Рішення
від 01.05.2022 по справі 560/1591/22
ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 560/1591/22

РІШЕННЯ

іменем України

02 травня 2022 рокум. Хмельницький

Хмельницький окружний адміністративний суд в особі головуючого-судді Тарновецького І.І. розглянувши в письмовому провадженні адміністративну справу за позовом Державного підприємства "Нігинський кар`єр" до Гуменецької сільської ради , третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору - Приватне підприємство "Технопарк-Н" про визнання протиправними та скасування рішень,

ВСТАНОВИВ:

Державне підприємство "Нігинський кар`єр" 26 січня 2022 року звернулося до суду з позовом до Гуменецької сільської ради, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору - Приватне підприємство "Технопарк-Н", в якому просить суд:

- визнати протиправним та скасувати рішення Гуменецької сільської ради від 27.08.2021 № 6 про включення до переліку земельних ділянок, право оренди яких пропонується для продажу на земельних торгах;

- визнати протиправним та скасувати рішення Гуменецької сільської ради від 12.11.2021 № 15 про проведення земельних торгів;

- визнати протиправним та скасувати рішення Гуменецької сільської ради від 12.11.2021 № 16 про проведення земельних торгів;

- визнати протиправним та скасувати електронний аукціон з продажу права оренди земельної ділянки з кадастровим номером 6822485400:04:002:0009, площею 23,5114 га, цільове призначення - 11.01 для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємствами, що пов`язані з користуванням надрами (для складування та переробки вапнякового щебеню фракцією 0-20 міліметрів), категорія земель - землі промисловості, транспорту, зв`язку, енергетики, оборони та іншого призначення, вид використання - для складування та переробки вапнякового щебеню фракції 0-20 міліметрів, результати якого оформлені протоколом про результати земельних торгів №LRE001-UA-20211209-56379;

- визнати протиправним та скасувати електронний аукціон з продажу права оренди земельної ділянки з кадастровим номером 6822485400:04:002:0010, площею 12,2632 га, цільове призначення: 11.01 для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємствами, що пов`язані з користуванням надрами (для складування та переробки вапнякового щебеню фракцією 0-20 міліметрів), категорія земель - землі промисловості, транспорту, зв`язку, енергетики, оборони та іншого призначення, вид використання - для складування та переробки вапнякового щебеню фракції 0-20 міліметрів, результати якого оформлені протоколом про результати земельних торгів №LRE001-UA-20211209-33581.

В обґрунтування своїх вимог позивачем вказано, що Державне підприємство «Нігинський кар`єр» листами від 06.10.2021 за вих. № 95/2, № 94, № 93 звернулось до Гуменецької сільської ради про надання дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою, щодо встановлення меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) з кадастровими номерами 6822485400:04:002:0009, 6822485400:04:002:0010 розташованих на території сільської ради з метою подальшого отримання даних земельних ділянок у постійне користування. Відповідно до відповіді Гуменецької сільської ради від 18.11.2021 за вих. № 1 142/01-36 земельні ділянки з кадастровими номерами 6822485400:04:002:0009, 6822485400:04:002:0010 згідно рішення сільської ради від 27.08.2021 № 6 включені до переліку земельних ділянок, право оренди яких пропонується для продажу на земельних торгах. Рішенням сесії Гуменецької сільської ради від 03.12.2021 № 9, Державному підприємству «Нігинський кар`єр» відмовлено у наданні дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою, щодо встановлення меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) з метою подальшої передачу у постійне користування з кадастровими номерами 6822485400:04:002:0009, 6822485400:04:002:0010. На підставі розпорядження Хмельницької обласної державної адміністрації від 23.09.2015 № 449/2015-р, Державному підприємству «Нігинський кар`єр» надано дозвіл на розробку проекту щодо відведення земельної ділянки орієнтовною площею 60,0 га в постійне користування за рахунок земель державної власності (землі промисловості, транспорту, зв`язку, енергетики, оборони та іншого призначення) для розміщення та експлуатації основних, підсобних та допоміжних будівель та споруд підприємствами, що пов`язанні з користування надрами, що знаходиться за межами населених пунктів на території Нігинської сільської ради Кам`янець-Подільського району Хмельницької області. Вищезазначене розпорядження видано за результатами розгляду заяви ДП «Нігинський кар`єр» від 12.08.2015 за вих. № 675 з кадастровим планом земельної ділянки орієнтовною площею 60,0 га. Згідно географічних координат земельних ділянок з кадастровими номерами 6822485400:04:002:0009 та 6822485400:04:002:0010, які виставлені на аукціон з продажу права оренди та земельної ділянки орієнтовною площею 60,0 га на яку розпорядження Хмельницької обласної державної адміністрації від 23.09.2015 № 449/2015-р надано дозвіл на розробку проекту землеустрою, вбачається, що вищезазначені земельні ділянки з кадастровими номерами 6822485400:04:002:0009 та 6822485400:04:002:0010 входять в межі координат земельної ділянки орієнтовною площею 60,0 га на яку розпорядження Хмельницької обласної державної адміністрації надано дозвіл на розробку проекту землеустрою і містить у собі ознаки порушення Гуменецькою сільською радою чинного законодавства. Таким чином включення земельних ділянок з кадастровими номерами 6822485400:04:002:0009 та 6822485400:04:002:0010 до переліку земельних ділянок, право оренди яких пропонується для продажу на земельних торгах та подальше виставлення на земельний аукціон суперечить чинному законодавству зокрема земельному. Позивач вважає такі дії відповідача протиправними, внаслідок чого звернувся до суду.

Ухвалою Хмельницького окружного адміністративного суду від 31.01.2022 відкрито провадження у справі в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін та проведення судового засідання, за наявними у справі матеріалами та встановлено відповідачу строк, для подачі відзиву на позов.

У строк, визначений судом, відповідачем подано відзив на позов, в якому останній позовні вимоги не визнає та зазначає, що включення у передбаченому законодавством порядку спірної земельної ділянки до переліку земельних ділянок комунальної власності, право оренди на які буде продано на земельних торгах (аукціоні), виключає можливість відчуження цих земельних ділянок її розпорядником (відповідачем) до завершення торгів. Також зазначає, що рішення про надання дозволу на розробку проекту землеустрою не є правовстановлюючим актом і не гарантує особі чи невизначеному колу осіб набуття права власності чи користування на земельну ділянку.

Розглянувши подані сторонами документи і матеріали, з`ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд зазначає про таке.

На підставі розпорядження Хмельницької обласної державної адміністрації від 23.09.2015 № 449/2015-р, Державному підприємству «Нігинський кар`єр» надано дозвіл на розробку проекту щодо відведення земельної ділянки орієнтовною площею 60,0 га в постійне користування за рахунок земель державної власності (землі промисловості, транспорту, зв`язку, енергетики, оборони та іншого призначення) для розміщення та експлуатації основних, підсобних та допоміжних будівель та споруд підприємствами, що пов`язанні з користування надрами, що знаходиться за межами населених пунктів на території Нігинської сільської ради Кам`янець-Подільського району Хмельницької області.

27.08.2021 рішенням Гуменецької сільської ради №6 вирішено включити до переліку земельних ділянок, право оренди яких пропонується для продажу на земельних торгах, земельні ділянки: - площею 23,5114 га кадастровий номер 6822485400:04:002:0010 (для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємствами, що пов`язанні з користуванням надрами для складування та переробки вапнякового щебеню фракцією 0-20 міліметрів); - площею 12,2632 га кадастровий номер 6822485400:04:002:0009 (для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємствами, що пов`язанні з користуванням надрами для складування та переробки вапнякового щебеню фракцією 0-20 міліметрів), які розташовані за межами селища Сахкамінь Кам`янець-Подільського району Хмельницької області.

Рішенням Гуменецької сільської ради від 12.11.2021 № 16 вирішено виставити на земельні торги (аукціон за результатами проведення якого укладається договір оренди) земельну ділянку, із земель комунальної власності сільської ради, з цільовим призначенням: 11.01 для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємствами, що пов`язані з користуванням надрами (для складування та переробки вапнякового щебеню фракцією 0-20 міліметрів), кадастровий номер 6822485400:04:002:0010, площа 12,2632 га, місце розташування, за межами селища Сахкамінь Кам`янець - Подільського району Хмельницької області.

Рішенням Гуменецької сільської ради від 12.11.2021 № 15 вирішено виставити на земельні торги (аукціон за результатами проведення якого укладається договір оренди) земельну ділянку, із земель комунальної власності сільської ради, з цільовим призначенням: 11.01 для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємствами, що пов`язані з користуванням надрами (для складування та переробки вапнякового щебеню фракцією 0-20 міліметрів), кадастровий номер 6822485400:04:002:0009, площа 23,5114 га, місце розташування за межами селища Сахкамінь Кам`янець-Подільського району Хмельницької області.

Державне підприємство «Нігинський кар`єр» листами від 06.10.2021 за вих. № 95/2, № 94, № 93 звернулось до Гуменецької сільської ради про надання дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою, щодо встановлення меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) з кадастровими номерами 6822485400:04:002:0009, 6822485400:04:002:0010 розташованих на території сільської ради з метою подальшого отримання даних земельних ділянок у постійне користування.

Відповідно до відповіді Гуменецької сільської ради від 18.11.2021 за вих. № 1142/01-36 земельні ділянки з кадастровими номерами 6822485400:04:002:0009, 6822485400:04:002:0010 згідно рішення сільської ради від 27.08.2021 № 6 включені до переліку земельних ділянок, право оренди яких пропонується для продажу на земельних торгах.

Рішенням сесії Гуменецької сільської ради від 03.12.2021 №9, Державному підприємству «Нігинський кар`єр» відмовлено у наданні дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою, щодо встановлення меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) з метою подальшої передачу у постійне користування з кадастровими номерами 6822485400:04:002:0009, 6822485400:04:002:0010.

13 грудня 2021 року Гуменецька сільська рада опублікувала оголошення на веб-сайті порталу Прозорро щодо передачі в оренду земельної ділянки з кадастровим номером 6822485400:04:002:0009, площею 23,5114 га, цільове призначення - 11.01 для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємствами, що пов`язані з користуванням надрами (для складування та переробки вапнякового щебеню фракцією 0-20 міліметрів), категорія земель - землі промисловості, транспорту, зв`язку, енергетики, оборони та іншого призначення, вид використання - для складування та переробки вапнякового щебеню фракції 0-20 міліметрів та оголошення щодо передачі в оренду земельної ділянки з кадастровим номером 6822485400:04:002:0010, площею 12,2632 га, цільове призначення: 11.01 для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємствами, що пов`язані з користуванням надрами (для складування та переробки вапнякового щебеню фракцією 0-20 міліметрів), категорія земель - землі промисловості, транспорту, зв`язку, енергетики, оборони та іншого призначення, вид використання - для складування та переробки вапнякового щебеню фракції 0-20 міліметрів.

З наявної інформації, розміщеної за посиланням на веб-сайті порталу Прозорро аукціон з продажу права оренди земельної ділянки з кадастровим номером 6822485400:04:002:0009, площею 23,5114 га, цільове призначення - 11.01 для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємствами, що пов`язані з користуванням надрами (для складування та переробки вапнякового щебеню фракцією 0-20 міліметрів), категорія земель - землі промисловості, транспорту, зв`язку, енергетики, оборони та іншого призначення, вид використання - для складування та переробки вапнякового щебеню фракції 0-20 міліметрів відбувся 12 січня 2022 року за результатами якого Гуменецька сільська рада та переможець електронного аукціону ПП «Технопарк-Н» підписали протокол про результати земельних торгів № LRE001-UA-20211209-56379.

З наявної інформації, розміщеної за посиланням на веб-сайті порталу Прозорро аукціон з продажу права оренди земельної ділянки з кадастровим номером 6822485400:04:002:0010, площею 12,2632 га, цільове призначення: 11.01 для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємствами, що пов`язані з користуванням надрами (для складування та переробки вапнякового щебеню фракцією 0-20 міліметрів), категорія земель - землі промисловості, транспорту, зв`язку, енергетики, оборони та іншого призначення, вид використання - для складування та переробки вапнякового щебеню фракції 0-20 міліметрів відбувся 12 січня 2022 року за результати якого Гуменецька сільська рада та переможець електронного аукціону ПП «Технопарк-Н» підписали протокол про результати земельних торгів №LRE001-UA-20211209-33581.

Позивач вважає такі дії та рішення відповідача протиправними, внаслідок чого звернувся до суду з даним позовом.

Даючи правову оцінку вказаним обставинам справи, суд зважає на таке.

В силу прямої дії ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Правовідносини у сфері забезпечення права громадян на землю врегульовані Земельним кодексом України від 25.01.2001 №2768-III (далі - ЗК України).

Відповідно до частини першої статті 134 Земельного кодексу України земельні ділянки державної чи комунальної власності або права на них (оренда, суперфіцій, емфітевзис), у тому числі з розташованими на них об`єктами нерухомого майна державної або комунальної власності, підлягають продажу окремими лотами на конкурентних засадах (земельних торгах), крім випадків, встановлених частиною другою цієї статті.

Частиною другою 134 Земельного кодексу України визначено випадки, коли земельні ділянки державної або комунальної власності не підлягають продажу на конкурентних засадах (земельних торгах).

Частиною першою статті 136 Земельного кодексу України визначено, що організатор земельних торгів визначає перелік земельних ділянок державної чи комунальної власності та/або прав на них, які виставляються на земельні торги окремими лотами. Забороняється вносити до зазначеного переліку призначені під забудову земельні ділянки без урахування у випадках, передбачених законом, результатів громадського обговорення.

У переліку зазначаються місце розташування (адреса) земельної ділянки, її цільове призначення (функціональне використання), площа, кадастровий номер, умови продажу.

Відповідно до частини другої вказаної статті добір земельних ділянок державної чи комунальної власності, у тому числі разом з розташованими на них об`єктами нерухомого майна (будівлями, спорудами) державної чи комунальної власності, які або права на які виставляються на земельні торги, здійснюється з урахуванням затверджених містобудівної документації та документації із землеустрою, а також маркетингових досліджень, інвестиційної привабливості, звернень громадян та юридичних осіб щодо намірів забудови.

У відповідності до частини третьої статті 136 Земельного кодексу України земельні ділянки, включені до переліку земельних ділянок державної чи комунальної власності або прав на них, які виставлені на земельні торги, не можуть відчужуватися, передаватися в заставу, надаватися у користування до завершення торгів.

Відповідно до частини третьої статті 135 Земельного кодексу України організатором земельних торгів є фізична або юридична особа - власник земельної ділянки, Верховна Рада Автономної Республіки Крим, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, орган виконавчої влади, орган місцевого самоврядування, що здійснює реалізацію права державної чи комунальної власності на земельні ділянки, які уклали з виконавцем земельних торгів договір про проведення земельних торгів.

Системний аналіз зазначених норм дає підстави для висновку про те, що відповідач як розпорядник земель комунальної власності відповідно до вимог чинного законодавства наділений повноваженнями визначати перелік земельних ділянок комунальної власності та/або прав на них, які виставляються на земельні торги. При цьому, положеннями частини третьої статті 136 Земельного кодексу України встановлено імперативну та безальтернативну заборону відчуження в будь-який спосіб земельних ділянок, включених до переліку земельних ділянок державної чи комунальної власності або прав на них, які виставлені на земельні торги.

Отже, включення у передбаченому законодавством порядку спірної земельної ділянки до переліку земельних ділянок комунальної власності, право оренди на які буде продано на земельних торгах (аукціоні), виключає можливість відчуження цих земельних ділянок її розпорядником (відповідачем) до завершення торгів.

Аналогічний правовий висновок викладений у постановах Верховного Суду від 03.04.2018 у справі №815/3059/17, від 17.10.2019 у справі №823/1120/16, від 08.11.2019 у справі №420/914/19.

У справі №620/1058/19 Верховний Суд вказав, що приписи статті 136 Земельного кодексу України, якою визначено порядок добору земельних ділянок державної чи комунальної власності та підготовка лотів для продажу на земельних торгах, свідчать про те, що віднесення земельної ділянки до переліку земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної власності для продажу прав на них на земельних торгах є також самостійною підставою для відмови у наданні дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення такої земельної ділянки.

В даному випадку, позивачем не надано належних та допустимих доказів на підтвердження протиправності рішень Гуменецької сільської ради від 27.08.2021 № 6 про включення до переліку земельних ділянок, право оренди яких пропонується для продажу на земельних торгах, від 12.11.2021 № 15 про проведення земельних торгів, від 12.11.2021 № 16 про проведення земельних торгів, що виключає підстави вважати рішення органу місцевого самоврядування незаконними.

Отже, спірні рішення від 27.08.2021 № 6 про включення до переліку земельних ділянок, право оренди яких пропонується для продажу на земельних торгах, від 12.11.2021 № 15 про проведення земельних торгів, від 12.11.2021 № 16 про проведення земельних торгів прийняті відповідачем відповідно до вимог чинного законодавства України, в межах наданих повноважень та з врахуванням всіх обставин, а тому останні скасуванню не підлягають.

Стосовно тверджень позивач про те, що відповідачем порушено вимоги п. 24 розділу X «Перехідні положення» Земельного кодексу України, суд зазначає наступне.

27.05.2021 розділ X «Перехідні положення» Земельного кодексу України доповнено пунктом 24, який вказує, що надані до дня набрання чинності цим пунктом рішеннями Ради міністрів Автономної Республіки Крим, органів виконавчої влади дозволи на розроблення документації із землеустрою щодо земельних ділянок державної власності, які відповідно до цього пункту переходять у комунальну власність, є чинними. Особи, які отримали такі дозволи, а також органи, що їх надали, зобов`язані повідомити про це протягом місяця відповідні сільські, селищні, міські ради з дня набрання чинності цим пунктом.

Важливе значення має той факт, що Закон містить вимогу лише щодо повідомлення тієї чи іншої сільської ради з боку особи, яка отримала дозвіл та органу, що його надав про наявність такого дозволу, проте ніяким чином, у даній ситуації, не забороняє сільській раді вчиняти дії пов`язані із розпорядженням земельними ділянками, щодо яких раніше надано дозволи на розроблення документації із землеустрою.

П. 24 розділу X «Перехідні положення» Земельного кодексу України доповнено в Земельному кодексі України Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення системи управління та дерегуляції у сфері земельних відносин», який набув чинності 27.05.2021, отже відповідно п. 24 розділу X «Перехідні положення» Земельного кодексу України набув чинності - 27.05.2021.

Як зазначалося вище 23.09.2015 розпорядженням голови Хмельницької ОДА від 23.09.2015 №449/2015-р Державному підприємству «Нігинський кар`єр» надано дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки орієнтовною площею 60 га в постійне користування за рахунок земель державної власності для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємствами, що пов`язані з користуванням надрами, що знаходиться за межами населених пунктів на території Нігинської сільської ради Кам`янець-Подільського району Хмельницької області.

З матеріалів справи судом встановлено, що спірні земельні ділянки з кадастровими номерами 6822485400:04:002:0009 та 6822485400:04:002:0010 входять в межі координат вищевказаної земельної ділянки площею 60 га, отже суд приходить до висновку, що крайнім терміном повідомлення Гуменецької сільської ради з боку ДП «Нігинський кар`єр» та Хмельницької ОДА про дозвіл розроблення проекту землеустрою, який надано - 23.09.2015, є 26.06.2021.

Позивачем не надано відповідачу та під час розгляду справи до суду належних доказів того, що позивач чи Хмельницька ОДА повідомляли Гуменецьку сільську раду про наявність вищевказаного дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки.

Враховуючи зазначене вище, суд приходить до висновку, що відповідачем під час прийняття оспорюваних рішень не порушено положення пункту 24 розділу X «Перехідні положення» Земельного кодексу України.

Суд дійшов висновку, що за результатом оцінених доказів та згідно з аналізом змісту правового регулювання спірних відносин підстав для визнання протиправними скасування рішень Гуменецької сільської ради від 27.08.2021 № 6 про включення до переліку земельних ділянок, право оренди яких пропонується для продажу на земельних торгах, від 12.11.2021 № 15 про проведення земельних торгів, від 12.11.2021 № 16 про проведення земельних торгів не встановлено, позаяк оскаржувані рішення відповідають критеріям правомірності, встановленим частиною другою статті 2 КАС України, тому у задоволенні похідних вимог про визнання протиправним та скасування електронного аукціону з продажу права оренди земельної ділянки з кадастровим номером 6822485400:04:002:0009, площею 23,5114 га, цільове призначення - 11.01 для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємствами, що пов`язані з користуванням надрами (для складування та переробки вапнякового щебеню фракцією 0-20 міліметрів), категорія земель - землі промисловості, транспорту, зв`язку, енергетики, оборони та іншого призначення, вид використання - для складування та переробки вапнякового щебеню фракції 0-20 міліметрів, результати якого оформлені протоколом про результати земельних торгів №LRE001-UA-20211209-56379 та про визнання протиправним та скасування електронного аукціону з продажу права оренди земельної ділянки з кадастровим номером 6822485400:04:002:0010, площею 12,2632 га, цільове призначення: 11.01 для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємствами, що пов`язані з користуванням надрами (для складування та переробки вапнякового щебеню фракцією 0-20 міліметрів), категорія земель - землі промисловості, транспорту, зв`язку, енергетики, оборони та іншого призначення, вид використання - для складування та переробки вапнякового щебеню фракції 0-20 міліметрів, результати якого оформлені протоколом про результати земельних торгів №LRE001-UA-20211209-33581, також слід відмовити.

Відповідно до частини 2 статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до ч. 1 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна, довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Відповідно до ст. 90 Кодексу адміністративного судочинства України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.

За вказаних обставин, виходячи з меж заявлених позовних вимог, системного аналізу положень чинного законодавства України та матеріалів справи, суд дійшов висновку про відмову у задоволенні позову.

Керуючись статтями 9, 77, 90, 229, 242-246, 250, 255, 257- 262, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

В задоволенні адміністративного позову Державного підприємства "Нігинський кар`єр" до Гуменецької сільської ради, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору - Приватне підприємство "Технопарк-Н" про визнання протиправними та скасування рішень - відмовити.

Судові витрати в порядку статті 139 КАС України розподілу між сторонами не підлягають.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку до Сьомого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Позивач:Державне підприємство "Нігинський кар`єр" (вул. Радянська, 1а, с. Сахкамінь, Кам`янець-Подільський район, Хмельницька область, 32322 , код ЄДРПОУ - 00373741) Відповідач:Гуменецька сільська рада (вул. Першотравнева, 69, с. Гуменці, Кам`янець - Подільський район, Хмельницька область, 32325 , код ЄДРПОУ - 04406880) Третя особа:Приватне підприємство "Технопарк-Н" (вул. Драгоманова, 12/1, м. Кам`янець-Подільський, Хмельницька область, 32302 , код ЄДРПОУ - 35605181)

Головуючий суддя І.І. Тарновецький

СудХмельницький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення01.05.2022
Оприлюднено24.06.2022
Номер документу104159859
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо здійснення публічних закупівель, з них

Судовий реєстр по справі —560/1591/22

Рішення від 01.05.2022

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Тарновецький І.І.

Ухвала від 31.01.2022

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Тарновецький І.І.

Ухвала від 27.01.2022

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Тарновецький І.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні