Постанова
від 12.04.2022 по справі 500/2623/21
ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

13 квітня 2022 рокуЛьвівСправа № 500/2623/21 пров. № А/857/1396/22

Восьмий апеляційний адміністративний суд в складі:

головуючої судді Хобор Р.Б.,

суддів Бруновської Н.В., Шавеля Р.М.

з участю секретаря судового засідання Герман О.В.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Львові апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Тернопільській області на рішення Тернопільського окружного адміністративного суду від 24 листопада 2021 року, ухвалене суддею Дерех Н.В. у м.Тернополі о 16 год. 53 хв. у справі № 500/2623/21 за адміністративним позовом приватного акціонерного товариства «Птахофабрика Тернопільська» до Головного управління ДПС у Тернопільській області про скасування податкового повідомлення-рішення,

В С Т А Н О В И В:

Позивач звернувся до суду з позовом у якому просить суд визнати протиправними та скасувати податкове повідомлення рішення № 00019290701 від 19.04.2021 року.

Рішенням Тернопільського окружного адміністративного суду від 24 листопада 2021 року адміністративний позов задоволено.

Визнано протиправними та скасовано податкове повідомлення рішення Головного управління ДПС у Тернопільській області № 00019290701 від 19.04.2021 року.

Стягнуто за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Тернопільській області на користь приватного акціонерного товариства «Птахофабрика Тернопільська» судовий збір в сумі 22700 грн.

Додатковим рішенням Тернопільського окружного адміністративного суду від 23 грудня 2021 року стягнуто на користь приватного акціонерного товариства «Птахофабрика Тернопільська» 10000 грн. витрат на правову допомогу.

Приймаючи рішення по суті спору, суд першої інстанції виходив з того, що господарські операції між позивачем з його контрагентами є такими, що фактично відбулися та підтверджені первинним документами.

Не погодившись із рішенням суду, його оскаржив відповідач, подавши апеляційну скаргу, у якій просить скасувати рішення суду першої інстанції та відмовити в задоволенні позову.

У обґрунтування вимог апеляційної скарги відповідач зазначає, що контрагенти позивача не були виробниками продукції, яка реалізована позивачу, а перевізники продукції не мали для цього власних матеріальних ресурсів і доказів того, що автомобілі перебувають у їх користуванні, перевізні документи мають дефекти і не дають можливості встановити точну адресу пункту навантаження і розвантаження.

На підставі цих обставин, відповідач зробив висновок, що господарські операції між позивачем та його контрагентами не відбулись.

Заслухавши суддю доповідача, перевіривши законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги, апеляційний суд при розгляді цієї справи виходить з наступних міркувань.

Суд першої інстанції встановив те, що в період з 10.03.2020 року по 15.03.2021 року відповідач провів документальну виїзну планову перевірку ПрАТ «Птахофабрика Тернопільська» з питань дотримання вимог податкового законодавства за період з 01.07.2018 року по 31.12.2019 року, валютного та іншого законодавства за період з 01.07.2018 року по 31.12.2019 року, за результатами якої 22.03.2021 року склав акт № 1101/19-00-07-01/03369177.

У акті перевірки відповідач зафіксував такі порушення вимог податкового законодавства:

- п.44.1, п.44.2 ст.44, п.198.1, п.198.2, п.198.3, п.198.6 ст.198, п.201.1, п.201.10 ст.201 Податкового кодексу України та наказу Міністерства фінансів України «Про затвердження форм та Порядку заповнення і подання податкової звітності з податку на додану вартість» від 28.01.2016 року № 21, в результаті чого занижено податок на додану вартість всього у сумі 6953969 грн.;

- підпункту 162.1.1 пункту 162.1 статті 162, пункту 164.1, підпункту "г" 164.2.17 пункту 164.2, пункту 164.5, статті 164, пункту 167.1 статті 167, підпункту 168.1.1, 168.1.2 пункту 168.1 статті 168, підпункту "а" пункту 171.2 статті 171, підпункту "а" пункту 176.2 статті 176 Податкового кодексу України, внаслідок чого донараховано податок на доходи фізичних осіб в загальній сумі 2921,50 грн через неутримання та неперерахування податку на доходи фізичних осіб з отриманих доходів працівниками ПрАТ «Птахофабрика Тернопільська», як додаткове благо у вигляді роумінгу;

- підпункту "а" пункту 176.2 статті 176 Податкового кодексу України, п.1.1 та 1.2 розділу І, п.3.2, 3.3, 3.6 розділу ІІІ Наказу Міністерства фінансів України № 4 від 13.01.2015 року «Про затвердження форми податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку (форма № 1ДФ) та Порядку заповнення та подання податковими агентами податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку", через те, що у податковому розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку за ІІІ, ІV кв. 2018, І, ІІ, ІІІ, ІV кв. 2019 невідображені виплати доходів працівникам ПрАТ «Птахофабика Тернопільська» у вигляді додаткового блага (послуги роумінгу);

- підпункту 162.1.1 пункту 162.1 ст.162, пункту 164.1, підпункту «г» 164.2.17 пункту 164.2 ст.164, підпункту 168.1.1, 168.1.2 пункту 168.1 статті 168, підпункту "а" пункту 171.2 статті 171, підпункту "а" пункту 176.2 статті 176, пункту 177.6 статті 177 Податкового кодексу України, підпункту 1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 1.5, 1.6, пункту 16-1 підрозділу 10 розділу ХХ Податкового кодексу України через неутримання та неперерахування військового збору з отриманих доходів працівниками ПрАТ «Птахофабрика Тернопільська» як додаткове благо у вигляді роумінгу, внаслідок чого донараховано військового збору в загальній сумі 199,64 грн.

На підставі акта перевірки, відповідач 19.04.2021 року прийняв податкове повідомлення рішення № 00019290701, яким збільшено суму грошового зобов`язання за платежем податок на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) 14010100, на суму 8692461,25 грн. (з них 6953969,00 грн. за податковими зобов`язаннями та 1738492,25 за штрафними (фінансовими) санкціями (штрафами).

Надаючи правову оцінку правильності вирішення судом першої інстанції даного публічно правового спору, суд апеляційної інстанції виходить із такого.

Відповідно до пункту 44.1. статті 44 ПК України, для цілей оподаткування платники податків зобов`язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов`язаних з визначенням об`єктів оподаткування та/або податкових зобов`язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов`язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством. Платникам податків забороняється формування показників податкової звітності, митних декларацій на підставі даних, не підтверджених документами, що визначені абзацом першим цього пункту.

За змістом частини першої статті 9 Закону України від 16 липня 1999 року № 996-XIV «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» (далі - Закон № 996-XIV), підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, які у розумінні абзацу одинадцятого статті 1 цього Закону є документами, які містять відомості про господарську операцію та відповідно до частини другої статті 9 цього ж Закону повинні мати такі обов`язкові реквізити: назву документа (форми); дату складання; назву підприємства, від імені якого складено документ; зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції; посади осіб, відповідальних за здійснення господарської діяльності і правильність її оформлення; особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.

У підпункті «а» пункту 185.1 статті 185 ПК України зазначено, що об`єктом оподаткування податком на додану вартість є операції платників податку з постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу, у тому числі операції з безоплатної передачі та з передачі права власності на об`єкти застави позичальнику (кредитору), на товари, що передаються на умовах товарного кредиту, а також з передачі об`єкта фінансового лізингу у володіння та користування лізингоодержувачу/орендарю.

Відповідно до пункту 187.1 статті 187 ПК України, датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:

а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку;

б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку. Для документів, складених в електронній формі, датою оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку, вважається дата, зазначена у самому документі як дата його складення відповідно до Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні", незалежно від дати накладення електронного підпису.

Підпунктом «а» пункту 198.1 статті 198 ПК України визначено, що право на віднесення сум податку до податкового кредиту виникає у разі здійснення операцій з придбання або виготовлення товарів (у тому числі в разі їх ввезення на митну територію України) та послуг.

Згідно з пунктом 198.3 статті 198 ПК України, податковий кредит звітного періоду визначається виходячи з договірної (контрактної) вартості товарів/послуг, але не вище рівня звичайних цін, визначених відповідно до статті 39 цього Кодексу, та складається з сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою пунктом 193.1 статті 193 цього Кодексу, протягом такого звітного періоду у зв`язку з придбанням або виготовленням товарів (у тому числі при їх імпорті) та послуг з метою їх подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку. Право на нарахування податкового кредиту виникає незалежно від того, чи такі товари/послуги та основні фонди почали використовуватися в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку протягом звітного податкового періоду, а також від того, чи здійснював платник податку оподатковувані операції протягом такого звітного податкового періоду.

За приписами абзацу 1 пункту 198.6 статті 198 ПК України, не відносяться до податкового кредиту суми податку, сплаченого (нарахованого) у зв`язку з придбанням товарів/послуг, не підтверджені податковими накладними (або підтверджені податковими накладними, оформленими з порушенням вимог статті 201 цього Кодексу) чи не підтверджені митними деклараціями, іншими документами, передбаченими пунктом 201.11 статті 201 цього Кодексу.

Отже, сплачений у складі ціни за товари (послуги) податок на додану вартість включається до податкового кредиту платника податку.

Вирішуючи справи із застосуванням наведених правових норм, Верховний Суд у постановах від 28 жовтня 2020 року (справа № 500/305/19), від 27 лютого 2020 року (справи № 813/7081/14, № 814/120/15), від 3 жовтня 2019 року (справа № 813/4079/15), від 10 вересня 2019 року (справа № 814/2412/17) визнав, що наслідки для податкового обліку створює фактичний рух активів за результатами здійснення господарських операцій, що є обов`язковою умовою для формування податкового кредиту, і вказана обставина є визначальною для дослідження судами.

При цьому норми податкового законодавства не ставлять у залежність достовірність даних податкового обліку платника податків від дотримання податкової дисципліни його контрагентами, якщо цей платник (покупець) мав реальні витрати у зв`язку з придбанням товарів (робіт, послуг), призначених для використання у його господарській діяльності. Порушення певними постачальниками товару (робіт, послуг) у ланцюгу постачання вимог податкового законодавства чи правил ведення господарської діяльності не може бути підставою для висновку про порушення покупцем товару (робіт, послуг) вимог закону щодо формування податкового кредиту, тому платник податків (покупець товарів (робіт, послуг)) не повинен зазнавати негативних наслідків, зокрема у вигляді позбавлення права на податковий кредит, за можливу неправомірну діяльність його контрагента за умови, якщо судом не встановлено фактів, які свідчать про обізнаність платника податків щодо такої поведінки контрагента та злагодженість дій між ними.

Апеляційний суд встановив те, що у період, який перевірявся, позивач мав господарські взаємовідносини із: ТзОВ «Євро-Партнер України», ТзОВ «Агро-Лакомка», ТзОВ «Символ Трейдінг», ТзОВ «Центрагрогрупп», ПП «Ален Оіл», ТзОВ «Агро Консоль», ТзОВ «Смарт Планет».

Досліджуючи господарські операції позивача із ТзОВ «Євро-Партнер України», апеляційний суд зазначає наступне.

16.05.2018 року між позивачем та ТзОВ «Євро-Партнер України» укладено договір № 16-05/18 поставки олії соєвої.

На підтвердження здійснення цієї господарської операції позивач надав: специфікацію № 2 від 02.08.2018 року, специфікацію № 3 від 17.08.2018 року, специфікацію № 4 від 05.09.2018 року, специфікацію № 5 від 11.09.2018 року, видаткову накладну № 49 від 02.08.2018 року, видаткову накладну № 64 від 20.08.2018 року, видаткову накладну № 72 від 30.08.2018 року, видаткову накладну № 88 від 07.09.2018 року, видаткову накладну № 97 від 13.09.2018 року, товарно-транспортну накладну № 18 від 02.08.2018 року, товарно-транспортну накладну № 20 від 20.08.2018 року, товарно-транспортну накладну без номера від 30.08.2018 року, товарно-транспортну накладну без номера від 07.09.2018 року, товарно-транспортну накладну без номера від 13.09.2018 року, податкову накладну № 3 від 02.08.2018 року, податкову накладну № 28 від 20.08.2018 року, податкову накладну № 39 від 30.08.2018 року, податкову накладну № 4 від 05.09.2018 року, розрахунок корегування кількісних і вартісних показників № 1 від 07.09.2018 року до податкової накладної № 4, податкову накладну № 14 від 13.09.2018 року, платіжне доручення № 3724 від 03.08.2018 року на суму 515 412,00 грн., платіжне доручення № 3866 від 17.08.2018 року на суму 517 500,00 грн., платіжне доручення № 3972 від 04.09.2018 року на суму 254610,00 грн., платіжне доручення № 3978 від 05.09.2018 року на суму 517 500,00 грн., платіжне доручення № 478 від 07.09.2018 року на суму 4 554,00 грн., платіжне доручення № 4065 від 13.09.2018 року на суму 502800,19 грн., платіжне доручення № 4116 від 20.09.2018 року на суму 28 100,31 грн. (15 503,01 грн. з яких сплачено за олію).

Позивач також надав витяг із журналу вагаря про надходження товару та оборотно-сальдову відомість за рахунком 208 за серпень-вересень 2018 року про використання олії соєвої для приготування кормів для годівлі курей-несучок.

15.03.2018 року між позивачем та ТзОВ «Євро-Партнер України» укладено договір поставки № 15-03/18 на поставку зерна сої.

На підтвердження здійснення цієї господарської операції позивач надав: специфікацію № 3 від 04.10.2018 року, специфікацію № 4 від 11.10.2018 року, специфікацію № 5 від 18.10.2018 року, видаткову накладну № 109 від 04.10.2018 року, видаткову накладну № 110 від 04.10.2018 року, видаткову накладну № 111 від 05.10.2018 року, видаткову накладну № 112 від 05.10.2018 року, видаткову накладну № 113 від 08.10.2018 року, видаткову накладну № 114 від 08.10.2018 року, видаткову накладну № 115 від 09.10.2018 року, видаткову накладну № 116 від 09.10.2018 року, видаткову накладну № 117 від 09.10.2018 року, видаткову накладну № 118 від 10.10.2018 року, видаткову накладну № 119 від 10.10.2018 року, видаткову накладну № 120 від 11.10.2018 року, видаткову накладну № 121 від 11.10.2018 року, видаткову накладну № 122 від 11.10.2018 року, видаткову накладну № 123 від 11.10.2018 року, видаткову накладну № 124 від 12.10.2018 року, видаткову накладну № 125 від 12.10.2018 року, видаткову накладну № 126 від 16.10.2018 року, видаткову накладну № 127 від 16.10.2018 року, видаткову накладну № 128 від 16.10.2018 року, видаткову накладну № 129 від 16.10.2018 року, видаткову накладну № 130 від 16.10.2018 року, видаткову накладну № 131 від 16.10.2018 року, видаткову накладну № 132 від 16.10.2018 року, видаткову накладну № 133 від 16.10.2018 року, видаткову накладну № 134 від 17.10.2018 року, видаткову накладну № 135 від 17.10.2018 року, видаткову накладну № 136 від 17.10.2018 року, видаткову накладну № 137 від 18.10.2018 року, видаткову накладну № 138 від 18.10.2018 року, видаткову накладну № 139 від 18.10.2018 року, видаткову накладну № 140 від 18.10.2018 року, видаткову накладну № 141 від 18.10.2018 року, видаткову накладну № 142 від 19.10.2018 року, видаткову накладну № 143 від 19.10.2018 року, видаткову накладну № 144 від 19.10.2018 року, видаткову накладну № 145 від 19.10.2018 року, видаткову накладну № 146 від 19.10.2018 року, видаткову накладну № 147 від 19.10.2018 року, видаткову накладну № 148 від 19.10.2018 року, видаткову накладну № 149 від 19.10.2018 року, видаткову накладну № 150 від 22.10.2018 року, товарно-транспортну накладну № 14 від 04.10.2018 року, товарно-транспортну накладну № 15 від 04.10.2018 року, товарно-транспортну накладну № 17 від 05.10.2018 року, товарно-транспортну накладну № 16 від 05.10.2018 року, товарно-транспортну накладну № 18 від 08.10.2018 року, товарно-транспортну накладну № 19 від 08.10.2018 року, товарно-транспортну накладну № 20 від 09.10.2018 року, товарно-транспортну накладну № 21 від 09.10.2018 року, товарно-транспортну накладну № Р97 від 09.10.2018 року, товарно-транспортну накладну № Р98 від 09.10.2018 року, товарно-транспортну накладну № 22 від 10.10.2018 року, товарно-транспортну накладну № 23 від 10.10.2018 року, товарно-транспортну накладну № 25 від 11.10.2018 року, товарно-транспортну накладну № 24 від 11.10.2018 року, товарно-транспортну накладну № 26 від 11.10.2018 року, товарно-транспортну накладну № 27 від 11.10.2018 року, товарно-транспортну накладну № 28 від 11.10.2018 року, товарно-транспортну накладну № 29 від 12.10.2018 року, товарно-транспортну накладну № 30 від 16.10.2018 року, товарно-транспортну накладну № 31 від 16.10.2018 року, товарно-транспортну накладну № 32 від 16.10.2018 року, товарно-транспортну накладну № 33 від 16.10.2018 року, товарно-транспортну накладну № 34 від 16.10.2018 року, товарно-транспортну накладну № 35 від 16.10.2018 року, товарно-транспортну накладну № 36 від 16.10.2018 року, товарно-транспортну накладну № 37 від 16.10.2018 року, товарно-транспортну накладну № 38 від 17.10.2018 року, товарно-транспортну накладну № 39 від 17.10.2018 року, товарно-транспортну накладну № 39 від 17.10.2018 року, товарно-транспортну накладну № 41 від 18.10.2018 року, товарно-транспортну накладну № 42 від 18.10.2018 року, товарно-транспортну накладну № 43 від 18.10.2018 року, товарно-транспортну накладну № 44 від 18.10.2018 року, товарно-транспортну накладну № 45 від 18.10.2018 року, товарно-транспортну накладну № 46 від 19.10.2018 року, товарно-транспортну накладну № 47 від 19.10.2018 року, товарно-транспортну накладну № 48 від 19.10.2018 року, товарно-транспортну накладну № 49 від 19.10.2018 року, товарно-транспортною накладною № 50 від 19.10.2018 року, товарно-транспортну накладну № 51 від 19.10.2018 року, товарно-транспортну накладну № 52 від 19.10.2018 року, товарно-транспортну накладну № 53 від 19.10.2018 року, товарно-транспортну накладну № 54 від 22.10.2018 року, податкову накладну № 1 від 04.10.2018 року, податкову накладну № 2 від 04.10.2018 року, податкову накладну № 3 від 05.10.2018 року, податкову накладну № 4 від 05.10.2018 року, податкову накладну № 5 від 08.10.2018 року, податкову накладну № 6 від 08.10.2018 року, податкову накладну № 8 від 09.10.2018 року, податкову накладну № 9 від 09.10.2018 року, податкову накладну № 10 від 10.10.2018 року, податкову накладну № 11 від 10.10.2018 року, податкову накладну № 12 від 11.10.2018 року, податкову накладну № 13 від 11.10.2018 року, податкову накладну № 14 від 11.10.2018 року, податкову накладну № 15 від 11.10.2018 року, податкову накладну № 16 від 12.10.2018 року, податкову накладну № 17 від 13.10.2018 року, податкову накладну № 18 від 16.10.2018 року, податкову накладну № 19 від 16.10.2018 року, податкову накладну № 20 від 16.10.2018 року, податкову накладну № 21 від 16.10.2018 року, податкову накладну № 22 від 16.10.2018 року, податкову накладну № 23 від 16.10.2018 року, податкову накладну № 24 від 16.10.2018 року, податкову накладну № 25 від 16.10.2018 року, податкову накладну № 26 від 17.10.2018 року, податкову накладну № 27 від 17.10.2018 року, податкову накладну № 28 від 17.10.2018 року, податкову накладну № 29 від 18.10.2018 року, податкову накладну № 30 від 18.10.2018 року, податкову накладну № 31 від 18.10.2018 року, податкову накладну № 32 від 18.10.2018 року, податкову накладну № 33 від 18.10.2018 року, податкову накладну № 34 від 19.10.2018 року, податкову накладну № 35 від 19.10.2018 року, податкову накладну № 36 від 19.10.2018 року, податкову накладну № 37 від 19.10.2018 року, податкову накладну № 38 від 19.10.2018 року, податкову накладну № 39 від 19.10.2018 року, податкову накладну № 40 від 19.10.2018 року, податкову накладну № 41 від 19.10.2018 року, податкову накладну № 43 від 22.10.2018 року, платіжне доручення № 4332 від 10.10.2018 року на суму 500 000,00 грн., платіжне доручення № 4357 від 11.10.2018 року на суму 2 700 000,00 грн., платіжне доручення № 4389 від 16.10.2018 року на суму 3 200 000,00 грн., платіжне доручення № 4446 від 19.10.2018 року на суму 500 000,00 грн., платіжне доручення № 4426 від 19.10.2018 року на суму 1 000 000,00 грн., платіжне доручення № 4454 від 22.10.2018 р. на суму 500 000,00 грн., платіжне доручення № 4467 від 23.10.2018 року на суму 500 000,00 грн., платіжне доручення № 4479 від 24.10.2018 року на суму 500 000,00 грн., платіжне доручення № 4510 від 25.10.2018 року на суму 1 000 000,00 грн., платіжне доручення № 4541 від 29.10.2018 року на суму 2 000 000,00 грн., платіжне доручення № 4562 від 31.10.2018 року на суму 100000 грн, платіжне доручення № 4561 від 31.10.2018 року на суму 400 000,00 грн., платіжне доручення № 4606 від 05.11.2018 року на суму 560 210,20 грн., платіжне доручення № 4599 від 05.11.2018 року на суму 1 500 000,00 грн.

Позивач також надав витяг із журналу вагаря про надходження товару та оборотно-сальдову відомість по рахунку 201 за жовтень-листопад 2018 року про отриману сою для переробки в макуху та олію, оборотно-сальдову відомість по рахунку 273 про обсяг переробленої продукції, оборотно-сальдову відомість по рахунку 208 про використання для приготування кормів для годівлі курей-несучок.

24.04.2018 року між позивачем та ТзОВ «Євро-Партнер України» укладено договір поставки № 24-04/18 на поставку кукурудзи.

На підтвердження здійснення цієї господарської операції позивач надав: специфікацію № 2 від 15.11. 2018 року, специфікацію № 3 від 03.12.2018 року, видаткову накладну № 152 від 16.11.2018 року, товарно-транспортну накладну № 55 від 16.11.2018 року, видаткову накладну № 153 від 16.11.2018 року, товарно-транспортною накладною № 57 від 16.11.2018 року, видаткову накладну № 154 від 16.11.2018 року, товарно-транспортну накладну № 66 від 16.11.2018 року, видаткову накладну № 155 від 16.11.2018 року, товарно-транспортну накладну № 67 від 16.11.2018 року, видаткову накладну № 156 від 16.11.2018 року, товарно-транспортну накладну № 68 від 16.11.2018 року, видаткову накладну № 157 від 16.11.2018 року, товарно-транспортну накладну № 65 від 16.11.2018 року, видаткову накладну № 158 від 16.11.2018 року, товарно-транспортну накладну № 69 від 16.11.2018 року, видаткову накладну № 159 від 16.11.2018 року, товарно-транспортну накладну № 70 від 16.11.2018 року, видаткову накладну № 160 від 16.11.2018 року, товарно-транспортну накладну № 60 від 16.11.2018 року, видаткову накладну № 161 від 16.11.2018 року, товарно-транспортну накладну № 56 від 16.11.2018 року, видаткову накладну № 162 від 16.11.2018 року, товарно-транспортну накладну № 58 від 16.11.2018 року, податкову накладну № 163 від 16.11.2018 року, товарно-транспортну накладну № 59 від 16.11.2018 року, видаткову накладну № 164 від 16.11.2018 року, товарно-транспортну накладну № 61 від 16.11.2018 року, видаткову накладну № 165 від 16.11.2018 року, товарно-транспортну накладну № 62 від 16.11.2018 року, видаткову накладну № 166 від 16.11.2018 року, товарно-транспортну накладну № 63 від 16.11.2018 року, видаткову накладну № 167 від 16.11.2018 року, товарно-транспортну накладну № 64 від 16.11.2018 року, видаткову накладну № 168 від 20.11.2018 року, товарно-транспортну накладну № 71 від 20.11.2018 року, видаткову накладну № 169 від 20.11.2018 року, товарно-транспортну накладну № 72 від 20.11.2018 року, видаткову накладну № 170 від 20.11.2018 року, товарно-транспортну накладну № 70 від 20.11.2018 року, видаткову накладну № 171 від 22.11.2018 року, товарно-транспортну накладну № 74 від 22.11.2018 року, видаткову накладну № 172 від 22.11.2018 року, товарно-транспортну накладну № 78 від 22.11.2018 року, видаткову накладну № 173 від 22.11.2018 року, товарно-транспортну накладну № 77 від 22.11.2018 року, видаткову накладну № 174 від 22.11.2018 року, товарно-транспортну накладну № 76 від 22.11.2018 року, видаткову накладну № 175 від 22.11.2018 року, товарно-транспортну накладну № 75 від 22.11.2018 року, видаткову накладну № 176 від 05.12.2018 року, товарно-транспортну накладну № 80 від 05.12.2018 року, видаткову накладну № 177 від 05.12.2018 року, товарно-транспортну накладну № 81 від 05.12.2018 року, видаткову накладну № 178 від 05.12.2018 року, товарно-транспортну накладну № 79 від 05.12.2018 року, видаткову накладну № 179 від 06.12.2018 року, товарно-транспортну накладну № 83 від 06.12.2018 року, видаткову накладну № 180 від 06.12.2018 року, товарно-транспортну накладну № 84 від 06.12.2018 року, видаткову накладну № 181 від 06.12.2018 року ,товарно-транспортну накладну № 82 від 06.12.2018 року, податкову накладну № 2 від 16.11.2018 року, податкову накладну № 3 від 16.11.2018 року податкову накладну № 4 від 16.11.2018 року, платіжне доручення № 4746 від 19.11.2018 року на суму 350 000,00 грн., платіжне доручення № 4766 від 21.11.2018 року на суму 400 000,00 грн., платіжне доручення № 4779 від 22.11.2018 року на суму 500 000,00 грн., платіжне доручення № 4787 від 23.11.2018 року на суму 600 000,00 грн., платіжне доручення № 4835 від 27.11.2018 року на суму 400 000,00 грн., платіжне доручення № 4985 від 19.11.2018 року на суму 387 736,70 грн.

Позивач також надав витяг із журналу вагаря про надходження товару та оборотно-сальдову відомість за рахунком 208 за листопад-грудень 2018 року про використання для приготування кормів для годівлі курей-несучок.

16.10.2019 року між позивачем та ТзОВ «Євро-Партнер України» укладено договір поставки № 16-10/2019/3 на поставку кукурудзи.

На підтвердження здійснення цієї господарської операції позивач надав: специфікацію № 1 від 16.10.2019 року, специфікацію № 2 від 23.10.2019 року, специфікацію № 3 від 04.111.2019 року, видаткову накладну № 26 від 17.10.2019 року, товарно-транспортну накладну № 1712 від 17.10.2019 року, видаткову накладну № 27 від 17.10.2019 року, товарно-транспортну накладну № 1710 від 17.10.2019 року, видаткову накладну № 28 від 17.10.2019 року, товарно-транспортну накладну № 1711 від 17.10.2019 року, видаткову накладну № 29 від 18.10.2019 року, товарно-транспортну накладну № 1714 від 18.10.2019 року, видаткову накладну № 30 від 18.10.2019 року, товарно-транспортну накладну № 1713 від 18.10.2019 року, видаткову накладну № 31 від 21.10.2019 року, товарно-транспортну накладну № 1715 від 21.10.2019 року, видаткову накладну № 32 від 21.10.2019 року, товарно-транспортну накладну № 1716 від 21.10.2019 року, видаткову накладну № 33 від 21.10.2019 року, товарно-транспортну накладну № 1717 від 21.10.2019 року, видаткову накладну № 34 від 21.10.2019 року, товарно-транспортну накладну № 1718 від 21.10.2019 року, видаткову накладну № 36 від 22.10.2019 року, товарно-транспортну накладну № 1719 від 22.10.2019 року, видаткову накладну № 37 від 23.10.2019 року, товарно-транспортну накладну № 1720 від 23.10.2019 року, видаткову накладну № 38 від 23.10.2019 року, товарно-транспортну накладну № 1721 від 23.10.2019 року, видаткову накладну № 39 від 23.10.2019 року, товарно-транспортну накладну № 1723 від 23.10.2019 року, видаткову накладну № 40 від 23.10.2019 року, товарно-транспортну накладну № 1725 від 23.10.2019 року, видаткову накладну № 41 від 23.10.2019 року, товарно-транспортну накладну № 1722 від 23.10.2019 року, видаткову накладну № 42 від 23.10.2019 року, товарно-транспортну накладну № 1724 від 23.10.2019 року, видаткову накладну № 43 від 25.10.2019 року, товарно-транспортну накладну № 1726 від 23.10.2019 року, видаткову накладна № 44 від 25.10.2019 року, товарно-транспортну накладну № 1727 від 25.10.2019 року, видаткову накладну № 45 від 25.10.2019 року, товарно-транспортну накладну № 1728 від 25.10.2019 року, видаткову накладну № 46 від 25.10.2019 року, товарно-транспортну накладну № 1729 від 25.10.2019 року, видаткову накладну № 47 від 29.10.2019 року, товарно-транспортну накладну № 1730 від 29.10.2019 року, видаткову накладну № 48 від 29.10.2019 року, товарно-транспортну накладну № 1731 від 29.10.2019 року, видаткову накладну № 49 від 31.10.2019 року, товарно-транспортну накладну № 1732 від 31.10.2019 року, видаткову накладну № 50 від 31.10.2019 року, товарно-транспортну накладну № 1733 від 31.10.2019 року, видаткову накладну № 51 від 31.10.2019 року, товарно-транспортну накладну № 1734 від 31.10.2019 року, видаткову накладну № 52 від 31.10.2019 року, товарно-транспортну накладну № 1735 від 31.10.2019 року, видаткову накладну № 1 від 01.11.2019 року, товарно-транспортну накладну № 1736 від 01.11.2019 року, товарно-транспортну накладну № 1737 від 01.11.2019 року, видаткову накладну № 2 від 02.11.2019 року, товарно-транспортну накладну № 1738 від 02.11.2019 року, видаткову накладну № 3 від 04.11.2019 року, товарно-транспортну накладну № 1739 від 04.11.2019 року, товарно-транспортну накладну № 1740 від 04.11.2019 року, товарно-транспортну накладну № 1741 від 04.11.2019 року, видаткову накладну № 4 від 04.11.2019 року, товарно-транспортну накладну № 1742 від 04.11.2019 року, товарно-транспортну накладну № 1743 від 04.11.2019 року, товарно-транспортну накладну № 1744 від 04.11 2019 року, товарно-транспортну накладну № 1745 від 04.11.2019 року, товарно-транспортну накладну № 1746 від 04.11.2019 року, видаткову накладну № 5 від 06.11.2019 року, товарно-транспортну накладну № 1747 від 06.11.2019 року, товарно-транспортну накладну № 1748 від 06.11.2019 року, видаткову накладну № 6 від 08.11.2019 року, товарно-транспортну накладну № 1749 від 08.11.2019 року, видаткову накладну № 7 від 11.11.2019 року, товарно-транспортну накладну № 1750 від 11.11.2019 року, товарно-транспортну накладну № 1751 від 11.11.2019 року, видаткову накладну № 8 від 14.11.2019 року, товарно-транспортну накладну № 1752 від 14.11.2019 року, видаткову накладну № 9 від 15.11.2019 року, товарно-транспортну накладну № 1753 від 15.11.2019 року, товарно-транспортну накладну № 1754 від 15.11.2019 року, товарно-транспортну накладну № 1755 від 15.11.2019 року, видаткову накладну № 10 від 19.11.2019 року, товарно-транспортну накладну № 1756 від 19.11.2019 року, товарно-транспортну накладну № 1757 від 19.11.2019 року, товарно-транспортну накладну № 1758 від 19.11.2019 року, видаткову накладну № 11 від 21.11.2019 року, товарно-транспортну накладну № 1759 від 21.11.2019 року, товарно-транспортну накладну № 1760 від 21.11.2019 року, товарно-транспортну накладну № 1761 від 21.11.2019 року, видаткову накладну № 12 від 22.11.2019 року, товарно-транспортну накладну № 1762 від 22.11.2019 року, товарно-транспортну накладну № 1763 від 22.11.2019 року, товарно-транспортну накладну № 1764 від 22.11.2019 року, видаткову накладну № 13 від 25.11.2019 року, товарно-транспортну накладну № 1765 від 25.11.2019 року, видаткову накладну № 15 від 26.11.2019 року, товарно-транспортну накладну № 1766 від 26.11.2019 року, товарно-транспортну накладну № 1767 від 26.11.2019 року, видаткову накладну № 16 від 27.11.2019 року, товарно-транспортну накладну № 1768 від 27.11.2019 року, товарно-транспортну накладну № 1769 від 27.11.2019 року, товарно-транспортну накладну № 1770 від 27.11.2019 року, товарно-транспортну накладну № 1771 від 27.11.2019 року, товарно-транспортну накладну № 1772 від 27.11.2019 року, товарно-транспортну накладну № 1773 від 27.11.2019 року, товарно-транспортну накладну № 1774 від 27.11.2019 року, товарно-транспортну накладну № 1775 від 27.11.2019 року, видаткову накладну № 17 від 28.11.2019 року, товарно-транспортну накладну № 1776 від 28.11.2019 року, товарно-транспортну накладну № 1777 від 28.11.2019 року, товарно-транспортну накладну № 1778 від 28.11.2019 року, товарно-транспортну накладну № 1779 від 28.11.2019 року, товарно-транспортну накладну № 1780 від 28.11.2019 року, товарно-транспортну накладну № 1781 від 28.11.2019 року, видаткову накладну № 18 від 29.11.2019 року, товарно-транспортну накладну № 1782 від 29.11.2019 року, товарно-транспортну накладну № 1783 від 29.11.2019 року, товарно-транспортну накладну № 1784 від 29.11.2019 року, товарно-транспортну накладну № 1785 від 29.11.2019 року, товарно-транспортну накладну № 1786 від 29.11.2019 року, видаткову накладну № 19 від 02.12.2019 року, товарно-транспортну накладну № 1787 від 02.12.2019 року, товарно-транспортну накладну № 1788 від 02.12.2019 року, товарно-транспортну накладну № 1789 від 02.12.2019 року, товарно-транспортну накладну № 1790 від 02.12.2019 року, видаткову накладну № 20 від 03.12.2019 року, товарно-транспортну накладну № 1791 від 03.12.2019 року, товарно-транспортну накладну № 1791 від 03.12.2019 року, товарно-транспортну накладну № 1792 від 03.12.2019 року, товарно-транспортну накладну № 1793 від 03.12.2019 року, товарно-транспортну накладну № 1794 від 03.12.2019 року, видаткову накладну № 21 від 05.12.2019 року, товарно-транспортну накладну № 1795 від 05.12.2019 року, товарно-транспортну накладну № 1796 від 05.12.2019 року, товарно-транспортну накладну № 1797 від 05.12.2019 року, товарно-транспортну накладну № 1798 від 05.12.2019 року, товарно-транспортну накладну № 1799 від 05.12.2019 року, товарно-транспортну накладну № 1800 від 05.12.2019 року, видаткову накладну № 24 від 06.12.2019 року, товарно-транспортну накладну № 1801 від 06.12.2019 року, товарно-транспортну накладну № 1802 від 06.12.2019 року, товарно-транспортну накладну № 1803 від 06.12.2019 року, товарно-транспортну накладну № 1804 від 06.12.2019 року, видаткову накладну № 25 від 09.12.2019 року, товарно-транспортну накладну № 1805 від 09.12.2019 року, товарно-транспортну накладну № 1806 від 09.12.2019 року, товарно-транспортну накладну № 1807 від 09.12.2019 року, товарно-транспортну накладну № 1808 від 09.12.2019 року, видаткову накладну № 26 від 10.12.2019 року, товарно-транспортну накладну № 1809 від 10.12.2019 року, товарно-транспортну накладну № 1810 від 10.12.2019 року, видаткову накладну№ 29 від 17.12.2019 року, товарно-транспортну накладну № 1811 від 17.12.2019 року, товарно-транспортну накладну № 1812 від 17.12.2019 року, товарно-транспортну накладну № 1813 від 17.12.2019 року, товарно-транспортну накладну № 1814 від 17.11.2019 року, товарно-транспортну накладну № 1815 від 17.12.2019 року, товарно-транспортну накладну № 1816 від 17.12.2019 року, товарно-транспортну накладну № 1817 від 17.12.2019 року, товарно-транспортну накладну № 1818 від 17.12.2019 року, податкову накладну № 3 від 17.10.2019 року, податкову накладну № 4 від 17.10.2019 року, податкову накладну № 5 від 17.10.2019 року, податкову накладну № 6 від 18.10.2019 року, податкову накладну № 7 від 18.10.2019 року, податкову накладну № 8 від 18.10.2019 року, .податкову накладну № 10 від 23.10.2019 року, податкову накладну № 11 від 23.10.2019 року, податкову накладну № 12 від 23.10.2019 року, податкову накладну № 13 від 23.10.2019 року, податкову накладну № 14 від 23.10.2019 року, податкову накладну №15 від 23.10.2019 року, податкову накладну № 16 від 23.10.2019 року, податкову накладну № 18 від 31.10.2019 року, податкову накладну № 19 від 31.10.2019 року, податкову накладну № 20 від 31.10.2019 року, податкову накладну № 21 від 31.10.2019 року, податкову накладну № 1 від 01.11.2019 року, податкову накладну № 2 від 02.11.2019 року, податкову накладну № 3 від 04.11.2019 року, податкову накладну № 4 від 04.11.2019 року, податкову накладну № 5 від 05.11.2019 року, податкову накладну № 6 від 17.11.2019 року, податкову накладну № 6 від 19.11.2019 року, податкову накладну № 7 від 20.11.2019 року, податкову накладну № 8 від 27.11.2019 року, податкову накладну № 9 від 28.11.2019 року, платіжне доручення № 8061 від 18.10.2019 року на суму 1000000,00 грн., платіжне доручення № 8142 від 24.10.2019 р. на суму 1000005,13 грн., платіжне доручення № 8271 від 05.11.2019 року на суму 750002,08 грн., платіжне доручення № 8272 від 05.11.2019 року на суму 1500001,20 грн., платіжне доручення № 8479 від 20.11.2019 року на суму 296806,29 грн., платіжне доручення № 8480 від 20.11.2019 року на суму 1501200,00 грн., платіжне доручення № 8580 від 28.11.2019 року на суму 285264,00 грн., платіжне доручення № 8581 від 28.11.2019 року на суму 3314736,00 грн., платіжне доручення № 8824 від 19.12.2019 року на суму 709 776,00 грн.

Позивач також надав витяг із журналу вагаря про надходження товару та оборотно-сальдову відомість за рахунком 208 за 4 квартал 2019 року про використання для приготування кормів для годівлі курей несучок.

Досліджуючи господарські операції позивача із ТзОВ «Агро Лакомка», апеляційний суд зазначає наступне.

09.04.2019 року між позивачем та ТзОВ «Агро Лакомка» укладено договір поставки № 09/04-01 на поставку макухи соняшникової.

На підтвердження здійснення цієї господарської операції позивач надав: видаткову накладну № 12 від 11.04.2019 року, товарно-транспортну накладну № Б 11/04-1 від 11.04.2019 року, видаткову накладну № 34 від 27.05.2019 року, товарно-транспортну накладну № Б 27/05-1 від 27.05.2019 року, видаткову накладну № 37 від 29.05.2019 року, товарно-транспортну накладну № Б 29/05-1 від 29.05.2019 року, видаткову накладну № 42 від 01.06.2019 року, товарно-транспортну накладну № Б 01/06-1 від 01.06.2019 року, видаткову накладну № 46 від 06.06.2019 року, товарно-транспортну накладну № Б 06/06-1 від 06.06.2019 року, видаткову накладну № 51 від 13.06.2019 року, товарно-транспортну накладну № Б 13/06-1 від 13.06.2019 року, видаткову накладну № 52 від 18.06.2019 року, товарно-транспортну накладну № Б 18/06-1 від 18.06.2019 року, видаткову накладну № 53 від 20.06.2019 року, товарно-транспортну накладну № Б 20/06-1 від 20.06.2019 року, видаткову накладну № 56 від 26.06.2019 року, товарно-транспортну накладну № Б 26/06-1 від 26.06.2019 року, видаткову накладну № 61 від 13.07.2019 року, товарно-транспортну накладну № Б 13/07-1 від 13.07.2019 року, видаткову накладну № 64 від 17.07.2019 року, товарно-транспортну накладну № Б 17/07-1 від 17.07.2019 року, видаткову накладну № 69 від 25.07.2019 року, товарно-транспортну накладну № Б 25/07-1 від 25.07.2019 року, видаткову накладну № 77 від 11.08.2019 року, товарно-транспортну накладну № Б 11/08-1 від 11.08.2019 року, видаткову накладну № 78 від 13.08.2019 року, товарно-транспортну накладну № Б 13/08-1 від 13.08.2019 року, податкову накладну № 5 від 11.04.2019 року, податкову накладну № 17 від 27.05.2019 року, податкову накладну № 22 від 29.05.2019 року податкову накладну № 1 від 01.06.2019 року, податкову накладну № 5 від 06.06.2019 року, податкову накладну № 10 від 13.06.2019 року, податкову накладну № 11 від 18.06.2019 року, податкову накладну № 12 від 20.06.2019 року, податкову накладну № 15 від 26.06.2019 року, податкову накладну № 4 від 13.07.2019 року, податкову накладну № 7 від 17.07.2019 року, податкову накладну № 13 від 25.07.2019 року, податкову накладну № 9 від 13.08.2019 року, податкову накладну № 8 від 11.08.2019 року, платіжне доручення № 6183 від 12.04.2019 року на суму 208624,14 грн., платіжне доручення № 6646 від 29.05.2019 року на суму 136052,09 грн., платіжне доручення № 6674 від 31.05.2019 року на суму 144465,90 грн, платіжне доручення № 6686 від 04.06.2019 року на суму 179071,20 грн., платіжне доручення № 6739 від 10.06.2019 року на суму 152082,22 грн., платіжне доручення № 6823 від 19.06.2019 року на суму 411019,20 грн., платіжне доручення № 6890 від 24.06.2019 року на суму 200736,00 грн., платіжне доручення № 6980 від 01.07.2019 року на суму 198532,80 грн., платіжне доручення № 7104 від 16.07.2019 року на суму 179683,20 грн., платіжне доручення № 7134 від 19.07.2019 р. на суму 152020,80 грн., платіжне доручення № 7236 від 30.07.2019 року на суму 195164,40 грн., платіжне доручення № 7423 від 19.08.2019 року на суму 183456,00 грн., платіжне доручення № 7443 від 21.08.2019 року на суму 200844,00 грн.

Позивач також надав витяг із журналу вагаря про надходження товару та оборотно-сальдову відомість за рахунком 208 за квітень-серпень 2019 року про використання для приготування кормів макухи соняшникової.

Досліджуючи господарські операції позивача із ТзОВ «Символ Трейдінг», апеляційний суд зазначає наступне.

04.10.2018 року між позивачем та ТзОВ «Символ Трейдінг» укладений договір поставки № 04/10-01 на поставку макухи соняшникової.

На підтвердження здійснення цієї господарської операції позивач надав: специфікацію № 1 від 04.10.2018 року, видаткову накладну № 55 від 07.10.2018 року, товарно-транспортну накладну № Б07/101-1 від 07.10.2018 року, податкову накладну № 4 від 07.10.2018 року, платіжне доручення № 4324 від 09.10.2018 року на суму 173280 грн.

Позивач також надав витяг із журналу вагаря про надходження товару та оборотно-сальдову відомість по рахунку 208 за жовтень 2018 року та в цілому за 2018 рік про використання для приготування кормів макухи соняшникової.

Досліджуючи господарські операції позивача із ТзОВ «Центрагрогрупп», апеляційний суд зазначає наступне.

17.09.2018 року між позивачем та ТзОВ «Центрагрогрупп» укладено договір поставки №17/09/2 на поставку макухи соняшникової.

На підтвердження здійснення цієї господарської операції позивач надав: специфікації №№ 1-14 від 17.09.2018 року, видаткову накладну № 13 від 18.09.2018 року, видаткову накладну № 15 від 21.09.2018 року, видаткову накладну № 16 від 24.09.2018 року, видаткову накладну № 17 від 25.09.2018 року, видаткову накладну № 18 від 27.09.2018 року, видаткову накладну № 20 від 01.10.2018 року, видаткову накладну № 21 від 04.10.2018 року, видаткову накладну № 22 від 08.10.2018 року, видаткову накладну № 23 від 08.10.2018 року, видаткову накладну № 24 від 12.10.2018 року, видаткову накладну № 25 від 18.10.2018 року, видаткову накладну № 26 від 25.10.2018 року, видаткову накладну № 27 від 25.10.2018 року, товарно-транспортну накладну № 1 від 18.09.2018 року, товарно-транспортну накладну № 15 від 21.09.2018 року, товарно-транспортну накладну № 16 від 24.09.2018 року, товарно-транспортну накладну № 17 від 25.09.2018 року, товарно-транспортну накладну № 19 від 27.09.2018 року, товарно-транспортну накладну № 20 від 01.10.2018 року, товарно-транспортну накладну № 21 від 02.10.2018 року, товарно-транспортну накладну № 22 від 04.10.2018 року, товарно-транспортну накладну № 24 від 08.10.2018 року, товарно-транспортну накладну № 23 від 08.10.2018 року, товарно-транспортну накладну № 25 від 12.10.2018 року, товарно-транспортну накладну № 26 від 18.10.2018 року, товарно-транспортну накладну № 27 від 25.10.2018 року, товарно-транспортну накладну № 28 від 25.10.2018 року, податкову накладну № 14 від 18.09.2018 року, податкову накладну № 16 від 21.09.2018 року, податкову накладну № 17 від 24.09.2018 року, податкову накладну № 18 від 25.09.2018 року, податкову накладну № 19 від 27.09.2018 року, податкову накладну № 20 від 01.10.2018 року, податкову накладну № 21 від 02.10.2018 року, податкову накладну № 22 від 04.10.2018 року, податкову накладну № 23 від 08.10.2018 року, податкову накладну № 24 від 08.10.2018 року, податкову накладну № 25 від 12.10.2018 року, податкову накладну № 26 від 18.10.2018 року, податкову накладну № 27 від 25.10.2018 року, податкову накладну № 28 від 25.10.2018 року, платіжне доручення № 4095 від 18.09.2018 року на суму 133100,00 грн., платіжне доручення № 4096 від 19.09.2018 року на суму 5566,00 грн., платіжне доручення № 4219 від 21.09.2018 року на суму 133947,00 грн., платіжне доручення № 4149 від 24.09.2018 року на суму 135520,00 грн., платіжне доручення № 4153 від 25.09.2018 року на суму 126084,00 грн., платіжне доручення № 4183 від 27.09.2018 року на суму 135546,00 грн., платіжне доручення № 4207 від 01.10.2018 року на суму 123760,00 грн., платіжне доручення № 4224 від 02.10.2018 року на суму 123200,00 грн., платіжне доручення № 4233 від 03.10.2018 року на суму 10248,00 грн., платіжне доручення № 4280 від 04.10.2018 року на суму 132217,00 грн., платіжне доручення 4299 від 08.10.2018 року на суму 121971,00 грн., платіжне доручення № 4314 від 08.10.2018 року на суму 122087,00 грн., платіжне доручення № 4421 від 18.10.2018 року на суму 113934,00 грн., платіжне доручення № 4373 від 12.10.2018 року на суму 116970,00 грн., платіжне доручення № 4515 від 25.10.2018 року на суму 115800 грн., платіжне доручення № 4516 від 25.10.2018 року на суму 114000,00 грн.

Позивач також надав витяг із журналу вагаря про надходження товару та оборотно-сальдову відомість за рахунком 208 за вересень-жовтень 2018 року та в цілому за 2018 рік про використання, для приготування кормів, макухи соняшникової.

Досліджуючи господарські операції позивача із ТзОВ «Ален Оіл», апеляційний суд зазначає наступне.

18.10.2019 року між позивачем та ТзОВ «Ален Оіл» укладено договір поставки № 18-10/2019 на поставку макухи соняшникової.

На підтвердження здійснення цієї господарської операції позивач надав: видаткову накладну № А-00000027 від 17.12.2019 року, товарно-транспортну накладну № А-00000026 від 17.12.2019 року, видаткову накладну № А-00000019 від 20.11.2019 року, товарно-транспортну накладну № А-00000018 від 20.11.2019 року, видаткову накладна № А-00000020 від 20.11.2019 року, товарно-транспортну накладну № А-00000019 від 20.11.2019 року, видаткову накладну № А-00000018 від 20.11.2019 року, товарно-транспортну накладну № А-00000017 від 20.11.2019 року, видаткову накладну № А-00000016 від 19.11.2019 року, товарно-транспортну накладна № А-00000015 від 19.11.2019 року, видаткову накладну № А-00000017 від 19.11.2019 року, товарно-транспортну накладну № А-00000016 від 19.11.2019 року, видаткову накладну № А-00000014 від 14.11.2019 року, товарно-транспортну накладну № А-00000013 від 14.11.2019 року, видаткову накладну № А-00000013 від 14.11.2019 року, товарно-транспортну накладну № А-00000012 від 14.11.2019 року, видаткову накладну № А-00000012 від 12.11.2019 року, товарно-транспортну накладну № А-00000011 від 12.11.2019 року, видаткову накладну № А-00000011 від 07.11.2019 року, товарно-транспортну накладну № А-00000010 від 07.11.2019 року, видаткову накладну № А-00000010 від 06.11.2019 року, товарно-транспортну накладну № А-00000009 від 06.11.2019 року, видаткову накладну № А-00000008 від 05.11.2019 року, товарно-транспортну накладну № А-00000007 від 05.11.2019 року, видаткову накладну № А-00000009 від 05.11.2019 року, товарно-транспортну накладну № А-00000008 від 05.11.2019 року, видаткову накладну № А-00000007 від 30.10.2019 року, товарно-транспортну накладну № А-00000006 від 30.10.2019 року, видаткову накладну № А-00000005 від 24.10.2019 року, товарно-транспортну накладну № А-00000005 від 24.10.2019 року, видаткову накладну № А-00000002 від 21.10.2019 року, товарно-транспортну накладну № А-00000002 від 21.10.2019 року, податкову накладну № 5 від 21.10.2019 року, податкову накладну № 9 від 24.10.2019 року, податкову накладну № 10 від 30.10.2019 року, податкову накладну № 11 від 31.10.2019 року, податкову накладну № 1 від 12.11.2019 року, податкову накладну № 2 від 13.11.2019 року, податкову накладну № 3 від 15.11.2019 року, податкову накладну № 6 від 19.12.2019 року, платіжне доручення № 8820 від 19.12.2019 року на суму 52152,00 грн., платіжне доручення № 8383 від 13.11.2019 року на суму 451000,00 грн., платіжне доручення № 8415 від 15.11.2019 року на суму 451000,00 грн., платіжне доручення 8373 від 12.11.2019 року на суму 48276,00 грн., платіжне доручення № 8239 від 31.10.2019 року на суму 405000,00 грн., платіжне доручення № 8224 від 30.10.2019 року на суму 88000,00 грн., платіжне доручення № 8133 від 24.10.2019 року на суму 89100, 00 грн., платіжне доручення № 8077 від 21.10.2019 року на суму 85360,00 грн., платіжне доручення № 8137 від 24.10.2019 року на суму 1296,00 грн.

Позивач також надав витяг із журналу вагаря про надходження товару та оборотно-сальдову відомість за рахунком 208 за 4 квартал 2019 року та в цілому за 2019 рік про використання, для приготування кормів, макухи соняшникової.

Досліджуючи господарські операції позивача із ТзОВ «Агро Консоль», апеляційний суд зазначає наступне.

09.07.2019 року між позивачем та ТзОВ «Агро Консоль» укладено договір поставки № 0907/19 на поставку сої та пшениці.

На підтвердження здійснення цієї господарської операції позивач надав: видаткову накладну № 6 від 15.07.2019 року, товарно-транспортну накладну № 1 від 15.07.2019 року, видаткову накладну № 9 від 17.07.2019 року, товарно-транспортну накладну № 3 від 17.07.2019 року, видаткову накладну № 21 від 19.07.2019 року, товарно-транспортну накладну № 1 від 19.07.2019 року, видаткову накладну № 25 від 22.07.2019 року, товарно-транспортну накладну № 17 від 22.07.2019 року, видаткову накладну № 38 від 23.07.2019 року, товарно-транспортну накладну № 11 від 23.07.2019 року, видаткову накладну № 58 від 07.08.2019 року, товарно-транспортну накладну № 16 від 07.08.2019 року, видаткову накладну № 57 від 07.08.2019 року, товарно-транспортну накладну № 17 від 07.08.2019 року, видаткову накладну № 59 від 08.08.2019 року, товарно-транспортну накладну № 18 від 08.08.2019 року, видаткову накладну № 69 від 20.08.2019 року, товарно-транспортну накладну № 049 від 20.08.2019 року, видаткову накладну № 83 від 10.09.2019 року, товарно-транспортну накладну № 1 від 10.09.2019 року, видаткову накладну № 84 від 11.09.2019 року, товарно-транспортну накладну № 2 від 11.09.2019 року, видаткову накладну № 80 від 13.09.2019 року, товарно-транспортну накладну № 4 від 13.09.2019 року, видаткову накладну № 81 від 13.09.2019 року, товарно-транспортну накладну № 3 від 13.09.2019 року, видаткову накладну № 79 від 16.09.2019 року, товарно-транспортну накладну № 7 від 16.09.2019 року, видаткову накладну № 82 від 16.09.2019 року, товарно-транспортну накладну № 6 від 16.09.2019 року, видаткову накладну № 85 від 16.09.2019 року, товарно-транспортну накладну № 8 від 16.09.2019 року, видаткову накладну № 76 від 06.09.2019 року, товарно-транспортну накладну № 1 від 06.09.2019 року, видаткову накладну № 75 від 05.09.2019 року, товарно-транспортну накладну № 047 від 05.09.2019 року, товарно-транспортну накладну № 048 від 05.09.2019 року, товарно-транспортну накладну № 044 від 05.09.2019 року, товарно-транспортну накладну № 042 від 05.09.2019 року, видаткову накладну № 74 від 04.09.2019 року, товарно-транспортну накладну № 74 від 04.09.2019 року, видаткову накладну № 73 від 02.09.2019 року, товарно-транспортну накладну № 1 від 02.09.2019 року, видаткову накладну № 72 від 30.08.2019 року, товарно-транспортну накладну № 16 від 30.08.2019 року, видаткову накладну № 78 від 29.08.2019 року, товарно-транспортну накладну № 1 від 29.08.2019 року, видаткову накладну № 71 від 27.08.2019 року, товарно-транспортну накладну № 3 від 27.08.2019 року, товарно-транспортну накладну № 5 від 27.08.2019 року, товарно-транспортну накладну № 7 від 27.08.2019 року, видаткову накладну № 68 від 20.08.2019 року, товарно-транспортну накладну № 99 від 20.08.2019 року, товарно-транспортну накладну № 103 від 20.08.2019 року, видаткову накладну № 67 від 16.08.2019 року, товарно-транспортну накладну № 67 від 16.08.2019 року, видаткову накладну № 70 від 14.08.2019 року, товарно-транспортну накладну № 048 від 14.08.2019 року, видаткову накладну № 65 від 14.08.2019 року, товарно-транспортну накладну № 17 від 14.08.2019 року, видаткову накладну № 66 від 15.08.2019 року, товарно-транспортну накладну від 15.08.2019 року, податкову накладну № 5 від 15.07.2019 року, податкову накладну № 10 від 17.07.2019 року, податкову накладну № 20 від 19.07.2019 року, податкову накладну № 33 від 22.07.2019 року, податкову накладну № 38 від 23.07.2019 року, податкову накладну № 4 від 07.08.2019 року, податкову накладну № 5 від 07.08.2019 року, податкову накладну № 6 від 08.08.2019 року, податкову накладну № 10 від 14.08.2019 року, податкову накладну № 11 від 14.08.2019 року, податкову накладну № 12 від 15.08.2019 року, податкову накладну № 15 від 16.08.2019 року, податкову накладну № 16 від 20.08.2019 року, податкову накладну № 17 від 20.08.2019 року, податкову накладну № 18 від 27.08.2019 року, податкову накладну № 19 від 29.08.2019 року, податкову накладну № 20 від 30.08.2019 року, податкову накладну № 12 від 16.09.2019 року, податкову накладну № 13 від 16.09.2019 року, податкову накладну № 14 від 16.09.2019 року, податкову накладну № 2 від 04.09.2019 року, податкову накладну № 3 від 05.09.2019 року, податкову накладну № 6 від 06.09.2019 року, податкову накладну № 7 від 13.09.2019 року, податкову накладну № 8 від 13.09.2019 року, податкову накладну № 1 від 02.09.2019 року, податкову накладну № 5 від 10.09.2019 року, податкову накладну № 10 від 11.09.2019 року, платіжне доручення № 7119 від 17.07.2019 року на суму 185973,25 грн., платіжне доручення № 7123 від 18.07.2019 року на суму 256226,55 грн., платіжне доручення № 7222 від 26.07.2019 року на суму 362559,84 грн., платіжне доручення № 7246 від 30.07.2019 року на суму 543253,09 грн., платіжне доручення № 7345 від 09.08.2019 року на суму 110146,62 грн., платіжне доручення № 7344 від 09.08.2019 року на суму 170133,26 грн., платіжне доручення № 7343 від 09.08.2019 року на суму 198879,91 грн., платіжне доручення № 7417 від 16.08.2019 року на суму 351853,66 грн, платіжне доручення № 7530 від 30.08.2019 року на суму 723888,05 грн., платіжне доручення № 7545 від 02.09.2019 року на суму 136664,12 грн., платіжне доручення № 7557 від 03.09.2019 року на суму 436449,60 грн., платіжне доручення № 7777 від 24.09.2019 року на суму 500000,00 грн., платіжне доручення № 8046 від 16.10.2019 року на суму 554785,49 грн., платіжне доручення № 8088 від 21.10.2019 року на суму 200000,00 грн., платіжне доручення № 8147 від 24.10.2019 року на суму 300000 грн, платіжне доручення № 8767 від 13.12.2019 року на суму 323774,74 грн., платіжне доручення № 8800 від 17.12.2019 року на суму 250000,00 грн., платіжне доручення № 8862 від 23.12.2019 року на суму 250000,00 грн.

Позивач також надав витяг із журналу вагаря про надходження товару та оборотно-сальдову відомість по рахунку 201 за 3 квартал 2019 року про отриману сою для переробки в макуху та олію, оборотно-сальдову відомість по рахунку 273 про обсяг переробленої продукції, оборотно-сальдову відомість по рахунку 208 про використання для приготування кормів для годівлі курей-несучок, а також оборотно-сальдову відомість по рахунку 208 за 3 квартал 2019 року про використання пшениці для приготування кормів.

17.07.2019 року між позивачем та ТзОВ «Смарт Планет» укладено договір поставки № 17//09/2 на поставку макухи соняшникової.

На підтвердження здійснення цієї господарської операції позивач надав: видаткову накладну № 126 від 26.10.2018 року, товарно-транспортну накладну № 58 від 26.10.2018 року, видаткову накладну № 135 від 29.10.2018 року, товарно транспортну накладну № 64 від 29.10.2018 року, видаткову накладну № 134 від 29.10.2018 року, товарно-транспортну накладну № 63 від 29.10.2018 року, видаткову накладну № 141 від 30.10.2018 року, товарно-транспортну накладну № 69 від 30.10.2018 року, податкову накладну № 247 від 26.10.2018 року, податкову накладну № 260 від 29.10.2018 року, податкову накладну № 261 від 29.10.2018 року, податкову накладну № 276 від 30.10.2018 року.

Позивач також надав витяг із журналу вагаря про надходження товару та оборотно-сальдову відомість за рахунком 208 за жовтень 2019 року про використання макухи соняшникової.

Відповідач заперечує реальність господарських операції між позивачем та його контрагентами посилаючись на дефектність товарно-транспортних накладних (далі ТТН). Свою позицію аргументує тим, що у ТТН не зазначено повної адреси навантаження товару. Крім того, автомобільні перевізники, за кожною із наведених вище господарських операцій, не мали матеріальних ресурсів для здійснення перевезень, транспортні засоби, які зазначені у ТТН зареєстровані на третіх осіб, відсутня реєстрація податкових накладних на отримання послуг вантажних перевезень від третіх осіб, по ланцюгу постачання продавець - перевізник відсутні поставки відповідного товару.

Апеляційний суд звертає увагу, що Правила перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні, які визначають правила заповнення ТТН, не встановлюють правил податкового обліку, а лише встановлюють права, обов`язки та відповідальність власників автомобільного транспорту (перевізників). При цьому, на переконання суду, документи обумовлені вказаними правилами, зокрема, товарно-транспортна накладна та подорожній лист не є документами первинного бухгалтерського обліку, що підтверджують обставини придбання та продажу товарно-матеріальних цінностей.

За наведених обставин, заперечення відповідачем факту реальності господарської операції через не вказання повної адреси пункту завантаження в товарно-транспортних накладних, чи інші невідповідності в товарно-транспортних накладних, не ґрунтується на приписах податкового законодавства, є безпідставним.

Аналогічна правова позиція викладена у постанові Верховного Суду від 28 жовтня 2020 року (справа № 500/305/19).

Відповідач також стверджує, що товар перевозився автомобілями, які не належать перевізникам, при цьому, інформація про укладення договорів із третіми особами, а також реєстрація податкових накладних щодо надання послуг із перевезення позивач не надав.

Однак, апеляційний суд, у цьому випадку, вважає за необхідне зауважити, що позивач, як покупець, не зобов`язаний перевіряти правильність оформлення договорів перевезення автомобільними перевізниками для вантажоодержувачів, якими є контрагенти позивача за вказаними вище договорами. Позивач, як покупець, не зобов`язаний перевіряти правильність оформлення договорів перевезення автомобільними перевізниками, зважаючи ще й на те, що позивач, як покупець, не укладав договори перевезення. При цьому, сторони договорів поставки домовились, що місцем відвантаження товару є склад покупця, тобто позивача.

Крім цього, апеляційний суд зазначає, що норми податкового законодавства не ставлять у залежність достовірність даних податкового обліку платника податків від дотримання податкової дисципліни його контрагентами, якщо цей платник (покупець) мав реальні витрати у зв`язку з придбанням товарів, призначених для використання у його господарській діяльності.

Порушення певними постачальниками товару у ланцюгу постачання вимог податкового законодавства чи правил ведення господарської діяльності не може бути підставою для висновку про порушення покупцем товару вимог закону щодо формування податкового кредиту.

Так, суд вважає, що відповідач не встановив порушень податкового законодавства саме позивачем, натомість, господарська діяльність контрагентів постачальників та їх контрагентів постачальників досліджена на підставі податкової інформації.

Водночас, апеляційний суд вважає, що податкова інформація, що наявна в інформаційно-аналітичних базах відносно контрагентів суб`єкта господарювання за "ланцюгами" постачання, а також податкова інформація, надана іншими контролюючими органами, в тому числі і складена з причин неможливості проведення документальних перевірок, носить, виключно, інформативний характер, не ґрунтується на безпосередньому аналізі первинних документів та не є належним доказом в розумінні процесуального Закону.

На думку апеляційного суду, позивач не повинен зазнавати негативних наслідків, зокрема, у вигляді позбавлення права на податковий кредит, за можливу неправомірну діяльність його контрагента чи контрагентів його контрагента за умови, якщо судом не встановлено фактів, які свідчать про обізнаність платника податків щодо такої поведінки контрагента та злагодженість дій між ними.

Доказів про існування таких фактів відповідач не надав.

З огляду на викладене, апеляційний суд дійшов висновку, що первинні документи, надані позивачем на підтвердження дійсності господарських операцій із зазначеними вище контрагентами, враховуючи співвідношення вчинених господарських операцій з основним видом діяльності позивача, та у сукупності зі встановленими обставинами господарських операцій, підтверджують формування показників податкової звітності та вказують на реальність господарських операцій, які є підставою для формування податкового обліку.

Таким чином, висновки суду першої інстанції, щодо підтвердження права ПрАТ «Птахофабрика Тернопільська» на формування показників податкового обліку за господарськими операціями із вказаними вище контрагентами, апеляційний суд вважає такими, що ґрунтуються на фактичних обставинах справи, встановлених відповідно до вимог процесуального закону.

Відповідно до статті 316 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

З огляду на викладене, апеляційний суд дійшов висновку про те, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Таким чином, апеляційний суд вважає доводи апеляційної скарги безпідставними та такими, що не спростовують висновків суду першої інстанції, а тому апеляційну скаргу необхідно залишити без задоволення, а оскаржене рішення суду першої інстанції без змін.

Керуючись ч. 4 ст. 229, ст.ст. 308, 310, 315, 316, 321, 325, 328, 329, 331 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

П О С Т А Н О В И В:

Апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Тернопільській області залишити без задоволення, а рішення Тернопільського окружного адміністративного суду від 24 листопада 2021 року у справі № 500/2623/21 - без змін.

Постанова набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена до Верховного Суду протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту постанови, шляхом подання касаційної скарги безпосередньо до суду касаційної інстанції.

Головуюча суддя Р. Б. Хобор судді Н. В. Бруновська Р. М. Шавель Повний текст постанови складений 20.04.2022 року

СудВосьмий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення12.04.2022
Оприлюднено22.06.2022
Номер документу104025625
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них податку на додану вартість (крім бюджетного відшкодування з податку на додану вартість, податку на додану вартість із ввезених на митну територію України товарів (продукції), зупинення реєстрації податкових накладних)

Судовий реєстр по справі —500/2623/21

Ухвала від 22.02.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Усенко Є.А.

Постанова від 07.12.2022

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Хобор Романа Богданівна

Ухвала від 07.12.2022

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Хобор Романа Богданівна

Ухвала від 28.06.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Ханова Р.Ф.

Ухвала від 19.05.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Чумаченко Т.А.

Ухвала від 10.05.2022

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Хобор Романа Богданівна

Постанова від 12.04.2022

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Хобор Романа Богданівна

Ухвала від 11.04.2022

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Хобор Романа Богданівна

Ухвала від 17.02.2022

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Хобор Романа Богданівна

Ухвала від 17.02.2022

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Хобор Романа Богданівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні