Рішення
від 28.03.2022 по справі 380/23093/21
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

справа № 380/23093/21

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

29 березня 2022 року м. Львів

Львівський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Качур Р.П., за участю секретаря судового засідання Лубоцької Н. І., розглянув у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Львівській області до Золочівського професійного ліцею про зупинення експлуатації будівлі до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки -

УСТАНОВИВ:

Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Львівській області (далі - позивач, Головне управління ДСНС у Львівській області) звернулося до Львівського окружного адміністративного суду із позовною заявою до Золочівського професійного ліцею (далі - відповідач), у якій просить зупинити експлуатацію будівлі (яка використовується як навчальний корпус) та будівлі (яка використовується як гуртожиток) Золочівського професійного ліцею за адресою: України, 80700, Львівська область, м. Золочів, вулиця Академіка Павлова, 72 до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки шляхом опечатування (опломбовування) та відімкнення від джерел живлення, окрім виконання робіт, пов`язаних із усуненням порушень вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки.

В обґрунтування позовних вимог зазначено, що під час проведення позивачем позапланового заходу на об`єктах відповідача виявлено ряд порушень вимог пожежної та техногенної безпеки. У зв`язку з існуючою, на думку позивача, небезпекою він звернувся із цією позовною заявою до суду.

Ухвалою від 08.12.2021 провадження в адміністративній справі відкрито за правилами спрощеного позовного провадження з повідомленням (викликом) сторін; встановлено відповідачу п`ятнадцятиденний строк для подання відзиву на позовну заяву з дня отримання копії ухвали про відкриття провадження у справі.

Копію ухвали від 08.12.2021 та позовної заяви з додатками вручено відповідачу 04.01.2022, що підтверджується наявним у матеріалах справи повідомлення про вручення рекомендованого поштового відправлення за ШКІ № 7901830510110. Станом на день розгляду справи відзиву на адресу суду від відповідача не надходило.

Ухвалою суду від 09.02.2022 судом вирішено перейти із спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін до розгляду справи за правилами спрощеного позовного провадження в судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін та призначено судове засідання у справі.

У судове засідання, призначене на 29.03.2022 сторони не з`явились. Представник позивача подав заяву (вх. № 18131 від 01.03.2022), у якій просив розгляд справи проводити без участі представника позивача.

Від відповідача на адресу суду надійшли клопотання (вх. № 4059ел від 25.03.2022, вх. № 23071 від 28.03.2022), в якому просив розгляд справи, призначеної на 29.03.2022 о 12:00 провести без участі представника відповідача.

Суд всебічно і повно з`ясував усі фактичні обставини справи, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об`єктивно оцінив докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті та встановив таке.

Посадовими особами Головного управління ДСНС у Львівській області відповідачу видано припис № 13 від 20.04.2021 про усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, складений за результатами проведення планової перевірки території, будівель та приміщень Золочівського професійного діцею, який знаходиться за адресою: 80700 Львівська область м. Золочів вул. Академіка Павлова 72 (а.с. 20-22).

Вказаним приписом відповідачу висунуто вимогу щодо вжиття наступних заходів:

1. Будівлю та приміщення гуртожитку обладнати системами протипожежного захисту відповідно до ДБН В.2.5-56:2014 «Системи протипожежного захисту» (системою пожежної сигналізації, системою проти димного захисту, системою оповіщування про пожежу та управління евакуюванням людей).

2. Будівлю та приміщення навчального корпусу обладнати системами протипожежного захисту відповідно до ДБН В.2.5-56:2014 «Системи протипожежного захисту» (системою пожежної сигналізації, системою передавання тривожних сповіщень, системою проти димного захисту, системою оповіщування про пожежу та управління евакуюванням людей).

3. В гуртожитку не допускати зниження класу вогнестійкості елементів заповнення отворів в протипожежних перешкодах, що відокремлюють електрощитові.

4. Пожежні кран-комплекти системи внутрішнього протипожежного водопроводу в навчальному корпусі доукомплектувати пожежними рукавами та стволами однакового з ним діаметра.

5. Світловий покажчик «ВИХІД» на шляхах евакуації гуртожитку під`єднати до резервного джерела живлення.

6. Світловий покажчик «ВИХІД» на шляхах евакуації навчального корпусу під`єднати до резервного джерела живлення.

7. Об`єкт забезпечити зовнішнім протипожежним водопостачанням згідно з ДБН В.2.5-74:2013 «Водопостачання. Зовнішні мережі та споруди. Основні положення проектування».

8. В навчальному корпусі всі з`єднання відгалуження та окінцювання жил проводів і кабелів здійснити за допомогою зварювання, паяння або затискачів.

9. У гуртожитку всі з`єднання відгалуження та окінцювання жил проводів і кабелів здійснити за допомогою зварювання, паяння або затискачів.

10. Не допускати оздоблення стін на шляхах евакуації горючими матеріалами в навчальному корпусі.

11. Провести ідентифікацію потенційно небезпечного об`єкта.

12. У гуртожитку сходові клітки, внутрішні відкриті та зовнішні сходи, коридори, проходи та інші шляхи евакуації забезпечити евакуаційним освітленням.

13. У навчальному корпусі сходові клітки, внутрішні відкриті та зовнішні сходи, коридори, проходи та інші шляхи евакуації забезпечити евакуаційним освітленням.

14. У навчальному корпусі не допускати зниження класу вогнестійкості елементів заповнення прорізів у протипожежних перешкодах (люк-лаз на горище).

15. Провести технічне обслуговування наявних вогнегасників.

16. У гуртожитку внутрішній протипожежний водопровід обладнати насосами підвищення тиску води.

17. Провести страхування членів пожежної дружини.

18. Провести технічне обслуговування та перевірку на працездатність шляхом пуску води пожежних кран-комплектів з реєстрацією результатів перевірки у спеціальному журналі обліку технічного обслуговування.

19. У приміщення майстерні навчального корпусу заборонити експлуатації тимчасової дільниці електромережі.

20. У приміщенні майстерні навчального корпусу світильники з лампою розжарювання захистити суцільним склом (ковпаком).

21. На коридорі гуртожитку світильники з лампою розжарювання захистити суцільним склом (ковпаком).

22. У приміщення майстерні навчального корпусу підвішування світильників виконати незалежно від струмопровідних проводів та захистити ковпаком (розсіювачем).

Як слідує з наказу Золочівського професійного ліцею № 18АГ від 05.08.2021 «Про призначення відповідального за усунення вимог припису», відповідальним за усунення вимог припису № 13 від 20.04.2021 призначено завідуючого господарством ОСОБА_1 (а.с. 15).

Головним управлінням Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Львівській області в особі головного інспектора відділу запобігання надзвичайним ситуаціям Золочівського РУ ГУ ДСНС України у Львівській області, майора служби цивільного захисту Грабовського Олега Богдановича, головного інспектора відділу профілактичної роботи Золочівського РУ ГУ ДСНС України у Львівській області, майора служби цивільного захисту Костельного Володимира Євстахійовича, у присутності директора Золочівського професійного ліцею у період з 12.08.2021 по 27.08.2021 проведено позаплановий захід державного нагляду (контролю) щодо дотримання суб`єктом господарювання вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки у будівлі (яка використовується як навчальний корпус) та будівлі (яка використовується як гуртожиток) Золочівського професійного ліцею за адресою: Україна, 80700, Львівська область, м. Золочів, вулиця Академіка Павлова, 72, відповідно до наказу «Про проведення позапланових перевірок» № 181 від 30.07.2021 та посвідчення на проведення позапланового заходу державного нагляду (контролю) № 29 від 04.08.2021 (а.с. 23-24).

Відповідно до акта Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Львівській області № 15 від 27.08.2021 за результатами проведення позапланового заходу на об`єктах відповідача виявлено ряд порушень Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом МВС України № 1417 від 30.12.2014, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 05.03.2015 за № 252/26697, Кодексу цивільного захисту України та інших нормативно-правових актів (а.с. 6-14).

У будівлі Золочівського професійного ліцею за адресою: Україна, 80700, Львівська область, м. Золочів, вулиця Академіка Павлова, 72, виявлено такі порушення:

1. Будівля та приміщення гуртожитку не обладнано системами протипожежного захисту відповідно до ДБН В.2.5-56:2014 «Системи протипожежного захисту» (системою пожежної сигналізації, системою проти димного захисту, системою оповіщування про пожежу та управління евакуюванням людей).

2. Будівля та приміщення навчального корпусу не обладнані системами протипожежного захисту відповідно до ДБН В.2.5-56:2014 «Системи протипожежного захисту» (системою пожежної сигналізації, системою передавання тривожних сповіщень, системою проти димного захисту, системою оповіщування про пожежу та управління евакуюванням людей).

3. В гуртожитку допускається зниження класу вогнестійкості елементів заповнення отворів в протипожежних перешкодах, що відокремлюють електрощитові.

4. Пожежні кран-комплекти системи внутрішнього протипожежного водопроводу в навчальному корпусі недоукомплектовані пожежними рукавами та стволами однакового з ним діаметра.

5. Світловий покажчик «ВИХІД» на шляхах евакуації гуртожитку не під`єднано до резервного джерела живлення.

6. Світловий покажчик «ВИХІД» на шляхах евакуації навчального корпусу не під`єднано до резервного джерела живлення.

7. Об`єкт не забезпечено зовнішнім протипожежним водопостачанням згідно з ДБН В.2.5-74:2013 «Водопостачання. Зовнішні мережі та споруди. Основні положення проектування».

8. В навчальному корпусі всі з`єднання відгалуження та окінцювання жил проводів і кабелів не здійснено за допомогою зварювання, паяння або затискачів.

9. У гуртожитку всі з`єднання відгалуження та окінцювання жил проводів і кабелів не здійснено за допомогою зварювання, паяння або затискачів.

10. Дерев`яні облицювальні панелі на шляхах евакуації в навчальному корпусі не демонтовані.

11. Не проведено ідентифікацію потенційно небезпечного об`єкта.

12. У гуртожитку сходові клітки, внутрішні відкриті та зовнішні сходи, коридори, проходи та інші шляхи евакуації не забезпечено евакуаційним освітленням.

13. У навчальному корпусі сходові клітки, внутрішні відкриті та зовнішні сходи, коридори, проходи та інші шляхи евакуації не забезпечено евакуаційним освітленням.

14. У навчальному корпусі допускається зниження класу вогнестійкості елементів заповнення прорізів у протипожежних перешкодах (люк-лаз на горище).

15. Не проведено технічне обслуговування наявних вогнегасників.

16. У гуртожитку внутрішній протипожежний водопровід не обладнаний насосами підвищення тиску води.

17. Не проведено страхування членів пожежної дружини.

Стосовно ОСОБА_1 , який є завідувачем господарством Золочівського професійного ліцею за адресою: Україна, 80700, Львівська область, м. Золочів, вулиця Академіка Павлова, 72, 26.08.2021 складено протокол про адміністративне правопорушення відповідно до ст. 188-8 КУпАП серії ЛВ № 018106. ОСОБА_1 з протоколом ознайомлений 26.08.2021 (а.с. 16).

Крім цього, 27.08.2021 головним інспектором відділу профілактичної роботи Золочівського РУ ГУ ДСНС України у Львівській області, майором служби цивільного захисту Костельним Володимиром Євстахійовичем винесено постанову серії ЛВ № 018163 про накладення на ОСОБА_1 . адміністративного стягнення у вигляді штрафу, який добровільно сплачено до бюджету, підтвердженням чого є копія квитанції від 14.09.2021 (а.с. 17-19).

Оскільки при експлуатації будівлі Золочівського професійного ліцею виявлено грубі та численні недотримання вимог пожежної та техногенної безпеки, відповідач таких не усунув, відтак позивач на виконання наданих законом повноважень звернувся до суду з цим позовом.

При вирішенні спору суд керується таким.

Завданням адміністративного судочинства відповідно до ч. 1 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

Однією із основних засад (принципів) адміністративного судочинства відповідно до п. 4 ч. 3 ст. 2 КАС України є змагальність сторін, диспозитивність та офіційне з`ясування всіх обставин у справі.

Спірні правовідносини регулюються Кодексом цивільного захисту України та Законом України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» № 877-V від 05.04.2007 (далі - Закон № 877-V).

Згідно з статтею 1 Закону № 877-V державний нагляд (контроль) - діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, місцевих державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування (далі - органи державного нагляду (контролю)) в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб`єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, допустимого рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища.

Відповідно до ст. 4 Закону № 877-V державний нагляд (контроль) здійснюється за місцем провадження господарської діяльності суб`єкта господарювання або його відокремлених підрозділів, або у приміщенні органу державного нагляду (контролю) у випадках, передбачених законом.

Відповідно до статті 1 Кодексу цивільного захисту України даний правовий акт регулює відносини, пов`язані із захистом населення, територій, навколишнього природного середовища та майна від надзвичайних ситуацій, реагуванням на них, функціонуванням єдиної державної системи цивільного захисту, та визначає повноваження органів державної влади, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування, права та обов`язки громадян України, іноземців та осіб без громадянства, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності.

Відповідно до статей 64, 65 та 66 Кодексу цивільного захисту України центральний орган виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, здійснює державний нагляд (контроль) шляхом проведення планових та позапланових перевірок відповідно до закону. Такий нагляд уповноважений здійснювати і позивач у справі - Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Львівській області, яке реалізує повноваження відповідного центрального органу виконавчої влади.

Згідно із Положенням про Державну службу України з надзвичайних ситуацій, затвердженим Указом Президента України № 20/2013 від 16.01.2013 Державна служба України з надзвичайних ситуацій (ДСНС України) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра оборони України.

ДСНС України здійснює свої повноваження безпосередньо та через територіальні органи в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, районах, районах у містах, містах обласного, республіканського (Автономної Республіки Крим) значення, а також міжрегіональні (повноваження яких поширюються на кілька адміністративно-територіальних одиниць) територіальні органи (у разі їх створення).

До основних завдань ДСНС України віднесено здійснення державного нагляду (контролю) за додержанням та виконанням вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки, цивільного захисту, за діяльністю аварійно-рятувальних служб.

Згідно із підпунктом 63 пункту 4 Положення про Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Львівській області, затвердженого наказом ДСНС України № 3 від 04.02.2013, Головне управління відповідно до покладених на нього завдань на відповідній території здійснює безпосередньо та через підпорядковані підрозділи нагляд (контроль) за додержанням і виконанням вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки та цивільного захисту місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами і організаціями усіх форм власності, іншими суб`єктами господарювання, а також громадянами України, іноземцями та особами без громадянства.

Згідно із п. 12 ч. 1 ст. 67 Кодексу цивільного захисту України до повноважень центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, належить звернення до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, експлуатації будівель, об`єктів, споруд, цехів, дільниць, а також машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, зупинення проведення робіт, у тому числі будівельно-монтажних, випуску і реалізації пожежно-небезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту, надання послуг, якщо ці порушення створюють загрозу життю та/або здоров`ю людей.

Частиною 1 ст. 68 Кодексу цивільного захисту України визначено, що посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, у разі порушення вимог законодавства з питань техногенної та пожежної безпеки, у тому числі невиконання їх законних вимог, зобов`язані застосовувати санкції, визначені законом.

В силу ч. 2 ст. 68 Кодексу цивільного захисту України у разі встановлення порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що створює загрозу життю та здоров`ю людей, посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, звертаються до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, споруд, окремих приміщень, випуску та реалізації пожежно-небезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту у порядку, встановленому законом.

Статтею 70 Кодексу цивільного захисту України визначено, що підставою для звернення центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, об`єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів є:

1) недотримання вимог пожежної безпеки, визначених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами, стандартами, нормами і правилами;

2) порушення вимог пожежної безпеки, передбачених стандартами, нормами і правилами, під час будівництва приміщень, будівель та споруд виробничого призначення;

3) випуск і реалізація вибухопожежонебезпечної продукції та продукції протипожежного призначення з відхиленням від стандартів чи технічних умов або без даних щодо відповідності такої продукції вимогам пожежної безпеки;

4) нездійснення заходів щодо захисту персоналу від шкідливого впливу ймовірних надзвичайних ситуацій;

5) відсутність на виробництвах, на яких застосовуються небезпечні речовини, паспортів (формулярів) на обладнання та апаратуру або систем із забезпечення їх безперебійної (безаварійної) роботи;

6) невідповідність кількості засобів індивідуального захисту органів дихання від небезпечних хімічних речовин нормам забезпечення ними працівників суб`єкта господарювання, їх непридатність або відсутність;

7) порушення правил поводження з небезпечними речовинами;

8) відсутність або непридатність до використання засобів індивідуального захисту в осіб, які здійснюють обслуговування потенційно небезпечних об`єктів або об`єктів підвищеної небезпеки, а також в осіб, участь яких у ліквідації наслідків надзвичайної ситуації передбачена планом локалізації і ліквідації наслідків аварій;

9) відсутність на об`єкті підвищеної небезпеки диспетчерської служби або її неготовність до виконання покладених на неї завдань, у тому числі через відсутність відповідних документів, приладів, обладнання або засобів індивідуального захисту.

10) неготовність до використання за призначенням аварійно-рятувальної техніки, засобів цивільного захисту, а також обладнання, призначеного для забезпечення безпеки суб`єктів господарювання;

11) проведення робіт з будівництва будинків та споруд, розміщення інших небезпечних об`єктів, інженерних і транспортних комунікацій, які порушують встановлений законодавством з питань техногенної безпеки порядок їх проведення або проведення яких створює загрозу безпеці населення, суб`єктам господарювання, обладнанню та майну, що в них перебувають.

Частиною 2 ст. 70 Кодексу цивільного захисту України визначено, що повне або часткове зупинення роботи підприємств, об`єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, виконання робіт, надання послуг здійснюється виключно за рішенням адміністративного суду.

З аналізу викладених положень слідує, що орган, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки у разі виявлення факту недотримання вимог пожежної безпеки на підставі акта, складеного за результатами здійснених заходів (перевірок тощо), має право звернутися до суду із позовом про застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення експлуатації будівель, споруд.

Судом встановлено, що актом позапланової перевірки № 15 від 27.08.2021, складеним головним інспектором відділу запобігання надзвичайним ситуаціям Золочівського РУ ГУ ДСНС України у Львівській області, майором служби цивільного захисту Грабовським Олегом Богдановичем і головним інспектором відділу профілактичної роботи Золочівського РУ ГУ ДСНС України у Львівській області, майором служби цивільного захисту Костельним Володимиром Євстахійовичем зафіксовано 17 пунктів порушень у сфері пожежної та техногенної безпеки.

Відповідачем не надано суду доказів усунення зазначених недоліків. Причин неусунення таких відповідачем також не повідомлено.

Також встановлено, що ОСОБА_1 , який є відповідальним за усунення вимог Припису № 13 від 20.04.2021, сплачено накладене на нього адміністративне стягнення у вигляді штрафу, що підтверджується наявною у матеріалах справи квитанцією та свідчить про згоду із встановленими правопорушеннями.

Суд зазначає, що неусунення відповідачем встановлених перевіркою порушень у сфері пожежної та техногенної безпеки становить загрозу виникнення пожежі та в подальшому перешкоджатиме її гасінню і евакуації людей з будівлі Золочівського професійного ліцею.

Слід зазначити, що наявність неусунутих відповідачем порушень вимог чинного законодавства України у сфері пожежної і техногенної безпеки, цивільного захисту підтверджується наявними у матеріалах справи доказами та відповідачем не заперечується.

Оскільки неусунуті відповідачем порушення створюють загрозу життю та здоров`ю людей, призводять до невиправданого ризику виникнення надзвичайних ситуацій та, відповідно, ризику завдання шкоди життю і здоров`ю людей, суд доходить висновку про наявність передбачених законом підстав для застосування до відповідача заходів реагування у виді зупинення експлуатації будівель.

При цьому, суд зауважує, що застосування заходу реагування не є юридичною відповідальністю, а необхідним оперативним та превентивним заходом, мета якого усунути існування загрози життю та здоров`ю людей.

Зі свого боку відповідач не позбавлений права відновити експлуатацію відповідних будівель після повідомлення позивача як органу державного нагляду (контролю), який ініціював зупинення, про усунення ним усіх встановлених порушень.

Ураховуючи встановлені обставини справи, у зв`язку з виникненням загрози життю та здоров`ю людей та з метою недопущення спричинення шкоди життю чи здоров`ю людей суд дійшов висновку про необхідність зупинення експлуатації будівлі (яка використовується як навчальний корпус) та будівлі (яка використовується як гуртожиток) Золочівського професійного ліцею за адресою: України, 80700, Львівська область, м. Золочів, вулиця Академіка Павлова, 72 до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки, окрім виконання робіт, пов`язаних із усуненням порушень вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки.

Щодо способу зупинення роботи будівлі шляхом опечатування (опломбування) та відімкнення будівлі від джерел живлення будівель Золочівського професійного ліцею то такий є непослідовний, оскільки відсутність доступу до будівлі та відімкнення її від джерел живлення зробить неможливим проведення робіт по усуненню виявлених позивачем порушень у приміщенні магазину.

Відповідно до ч. 1 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Згідно з ч. 1 ст. 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.

Отже, виходячи із заявлених позовних вимог, системного аналізу положень чинного законодавства України та доказів, зібраних у справі, суд дійшов висновку, що позовні вимоги підлягають частковому задоволенню.

Ураховуючи положення частини 2 статті 139 КАС України, судові витрати розподілу не підлягають.

Керуючись статтями 19, 22, 25,72-77, 90, 139, 241-246, 250, 255, 293, 295 КАС України, суд -

ВИРІШИВ:

1. Адміністративний позов Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Львівській області (79008 м. Львів вул. Підвальна 6; код за ЄДРПОУ 38627339) до Золочівського професійного ліцею (80700 Львівська область Золочівський район вул. Академіка Павлова 72; код ЄДРПОУ 02545365) про зупинення експлуатації будівлі до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки задовольнити частково.

2. Зупинити експлуатацію будівлі (яка використовується як навчальний корпус) та будівлі (яка використовується як гуртожиток) Золочівського професійного ліцею за адресою: України, 80700, Львівська область, м. Золочів, вулиця Академіка Павлова, 72 до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки, окрім виконання робіт, пов`язаних із усуненням порушень вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки.

3. У частині позовних вимог про опечатування (опломбування) та відімкнення будівлі від джерел живлення - відмовити.

4. Судові витрати розподілу не підлягають.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається до Восьмого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Повний текст судового рішення складено та підписано 04.04.2022.

Суддя Р.П. Качур

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення28.03.2022
Оприлюднено23.06.2022
Номер документу103856218
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи щодо забезпечення громадського порядку та безпеки, національної безпеки та оборони України, зокрема щодо цивільного захисту

Судовий реєстр по справі —380/23093/21

Ухвала від 14.02.2023

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Качур Роксолана Петрівна

Рішення від 28.03.2022

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Качур Роксолана Петрівна

Ухвала від 09.02.2022

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Качур Роксолана Петрівна

Ухвала від 08.12.2021

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Качур Роксолана Петрівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні