ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ
18005, м. Черкаси, бульвар Шевченка, 307, тел. канцелярії (0472) 31-21-49, inbox@ck.arbitr.gov.ua
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
12 травня 2022 року справа № 17-14-01/1494(925/1395/21)
м. Черкаси
Господарський суд Черкаської області у складі судді Дорошенка М.В., розглянувши в порядку письмового провадження справу №17-14-01/1494(925/1395/21) за позовом публічного акціонерного товариства "Черкасиобленерго" в особі Черкаської міської філії публічного акціонерного товариства "Черкасиобленерго" до Громадської організації "Водноспортивний клуб Вейкбордингу та Сап спорту "Черкаський" про стягнення 3688,00 грн.,
УСТАНОВИВ:
Публічне акціонерне товариство "Черкасиобленерго" в особі Черкаської міської філії публічного акціонерного товариства "Черкасиобленерго" (далі - позивач) звернулося до Господарського суду Черкаської області із позовною заявою до Громадської організації "Водноспортивний клуб Вейкбордингу та Сап спорту "Черкаський" (далі також відповідач) про стягнення 3688,00 грн. вартості необлікованої електричної енергії.
Позивач у позові також просить господарський суд стягнути з відповідача на користь позивача 2270,00 грн. витрат на сплату судового збору.
В обґрунтування позову позивач зазначив, що проведеною ним перевіркою на об`єкті відповідача було встановлено порушення підпункту 4 пункту 8.4.2 Правил роздрібного ринку електричної енергії, а саме вчинено дії, які призвели до зміни (заниження) показників приладу обліку, про що свідчить фіксація індикатором, вбудованим у лічильник, впливу електричного поля. На рідкокристалічному екрані електролічильника висвічується напис "EROR Radio". За результатами цієї перевірки був складений акт про порушення від 24.06.2020 №001299, на підставі якого комісією позивача з розгляду актів про порушення згідно з протоколом засідання цієї комісії від 08.10.2020 №168 відповідачу були визначені обсяг в розмірі 1296 кВт*год. і вартість в сумі 3687,00 грн. необлікованої електроенергії, яку відповідач в позасудовому порядку не оплатив, що й спричинило даний спір.
Ухвалою від 26.10.2021 Господарський суд Черкаської області у складі судді Боровика С.С. за вказаною позовною заявою позивача відкрив провадження у справі №925/1395/21 і вирішив розглядати її у порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін.
Ухвалою від 14.03.2022 Господарський суд Черкаської області у складі судді Боровика С.С. передав справу №925/1395/21 для розгляду судді Господарського суду Черкаської області, у провадженні якого перебуває справа №17-14-01/1494 про банкрутство публічного акціонерного товариства "Черкасиобленерго".
Ухвалою від 17.03.2022 Господарський суд Черкаської області у складі судді Дорошенка М.В. прийняв справу №925/1395/21 до свого провадження для її розгляду в межах справи №17-14-01/1494 про банкрутство публічного акціонерного товариства "Черкасиобленерго", присвоїв справі №925/1395/21 єдиний унікальний номер 17-14-01/1494(925/1395/21), вирішив розглядати справу №17-14-01/1494(925/1395/21) в порядку спрощеного позовного провадження без повідомленням (виклику) сторін, встановив строки для подання заяв по суті справи і належним чином повідомив про це сторони.
Відповідач ухвалу від 17.03.2022 одержав 18.03.2022, що підтверджується рекомендованим повідомленням про вручення йому поштового відправлення з вказаною ухвалою.
Відзиви на позов, інші заяви і клопотання сторін до Господарського суду Черкаської області не надходили.
Дослідивши наявні у справі матеріали, господарський суд зазначає таке.
11 червня 2017 року набрав чинності Закон України "Про ринок електричної енергії" від 13.04.2017 № 2019-VІІІ. Відповідно до цього Закону з 01.01.2019 публічне акціонерне товариство "Черкасиобленерго" здійснює розподіл електричної енергії в межах закріпленої за ним території Черкаської області, виконує функції, має права і обов`язки оператора системи розподілу на підставі отриманої ліцензії на провадження господарської діяльності з розподілу електричної енергії згідно з постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі - НКРЕКП) від 16.11.2018 № 1447.
Основними нормативно-правовими документами, які встановлюють вимоги та регулюють взаємовідносини між оператором системи розподілу та користувачами системи розподілу є Кодекс системи розподілу, затверджений постановою НКРЕКП від 14.03.2018 №310, Кодекс комерційного обліку електричної енергії, затверджений постановою НКРЕКП від 14.03.2018 №311 та Правила роздрібного ринку електричної енергії, затверджені постановою НКРЕКП від 14.03.2018 №312 (далі - ПРРЕЕ).
27 листопада 2019 року відповідно до поданої відповідачем позивачу заяви-приєднання до умов договору споживача про надання послуг з розподілу електричної енергії публічне акціонерне товариство "Черкасиобленерго" в особі Черкаського міського району електричних мереж, в подальшому перейменованого у Черкаську міську філію публічного акціонерного товариства "Черкасиобленерго", як оператор системи розподілу і відповідач як споживач уклали між собою письмовий договір споживача про надання послуг з розподілу електричної енергії № 6968 з додатками (далі Договір №6968).
Згідно з п. 1.1 Договору №6968 він є публічним договором приєднання, який встановлює порядок та умови розподілу електричної енергії споживачам як послуги оператора системи розподілу. Цей договір укладається сторонами з урахуванням статей 633, 634, 641, 642 Цивільного кодексу України шляхом приєднання споживача до умов цього договору згідно із заявою-приєднання, що є додатком 1 до цього договору.
Відповідно до п. 2.1 Договору №6968 і додатку №2 до нього оператор системи розподілу надає споживачу послуги з розподілу електричної енергії за об`єктом, розташований в м. Черкаси по вул. Гагаріна (територія колишнього дитячого пляжу) з приєднаною і дозволеною потужністю за точкою розподілу - 20 кВт (далі Об`єкт).
Пунктом 8.6 Договору №6968 встановлено, що у разі порушення розрахункового обліку з вини споживача останній сплачує оператору системи вартість необлікованої електроенергії, визначену відповідно до вимог ПРРЕЕ.
16 червня 2020 року позивач провів роботи із заміни електричного лічильника на Об`єкті відповідача. При цьому позивач зняв лічильник ВРП-04кВт НІК 2303АRР3.1000.МС.11 №10533009, встановив лічильник ВРП-04кВт НІК 2303АР6Т.1402.МС.11 №9037804, опломбував новий лічильник, в тому числі і вмонтований у нього індикатор впливу фізичних полів (МІ) і передав його та пломби на збереження представнику відповідача Коваленку О.В. За результатами цих робіт були складені і підписані представниками обох сторін акт технічної перевірки (контрольного огляду) засобів обліку від 16.06.2020 №6968/160620ТІ та акт пломбування засобів обліку від 16.06.2020 №6968/160620ТІ.
24 червня 2020 року представники позивача інспектори Лозовий А.В. і Жицький С.М. за участю представника відповідача Коваленка О.В. провели перевірку засобів обліку електричної енергії на Об`єкті відповідача і встановили передбачене підпунктом 4 пункту 8.4.2 ПРРЕЕ порушення, а саме вчинено дії, що призвели до зміни (заниження) показників приладу обліку, про що свідчить фіксація індикатором, вбудованим у лічильник, впливу електричного поля. На рідкокристалічному екрані електролічильника висвічується напис "EROR Radio".
За результатами цієї перевірки був складений і підписаний представниками обох сторін акт про порушення від 24.06.2020 №001299, який не містить зауважень зі сторони представника відповідача Коваленка О.В.
В п. 11 акта про порушення від 24.06.2020 №001299 зазначено, що комісія оператора системи з розгляду складеного акта про порушення буде проводити засідання 07 липня 2020 року о 10 год. 00 хв. за адресою: с. Червона Слобода, вул. Михайла Вербицького, 1, каб. №28.
07 липня 2020 року комісією позивача з розгляду актів про порушення на своєму засіданні за відсутності представника відповідача прийняла рішення, оформлене протоколом від 07.07.2020 №116, про проведення експертного дослідження лічильника НІК 2303АР6Т.1402.МС.11 №9037804 і відкладення розгляду акта про порушення від 24.06.2020 №001299 до отримання висновку експертного дослідження.
20 липня 2020 року комісія позивача провела експертизу лічильника НІК 2303АР6Т.1402.МС.11 №9037804, за результатами якої склала акт проведення експертизи приладу обліку електроенергії від 20.07.2020 №143, який містить висновок про непридатність вказаного лічильника для подальшої експлуатації, на табло якого висвічується індикація "EROR".
Листом повідомленням від 09.09.2020 №2023 позивач повідомив відповідача про перенесення засідання комісії з розгляду акта про порушення від 24.06.2020 №001299 і призначення його на 08 жовтня 2020 року на 13 год. 00 хв. за адресою: с. Червона Слобода, вул. Михайла Вербицького, 1 (приймальня).
08 жовтня 2020 року відбулося засідання комісії позивача з розгляду акта про порушення від 24.06.2020 №001299, у яке представник відповідача не явився.
Згідно з протоколом засідання цієї комісії від 08.10.2020 №168 остання прийняла рішення про проведення розрахунку обсягу та вартості не облікованої відповідачем електроенергії згідно з главою 8.4 ПРРЕЕ за період з 16.06.2020 по 24.06.2020 (з дня останнього контрольного огляду по день проведення перевірки і складання акту про порушення від 24.06.2020 №001299), виходячи з величини договірної потужності, відповідних коефіцієнтів і режиму роботи. За цим розрахунком обсяг та вартість необлікованої відповідачем електричної енергії складає: 1296 кВт*год. на суму 3687,99 грн. з урахуванням ПДВ.
На підставі вказаного рішення позивач виписав відповідачу рахунок-фактуру від 08.10.2020 №6968 на оплату вартості необлікованої електроенергії на суму 3688,00 грн.
Позивач 29.10.2020 із супровідним листом від 26.10.2020 №3740 надіслав відповідачу копії протоколу засідання комісії відповідача з розгляду актів про порушення від 08.10.2020 №168, розрахунок по акту про порушення від 24.06.2020 №001299 та рахунок-фактуру від 08.10.2020 №6968.
Крім того, копії протоколу засідання комісії відповідача з розгляду актів про порушення від 08.10.2020 №168, розрахунку по акту про порушення від 24.06.2020 №001299 та рахунок-фактури від 08.10.2020 №6968 позивач надіслав відповідачу 28.01.2021 разом з претензією від 27.01.2021 №198.
Відповідач нараховану йому вартість необлікованої електричної енергії в сумі 3688,00 грн. не сплатив, що й спричинило даний спір.
Пунктом 2.3.4 глави 2.3. розділу ІІ чинних ПРРЕЕ передбачено, що відповідальність за збереження і цілісність засобів комерційного обліку електричної енергії та пломб (відбитків їх тавр) відповідно до акта про пломбування покладається на власника (користувача) електроустановки або організацію, на території (у приміщенні) якої вони встановлені. Відповідальним за експлуатацію та технічний стан засобів (вузлів) вимірювальної техніки є їх власник.
За змістом підпункту 8 пункту 5.5.5 глави 5.5 розділу V ПРРЕЕ споживач електричної енергії зобов`язаний забезпечувати збереження і цілісність установлених на його території та/або об`єкті (у його приміщенні) розрахункових засобів комерційного обліку електричної енергії та пломб (відбитків їх тавр) відповідно до акта про пломбування.
Пунктом 5.5.1 Кодексу комерційного обліку електричної енергії передбачено, що на власників (користувачів) електроустановок, об`єктів або окремих елементів об`єкта, території (приміщення), де встановлені ЗКО пломби та індикатори впливу (зокрема електричного/магнітного поля) на ЗКО, а також інше обладнання вузлів обліку, покладено обов`язок за їх збереження і цілісність (зокрема дотримання обумовлених проектом параметрів зовнішнього середовища, захист від пошкоджень та зовнішнього втручання) відповідно до акта пломбування (документа, що підтверджує факт пломбування і передачу на збереження ЗКО, установлених пломб та індикаторів).
У пункті 1.1.2 глави 1.1 розділу І ПРРЕЕ термін індикатор дії впливу постійного (змінного) магнітного або електричного полів визначається як пристрій, встановлений на/у лічильнику електричної енергії, призначений для фіксації впливу на лічильник постійного (змінного) магнітного або електричного полів, що призвів до змін у роботі лічильника.
Відповідно до пункту 8.2.4 глави 8.2 розділу VIII ПРРЕЕ у разі виявлення представниками оператора системи пошкоджень чи зриву пломб та/або індикаторів, установлених у місцях, указаних в акті про пломбування, або пошкоджень відбитків тавр на цих пломбах, пошкодження розрахункових засобів вимірювальної техніки, явних ознак втручання в параметри розрахункових засобів вимірювальної техніки з метою зміни їх показів, самовільних підключень до електричних мереж розрахунок обсягу електричної енергії, який підлягає оплаті, здійснюється відповідно до порядку, визначеного главою 8.4 цього розділу.
Згідно із пунктом 8.4.1 глави 8.4 розділу VIII ПРРЕЕ оператор системи визначає обсяг та вартість електричної енергії, не облікованої внаслідок порушення цих Правил та/або виявлення фактів безоблікового споживання електричної енергії, самовільного підключення до об`єктів електроенергетики і споживання електричної енергії без засобів вимірювальної техніки, відповідно до вимог цієї глави. У разі своєчасного (до виявлення порушення представниками оператора системи) письмового повідомлення споживачем оператора системи про виявлені ним пошкодження засобів вимірювальної техніки, пошкодження або зрив пломб (за умови відсутності явних ознак втручання в роботу засобів вимірювальної техніки) чи пошкодження індикатора (за умови наявності активного елемента індикатора) або спрацювання індикатора (за умови відсутності підтвердження заводом виробником індикатора факту його спрацювання внаслідок дії магнітного поля) положення цієї глави не застосовуються.
Відповідно до підпункту 4 пункту 8.4.2 глави 8.4 розділу VIII ПРРЕЕ передбачено, що у разі виявлення такого порушення: фіксація індикаторами впливу на лічильник електричної енергії постійного (змінного) магнітного або електричного полів (далі - фіксація індикаторами впливу фізичних полів), пошкодження або відсутність індикаторів (за умови наявності акта про пломбування, складеного в порядку, визначеному Кодексом комерційного обліку, або іншого документа, який підтверджує факт встановлення та передачі на збереження індикаторів), визначення обсягу та вартості необлікованої електричної енергії здійснюється оператором системи на підставі акта про порушення, складеного у порядку, визначеному цими Правилами.
Пунктом 8.4.3 глави 8.4 розділу VIII ПРРЕЕ встановлено, що оператором системи з метою запобігання розкраданню електричної енергії можуть бути встановлені індикатори на лічильники електричної енергії споживача. Факт установлення індикаторів та їх стан мають бути зафіксовані в акті про пломбування або в іншому документі, що підтверджує факт установлення таких індикаторів на/у лічильниках (у тому числі передбачених виробником лічильника), відповідність їх стану (неспрацьований) та передачу цих лічильників, пломб та індикаторів на збереження, який складається у двох примірниках представниками оператора системи у присутності споживача (власника або користувача об`єкта) або уповноваженої ним особи та підписується ними.
Пунктом 8.4.4 глави 8.4 розділу VIII ПРРЕЕ передбачено, що факт пошкодження пломб та/або індикаторів, та/або засобів вимірювальної техніки, факт втручання споживача в роботу засобів вимірювальної техніки, крім випадків спрацювання індикаторів (фіксації індикаторами впливу фізичних полів), має бути підтверджений експертизою, проведеною спеціалізованою організацією (підприємством), яка має право на її проведення відповідно до законодавства (далі - експертиза). До отримання оператором системи результатів експертизи положення цієї глави не застосовуються для визначення обсягу та вартості необлікованої електричної енергії, за винятком випадків, передбачених цим пунктом.
Пунктом 8.2.5 глави 8.2. розділу VIII ПРРЕЕ встановлено, що у разі виявлення під час контрольного огляду або технічної перевірки уповноваженим представником оператора системи, від якого споживач одержує електричну енергію, порушень цих Правил, у тому числі фактів безоблікового споживання електричної енергії, на місці виявлення порушення у присутності споживача (представника споживача) або іншої особи, яка допустила представників оператора системи на об`єкт (територію) споживача для проведення перевірки (за умови посвідчення цієї особи), оформлюється акт про порушення згідно з формою, наведеною в додатку 8 до цих Правил. Акт про порушення складається представниками оператора системи, які мають таке право згідно з посадовою інструкцією, пройшли відповідне навчання та інструктаж, після пред`явлення ними службових посвідчень. В акті про порушення мають бути зазначені зміст виявленого порушення з посиланням на відповідні пункти цих Правил та всі необхідні для визначення обсягу та вартості необлікованої електричної енергії параметри, що характеризують електроустановку споживача, схему підключення електроустановки споживача та її графічне зображення із зазначенням: меж балансової належності; перерізів та матеріалу всіх проводів (кабелів), наявних у схемі підключення; номінальної сили струму спрацювання комутаційних апаратів, задіяних у схемі підключення; фазування лічильника на дату оформлення акта про порушення. Споживачі, представники оператора системи, інші особи, присутні при перевірці, під час здійснення перевірки електроустановок мають право здійснювати фото- та відеозйомку для фіксації виявлених порушень та/або відмови споживача (представника споживача або іншої особи, яка допустила представників оператора системи на об`єкт (територію) споживача для проведення перевірки) підписувати акт про порушення, про що зазначається в акті про порушення. В акті про порушення заповнюються всі графи та рядки без пропусків. Виправлення чи підчищення не допускаються. Текст повинен бути однозначним, без можливості подвійного тлумачення. В акті зазначаються заходи, яких було вжито або яких необхідно вжити для усунення допущених порушень. Акт про порушення складається у двох примірниках, один з яких передається або надсилається споживачеві. Акт про порушення підписується представником (представниками) оператора системи, який (які) брали участь у перевірці, та споживачем (представником споживача) або іншою особою, яка допустила представників оператора системи на об`єкт (територію) споживача для проведення перевірки (за умови посвідчення цієї особи). До акта про порушення сторонами можуть бути додані пояснення, зауваження та докази, перелік яких (за наявності) зазначається в цьому акті. Представники оператора системи перед складанням акта про порушення зобов`язані повідомити споживача про його право внести пояснення та зауваження до акта, викласти мотиви своєї відмови від його підписання або підписати його без зауважень.
Відповідно до приписів пункту 8.2.6 глави 8.2 розділу VIII ПРРЕЕ на підставі акта про порушення уповноваженими представниками оператора системи під час засідань комісії з розгляду актів про порушення визначаються обсяг необлікованої електричної енергії та сума завданих споживачем збитків. Комісія з розгляду актів про порушення створюється оператором системи і має складатися не менше ніж з 3 уповноважених представників оператора системи. Споживач має право бути присутнім на засіданні комісії з розгляду актів про порушення. Споживач має бути повідомлений оператором системи про місце, час і дату засідання комісії не пізніше ніж за 7 календарних днів до призначеної дати засідання. Рішення комісії оформлюється протоколом, копія якого видається споживачу. У разі причетності споживача до порушення цих Правил у протоколі зазначаються відомості щодо обсягу та вартості необлікованої електричної енергії. В такому разі разом з протоколом споживачу надаються розрахунок обсягу та вартості необлікованої електричної енергії з посиланням на відповідні пункти глави 8.4 цього розділу та розрахункові документи для оплати необлікованої електричної енергії та/або збитків.
У підпункті 1 пункту 8.4.8 глави 8.4 розділу VIII ПРРЕЕ передбачено, що кількість днів, протягом яких споживання електричної енергії здійснювалося з порушенням вимог цих Правил, визначається виходячи з кількості робочих днів електроустановки споживача (крім випадків фіксації засобами комерційного обліку кількості днів, протягом яких споживання електричної енергії здійснювалося з порушенням вимог цих Правил), у разі виявлення у споживача порушень, зазначених у підпунктах 1 - 3 (у частині пошкодження засобів вимірювальної техніки та/або пломб) або у підпункті 4 пункту 8.4.2 цієї глави, - з дня останнього контрольного огляду засобу комерційного обліку або технічної перевірки (якщо технічну перевірку було проведено після останнього контрольного огляду засобу комерційного обліку) до дня виявлення порушення, але не більше загальної кількості робочих днів у шести календарних місяцях, що передували дню виявлення порушення;
Відповідно до пункту 8.4.10 глави 8.4 розділу VIII ПРРЕЕ у разі виявлення у непобутового споживача порушень, зазначених у підпунктах 1 - 5 пункту 8.4.2 цієї глави, величина розрахункового добового обсягу споживання електричної енергії протягом робочого часу (W доб, кВт·год) розраховується за формулою:
W доб = P · t доб · K в,
де P - потужність (кВт), визначена як:
1) сумарна максимальна потужність наявних у споживача на час складення акта про порушення струмоприймачів відповідно до їх паспортних даних (за умови, якщо визначена таким чином потужність не перевищує дозволену потужність для цієї точки комерційного обліку, зазначену в договорі з оператором системи);
2) потужність, обчислена виходячи зі струму навантаження електроустановки споживача при підключенні всіх наявних на час складення акта про порушення струмоприймачів на максимальну потужність, визначеного на підставі показів відповідних засобів вимірювальної техніки, повірених у терміни, передбачені законодавством у сфері метрології (за умови відсутності паспортних даних усіх струмоприймачів, наявних у споживача на час складення акта про порушення, та якщо визначена таким чином потужність не перевищує дозволену потужність для цієї точки комерційного обліку, зазначену в договорі з оператором системи);
3) дозволена потужність для цієї точки комерційного обліку, зазначена в договорі з оператором системи (за умови, якщо потужність, визначена відповідно до положень підпунктів 1 або 2 цього пункту, перевищує дозволену потужність для цієї точки комерційного обліку, ненадання споживачем інформації щодо паспортних даних струмоприймачів, недопуску представників оператора системи на свою територію для перевірки інформації щодо сумарної максимальної потужності струмоприймачів, відмови споживача від вимірювання струму навантаження електроустановки при підключенні всіх наявних струмоприймачів на повну потужність);
t доб - тривалість роботи обладнання протягом доби, що визначається на підставі договору з оператором системи (год).
У разі відсутності в договорі даних про тривалість роботи обладнання споживача t доб приймається рівним 8 год;
K в - коефіцієнт використання струмоприймачів (приймається рівним 0,6).
З огляду на викладені вище обставини та норми чинного законодавства господарський суд дійшов таких висновків.
Факт опломбування і передачі на зберігання відповідачу вмонтованого у електролічильник НІК 2303АР6Т.1402.МС.11 №9037804 індикатора впливу фізичних полів (МІ) підтверджується підписаними обома сторонами актом технічної перевірки (контрольного огляду) засобів обліку від 16.06.2020 №6968/160620ТІ та актом пломбування засобів обліку від 16.06.2020 №6968/160620ТІ.
Проведеною позивачем за участю представника відповідача 24.06.2020 перевіркою засобів обліку електричної енергії на Об`єкті відповідача було встановлено факт фіксації вбудованим в електричний лічильник НІК 2303АР6Т.1402.МС.11 №9037804 індикатором впливу електричного поля, про що був складений акт про порушення від 24.06.2020 №001299, який відповідає вимогам пункту 8.2.5 глави 8.2 розділу VIII ПРРЕЕ.
Згідно з пунктом 8.4.4 глави 8.4 розділу VIII ПРРЕЕ спрацювання індикаторів (фіксації індикаторами впливу фізичних полів) є порушенням, для доведення якого не передбачено необхідності проведення експертизи.
Фіксація вбудованим в електричний лічильник НІК 2303АР6Т.1402.МС.11 №9037804 індикатором впливу електричного поля відповідно до підпункту 4 пункту 8.4.2 глави 8.4 розділу VIII ПРРЕЕ є достатньою підставою для здійснюється позивачем визначення обсягу та вартості необлікованої відповідачем електричної енергії на підставі акта про порушення від 24.06.2020 №001299.
Засідання комісії позивача з розгляду актів про порушення, що оформлене протоколом від 08.10.2020 №168, було проведене згідно з вимогами пункту 8.2.6 глави 8.2,розділу VIII ПРРЕЕ.
Визначення комісією позивача з розгляду актів про порушення обсягу та вартості необлікованої відповідачем електричної енергії на підставі акта про порушення від 24.06.2020 №001299 проведено відповідно до вимог пунктів 8.4.8, 8.4.10 глави 8.4 розділу VIII ПРРЕЕ. Розрахунок вартості необлікованої відповідачем електричної енергії є правильним.
Рішення комісії позивача з розгляду актів про порушення, оформлене протоколом від 08.10.2020 №168, є чинним і в установленому законом порядку не оскаржувалося відповідачем та не визнавалося судом недійсним.
На час розгляду даної справи в суді докази на спростування вказаних вище обставин від відповідача до суду не надходили, доказів сплати стягуваної суми заборгованості відповідач також до суду не подав.
За таких обставин господарський суд дійшов висновку, що позов підлягає задоволенню в повному обсязі.
Позивач за платіжним дорученнями від 11.10.2021 №1683 сплатив за подання позову 2270,00 грн. судового збору, який відповідно до ст. 129 Господарського процесуального кодексу України у зв`язку із задоволенням позову слід покласти на відповідача.
На підставі викладеного, керуючись статтями 129, 236-241, 252 Господарського процесуального кодексу України, Господарський суд Черкаської області
ВИРІШИВ:
Позов задовольнити повністю.
Судовий збір у сумі 2270,00 коп. покласти на відповідача.
Стягнути з Громадської організації "Водноспортивний клуб Вейкбордингу та Сап спорту "Черкаський" (вул. Гоголя, 409, кв. 17, м. Черкаси, 18005, код ЄДРПОУ 42489261) на користь публічного акціонерного товариства "Черкасиобленерго" (вул. Гоголя, 285, м. Черкаси, 18000, код ЄДРПОУ 22800735) в особі Черкаської міської філії публічного акціонерного товариства "Черкасиобленерго" (вул. Михайла Вербицького (Чкалова), 1, с. Червона Слобода, Черкаський район, Черкаська область, 19604, код ЄДРПОУ 25204608) 3688,00 грн. (три тисячі шістсот вісімдесят вісім гривень 00 копійок) вартості необлікованої електричної енергії згідно з актом про порушення від 24.06.2020 №001299 та 2270,00 грн. (дві тисячі двісті сімдесят гривень 00 копійок) судового збору.
Це рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги це рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Це рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку до Північного апеляційного господарського суду протягом двадцяти днів з дня його ухвалення.
СУДДЯ М.В. Дорошенко
Суд | Господарський суд Черкаської області |
Дата ухвалення рішення | 11.05.2022 |
Оприлюднено | 29.06.2022 |
Номер документу | 104272130 |
Судочинство | Господарське |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні