Постанова
від 06.07.2010 по справі 2а-374/10/1370
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМ ІНІСТРАТИВНИЙ СУД

79018, м. Львів, вул. Чоловсь кого, 2

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

06 липня 2010 р. № 2а-374/10/1370

Торгово виробнича фірма "Збруч"

до Державна податкова інспе кція у Дрогобицькому районі Львівської області

про про скасування податково го повідомлення-рішення ,

з участю представників:

від позивача: Краснополь ський В.О. (довіреність № б/н від 16.12.2009 року), Матківський А. Ю. (довіреність № б/н від 15.02.2010 р оку)

від відповідача: Людкев ич Р.Я. (довіреність № 11003/10/10-010 ві д 17.09.2009 року)

ВСТАНОВИВ:

Торгово-виробнича фір ма Збруч звернулась до суду з позовом до Державної подат кової інспекції у Дрогобицьк ому районі Львівської област і, із залученням третьої особ и, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору Публі чне акціонерне товариство Б анк національний кредит , в я кому просить визнати нечинни ми податкові повідомлення-рі шення від 01.06.2009 р. №0002811502/0 в частині визначення податкового зобо в' язання зі сплати податку на додану вартість в розмірі 7243,8 грн., від 31.07.2009 р. №0002811502/1 в частині визначення податкового зобо в' язання зі сплати податку на додану вартість в розмірі 7243,8 грн., від 31.12.2009 р. №0006841502/0 визначен ня податкового зобов' язанн я зі сплати податку на додану вартість в розмірі 1550,86 грн., від 31.12.2009 р. №0006821502/0 визначення податк ового зобов' язання зі сплат и податку на додану вартість в розмірі 5974,12 грн., від 31.12.2009 р. №00068315 02/0 визначення податкового зоб ов' язання зі сплати податку на додану вартість в розмірі 3314,96 грн., від 30.12.2009 р. №0006771502/0 визначе ння податкового зобов' язан ня зі сплати податку на додан у вартість в розмірі 2414,00 грн.; ві д 30.12.2009 р. №0006761502/0 визначення подат кового зобов' язання зі спла ти податку на додану вартіст ь в розмірі 3256,38 грн., від 30.12.2009 р. №00 06781502/0 визначення податкового з обов' язання зі сплати подат ку на додану вартість в розмі рі 72,17 грн., від 28.01.2010 р. №0000561502/0 визна чення податкового зобов' яз ання зі сплати податку на дод ану вартість в розмірі 1422,78 грн .

Представник позива ча в судовому засіданні підт римав позовні вимоги в повно му обсязі з підстав зазначен их у позовній заяві. Позовні в имоги мотивує тим, що відпові дачем незаконно винесено под аткові повідомлення-рішення та не враховано Рішення Госп одарського суду Львівської о бласті у справі №22/20, та приписи п. 16.5.1. п.п. 16.5 ст. 16 Закону України Про порядок погашення зобов' язань платників податків пер ед бюджетами та державними ц ільовими фондами , який покл адає відповідальність за пор ушення строків перерахуванн я податків, зборів (обов'язков их платежів) до бюджетів або д ержавних цільових фондів на банк, при цьому платник подат ків, зборів (обов'язкових плат ежів) звільняється від відпо відальності за несвоєчасне а бо неповне зарахування таких платежів до бюджетів та держ авних цільових фондів, включ аючи нараховану пеню або штр афні санкції.

Представник відповідача подав письмове заперечення, в судовому засіданні поясни в, що відповідно до п.п. 17.1.7 п.17.1 ст . 17 Закону України Про порядо к погашення зобов' язань пла тників податків перед бюджет ами та державними цільовими фондами , у разі коли платник податків не сплачує узгодже ну суму податкового зобов'яз ання протягом граничних стро ків, визначених цим Законом , такий платник податку зобов 'язаний сплатити штраф у таки х розмірах: при затримці до 30 календарних днів, наступних за останнім днем граничного строку сплати узгодженої су ми податкового зобов'язання, - у розмірі десяти відсотків п огашеної суми податкового бо ргу; при затримці від 31 до 90 кал ендарних днів включно, насту пних за останнім днем гранич ного строку сплати узгоджено ї суми податкового зобов'яза ння, - у розмірі двадцяти відсо тків погашеної суми податков ого боргу; при затримці, що є б ільшою 90 календарних днів, нас тупних за останнім днем гран ичного строку сплати узгодже ної суми податкового зобов'я зання, - у розмірі п'ятдесяти в ідсотків погашеної суми пода ткового боргу.

Представник третьої особи в судове засідання не з' яви вся, однак подав письмове поя снення, в якому просить розгл ядати справу без участі пред ставника.

Розглянувши матеріали сп рави, заслухавши пояснення п редставників сторін, досліди вши та оцінивши докази, які ма ють значення для справи, суд в иходив з наступного.

Державною податковою інс пекцією у Дрогобицькому райо ні Львівської області 26 травн я 2009 року проведено документа льну невиїзну перевірку дотр имання вимог п.п. 5.3.1 п. 5.3 ст 5 Зако ну України Про порядок пога шення зобов' язань платникі в податків перед бюджетами т а державними цільовими фонда ми і. За наслідками проведен ої перевірки складено акт № 518 /15-2 від 26.05.2009 р. про порушення пода ткового законодавства, а сам е сплачено узгоджену суму по даткового зобов' язання за п латежем податку на додану ва ртість із затримкою, на підст аві вказаного акта винесено податкове повідомлення-ріше ння № 0002811502/1 від 31.07.2009 року, яким виз начено суму податкового зобо в' язання на підставі підпун кту 17.1.7 пункту 17.1 статті 17 закону України Про порядок погаше ння зобов' язань платників п одатків перед бюджетами та д ержавними цільовими фондами в розмірі 9 953, 60 грн. та податко ве повідомлення-рішення № 00028115 02/0 від 01.06.2009 року, яким визначено суму податкового зобов' яза ння на підставі підпункту 17.1.7 п ункту 17.1 статті 17 закону Україн и Про порядок погашення зоб ов' язань платників податкі в перед бюджетами та державн ими цільовими фондами в розм ірі 9 953, 60 грн.

20 листопада 2009 року Державно ю податковою інспекцією у Др огобицькому районі проведен о документальну невиїзну пер евірку дотримання вимог п.п. 5. 3.1 п. 5.3 ст 5 Закону України Про п орядок погашення зобов' яза нь платників податків перед бюджетами та державними ціль овими фондами і. За наслідка ми проведеної перевірки скла дено акт № 1116/15-2 від 20.11.2009 року. На п ідставі вказаного акта винес ено податкове повідомлення-р ішення № 0006841502/0 від 31.12.2009 р., яким виз начено суму податкового зобо в' язання на підставі підпун кту 17.1.7 пункту 17.1 статті 17 закону України Про порядок погаше ння зобов' язань платників п одатків перед бюджетами та д ержавними цільовими фондами в розмірі 1550, 86 грн., податкове п овідомлення-рішення № 0006821502/0 ві д 31.12.2009 р. яким визначено суму по даткового зобов' язання в ро змірі 5974, 12 грн. та податкове пов ідомлення-рішення № 0006831502/0 від 31. 12.2009 року, яким визначену суму п одаткового зобов' язання в р озмірі 3314, 96 грн.

21 грудня 2010 року ДПІ у Дрогоби цькому районі проведено доку ментальну невиїзну перевірк у дотримання вимог п.п. 5.3.1 п. 5.3 ст 5 Закону України Про порядок погашення зобов' язань плат ників податків перед бюджета ми та державними цільовими ф ондами . За наслідками прове деної перевірки складено акт № 1284/15-2 від 21.12.2009 року. На підставі вказаного акта винесено пода ткове повідомлення-рішення № 0006761502/0 від 30.12.2009 р., яким визначено с уму податкового зобов' язан ня на підставі підпункту 17.1.7 пу нкту 17.1 статті 17 закону України Про порядок погашення зобо в' язань платників податків перед бюджетами та державни ми цільовими фондами в розмі рі 3 256, 38 грн., податкове повідом лення-рішення № 0006771502/0 від 30.12.2009 р. я ким визначено суму податково го зобов' язання в розмірі 2 4 14, 00 грн. та податкове повідомле ння-рішення № 0006781502/0 від 31.12.2009 року , яким визначену суму податко вого зобов' язання в розмірі 72, 17 грн.

Державною податковою інсп екцією у Дрогобицькому район і Львівської області 19 січня 2 010 року проведено документаль ну невиїзну перевірку дотрим ання вимог п.п. 5.3.1 п. 5.3 ст 5 Закону України Про порядок погаше ння зобов' язань платників п одатків перед бюджетами та д ержавними цільовими фондами і. За наслідками проведеної перевірки складено акт № 86/15-2 в ід 19.01.2010 р. про порушення податк ового законодавства, а саме с плачено узгоджену суму подат кового зобов' язання за плат ежем податку на додану варті сть із затримкою, на підставі вказаного акта винесено под аткове повідомлення-рішення № 0000561502/0від 28.01.2010 року, яким визнач ено суму податкового зобов' язання на підставі підпункту 17.1.7 пункту 17.1 статті 17 закону Укр аїни Про порядок погашення зобов' язань платників пода тків перед бюджетами та держ авними цільовими фондами в р озмірі 1 422, 78 грн.

Згідно актів перевірок В ідповідач виносив податкові повідомлення-рішення, мотив уючи тим, що Позивач, в порушен ня п.п. 5.3.1. п.5.3 ст. 5 Закону України Про порядок погашення зобо в' язань платників податків перед бюджетами та державни ми цільовими фондами поруши в строки сплати узгодженого зобов' язання за платежем п одаток на додану вартість. За порушення строків сплати, у в ідповідності до п.п. 17.1.7 п.17.1 ст. 17 З акону України Про порядок п огашення зобов' язань платн иків податків перед бюджетам и та державними цільовими фо ндами Відповідачем нарахов ано штрафні санкції.

Однак, з такою позицією Відп овідача погодитись повністю не можна з наступних підстав .

Згідно Податкової деклар ації з податку на додану варт ість від 22.12.2008 р. Позивач задекл арував позитивне значення по датку на додану вартість в су мі 34549 грн. як ПДВ за листопад 2008 р ., яке згідно зазначених призн ачень в платіжних дорученнях сплачував в наступному поря дку: платіжне доручення №736 ві д 30.12.08 (ПДВ за листопад 2008 р.) в сумі 20000,00 грн., отримано банком 30.12.08 р.; п латіжне доручення №11 від 22.01.09 (П ДВ за листопад 2008 р.) в сумі 1000,00 гр н., отримано банком 22.01.09 р.; платі жне доручення №11 від 02.02.09 (ПДВ за листопад 2008 р.) в сумі 5549,00 грн., отр имано банком 02.02.09 р.; платіжне до ручення №20 від 05.02.09 (ПДВ за листо пад 2008 р.) в сумі 3000,00 грн., отримано банком 05.02.09 р.; платіжне доручен ня №12 від 06.02.09 (ПДВ за листопад 2008 р .) в сумі 5000,00 грн., отримано банко м 06.02.09 р.

З матеріалів справи вбачає ться, що Позивачем подано до Ф ілії Публічного акціонерног о товариства Банк національ ний кредит в м. Дрогобич плат іжне доручення № 736 від 30.12.2008р. дл я списання з поточного рахун ку коштів та перерахування ї х до державного бюджету м. Дро гобич як податок на додану ва ртість за листопад 2008 року в ро змірі 20000,00 грн., що підтверджуєт ься відміткою банківської ус танови про отримання платіжн ого доручення. Однак, дані кош ти банком не перераховано до бюджету, мотивуючи введення м тимчасової адміністрації т а мораторію. З приводу не пере рахування коштів банківсько ю установою Позивач звернувс я до Господарського суду Льв івської області, рішенням як ого у справі №22/20 від 26.02.2009 р. Третя особа в особі філії зобов' я зана здійснити розрахунково -касове обслуговування шляхо м виконання платіжного доруч ення №736 від 30.12.2008 та перерахуват и 20000,00 гривень одержувачу: Держ авний бюджет м. Дрогобич, раху нок №31111029700014, банк одержувача: ГУ ДКУ у Львівській області м. Ль вів (МФО 825014), призначення плате жу: *;101;;; ПДВ за листопад 2008 р., код ( ЄДРПОУ) 25262988. При цьому рішенням суду встановлено, що на цей мо мент на рахунку Позивача бул о достатньо коштів для перер ахування даної суми.

Відповідно до п. 22.4 ст. 22 Закон у України "Про платіжні систе ми та переказ грошей в Україн і" від 05.04.2001 р. N 2346-III при використан ні розрахункового документа ініціювання переказу вважає ться завершеним з моменту пр ийняття банком платника розр ахункового документа на вико нання. Банки мають забезпечу вати фіксування дати прийнят тя розрахункового документа на виконання.

Отже обов' язок по сплаті п одатку на додану вартість за листопад 2008 року у розмірі 20000 г рн. Позивач виконав належно і непоступлення цих коштів до бюджету відбулось не з його в ини.

Решту узгодженого податко вого зобов' язання з податку на додану вартість за листоп ад 2008 року в сумі 14549 грн. Позивач сплатив із запізненням, що ви знається і самим позивачем.

Згідно розрахунку Позива ча, що підтверджується матер іалами справи, останній визн ає штрафні санкції в сумі 2988,8 г рн. Враховуючи, що податкові повідомлення-рішення №0002811502/0 та №0002811502/1 видані на суму 9953,60 грн. к ожне, то відповідно позовні в имоги позивача слід задоволь нити частково і визнати пода ткові повідомлення-рішення №0002811502/0 та №0002811502/1 нечинними в част ині 6964,8 грн. кожне.

Відповідач зараховував сп лату податку на додану варті сть наступних звітних період ів в рахунок погашення забор гованості за попередній звіт ний період, тобто без врахува ння сплати Позивачем податку на додану вартість згідно пл атіжного доручення №736 від 30.12.08 в сумі 20000,00 грн.

В судовому засіданні Предс тавник Позивача пояснив, що В ідповідач в силу п.7.7 ст. 7 Закон у України Про порядок погаш ення зобов' язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондам и зараховував сплату наступ них платежів в рахунок погаш ення попереднього боргу. З Акту перевірки № 518/15-2 від 26.05.2009 р . вбачається, що сума податков ого боргу починаючи з 02.02.2009 р. ві дрізняється від сум сплати П озивача. З такою позицією Від повідача погодитись не можна .

Згідно Листа Вищого адмі ністративного суду України в ід 17.03.2009 р. N 358/13/13-09 пунктом 7.7 статті 7 Закону України Про порядок погашення зобов' язань плат ників податків перед бюджета ми та державними цільовими ф ондами визначений принцип р івності бюджетних інтересів . Податковий борг погашаєтьс я попередньо погашенню подат кових зобов'язань, які не є под атковим боргом, у порядку кал ендарної черговості його вин икнення, а в разі одночасного його виникнення за різними п одатками, зборами (обов'язков ими платежами) - у рівних пропо рціях. Як визначено підпункт ом 7.1.1 пункту 7.7 статті 7 Закону У країни Про порядок погашенн я зобов' язань платників под атків перед бюджетами та дер жавними цільовими фондами , джерелами самостійної сплат и податкових зобов'язань або податкового боргу платника податку є будь-які власні кош ти такого платника податку. О тже, грошовий платіж є єдиною формою сплати податкових зо бов'язань і погашення податк ового боргу. Згідно з пунк том 6 статті 7 Закону України в ід 20.05.99 N 679-XIV "Про Національний бан к України" Національний банк України визначає систему, по рядок і форми платежів. Пункт ом 1.7 Інструкції про безготівк ові розрахунки в Україні в на ціональній валюті, затвердже ної постановою Правління Нац іонального банку України від 21.01.2004 N 22, зареєстрованої в Мініс терстві юстиції України 29.03.2004 з а N 377/89/76, кошти з рахунків клієнт ів банки списують лише за дор ученнями власників цих рахун ків (включаючи договірне спи сання коштів згідно з главою 6 цієї Інструкції) або на підс таві платіжних вимог стягува чів у разі примусового списа ння коштів згідно з главою 5 ці єї Інструкції. При цьому згід но з пунктом 3.8 зазначеної Інс трукції реквізит "Призначенн я платежу" платіжного доруче ння заповнюється платником т ак, щоб надавати повну інформ ацію про платіж та документи , на підставі яких здійснюєть ся перерахування коштів отри мувачу. Повноту інформації в изначає платник з урахування м вимог законодавства Україн и. Платник відповідає за дані , що зазначені в реквізиті пла тіжного доручення "Призначен ня платежу". Банк перевіряє за повнення цього реквізиту на відповідність установленим вимогам лише за зовнішніми о знаками.

Із наведеного випливає, що п раво визначати призначення п латежу відповідно до чинного законодавства України належ ить виключно платнику. Тому с уми податкових зобов'язань а бо податкового боргу з ураху ванням підпункту 16.5.2 пункту 16.5 с татті 16 Закону України Про по рядок погашення зобов' язан ь платників податків перед б юджетами та державними цільо вими фондами слід вважати сп лаченими у день реєстрації б анківською установою платіж ного документа із зазначеним у ньому призначенням платеж у на сплату відповідних пода ткових зобов'язань або подат кового боргу, визначених пла тником податків.

Відповідно до ч. 2 ст. 19 Консти туції України органи державн ої влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноваж ень та у спосіб, що передбачен і Конституцією та законами У країни.

Законом України "Про порядо к погашення зобов'язань плат ників податків перед бюджета ми та державними цільовими ф ондами", який є спеціальним за коном з питань оподаткування і установлює порядок погаше ння зобов'язань юридичних аб о фізичних осіб перед бюджет ами та державними цільовими фондами з податків і зборів (о бов'язкових платежів), нараху вання і сплати пені та штрафн их санкцій, що застосовуютьс я до платників податків, визн ачено вичерпний перелік захо дів, які вживаються контролю ючим органом з метою погашен ня платниками податків подат кового боргу. Серед таких зах одів немає зміни призначення платежу, самостійно визначе ного платником податків.

Таким чином, у разі недотрим ання платником податків поря дку погашення податкового бо ргу та виконання податкових зобов'язань, передбаченого п унктом 7.7 статті 7 Закону Украї ни Про порядок погашення зо бов' язань платників податк ів перед бюджетами та держав ними цільовими фондами , под атковий орган не наділений п равом чи обов'язком змінюват и призначення платежу, визна чене платником податків. За т аких обставин самостійне зар ахування Відповідачем сплач ених Позивачем податку сум у рахунок податкового боргу а бо тих податкових зобов'язан ь, які не вказані в призначенн і платежу під час перерахува ння коштів до бюджету, є непра вомірним.

Відповідно до п. п.16.5.1 п.16.5 ст. 16 З акону України Про порядок п огашення зобов' язань платн иків податків перед бюджетам и та державними цільовими фо ндами за порушення строків перерахування податків, збо рів (обов'язкових платежів) до бюджетів або державних ціль ових фондів, встановлених За коном України "Про платіжні системи та переказ грошей в Україні" банк сплачує пеню з а кожний день прострочення, в ключаючи день сплати, у роз мірах, встановлених підпункт ом 16.4.1 пункту 16.4 статті 16, та ш трафні санкції, встановлені підпунктом 17.1.7 пункту 17.1 статт і 17 цього Закону, а також несе іншу відповідальність, вста новлену цим Законом, за поруш ення порядку своєчасного та повного внесення податку, зб ору (обов'язкового платежу) до бюджету або державного ціль ового фонду. При цьому плат ник податків, зборів (обов'я зкових платежів) звільняєть ся від відповідальності за несвоєчасне або неповне за рахування таких платежів д о бюджетів та державних ціл ьових фондів, включаючи нара ховану пеню або штрафні санк ції.

Відповідно до ст. 71 КАС Украї ни в адміністративних справа х про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкт а владних повноважень обов'я зок щодо доказування правомі рності свого рішення, дії чи б ездіяльності покладається н а відповідача, якщо він запер ечує проти адміністративног о позову.

Відповідно до ст. 162 КАС Украї ни у разі задоволення адміні стративного позову суд може прийняти постанову про визна ння нечинним рішення чи окре мих його положень, про зобов'я зання відповідача вчинити пе вні дії, а також прийняти іншу постанову, яка б гарантувала дотримання і захист прав, сво бод, інтересів людини і грома дянина, інших суб'єктів у сфер і публічно-правових відносин від порушень з боку суб'єктів владних повноважень.

Таким чином, виходячи з заяв лених позовних вимог, систем ного аналізу положень чинног о законодавства України та м атеріалів справи, враховуючи вищевикладене, суд дійшов до висновку, що задовольнити по зовні вимоги слід частково.

Керуючись ст.ст. 11, 14, 69-71, 86, 87, 94, 99, 100, 15 9, 160-163 Кодексу адміністративно го судочинства України, суд -

П О С Т А Н О В И В:

1. Позов задовольни ти частково.

2. Визнати нечинними податкові повідомлення-ріше ння Державної податкової інс пекції у Дрогобицькому район і Львівської області:

- від 01.06.2009 р. №0002811502/0 в част ині визначення податкового з обов' язання розмірі 6 964,8 грн .;

- від 31.07.2009 р. №0002811502/1 в части ні визначення податкового зо бов' язання розмірі 6 964,8 грн.;

- від 31.12.2009 р. №0006841502/0 визначе ння податкового зобов' язан ня розмірі 1 550,86 грн;

- від 31.12.2009 р. №0006821502/0 визначе ння податкового зобов' язан ня розмірі 5 974,12 грн;

- від 31.12.2009 р. №0006831502/0 визначе ння податкового зобов' язан ня розмірі 3 314,96 грн;

- від 30.12.2009 р. №0006771502/0 визначе ння податкового зобов' язан ня розмірі 2 414,00 грн;

- від 30.12.2009 р. №0006761502/0 визначе ння податкового зобов' язан ня розмірі 3 256,38 грн;

- від 30.12.2009 р. №0006781502/0 визначе ння податкового зобов' язан ня розмірі 72,17 грн;

- від 28.01.2010 р. №0000561502/0 визнач ення податкового зобов' яза ння розмірі 1 422,78 грн.

3. В решті позовних ви мог відмовити.

4. Стягнути з державног о бюджету на користь торгово -виробничої фірми Збруч (ву л. Шевченка, 32/1, м. Дрогобич, Льві вська область, код ЄДРПОУ 20829671)

4 (чотири) грн. 80 (вісімдесять ) коп.

Постанова набирає законн ої сили в строк та в порядку, п ередбаченому ст.254 Кодексу адм іністративного судочинства України. Постанова набирає з аконної сили після закінченн я строку подання заяви про ап еляційне оскарження, встанов леного цим Кодексом, якщо так у заяву не було подано. Якщо бу ло подано заяву про апеляцій не оскарження, але апеляційн а скарга не була подана у стро к, встановлений цим Кодексом , постанова набирає законної сили після закінчення цього строку. У разі подання апеляц ійної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набир ає законної сили після закін чення апеляційного розгляду справи. Якщо строк апеляційн ого оскарження буде поновлен о, то вважається, що постанова суду не набрала законної сил и.

Постанова може бути оскарж ена в строк та в порядку, визна ченому ст.186 Кодексу адміністр ативного судочинства Україн и. Заява про апеляційне оскар ження та апеляційна скарга п одаються до адміністративно го суду апеляційної інстанці ї через суд першої інстанції , який ухвалив оскаржуване су дове рішення. Копія апеляцій ної скарги одночасно надсила ється особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції. Заява про апеляційне оскарже ння постанови суду першої ін станції подається протягом д есяти днів з дня її проголоше ння, а у разі складення постан ови у повному обсязі відпові дно до ст.160 цього Кодексу - з дн я складення в повному обсязі . Апеляційна скарга на постан ову суду першої інстанції по дається протягом двадцяти дн ів після подання заяви про ап еляційне оскарження. Апеляці йна скарга може бути подана б ез попереднього подання заяв и про апеляційне оскарження, якщо скарга подається у стро к, встановлений для подання з аяви про апеляційне оскаржен ня.

Повний текст постанови виготовлено 12 липня 2010 року

Суддя Качу р Р.П.

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення06.07.2010
Оприлюднено26.07.2010
Номер документу10394355
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-374/10/1370

Ухвала від 28.11.2013

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Хобор Р.Б.

Постанова від 06.07.2010

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Качур Роксолана Петрівна

Ухвала від 14.01.2010

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Качур Роксолана Петрівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні