Ухвала
від 18.04.2022 по справі 914/3216/21
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

УХВАЛА

19.04.2022 Справа № 914/3216/21

Господарський суд Львівської області у складі

Головуючого судді Фартушка Т.Б. за участю секретаря судового засідання Полюхович Х.М., розглянувши у відкритому судовому засіданні матеріали справи:

за позовом: ОСОБА_1 , Львівська область, м.Львів;

до Відповідача: Управління Львівської єпархії Української Православної Церкви (Православної Церкви України), Львівська область, м.Львів;

про: визнання протиправним (недійсним) указу від 18.08.2020р. №250

Представники:

Позивача: ОСОБА_1 (паспорт громадянина України серія НОМЕР_1 );

Відповідача: Дегтяренко О.О. - представник, адвокат (ордер від 10.12.2021р. серія ВС №1113896).

ВСТАНОВИВ:

27.10.2021р. на розгляд до Господарського суду Львівської області надійшла позовна заява за позовом ОСОБА_1 від 20.09.2021р. б/н (вх. №3506) до Львівської Єпархії Української Православної церкви (Православної Церкви України) про визнання протиправним (недійсним) указу від 18.08.2020р. №250.

Підставами позовних вимог Позивач зазначає порушення оскаржуваним указом Відповідача чинного станом на час прийняття указу Статуту Української автокефальної Православної Церкви Святого Духа та Закону України "Про свободу та релігійні організації" щодо призначення керівника релігійної організації "Релігійна громада Львівської Єпархії Української Православної церкви (Православної Церкви України) парафії святого Духа у Залізничному районі міста Львова", а відтак, прав релігійної організації "Релігійна громада Львівської Єпархії Української Православної церкви (Православної Церкви України) парафії святого Духа у Залізничному районі міста Львова", оскільки така релігійна організація не входить до сфери управління Відповідача.

Актом Господарського суду Львівської області від 27.10.2021р. №144 під час розкриття конверта (пакет), надісланого від ОСОБА_1 виявлено недоліки, а саме відсутній додаток №2 до позовної заяви "Копія статуту парафії УАПЦ церкви Святого Духа, затверджена та завірена нач. Управління у справах національностей, міграції та релігії ЛОДА 18.05.2020".

Ухвалою Господарського сулу Львівської області від 01.11.2021р. у цій справі судом постановлено позовну заяву ОСОБА_1 від 20.09.2021р. б/н (вх. №3506 від 27.10.2021р.) залишити без руху; надати ОСОБА_1 десятиденний строк з моменту вручення ухвали для усунення недоліків поданої позовної заяви.

Ухвалою Господарського суду Львівської області від 23.11.2021р. у цій справі судом постановлено прийняти позовну заяву до розгляду та відкрити провадження у справі; здійснювати розгляд справи за правилами загального позовного провадження; підготовче засідання призначити на 21.12.2021р.; визнати явку повноважних представників Учасників справи в судове засідання обов`язковою; викликати в судове засідання повноважних представників Учасників справи.

Ухвалою Господарського суду Львівської області від 21.12.2021р. у цій справі суд постановив позовну заяву ОСОБА_1 від 20.09.2021р. б/н (вх. №3506 від 27.10.2021р.) залишити без руху; надати ОСОБА_1 п`ятиденний строк з моменту вручення ухвали для усунення недоліків поданої позовної заяви, а саме: надати докази зазначення у позовній заяві повного найменування, адреси місцезнаходження, ідентифікаційного коду, відомих номерів засобів зв`язку, офіційної електронної адреси та адреси електронної пошти юридичної особи Відповідача; надати докази надіслання копії позовної заяви і доданих до неї документів Відповідачу листом з описом вкладення.

Ухвалою суду у цій справі від 14.01.2022р. суд постановив продовжити розгляд справи; призначити підготовче засідання на 01.02.2022 о 10:00 год.; визнати явку повноважних представників Учасників справи в судове засідання обов`язковою; викликати в судове засідання повноважних представників Учасників справи.

Проте, підготовче судове засідання, яке призначене на 10год. 00хв. 01.02.2022р., не відбулось з причин відсутності електропостачання в Господарському суді Львівської області 01.02.2022р. в період часу з 10год. 15хв. до 11год. 31хв.

Ухвалою Господарського суду Львівської області у цій справі від 02.02.2022р. постановлено продовжити строк підготовчого провадження на 7 днів; призначити підготовче засідання на 22.02.2022р.; визнати явку повноважних представників Учасників справи в судове засідання обов`язковою; викликати в судове засідання повноважних представників Учасників справи.

В судовому засіданні 22.02.2022р. судом оголошено перерву до 13:00год. 15.03.2022р., про що Позивач та представник Відповідача повідомлялись в судовому засіданні під розписку.

Ухвалою Господарського суду Львівської області від 15.03.2022р. у цій справі судом постановлено відкласти підготовче судове засідання на 12.04.2022р.; явка повноважних представників Учасників справи в судове засідання не визнається обов`язковою.

В судовому засіданні 12.04.2022р. судом оголошено перерву до 15:00год. 19.04.2022р., про що Позивач та представник Відповідача повідомлялись в судовому засіданні під розписку.

Відповідно до ст.222 ГПК України, фіксування судового процесу здійснюється з допомогою звукозаписувального технічного засобу, а саме: програмно-апаратного комплексу "Акорд".

Процесуальні права та обов`язки Учасників справи, відповідно до ст.ст. 42, 46 ГПК України, як підтвердили Позивач та представник Відповідача в судовому засіданні, їм відомі, в порядку ст.205 ГПК України клопотання про роз`яснення прав та обов`язків до суду не надходили.

Заяв про відвід головуючого судді чи секретаря судового засідання не надходило та не заявлялось.

Представник Позивача в судове засідання з`явився, в судовому засіданні надав усні пояснення.

Представник Відповідача в судове з`явився, в судовому засіданні надав усні пояснення.

12.04.2022р. за вх. №1045/22 Відповідачем подано до суду клопотання від 12.04.2022р. б/н про залучення до участі у справі третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмету спору на стороні Відповідача, у якому просить суд залучити до участі у справі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні Відповідача Департамент з питань культури, національностей та релігій Львівської обласної державної адміністрації (79008, Львівська область, м.Львів, вул.Винниченка, буд.14; ідентифікаційний код: 38853488; факс 261-25-93, ел.пошта: ukrlviv@ukr.net).

В обґрунтування поданого клопотання Відповідач зазначає, що Департаментом з питань культури, національностей та релігій Львівської обласної державної адміністрації здійснюється фіксація загальних парафіяльних зборів та проведення їх згідно Закону України «Про свободу совісті та релігійні організації», згідно ст.8 якого держава визнає право релігійної громади на її підлеглість у канонічних та організаційних питаннях будь-яким діючим в Україні та за її межами релігійним центрам (управлінням) і вільну зміну цієї підлеглості шляхом внесення відповідних змін до статуту (положення) релігійної громади. Рішення про зміну підлеглості та внесення відповідних змін або доповнень до статуту ухвалюється загальними зборами релігійної громади. Такі загальні збори релігійної громади можуть скликатися її членами.

Відповідно до ст.29 Закону України «Про свободу совісті та релігійні організації» забезпечення виконання та додержання законодавства про свободу совісті, світогляду, віросповідання та релігійні організації здійснюють у межах компетенції центральні органи виконавчої влади, що забезпечують формування та реалізують державну політику у сфері релігії, інші центральні органи виконавчої влади, органи прокуратури, місцеві органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування.

Згідно ст.30 Закону України «Про свободу совісті та релігійні організації» центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері релігії, забезпечує проведення державної політики щодо релігій і церкви шляхом здійснення реєстрації статутів (положень) релігійних організацій, зазначених у частині другій статті 14 цього Закону, а також змін і доповнень до них; офіційного погодження можливості зайняття проповідницькою чи іншою канонічною діяльністю, виконання релігійних обрядів священнослужителями, релігійними проповідниками, наставниками, іншими представниками зарубіжних релігійних організацій, які є іноземними громадянами і тимчасово перебувають в Україні; здійснення контактів і координаційних зв`язків із відповідними органами інших держав; забезпечення релігієзнавчої експертизи за участю представників релігійних організацій та відповідних спеціалістів; сприяння зміцненню взаєморозуміння і терпимості між релігійними організаціями різних віросповідань; сприяння участі релігійних організацій у міжнародних релігійних рухах, форумах, ділових контактах із міжнародними релігійними центрами та зарубіжними релігійними організаціями.

Приписами ст.14 Закону України «Про свободу совісті та релігійні організації» визначено, зокрема, що для реєстрації статуту (положення) релігійної громади у новій редакції до органу реєстрації статуту подаються: 1) заява за підписом керівника або уповноваженого представника релігійної громади; 2) статут (положення) релігійної громади у новій редакції.

До статуту (положення) релігійної громади у новій редакції додатково подаються: 1) належним чином засвідчена копія протоколу (або витяг з протоколу) загальних зборів релігійної громади про внесення змін і доповнень до статуту (положення) релігійної громади, ухвалених відповідно до порядку, визначеного у чинному на момент внесення змін статуті (положенні) релігійної громади, із зазначенням списку учасників цих загальних зборів; 2) оригінал чи належним чином засвідчена копія чинної на дату подання документів редакції статуту (положення) релігійної громади, до якого мають бути внесені зміни і доповнення, з відміткою про державну реєстрацію (з усіма змінами, що до нього вносились), та оригінал свідоцтва, виданого органом реєстрації (якщо таке видавалося).

У разі зміни місцезнаходження релігійної громади має бути подано належним чином засвідчену копію документа про право власності чи користування приміщенням або письмової згоди власника приміщення на надання адреси за місцезнаходженням релігійної громади, зазначеним у статуті (положенні).

Орган, який здійснює реєстрацію, в місячний термін розглядає заяву, статут (положення) релігійної організації, приймає відповідне рішення і не пізніш як у десятиденний термін письмово повідомляє про нього заявникам.

З наведеного Відповідач підсумовує, що рішення у цій справі може вплинути на права або обов`язки Департаменту з питань культури, національностей та релігій Львівської обласної державної адміністрації щодо однієї із сторін, оскільки, згідно доводів Позивача, Департаментом здійснено реєстрацію змін до Статуту релігійної громади Української автокефальної Православної церкви Святого Духа з порушенням вимог Закону України «Про свободу совісті та релігійні організації» та Статуту релігійної громади Львівської єпархії Української автокефальної Православної церкви Святого Духа у чинній станом на час проведення парафіяльних зборів (16.08.2020р.) редакції.

В судовому засіданні Позивач проти поданого Відповідачем клопотання заперечив, зазначив, що рішення у справі жодним чином не може вплинути на права чи обов`язки Департаменту щодо однієї з Сторін у цій справі.

При цьому, Позивач зазначив, що у випадку задоволення позову ним вирішуватиметься питання щодо ініціювання оскарження запису в ЄДРЮОФОП та ГФ про внесення на підставі оскаржуваного Указу змін до Статуту релігійної громади Львівської єпархії Української автокефальної Православної церкви Святого Духа.

Таким чином, у випадку задоволення позову судом, скасування оскаржуваного Указу Відповідача може бути однією з підстав позову про скасування запису в ЄДРЮОФОП та ГФ, в тому числі про внесення змін до Статуту релігійної громади Львівської єпархії Української автокефальної Православної церкви Святого Духа, відтак, рішення суду у справі, що розглядається (914/3216/212), з врахуванням вищенаведених положень Закону України «Про свободу совісті та релігійні організації», може вплинути на права чи обов`язки Департаменту з питань культури, національностей та релігій Львівської обласної державної адміністрації щодо однієї із Сторін.

Відповідно до ст. 50 ГПК України: 1. Треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору, можуть вступити у справу на стороні позивача або відповідача до закінчення підготовчого провадження у справі або до початку першого судового засідання, якщо справа розглядається в порядку спрощеного позовного провадження, у разі коли рішення у справі може вплинути на їхні права або обов`язки щодо однієї із сторін. Їх може бути залучено до участі у справі також за заявою учасників справи; 2. Якщо суд при вирішенні питання про відкриття провадження у справі або при підготовці справи до розгляду встановить, що рішення господарського суду може вплинути на права та обов`язки осіб, які не є стороною у справі, суд залучає таких осіб до участі у справі як третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору; 3. У заявах про залучення третіх осіб і у заявах третіх осіб про вступ у справу на стороні позивача або відповідача зазначається, на яких підставах третіх осіб належить залучити до участі у справі; 4. Про залучення третіх осіб до участі у справі суд постановляє ухвалу, в якій зазначає, на які права чи обов`язки такої особи та яким чином може вплинути рішення суду у справі; 5. Треті особи, які не заявляють самостійних вимог, мають процесуальні права та обов`язки, встановлені статтею 42 цього Кодексу; 6. Вступ у справу третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, не тягне за собою розгляду справи спочатку.

З врахуванням наведеного, беручи до уваги доводи Відповідача про наявність підстав до залучення до участі у справі третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні Відповідача, а також доводи Позивача про те, що, у випадку задоволення позову судом, скасування оскаржуваного Указу Відповідача може бути однією з підстав позову про скасування запису в ЄДРЮОФОП та ГФ, в тому числі про внесення змін до Статуту релігійної громади Львівської єпархії Української автокефальної Православної церкви Святого Духа, суд дійшов висновків про те, що рішення суду у справі, що розглядається (914/3216/212), в тому числі з врахуванням вищенаведених положень Закону України «Про свободу совісті та релігійні організації», може вплинути на права чи обов`язки Департаменту з питань культури, національностей та релігій Львівської обласної державної адміністрації щодо однієї із Сторін, а відтак, про наявність правових підстав до задоволення клопотання Управління Львівської єпархії Української Православної Церкви (Православної Церкви України) про залучення до участі у справі третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні Відповідача від 12.04.2022р. б/н (вх. №1045/22 від 12.04.2022р.) та про залучення Департаменту з питань культури, національностей та релігій Львівської обласної державної адміністрації (79008, Львівська область, м.Львів, вул.Винниченка, буд.14; ідентифікаційний код: 38853488; факс 261-25-93, ел.пошта: ukrlviv@ukr.net) до участі у справі в якості Третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні Відповідача.

При цьому Позивач також наголосив, що підставами позову у цій справі є невідповідність оскаржуваного Позивачем наказу вимогам п.5.1. Статуту релігійної громади Львівської єпархії Української автокефальної Православної церкви Святого Духа у чинній станом на час постановлення указу редакції, оскільки Шегинська Н.С. не є у священному сані і про її обрання головою релігійної організації не було прохання віруючих.

На запитання суду Позивач уточнив, що парафія є релігійною організацією.

Крім того, Позивач зазначив, що підставою позову також є невідповідність оскаржуваного Указу положенням Статуту Відповідача.

Також Позивач зазначив, що не всі викладені у позовній заяві обставини є підставами позову, а носять інформаційний характер.

Суд в порядку ч.2 ст.169 ГПК України зобов`язав Позивача викласти заявлені доводи у письмовій формі.

Суд зазначає, що пунктом 1 Указу Президента України від 24.02.2022р. N64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24.02.2022р. N2102-IX, введено в Україні воєнний стан із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року строком на 30 діб.

Пунктом 1 Указу Президента України від 14.03.2022р. 133/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 15.03.2022р. 2119-ІХ, постановлено на часткову зміну статті 1 Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 "Про введення воєнного стану в Україні", затвердженого Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-ІХ, продовжити строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 26 березня 2022 року строком на 30 діб.

Відповідно до ст.177 ГПК України завданнями підготовчого провадження є остаточне визначення предмета спору та характеру спірних правовідносин, позовних вимог та складу учасників судового процесу; з`ясування заперечень проти позовних вимог; визначення обставин справи, які підлягають встановленню, та зібрання відповідних доказів; вирішення відводів; визначення порядку розгляду справи; вчинення інших дій з метою забезпечення правильного, своєчасного і безперешкодного розгляду справи по суті. Підготовче провадження починається відкриттям провадження у справі і закінчується закриттям підготовчого засідання. Підготовче провадження має бути проведене протягом шістдесяти днів з дня відкриття провадження у справі. У виняткових випадках для належної підготовки справи для розгляду по суті цей строк може бути продовжений не більше ніж на тридцять днів за клопотанням однієї із сторін або з ініціативи суду.

При цьому суд зазначає, що за змістом ст.129 Конституції України, основними засадами судочинства є, зокрема розумні строки розгляду справи судом.

Наведені конституційні засади означають серед іншого неприпустимість таких дій суду щодо строку розгляду справи, що не мають об`єктивного та розумного обґрунтування.

Згідно ст.2 ГПК України завданням господарського судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів, пов`язаних із здійсненням господарської діяльності, та розгляд інших справ, віднесених до юрисдикції господарського суду, з метою ефективного захисту порушених, невизнаних або оспорюваних прав і законних інтересів фізичних та юридичних осіб, держави; суд та учасники судового процесу зобов`язані керуватися завданням господарського судочинства, яке превалює над будь-якими іншими міркуваннями в судовому процесі; розумність строків розгляду справи судом є одним з основних засад (принципів) господарського судочинства.

Відповідно до ст.114 ГПК України суд має встановлювати розумні строки для вчинення процесуальних дій; строк є розумним, якщо він передбачає час, достатній, з урахуванням обставин справи, для вчинення процесуальної дії, та відповідає завданню господарського судочинства.

Розумним, зокрема, вважається строк, що є об`єктивно необхідним для виконання процесуальних дій, прийняття процесуальних рішень та розгляду і вирішення справи з метою забезпечення своєчасного (без невиправданих зволікань) судового захисту.

З урахуванням практики Європейського суду з прав людини критеріями розумних строків є: правова та фактична складність справи; поведінка заявника, а також інших осіб, які беруть участь у справі, інших учасників процесу; поведінка органів державної влади (насамперед суду); характер процесу та його значення для заявника (справи «Федіна проти України» від 02 вересня 2010 року, «Смірнова проти України» від 08 листопада 2005 року, «Матіка проти Румунії» від 02 листопада 2006 року, «Літоселітіс проти Греції» від 05 лютого 2004 року та інші).

Відповідно до статті 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод кожній фізичній або юридичній особі гарантується право на розгляд судом упродовж розумного строку цивільної, кримінальної, адміністративної або господарської справи, а також справи про адміністративне правопорушення, в якій вона є стороною. Поняття розумного строку не має чіткого визначення, проте розумним слід уважати строк, який необхідний для вирішення справи у відповідності до вимог матеріального та процесуального законів. При цьому, Європейський Суд з прав людини зазначає, що розумність тривалості провадження повинна визначатися з огляду на обставини справи та з урахуванням таких критеріїв: складність справи, поведінка заявника та відповідних органів влади, а також ступінь важливості предмета спору для заявника (див. рішення Європейського Суду з прав людини у справах Савенкова проти України, no. 4469/07, від 02.05.2013, Папазова та інші проти України, no. 32849/05, 20796/06, 14347/07 та 40760/07, від 15.03.2012).

Згідно із статтею 17 Закону України "Про виконання рішень та застосування практики Європейського суду з прав людини" суди застосовують при розгляді справ практику Європейського суду з прав людини як джерело права.

Окрім того, суд звертає увагу на те, що рішенням Вищої ради правосуддя від 01.04.2021р. №763/0/15-21 «Про надання уніфікованих рекомендацій для судів усіх інстанцій та юрисдикцій щодо безпечної роботи в умовах карантину» вирішено рекомендувати судам усіх інстанцій та юрисдикцій застосовувати у діяльності уніфіковані рекомендації щодо безпечної роботи в умовах карантину, що додаються.

Пунктом 4 уніфікованих рекомендацій щодо безпечної роботи в умовах карантину встановлено довести до відома учасників судових процесів можливість відкладення розгляду справ у зв`язку із карантинними заходами. При цьому відкладення розгляду справи можливе лише у крайньому разі, лише коли його проведення з використанням електронних засобів зв`язку неможливе через процедурні та технічні причини.

Враховуючи вищенаведене, а також з метою повного, всебічного та об`єктивного дослідження всіх обставин справи, керуючись ст.ст. 13, 14, 15, 16, 42, 46, 50, 120, 121, 177, 182, 183, 202, 234, 235 ГПК України, суд -

ПОСТАНОВИВ:

1. Клопотання Управління Львівської єпархії Української Православної Церкви (Православної Церкви України) про залучення до участі у справі третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмету спору на стороні Відповідача від 12.04.2022р. б/н (вх. №1045/22 від 12.04.2022р.) задоволити.

2. Залучити до участі у справі в якості Третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні Відповідача Департамент з питань культури, національностей та релігій Львівської обласної державної адміністрації (79008, Львівська область, м.Львів, вул.Винниченка, буд.14; ідентифікаційний код: 38853488; факс 261-25-93, ел.пошта: ukrlviv@ukr.net).

3. Сторонам:

- в одноденний строк з дня оголошення цієї ухвали надати суду докази скерування Третій особі копії всіх поданих у справі документів.

Третій особі:

- в триденний строк з дня отримання ухвали надати суду письмове пояснення по суті спору та докази надіслання (надання) іншим Учасниками справи копії пояснень та доданих до нього доказів.

4. Роз`яснити Учасникам справи право у триденний строк з моменту отримання пояснень Третьої особи подати суду заперечення на пояснення Третьої особи.

5. Продовжити строк підготовчого провадження на 23 дні.

6. Відкласти підготовче судове засідання на 10.05.2022 р. о 15:00 год.

Засідання відбудеться в приміщенні Господарського суду Львівської області за адресою: м.Львів, вул.Личаківська, 128. Інформація про номер зали судового засідання буде розміщена на дошці оголошень суду.

7. Явка повноважних представників Учасників справи в судове засідання визнається обов`язковою.

8. Викликати повноважних представників Учасників справи в судове засідання.

9. Ухвала набирає законної сили в порядку та строк, визначені ст.235 ГПК України.

10. Строк та порядок оскарження ухвал визначено главою І розділу IV Господарського процесуального кодексу України.

Пунктом 1 Указу Президента України від 24.02.2022р. N64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24.02.2022р. N2102-IX, введено в Україні воєнний стан із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року строком на 30 діб. Пунктом 1 Указу Президента України від 14.03.2022р. 133/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 15.03.2022р. 2119-ІХ, постановлено на часткову зміну статті 1 Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 "Про введення воєнного стану в Україні", затвердженого Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-ІХ, продовжити строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 26 березня 2022 року строком на 30 діб. Зважаючи на зазначене суд звертається до учасників судового процесу з проханням надсилати всі процесуальні документи на електронну адресу суду: inbox@lv.arbitr.gov.ua. В назві файлу просимо зазначати номер справи, прізвище та ініціали судді.

Крім того, інформацію щодо стану розгляду справи можна отримати в такий спосіб:

(032)255-03-64 - канцелярія;

(032)255-04-12 - інформаційна довідка щодо руху справ;

http://lv.arbitr.gov.ua/sud5015/ - сайт

Веб-адреса сторінки на офіційному веб-порталі судової влади України в мережі Інтернет, за якою учасники справи можуть отримати інформацію по справі, що розглядається - lv.arbitr.gov.ua/sud5015/.

Повний текст ухвали складено 19.04.2022р.

Головуючий суддя Фартушок Т.Б.

Дата ухвалення рішення18.04.2022
Оприлюднено23.06.2022
Номер документу104019088
СудочинствоГосподарське
Суть: визнання протиправним (недійсним) указу від 18.08.2020р. №250

Судовий реєстр по справі —914/3216/21

Ухвала від 20.06.2022

Господарське

Господарський суд Львівської області

Фартушок Т.Б.

Ухвала від 08.06.2022

Господарське

Господарський суд Львівської області

Фартушок Т.Б.

Ухвала від 17.05.2022

Господарське

Господарський суд Львівської області

Фартушок Т.Б.

Ухвала від 18.04.2022

Господарське

Господарський суд Львівської області

Фартушок Т.Б.

Ухвала від 14.03.2022

Господарське

Господарський суд Львівської області

Фартушок Т.Б.

Ухвала від 02.02.2022

Господарське

Господарський суд Львівської області

Фартушок Т.Б.

Ухвала від 14.01.2022

Господарське

Господарський суд Львівської області

Фартушок Т.Б.

Ухвала від 21.12.2021

Господарське

Господарський суд Львівської області

Фартушок Т.Б.

Ухвала від 23.11.2021

Господарське

Господарський суд Львівської області

Фартушок Т.Б.

Ухвала від 01.11.2021

Господарське

Господарський суд Львівської області

Фартушок Т.Б.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні