Справа № 147/334/22
Провадження № 1-кс/147/89/22
УХВАЛА
про тимчасовийдоступ доречей ідокументів
28.04.2022 року смт.Тростянець
Слідчий суддя Тростянецького районного суду Вінницької області ОСОБА_1 ,
із секретарем ОСОБА_2 ,
за участю слідчого СВ відділення поліції№ 2Гайсинського РУПГУНП уВінницькій області ОСОБА_3 ,
розглянувши клопотання слідчого СВ відділення поліції№ 2Гайсинського РУПГУНП уВінницькій області лейтенанта поліції ОСОБА_4 , про тимчасовий доступ до речей і документів у кримінальному провадженні, що внесено до ЄРДР за №12021020120000208 від 01.12.2021 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 191 КК України,
встановив:
Слідчий СВ відділення поліції № 2 Гайсинського РУП ГУНП у Вінницькій області, лейтенант поліції ОСОБА_4 , за погодженням з начальником Тростянецького відділу Гайсинської окружної прокуратури ОСОБА_5 , звернулася до суду в рамках кримінального провадження №№12021020120000208 від 01.12.2021 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 191 КК України, з клопотанням про надання дозволу групі слідчих СВ ВП №2 Гайсинського РУП ГУНП у Вінницькій області на тимчасовий доступ до оригіналів документів з можливістю вилучення належним чином завірених їх копій, які знаходяться в Комунальному некомерційному підприємстві « ІНФОРМАЦІЯ_1 ». Перелік документів міститься у прохальній частині клопотання. Окрім того, подане нею клопотання просила розглядати без участі представників КНП « ІНФОРМАЦІЯ_2 », з метою запобігання можливого знищення вказаних документів.
В обґрунтування клопотання слідчий посилається на те, що 30.11.2021 до відділення поліції №2 Гайсинського РУП надійшли матеріали управління стратегічних розслідувань ГУНП у Вінницькій області, що можуть свідчити про вчинення розкрадання бюджетних коштів службовою особою КНП « ІНФОРМАЦІЯ_2 ».
В ході проведення досудового розслідування встановлено, що 14.07.2021 між КНП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ПП « ОСОБА_6 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) укладено договір підряду №5-21, предмет договору «Капітальний ремонт приміщення лікарської амбулаторії загальної практики сімейної медицини по АДРЕСА_1 (коригування)», на загальну суму 1 799 500,00 грн. з ПДВ.
26.10.2020 між КНП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ПП « ОСОБА_6 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) укладено договір підряду №31-20, предмет договору «Капітальний ремонт (влаштування) пандуса Верхівської ЛА ЗПСМ по АДРЕСА_2 », на загальну суму 153 271,00 грн. з ПДВ.
06.09.2019між КНП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) укладено договір підряду №92, предмет договору «Послуги з поточного ремонту вбиральні ІНФОРМАЦІЯ_4 », на загальну суму 162 843,08 грн. з ПДВ.
23.09.2020між КНП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) укладено договір підряду №134, предмет договору «Капітальний ремонт (влаштування) пандуса ІНФОРМАЦІЯ_5 по АДРЕСА_3 », на загальну суму 98 946,82 грн. з ПДВ.
23.09.2020 між КНП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) укладено договір підряду №136, предмет договору «Капітальний ремонт (влаштування) пандуса ІНФОРМАЦІЯ_6 по АДРЕСА_4 », на загальну суму 120 230,38 грн. з ПДВ.
13.10.2020 між КНП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) укладено договір підряду №147, предмет договору «Капітальний ремонт (влаштування) пандуса ІНФОРМАЦІЯ_7 по АДРЕСА_5 », на загальну суму 118 518,25 грн. з ПДВ.
13.10.2020між КНП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) укладено договір підряду №146, предмет договору «Капітальний ремонт (влаштування) пандуса ІНФОРМАЦІЯ_8 по АДРЕСА_6 », на загальну суму 72 603,48 грн. з ПДВ.
26.3.2021між КНП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) укладено договір підряду №56, предмет договору «Капітальний ремонт приміщень ІНФОРМАЦІЯ_6 по АДРЕСА_4 », на загальну суму 145 237,26 грн. з ПДВ.
13.04.2021 між КНП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) укладено договір підряду №66, предмет договору «Капітальний ремонт приміщень ІНФОРМАЦІЯ_7 по АДРЕСА_5 », на загальну суму 142 607,60 грн. з ПДВ.
28.04.2021 між КНП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) укладено договір підряду №75, предмет договору «Капітальний ремонт приміщень ІНФОРМАЦІЯ_9 по АДРЕСА_7 », на загальну суму 142 866,55 грн. з ПДВ.
07.05.2021 між КНП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) укладено договір підряду №77, предмет договору «Капітальний ремонт приміщень ІНФОРМАЦІЯ_5 по АДРЕСА_3 », на загальну суму 120 820,10 грн. з ПДВ.
07.05.2021 між КНП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) укладено договір підряду №78, предмет договору «Капітальний ремонт приміщень ІНФОРМАЦІЯ_10 по АДРЕСА_2 », на загальну суму 118 112,50 грн. з ПДВ.
08.06.2021між КНП« ІНФОРМАЦІЯ_2 » таТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »(ЄДРПОУ НОМЕР_2 )укладено договірпідряду №81,предмет договору«Капітальний ремонтприміщень ІНФОРМАЦІЯ_11 по АДРЕСА_8 »,на загальнусуму 198862,88грн.з ПДВ.
23.09.2020 між КНП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) укладено договір підряду №135, предмет договору «Капітальний ремонт (влаштування) пандуса ІНФОРМАЦІЯ_12 по АДРЕСА_1 », на загальну суму 53 136,82 грн. з ПДВ.
Під час досудового розслідування встановлено, що вище перелічені документи на підставі яких можливо провести судові експертизи з метою визначення вартості проведених робіт знаходяться у Комунальному некомерційному підприємстві « ІНФОРМАЦІЯ_1 », за адресою: АДРЕСА_9 , ідентифікаційний код юридичної особи НОМЕР_3 , а саме: договір підряду №5-21 від 14.07.2021 між КНП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ПП « ОСОБА_6 »; договір підряду №31-20 від 26.10.2020 між КНП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ПП « ОСОБА_6 »; договір підряду №92 від 06.09.2019 між КНП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »; договір підряду №134 від 23.09.2020 між КНП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »; договір підряду №136 від 23.09.2020 між КНП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »; договір підряду №147 від 13.10.2020 між КНП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »; договір підряду №146 від 13.10.2020 між КНП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »; договір підряду №56 від 26.03.2021 між КНП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »; договір підряду №66 від 13.04.2021 між КНП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »; договір підряду №75 від 28.04.2021 між КНП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »; договір підряду №77 від 07.05.2021 між КНП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »; договір підряду №78 від 07.05.2021 між КНП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »; договір підряду №81 від 08.06.2021 між КНП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 ; договір підряду №135 від 23.09.2020 між КНП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », а також документи, які випливають з укладених договорів, зокрема: проектно-кошторисна документація, зведений кошторисний розрахунок, акти виконаних робіт, журнали виконання робіт, довідки про вартість виконаних робіт, платіжні документи/рахунки, платіжні доручення, накладні, податкові накладні, журнал проведених робіт, дозвільні документи щодо введення в експлуатацію, експертний звіт про проведення експертизи проекту, загальний журнал робіт, акти на закриття прихованих робіт, журнал авторського нагляду, спеціального журналу з окремих видів робіт, виконавчих схем будівельних робіт, договорів на виконання робіт, актів прийняття виконаних підрядних робіт, довідки про вартість виконаних підрядних робіт специфікацій, накладних, документів про якість матеріалів, договорів з додатками на придбання будівельних матеріалів, актів на придбання будівельних матеріалів, накладних, товарно-транспортних накладних, податкових накладних, специфікацій на придбання цих матеріалів (пісок, щебінь, відсів та інші матеріали), журналів обліку придбання та списання матеріальних ресурсів (будівельних матеріалів), договорів використання та оренди техніки (спеціальних механізмів), журналу приготування сумішей, укладання та ущільнення їх по змінах (вхідних і операційний контроль якості робіт), журналу лабораторного контролю, актів визначення фізико-механічних показників будівельних матеріалів, паспортів, сертифікатів.
Слідчий зазначає, що вказані документи мають важливе значення для всебічного, повного і неупередженого дослідження усіх обставин кримінального провадження, оскільки відомості, які у них містяться необхідні для встановлення винних у вчиненні зазначеного кримінального правопорушення, а також за їх допомогою можна встановити наявність або відсутність обставин, які підлягають доказуванню у кримінальному провадженні.
У зв`язку з вищевикладеним, слідчий звернулася з даним клопотанням.
Слідчий СВ відділення поліції № 2 Гайсинського РУП ГУНП у Вінницькій області ОСОБА_3 в судовому засіданні клопотання підтримав у повному обсязі, з підстав та доводів наведених в ньому. Додатково зазначив, що для проведення експертизи йому необхідний доступ до оригіналів документів, які містяться прохальній частині клопотання. Копії договорів підряду наявні в матеріалах кримінального провадження, які були отримані з програми « ІНФОРМАЦІЯ_13 », з якої також встановлено, що дані документи знаходяться в КНП « ІНФОРМАЦІЯ_2 ».
Щодо надання доступу до інших документів, окрім договорів підряду, проектно-кошторисної документації, платіжних доручень та накладних, слідчий не зумів пояснити, чи дійсно дані документи можуть зберігатися в КНП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та яке значення вони мають для встановлення обставин кримінального провадження.
Враховуючи вимоги ч.2 ст. 163 КПК України, вважаю за доцільне розглядати клопотання слідчого тимчасовий доступдо речейі документів без виклику особи, у володінні якої вони знаходяться, з метою уникнення наслідків, які можуть перешкодити кримінальному провадженню або виконанню ухвали слідчого судді.
Вислухавши пояснення слідчого, вивчивши клопотання, додані до нього документи, якими слідчий обґрунтовує доводи клопотання та витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань щодо кримінального провадження, у рамках якого подано до суду клопотання, суд дійшов наступного висновку.
Так, згідно ч. 1 ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку).
Відповідно до вимог ч. 2 ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді.
Слідчим суддею встановлено, що до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12021020120000208 від 01.12.2021 р. внесено відомості про вчинення кримінального правопорушення, з визначенням правової кваліфікації за ч. 2 ст. 192 КК України. Короткий виклад обставин, що можуть свідчити про вчинення кримінального правопорушення: 30.11.2021 до відділення поліції №2 Гайсинського РУП надійшли матеріали управління стратегічних розслідувань ГУНП у Вінницькій області, що можуть свідчити про вчинення розкрадання бюджетних коштів службовою особою КНП « ІНФОРМАЦІЯ_2 ».
Згідно ч.1 ст. 160 КПК України сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів.
З оглянутих в судовому засіданні матеріалів кримінального провадження встановлено наявність копій договорів підряду, які були укладені між КНП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ПП « ОСОБА_6 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » та які були утримані слідчим з ДП « ІНФОРМАЦІЯ_13 ».
Враховуючи наявність достатніх підстав вважати, що зазначена інформація знаходиться у володінні КНП « ІНФОРМАЦІЯ_2 », а також те, що вказана інформація, яка міститься у них має істотне значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, з метою досягнення повноти, всебічності та неупередженості розслідування, для встановлення обставин, які є підставою для притягнення до кримінальної відповідальності або покарання, слідчий суддя дійшов висновку, що клопотання підлягає до задоволення частково, саме в частині надання групі слідчих ВП №2 Гайсинського РУП ГУНП у Вінницькій області тимчасового доступу до оригіналів документів з можливістю вилучення належним чином завірених їх копій, які знаходяться в Комунальному некомерційному підприємстві « ІНФОРМАЦІЯ_1 », за адресою: АДРЕСА_9 , ідентифікаційний код юридичної особи НОМЕР_3 , а саме: договору підряду №5-21 від 14.07.2021 між КНП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ПП « ОСОБА_6 »; договору підряду №31-20 від 26.10.2020 між КНП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ПП « ОСОБА_6 »; договору підряду №92 від 06.09.2019 між КНП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »; договору підряду №134 від 23.09.2020 між КНП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »; договору підряду №136 від 23.09.2020 між КНП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »; договору підряду №147 від 13.10.2020 між КНП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »; договору підряду №146 від 13.10.2020 між КНП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »; договору підряду №56 від 26.03.2021 між КНП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »; договору підряду №66 від 13.04.2021 між КНП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »; договору підряду №75 від 28.04.2021 між КНП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »; договору підряду №77 від 07.05.2021 між КНП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »; договору підряду №78 від 07.05.2021 між КНП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »; договору підряду №81 від 08.06.2021 між КНП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »; договору підряду №135 від 23.09.2020 між КНП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », а також документів, які випливають з укладених договорів, зокрема: проектно-кошторисна документація, зведений кошторисний розрахунок, акти виконаних робіт, довідки про вартість виконаних робіт, платіжні документи/рахунки, платіжні доручення, накладні, податкові накладні.
Щодо надання доступу до документів, а саме: журналу виконання робіт, журналу проведених робіт, дозвільних документів щодо введення в експлуатацію, експертного звіту про проведення експертизи проекту, загального журналу робіт, актів на закриття прихованих робіт, журналу авторського нагляду, спеціального журналу з окремих видів робіт, виконавчих схем будівельних робіт, договорів на виконання робіт, актів прийняття виконаних підрядних робіт, довідки про вартість виконаних підрядних робіт специфікацій, накладних, документів про якість матеріалів, договорів з додатками на придбання будівельних матеріалів, актів на придбання будівельних матеріалів, накладних, товарно-транспортних накладних, податкових накладних, специфікацій на придбання цих матеріалів (пісок, щебінь, відсів та інші матеріали), журналів обліку придбання та списання матеріальних ресурсів (будівельних матеріалів), договорів використання та оренди техніки (спеціальних механізмів), журналу приготування сумішей, укладання та ущільнення їх по змінах (вхідних і операційний контроль якості робіт), журналу лабораторного контролю, актів визначення фізико-механічних показників будівельних матеріалів, паспортів, сертифікатів, слідчий суддя зазначає, що слідчим необґрунтовано вимоги клопотання в цій частині та не доведено, що дійсно дані документи можуть зберігатися в КНП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та яке значення вони мають для встановлення обставин кримінального провадження, а тому в цій частині клопотання слід відмовити.
На підставі викладеного, керуючись вимогами ст. ст. 110, 159, 162-164, 309 КПК України, слідчий суддя,
постановив:
Клопотання слідчого СВ відділення поліції№ 2Гайсинського РУПГУНП уВінницькій області лейтенанта поліції ОСОБА_4 , про тимчасовий доступ до речей і документів у кримінальному провадженні, що внесено до ЄРДР за №12021020120000208 від 01.12.2021 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 191 КК України - задовольнити частково.
Надати групі слідчих СВ відділення поліції № 2 Гайсинського РУП ГУНП у Вінницькій області ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_3 та ОСОБА_4 , які здійснюють досудове розслідування кримінального провадження, дозвіл на тимчасовий доступ до оригіналів документів з можливістю вилучення належним чином завірених їх копій, які знаходяться в Комунальному некомерційному підприємстві « ІНФОРМАЦІЯ_1 », за адресою: АДРЕСА_9 , ідентифікаційний код юридичної особи НОМЕР_3 , а саме: договору підряду №5-21 від 14.07.2021 між КНП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ПП « ОСОБА_6 »; договору підряду №31-20 від 26.10.2020 між КНП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ПП « ОСОБА_6 »; договору підряду №92 від 06.09.2019 між КНП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »; договору підряду №134 від 23.09.2020 між КНП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »; договору підряду №136 від 23.09.2020 між КНП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »; договору підряду №147 від 13.10.2020 між КНП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »; договору підряду №146 від 13.10.2020 між КНП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »; договору підряду №56 від 26.03.2021 між КНП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »; договору підряду №66 від 13.04.2021 між КНП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »; договору підряду №75 від 28.04.2021 між КНП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »; договору підряду №77 від 07.05.2021 між КНП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »; договору підряду №78 від 07.05.2021 між КНП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »; договору підряду №81 від 08.06.2021 між КНП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »; договору підряду №135 від 23.09.2020 між КНП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », а також документів, які випливають з укладених договорів, зокрема: проектно-кошторисна документація, зведений кошторисний розрахунок, акти виконаних робіт, довідки про вартість виконаних робіт, платіжні документи/рахунки, платіжні доручення, накладні, податкові накладні.
В задоволенні решти вимог клопотання, відмовити.
Строк дії ухвали не може перевищувати одного місяця з дня постановлення ухвали.
У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями КПК України з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
При виконанні ухвали, слідчий зобов`язаний пред`явити особі, яка зазначена в ухвалі як володілець речей і документів, ухвалу про тимчасовий доступ до речей і документів та вручити її копію, а також залишити володільцю речей і документів, опис речей і документів, які були вилучені на виконання ухвали слідчого судді, суду.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Повний текст ухвали виготовлено та проголошено о 14.00 год. 28.04.2022р.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Тростянецький районний суд Вінницької області |
Дата ухвалення рішення | 28.04.2022 |
Оприлюднено | 17.05.2024 |
Номер документу | 104106586 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Тростянецький районний суд Вінницької області
Натальчук О. А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні