ арбітражний керуючий виконує повноваження за грошову винагороду. Грошова винагорода арбітражного керуючого складається з основної та додаткової грошових винагород.

Абзацами 1, 5, 6 частини 2 статті 30 КУзПБ передбачено, що розмір основної грошової винагороди арбітражного керуючого за виконання ним повноважень розпорядника майна або ліквідатора визначається в розмірі середньомісячної заробітної плати керівника боржника за останніх 12 місяців його роботи до відкриття провадження у справі, але не менше трьох розмірів мінімальної заробітної плати за кожний місяць виконання арбітражним керуючим повноважень. Право вимоги основної грошової винагороди виникає в арбітражного керуючого в останній день кожного календарного місяця виконання ним повноважень. Сплата основної винагороди арбітражного керуючого за виконання ним повноважень розпорядника майна, ліквідатора, керуючого санацією, керуючого реструктуризацією, керуючого реалізацією здійснюється за рахунок коштів, авансованих заявником (кредитором або боржником) на депозитний рахунок господарського суду, який розглядає справу, до моменту подання заяви про відновлення відкриття провадження у справі.

Відповідно до частини 4 статті 30 КУзПБ витрати арбітражного керуючого, пов`язані з виконанням ним повноважень у справі, відшкодовуються в порядку, передбаченому цим Кодексом, крім витрат на страхування його професійної відповідальності за заподіяння шкоди, а також витрат, пов`язаних з виконанням таких повноважень у частині, в якій зазначені витрати перевищують регульовані державою ціни (тарифи) на відповідні товари, роботи, послуги чи ринкові ціни на день здійснення відповідних витрат або замовлення (придбання) товарів, робіт, послуг.

За абзацами 2, 3 частини 6 цієї статті Кодексу звіт арбітражного керуючого про нарахування і виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат має бути схвалений зборами кредиторів (у процедурі банкрутства фізичної особи) чи комітетом кредиторів (у процедурі банкрутства юридичної особи), а в частині витрат, що стосуються заставного майна, забезпеченим кредитором.

Звіт про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за підсумками процедур розпорядження майном, санації, ліквідації, реструктуризації заборгованості, погашення боргів подається арбітражним керуючим до господарського суду за п`ять днів до закінчення відповідної процедури, розглядається судом та затверджується ухвалою, що може бути оскаржена у встановленому порядку.

За результатами розгляду звіту розпорядника майна боржника Бурми С.В. про нарахування і виплату основної грошової винагороди, відшкодування витрат (з урахуванням заяви від 30.03.2022 про уточнення в частині витрат у зв`язку з арифметичною помилкою) у судовому засіданні суд встановив, що розмір основної грошової винагороди у сумі 78000,00 грн. за чотири повні місяці від дня призначення 18.11.2021 (грудень 2021-березень 2022) визначений розпорядником майна боржника правильно, у цей період арбітражний керуючий Бурма С.В. виконував свої повноваження належним чином та у повному обсязі. Витрати в сумі 509,94 грн. є обгрунтованими та підтверджені документально, звіт про нарахування основної грошової винагороди і відшкодування витрат схвалені кредиторами на зборах (протокол зборів кредиторів від 24.03.2022) та в судовому засіданні 31.03.2022, на день проведення підсумкового засідання виплати арбітражному керуючому Бурмі С.В. не здійснювалися.

Зважаючи на викладене у сукупності, господарський суд прийшов до висновку про затвердження звіту розпорядника майна боржника Бурми С.В. про нарахування і виплату основної грошової винагороди за виконання повноважень розпорядника майна боржника за грудень 2021, січень, лютий, березень 2022 року в сумі 78000,00 грн. та відшкодування витрат на суму 509,94 грн., які станом на 31.03.2022 не виплачені.

3. Щодо затвердження Плану санації ТОВ Припрутська пересувна механізована колона № 152, введення процедури санації і призначення керуючого санацією.

Згідно частин 1-2 статті 49 Кодексу України з процедур банкрутства передбачено, що у підсумковому засіданні суду у процедурі розпорядження майном боржника здійснюється перехід до наступної судової процедури (процедури санації, ліквідації) або закривається провадження у справі. До закінчення процедури розпорядження майном боржника збори кредиторів приймають одне з таких рішень, зокрема, схвалити План санації та подати до господарського суду клопотання про введення процедури санації і затвердження Плану санації.

Відповідно до частини 3 статті 49 КУзПБ у підсумковому засіданні господарський суд ухвалює одне з таких судових рішень, зокрема, про введення процедури санації та затвердження Плану санації у разі схвалення Плану санації боржника зборами кредиторів та погодження його забезпеченими кредиторами в порядку, встановленому цим Кодексом.

Частиною 5 статті 49 Кодексу передбачено, що затверджуючи План санації, господарський суд перевіряє, чи дотримано порядок його схвалення.

Розглянувши клопотання розпорядника майна арбітражного керуючого Бурми С.В. про затвердження Плану санації і введення процедури санації, суд вказує про таке.

В обґрунтування вказаного клопотання розпорядник майна зазначив, що 24.03.2022 відбулись збори кредиторів Товариства з обмеженою відповідальністю Припрутська пересувна механізована колона № 152, на якому, зокрема, схвалено План санації; ухвалено клопотати перед Господарським судом Чернівецької області про введення процедури санації ТОВ Припрутська ПМК № 152 та про призначення керуючим санацією арбітражного керуючого Бурму С.В.

Відповідно до умов Плану санації, схваленого протоколом зборів кредиторів Товариства з обмеженою відповідальністю Припрутська пересувна механізована колона № 152 від 24.03.2022, метою санації боржника є запобігання визнанню його банкрутом та ліквідації із застосуванням заходів, спрямованих на оздоровлення фінансово-господарського становища боржника, а також задоволення у визначеному Кодексом України з процедур банкрутства обсязі вимог кредиторів шляхом збільшення за участю і за рахунок інвестора розміру статутного капіталу Товариства з обмеженою відповідальністю Припрутська пересувна механізована колона № 152.

Для досягнення мети санації визначено такі заходи:

- передбачене ч. 2 ст. 51 та ч. 3 ст. 52 Кодексу України з процедур банкрутства прощення (списання) податкового боргу, який визнається безнадійним на умовах даної норми цього Кодексу;

- передбачена ч. 2 ст. 51 та ст. 53 Кодексу України з процедур банкрутства фінансова реструктуризація боржника зі збільшенням розміру його статутного капіталу.

Списання податкового боргу у Плані санації обґрунтоване та здійснюється в наступних розмірі і порядку:

1) сума 52105,50 грн. штрафних санкцій (визнана ухвалою суду від 18.11.2021 року), які підтверджуються постановою Чернівецького окружного адміністративного суду від 13.02.2013 у справі № 824/315/13-а, виникла 13.12.2012 року з податкового повідомлення-рішення від 13.01.2011р. № 0000012300 про донарахування податку на прибуток у сумі 208422 грн. та штрафних санкцій з цього виду податків у сумі 52105,50 грн. Отже, дана сума податкового боргу зі сплати штрафних санкцій у розмірі 52105,50 грн. виникла у строк, що передував трьом рокам до дня проведення зборів кредиторів, які схвалюють даний План санації, тобто до 15.03.2019 року, тому є безнадійною та підлягає прощенню (списанню);

2) сума 57764,30 грн. штрафних санкцій (визнана ухвалою суду від 27.01.2022 року) виникла на підставі таких податкових повідомлень-рішень:

№ 0002351200 від 26.02.2016 року (правильна дата 30.06.2016 суд) у сумі 825,91 грн.;

№ 0004501200 від 05.10.2016 року у сумі 6159,24 грн.;

№ 0000521200 від 04.05.2017 року у сумі 104,00 грн.;

№ 0014455303 від 12.02.2020 року у сумі 27903,41 грн.;

№ 0014835303 від 13.02.2020 року у сумі 1707,93 грн.;

№ 0065410413 від 29.10.2020 року у сумі 21063,81 грн.

Відповідно до п. 57.3 ст. 57 Податкового кодексу України у разі визначення грошового зобов`язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах 54.3.1 - 54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу, платник податків зобов`язаний сплатити нараховану суму грошового зобов`язання протягом 10 робочих днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, крім випадків, коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру оскарження рішення контролюючого органу.

У разі оскарження рішення контролюючого органу про нараховану суму грошового зобов`язання платник податків зобов`язаний самостійно погасити узгоджену суму, а також пеню та штрафні санкції за їх наявності протягом 10 робочих днів, наступних за днем такого узгодження.

Дані податкові повідомлення-рішення не були оскаржені боржником, тому визначені ними суми штрафних (фінансових) санкцій вважаються узгодженими в силу ст. 56 ПКУ і боржник був зобов`язаний сплатити визначену ними суму протягом 10 днів, зокрема, по податкових повідомленнях-рішеннях № 0002351200 від 26.02.2016 року у сумі 825,91 грн., № 0004501200 від 05.10.2016 року у сумі 6159,24 грн. та № 0000521200 від 04.05.2017 року у сумі 104,00 грн. по 08.03.2016 року, 14.05.2016 року та 18.03.2017 року відповідно.

Отже починаючи з 09.03.2016 року, 15.05.2016 року та 19.03.2017 року вказані суми штрафних (фінансових) санкцій набули статус боргу, право на стягнення якого існувало у ГУ ДПС у Чернівецькій області протягом 1095 днів, тобто по 09.03.2019 року, 14.05.2019 року та 18.03.2021 року відповідно.

За таких обставин сума боргу зі сплати штрафних (фінансових) санкцій по податкових повідомленнях-рішеннях № 0002351200 від 26.02.2016 року у сумі 825,91 грн., № 0004501200 від 05.10.2016 року у сумі 6159,24 грн. та № 0000521200 від 04.05.2017 року у сумі 104,00 грн., а всього у розмірі 7089,15 грн., виникла у строк, що передував трьом рокам до дня проведення зборів кредиторів, які схвалюють даний План санації, тобто до 24.03.2019 року, тому є безнадійною та підлягає прощенню (списанню).

Загалом підлягає прощенню (списанню) сума податкового боргу ТОВ Припрутська пересувна механізована колона № 152 у розмірі 59194,65 грн. штрафних санкцій (52105,50 грн. + 7089,15 грн.), яка така, що виникла у строк, що передував трьом рокам до дня проведення зборів кредиторів, які схвалюють даний План санації, а саме до 24.03.2019 року.

Решта суми боргу зі сплати штрафних (фінансових) санкцій у розмірі 50675,15 грн. підлягає погашенню у встановлених законом і даним Планом санації черговості та Графіку.

3) сума пені у розмірі 397047,67 грн.:

Згідно з п. 129.1 ст. 129 ПКУ нарахування пені розпочинається:

- при нарахуванні контролюючим органом податкового зобов`язання у встановлених цим Кодексом випадках, не пов`язаних з проведенням перевірки, або при нарахуванні контролюючим органом грошового зобов`язання, визначеного за результатами перевірки, починаючи з першого робочого дня, наступного за останнім днем граничного строку сплати платником податків такого зобов`язання, визначеного в податковому повідомленні-рішенні згідно із цим Кодексом (п.п. 129.1.1);

- при нарахуванні контролюючим органом за результатами перевірки податкового зобов`язання та/або іншого зобов`язання, контроль за сплатою якого покладено на контролюючі органи, у разі виявлення його заниження на суму такого заниження, починаючи з першого робочого дня, наступного за останнім днем граничного строку сплати платником податків цього зобов`язання за відповідний податковий (звітний) період, щодо якого виявлено заниження, та за весь період заниження (у тому числі за період адміністративного та/або судового оскарження) (п.п. 129.1.2);

- при нарахуванні суми грошового зобов`язання, визначеного платником податків або податковим агентом, у тому числі у разі внесення змін до податкової звітності внаслідок самостійного виявлення платником податків помилок відповідно до статті 50 цього Кодексу, після спливу 90 календарних днів, наступних за останнім днем граничного строку сплати податкового зобов`язання (п.п. 129.1.3);

- при виявленні контролюючим органом за результатами перевірки заниження податковим агентом податкового зобов`язання при нарахуванні (виплаті) оподатковуваного доходу на користь нерезидентів або інших платників податків та/або несвоєчасної сплати, несплати (неперерахування) податковим агентом утриманих (нарахованих) податків до або під час виплати оподатковуваного доходу на користь нерезидента або іншого платника податків починаючи з першого робочого дня, наступного за останнім днем граничного строку сплати податковим агентом суми податкового зобов`язання, визначеного цим Кодексом (п.п. 129.1.4).

Пунктом 129.4 статті 129 ПКУ передбачено, що пеня нараховується за кожний календарний день прострочення сплати грошового зобов`язання, включаючи день погашення, з розрахунку 120 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, діючої на кожний такий день.

Згідно з положеннями частини 3 статті 152 Кодексу України з процедур банкрутства податковий борг, до складу якого в силу п.п. 14.1.175 п. 14.1 ст. 14 ПКУ також відноситься й нарахована але не сплачена пеня, який виник у строк, що передував трьом рокам до дня проведення зборів кредиторів, які затверджують План санації, визнається безнадійним та списується.

Виходячи з вказаних положень у Плані санації визначено пеню, яка нарахована боржнику за період з 15.03.2019 року по 15.03.2022 року (з урахуванням мораторію, уведеного 18.11.2021) і не підлягає списанню, а саме:

А) Платіж: ПОДАТОК НА ДОХОДИ ФІЗИЧНИХ ОСІБ

Сума узгодженого податкового зобов`язання 105319,06 грн.

Період нарахування пені 24.03.2019 року 23.01.2020 року

Процентна ставка:120% x ставку НБУ

Нарахована сума пені згідно наведеного у Плані санації розрахунку 17418,15 грн.

Б) Платіж: ОРЕНДНА ПЛАТА З ЮРИДИЧНИХ ОСІБ:

Сума узгодженого податкового зобов`язання 1659,99 грн.

Період нарахування пені 24.03.2019 року 24.01.2020 року

Процентна ставка:120% x ставку НБУ

Нарахована сума пені згідно наведеного у Плані санації розрахунку 275,11 грн.

В) Платіж: ПОДАТОК НА ПРИБУТОК ПРИВАТНИХ ПІДПРИЄМСТВ:

Сума узгодженого податкового зобов`язання 139517,06 грн.

Період нарахування пені 24.03.2019 року 23.01.2020 року

Процентна ставка:120% x ставку НБУ

Нарахована сума пені згідно наведеного у Плані санації розрахунку 23073,98 грн.

Г) Платіж: ПОДАТОК НА ПРИБУТОК ПРИВАТНИХ ПІДПРИЄМСТВ:

Сума узгодженого податкового зобов`язання 6880,69 грн.

Період нарахування пені 24.03.2019 року 09.06.2021 року

Процентна ставка:120% x ставку НБУ

Нарахована сума пені згідно наведеного у Плані санації розрахунку 1962,60 грн.

Ґ) Платіж: ПОДАТОК НА ПРИБУТОК ПРИВАТНИХ ПІДПРИЄМСТВ:

Сума узгодженого податкового зобов`язання 89199,16 грн.

Період нарахування пені 24.03.2019 року 18.11.2021 року

Процентна ставка:120% x ставку НБУ

Нарахована сума пені згідно наведеного у Плані санації розрахунку 29285,26 грн.

Д) Платіж: ПОДАТОК НА ПРИБУТОК ПРИВАТНИХ ПІДПРИЄМСТВ:

Сума узгодженого податкового зобов`язання 27903,41 грн.

Період нарахування 29.02.2020 року 18.11.2021 року

Процентна ставка:120% x ставку НБУ

Нарахована сума пені згідно наведеного у Плані санації розрахунку 4167,92 грн.

Всього пеня, нарахована за період протягом трьох років, які передували схваленню Плану санації з урахуванням уведення мораторію на задоволення вимог кредиторів (з 24.03.2019 року по 18.11.2021 року), становить 76183,02 грн.

Решта пені у сумі 319040,10 грн. (397047,67 грн. 76183,02 грн.) підлягає прощенню (списанню) як податковий борг, який виник у період, що передує трьом рокам до дня проведення зборів кредиторів, які схвалюють План санації.

У підсумку пункт 1 розділу V Заходи з відновлення платоспроможності Товариства з обмеженою відповідальністю Припрутська пересувна механізована колона № 152 Плану санації передбачає списання (прощення) в порядку ч. 2 ст. 51 та ч. 3 ст. 52 Кодексу України з процедур банкрутства податкового боргу у складі пені і штрафних (фінансових) санкцій, який виник у строк, що передував трьом рокам до дня проведення зборів кредиторів, які схвалюють План санації, у загальній сумі 380059,30 грн., який визнається безнадійним на умовах даної норми цього Кодексу, у тому числі:

- штрафні (фінансові) санкції (VI черга) у сумі 59194,65 грн., а саме: по податкових повідомленнях-рішеннях № 0000012300 від 13.01.2011 у сумі 52105,50 грн., № 0002351200 від 26.02.2016 у сумі 825,91 грн., № 0004501200 від 05.10.2016 у сумі 6159,24 грн. та № 0000521200 від 04.05.2017 у сумі 104,00 грн.;

- пеня (VI черга), нарахована за період до 24.03.2019, у сумі 320864,65 грн.

Фінансову реструктуризацію ТВ Припрутська механізована колона № 152 зі збільшенням розміру його статутного капіталу План санації передбачає здійснити наступним чином.

З метою відновлення платоспроможності боржника погашення вимог кредиторів відбувається за рахунок коштів інвестора громадянина України ОСОБА_1 (паспорт серії НОМЕР_1 , що виданий 25.06.2001 року Новоселицьким РВ УМВС України в Чернівецькій області, місце проживання зареєстровано за адресою село Черленовка Чернівецького району Чернівецької області, РНОКПП НОМЕР_2 ) шляхом його вступу до складу учасників Товариства з обмеженою відповідальністю Припрутська пересувна механізована колона № 152 зі збільшенням розміру статутного капіталу боржника в розмірі, встановленому Планом санації, та перерозподілом часток в статутному капіталі боржника з урахуванням норм, які передбачені ст. 53 Кодексу України з процедур банкрутства та вимог Закону України Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю в наступному порядку:

Відповідно до статті 12 Закону України Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю розмір статутного капіталу товариства складається з номінальної вартості часток його учасників, виражених у національній валюті України. Розмір частки учасника товариства у статутному капіталі товариства може додатково визначатися у відсотках. Розмір частки учасника товариства у відсотках повинен відповідати співвідношенню номінальної вартості його частки та статутного капіталу товариства.

На дату схвалення даного Плану санації зареєстрований статутний капітал ТОВ Припрутська ПМК № 152 становить 1397942,00 грн. з наступним його розподілом між учасниками товариства та товариством:

- частка, що належить громадянину України ОСОБА_2 , становить 14357,50 грн., що відповідає 1,03% статутного капіталу ТОВ Припрутська ПМК № 152;

- частка, що належить громадянину України ОСОБА_3 , становить 4345,00 грн., що відповідає 0,311% статутного капіталу ТОВ Припрутська ПМК № 152;

- частка, що належить громадянці України ОСОБА_4 , становить 4363,50 грн., що відповідає 0,312% статутного капіталу ТОВ Припрутська ПМК № 152;

- частка, що належить Товариству з обмеженою відповідальністю Верміхаус, становить 1158194,00 грн., що відповідає 82,85% статутного капіталу ТОВ Припрутська ПМК № 152;

- не розподілена частка в статутному капіталі ТОВ Припрутська ПМК № 152, що зареєстрована за ним, становить 216682,00 грн., що відповідає 15,497% від статутного капіталу боржника.

Обсяг інвестицій у статутний капітал боржника, який необхідний для погашення вимог кредиторів згідно з встановленим у даному Плані санації Графіком, з урахуванням витрат, пов`язаних із фактичним внесенням коштів, становить не менше 312554,11 грн., які вноситимуться учасниками Товариства з обмеженою відповідальністю Припрутська пересувна механізована колона № 152 відповідно до передбачених законом переважних прав та/або інвестором.

Відповідно до частини 2 статті 16 Закону України Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю збільшення статутного капіталу товариства, яке володіє часткою у власному статутному капіталі, не допускається.

Товариство з обмеженою відповідальністю Припрутська пересувна механізована колона № 152 володіє не розподіленою між учасниками часткою у власному статутному капіталі розміром 216682,00 грн., яка не була розподілена між учасниками внаслідок не реалізації бувшими акціонерами ВАТ Припрутська пересувна механізована колона № 152 належних їм прав на обмін акцій даного емітента на частки в статутному капіталі товариства з обмеженою відповідальністю Припрутська пересувна механізована колона № 152 під час припинення акціонерного товариства у зв`язку з його перетворенням в товариство з обмеженою відповідальністю.

Згідно з частинами першою, третьою та четвертою статті 25 Закону України Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю Товариство має право придбавати частки у власному статутному капіталі без його зменшення на розмір такої частки лише за умови, що на день такого придбання товариство сформує резервний капітал у розмірі ціни придбання викупленої частки, який не може використовуватися для здійснення виплат на користь учасників такого товариства. Частки, що належать товариству, не враховуються при визначенні результатів голосування на загальних зборах учасників при розподілі прибутку товариства, а також при розподілі майна товариства у разі його ліквідації. У разі придбання частки (частини частки) учасника самим товариством без зменшення статутного капіталу товариства товариство зобов`язане відплатно відчужити не пізніше ніж через один рік з дня придбання частки (частини частки), якщо інший строк не встановлено статутом товариства.

Проте Товариство з обмеженою відповідальністю Припрутська пересувна механізована колона № 152 не здійснювало відплатного придбання частки номінальною вартістю, а дані частки залишилися у володінні їх емітента внаслідок не реалізації бувшими акціонерами ВАТ Припрутська пересувна механізована колона № 152 належних їм прав на обмін акцій даного емітента на частки в статутному капіталі ТОВ Припрутська пересувна механізована колона № 152 під час припинення акціонерного товариства у зв`язку з його перетворенням в товариство з обмеженою відповідальністю. Тому приписи частини четвертою статті 25 Закону України Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю не розповсюджуються на дані правовідносини і боржник вправі здійснити розподіл даних часток між учасниками або третіми особами, у тому числі шляхом її закріплення за інвестором в обмін на здійснення майнового вкладу до статутного капіталу товариства в грошовій формі під час виконання даного Плану санації.

Очікувані надходження від додаткових вкладів учасників, які вирішили скористатися належним їм переважним правом на здійснення додаткових вкладів, та/або інвестора в межах різниці між номінальною вартістю розподіленої частки та сумою внесених учасниками додаткових вкладів у зв`язку із розподілом належної боржнику частки відповідають її номінальній вартості і становлять 216682,00 грн. при обов`язку здійснити погашення вимог кредиторів на суму 312554,11 грн.

Джерелом надходження решти коштів у сумі 95872,11 грн., які необхідні для погашення вимог кредиторів з урахуванням необхідних витрат, є збільшення розміру статутного капіталу Товариства з обмеженою відповідальністю Припрутська пересувна механізована колона № 152 на суму не менше 100000,00 грн. за рахунок додаткових вкладів учасників товариства, які вирішили скористатися належним їм переважним правом на здійснення додаткових вкладів, та/або інвестора, в межах різниці між сумою збільшення статутного капіталу та сумою внесених учасниками додаткових вкладів.

Збільшення розміру статутного капіталу боржника на суму не менше 100000,00 грн. відбуватиметься одночасно із розподілом належної боржнику частки номінальною вартістю 216682,00 грн., при цьому сукупна сума додаткових вкладів становить 3166822,00 грн.

Планом санації передбачено порядок здійснення додаткових вкладів з урахуванням переважних прав учасників ТОВ Припрутська пересувна механізована колона № 152:

- збільшення статутного капіталу та розподіл належної боржнику частки в статутному капіталі Товариства здійснюється за рахунок додаткових грошових вкладів учасників, які вирішили скористатися належним їм переважним правом на здійснення додаткових вкладів, та/або інвестора, в межах різниці між добутком сум розподілу належно боржнику частки і збільшення статутного капіталу та сумою внесених учасниками додаткових вкладів у розмірі 316682,00 грн. Додаткові вклади вносяться виключно у грошовій формі на санаційний рахунок боржника та спрямовуються на погашення вимог кредиторів згідно із встановленим цим Планом санації Графіком. Підставою для внесення додаткових внесків у зв`язку із розподілом належної боржнику частки і збільшенням розміру статутного капіталу є даний План санації;

- протягом 20 днів від дня затвердження Господарським судом Чернівецької області даного Плану санації керуючий санацією зобов`язаний письмово повідомити кожного учасника ТОВ Припрутська ПМК № 152 про можливість скористатися переважним правом на внесення додаткових вкладів до статутного капіталу боржника із зазначенням реквізитів санаційного рахунку боржника, на який підлягають сплаті додаткові вклади, строки здійснення сплати додаткових вкладів, загальну сум додаткових вкладів та суму додаткового вкладу, яка може бути внесена учасником товариства, якому направлено (вручено) повідомлення, яка є пропорційною до частки учасника у статутному капіталі ТОВ Припрутська ПМК № 152;

- учасники Товариства вправі сплатити додатковий вклад у грошовій формі шляхом перерахування коштів на вказаний у повідомленні санаційний рахунок боржника протягом одного місяця з дня направлення (вручення) йому повідомлення про право на сплату додаткових вкладів в порядку, що передбачений даним Планом санації.

Учасники вправі відчужувати (відступати) належні їм частки в статутному капіталі іншому учаснику ТОВ Припрутська пересувна механізована колона № 152 або вказаному у даному Плані санації інвестору, при цьому набувач відчуженої (відступленої) частки набуває переважне право на внесення додаткового вкладу учасника, який відчужив (відступив) свою частку з моменту нотаріального посвідчення акту приймання-передачі частки. Копію нотаріально посвідченого акту приймання-передачі частки набувач такої частки зобов`язаний невідкладно надати керуючому санацією боржника.

- інвестор може вносити додаткові вклади у сумі, яка складатиме різницю між добутком сум розподілу належної боржнику частки і суми збільшення статутного капіталу та сумою внесених учасниками додаткових вкладів протягом 15 днів після отримання повідомлення від керуючого санацією про наслідки реалізації учасниками товариства своїх переважних прав на внесення додаткових вкладів, яке, в свою чергу, керуючий санацією зобов`язаний направити (вручити) інвестору не пізніше ніж протягом 10 днів з дня спливу строку для внесення додаткових вкладів учасниками, які мають намір реалізувати своє переважне право;

- протягом 10 днів після закінчення спливу строку для внесення додаткових вкладів учасниками Товариства та інвестором керуючий санацією складає і затверджує результати внесення додаткових вкладів учасниками Товариства та інвестором, в якому зазначає загальну суму внесених додаткових вкладів та суму додаткових вкладів, яка внесена кожним учасником та інвестором, розмір і розподіл часток між учасниками товариства у урахуванням внесення додаткових вкладів та збільшений розмір статутного капіталу ТОВ Припрутська ПМК № 152, і подає державному реєстратору заяву про внесення змін до інформації про Товариство з обмеженою відповідальністю Припрутська пересувна механізована колона № 152. У відповідності до статті 53 Кодексу України з процедур банкрутства ухвала Господарського суду Чернівецької області про затвердження Плану санації та затверджений судом План санації Товариства з обмеженою відповідальністю Припрутська пересувна механізована колона № 152 є підставою для суб`єкта державної реєстрації для проведення державної реєстрації змін відомостей про боржника, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.

Кошти надходжень від внесення учасниками та/або інвестором додаткових вкладів до статутного капіталу ТОВ Припрутська пересувна механізована колона № 152 у сумі 316682,00 грн. у повному обсязі спрямовуються керуючим санацією на погашення вимог кредиторів у відповідності до затвердженого даним Планом санації Графіком.

У випадку виконання заходів Плану санації відповідно до Графіку задоволення вимог кредиторів має відбутися:

№ з/пНайменування, код згідно з ЄДРПОУ (для юридичних осіб) кредитораВимоги кредитора (розмір та черговість)Графік погашення вимог1.Головне управління ДПС у Чернівецькій Код ЄДРПОУ 41482464 27240,00 грн. (І черга)до 01.07.2022р. 30115,51 грн. (ІІІ черга)до 01.07.2022р. 126858,17 грн. (VІ черга)до 01.07.2022р. 54000,00 грн.*до 01.07.2022р.Всього по кредитору238213,68 грн. 2.Головне управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області Код ЄДРПОУ 403293454540,00 грн. (І черга)до 01.07.2022р. 54161,09 грн. (ІІІ черга)до 01.07.2022р.Всього по кредитору 58701,09 грн. 3.Регіональне відділення Фонду державного майна України по Івано-Франківській, Чернівецькій та Тернопільській областях Код ЄДРПОУ 428918754540,00 грн. (І черга)до 01.07.2022р. 11099,34 грн. (ІV черга)до 01.07.2022р.Всього по кредитору 15639,34 грн. Загальна сума вимог для погашення312554,11 грн. (* витрати ініціюючого кредитора на авансування винагороди арбітражного керуючого).

Розпорядник майна боржника Бурма С.В. пояснив у судовому засіданні 31.03.2022, що Планом санації не передбачено таких заходів, як продаж частини майна боржника, з урахуванням тих обставин, що належні ТОВ Припрутська механізована колона № 152 необоротні активи перебувають в незадовільному, а частково в аварійному стані, право власності боржника на об`єкти нерухомості не зареєстровано, транспортні засоби не підлягають ремонту і мають бути вибракувані, станки частково розкомплектовані, тому реалізація зазначених активів потребуватиме значних додаткових витрат на виготовлення правовстановлюючих документів, реєстрацію права власності тощо, унаслідок чого визначені Планом санації заходи з відновлення платоспроможності боржника є більш ефективними.

Відповідно до Прикінцевих положень Плану санації останній набуває чинності з дня постановлення господарським судом ухвали про його затвердження.

Рішенням загальних зборів учасників Товариства з обмеженою відповідальністю Припрутська механізована колона № 152, оформленим протоколом № 1/22 від 24.03.2022, схвалено План санації, який, серед іншого, передбачає погашення боргів перед кредиторами за рахунок фінансових інвестицій, які здійснюватимуться шляхом внесення додаткових вкладів до статутного капіталу Товариства через розподіл між його учасниками та/або інвестором нерозподіленої частки, яка зареєстрована за Товариством, а також за рахунок збільшення розміру статутного капіталу Товариства. Рішення прийнято 100% голосів, Загальні збори учасників визнані повноважними.

Також Загальними зборами учасників боржника вирішені питання про розподіл не розподіленої між учасниками Товариства частки та збільшення розміру статутного капіталу Товариства, про переважні права учасників Товариства на внесення додаткових вкладів у зв`язку із розподілом нерозподіленої між учасниками частки в статутному капіталі Товариства та у зв`язку із збільшенням розміру статутного капіталу Товариства, які узгоджуються із передбаченою Планом санації фінансовою реструктуризацією ТОВ Припрутська механізована колона № 152.

План санації схвалила особа, яка подала заяву про участь у санації боржника інвестор Ротар Олександр Анатолійович, з наданням гарантій про сплату коштів у сумі 316682,00 грн. для внесення до статутного капіталу ТОВ Припрутська ПМК № 152 (лист від 24.03.2022).

24.03.2022 відбулися збори кредиторів Товариства з обмеженою відповідальністю Припрутська механізована колона № 152, на яких були присутні з правом вирішального голосу представники кредиторів, вимоги яких включено до реєстру вимог кредиторів боржника: ГУ ДПС у Чернівецькій області (26 голосів), ГУ ПФУ у Чернівецькій області (54 голоси) та Регіонального відділення Фонду державного майна України по Івано-Франківській, Чернівецькій та Тернопільській областях (11 голосів).

Зборами комітетів більшістю голосів прийнято оформлені протоколом зборів кредиторів Товариства з обмеженою відповідальністю Припрутська механізована колона № 152 від 24.03.2022 рішення:

- схвалити план санації: за 65 голосів (68,42%), проти 30 голосів (31,58%);

- клопотати перед Господарським судом Чернівецької області про введення процедури санації і затвердження плану санації ТОВ Припрутська механізована колона № 152, керуючим санацією призначити арбітражного керуючого Бурму Сергія Валерійовича: за 65 голосів (71,43%), утримався 26 голосів (28,57%).

Також, у розгляді питання щодо прийняття рішення про схвалення плану санації брали участь кредитори двох класів: кредитори ГУ ДПС у Чернівецькій області (30 голосів) і ГУ ПФУ у Чернівецькій області (54 голоси), які володіють грошовими вимогами до боржника, що віднесені до третьої черги задоволення вимог кредиторів. Згідно з протоколом № 1 від 24.03.2022 голосування кредиторів Товариства з обмеженою відповідальністю Припрутська механізована колона № 152 першого класу (ІІІ черга) з питання розгляду плану санації за план санації проголосувало 54 голоси, проти 30 голосів.

Кредитор другого класу РВ ФДМУ по Івано-Франківській, Чернівецькій та Тернопільській областях проголосував за план санації належними йому 11 голосами (протокол № 2 від 24.03.2022 голосування кредиторів Товариства з обмеженою відповідальністю Припрутська механізована колона № 152 другого класу (ІV черга) з питання розгляду плану санації).

Відповідно до частини 1 статті 50 КУзПБ господарський суд затверджує схвалений план санації боржника і постановляє ухвалу про введення процедури санації. Під санацією розуміється система заходів, що здійснюються під час провадження у справі про банкрутство з метою запобігання визнанню боржника банкрутом та його ліквідації, спрямованих на оздоровлення фінансово-господарського становища боржника, а також задоволення в повному обсязі або частково вимог кредиторів шляхом реструктуризації підприємства, боргів і активів та/або зміни організаційно-правової та виробничої структури боржника.

Відповідно до вимог статті 51 Кодексу, план санації обов`язково повинен містити визначений розмір вимог кожного класу кредиторів, які були б задоволені у разі введення процедури ліквідації боржника. План санації може бути змінений у порядку, встановленому для його затвердження. План санації має містити заходи щодо відновлення платоспроможності боржника. План санації має передбачати строк відновлення платоспроможності боржника. Платоспроможність вважається відновленою за умови погашення вимог кредиторів згідно з реєстром вимог кредиторів. План санації обов`язково повинен передбачати забезпечення погашення заборгованості боржника з виплати заробітної плати.

Заходами щодо відновлення платоспроможності боржника, які містить план санації, можуть бути: реструктуризація підприємства; перепрофілювання виробництва; закриття нерентабельних виробництв; відстрочення, розстрочення або прощення боргу чи його частини; виконання зобов`язання боржника третіми особами; задоволення вимог кредиторів в інший спосіб, що не суперечить цьому Кодексу; ліквідація дебіторської заборгованості; реструктуризація активів боржника відповідно до вимог цього Кодексу; продаж частини майна боржника; виконання зобов`язань боржника власником боржника та його відповідальність за невиконання взятих на себе зобов`язань; відчуження майна та погашення вимог кредиторів шляхом заміщення активів; звільнення працівників боржника, які не можуть бути задіяні в процесі виконання плану санації; одержання кредиту для виплати вихідної допомоги працівникам боржника, які звільняються згідно з планом санації, що відшкодовується відповідно до вимог цього Кодексу позачергово за рахунок продажу майна боржника; одержання позик та кредитів, придбання товарів у кредит; інші заходи з відновлення платоспроможності боржника.

Згідно частин 4, 5 статті 51 КУзПБ план санації боржника повинен передбачати погашення вимог кредиторів з урахуванням черговості, встановленої цим Кодексом, якщо самі кредитори не схвалили рішення про погіршення умов їхнього класу. План санації вважається схваленим класом незабезпечених кредиторів, якщо за схвалення плану санації віддано більше половини голосів кредиторів, включених до відповідного класу, а також якщо за схвалення плану санації проголосувало не менше половини кредиторів, які мають право голосу у відповідному класі. В іншому випадку вважається, що план санації відхилений відповідним класом кредиторів.

За змістом частин 1-3 статті 53 КУзПБ з метою прийняття рішення про схвалення або відхилення плану санації усі конкурсні кредитори поділяються на класи. Кредитори, включені до кожної черги, формують окремий клас кредиторів. Кредитор, вимоги якого підлягають включенню до двох і більше черг, підлягає включенню відповідно до двох і більше класів кредиторів. План санації не може передбачати різний порядок задоволення вимог кредиторів, включених до одного класу. Прийняття рішення про схвалення або відхилення плану санації приймається кожним класом окремо шляхом голосування.

Абзацом 3 частини 3 цієї статті Кодексу передбачено, що у разі якщо план санації передбачає розстрочення чи відстрочення або прощення (списання) боргів із сплати податків, зборів (обов`язкових платежів) чи їх частини, план санації вважається схваленим органом стягнення в частині задоволення вимог з податків, зборів (обов`язкових платежів) на умовах плану санації без необхідності голосування органом стягнення. При цьому податковий борг, який виник у строк, що передував трьом рокам до дня проведення зборів кредиторів, які затверджують план санації, визнається безнадійним та списується, а податковий борг, який виник пізніше, розстрочується (відстрочується) або списується на умовах плану санації, які повинні бути не гіршими, ніж умови задоволення вимог кредиторів, які голосували за схвалення плану санації, а також розмір та порядок задоволення вимог, які були б застосовані у разі введення процедури ліквідації.

За частиною 4 статті 52 КУзПБ план санації вважається схваленим класом незабезпечених кредиторів, якщо за схвалення плану санації віддано більше половини голосів кредиторів, включених до відповідного класу, а також якщо за схвалення плану санації проголосувало не менше половини кредиторів, які мають право голосу у відповідному класі.

Відповідно до частини 7 статті 52 КУзПБ господарський суд постановляє ухвалу про затвердження плану санації боржника, якщо: план санації схвалений всіма класами конкурсних кредиторів, розмір та/або порядок задоволення вимог яких змінені планом санації порівняно з умовами, які були б застосовані у разі введення процедури ліквідації; план санації схвалений класом забезпечених кредиторів; розмір задоволених вимог кредиторів, які проголосували проти схвалення плану санації, не буде меншим у процедурі санації, ніж розмір вимог, який був би задоволений у разі введення процедури ліквідації.

Згідно з частиною 8 статті 52 КУзПБ господарський суд постановляє ухвалу про відмову у затвердженні плану санації у разі, якщо план санації не відповідає вимогам законодавства.

Суд звертає увагу, що до повноважень господарського суду належить виключно перевірка дотримання сторонами процедури розгляду, схвалення та затвердження плану санації кредиторами, а також відповідність умов плану вимогам закону. При цьому, господарський суд не надає оцінку ефективності умов плану та можливості його виконання. Такий ризик несуть кредитори, які погоджуються з його умовами. Вирішення питання щодо доцільності введення процедури санації та схвалення його умов належить до компетенції кредиторів.

Процедура санації є пріоритетною судовою процедурою у справі про банкрутство, оскільки є системою заходів, що здійснюються під час провадження у справі про банкрутство з метою запобігання визнання боржника банкрутом та його ліквідації, спрямована на оздоровлення фінансово-господарського становища боржника, а також задоволення в повному обсязі або частково вимог кредиторів шляхом кредитування, реструктуризації підприємства, боргів і капіталу та (або) зміну організаційно-правової та виробничої структури боржника (такий висновок викладений у постанові Верховного Суду у складі колегії суддів Касаційного господарського суду від 31.07.2019 у справі № 926/1908-б/14).

Судом встановлено, що План санації схвалений зборами кредиторів, які скликані та проведені відповідно до вимог Кодексу України з процедур банкрутства, також розпорядником майна відповідно до положень цього Кодексу правомірно визначено кожен клас кредиторів, які взяли участь у голосуванні щодо схвалення плану санації.

ГУ ДПС у Чернівецькій області проголосувало проти схвалення Плану санації у зв`язку з незгодою щодо списання пені за прострочення податкового боргу в сумі 320864,65 грн. на умовах абзацу 3 частини 3 статті 52 КУзПБ.

Розглянувши доводи представника ініціюючого кредитора проти списання пені, нарахованої за прострочення сплати податкового боргу в сумі 320864,65 грн. за період до 24.03.2019, суд зазначає, що норма абзацу 3 частини 3 статті 52 КУзПБ про визнання безнадійним і списання податкового боргу, який виник у строк, що передував трьом рокам до дня проведення зборів кредиторів, які затверджують план санації (у даній справі до 24.03.2019), є імперативною, такою, що превалює над відповідними положеннями Податкового кодексу України щодо визначення і списання безнадійного податкового боргу. Відтак, План санації у частині списання пені в сумі 320864,65 грн. відповідає положенням КУзПБ, а відповідні заперечення податкового органу є необґрунтованими.

Положеннями статті 53 КУзПБ визначено, що з метою відновлення платоспроможності боржника планом санації може передбачатися збільшення статутного капіталу боржника в розмірі, встановленому планом санації. Порядок збільшення статутного капіталу, переважне право на придбання частки (додаткових акцій у разі приватного розміщення акцій), розподіл часток, порядок сплати вартості частки визначаються у плані санації. Ухвала господарського суду про затвердження плану санації та затверджений судом план санації є підставою для суб`єкта державної реєстрації для проведення державної реєстрації змін відомостей про боржника, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.

Проаналізувавши заходи фінансової реструктуризації боржника, враховуючи відповідне рішення загальних зборів учасників ТОВ Припрутська пересувна механізована колона № 152 від 24.03.2022, суд знаходить їх прийнятними і такими, що відповідають статті 53 Кодексу.

Також, судом встановлено, що боржник не є державним підприємством або підприємством у статутному капіталі якого частка державної власності перевищує 50 відсотків. Заборгованості із заробітної плати перед працівниками боржника немає, Планом санації не передбачено звільнення працівників, праця яких не може бути задіяною під час його виконання, боржник не провадить діяльності, пов`язаної з державною таємницею.

Суд звертає увагу, що зборами кредиторів не визначено і в Плані санації не передбачено джерела виплати керуючому санацією грошової винагороди при тому, що у відповідності до частин 2, 6, 7 статті 30 КУзПБ розмір основної грошової винагороди арбітражного керуючого за виконання ним повноважень керуючого санацією встановлюється зборами кредиторів під час схвалення плану санації і не може бути меншим за чотири розміри мінімальної заробітної плати за кожний місяць виконання арбітражним керуючим повноважень. Сплата основної винагороди арбітражного керуючого за виконання ним повноважень розпорядника майна, ліквідатора, керуючого санацією, керуючого реструктуризацією, керуючого реалізацією здійснюється за рахунок коштів, авансованих заявником (кредитором або боржником) на депозитний рахунок господарського суду, який розглядає справу, до моменту подання заяви про відновлення відкриття провадження у справі. У разі якщо процедура триває після закінчення авансованих заявником коштів, основна винагорода арбітражного керуючого сплачується за рахунок коштів, одержаних боржником - юридичною особою у результаті господарської діяльності, або коштів, одержаних від продажу майна боржника, яке не перебуває в заставі.

На запитання суду розпорядник майна боржника Бурма С.В. пояснив, що у разі затвердження Плану санації та призначення керуючого санацією ТОВ Припрутська ПМК № 152 послуги останнього буде оплачувати інвестор Ротар О.А., отже, ані боржник, ані кредитори не нестимуть відповідних витрат.

З огляду на викладене, проаналізувавши умови поданого суду на затвердження Плану санації, суд дійшов висновку, що передбачені ним заходи з відновлення платоспроможності боржника відповідають загальним вимогам, визначеним у статтях 51, 52, 53 Кодексу України з процедур банкрутства та спрямовані на погашення вимог кредиторів, а в результаті на відновлення платоспроможності боржника у межах строку процедури санації, План санації схвалено зборами кредиторів боржника, у зв`язку з чим суд вважає за належне затвердити План санації Товариства з обмеженою відповідальністю Припрутська пересувна механізована колона № 152.

Враховуючи затвердження судом Плану санації, суд вважає за необхідне припинити процедуру розпорядження майном та повноваження розпорядника майна боржника Бурми С.В. і ввести процедуру санації Товариства з обмеженою відповідальністю Припрутська пересувна механізована колона № 152 на умовах, визначених Планом санації, який схвалений зборами кредиторів 24.03.2022.

Визначаючи тривалість процедури санації боржника, суд за результатами обговорення зазначеного питання в судовому засіданні та з урахуванням думки арбітражного керуючого Бурми С.В. і представників кредиторів, зважаючи на введення в Україні з 24.02.2022 воєнного стану, вирішив визначити строк процедури санації ТОВ Припрутська пересувна механізована колона № 152 упродовж 6 місяців з дня затвердження Плану санації.

Приписами частини 2 статті 50 КУзПБ передбачено, що керуючий санацією боржника призначається господарським судом у порядку, встановленому цим Кодексом, з числа арбітражних керуючих.

Відповідно до пункту 2 частини 1 статті 28 КУзПБ керуючий санацією, зокрема, призначається господарським судом за клопотанням комітету кредиторів.

Так, відповідно до протоколу зборів кредиторів від 24.03.2022 вирішено керуючим санацією призначити арбітражного керуючого Бурму Сергія Валерійовича (свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) № 614 від 23.04.2013).

На виконання рішення зборів кредиторів арбітражним керуючим Бурмою С.В. подано до господарського суду заяву на участь у санації від 24.03.2022.

З урахуванням викладеного, враховуючи наявність відповідного рішення зборів кредиторів про призначення керуючим санацією арбітражного керуючого Бурми С.В. та відповідність кандидатури останнього вимогам статей 11, 28 Кодексу України з процедур банкрутства і наявність його згоди на призначення, суд дійшов до висновку про призначення керуючим санацією Товариства з обмеженою відповідальністю Припрутська пересувна механізована колона № 152 арбітражного керуючого Бурму Сергія Валерійовича.

4. Щодо клопотання розпорядника майна Бурми С.В. про виплату основної винагороди.

Арбітражний керуючий Бурма С.В. подав до господарського суду клопотання від 24.03.2022 про сплату основної винагороди розпорядника майна, в якому просить сплатити йому основну грошову винагороду в сумі 54000,00 грн. за рахунок авансованих ініціюючим кредитором на депозитний рахунок суду коштів.

Як зазначалося, арбітражний керуючий виконує повноваження за грошову винагороду Грошова винагорода арбітражного керуючого складається з основної та додаткової грошових винагород (ч. 1 ст. 30 КУзПБ).

Абзацами 1, 5, 6 частини 2 цієї статті Кодексу визначено, що розмір основної грошової винагороди арбітражного керуючого за виконання ним повноважень розпорядника майна або ліквідатора визначається в розмірі середньомісячної заробітної плати керівника боржника за останніх 12 місяців його роботи до відкриття провадження у справі, але не менше трьох розмірів мінімальної заробітної плати за кожний місяць виконання арбітражним керуючим повноважень.

Право вимоги основної грошової винагороди виникає в арбітражного керуючого в останній день кожного календарного місяця виконання ним повноважень.

Сплата основної винагороди арбітражного керуючого за виконання ним повноважень розпорядника майна, ліквідатора, керуючого санацією, керуючого реструктуризацією, керуючого реалізацією здійснюється за рахунок коштів, авансованих заявником (кредитором або боржником) на депозитний рахунок господарського суду, який розглядає справу, до моменту подання заяви про відновлення відкриття провадження у справі.

Відповідно до абзацу 4 частини 2 статті 34 КУзПБ при зверненні до господарського суду із заявою від 13.09.2021 про відкриття провадження у справі про банкрутство ТОВ Припрутська ПМК № 152 ініціюючий кредитор ГУ ДПС у Чернівецькій області авансувало на депозитний рахунок суду кошти в сумі 54000,00 грн. для виплати винагороди розпоряднику майна боржника (з розрахунку 3 мінімальної заробітної плати 6000,00 грн. за три місяці виконання повноважень).

Ухвалою від 18.11.2021 про відкриття провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю Припрутська пересувна механізована колона № 152, серед іншого, розпоряднику майна боржника Бурмі С.В. установлено основну грошову винагороду у розмірі трьох мінімальних заробітних плат за кожен місяць виконання ним повноважень. Грошова винагорода за виконання повноважень розпорядника майна сплачується шляхом її авансування ініціюючим кредитором ГУ ДПС у Чернівецькій області у розмірі трьох мінімальних заробітних плат за три місяці виконання повноважень за рахунок коштів, авансованих заявником на депозитний рахунок господарського суду. У разі, якщо процедура розпорядження майном триватиме після закінчення авансованих заявником коштів, основну винагороду розпоряднику майна Бурмі С.В. виплачувати за рахунок коштів, одержаних боржником ТОВ Припрутська пересувна механізована колона № 152 у результаті господарської діяльності, або коштів, одержаних від продажу майна боржника, яке не перебуває в заставі (пункт 6 резолютивної частини ухвали).

Відповідно до статті 8 Закону України Про Державний бюджет України на 2021 рік з з 1 січня мінімальна заробітна плата встановлена в розмірі 6000 гривень, з 01.12.2021 у розмірі 6500 грн. Такий же розмір мінімальної заробітної плати 6500 грн., встановлено з 01.01.2022 Законом України Про Державний бюджет України на 2022 рік.

Вище суд дійшов висновку про затвердження звіту розпорядника майна боржника Бурми С.В. про нарахування і виплату основної грошової винагороди за виконання повноважень розпорядника майна боржника за грудень 2021, січень, лютий, березень 2022 року в сумі 78000,00 грн., яка фактично не виплачена.

Відтак, арбітражний керуючий Бурма С.В. має право на отримання основної грошової винагороди у сумі 54000,00 грн. за три місяці виконання повноважень розпорядника майна боржника за період з 18.11.2021 по 18.02.2022 у сумі 54000,00 грн. за рахунок авансованих ініціюючим кредитором коштів. Зважаючи на наведене клопотання розпорядника майна боржника Бурми С.В. про виплату основної грошової винагороди підлягає задоволенню.

На підставі викладеного, керуючись статтями 2, 6, 28, 30, 48-53 Кодексу України з процедур банкрутства, господарський суд

УХВАЛИВ:

1. У затвердженні звіту розпорядника майна Товариства з обмеженою відповідальністю Припрутська пересувна механізована колона № 152 Бурми С.В. відмовити.

2. Затвердити звіт розпорядника майна боржника Товариства з обмеженою відповідальністю Припрутська пересувна механізована колона № 152 Бурми С.В. про нарахування і виплату основної грошової винагороди за виконання повноважень розпорядника майна боржника за грудень 2021, січень, лютий, березень 2022 року в сумі 78000,00 грн. та відшкодування витрат на суму 509,94 грн., які станом на 31.03.2022 не виплачені.

3. Припинити процедуру розпорядження майном Товариства з обмеженою відповідальністю Припрутська пересувна механізована колона № 152 (код ЄДРПОУ 01037608, місцезнаходження: 60300, Чернівецька область, Новоселицький район, м. Новоселиця, вул. Комарова, буд. 7).

4. Припинити повноваження розпорядника майна Товариства з обмеженою відповідальністю Припрутська механізована колона № 152 арбітражного керуючого Бурми Сергія Валерійовича.

5. Затвердити План санації Товариства з обмеженою відповідальністю Припрутська пересувна механізована колона № 152 (код ЄДРПОУ 01037608, місцезнаходження: 60300, Чернівецька область, Новоселицький район, м. Новоселиця, вул. Комарова, буд. 7) у редакції, схваленій зборами кредиторів від 24.03.2022.

6. Ввести процедуру санації боржника Товариства з обмеженою відповідальністю Припрутська пересувна механізована колона № 152 (код ЄДРПОУ 01037608, місцезнаходження: 60300, Чернівецька область, Новоселицький район, м. Новоселиця, вул. Комарова, буд. 7) строком на шість місяців з дня набрання законної сили даною ухвалою Господарського суду Чернівецької області про введення процедури санації до 30.09.2022.

З моменту постановлення ухвали про введення процедури санації:

члени виконавчого органу (керівник) боржника звільняються з посади у порядку, визначеному законодавством;

управління боржником переходить до керуючого санацією;

зупиняються повноваження органів управління боржника юридичної особи щодо управління та розпорядження майном боржника, повноваження органів управління передаються керуючому санацією, крім повноважень, передбачених Планом санації;

арешт на майно боржника та інші обмеження дій боржника щодо розпорядження його майном можуть бути накладені лише в межах процедури санації у разі, якщо вони не перешкоджають виконанню Плану санації та не суперечать інтересам конкурсних кредиторів. Не допускається арешт грошових коштів, що знаходяться на банківських рахунках умовного зберігання (ескроу), відкритих боржником у встановленому законодавством порядку.

7. Призначити керуючим санацією Товариства з обмеженою відповідальністю Припрутська пересувна механізована колона № 152 (код ЄДРПОУ 01037608, місцезнаходження: 60300, Чернівецька область, Новоселицький район, м. Новоселиця, вул. Комарова, буд. 7) арбітражного керуючого Бурму Сергія Валерійовича (58002, м. Чернівці, вул. Сімовича, 14, свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) № 614 від 23.04.2013).

8. Зобов`язати посадових осіб Товариства з обмеженою відповідальністю Припрутська пересувна механізована колона № 152 (код ЄДРПОУ 01037608, місцезнаходження: 60300, Чернівецька область, Новоселицький район, м. Новоселиця, вул. Комарова, буд. 7) передати керуючому санацією арбітражному керуючому Бурмі Сергію Валерійовичу протягом 15 днів бухгалтерську та іншу документацію боржника, печатки, штампи, матеріальні та інші цінності.

9. Оприлюднити повідомлення про введення процедури санації Товариства з обмеженою відповідальністю Припрутська пересувна механізована колона № 152 (код ЄДРПОУ 01037608, місцезнаходження: 60300, Чернівецька область, Новоселицький район, м. Новоселиця, вул. Комарова, буд. 7) на офіційному веб-порталі Судової влади України.

10. Здійснити зарахування арбітражному керуючому Бурмі Сергію Валерійовичу ( ІНФОРМАЦІЯ_1 , паспорт громадянина України № НОМЕР_3 , виданий 05.05.2020, РНОКПП НОМЕР_4 , адреса: АДРЕСА_1 ) основної грошової винагороди за виконання повноважень розпорядника майна Товариства з обмеженою відповідальністю Припрутська пересувна механізована колона № 152 за три місяці за період з 18.11.2021 по 18.02.2022 у сумі 54000,00 грн. з депозитного рахунку Господарського суду Чернівецької області за наступними реквізитами: отримувач Бурма Сергій Валерійович, ідентифікаційний код отримувача НОМЕР_4 , рахунок отримувача НОМЕР_5 АТ ПУМБ в м. Києві, МФО 334851).

Ухвалу передати у Планово-фінансовий відділ Господарського суду Чернівецької області для виконання у цій частині.

11. Ухвалу надіслати кредиторам, боржнику, арбітражному керуючому Бурмі С.В., Ротару О.А., державному органу з питань банкрутства.

Порядок набрання ухвалою законної сили та її оскарження

Ухвала набирає законної сили негайно після її оголошення, якщо інше не передбачено Господарським процесуальним кодексом України чи Законом України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом (ч. 1 ст. 235 ГПК України).

Ухвала може бути оскаржена протягом 10 днів з дня її проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або у разі розгляду справи (вирішення питання) без повідомлення (виклику) учасників справи, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення (ч. 1 ст. 256 ГПК України). Апеляційна скарга подається безпосередньо до суду апеляційної інстанції у письмовій формі (ст. 257 ГПК України).

Суддя Т.І.Ковальчук

Інформацію по справі, що розглядається можна отримати на сторінці суду на офіційному веб-порталі судової влади України в мережі Інтернет за веб-адресою: http://cv.arbitr.gov.ua/sud5027/.

СудГосподарський суд Чернівецької області
Дата ухвалення рішення30.03.2022
Оприлюднено25.06.2022
Номер документу103836912
СудочинствоГосподарське
КатегоріяСправи позовного провадження Справи про банкрутство, з них: банкрутство юридичної особи

Судовий реєстр по справі —926/3826-б/21

Ухвала від 21.11.2022

Господарське

Господарський суд Чернівецької області

Ковальчук Тетяна Іванівна

Ухвала від 07.11.2022

Господарське

Господарський суд Чернівецької області

Ковальчук Тетяна Іванівна

Ухвала від 25.10.2022

Господарське

Господарський суд Чернівецької області

Ковальчук Тетяна Іванівна

Ухвала від 17.10.2022

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Картере В.І.

Ухвала від 12.10.2022

Господарське

Господарський суд Чернівецької області

Ковальчук Тетяна Іванівна

Постанова від 31.08.2022

Господарське

Західний апеляційний господарський суд

Гриців Віра Миколаївна

Ухвала від 30.08.2022

Господарське

Західний апеляційний господарський суд

Гриців Віра Миколаївна

Ухвала від 01.08.2022

Господарське

Західний апеляційний господарський суд

Гриців Віра Миколаївна

Ухвала від 09.05.2022

Господарське

Господарський суд Чернівецької області

Ковальчук Тетяна Іванівна

Ухвала від 08.05.2022

Господарське

Західний апеляційний господарський суд

Гриців Віра Миколаївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні