ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
18 квітня 2022 рокуЛьвівСправа № 460/10421/21 пров. № А/857/22550/21
Восьмий апеляційний адміністративний суд в складі:
головуючого судді: Глушка І.В.,
суддів: Довгої О.І., Запотічного І.І.,
розглянувши у порядку письмового провадження в м.Львові апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Рівненській області на рішення Рівненського окружного адміністративного суду від 02 листопада 2021 року, ухвалене суддею Комшелюк Т.О. у м.Рівне у порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження у справі №460/10421/21 за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "СЕМІКС БЕТОН" до Головного управління ДПС у Рівненській області про визнання протиправним та скасування рішення, -
ВСТАНОВИВ:
23 липня 2021 року позивач Товариство з обмеженою відповідальність "СЕМІКС БЕТОН" звернувся в суд з адміністративним позовом до відповідача Головного управління ДПС у Рівненській області, у якому просив визнати протиправним та скасувати Рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Рівненській області про врахування/неврахування таблиці даних платника на додану вартість Товариства з обмеженою відповідальністю "СЕМІКС БЕТОН" №2487230/42015276 від 22.03.2021.
В обгрунтування вимог позову зазначає, що 19 березня 2021 року через електронний кабінет платника ним подано таблицю даних платника на додану вартість за встановленою формою згідно з Додатком №5 із письмовими поясненнями і документами. Згідно доводів позивача, із доданих пояснень та їх документального підтвердження вбачалось реальне виконання операцій з виготовлення бетоносуміші та її поставку суб`єктам господарювання. Також товариством понано інформацію про власне майно, яке використовується у господарській діяльності, а також орендоване майно, трудові ресурси в необхідній кількості. Однак, 22 березня 2021 року через електронний кабінет ТОВ «Семікс Бетон» отримано рішення про неврахування таблиці даних платника, яке містить підставу його винесення: виявлення невідповідності визначених платником податків податку видів діяльності наявним у платника податку основним засобам. Водночас в оскаржуваному рішенні не наведено обставин, які слугували підставою для наведених висновків про неврахування таблиці даних, а також не наведено обгрунтувань які саме дані на думку контролюючого органу є невідповідними. У рішенні контролюючого органу не наведено спростувань поданої до таблиці даних інфомації та її документальне підтвердження, не вказано чому податковий орган не врахував подані документи щодо підтвердження правомірності отримання позивачем основних засобів.
Рішенням Рівненського окружного адміністративного суду від 02 листопада 2021 року адміністративний позов задоволено.
Не погоджуючись з вказаним рішенням суду, відповідачоскаржив його в апеляційному порядку. Вважає, що оскаржуване рішення ухвалене з неповним з`ясуванням обставин справи, з порушенням норм матеріального і процесуального права та підлягає скасуванню з підстав, викладених в апеляційній скарзі. Просить скасувати оскаржуване судове рішення та ухвалити нове, яким в задоволенні адміністративного позову відмовити.
Згідно доводів скаржника, контролюючим органом прийнято рішення про неврахування таблиці даних платника ПДВ ТОВ «Семікс Бетон» у зв`язку з виявленням невідповідності визначених платником податку в таблиці даних видів діяльності наявним у платника податку основним засобам. При цьому щодо висновків суду про необгрунтованість рішення наголошує на тому, що таке рішення приймається за встановленою Додатком № 6 Порядку №1165 та не може бути довільної форми.
Позивач правом подання письмового відзиву на апеляційну скаргу не скористався, що в силу вимог ч. 4 ст. 304 КАС України не перешкоджає перегляду рішення суду першої інстанції.
Переглянувши справу за наявними у ній доказами, перевіривши законність та обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги, суд апеляційної інстанції приходить до висновку, що апеляційну скаргу слід задовольнити з наступних підстав.
Так, судом першої інстанції встановлено та підтверджується матеріалами адміністративної справи, що Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕМІКС БЕТОН" зареєстроване як юридична особа 22.03.2018 номер запису: 16081020000014089, з 01.05.2018 зареєстроване платником податку на додану вартість.
Товариство знаходиться за адресою: 33009 м. Рівне, вул. Князя Володимира, буд. 112 корпус Б. Профільними видами діяльності підприємства є: виготовлення виробів із бетону для будівництва (основний) (Код КВЕД ДК 009:201 - 23.61), виробництво бетонних розчинів, готових для використання (Код КВЕД ДК 009:201 - 23.63), виробництво інших виробів із бетону гіпсу та цементу Код КВЕД ДК 009:201 -23.69), оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням (Код КВЕД ДК 009:201 - 46.73), роздрібна торгівля залізними виробами, будівельними матеріалами та санітарно- технічними виробами в спеціалізованих магазинах (Код КВЕД ДК 009:201 - 47.52), вантажний автомобільний транспорт (Код КВЕД ДК 009:201 - 49.41), інша допоміжна діяльність у сфері транспорту(Код КВЕД ДК 009:201 - 52.29), технічні випробування та дослідження (Код КВЕД ДК 009:201 - 71.20).
Для виконання операцій з виготовлення бетонної суміші та її поставки ТОВ "СЕМІКС БЕТОН" використовує як власну, так і орендовану матеріально-технічну базу.
У власності Позивача є власне майно, яке обліковується на балансі товариства на рах. 10 та розташоване за місцезнаходженням товариства: цементно-бетонний майдан, літера V (з елементом фундаменту), площею 2767,6 кв.м,щебінний майдан, літера VI , площею 310 кв.м, асфальтна дорога літера «Г» , площею 2228,00 кв.м, залізнична колія №39/5 літера «Ш» довжиною 305,5м. Дане майно придбане згідно договору купівлі-продажу №1741 від 16.08.2018, та розташоване за адресою м.Рівне вул. Князя Володимира 112-б (а.с.19-20), ворота із сторожкою літ. Г-1 , площею 43,8 кв.м, за адресою м.Рівне вул. Князя Володимира 112-б (а.с.22-28), вантажний автомобіль-самоскид, призначений для перевезення вантажів, бувший у використанні, марки FORD, модель С ARGO 4145D, 2017р.в. реєстраційний номер НОМЕР_1 , вантажний автомобіль-самоскид, призначений для перевезення вантажів, бувший у використанні, марки FORD, модель С ARGO 4145D, 2017р.в. реєстраційний номер НОМЕР_2 , вантажний автомобіль-самоскид, призначений для перевезення вантажів, бувший у використанні, марка FORD, модель С ARGO 4145D, 2017р.в. реєстраційний номер НОМЕР_3 (а.с.30-34).
Крім цього, для здійснення основних видів діяльності товариство орендує: будівлю (адмінбудинок) літера А-1 загальною площею 507,7 кв.м, будівлю (гаражі-столярний цех) літера Б-1 загальною площею 242,2 кв.м (Договір оренди нежитлового приміщення № 03/19 від 01.03.2020 Орендодавець ПП «РІВНЕ ПРОПЕРТІ ДЕВЕЛОПМЕНТ» код ЄДРПОУ 39509539) (а.с. 36-42); автоматичну лінію по приготуванню розчинів і бетонів продуктивністю 130 куб.м/год. (Договір оренди №01/19 від 01.03.2019 Орендодавець ТОВ «АВТОСЕРВІС РІВНЕ» код ЄДРПОУ 41489716) (а.с.44-50); спеціальні автомобілі, авто бетономішалки, для доставки бетону в кількості 8 шт. (Договір оренди №02/19 від 01.03.2019 Орендодавець ТОВ «АВТОСЕРВІС РІВНЕ» код ЄДРПОУ 41489716, Договір оренди машин, механізмів та техніки від 01.01.2020 Орендодавець ТОВ «АВТОСЕРВІС РІВНЕ» код ЄДРПОУ 41489716), фронтальний навантажувач марки VOLVO L120C (Договір оренди машин, механізмів та техніки від 01.01.2020 Орендодавець ТОВ «АВТОСЕРВІС РІВНЕ» код ЄДРПОУ 41489716) (а.с.52-63).
Середньооблікова чисельність найманих працівників складає 18 чоловік.
Сировина для виготовлення бетонної суміші отримується від суб`єктів господарювання на підставі укладених господарських договорів, а саме:
-ВКПП «Явір-Транс» договір поставки № 22/02 від 22.02.2019 на поставку піску;
-ТОВ «Моноліт Кривин» договір поставки № 17042020 від 17.04.2020 на поставку піску;
-ТОВ «Острозький піщаний кар`єр» договір поставки №6 від 17.06.2020 на поставку піску;
-ПАТ «Рівнесільсервіс» договір поставки №13 від 07.03.2019 на поставку цементу;
-ТОВ «Вирівський кар`єр» договір поставки №62-2019/Р-UA поставку щебеню;
-ККНК «Технобуд» договір №208-к/20 від 22.05.2020 на поставку щебеню;
-ТОВ «ЮЕЙХЕМІКАЛ» договір №5-01-20 від 02.01.2020 на поставку добавку для бетонів та розчинів (а.с.65-95).
Доставка сировини на підприємство здійснюється автотранспортом постачальників та власним та орендованим автотранспортом. Окрім цього, товариство для перевезення залучає перевізників на підставі договорів на перевезення вантажів автомобільним транспортом, зокрема ТОВ «ВІВ ВЕСТ» договір №0121/02-2020 від 21.02.2020, ТОВ Гранлогістик договір №01/05-П від 22.05.2020 (а.с.97-104).
Для забору води для виробництва бетону товариство використовує орендовану свердловину в ТОВ «РІВНЕ ПРОПЕРТІ ДЕВЕЛОПМЕНТ» згідно договору оренди № 1 від 01.01.2020. ТОВ «РІВНЕ ПРОПЕРТІ ДЕВЕЛОПМЕНТ» отримано дозвіл на спеціальне водокористування від 08.02.2021 № 6/РВ/49д-21. За забір води із свердловини товариство сплачує рентну плату (а.с.106-109).
Оскільки виготовлення бетонної суміші потребує енергоресурсів, товариство використовує електроенергію, яку постачає ТОВ «Рівненська обласна енергопостачальна компанія» згідно із договором на постачання електричної енергії № 470066010 від 01.01.2019р.
23.09.2020 ТОВ "СЕМІКС БЕТОН" подано до ГУ ДПС у Рівненській області Таблицю даних платника податку на додану вартість за встановленою Порядком формою, яка зареєстрована за № 9240897131. До таблиці даних платника податку на додану вартість Позивачем були подані пояснення з посиланням на первинні документи господарської діяльності ТОВ "СЕМІКС БЕТОН".
За результатами розгляду таблиці комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних прийнято рішення від 25.09.2020 за №1968706/42015276 про врахування таблиці даних платника.
12.02.2021, Комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головне управління ДПС в Рівненській області прийнято рішення за №2399448/42015276 про неврахування таблиці даних платника податку, зареєстрованої 23.09.2020 за № 9240897131. Підстава неврахування таблиці у рішенні зазначена - виявлення невідповідності визначених платником податку в таблиці даних видів діяльності наявним у платника податку основним засобам (а. с. 10).
19.03.2021 позивач знову подав таблицю даний платника податку з поясненнями, яка зареєстрована у контролюючому органі 19.03.2021 за №9056680923 (а. с. 12-13).
За результатами розгляду поданої таблиці відповідачем прийнято Рішення №2487230/42015276 від 22.03.2021 року про неврахування таблиці даних платника податків. Підставою неврахування таблиці у Рішенні вказано - виявлення невідповідності визначених платником податку в таблиці даних видів діяльності наявним у платника податку основним засобам (а. с. 11).
Позивач, вважаючи рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних ГУ ДПС у Рівненській області № 2487230/42015276 від 22.03.2021 про неврахування таблиці даних платника ПДВ протиправним, звернувся до суду з вимогою про його скасування.
Надаючи юридичну оцінку спірним правовідносинам, що виникли між сторонами у справі, суд апеляційної інстанції виходить з наступного.
Враховуючи вимоги частини 2 статті 19 Конституції України та частини 2 статті 2 КАС України, законодавцем визначено критерії для оцінювання рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень, які одночасно є принципами адміністративної процедури, що вироблені у практиці європейських країн.
З 01.02.2020 набрав чинності Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджений Постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 року №1165 (далі - Порядок №1165), в редакції чинній на час виникнення спірних правовідносин, пунктом 2 якого встановлено, що таблиця даних платника податку - це зведена інформація, що подається платником податку до контролюючого органу, щодо кодів видів економічної діяльності платника податку згідно з Класифікатором видів економічної діяльності, кодів товарів згідно з УКТЗЕД та/або кодів послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, що постачаються та/або придбаваються (отримуються) платником податку, ввозяться на митну територію України.
Відповідно до пунктів 12-17 Порядку № 1165 платник податку має право подати до ДПС таблицю даних платника податку за встановленою формою (додаток 5).
У таблиці даних платника податку зазначаються:
-види економічної діяльності відповідно до КВЕД;
-коди товарів згідно з УКТЗЕД, що постачаються та/або придбаваються (отримуються) платником податку, ввозяться на митну територію України;
-коди послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, що постачаються та/або придбаваються (отримуються) платником податку, ввозяться на митну територію України.
Таблиця даних платника податку подається з поясненням, в якому зазначається вид діяльності, з посиланням на податкову та іншу звітність платника податку.
Таблиця даних платника податку з поясненнями розглядається комісією регіонального рівня протягом п`яти робочих днів після її отримання.
Комісія регіонального рівня приймає рішення про врахування або неврахування таблиці даних платника податку, яке надсилається платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Кодексу (додаток 6).
У рішенні про неврахування таблиці даних платника податку в обов`язковому порядку зазначається причина такого неврахування.
Пунктом 18 Порядку № 1165 передбачено, що таблиця даних платника податку враховується ДПС в автоматичному режимі у разі, коли:
-така таблиця подається платниками податку - сільськогосподарськими товаровиробниками, включеними до Реєстру отримувачів бюджетної дотації відповідно до Закону України Про державну підтримку сільського господарства України, та/або сільськогосподарськими товаровиробниками, які на 31 грудня 2016 р. застосовували спеціальний режим оподаткування відповідно до статті 209 Кодексу (у редакції, що діяла на 31 грудня 2016 р.) та мають у власності (право власності/користування) та/або на умовах оренди земельні ділянки, загальна площа яких становить не менш як 200 гектарів включно станом на 1 січня та які відображені в податковій звітності до 20 лютого поточного року (до 20 лютого поточного року враховується наявність таких ділянок за звітний період попереднього року), та у поданій таблиці даних платника податку зазначаються відомості про постачання (виготовлення) таких груп товарів за кодами згідно з УКТЗЕД, як живі тварини (код згідно з УКТЗЕД 01); риба і ракоподібні, молюски та інші водяні безхребетні (код згідно з УКТЗЕД 03); молоко та молочні продукти; яйця птиці; натуральний мед; їстівні продукти тваринного походження, в іншому місці не зазначені (код згідно з УКТЗЕД 04); овочі та деякі їстівні коренеплоди і бульби (код згідно з УКТЗЕД 07); їстівні плоди та горіхи; шкірки цитрусових або динь (код згідно з УКТЗЕД 08); зернові культури (код згідно з УКТЗЕД 10); насіння і плоди олійних рослин; інше насіння, плоди та зерна; технічні або лікарські рослини; солома і фураж (код згідно з УКТЗЕД 12);
-зазначена таблиця подається платниками податку, в яких значення показників D та P, розрахованих у порядку, встановленому пунктом 3 цього Порядку, мають такі розміри: D >0,02, P
Згідно з пунктом 19 Порядку № 1165 у разі коли до контролюючого органу надійшла податкова інформація, що свідчить про надання платником податку недостовірної інформації, в таблиці даних платника податку, яка врахована, зокрема в автоматичному режимі, комісії контролюючих органів мають право прийняти рішення про неврахування таблиці даних платника податку, яке надсилається платнику податку в порядку, визначеному статтею 42 Кодексу (додаток 7).
Таким чином, Порядком № 1165 чітко визначено підстави для врахування таблиці даних платника податку, а також підстави для прийняття рішення про неврахування таблиці даних платника податку. При цьому, у разі неврахування таблиці даних платника податку відповідне рішення повинно бути обґрунтованим та містити причину такого неврахування.
Апеляційний суд зазначає, що сама по собі податкова інформація не є підставою для неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість, поданої позивачем, зареєстрованої у контролюючому органі. Здійснюючи моніторинг, контролюючий орган виявляє ризик порушення норм податкового законодавства, який проявляється у ймовірності складання та надання податкової накладної з порушенням Податкового кодексу України та неможливості здійснення операцій з постачання товарів/послуг, дані про які зазначені у податковій накладній/розрахунку коригування та/або ймовірності уникнення платником податку виконання свого податкового обов`язку.
Загальними вимогами, які висуваються до актів індивідуальної дії, як акта правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення податковим органом конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття, тоді як невиконання податковим органом законодавчо встановлених вимог щодо змісту, форми, обґрунтованості та вмотивованості акта індивідуальної дії призводить до його протиправності.
Зі змісту оскаржуваного рішення комісії ГУ ДПС у Рівненській області слідує, що причиною неврахування таблиці даних платника податку стало виявлення невідповідності визначених платником податку в таблиці даних видів діяльності наявним у платника податків основним засобам.
Задовольняючи позовні вимоги, суд першої інстанції вказав на необгрунтованість рішення контролюючого органу.
Судом першої інстанції при прийнятті рішення були враховані надані до таблиці пояснення та документи, які за висновками суду містять повну та вичерпну інформацію про власне та орендоване майно, що використовується позивачем у господарській діяльносі, та наявність трудових ресурсів необхідної кількості.
Надані позивачем на спростування правомірності рішення контролюючого органу копії документів суд апеляційної інстанції не вважає беззаперечними доказами, що вказують на необгрунтованість та протиправність оскаржуваного рішення.
Суд апеляційної інстанції зауважує, що принцип офіційного з`ясування всіх обставин у справі полягає, насамперед, у активній ролі суду при розгляді справи. В адміністративному процесі, на відміну від суто змагального процесу, де суд оперує виключно тим, на що посилаються сторони, мають бути повністю встановлені обставини справи, щоб суд ухвалив справедливе та об`єктивне рішення. Принцип офіційності, зокрема, виявляється у тому, що суд визначає обставини, які необхідно встановити для вирішення спору; з`ясовує якими доказами сторони можуть обґрунтовувати свої доводи чи заперечення щодо цих обставин; а у разі необхідності суд повинен запропонувати особам, які беруть участь у справі, доповнити чи пояснити певні обставини, а також надати суду додаткові докази. При цьому суд може вживати заходи щодо виявлення та витребування доказів з власної ініціативи (частина четверта статті 9 КАС України).
Однак, в ході апеляційного перегляду судового рішення судом апеляційної інстанції встановлено, що судом першої інстанції прийнято рішення без врахування будь-яких доводів контролюючого органу.
Всі надані позивачем до таблиці документи та пояснення були винесені на розгляд Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Рівненській області та за наслідкої їх розгляду було прийнято рішення про неврахування таблиці даних платника на додану вартість Товариства з обмеженою відповідальністю "СЕМІКС БЕТОН" №2487230/42015276 від 22.03.2021, яке на виконання вимог п.17 Порядку №1265 містить чітку причину неврахування таблиці даних платника подаку на додану вартість.
Слід зауважити, що форма рішення про врахування/неврахування таблиці даних платника на додану вартість визначена Додатком №6 до Порядку №1165 та не може бути довільної форми.
Щодо виявлених контролюючим органом невідповідностей визначених платником податку в таблиці даних видів діяльності наявним у платника податку основним засобам судом апеляційної скарги враховано доводи відповідача, вказані у апеляційній скарзі.
Так, відповідно до наданих позивачем до таблиці пояснень та відомостей таблиці платника ПДВ, позивач здійснює оренду фронтального навантажувача марки VOLVO L120C, вантажних автомобілів (що використовуються для доставки бетону вказано код УКТ ЗЕД 49.41), однак у таблиці даних платника ПДВ позивачем не відображено придбання паливо-мастильних матеріалів для вказаних основних засобів, а також відсутнє технічне обслуговування та ремонт транспортних засобів КВЕД 2710, 45.20.
Крім того, відповідно до наданих позивачем до таблиці пояснень та відомостей таблиці платника ПДВ, позивач здійснює виробництво блоків ФСБ, однак у таблиці даних платника ПДВ не відображено придбання арматури для виробництва таких блоків та таке придбання не прослідковується також відповідно до відомостей ЄРПН КВЕД 7214.
Згідно з поясненнями та відомостями таблиці даних Платника ПДВ позивач здійснює виробництво бетоносуміші, для чого використовує автоматичну лінію по приготуванню розчинів і бетонів, однак таблиця даних платника ПДВ не містить відображення придбання послуг миття і чистки вказаної лінії та таке придбання за відомостями ЄРПН також не прослідковується КВЕД 81.22.
Крім того, пояснення ТОВ «Семікс Бетон», що долучені до таблиці даних платника податку на додану вартість від 19.03.2021 № 9056680923, не містять посилань на податкову та іншу звітність платника податку, що є порушенням вимог п.14 Порядку №1165.
Матеріали справи не містять належних і достатніх доказів на спростування висновків контролюючого органу. Натомість, відповідачем Головним управлінням ДПС у Рівненськійобласті, як суб`єктом владних повноважень, наведено відповідні мотиви прийняття спірного рішення про неврахування таблиці даних платника ПДВ Комісією на підставі наданого позивачем переліку документів, а відтак підтверджено правомірність рішення податкового органу.
Наведені обставини в своїй сукупності під час вирішення спірних правовідносин залишилися поза увагою суду першої інстанції, що має наслідком скасування судового рішення.
Таким чином, оскільки комісія з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (регіонального рівня) діяла підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбаченіКонституцієюта законами України, з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано, обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії), оскаржуване рішення про неврахування таблиці даних платника ПДВ№2487230/42015276 від 22.03.2021 є правомірним, а позовні вимоги про його скасування є безпідставними, необґрунтованими та задоволенню не підлягають.
Відповідно до частини першої статті 242 Кодексу адміністративного судочинства України, рішення суду повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим.
Суд першої інстанції не виконав вказані вимоги процесуального закону, оскільки до спірних правовідносин не вірно застосував норми матеріального та процесуального права, що призвело до ухвалення незаконного рішення, яке підлягає скасуванню.
Судові витрати розподілу не підлягають з огляду результат вирішення апеляційної скарги, характер спірних правовідносин та виходячи з вимог ст.139 КАС України.
Відповідно до пункту 3 частини 1 статті 311 Кодексу адміністративного судочинства України апеляційну скаргу розглянуто судом апеляційної інстанції без повідомлення учасників справи (в порядку письмового провадження) в строки, встановлені статтею 309 КАС України.
Керуючись статтями 139, 242, 308, 309, 311, 315, 317, 322, 325, 328 Кодексу адміністративного судочинства, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
Апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Рівненській області задовольнити, арішення Рівненського окружного адміністративного суду від 02 листопада 2021 року у справі № 460/10421/21 скасувати.
В задоволенні адміністративного позову Товариства з обмеженою відповідальністю "СЕМІКС БЕТОН" до Головного управління ДПС у Рівненській області про визнання протиправним та скасування рішення відмовити.
Постанова суду апеляційної інстанції набирає законної сили з дати її прийняття та оскарженню не підлягає, крім випадків, передбачених п.2 ч.5ст.328 Кодексу адміністративного судочинства України.
Головуючий суддя І. В. Глушко судді О. І. Довга І. І. Запотічний
Суд | Восьмий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 17.04.2022 |
Оприлюднено | 24.06.2022 |
Номер документу | 103993468 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю |
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Глушко Ігор Володимирович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Глушко Ігор Володимирович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Глушко Ігор Володимирович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Глушко Ігор Володимирович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Глушко Ігор Володимирович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні